Yaddaşlarda əbədi
iz qoyan alim
Xatirəyə çevrilmək
üçün ölmək hələ bəs eləmir...
İnsan ömrü çiçək üzərindəki
şeh damlasını xatırladır, günəş
çıxan kimi yuvarlanıb yox olur, əcəlin gəlməsi
ilə ruhlar aləminə qovuşur. Müdriklər haqlı olaraq deyirlər
ki, doğumdan
və ölümdən qaçmaq olmaz, bizə bu iki
labüdlük arasındakı vaxtı yaxşı
keçirmək qalır. Allah-təalanın
doğum və ölüm arasında verdiyi ömrü gərək
elə yaşayasan ki, bu dünyada olmayanda da xatırlanasan,
xatirəyə çevriləsən. Xatirəyə
çevrilmək üçün ölmək hələ bəs
eləmir (Z.Yaqub). Gərək ürəyində kibritdən
yox, haqqdan yanan çıraq ola. Sənə
bəxş olunan ömür payını şərəflə, ləyaqətlə
yaşayasan, yüksək əxlaq və fəzilət sahibi
kimi insanlara və İnsanlığa nümunə olasan. Xeyirxahlığın, mərhəmətin,
sədaqətin, məhəbbətin, sadəliyin, səmimiyyətin, geniş erudisiyan, intellektual səviyyən
və cəmiyyət üçün dəyərliliyin ilə
seçiləsən. Əməli-saleh,
vicdanı təmiz, halal adam olasan. Ağac əkəsən,
bağ salasan ki, insanlar meyvəsindən bəhrələnə,
kölgəsində dincələ. Əlindən xəta,
dilindən səhv söz çıxmaya, əliaçıq,
süfrəsi açıq, qapısı açıq olasan, cəmiyyət
üçün layiqli
övladlar tərbiyə edəsən. Kitablar yazasan ki, sən
bu dünyada olmayanda da oxuna, insanların əqlinə və ruhuna qida verə. Vaxt gəlib tamam
olanda, dünyanı dəyişəndə səni
tanıyanlar söyləyə:
“dünyadan nə gözəl bir insan köçür”. Məhəmməd
Peyğəmbər (s.a.v.) buyururdu ki,
ömrünü elmə sərf edən insan heç
vaxt ölmür! Alimlər cismən
ölsələr də, ruhən ölmürlər, qələmə
aldıqları dəyərli elmi əsərlərdə
yaşayır, hər zaman oxunulur və beləliklə də yaddaşlara əbədi həkk
olunurlar. Yaddaşlarda əbədi iz qoyan alimlərimizdən
biri də tərcümeyi-halı təmsil etdiyi pedaqogika elminin tərcümeyi-halına çevrilən pedaqogika elminin mogikanı, pedaqoji
elmlər doktoru, professor, Əməkdar müəllim Əjdər Əbdülhüseyn
oğlu Ağayevdir.
Qırmızıkənddən
başlanan ömür yolu
O, 1937-ci
ildə Salyan rayonunun Qırmızıkənd kəndində
anadan olub. 1953/1954-cü tədris ilində Salyan şəhərindəki
2 nömrəli orta məktəbi müvəffəqiyyətlə
başa vurduqdan sonra indiki ADPU-nun tarix-filologiya fakültəsinə
qəbul olunub. Ali pedaqoji məktəbi əla qiymətlərlə
bitirdikdən sonra Salyan rayonunun kənd məktəblərində müəllim, tədris hissə
müdiri, ictimai əsaslarla rayon təhsil şöbəsində inspektor-metodist kimi fəaliyyət göstərib,
eyni zamanda dövri mətbuatda pedaqoji-metodik və publisistik
yazılarla çıxış edib.
