Lənkəran Dövlət Universiteti
böyük hədəfə doğru
Burada tədrislə
yanaşı, sosial mühit və şərait də
müasir standartlara uyğunlaşdırılır
Hələ
tədris ili başlamadan, ali təhsil
müəssisələrinə qəbul imtahanlarının nəticəsi
olaraq açıqlanan rəqəmlərdən belə
görünürdü ki, ölkəmizin ayn-ayrı bölgələrindəki
ali təhsil müəssisələrinin nüfuzu yüksəlib.
Həmin məlumatlara əsaslansaq, ali təhsil
müəssisələrinə qəbul imtahanlarında 500-dən,
hətta 600-dən artıq bal toplayanlar arasında Lənkəran
Dövlət Universitetini (LDU) seçənlərin sayı 2 dəfəyədək
artıb. Təbii ki, ardıcıl olaraq bir neçə ildir
ki, yüksələn xətt üzrə davam edən bu
artımın mütləq bir səbəbi var. Həmin səbəbdən
doğan maraq “Azərbaycan müəllimi”nin
yolunu Lənkərana saldı.
Kadr islahatı ilə başlayan
inkişaf
1991-ci ildən
fəaliyyət göstərsə də, indiyədək nəinki
ölkədə, hətta regionda belə ali
təhsil müəssisəsi kimi tanınmayıb, universitet
gözündə görülməyib. Bəs,
indi nə oldu ki, Azərbaycanın hər yerindən onu
seçirlər?
Təhsil müəssisələrindəki inkişaf birdən-birə qeydə alman sıçrayış deyil, həyata keçirilən islahatların məntiqi nəticəsi kimi dəyərləndirilir. Elə Lənkəran Dövlət Universitetinin nümunəsində də belədir. Hər şey 2016-cı ildə həyata keçirilən kadr islahatı ilə başlayıb. O gündən, yəni riyaziyyat üzrə elmlər doktoru, professor Natiq İbrahimov rektor vəzifəsini icra etməyə başlayandan keçən müddətdə Lənkəran Dövlət Universitetində görülən işlər bu təhsil müəssisəsini böyük hədəfə doğru aparır.
Böyük hədəf nədir? Təhsilinin
keyfiyyətinə görə üstünlüyünü
göstərmək. Ən müasir universitet tələblərinə
cavab vermək və nüfuzlu ali təhsil müəssisələrindən
birinə çevrilmək. Bəlkə bu hədəfə gedən
yolun Lənkəran Dövlət Universiteti üçün
uzun olacağını düşünürsünüz? Amma
bu, heç də belə deyil. Hədəfə gedən yolun əvvəlində
olsalar da, qərarlı görünürlər. Artıq Lənkəran
Dövlət Universitetində tədris də, sosial mühit də,
şərait də Avropa standartlarına
uyğunlaşdırılır. Qapısından içəri atılan ilk addımdaca
“universitet ab-havası” hiss olunur.
Lənkəran Dövlət
Universitetində tədris
Universitetdə təhsil ildən-ilə müasirləşdirilir. Ən
müasir proqramlarla dərs keçilir. Rektor vəzifəsini
icra edən Natiq İbrahimov “Azərbaycan müəllimi”nə
deyib ki, universitetdə işə məhz buradan
başlayıb: “Rektor vəzifəsinin icrasına başlayanda
öyrəndim ki, Lənkəran Dövlət Universiteti 15 il
geri qalıb. Təsəvvür edin ki, dərslər
15 ildən qalan tədris planı ilə keçilirdi. Yeni standartlar bu universitetə hələ gəlib
çatmamışdı. Tədris
proqramı dəyişdirilərək müasir proqramlara
uyğunlaşdırılıb.Tyutor xidmətinin nə
olduğunu bilmirdilər. Bakıdan mütəxəssis
çağırıb kurslar təşkil etdik. 2 aylıq kurs nəticəsində sertifikat alanlar
işə götürüldü. Artıq
universitetin tyutor xidməti qurulub, elektron sistemə keçilib
və bütün sessiyanın nəticələrini
olduğun yerdən, bura gəlmədən izləmək
mümkündür”.
Natiq
İbrahimovun fikrincə, tələbələr də vəziyyətdən
razıdır: “Doğrudur, yuxarı kurs tələbələri
arasında yeni qaydalardan narazılar da tapılır. Başqa cür qiymət almağa
alışdıqlarından şəffaflıq və
obyektivlik onların bəzilərinin ürəyincə deyil.
