Sülhə məhəbbət, müharibəyə
nifrət
Gənclər vətənpərvərlik
ruhda tərbiyə olunurlar
Gənc nəslin
vətənsevərlik ruhunda tərbiyə
olunmasında böyük xidmətləri
olmuş ümummilli lider Heydər Əliyevin vətənpərvərliyə
dair əməli və nəzəri
görüşləri əyani nümunədir. Gənclərin
vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə
olunmasında ulu öndər Heydər
Əliyevin “Dünyada ən şərəfli
peşə vətəni, torpağı, dövləti qorumaq peşəsidir” müdrik
kəlamı didaktik əhəmiyyət
daşıyır.
Torpaqlarımızın 20%-nin Ermənistan tərəfindən işğal olunduğu bir vaxtda gənclərin vətənsevərlik tərbiyəsinin düzgün təşkili aktuallıq kəsb edir. Respublikamızın ümumtəhsil, orta ixtisas və ali məktəblərində tədris olunan təbiət və cəmiyyət elmlərinin, humanitar fənlərin, ümumilikdə bütün fənlərin gənclərə hərbi-vətənpərvərlik hissləri aşılamaq üçün çox böyük imkanları vardır və bu imkanlardan geniş şəkildə istifadə olunur. Fənn müəllimləri ayrı-ayrı mövzuları keçərkən oradakı imkanlara yaradıcılıqla yanaşmalı, materialları tərbiyəvi baxımdan istiqamətləndirməlidir. Vətənpərvərlik və milli mənəvi şüurun təbliği və aşılanması məsələsi xüsusilə pedaqogikada diqqət edilməlidir. Vətənsevərlik insanda fədakarlıq, qəhrəmanlıq və məğlubedilməzlik hissi yaradır, apardığı mübarizədə onda inam hissini gücləndirir. Vətənsevərlik Vətənin tarixini öyrənməkdə, sərhədlərini qorumaqda, dövlətin müəyyənləşdirdiyi qaydalara şüurlu əməl etməkdə ifadə olunur:
Milli qəhrəmanların həyatı ilə bağlı fotostendlər yaratmaq, təşkilat və tədris ocaqları qarşısında onlara abidə ucaltmaq, adlarına turnirlər keçirmək, milli ordumuzun yaranması gününü məktəblərdə və müxtəlif təşkilatlarda təntənəli şəkildə qeyd etmək, gənclərin milli qəhrəmanlarla görüşlərini təşkil etmək vətənsevərlik tərbiyəsində yüksək əhəmiyyət kəsb edir. Eyni zamanda hərbi sərkərdələr haqqında oçerklərin verilməsi və kinofilmlərin nümayişi, xalqımızın qəhrəmanlarını tərənnüm edən sənədli filmlərin çəkilməsi, müharibədə həlak olmuş hərbçilərin ailələrinə, döyüş şöhrəti abidələrinə tələbələrin hamiliyini təşkil etmək də vətənpərvərlik tərbiyəsi baxımından faydalıdır.
Gənclərə izah etmək lazımdır ki, Azərbaycan Silahlı Qüvvələri əsl mənada xalqın özüdür, gənclərin minlərlə igid və mərd nümayəndələrini öz sıralarında birləşdirən sarsılmaz qüvvədir.
Keçdiyim mövzudan asılı olaraq vətənsevərlik hissini tələbələrimə aşılamaq mənə bir müəllim kimi çox böyük qürur verir. Böyük iftixar hissi ilə öz fənnimi tədris edirəm. Motivasiyadan başlayaraq nəticə və ümumiləşdirməyə qədər çalışıram ki, tələbələrdə vətənsevərlik hissini gücləndirim.
“Pedaqogika” fənnində vətənpərvərlik hissi ilə bağlı bir mövzudan dərs nümunəsini həmkarlarımla paylaşmağım düşünürəm ki, faydalı olar.
Mövzu: §15. “Vətənsevərliyin tərbiyəsi”.
Məqsəd:
1. Vətənsevərlik hisslərinin formalaşmasında rolu olan görkəmli şəxsiyyətləri tanımaq.
2. Vətən uğrunda şəhid olmuş əsgərlərin şəxsiyyəti haqqında hazırlanan təqdimatlar əsasında keçdikləri döyüş yollarına nəzər salınması.
Mühüm anlayışlar: vətənsevərlik, məhəbbət, sadiqlik, qəhrəmanlıq, sədaqət.
İnteqrasiya: “Milli əxlaq və ailə etikası” fənni.
Dərsin
tipi: Yeni bilik və bacarıq formalaşdıran dərs.
İş forması: Qruplarla
iş.
İş üsulları: Beyin
həmləsi, müzakirə.
Resurslar:
Dərslik, kompüter,
proyektor, İnternet resursları, yapışqanlı
rəngli kağızlar,
iş vərəqləri,
slaydlar.
Dərsin
gedişi: Dərsə
başlamazdan əvvəl
sinif nümayəndəsi
dərsdə iştirak
edən şagirdlər
haqqında məlumat verir. Hazırladığım təqdimatın ilk slaydını nümayiş
etdirirəm.
Tarixin taleyüklü
məqamlarında vətəni
ağır sınaqlardan
çıxarmaq vəzifəsi
böyük tarixi şəxsiyyətlərin üzərinə
düşür. Bu tarixi
şəxsiyyətlər bütün
varlıqları ilə
doğma vətənə
bağlı olurlar.
Belə tarixi şəxsiyyətlərdən
biri də Azərbaycan xalqının
ümummilli lideri Heydər Əliyevdir.