1966-1969-cu
illərdə Azərbaycan ETPEİ-nin (indiki Təhsil İnstitutunun)
aspiranturasında əyani təhsil alıb. Apardığı
elmi-tədqiqatları ümumiləşdirərək professor Ə.Seyidovun
rəhbərliyi ilə “Fərhad Ağazadənin pedaqoji fəaliyyəti
və görüşləri” mövzusunda namizədlik
dissertasiyası müdafiə edib.
Pedaqoji elmdə səlahiyyətli
söz sahibi
Hələ
tələbəlik illərində mətbuatda və kütləvi
informasiya vasitələrində bədii yazılarla
çıxış edən Əjdər müəllim
elmi-pedaqoji səciyyəli məqalələri ilə də diqqəti cəlb edib, az bir müddətdə
pedaqoji elmdə səlahiyyətli söz sahibinə
çevrilib. İctimai fəallığı, zəngin nəzəri
və praktik pedaqoji hazırlığı, tədqiqatçılıq
səriştəsi, geniş yaradıcılıq imkanları
ilə seçildiyinə görə Azərbaycan ETPEİ-də baş elmi işçi, bölmə
müdiri, şöbə müdiri və elmi işlər
üzrə direktor müavini işləyib. 1974-1981-ci illərdə pedaqoji
biliklərin təfəkkür mərkəzi hesab edilən “Azərbaycan
məktəbi” jurnalının baş redaktoru olarkən jurnalın poliqrafik və elmi-nəzəri səviyyəsinin
yüksəldilməsinə xeyli əmək sərf edib. “Azərbaycan
məktəbi”nə əlavə nəşr olunan 7 metodik məcmuə
sırasına “Məktəbdə bədən tərbiyəsi”
məcmuəsini də daxil edərək böyük bir elmi-metodik pedaqoji nəşrlər
kompleksinin təlim-tərbiyə prosesinə təsirini məharətlə
istiqamətləndirib. Bununla da o, Azərbaycanda pedaqoji
jurnalistikanın inkişafına dəyərli töhfə
vermiş olub.
Mükəmməl təhsil-tərbiyə
nəzəriyyəçisi
Onun yaradıcılıq kredosu
çoxşaxəli olub. Əsas
tədqiqat sahəsi pedaqogika tarixi olsa da, həm də mükəmməl
təhsil-tərbiyə nəzəriyyəçisi kimi tanınıb. Son 50 ildə Azərbaycanda
məktəb, təhsil, pedaqoji elmlərlə bağlı elə
bir elmi məclis, elmi-nəzəri və praktik konfrans, elmi
sessiya və yığıncaq olmayıb ki, Əjdər müəllim orada
iştirak etməsin, orijinal fikirləri, yeni elmi ideyaları ilə
həmkarlarının diqqətini cəlb etməsin, səmərəli
və ağıllı təklif irəli sürməsin. O,
respublikamızdan kənarda da ölkəmizi layiqincə təmsil
edib, Moskva, Qomel, Ulyanovsk, Vilnüs, Riqa, Tbilisi, Kiyev, Minsk şəhərlərində
keçirilən elmi konfranslarda maraqlı məruzələrlə
çıxış edib, uzun müddət SSRİ PEA-nın
pedaqogika tarixi üzrə
elmi-problem şurasının üzvü olub. ABŞ,
Macarıstan, Estoniya və Ukraynada vətəndaş cəmiyyəti
quruculuğu-vətəndaş təhsili üzrə təcrübə
mübadiləsində olub. O, həm də pedaqogikanın
metodoloji problemlərinin araşdırılmasına həsr
olunmuş diskussiyalarda fəal iştirak edib, mühüm elmi həqiqətlərin üzə
çıxarılmasına, yeni pedaqoji nəzəriyyələrin
formalaşmasına öz töhfəsini verib. Elə bunun nəticəsidir
ki, araşdırmalarının
elmi nəticələrindən fəlsəfə,
hüquq, pedaqogika və ədəbiyyatşünaslıq
üzrə tədqiqatçılar, proqram və dərslik tərtibçiləri
mənbə kimi istifadə edib. Onun
adı pedaqogika elminin “qızıl sacayaqları”
(M.Mehdizadə, Ə.Seyidov, M.Muradxanov) və “sütunları”
ilə (H.Əhmədov, N.Kazımov,
Ə.Həşimov, Y.Talıbov və b.) bir
sırada çəkilir.