Ancaq nə qədər narazı olsalar da,
universitetin fərqini anlayırlar”.
Narazılığın yaranması isə imtahan
sisteminin dəyişdirilməsi ilə bağlıdır. İmtahanlar
tamamilə şəffaflaşdırılıb və
İctimai Şuranın nəzarəti altında
keçirilir. Bu da ənənəvi
üsulla qiymət alanların narazılığına səbəb
olur. Ancaq belələrinin sayı çox deyil: “Bir
neçə tələbəmiz başqa universitetlərə
köçürülmüşdü. Həmin tələbələrdən
4 nəfəri bu il geri qayıtdı. Universitetimizdə ölkənin hər yerindən, hətta
xaricdən tələbələr oxuyur”.
Yeni ixtisaslar, yeni laboratoriyalar
LDU-da 3447 tələbə təhsil alır. Burada 27 ixtisas
üzrə bakalavr, 19 ixtisas üzrə magistr
hazırlığı həyata keçirilir. 2017-2018-ci tədris ilindən 12 ixtisas üzrə
doktorantura və dissertantura pillələrində təhsil də
təşkil olunub. Ölkə Prezidentinin
sərəncamı ilə LDU-ya aqrar və kənd təsərrüfatı
ixtisasları da verilib. Həmin ixtisaslar
üzrə təhsilin təşkilini səmərəliləşdirmək
məqsədi ilə Rusiya istehsalı olan cərrahiyyə
kabineti alınıb. 4 yeni laboratoriya
qurulub. İki “Baytarlıq”, “Qida məhsulları
texnologiyası”, “Qida təhlükəsizliyi və
ekologiyası” laboratoriyaları İngiltərə, Amerika,
Çin, Rusiya istehsalı olan cihazlarla tam təchiz olunub.
Natiq
İbrahimov vurğulayıb ki, müəllim
hazırlığının keyfiyyətini artırmaq məqsədi
ilə laboratoriyaların təşkilinə təyin
olunduğu ilk gündən xüsusi diqqət yetirir: ‘İki
laboratoriyanı vəzifəyə başlayan kimi qurdurduq. Hesab edirəm ki, laboratoriya müəllim
hazırlığında çox önəmlidir.
Universitetimizdə olan kimya və biologiya üzrə
laboratoriyalar ölkəmizdəki heç bir ali
təhsil müəssisəsində yoxdur. Artıq
2 ildir tələbələr həmin laboratoriyalarda təcrübə
aparırlar”.
“Baytarlıq cərrahiyyəsi”, “Aqrokimya” və
“Torpaqşünaslıq” laboratoriyaları isə tezliklə gətiriləcək.
Baytarlıq laboratoriyasının müdiri Azər Cəlalovun
sözlərinə görə, baytarlıq ixtisası üzrə
hazırlığa da yeni başlanılıb, laboratoriya da
yeni qurulub. Yeni ixtisasa hazırlıq ən müasir tələblər
səviyyəsində həyata keçiriləcək. Analitik tərəzi, bioloji təhlükəsizlik
dolabı, bufer sobası, mikroskoplar istifadəyə
hazırdır. 2018-2019-cu tədris ilindən
fəaliyyətə başlayan bu laboratoriyada tələbələr
tədqiqat da apara biləcəklər. Laboratoriyada
işləyə bilmək üçün aparatları
quraşdıran mütəxəssislər universitetin müəllimləri
üçün treyninq keçiblər. Odur ki, müəllimlər
də tələbələrinə laboratoriyada iş
zamanı kömək etməyə tam hazır sayıla bilərlər.
Gələcəkdə laboratoriyaların universitetə gəlir
gətirəcəyi də şübhə doğurmur. Məsələn,
“Qida mühəndisliyi” laboratoriyasına qidanın tərkibini
müəyyən etmək üçün bütün
cihazlar gətirilib. 1-ci kurslar ikinci semestrdən
başlayaraq laboratoriyadan istifadə edəcəklər:
“Yuxarı kurslarda təhsil alan tələbələrimiz
bu laboratoriyadan artıq istifadə edirlər. Doktorantura
pilləsinədək bütün tələbələrimizin
ən çox işlədiyi otaq bu olacaq. Laboratoriyada
azot birləşmələrini, nitratın miqdarım müəyyənləşdirmək,
ya da modifikasiya olunmuş məhsulu ayırd etmək çətinlik
törətməyəcək”.
