"İnklüziv təhsil: nəzəriyyə

və praktikanın vəhdəti"

 

Sağlamlıq imkanları məhdud olan şəxslərin təhsili demokratik cəmiyyətin vacib tələblərindən biridir. Xüsusi təhsilin əsas məqsədi sağlamlıq imkanları məhdud şəxslərə həyat üçün zəruri olan bilik, bacarıq və vərdişlər aşılamaq, onların cəmiyyətə inteqrasiyasını təmin etmək, özünəxidmət bacarıqlarını formalaşdırmaq, yaradıcı əmək fəaliyyətinə və ailə həyatına hazırlamaqdan ibarətdir.  İnklüziv təhsil sahəsində son illər ölkəmizdə xeyli işlər görülmüş, müvafiq qanunvericilik bazası yaradılmışdır.

Azərbaycan  Müəllimlər İnstitutunun  Mingəçevir filialında keçirilən "İnklüziv təhsil: nəzəriyyə və praktikanın vəhdəti" mövzusunda elmi-praktik konfransda da məqsəd məhz inklüziv  təhsil sahəsində görülən işlərə bir daha diqqəti yönəltmək  pedaqoji kadr hazırlığı ilə məşğul olan ali təhsil müəssisələrində bu təhsillə bağlı ortaya çıxan problemlərin həlli yollarını  araşdırmaq idi. Konfransda Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin   De-institutlaşma və Uşaqların Müdafiəsi İdarəsinin rəis müavini H.Kərimov, Mingəçevir Şəhər İcra Hakimiyyəti başçısının I müavini İ.İsmayılov, Mingəçevir Şəhər Təhsil Şöbəsinin müdiri S.Əliyev, Mingəçevir Politexnik İnstitutunun rektoru A.Hacıyev, Mingəçevir Şəhər Gənclər və İdman İdarəsinin rəisi K.Nəcəfli, "Uşaq və Ailələrə Dəstək Mərkəzi"nin direktoru A.Fərruxova, həmin mərkəzin eksperti  D.İlyasova, Mingəçevir şəhər orta məktəblərinin direktorları və uşaq bağçalarının müdirləri, şəhərini ümumtəhsil məktəblərində inklüziv təhsili həyata keçirən müəllimlər, Goranboy rayonunda yerləşən mərkəzin direktoru Z.Qarayeva, Ağcabədidə fəaliyyət göstərən "Günərzi" Qayğı Mərkəzinin rəhbəri A.Dadaşova və KİV nümayəndələri iştirak edirdilər.

Konfransı giriş sözü ilə açan filialın direktoru,  dosent  Rasim Şükürov  onun məqsədi haqqında geniş məlumat verərək bildirdi ki, təhsil almaq hüququ ölkəmizdə yaşayan bütün vətəndaşlara şamil olunur. "Təhsil haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununda qeyd olunur ki, cəmiyyətin bütün üzvlərinin - istər sağlam, istərsə də sağlamlıq imkanları məhdud insanların bərabər təhsilalma hüquqları vardır. Əsası ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən qoyulanbu gün möhtərəm Prezident İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam etdirilən  təhsil siyasətində bütün vətəndaşlarımıza bərabər imkanlar yaradılmışdır. İnklüziv təhsil sahəsində son illərdə aparılan məqsədyönlü işlər, qəbul edilən qərarlar bu  sahədə böyük nailiyyətlər əldə etməyə imkan vermişdir. Bütün bu uğurlar ölkə başçısı İlham Əliyevin təhsilə, xüsusilə sağlamlıq imkanları məhdud olan insanların təhsilinə göstərdiyi qayğının nəticəsində mümkün olmuşdur.  Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunda İnklüziv Təhsil Mərkəzinin yaradılması məhz həyata keçirilən uğurlu tədbirlərdən biridir.

Sonra filialın ictimai və təbiət fənləri kafedrasının müdiri, dosent  Zenfira Əzizovanın "Xüsusi qayğıya ehtiyacı olan uşaqların cəmiyyətə inteqrasiyası", Müasir Təhsil-Tədrisə Yardım Mərkəzinin eksperti Dilşad İlyasovanın "Uşaq və Ailələrə Dəstək Mərkəzində inklüziv təhsilin təşkili", Mingəçevir şəhər 6 nömrəli tam orta məktəbin köməkçi-müəllimi İlahə Məhərrəmovanın "Orta məktəbdə inklüziv təhsilin təşkili",  Uşaq və Ailələrə Dəstək Mərkəzinin tərbiyəçisi Vəfa Abdullayevanın "Azərbaycanda fəaliyyət göstərən uşaq və ailələrə dəstək mərkəzlərinin problemli ailələrin həyatında rolu"  mövzularında məruzələri dinlənilmişdir.

Məruzələr ətrafında çıxış edənlər konfransın aktual bir mövzuya həsr edildiyini, bu cür tədbirlərin keçirilməsinin təqdirəlayiq olduğunu bildirmişlər.

Konfransda inklüziv təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsinə yönəlmiş bir sıra təkliflər səsləndirilmişdir. Mingəçevir Şəhər Uşaq və Ailələrə Dəstək Mərkəzinin məzunlarının və onların valideynlərinin çıxışları isə daha yaddaqalan olmuşdur.  Plenar iclasdan sonra konfrans iştirakçıları sağlamlıq imkanları məhdud uşaqların əl işlərindən təşkil edilmiş sərgiyə baxmışlar. 

 

Həqiət QƏDİMOVA,

Azərbaycan Müəllimlər İnstitutunun

Mingəçevir filialının dekanı

 

Azərbaycan müəllimi.- 2015.- 10 yanvar.- S.12.