Həmişə azərbaycanlı olması
ilə fəxr edən ulu öndər
Heydər Əliyevin həyat yolu, Vətən sevgisi biz gənclər üçün
örnəkdir.
Motivasiya
Tələbələr təqdimat aparan zaman yuxarıda təqdim etdiyim motivasiyalı slaydın cavabını tapırlar. Hər bir
tələbə yazdığı
cavabı verilmiş slayddakı müvafiq yerlərə yerləşdirir
və oxuyur. Bu zaman digər iştirakçılar da,
öz fikirlərini , əlavələrini söyləyirlər.
Mövzu:
“Vətənsevərliyin tərbiyəsi”
olduğuna görə
əvvəlcə Vətən
uğrunda canını
fəda edən əsgərlərin şəkillərindən
göstərirəm. Şəkilləri gördükcə cədvəlin
altında olan rayonlarımızın adlarını
da çəkə bilərlər.
Vətən uğrunda şəhid olan qəhrəmanlarımızdan
bir neçəsinin şəklini həzin bir vətənpərvərlik
melodiyası səsləndirilməklə
göstərirəm. Şəkilləri göstərilərkən qəhrəman
əsgərlərimizin igidliyindən
danışılır. Dövlətimiz və xalqımız
tərəfindən onların
adlarının necə
uca tutulduğu barədə məlumat verilir.
Tədqiqat sualı qoyuram:
Azərbaycan torpaqlarının müdafiəsi
uğrunda vuruşan qəhrəman əsgərlərimiz
haqqında, onların
əbədiləşdirilməsi barədə nə bilirsiniz?
Tədqiqatın aparılması:
Tələbələr qruplara bölünür. Qruplara ad verilir.
1-ci qrup: “Qəhrəman”.
2-ci qrup: “Sülh”.
3-cü qrup: “Vətən”.
Hazırladığım iş vərəqlərini qruplara
paylayıram.
1. “Qəhrəman” qrupu: Tanıdığınız hər
hansı bir tarixi qəhrəmanımızın
şəklini çəkin.
2. “Sülh” qrupu: Şəhidlər haqqında
esse yazın.
3. “Vətən” qrupu. Qarabağ müharibəsində ilk işğal
olunan rayon hansı olub və onun
haqqında nə bilirsiniz?
Məlumatın mübadiləsi 5 dəqiqə.
Qruplar öz işlərini lövhədə
yerləşdirir. Sonra təqdimatlarını edirlər.
Məlumatın təşkili və nəticənin çıxarılması
10 dəqiqə.
Dərsin
bu mərhələsində
ümumi bir nəticəyə gələrək
vətənsevərlik anlayışına
açıqlama veririk:
Vətənsevərlik - vətənə
məhəbbət, onun
düşmənlərinə nifrət. Bu, vətənsevərlik
hissinin tərbiyə olunmasında həmişə
başlıca mövzu
olmuşdur. Tarixən Vətən
ana qədər əziz tutulmuş, insanın qanına ana südü ilə hopdurulmuş müqəddəs bir varlıq, ulu bir məkan kimi vəsf edilmişdir. Vətənsevərlik əxlaq tərbiyəsinin
mühüm komponentlərindən
biridir. İnsan hissləri içində
ən müqəddəs,
əbədi, tərəqqi
və inkişafa təkan verən amillərdən biri, ən mühümü vətənsevərlikdir. Əgər
bu hiss sənin daxilində yaranmayıbsa,
o zaman nə vətənini, nə torpağını, nə
valideynlərini sevə
bilməzsən. Hər bir
insan vətənsevərliyini
əməlləri ilə,
gördüyü işlərlə
sübut etməlidir.
Olduqca geniş
mənaya malik olan vətənpərvərlik
anlayışı vətənə,
millətə sevgi hissini, müxtəlif istiqamətlərdə vətənə
xidmət etməyi özündə birləşdirirsə,
bütün bunların
zirvəsində Vətən
üçün ölməyə
hazır olmaq dayanır. Bu, vətənpərvərliyin
ən uca və ali
formasıdır.
Bir slaydda ümummilli lider Heydər Əliyevin gənclərin I Forumunda gənclərimizin milli ruhda tərbiyə olunması, vətənpərvərlik haqqında dediyi kəlamı səsləndirirəm: “Gənclərimiz milli ruhda tərbiyə olunmalıdır, bizim milli mənəvi dəyərlərimizin əsasında tərbiyələnməlidir. Gənclərimiz bizim tariximizi yaxşı bilməlidir, keçmişi yaxşı bilməlidir, dilimizi yaxşı bilməlidir, milli dəyərlərimizi yaxşı bilməlidir. Milli dəyərlərimizi, milli ənənələrimizi yaxşı bilməyən, tariximizi yaxşı bilməyən gənc vətənpərvər ola bilməz. Hər bir gənc vətənpərvər olmalıdır. Vətənpərvərlik böyük bir məfhumdur. Vətənə sadiq olmaq, Vətəni sevmək, torpağa bağlı olmaq-budur vətənpərvərlik”.
Yaradıcı tətbiqetmə - 5 dəqiqə.
Ev tapşırığı: “Milli qəhrəmanlarımızdan tanıdıqlarınızın keçdiyi döyüş yolu haqqında” məlumat hazırlayın.
Qiymətləndirmə meyarları
Səbinə
CƏFƏRLİ,
Astara Pedaqoji Kollecinin pedaqogika müəllimi
Azərbaycan müəllimi.- 2017.-
4 avqust.- S.6.