Aqrar və
mühəndislik fakültəsinin dekanı, dosent Balayar
Şahbazov deyib ki, baytarlıq, aqronomluq,
torpaqşünaslıq, qida mühəndisliyi üzrə təhsil
alan tələbələrin istifadə edəcəyi
bu laboratoriya nəzəri biliklərin təcrübədə
tətbiqini öyrətmək baxımından universitet
üçün çox böyük əhəmiyyət
daşıyır. Magistrlər, həmçinin
doktorantlar da laboratoriyalardan istifadə edəcəklər.
Laboratoriya onların tədqiqat işini maksimum səmərəli
apara bilməsinə kömək edəcək.
Lənkəran Dövlət Universitetinin əvvəllər
qurulan, sonradan yenilənən kompüter, kimya və biologiya
laboratoriyaları da tələbələrin istifadəsindədir.
Tədris-təcrübə sahəsi
Nəzəri biliklərin təcrübədə tətbiqi
sadəcə laboratoriya şəraitində gerçəkləşdirilmir. Lənkəran
Dövlət Universiteti tələbələrinin ixtiyarına
tədris-təcrübə sahəsi də verib. Aqronomluq
və torpaqşünaslıq, o cümlədən meşəçilik
ixtisası üzrə təhsil alan tələbələri
tədris-təcrübə sahəsində tez-tez görmək
olar. Dəmirağacı parkı, limon, portağal, kinkan
ağaclarının yetişdirildiyi istixana, istixanadan
aralıda, açıq 30 sot ərazidə feyxua bağı,
kivi bağı, çay sahəsi də tələbələrin
əlinin işi, əməyinin nəticəsidir. Limon, portağal, mandarin istixanadan kənarda,
açıq havada da əkilib, istixana isə 4 ildir qurulub.
Hələlik böyük həcmdə məhsul
verməsə də, tələbələrin təcrübə
qazanmasında faydalıdır. Tədris-təcrübə
sahəsində bostan bitkiləri də var. Qarpız, yemiş
artıq “soyusa” da, balqabaqların barı hələ
üstündədir.
Yardımçı təsərrüfatın fəhlələri
var, ancaq burada əsas işi tələbələr
görür.
Suvarma damcı üsulu ilə aparılır.
Aqrar və torpaqşünaslıq ixtisası yeni
olduğundan hələlik yardımçı təsərrüfatın
yaradılması mümkün olmayıb. Ancaq 5 hektar
torpaq sahəsi alınıb və abadlıq işlərinə
başlanılıb. Natiq İbrahimovun
sözlərinə görə, burada kənd təsərrüfatı
bitkiləri əkiləcək.
Bir sözlə, LDU-da tələbələrə
torpaqdan səmərəli istifadə etməyi öyrədirlər. Burada
çalışırlar ki, tələbələr bitkiyə
lazım olan qida elementlərini çatdırmaqla məhsuldarlığı
artırsın, məhsulun keyfiyyətini yüksəltsinlər.
Məlum məsələdir, universitet tələbəsi
məhsulun keyfiyyətini artırmağı öyrəndisə,
deməli, universitetin “məhsulu”nun - yetişdirdiyi kadrların
da keyfiyyəti yüksələcək.
Yeri gəlmişkən,
Lənkəran Dövlət Universitetində tələbələrin
əlinin bəhrəsinin saxlandığı ayrıca otaq da
var. Tələbələrin yetişdirdiyi məhsuldan
nümunələrin saxlanıldığı həmin
otağın da qapısı açıldı “Azərbaycan
müəllimi”nin üzünə.
Buğda, arpa, soğan toxumu, sarımsaq... Nə
yoxdur ki?
“Seaside”
Lənkəran Dövlət Universiteti ilə
tanışlıq əsnasında təəccübləndirən
bir çox detallar oldu. Onlardan biri də LDU- ya aid olan “Seaside”dır. Palıd meşəsinin qırağında 1 hektar ərazidə
tikilən “Seaside” LDU-nun həm qonaq evi, həm də tələbələrinin
təcrübə sahələrindən biridir. Dənizlə arasında cəmi 200 metr məsafə
olan ikimərtəbəli bina turizm obyekti kimi istənilən
şəxsə xidmətə hazırdır. Yetər ki, qapısını döyən olsun.
