İki dəfə müsabiqə qalibi
olmuş məktəb
Prezident İlham Əliyevin 19 yanvar 2015-ci il tarixli "Azərbaycan Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası"nın həyata keçirilməsi ilə bağlı Fəaliyyət Planının təsdiqi haqqında Sərəncamı ölkəmizdə təhsilə yüksək səviyyədə qayğı göstərildiyini bir daha sübut edir. Bu mühüm sənədin fəaliyyətdə reallaşması hər bir məktəbin buna hazırlıq səviyyəsindən də xeyli asılıdır. Hansı məktəbdə daha yaxşı maddi baza, peşəkar, yüksək nüfuza malik müəllimlər varsa, orada bu vəzifələr yüksək keyfiyyətlə həyata keçirilə bilər. Əminliklə deyə bilərəm ki, məktəbimiz qarşıda qoyulan vəzifələrin həyata keçirilməsinə hazırdır.
Məktəbdə tədris üç bölmədə və üç dildə (Azərbaycan, rus və gürcü) aparılır. Tədris bir növbədə olmaqla, kabinet sistemində təşkil olunmuşdur. Təchiz olunmuş 2 kompüter otağı, 3 laboratoriya, 3 əlavə fizika, kimya, biologiya kabineti fəaliyyət göstərir. 5 kabinetdə quraşdırılmış "ağıllı lövhə", 112 elektron dərslik dərslərin müasir texnologiyalardan istifadə olunmaqla aparılmasına imkan verir. 60 nəfərədək müəllimin öz şəxsi noutbuklarının olması da texnologiyaların geniş tətbiqinə yardım edir.
Bütün kabinetlər tədris proqramlarına müvafiq əyaniliklərlə təchiz olunmuşdur ki, bu da dərslərin yüksək səviyyədə keçilməsinə imkan yaradır. Məktəbdə tədrisin yüksək səviyyədə təşkilinə yardım edəcək "Heydər Əliyev kabineti", "Diyarşünaslıq muzeyi", GÇH kabineti, geniş idman zalı, iclas zalı və 240 yerlik yeməkxana vardır. Məktəbin həyətində idman qurğuları quraşdırılmışdır.
Məlum olduğu kimi, Dövlət Strategiyasının mühüm istiqamətlərindən biri səriştəyə əsaslanan şəxsiyyətyönlü təhsil məzmununun yaradılması və təhsilin bütün pillələri üzrə kurikulumun inkişafıdır. Bu məqsədlə Fəaliyyət Planında çox mühüm tədbirlərin həyata keçirilməsi nəzərdə tutulmuşdur. Məktəbimizdə kurikulumun tətbiqi razılıqla qarşılanmış və poqram tələblərinin həyata keçirilməsi sahəsində bir sıra uğurlar əldə edilmişdir.
Kurikulum siniflərində dərs aparan müəllimlərin əksəriyyəti böyük təcrübəyə malik olmaqla proqramlardan irəli gələn vəzifələri yerinə yetirməyi, öz yaradıcılıqları ilə şagirdlərin maraq və meyillərinin formalaşdırılmasını təmin etməyi bacarırlar. Buna misal olaraq bir necə müəllimin adını çəkmək istərdim. Dil və ədəbiyyat müəllimi Nazlı İsmayılova bu vəzifənin öhdəsindən layiqincə gəlir. Müəllimin ən yaxşı cəhəti tədris prosesini idarəetmə qabiliyyətinə malik olmasıdır. Belə ki, yeni üsul və texnologiyaları ustalıqla tətbiq edən Nazlı müəllim şagirdlərin yaradıcı fəallığını təmin edir. O, " Ən yaxşı müəllim" müsabiqəsinin qalibidir.
Dil-ədəbiyyat müəllimi Gülbəniz Seyidova, xarici dil müəllimi İradə Mehdiyeva kurikulumla yüksək səviyyədə işləməyi bacarırlar. Onların tətbiq etdiyi üsullar dərsin səmərəliliyinin təmininə yönəlir.
Belə yaradıcı müəllimlərin fəaliyyətinin nəticəsidir ki, məktəbimiz TQDK-nın statistik məlumatlarına əsasən deyə bilərəm ki, son 12 il ərzində hər il respublika üzrə ən yaxşı məktəblər sırasına daxil olmuşdur.
2007-2008 və 2012-2013 tədris illərində məktəbimizin "Ən yaxşı ümumtəhsil məktəbi" müsabiqəsinin qalibi olması da məhz müəllimlərin məktəbin həyatında fəal iştirakının nəticəsi kimi qiymətləndirilə bilər.
