Tədris prosesini necə
keyfiyyətli təşkil etməli?
Təlimə Dəstək Mərkəzi
məktəblərdə müasir
yanaşmaları tətbiq
edir
Son illər təhsil
sahəsində istər
forma, istərsə də
məzmun baxımından
aparılan dəyişikliklərin,
tətbiq olunan yeniliklərin hər birimiz şahidiyik. Özünün bir sıra uğurlu
nəticələri ilə
ictimaiyyət tərəfindən
rəğbətlə, eyni
zamanda maraqla qarşılanan təhsillə
bağlı hər bir dəyişiklik təbii ki, bu sahədə keyfiyyətin yüksəldilməsinə
xidmət edir. Ötən ilin oktyabrında Təhsil Nazirliyinin müvafiq əmri ilə Bakı Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin
nəzdində yaradılan
Təlimə Dəstək
Mərkəzi də növbəti belə uğurlu addımlardan hesab oluna bilər.
Qeyd edək ki, “Azərbaycan Respublikasında
təhsilin inkişafı
üzrə Dövlət
Strategiyası”nda təhsilin
məzmununun, infrastruktur
və idarəetmə
sisteminin yenidən qurulması, onun cəmiyyətin ehtiyac və tələbatlarına
uyğunlaşdırılması prioritet istiqamət hesab edilir. Bu gün fənn
kurikulumlarının tətbiqi
ilə bağlı həyata keçirilən
islahatlar nəticəsində
müəllim hazırlığına
qoyulan tələblər
dəyişib. Təlim-tərbiyə prosesinin müasir dövrün tələblərinə
uyğun təşkili
və idarə olunması, qabaqcıl pedaqoji təcrübənin,
eyni zamanda dünya ölkələrinin
bu məsələlərlə
bağlı təcrübəsinin
öyrənilməsi və
tətbiqi, gənc müəllimlərlə işin
təşkili və digər istiqamətlər
üzrə metodist dəstəyin göstərilməsi
zərurəti yaranıb.
Sadalananları fəaliyyətində
diqqətdə saxlayan
Təlimə Dəstək
Mərkəzi həmçinin
öz işini “Azərbaycan Respublikasında
təhsilin inkişafı
üzrə Dövlət
Strategiyası”nda bununla
bağlı öz əksini tapan müddəalara uyğun qurmağa çalışır.
Mərkəz fəaliyyətini 5 bölmə üzrə qurub. Təlimin təşkili adlanan 1-ci bölmədə məktəb
psixoloqları, kitabxanaçıları,
təlim və tərbiyə işləri
üzrə direktor müavinləri, ümumilikdə
idarəetmə heyətinə,
məktəbi idarə
edən komandanın hər birinə göstəriləcək dəstək,
istiqamətləndirmə, təhsildə
baş verən
yeniliklərin ümumtəhsil
müəssisələrinə gətirilməsi, qarşıya
çıxan çətinliklərin
Təlimə Dəstək
Mərkəzinin peşəkar,
bacarıqlı müəllim
və mütəxəssislərdən
ibarət formalaşmış
komandası ilə birlikdə həlli yollarının araşdırılması
nəzərdə tutulur.
Bu bölmədə, həmçinin, təlim mühitinin yaxşılaşdırılması
məqsədilə valideyn-məktəb
əlaqələrinin möhkəmləndirilməsi
kimi aktual məsələ də diqqətdə saxlanılacaq.