Ancaq respublika və beynəlxalq miqyaslı hər
hansı tədbir keçirilərsə, universitet
üstünlüyü öz qonaqlarını yerləşdirməyə
verər və yalnız bu halda kimisə “Seaside”ın
qapısından geri qaytara bilərlər. Qalan
vaxtlarda qonaqlar tələbə xidməti görər, istər
açıq havada, istərsə də yeməkxanada yemək
yeyər, birinci mərtəbədə 5, ikinci mərtəbədə
yerləşən 8 otaqdan birini seçib dincələ bilər.
Otağının pəncərəsinin dənizə,
yoxsa palıd meşəsinə açılacağına isə
özü qərar verər.
Təsərrüfat
işləri və iqtisadi məsələlər üzrə
prorektor vəzifəsini icra edən Azər Əliyevin sözlərinə
görə, hələlik məşhurlaşmasa da, belə
bir məkan heç yerdə yoxdur: “Ancaq hələlik tam
gücü ilə işləmir. Universitet xeyrinə
qazanc gətirmir. Çalışırıq
ki, buna nail olaq. Nəzərdə
tutmuşuq ki, müdirindən və təmizlik işçilərindən
savayı bütün işləri tələbələr
görsün. Otelin müdiri Əhməd də
tələbələrdən yaşca fərqlənmir. Cavan da olsa, bu sahədə peşəkardır”.
Bir sözlə, LDU tələbələri qonaq
olub-olmamasmdan asılı olmayaraq, hər gün buraya gəlirlər. Qida mühəndisliyi
ixtisası üzrə təhsil alan tələbələr
yemək bişirməyi, turizm üzrə təhsil alanlar isə
ixtisasları üzrə xidmətləri öyrənirlər.
Yüksək ballı abituriyentlərin
seçimi
Natiq İbrahimov “Keyfiyyətdə əsas nəticəmiz
4 il sonra bilinəcək”, - desə də, universitetin
seçilənlərdən olması görülən işlərin
artıq nəticə verməyə başlamasının
göstəricisi sayıla bilər. Demək, Lənkəran
Dövlət Universitetinin keyfiyyət göstəriciləri
yüksəldikcə reytinqi də qalxır. Yüksək reytinq isə böyük seçim deməkdir.
Ən yaxşılar - yüksək bal
toplayan abituriyentlər tərəfindən seçilməkdir.
Özü də seçənlər bilik və
bacarıqlarında özünə güvənən, sərbəst
qərarlar verən bir nəslin nümayəndələridir.
Bir universitet üçün yüksək balla gələn tələbə
kadr hazırlığında az zəhmətlə
yüksək nəticə deməkdir.
“Heç tərəddüd etmədən
Lənkəran
Dövlət Universitetinin
adını qeyd etdim’
Aynur Əliyeva universitetə bu sahədə
başucalığı gətirəcək tələbələrdən
biridir. Orta məktəbi Masallının Kosakül kəndində
oxuyub. 645 balla Lənkəran Dövlət Universitetinə
daxil olub: “Məndən əvvəl dayım da bu universitetdə
oxuyub. Universitet, burada təhsil barədə məlumatlı
idim. Ancaq son dəyişiklikləri də
izləyirdik.
Odur ki, təhsil almaq istədiyim universitetlərin
siyahısını hazırlayarkən heç tərəddüd
etmədən Lənkəran Dövlət Universitetinin də
adını qeyd etdim. Təhsil başlayandan xeyli vaxt keçib.
Bütün müəllimlərimizin dərsini
dinləmişik. Azərbaycan tarixini bizə
tədris edən Həşim Kəlbiyev və Azərbaycan
nitq mədəniyyətindən dərs deyən Əlirza
Əliyevin hər dərsini səbirsizliklə gözləyirəm”.
O,
universitetin “Oxu zalı”nm da fəal istifadəçilərindəndir.
Buradakı şəraitdən çox
razıdır. Təhsilini magistratura pilləsində
davam etdirməyi düşünür.
“Özümə də, universitetə
də güvənirəm!”
Aynurun
qrup yoldaşı Leyla Heydərova 611 bal
toplayaraq tarix müəllimliyi ixtisası üzrə təhsil
alır: “Ailəmə, evimə yaxın olan, üstəlik,
keyfiyyətli təhsil verən bir universitet kimi Lənkəran
Dövlət Universitetini seçdim”.
Leylanın bacısı da LDU-nu seçəcək? Tərəddüd etmədən
cavab verir: “Yaxşı oxusun, gəlsin!”.