Son 10 ildə məktəbi bitirən şagirdlərin 506 nəfəri ali məktəblərə daxil olmuşdur. Onlardan 69 nəfəri 600-700, 132 nəfəri isə 500-600 bal toplamışlar. 7 nəfər Prezident təqaüdçüsüdür, 3 nəfər məzun qızıl medala layiq görülmüşdür.
Məzunlardan Rəşad Allahverdiyev 690, Tural Nəzirov 685, Rövşən Hacızadə 682 bal toplayaraq məktəbə daha çox uğur gətirmişlər.
Məktəbdə təbiət elmləri təmayüllü lisey siniflər fəaliyyət göstərir. Son 6 ildə lisey sinfini bitirən 120 nəfərdən 96 nəfəri müxtəlif universitetlərə daxil olmuşdur.
Son 10 ildə respublikada keçirilən müxtəlif müsabiqələrdə iştirak edənlərdən 14 nəfəri I yer, 10 nəfəri II yer, 5 nəfəri III yer tutmuş, 6 nəfəri həvəsləndirici diplom almışdır. 32 nəfər yarışlarda iştirak edərək müxtəlif dərəcəli diplomla mükafatlandırılmışdır. Respublika fənn olimpiadalarında iştirak edənlərdən 20 nəfəri qalib olmuşdur.
2013-2014-cü tədris ilinin yekunları daha
yüksəkdir. Belə ki, ötən dərs ilində 57 nəfər
məzun qəbul imtahanlarında iştirak etmişdir. Onlardan
43 nəfəri imtahanları uğurla vermişdir. Beləliklə,
məzunların 75%-i universitetlərə daxil olmuşdur. Məzunların
topladığı orta bal 354,9 olmuşdur. 7 nəfər məzun
600-dən yuxarı, 11 məzun
500-600 arası bal toplamışdır.
Məktəb
bu il də TQDK-nın müəyyənləşdirdiyi reytinqə
əsasən ilin ən
yaxşı məktəbləri sırasına daxil
olmuşdur. 2013-2014-cü dərs ili ərzində istedadlı
şagirdlərlə işə xüsusi diqqət
yetirilmişdir. Belə ki, 2 nəfər şagird fənn
olimpiadalarının respublika mərhələsində
iştirak edərək IV yeri qazanmışdır. 1 nəfər
şagird ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan
olmasının 91-ci ildönümünə həsr olunmuş
inşa yazı müsabiqəsində IV yeri tutub. 3 şagird Fövqəladə Hallar
Nazirliyinin keçirdiyi müsabiqədə qalib olub. 2
şagird və 1 müəllim
isə "Enerji və ətraf mühit" Beynəlxalq məktəbli
müsabiqəsində iştirak etmiş və "Sərfəli yanacaq, təmiz
dünya" nominasiyası
üzrə I yeri qazanmış
və diplom almışdır.
Məktəb
həmin layihənin Norveçdə keçirilən yekun mərhələsində
II yerə layiq görülmüşdür ki, bu da layihədə respublikamızın
II yer tutması deməkdir. Layihənin
iştirakçıları Lalə Məmmədova, Ağa
Ramazanov diplom və xüsusi medalla təltif olunmuşlar.
"İstehlakda
enerjiyə qənaət" mövzusunda Norveçin dəstəyi
ilə keçirilən beynəlxalq müsabiqənin milli mərhələsində
məktəbin müəllimi Zalxa Razıyeva
çıxış edərək diplomla təltif olunub. 2 şagird ötən il məktəblilərin
"Ətraf Mühitin Mühafizəsi" VIII Beynəlxalq
Layihə Olimpiadasında iştirak etmiş, II yeri qazanaraq
gümüş medalla təltif olunmuşdur.
3
şagird və 1 müəllim
Azərbaycan Beynəlxalq Təhsil Mərkəzinin təşkilatçılığı
ilə keçirilən Məktəblilərin VII
İnformatika Layihə Olimpiadasında iştirak edərək
III yeri tutduğuna görə təltif olunmuşdur. Respublika
üzrə təşkil olunan "İstedadlıların
hazırlıq laboratoriyası"nda X sinif şagirdi Lyubava
Əhmədova III yeri tutmuş
və bürünc medal qazanmışdır.
Şagirdlər
müxtəlif növ respublika idman yarışlarında fəal
iştirak edərək I, II, III
yerləri qazanmışlar.
Onu qeyd
edim ki, məktəb bu dərs ilində "Təhsilin idarəetmə
sistemini təkmilləşdirməklə təhsilin keyfiyyətini
daha da yüksəltmək və ölkənin modernləşməsində
fəal iştirak edəcək insan kapitalının
formalaşdırılmasını təmin etmək" problemi üzərində işləyir.