Elmi xidmətləri
ilə Azərbaycan pedaqogika elminin son dövr tarixinə daxil
olan professor Ə.Ağayevin elmi-pedaqoji irsində məktəb
və pedaqogika tarixinin öyrənilməmiş və ya az
araşdırılmış məsələlərin
tədqiqi, tərbiyə nəzəriyyəsi və təcrübəsinin (xüsusilə, əxlaqi-mənəvi
tərbiyə) ümumiləşdirilməsi, təlim-tərbiyənin
prinsip və metodlarının təkmilləşdirilməsi,
təhsilin yeni məzmununun müəyyənləşdirilməsi, pedaqoji biliklərin geniş təbliği
və digər məsələlər geniş yer tutur. O, ilk dəfə
olaraq XIX əsrin sonu, XX əsrin əvvəllərində Azərbaycan
pedaqoji fikrinin başlıca problemlərini (həm də pedaqoji cərəyanları) müəyyənləşdirərək təhlilini verib. “Məktəblilərdə
vətəndaşlıq borcunun tərbiyə edilməsi”
(1975), “Vətəndaş olmağa borclusan” (1979), “Həyatın
astanasında” (1983) kitablarında və silsilə məqalələrində
şagirdlərin vətəndaşlıq tərbiyəsi
işinin metodikasını işləyib, tərbiyənn bir
sıra yeni prinsiplərini (xüsusilə, sahiblik prinsipini)
müəyyənləşdirib.
Ə.Ağayev
pedaqogikanın nəzəri-metodoloji məsələlərinin
də tədqiqi ilə məşğul olub, “Pedaqogika terminlərini
dəqiqləşdirmək vacibdir” (1980), “Tərbiyənin
metodları” (1980), “Tərbiyənin prinsipləri və
onların təlim-tərbiyə prosesində
reallaşdırılması” (1980), “Müasir dərs necə
olmalıdır” (1988) kimi
yüksək elmi-nəzəri əhəmiyyət
daşıyan məqalələr yazıb.
Şəxsiyyətlə bağlı
sistemli tədqiqatlar müəllifi
Keçən
əsrin 70-ci illərində keçmiş İttifaqda, o
cümlədən Azərbaycanda görkəmli pedaqoqların
(bəzən də heç pedaqoq olmayanların) pedaqoji
görüşlərinin tədqiqi dəb olduğu bir vaxtda,
ilk dəfə Ə.Ağayev problem xarakterli mövzunun - şəxsiyyət
haqqında Azərbaycan pedaqoji fikir klassiklərinin
ideyalarının tədqiqinə girişib. “Azərbaycan maarifpərvərləri şəxsiyyət
və onun formalaşması haqqında” (1974), “Azərbaycan maarifpərvərləri
şəxsiyyət haqqında” (1978) kitabları və silsilə
məqalələri ilə pedaqoji fikir tarixinin tədqiqində
yeni elmi cığır
açıb. Həmin problemlə bağlı uzun illər səmərəli
tədqiqatlar aparıb. Sistemli və ardıcıl tədqiqatlarını
“Azərbaycan ictimai-pedaqoji fikrində şəxsiyyətin
formalaşması problemi” mövzusunda yazdığı doktorluq dissertasiyası ilə tamamlayıb. Həmin
dissertasiyaya görə, Ali
Attestasiya Komissiyasının Rəyasət
Heyəti cəfakeş alimə pedaqoji elmlər doktoru alimlik dərəcəsi
verməklə yanaşı, həm də professor elmi
adının verilməsi haqqında qərar qəbul edib.