Əminliklə
deyir ki, bu universitetdə təhsil ala bilmək
üçün yaxşı oxumaq, qəbul imtahanlarına qətiyyətlə
hazırlaşmaq lazımdır: “Düşünürəm
ki, müəllimlik gələcək nəslin, ən əsası,
sağlam, bacarıqlı insanların yetişməsi
üçün çox vacib peşədir. Bu
prosesdə mən də iştirak etmək istəyirəm.
Mən də insan, şəxsiyyət
yetişdirmək istəyirəm. Məncə,
bunu bacararam. Bu peşəyə layiq
olduğumu düşünürəm. Bunu tam orta təhsil
pilləsinin sonunda əldə etdiyim nəticələrlə
təsdiq etdiyim kimi, ali təhsil pilləsini
uğurla başa vuraraq da sübut edəcəyəm. Bu universiteti bitirəndə savadlı,
bacarıqlı, Azərbaycan məktəbinə layiqli bir
müəllim olacağıma şübhəm yoxdur.
Çünki özümə də, təhsil almaqda
olduğum universitetə də güvənirəm!”.
“Layiq olduğum qiymətləri
alacağıma şübhəm yoxdur”
Süsən Quliyeva isə Lənkəranın Ləj kəndindəndir. Bu il onun
bitirdiyi kənd məktəbinin 9 məzunu olub. Dediyinə
görə, əvvəlki illərlə müqayisədə məktəbin
tələbə adı qazanan məzunlarının sayı bu
il daha çox olub. Onların arasında
qızlar üstünlük təşkil edib: “Lənkəran
Dövlət Universitetini seçdim. “Yüksək balla niyə
Lənkəran?”, - deyənlər çox
oldu. Ancaq fikrimcə, bu universiteti seçməmək
üçün heç bir səbəbim yox idi. Burada da təhsilin keyfiyyəti yüksəlir. Bu barədə rayonumuzda hamı bilir. Dəyişiklikləri maraqla izləyirlər. Keyfiyyətdən danışarkən müəllim
amili mənim üçün çox önəmlidir.
Müəllimlərin peşəkarlığının
artırılması, ya da keyfiyyətin artmağında xidməti
ola biləcəyini düşündükləri
müəllimlərin universitetə dəvət edilməsi barədə
də xəbərdar idim. Ən əsası,
rüşvətin qarşısının alınması
istiqamətində tədbirlər görüldüyündən
hamı danışırdı. Hələ
ki, peşman deyiləm. İmtahanlar
başlayanda eşitdiklərimi həm də görmək
imkanım olacaq. Görəcəyimə
inanıram. Çünki bütün
müəllimlərin dərsində iştirak etmişəm.
Kimya müəllimi Gülbəniz müəllimdən,
botanika müəllimi Gülçin müəllimdən
çox xoşum gəlir. Obyektiv şəraitdə
imtahan verəcəyimə və layiq olduğum qiymətləri
alacağıma şübhəm yoxdur”.
Süsən gələcəyə dair böyük
planlar qurur.
Universiteti bitirəcək, sonra təhsilini davam etdirəcək:
“Hədəfim odur ki, növbəti təhsil pilləsini xaricdə
oxuyum. Müəllim olacağam. Yaşar müəllim kimi müəllim olmaq istəyirəm.
Orta məktəbdə biologiyadan mənə dərs
deyən həmin müəllimim kimi peşəkar olmaq
üçün çox çalışmalıyam”.
Köhnə sinif otağında
müasir müəllim
Gördüyümüz kimi, müəllim təhsilin
keyfiyyətində mühüm amil olduğu kimi, tələbələr
üçün də əhəmiyyətlidir. Çox vaxt
onların nəinki fənnə, ixtisasa, hətta peşəyə
münasibətində məhz müəlliminə nə dərəcədə
isinişməsi həlledici olur.
Rastımıza çıxan auditoriyalardan birinə daxil
oluruq. Müasir standartlarda auditoriya deyil, adi sinif
otağıdır. Hər halda tədris
proqramını yenicə müasirləşdirmiş bir
universitetdə bu, heç də təəccüblü deyil.
Yeri gəlmişkən, qeyd edək ki, universitetdə
müasir auditoriyalar yaxın müddətə hazır olacaq. Nəzərə
alsaq ki, növbəti tədris ilində LDU-nun 2 yeni korpusu
istifadəyə veriləcək, onda tələbələrin ən
müasir auditoriyalarda təhsil alacağı günün o qədər
də uzaq olmadığını təsəvvür etmək
çətin olmaz.