Dövlət
Strategiyasının öyrənilməsi sahəsində
keçən ilin aprelindən başlamış iş davam
edir. Bu dərs ilinin əvvəlində keçirilən valideyn
yığıncağında "Azərbaycan
Respublikasında təhsilin inkişafı üzrə Dövlət
Strategiyası" baxımından məktəb və valideynlərin
əməkdaşlığının daha da
yaxşılaşdırılması istiqamətləri məsələsinin müzakirəsində
valideynlərin fəal iştirakı təmin edilib.
Yığıncaqda valideynlərin irəli sürdüyü
fikirlər, təkliflər nəzərə alınıb.
Dövlət
Strategiyasının tələbləri
baxımından "İnsan kapitalı formalaşdırmaq
sahəsində vəzifələrin fəaliyyətdə
reallaşdırılması istiqamətləri"
mövzusunda keçirilən "dəyirmi masa" ərəfəsində
24 müəllimin eyni gündə, eyni saatda "açıq
dərs"ləri təşkil edilib.
Bundan
başqa, valideyn komitəsinin təşəbbüsü ilə
"Valideyn dünyası və
yeniləşən məktəb
haqda düşüncələr" mövzusunda
günün keçirilməsi təşkil edildi. Yüksək yaradıcılıq
qabiliyyəti olan valideynlərin əl işlərindən ibarət
təşkil olunmuş sərgi böyük maraqla
qarşılanıb. Sərgidən sonra yüksək elmi
hazırlığı olan valideynlərin və ictimaiyyət
nümayəndələrinin iştirakı ilə müxtəlif
sinifləri əhatə etməklə ayrı-ayrı
mövzularda 23 "dəyirmi masa" və valideyn
universitetinin xətti ilə açıq məşğələ
təşkil edilib.
Strategiya
təhsil sahəsində insan resurslarının müasirləşdirilməsini
nəzərdə tutur. Strategiya ilə əlaqədar Fəaliyyət
Planında bu istiqamətdə xeyli məqsədyönümlü
işlərin həyata keçiriləcəyi
planlaşdırılıb. Yaradıcı müəllim amili
günün əsas məsələsi olaraq qarşıda
durur. Məktəb müəllimlərinin
hazırlığı isə bu çətin işin öhdəsindən
gəlməyə imkan verir.
Hazırda məktəbimizdə bütün fənlər
ixtisaslı müəllimlər tərəfindən tədris
edilir.
Müəllimlərdən
3 nəfəri "Əməkdar müəllim" fəxri
adına layiq görülüb. 4 nəfər "Ən
yaxşı müəllim" müsabiqəsinin qalibidir. 3 nəfər "Tərəqqi" medalı ilə
mükafatlandırılıb.
Onu
qeyd edim ki, 2011-ci ildən məktəbdə
"Yaradıcı müəllimlər mərkəzi" fəaliyyət
göstərir. Mərkəzdə
bütün fənlər
üzrə tədrisin təşkilinə köməklik edəcək
güşələr
yaradılıb. Bu mərkəzin əsas fəaliyyəti,
məqsədi qabaqcıl müəllimlərin fəaliyyətində
olan yeniliklərin müəllimlər tərəfindən
öyrənilməsini və tətbiqini təmin etməkdir.
Kollektivin
üzvlərindən 50 nəfərdən çoxu gənclərdir.
Demək olar ki, onların hamısı yeni texnologiyalardan sərbəst
istifadə edirlər. Məktəbdə 1985-ci ildən fəaliyyət
göstərən "Gənc müəllimlər məktəbi"nə
bu gün məktəbin
qabaqcıl sinif müəllimi Ayna Məsimova rəhbərlik
edir. Gənc müəllimlərin
hazırlığının yüksəldilməsində,
texnologiyalardan istifadəyə yiyələnmələrində
bu məktəbin rolu böyükdür. Qabaqcıl təcrübənin
öyrənilməsi ilə əlaqədar
təşkil olunan nümunəvi "açıq dərs"lər,
vaxtaşırı keçirilən seminarlar, müsabiqələr müəllimlərin
hazırlığının yüksəldilməsinə
çox böyük kömək edir. Əlbəttə, məktəbimiz
bundan sonra da fəaliyyətində də öz potensial
imkanlarından istifadə etməklə daha yüksək
uğurlar qazanmağa çalışacaqdır.
Şəkər ABDULLAYEVA,
Qax şəhər 2 nömrəli məktəb-liseyin
direktoru, əməkdar müəllim
Azərbaycan müəllimi.- 2015.- 16
may.- S.14.