Şagirdlərimizə təhlükəsiz
yaşamağı öyrədək
ABŞ-ın ən yaxşı
müəllimi Maykl Soskil uşaqlara məktəbdə qadjetdən
istifadəni qadağan etməmənin 5 səbəbini izah edir
ABŞ-da keçirilən “2017-ci
ilin müəllimi” müsabiqəsinin qalibi, Pensilvaniya
ştatından olan Maykl Soskil öz açıqlamaları ilə
ölkənin pedaqoji mühitində qızğın
müzakirələrə rəvac verib. ABŞ-ın ən
yaxşı müəllimi hesab edir ki, məktəblərdə
qadjetlərdən istifadənin qadağan olunması siyasəti
tədris prosesinə nəinki kömək edir, əksinə
ziyan vurur. M.Soskil ümumtəhsil məktəblərində
mobil qurğulardan istifadənin qadağan edilməməsinin
aşağıdakı 5 səbəbini əsaslandırmağa
çalışır və müəllimləri bu fikirlərə
münasibət bildirməyə səsləyir.
Biz uşaqları gələcəyə
hazırlamalıyıq
Əgər
biz şagirdlərimizi məktəbdən sonrakı
böyük həyata hazırlayırıqsa, artıq indi
onlara o alətlərdən istifadə etməyə icazə
verməliyik ki, gələcək həyatlarında onlara
lazım olacaq. Siz mobil telefonlardan və planşetlərdən
tamamilə istifadə olunmadığı nə qədər
iş yerinin adını çəkə bilərsiniz? Mexanik
telefonla detalları sifariş edir, planşetdə mühəndislər
cizgilərə baxır, həkimlər dərman
dozalarını hesablayır, dükançılar isə xərclərlə
gəlirləri yoxlayırlar. Siyahı sonsuzdur. O vaxt ki bizim
şagirdlərimiz peşəkar olacaqlar, mobil texnologiyalardan
istifadəyə ehtiyac daha güclü olacaq. Şagirdlərimizi
bu dünyaya hazırlamamaq cinayətdir.
Biz uşaqlarımızın xeyri
üçün dərsdə
telefonlardan istifadə edə bilərik
Bizim
məktəblərimizdə büdcə problemlərinin
olduğu indiki vaxtda asanlıqla əlçatan olan
texnologiyalardan istifadə məntiqlidir. Avadanlığın
bahalığını əsas gətirərək rəqəmsal
texnologiyaları təhsil prosesinə daxil etməyə tələsməyən
nə qədər məktəb var? Bəli, onlar çoxdur!
Bununla belə, bizim hər bir şagirdimizin cibində internetə
çıxışı olan kiçik kompüter, internetdə
isə minlərlə pulsuz əlavələr var ki, onlardan dərsdə
uşaqlarımızın təlimi xeyrinə istifadə edə
bilərik. Amma biz bunun yerinə dərsdən əvvəl
uşaqlardan telefonları yığır və ölü
yük kimi qutuya qoyuruq.
Telefonlar 21 əsr bacarıqlarını
öyrətməyə kömək edir
Mobil
qurğular uşaqları 21-ci əsrin bacarıqlarına
öyrətmək üçün əla vasitədir. Əgər
siz istəyirsinizsə ki, uşaqlar əməkdaşlıq
etməyi öyrənsinlər, bunun üçün telefondan
daha yaxşı alət varmı? Məktəblər tərəfindən
telefondan istifadənin əleyhinə olan əsas arqumentlərdən
biri odur ki, uşaqlar aldada, köçürdə bilərlər.
Mən cavab olaraq demək istəyirəm ki, bu vəziyyətdə
günahkar uşaqlar və onlarda telefonun mövcudluğu
deyil, məhz diqqətsiz təşkil edilmiş
tapşırıqlardır ki, onlara da cavabı internetdə
tapmaq olar. Məktəblilərin konkret biliklərini yoxlayan
testlər onları böyük dünyada qarşıdakı
həyata hazırlamır. Biz onlara informasiyanı
axtarmağı, qərarlar qəbul etməyi, hansısa bir məsələ
üzərində birgə işləməyi öyrətməliyik.