Təhsil və pedaqoji fikir tarixçisi
Xalqımızın ümumi tarixinin
mühüm tərkib hissəsi olan məktəb tarixinin
öyrənilməsi və təbliği sahəsində
professor Ə.Ağayev elmi səy və fədakarlıq
göstərib. O, “150 yaşlı
Şuşa məktəbi” (1982), “Ötən əsrlərdə
doğulmuşlardan biri” (1993), “Qocaman
maarif ocağı” kitab və silsilə məqalələrində
çarizmin Azərbaycandakı təhsil siyasətinin
(ruslaşdırma və xristianlaşdırma) mahiyyətinə aydınlıq gətirib, tədris işlərinin elmi mənzərəsini
şərh, məktəb
işlərinin təşkilini elmi-pedaqoji prizmadan təhlil edib. “Sona xanım
Tağıyeva” (1995) kitabçasında isə Bakıdakı 190 nömrəli məktəbin
uğurlarını təhlil edib, 50 il həmin məktəbə
rəhbərlik etmiş, bu sahədə saç
ağartmış, həyatını şagirdlərinin
ömrünə köçürmüş Sona xanım
Tağıyevanın həyat
yolunu işıqlandırıb.
Xalqımızın zəngin mədəni-elmi və təhsil-tərbiyə
nəzəriyyəsi və təcrübəsi ilə
keçmiş İttifaqın pedaqoji ictimaiyyətini tanış edən “Azərbaycan
pedaqoji fikir antologiyası” (1990)
adlı hikmət çələnginin hazırlanmasında, həmkarları
ilə birlikdə Moskvada kütləvi tirajla nəşr edilməsində Əjdər müəllimin
böyük xidmətləri olub.
Dərsliklər müəllifi
İlkin
müəllim hazırlığının təkmilləşdirilməsi
ilə bağlı onun ideya və
fikirləri həmişə maraq doğurmuş, bu sahədəki
fəaliyyəti təqdir olunmuşdur. Onun nəzəri tədqiqatları
praktik dəyərliliyi ilə daha çox diqqəti cəlb
edir. O,
araşdırmalarının nəticələrini
ali pedaqoji təhsilə tətbiq etmiş, ali pedaqoji məktəblər
üçün “Pedaqogika” kitabları yazmışdır. Həmkarları
ilə birlikdə qələmə aldığı “Pedaqogika”
kitabları məzmun, mündəricə,
şərh və təqdimetmə üslubuna görə fərqlənir,
yeni yanaşma baxımından diqqəti cəlb edir. Onun
müəllifliyi və elmi
redaktorluğu ilə hazırlanan 8-9-cu siniflər üçün
“İnsan və cəmiyyət” və
təlim rus dilində olan məktəblərin II sinfi
üçün “Azərbaycan dili” dərsliyi də yüksək
elmi-metodik səviyyəsi, nəzəri və praktik əhəmiyyəti ilə seçilir.
Pedaqoji və bədii
düşüncənin
vəhdətindən yaranan əsərlər
Professor Ə.Ağayevin
yaradıcılığında
uşaqlar üçün yazdığı şeirlər
və hekayələr mühüm yer tutur. Bədii
yaradıcılığa keçən əsrin 50-ci illərində
“Azərbaycan pioneri” qəzetində
nəşr olunan “İlk və
son” adlı hekayəsi ilə
başlayan pedaqoq-alim bu sahədə də maraqlı
yaradıcılıq yolu keçmiş, gənc nəsillə
bağlı arzu və
düşüncələrini, uşaq həyatı ilə
bağlı müşahidələrinin
nəticələrini “Sülh gəmisinin kapitanı” (1982),
“Payız” (1995), “Kosmos və mən” (1997), “Bala dadı, bal
dadı” (1999), “Ceyran nənəm” (1999), “Gəlirəm,
gözlə məni” (2000), “Fərhadın rəsmləri”
(2008), “Allahın haqq bəndəsiyəm” (2008), “Pişik
balasının səhvi” (2013) kitablarında əks
etdirmişdir. Uşaqların istək və arzularını,
iç dünyasını, daxili aləmini,
yaşıdlarına və yaşlılara münasibətlərini
realist həyati lövhələrlə əks etdirən bu
kitablar pedaqoji və bədii düşüncənin vəhdətindən
yaranmışdır. “Mən təbliğatçıyam”
(1980), “Tikdim ki, izim qala” (1996)
kitabları onun jurnalistlik qabiliyyətinin, publisistik
yaradıcılığının bəhrəsi kimi diqqəti
cəlb edir.