İndi Aynur Rzayevanın dərsindəyik. O, gənc olsa da, artıq
baş müəllimdir. Dərsi I
kurslardadır. İngilis dilini öyrətməyə
aşağı səviyyədən başlayıb. Tələbələrinin ingiliscə biliyindən
razı deyil. Ancaq öyrənəcəklərinə
əmindir. Çünki özünə güvənir:
“Hələlik yenidirlər. Dərs ili cəmi
bir aydır başlayıb. Universitetdə təhsil
almağın məsuliyyətini hiss edirlər. Dili
öyrənməyə maraq göstərirlər. Bu da o deməkdir ki, onlara verilən təhsilin
mütləq nəticəsi olacaq”.
Müəllimlər
üçün xidməti mənzillər
Ümumiyyətlə, Lənkəran Dövlət
Universitetində müəllim amilinə xüsusi diqqət
yetirilir. Müəllimlərin gənc, çevik, müasir tələblərlə
ayaqlaşa biləninə üstünlük verilir. Elə bunun nəticəsidir ki, rəhbərlikdə
təmsil olunanlar da gənclərdir. Natiq
İbrahimovun sözlərinə görə, ölkə
universitetlərində ən gənc - 33 yaşlı prorektor məhz
Lənkəran Dövlət Universitetindədir.
LDU-da
müəllimə olan tələbat da artıq ödənilib:
“Bu tələbatı ödəmək üçün
Bakıdan müəllim dəvət etdik. Onlara
yüksək əməkhaqqı təyin olundu.
Ümumiyyətlə, LDU-da maaş yüksəkdir.
Müqayisə üçün deyim ki,
universitetimizdə müəllimlərin maaşı 600 manatdan
başlayır, Bakıdakı universitetlərdə isə 400
manatdan. Akademiyada çalışaraq 450 manat əməkhaqqı
alan dosentə 1000 manat təklif edən
kimi qəbul etdi. Əslən bu regiondan olan
müəllimləri daimi əsaslarla işə
götürdük. Bu yolla universitetin
müəllimə olan ehtiyacını ödədik”.
Əslən regiondan olsalar da, burada yaşayacaq evi
olmayanlar nəzərə alınıb. Həmin müəllimlərin
Lənkəranda yaşamasını təmin etmək
üçün mənzillər də hazırlanıb:
“Respublikada yeganə ali məktəbdir ki,
dəvət olunan professor-müəllim heyəti
üçün Avropa standartlarına uyğun müasir tipli 6
xidməti mənzil inşa edilib. Hər mənzilin
2 otağı, mətbəxi, hamamı var”.
LDU-nun 2 saylı tədris korpusunun ərazisində
inşa olunan həmin mənzillərdən birinin
qonağıyıq. Ev sahibi, LDU-nun müəllimi Ülviyyə
Mirzəyeva Bakı Slavyan Universitetinin doktorantıdır.
Rus dilinin tədrisi metodikası ixtisası üzrə təhsilini
davam etdirir: “Bakıda 1 saylı Uşaq-Gənclər
İnkişaf Mərkəzində
çalışırdım. Konfransda
iştirak etmək üçün LDU-ya gəlmişdim.
Burada müəllimlər üçün
yaradılan şəraiti gördükdən sonra qalıb
işləmək istədim. Müraciətim
müsbət dəyərləndirildi və bir müddət
mütəxəssis kimi fəaliyyət göstərdim. Artıq Beynəlxalq əməkdaşlıq
şöbəsində müdir müaviniyəm. Buraya anamla gəldim. Boş
vaxtlarımızda məşğul olmağımız
üçün mənzillərimizin qarşısında
kiçik torpaq sahəsi də ayrılıb. Ancaq torpaqla məşğul olmağa vaxt
tapmıram. Burada yaradılan şəraitdən,
mühitdən çox razıyam”.
Lənkərana dəvət edilən müəllimlər
üçün LDU-nun tələbə qızlar
yataqxanasında da mənzillər ayrılıb.
Tələbələr
üçün yataqxanalar
Bəli, məhz yataqxanalar.
LDU sadəcə müəllimlərin deyil, elə tələbələrinin
də qayğısına qalır. Tələbə
qızlar üçün şəhərin ən
yaxşı yerində 50 nəfərlik bir yataqxana binası
hazırda istifadədir. Həmin binada
qızlar yaşayır. Yataqxana
üçün avtobus belə ayrılıb. Tələbə qızlar dərsə həmin
avtobusla gəlir. Bu, onların dərsə
gecikməsinin qarşısını almaq üçün
düşünülüb.