Belə bacarıqlar lazımdır onlara. Və burada mobil
telefon bizim köməkçimiz ola bilər, çünki o
dünyanın hər hansı nöqtəsində olan
insanlarla kommunikasiyanı həyata keçirməyə imkan
verir. Siz uşaqların Fransanın iqlimi haqqında biliklərini
yoxlamaq üçün onlara test verirsiniz? Daha yaxşı
olar ki, siz onlara dərsdə fransalı məktəblilərlə
video konfrans təşkil etməyi təklif edəsiniz ki, onlar
öz ölkələrinin iqlimindən danışsınlar.
İnanın, bu yolla alınmış biliklər unudulmayacaq.
Biz uşaqlara göstərməliyik
ki,
ikiqat standartlardan istifadə etmirik
Mən müxtəlif məktəblərdə
ayrı-ayrı müəllimlərin fərqli dərslərində
olurdum və onların dərsdən əvvəl
uşaqlardan smartfonları necə
yığmasını, özlərinin isə dərsdə həm
telefondan, həm də planşetdən tez-tez istifadə etməsini görürdüm.
Bəzən hətta uşaqlar müstəqil
iş yerinə yetirərkən
qohumlarına mesaj göndərir və ya sosial şəbəkədə
olan məlumatları oxuyur.
Əgər bunları mən görmüşəmsə, bunu həm də uşaqlar
görür. Və artıq buna alışırlar ki,
ikili standartlar
normaldır, sonralar isə bu
bilikləri özləri ilə yaşlı həyatlarına
aparırlar. Lakin ikili
standartlar pisdir və
bizə uşaqlara məhz bu
həqiqəti öyrətmək lazımdır.
Uşaqları
qadjetlərdən təhlükəsiz
istifadəyə
öyrətmək lazımdır
Bizə uşaqlara texnologiyalardan təhlükəsiz istifadə üsullarını öyrətmək lazımdır. Telefonları yığmaq, dərsin sonuna kimi qutuya qoymaq və sonra qaytarmaq uşaqlara qarşı məsuliyyətsiz münasibətdir. Biz məktəbdə qadağan etsək də, etməsək də məktəblilər mobil telefonlardan istifadə edirlər. Onlar ünsiyyət saxlayır, sosial şəbəkələrdən istifadə edərək bir-birinə şəkil göndərir və informasiya istehlak edirlər. Bizə onlara bunu necə təhlükəsiz etməyi öyrətmək lazımdır. Təhlükələr və mobil qurğulardan istifadənin əngəlləri yox olmur. Məyər, şagirdlərimizə təhlükəsiz yaşamağı öyrətmək bizim vəzifəmiz deyilmi?
ABŞ-ın ən yaxşı müəlliminin təhsilə dair düşüncələri belədir. O deyir ki, gəlin, hər şagirdin keyfiyyətli təhsil alması, həyatda xoşbəxt və müvəffəqiyyətli olması üçün bərabər imkanları təmin edən bir ictimai təhsil sistemi quraq.
Qeyd edək ki, STEM təhsili, qlobal əməkdaşlıq və texnologiyaların inteqrasiyası sahəsində tanınmış ekspert olan M.Soskil müəllimlər, təhsil KİV-i, sosial yenilikçilər üçün çoxsaylı peşəkar tədris məşğələləri işləyib hazırlayıb. 2017-ci ildə ABŞ-ın ən yaxşı müəllimi elan olunub. Riyaziyyat və təbiət elmləri sahəsində böyük nailiyyətlərinə görə ABŞ prezidenti mükafatına layiq görülüb. O, 2016-cı ildə bütün dünya üzrə keçirilən “İlin qlobal müəllimi” müsabiqəsinin 10 finalçısından biri olub.
Azərbaycan müəllimi.- 2017.-
8 dekabr.- S.12.