Klassik pedaqoji irsin tədqiqi və təbliği
Azərbaycanda təhsil-tərbiyə nəzəriyyəsinin
inkişafında klassik
pedaqoqların bəşəri məzmun daşıyan, humanist
istiqaməti ilə diqqəti cəlb edən nəzəri irsi
mühüm rol oynayır. Bu irsin dəyərli nümunələrinin
seçilməsi, Azərbaycanda nəşri və onlardakı pedaqoji siqlətin
üzə çıxarılması da Əjdər müəllimin fəaliyyətində mühüm
yer tutub. Onun Y.A.Komenski, K.D.Uşinski, A.S.Makarenko, N.K.Krupskaya və
V.A. Suxomlinskinin pedaqoji irsinin öyrənilməsi ilə
bağlı araşdırmaları yeniliyi ilə diqqəti cəlb
edir. A.S.Makarenko və
N.K.Krupskayanın iki cildlik əsərlərinin tərtibi
və nəşri də onun adı ilə bağlıdır.
Pedaqoji təbliğatçı
Ə.Ağayev
pedaqogika elminin nəzəri və tarixi problemləri ilə
bağlı sistemli və ardıcıl tədqiqat aparmaqla, səmərəli
elmi-pedaqoji fəaliyyət göstərməklə kifayətlənməyərək
onun təbliğinə də xüsusi diqqət ayırıb.
Keçən əsrin 70-ci illərindən mütəmadi olaraq Azərbaycan
televiziyasında təhsil-tərbiyənin müasir problemlərindən,
gənclərin əxlaqi-mənəvi tərbiyəsindən bəhs
edən “Sənin vətəndaşlıq borcun”, “Həyat bizi
səsləyir”, “Ədəb-ərkan dünyamız”, “Təbliğatçının
televiziya məktəbi”, “Təhsil: düşüncələr,
mülahizələr” verilişlərinin müəllifi və
aparıcısı, təhsil eksperti kimi obyektiv, prinsipial və arqumentasiyalı
çıxışları ilə televiziya və radio
verilişlərinin
qonağı olmuşdur.
Ə.Ağayevin
əsərləri tarixiliyi ilə yanaşı, müasirliyi
ilə də maraq kəsb edir. O, Azərbaycan təhsilində
reallaşdırılan uğurlu təhsil islahatlarının
tələblərinə uyğun araşdırmalar aparır.
Xarici təcrübənin Azərbaycan məktəblərində
tətbiqinin səmərəli yollarını müəyyənləşdirir,
yeni təhsil-tərbiyə texnologiyalarının mahiyyətinə
aydınlıq gətirməklə praktik müəllimlərə
dəyərli məsləhətlər verir. Bu cəhətdən
onun “Təlim prosesi: ənənə və müasirlik” (2006) əsəri
diqqəti cəlb edir.
Elmi-pedaqoji kadr
hazırlığı
Əjdər
Ağayevin fəaliyyətində elmi-pedaqoji kadr
hazırlığı mühüm yer tutur. Ayrı-ayrı
vaxtlarda o, dissertasiya
şurasının üzvü, həmsədri, sədri, Ali Attestasiya Komissiyasının
ekspert komissiyasının üzvü kimi onlarla gənc tədqiqatçının
xeyirxahı olub, pedaqogika elmi üzrə fəlsəfə və
elmlər doktoru kimi yetişmələrinə xeyir-dua verib.