Növbəti tədris ilinə daha bir yataqxana istifadəyə
veriləcək. Tikintisinə yenicə başlanan yataqxana
binası oğlanlar üçün nəzərdə tutulub.
160 nəfərlik bu yataqxananın tikildiyi ərazidə
Lənkəran Dövlət Universiteti üçün bir
korpus da tikilir. Qeyd edək ki, hazırda
LDU- nun birinci korpusuna əlavə olaraq yeni binanın da
tikintisi davam edir. Bu ilin dekabnnadək həmin
korpus istifadəyə veriləcək.
Bu universitetin mühiti də fərqlənəcək
Tədris çox önəmlidir. Ancaq onun
aparıldığı mühit də tədrisdən az əhəmiyyət kəsb etmir. Axı, yetişdirilən kadrların verilən bilik
və bacarıqları necə mənimsəməsi mühitdən
çox asılıdır. Deməli, təhsilin
keyfiyyətinin artırılmasında mühit elə tədris
qədər əhəmiyyətlidir. Bunu nəzərə
alan rektor əvəzi Natiq İbrahimov
sözügedən amilə xüsusi diqqət yetirdiyini
deyir: “Korpuslarımız, yeməkxanamız,
müəllimlər üçün evlərimiz, tələbələrimizin
yaşadığı yataqxanalarımız var.
Düşündüyüm tələbə
dünyasını qurmağa çalışıram. Universitetə daxil olan tələbə bu mühitdə
ona lazım olan hər şeyi tapmalıdır. Yataqxanası, yeməkxanası, oxu zalı, hətta
gecə-gündüz yanında olan müəllimi. Kafemiz var. Tələbələrimiz yorulanda, boş
vaxtlarında yeməkxanamızın xidmətindən istifadə
edirlər. Sadəcə tələbələr
deyil, elə biz müəllimlər də. Dəfələrlə onlarla çay içmişəm,
söhbət etmişəm, birgə vaxt keçirmişəm.
Düzdür, bu mühitə hələlik bəzi müəllimlərimiz
alışa bilmir. Tələbələrimizlə
eyni vaxtda, eyni yerdə oturub çay içməyin kompleksini
hiss edirlər. Ancaq düşünürəm
ki, yavaş-yavaş onlar da bu komplekslərini aşacaqlar.
Ancaq mənimlə də, prorektor İdrak müəllimlə
də tələbələrimiz heç bir narahatlıq
yaşamır. İstənilən vaxt
yaxınlaşa, maraqlandıqları məsələ ilə
bağlı danışa bilirlər”.
Bir sözlə, Azərbaycanda qurulmaqda olan bu universitetin
mühiti də fərqlənəcək. Elə bir
mühit yaranacaq ki, bu, tələbə ilə müəllimin
işləməsi üçün də əlverişli
olacaq.
Tarixə ekskursiya
Lənkəran Dövlət Universitetində Tarix Muzeyi də
var. Müasir mühitdən xəbərdar olan tələbə
gənclər üçün keçmişi də əyani
görmək çətin deyil.
Leyla Məcidova tarix üzrə fəlsəfə
doktorudur. 24 ildən artıqdır ki, LDU-da
çalışır. Tarix müəllimi
olan babasının şəxsi kolleksiyasından muzey təşkil
edib. Burada nə yoxdur ki?
Mezolit dövrünə aid qədim təbii daşlardan
xırda bəzək əşyaları diqqətimizi çəkir. Həmin əşyalar
1978-ci il professor Əsədulla Cəfərov
tərəfindən tədqiq olunan, Lerik rayonunda yerləşən
mağarada tapılıb.
Leyla Məcidova orta əsrlərə aid boyalı qablar mədəniyyətindən,
ilk - kömür ütülərindən danışır. İlk saxsı
çıraqlar, XIX əsrə aid lampalar, XIX əsrə aid
Mir Möhsün Nəwabın şəxsi güldanları,
Mir Haşım Talışlınm Masallıda qoz
ağacından düzəldilən və artıq 100 ili tamam
olan beşiyi, Lənkəran xanının xanımı Tuqra
xanımın güzgüsü, əl dəyirmanı,
talış zənbilləri, yun əyirmək
üçün cəhrə və talış
etnoqrafiyasına aid bir çox nümunələr barədə
birnəfəsə danışaraq, muzeydəki hər eksponat
barədə bacardıqca daha çox məlumat verməyə
tələsir. XII əsrə aid olan pullara çatanda onu necə
xilas etdiklərini xatırladır: “Mis pullar Kəsranilər
dövrünə aiddir. Bəlləbir
qalasından tapılan həmin pulları fəhlələr
satırdı. Natiq müəllimin dəstəyi
ilə universitetimiz aldı. Muzeyimizdə hər dövrə
aid nümunə var. Erkən tunc dövründən
başlayaraq yeni dövrə qədər nümunələrlə
zənginləşdirmişik”.