Müəllimlərə birbaşa yönəlik olan Tədrisin təşkili adlı növbəti bölmə
sinfin idarəolunması,
xüsusilə planlaşdırma,
qiymətləndirmə və
resurslarla, eləcə
də digər məsələlərlə bağlı
işlərini qurmaqda
müəllimlərə dəstək
verilməsini nəzərdə
tutur. Fənn kurikulumlarının tətbiqinə nəzarət
adlanan 3-cü bölmə
proqramın tələblərindən
irəli gələn məsələlərin, onun
tətbiq olunmasında
qarşıya çıxan
müəyyən çətinliklərin
aradan qaldırılması
ilə bağlı müəllimlərlə əsaslı
işlərin aparılmasını
özündə ehtiva
edir. Təhsilalanlarla işin təşkili
bölməsində istedadlı
uşaqların aşkara
çıxarılması, inklüziv təhsillə əlaqədar bir sıra məqsədyönlü
işlərin görülməsi
planlaşdırılır.
Təlimə Dəstək Mərkəzində
fəaliyyət göstərən
sonuncu - Resurslar bölməsində isə
qarşılıqlı əlaqəli
olaraq bütün bölmələrdə baş
verən yenilikləri
elektron öyrənən
təhsil icması adlı elektron platformada cəmiyyətə
çatdırmaq və
müəllimlərin elektron
imkanlardan istifadəsinin
təmin edilməsi nəzərdə tutulur.
Təlimə Dəstək Mərkəzinin
əməkdaşları təhsildə
müasir yanaşmaların
ümumtəhsil məktəblərində
tətbiqini diqqətlə
araşdırmaqla yanaşı
onu ətraflı təhlil edir, bu günün məktəbinə, müəlliminə
lazım olan metodik tövsiyələrin
hazırlanması, verilən
bilikləri müxtəlif
səviyyədə qavrayan
şagirdlərlə hansı
işlərin aparılması,
onların bilik səviyyəsinə uyğun
mövzuların araşdırılması,
həmçinin resursların
müəyyənləşdirilməsi məsələləri üzərində
çalışır. Mərkəz
Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin tabeliyində
olan ümumi təhsil müəssisələrinə
müasir təhsil proqramlarının tələblərinə
əsaslanan metodist dəstəyi verməklə
bərabər məktəblərdə
keyfiyyətin təmin
edilməsinə nail olmaq
üçün müvafiq
istiqamətlər üzrə
metodik kömək göstərəcəkdir.
Valideynlərin öz övladlarının
tədris prosesində
iştirakı, şagirdlərin
motivasiyasının qaldırılması
təhsilin keyfiyyətinə
təsir göstərən
digər amillər də mərkəzin diqqətdə saxladığı
məsələlərdəndir. Fəaliyyətində məktəblərlə işə
xüsusi önəm verən Təlimə Dəstək Mərkəzi
təhsil müəssisələrində
metodiki xidmətin səmərəli təşkili
üçün təlim
və tərbiyə işləri üzrə direktor müavinləri ilə birlikdə öz işini qurur.
Təbii ki, bu gün
ümumtəhsil müəssisələrində
metodiki işin düzgün qurulması üçün ilk növbədə
metodbirləşmələrin fəaliyyəti yenilənməli,
müəllimlərin mütəmadi
olaraq dərsləri dinlənilməli, əldə
olunan müsbət təcrübə paylaşılmalıdır. Təlimə Dəstək Mərkəzi
məhz bununla bağlı da bir sıra tədbirlər
reallaşdırmağı nəzərdə tutur.
Əsas
məqsədi ümumi
təhsil müəssisələrində
pedaqoji prosesin sistemli idarə olunmasının dəstəklənməsi,
yeni yanaşmaların
məktəblərdə çevik
tətbiqinin təmini,
məktəbdaxili və
məktəblərarası öyrədici mühitin zənginləşdirilməsi, təlimin
keyfiyyətinin artırılması
və fənn metodbirləşmələrinin fəaliyyətinin düzgün
istiqamətləndirilməsi olan yeni qurum
bu gün tədris prosesinin keyfiyyətli təşkili
üçün müxtəlif
tədqiqatlar, araşdırmalar
aparmaqda, müəyyən
işlər həyata
keçirməkdədir.
Samirə
KƏRİMOVA
Azərbaycan
müəllimi.- 2017.- 1 aprel.- S.2.