Bilavasitə onun elmi rəhbərliyi ilə 52 nəfər doktorant
pedaqogika üzrə fəlsəfə doktoru elmi dərəcəsi
alıb.
Kitablara səpələnmiş
ömür
Dəyərli
elmi əsərlər yazan, mühakimə və təfəkkür
zənginliyi ilə seçilən Əjdər müəllim elmi-pedaqoji, ədəbi-bədii,
publisistik-jurnalistlik istiqamətli zəngin irs qoyub gedib. O, 40 monoqrafiya, kitab, kitabça və
broşuranın, 600-dən artıq qəzet-jurnal məqaləsinin,
150 mahnı mətninin müəllifidir. Son illərdə nəşr
etdirdiyi “Pedaqoji fikrimiz:dünənimiz, bu
günümüz”(2000), “Azərbaycan ictimai pedaqoji fikrində
şəxsiyyətin formalaşması problemi” (2005), “Güney
Qafqaz xalqlarının pedaqoji əlaqələri tarixindən”
(2009), “Təhsil: tarixi nəzəri yanaşma” (ingilis dilində)
(2011), “Məhəmməd Hüseyn Şəhriyar” (2013), “Nəsillərə
örnək olan insan” (2016), 2 cildlik
“Seçilmiş pedaqoji əsərləri”
(2011, 2013), 2 cildlik rus dilində
“Seçilmiş pedaqoji əsərləri”
(2014), 7 cildlik “Seçilmiş əsərləri”
(2013-2016) pedaqogika elmimizi zənginləşdirmək
baxımından mühüm əhəmiyyət kəsb edir.
Görkəmli bəstəkarlar C.Cahangirov və D.Kobalevski ilə
birlikdə yazdığı əsərlər uşaqların
mahnı bayramlarında 10-20 minlik xorun ifasında səslənmiş,
arxiv fonduna daxil olub. Bəstəkarlar T.Quliyev, S.Ələsgərov,
R.Şəfəq, O.Rəcəbov, R.Mustafayev, M.Əhmədova
onun şeirlərinə mahnılar bəstələyib. Əsərləri
rus, belarus, ukrayn, başqırd dillərində dərc olunub.
Pedaqoji tənqidlə müntəzəm məşğul olan,
elmi-pedaqoji ədəbiyyatı
təhlilə cəlb edən, uğur və nailiyyətləri
təqdir etməklə, nöqsan və
çatışmazlıqların obyektiv və subyektiv səbəblərini
müəyyənləşdirən və səmərəli təkliflər
verən Ə.Ağayev həm də ədəbi tənqidlə
də məşğul olub, M.Əvhədinin,
N.Tusinin, M.F.Axundovun, Ü.Hacıbəylinin, S.Vurğunun
pedaqoji ideyalarının üzə çıxarılması
və sistemə salınmasında
səmərəli fəaliyyət göstərib.
İctimaiyyətçi alim
Zəngin
əxlaq və fəzilət sahibi olan professor Əjdər
Ağayev ayrı-ayrı
vaxtlarda Təhsil Nazirliyinin
elmi-metodik şurasının, dərslikləri qiymətləndirmə
komissiyasının sədri, ümumtəhsil məktəbləri
üçün baza tədris planları hazırlayan
işçi qrupunun rəhbəri,
təhsil qanununu, təhsil islahat proqramını və fasiləsiz təhsil
konsepsiyasını hazırlayan
işçi qrupunun üzvü, “Ən yaxşı məktəb”,
“Ən yaxşı müəllim”
müsabiqə komissiyasının təşkilat komitəsinin
üzvü, Təhsil Cəmiyyətinin sədr müavini, Azərbaycan
Təhsil İşçiləri Azad Həmkarlar
İttifaqı Respublika Komitəsinin rəyasət heyətinin
və məclisinin üzvü, Respublika Ağsaqqallar
Şurası İdarə Heyətinin üzvü, Bilik Fondunun
metodiki şurasının üzvü, Təhsil
Şurasının sədri, “Təhsil və zaman” qəzetinin
baş redaktoru olub. Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin fərdi təqaüdçüsü
idi. Ə.Ağayev Azərbaycan
Respublikasının Əməkdar müəllimi (2000), Sosial və
Pedaqoji Elmlər Akademiyasının həqiqi üzvü
(2006), Azərbaycan Jurnalistlər Birliyinin üzvü (1973), “Azərbaycan
Yazıçılar Birliyinin üzvü (2001), “Araz” ali ədəbi
və “Qızıl qələm” media (1997), akademik Mehdi Mehdizadə
mükafatı laureatları idi.
