Dərsdə ritmik musiqidən
faydalanmaq olar
Mnemonik texnika səmərəli
metod kimi qəbul edilib
Qəzetimizdə dərc olunan “Metodika, yoxsa...” sərlövhəli məqalə
təhsil ictimaiyyəti
tərəfindən böyük
marağa səbəb
olub. Xatırladaq ki, yazıda
qeyri-standart metodlarla dərs keçilməsinə
toxunulur, bunun nə dərəcədə
effekt verdiyi araşdırılırdı. Mövzunun aktuallığını nəzərə
alaraq məsələyə
bir daha qayıtdıq. Bu dəfə rəsmilərin
fikirlərini öyrənməyə
çalışdıq.
Bakı
Şəhəri üzrə
Təhsil İdarəsinin
nəzdindəki Təlimə
Dəstək Mərkəzinin
direktoru Samirə Bektaşi bildirib ki, hər hansı
bir yanaşmanı, təlim texnologiyasını
təhlil edib fikir söyləməzdən
əvvəl həmin dərsin mövzusunu, təlim məqsədini, təlim üsulunu müəyyənləşdirmək, dərsin gedişinə diqqət yetirmək lazımdır: “Təlim üsulu seçilərkən
müəllim tərəfindən
mütləq şagirdlərin
yaşı, fərdi xüsusiyyətləri, eyni
zamanda, sinfin psixologiyası, maraq dairəsi və informasiyanı qəbul etmə səviyyəsi nəzərə alınmalıdır”.
Mərkəzin direktoru
onu da deyib
ki, mövzunun qavranılması üçün
müəllim yanaşması,
situasiyaya uyğun olaraq seçilən üsul ola
bilər ki, kifayət qədər pedaqoji əsasa malik olmasın. Lakin bu, heç də qarşıya qoyulan məqsədə çatmaq üçün
həmin yanaşmanın
yanlış olduğunu
deməyə əsas vermir. S.Bektaşinin fikrincə, çevik şəkildə dəyişən,
durmadan inkişaf edən bir cəmiyyətdə
müasir dərsə
verilən tələblər,
onları həyata keçirmək üçün
lazım olan üsul və vasitələr də yenilənməli, informasiya
bolluğu əsrində
yaşayan şagirdin maraqlarına uyğun olmalıdır: “Əslində
dərsin “şou”ya çevrilməsi arzuolunan
deyil. Mövzuya uyğun müxtəlif
musiqi janrlarından məqsədyönlü və
düzgün istifadə
dərsin səmərəsini
artırır. Vacib
olan müəllimin
nail olduğu nəticə
və şagirdində
formalaşdırdığı bacarıqdır”.
Təhsil İşçilərinin Peşəkar
İnkişafı İnstitutunun
direktoru Vəfa Yaqublu da mövzu
ilə bağlı öz fikirlərini bizimlə bölüşüb. O bildirib
ki, metodika öyrətmə və öyrənmə proseslərini,
konkret üsul, vasitə və texnikaların tətbiqini tədqiq edən elmdir: “Metodika müəyyən tələblərə
cavab verməlidir. Əvvəla,
metodika tədris olunan fənnin məzmununa uyğun olmalıdır. İkincisi, bir
nəfər müəllim
tərəfindən deyil,
müəllimlərin böyük
hissəsi tərəfindən
istifadəyə yararlılıq
şərtdir”. Metodikanın
nəticəyönümlülüyünün
də vacib tələblərdən olduğunu
deyən V.Yaqublu nəticənin həmin dəqiqə özünü
göstərmədiyini diqqətə
çatdırıb: “Bu gün
yaranan bir metodu ardıcıl olaraq bir neçə
il müxtəlif şagird kontingenti ilə sınaqdan keçirdikdən, nəticələri
müqayisə qrupunun
nəticələri ilə
qarşılaşdırdıqdan sonra hər hansı qənaətə
gəlmək mümkündür.
Müqayisə qrupu eksperimentdə
iştirak etməyən,
lakin təlim nəticələri eksperimentdə
iştirak edən şagirdlərin nəticələri
ilə müqayisə
edilən şagird qrupuna deyilir. Məhz eksperiment və müqayisə qruplarının
təlim nəticələrinin
müqayisəsi metodikanın
səmərəliliyi barədə
fikir söyləməyə
imkan verir”.
İnstitut direktoru tarix müəllimi Həbib Əlizadənin replə keçdiyi dərs üsulunu isə belə səciyyələndirib. “Həbib müəllim müsahibəsində qeyd edir ki, o, repdən xronoloji ardıcıllığı, tarixi hadisələri və şəxsiyyətləri yadda saxlamaq məqsədilə istifadə edir. Bu mnemonik texnikadır. Mnemonik texnika yaddaşı, hafizəni fəallaşdırmaq məqsədilə istifadə edilir. Hər hansı materialı yadda saxlamaq məqsədilə ritmik musiqidən istifadə kimi mnemonik texnika illərin sınağından keçib və səmərəli metod kimi qəbul edilib. Onu da qeyd etmək lazımdır ki, videoçarxda şagirdlərin yüksək əhvali-ruhiyyəsi və komanda ruhu aydın görünür. Bu iki məqam da təlim prosesinin səmərəsini artırır”.
Gənc müəllimə axtarışlarını davam etdirməyi, bu işi kiçik bir sinif tədqiqatına çevirməyi, ilin sonunda nəticələri təhlil etməyi də tövsiyə edən V.Yaqublu rəhbərlik etdiyi qurumun hər bir yenilikçi müəllimə daim dəstək verəcəyini də deyib.
Niyazi RƏHİMOV
Azərbaycan müəllimi.-
2017.- 22 dekabr.- S.4.