Bu il LDU-nun
kadrlarına tələbat daha da artıb
Ot
kökü üstündə bitən kimi, bu universitetin məzunları
da tarixi keçmişinə bağlı bir şəkildə
yetişdirilərək ixtisasının peşəkarına
çevrilir. Bunun da nəticəsi əmək
bazarında kadrlarına artan tələbatda özünü
göstərir.
İnsan resursları və kargüzarlıq şöbəsinin
müdiri Allahşükür Quliyevin sözlərinə
görə, Lənkəran Dövlət Universitetini pedaqoji
ixtisaslar üzrə bitirən məzunlardan 2016-cı ildə
müəllimlərin işə qəbulu müsabiqəsində
43 nəfər, 2017-ci ildə 28 nəfər işlə təmin
olunub.
Həmçinin
Lənkəran Dövlət Universiteti və Lənkəran
Şəhər İcra Hakimiyyətinin təşkilatçılığı
ilə ənənəvi keçirilən “Məzun
yarmarkası”nda rayon məşğulluq idarəsinin və
işəgötürən təşkilatların təmsilçilərinin
iştirakı ilə məzunların işlə təmin
olunmasında mühüm işlər görülüb. Belə ki, 2017-ci ildə keçirilən məzun
yarmarkasında işəgötürənlər tərəfindən
140, 2018-ci ildə isə 250 vakant yer təklif olunub və
universitetin məzunları həmin vakant yerlərə işə
qəbul olunublar. Bundan əlavə, Azərbaycan
Respublikasının Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin Lənkəran
Regional bölməsində builki məzunlardan 6 nəfər
işə götürülüb. Keçən-ilki
məzunlardan 6 nəfər Ekologiya və Təbii Sərvətlər
şöbəsində işlə təmin olunub.
İşlə təmin olunan məzunlardan əsasən
istehsalat, maliyyə və sığorta, aqrar sahənin
inkişafı və pedaqoji fəaliyyətlə məşğul
olanlar üstünlük təşkil edib.
Universitetin məzunlarının işlə təmin
olunması məsələsi ilə bağlı Tədrisin təşkili
və təlim texnologiyaları mərkəzində “Təcrübə,
potensial inkişaf və karyera” bölməsi yaradılıb. Bölmə tərəfindən
məzunlarla daimi əlaqələr qurulur və onların
iş fəaliyyəti, karyera inkişafı ilə
bağlı məlumatlar toplanılıb analiz olunur. Bölgədə yerləşən dövlət və
özəl müəssisə, təşkilatlarda mövcud
olan vakant yerlərlə bağlı onlara məlumat verilir,
işlə təmin olunması istiqamətində
mümkün olan kömək göstərilir.
Lənkəran Dövlət Universiteti yetirmələri
ilə öyünə bilər. Sadəcə, pedaqoji
deyil, aqrar, iqtisadiyyat, biznes sahələri üçün
kadr hazırlayan LDU bu vəzifəsinin öhdəsindən gəlir.
Artıq bir çox iş yerləri də
bunun fərqindədir. Elə bunun nəticəsidir ki, bu il universitetin kadrlarına tələbat daha da
artıb. Nəinki regionda, elə ölkə səviyyəsində
LDU yetirmələrinin işlə təminatında ürəkaçan
məqamlar var.
Natiq müəllim deyir ki, elə universitetdə də vəzifə
və elm pilləsində yüksələnlər, dekan vəzifəsində
çalışan, fəlsəfə doktoru olan LDU məzunları
var.
Bütün
bu göstəricilərin, inkişafın isə bir izahı
var: Bu inkişaf “Azərbaycan Respublikasında təhsilin
inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nm qəbulundan
ötən müddət ərzində ölkəmizin təhsil
sistemində aparılan islahatların, davamlı tədbirlərin
nəticəsidir.
Ruhiyyə Daşsalahlı
Azərbaycan müəllimi.- 2018.- 26 oktyabr.- S.6-7.