Bu nailiyyətlər şərəfli alim
ömrünün zəhmət və istedad ilmələri ilə
toxunan naxışlardır. Onun mənalı ömrü, zəngin
təcrübəsi gənc tədqiqatçılar
üçün bu gün də,
sabah da dəyərli örnəkdir.
Dünyadan nə gözəl bir insan
gedir
Neçə
illər idi ki, Əjdər müəllim Bakı Mühəndislik
Universitetində çalışırdı. Burada çox
yüksək hörmət və nüfuzu vardı. Tələbədən
tutmuş rektora kimi hamı onu özünün müəllimi,
ustadı hesab edirdi. Keçən il səhhəti ilə bağlı sevimli işindən,
övladları qədər sevdiyi tələbələrindən
və ümumiyyətlə, yazı-pozudan ayrılmalı oldu Əjdər
müəllim. Amma 80 illik yubileyində bir daha Bakı Mühəndislik
Universitetinin böyük zalında kresloda əyləşərək
qonaqlarını qəbul etdi. Sonda yenə də kürsüyə
sinə gərərək danışdı, amma bu dəfə
səbrlə, təmkinlə, asta-asta, kövrələ-kövrələ.
Sözünün sonunda
baxışları ona dikilmiş zaldakı insanları
süzərək çoxdan qələmə
aldığı bu misraları
xatırladı:
Dedilər:
- yaşarsan əməlinlə sən,
başında
tacın var əməllərindən.
Son
gün xatirimə düşəndə birdən,
heyif, bu
dünyada qonağam - dedim.
27 noyabr
2018-ci ildə Əjdər müəllim kollektivlə son dəfə vidalaşmaq,
halallaşmaq üçün Bakı Mühəndislik
Universitetinə “gəldi”. Yenə gül-çiçəyə
bürünmüş insanla dolu böyük zal. Yenə həmin
tribuna. Rəsmilər, rektorlar, dostlar, tələbələr
və ailə üzvləri bir-bir söz alaraq Əjdər
müəllimin həyat hekayəsindən danışır,
onunla bağlı xatirələrini
dilə gətirir. O isə
adətinə xilaf çıxaraq bu dəfə
danışmır, danışa bilmir, sakitcə “uzanaraq” ruhu ilə çıxış edənləri və zalı seyr “edir”. Natiqlər
isə eyni fikri dönə-dönə təkrar edirlər: səksən
il bu dünyada “qonaq olan” Əjdər müəllim zəhmətlə, əziyyətlə,
halallıqla, ləyaqət və şərəflə bir ömür yaşayıb. Haqq
dünyasına qovuşan Əjdər müəllimi ürək
ağrısı və göz yaşları ilə son mənzilə
yola salırıq. O, cismən
aramızda olmasa da ruhən qəlbimizdə
yaşayacaqdır... Allahdan rəhmət diləyirik... Ruhu
şad olsun.
Fərrux RÜSTƏMOV,
ADPU-nun İbtidai təhsil fakültəsinin
dekanı, pedaqogika
üzrə elmlər doktoru, professor, Əməkdar
elm xadimi
Azərbaycan müəllimi.- 2018.-
30 noyabr.- S.1; 14.