Müəllimlərin izləməli olduğu filmlər
Bu sözü çox eşidirik. Həyatımızı dəyişən filmlər, kitablar. Təbii ki, gördüyümüzün, oxuduğumuzun mahiyyətinə varıb, yaşam tərzimizi səliqə-sahmana salırıqsa, vərdişlərimizi, xarakterimizi nizamlaya biliriksə, deməli, faydalanmışıq. Biz də təhsil sahəsində çalışanlar üçün “mütləq izlənilməli olan” bir neçə film siyahısı tərtib etdik. Seçdiyimiz filmlər pedaqoqlar üçün olsa da, baxan hər kəs insani nəsnələr tapıb, mənəvi dünyasını daha xeyirxah əməllərə kökləyə bilər.
İzləmək istəyənlər üçün rahat olsun deyə, tövsiyə etdiyimiz filmlərin linklərini də yerləşdirməyi qərara aldıq. Xarici filmlərin əksəriyyəti rus dilinə dublyaj olunanlardır. Orijinal adla axtarış verib türk, ingilis və digər dillərə tərcümə edilmiş versiyalarını da tapmaq mümkündür.
“Qəm pəncərəsi” (www.youtube.com/watch?v=_DiPAMyoE0M)
1986-cı ildə yazıçı Anarın ssenari müəllifliyi, eyni zamanda rejissorluğu ilə Cəlil Məmmədquluzadənin “Danabaş kəndinin əhvalatları” və “Danabaş kəndinin məktəbi” əsərləri əsasında çəkilib.
Filmdə cəhalət içində boğulan kəndlilərin məktəbə, elm ocaqlarına qarşı tragikomik münasibəti əks olunub. Təhsilsizlik dövrün ən bəlalı “xəstəliyi” kimi qabardılır. Avam insanlara yol göstərən işıqlı adamların cahil cəmiyyətdə qarşılaşdığı çətinliklərdən bəhs olunur.
“Sinfin
önü”, yaxud “Sinif qarşısında”
(Front of the Class) (www.baskino.me/films/dramy/6978-pered-klassom.html)
ABŞ kino istehsalı olan film 2008-ci ildə Piter Vernerin rejissorluğu ilə çəkilib. Mövzusu real həyatdan götürülüb.
Belə ki, Bred Kohen 6 yaşı olanda qeyri-adi davranışları
ilə sinif yoldaşları, ailəsi,
ətrafındakı hər
kəsdə qıcıq
yaradır. Qəribə səslər çıxarır,
kəskin mimik hərəkətlər edir.
Əvvəllər valideynləri və
müəllimləri uşağın
bilərəkdən dəcəllik
etdiyini düşünürlər.
Lakin psixiatrlar Bredə Turet sindromu (mərkəzi sinir sisteminin pozğunluğu ilə ortaya çıxan hərəkət
idarəsizliyi, çoxsaylı
tiklər) diaqnozu qoyurlar. Bundan sonra Breddə
utancaqlıq, özünəgüvənsizlik
yaranır. Lakin anasının
əzmi və dəstəyi sayəsində
bu xəstəliyin öhdəsindən gəlməyi
qarşısına məqsəd
qoyur. Hər kəs ondan daha az aktiv fəaliyyəti olan ixtisas seçimi
gözləsə də,
Bred ailəsini və ətrafındakıları təəccübləndirir.
Təkidlə müəllim olacağını
deyir və bu yolda böyük
maneələrdən keçir.
“Ron Klarkın tarixcəsi” (The History of Ron Clark)
(www.gidonline.in/film/triumf-istoriya-rona-klarka/)
“Qızıl Qlobus” və daha bir neçə
nüfuzlu mükafata layiq görülən film
2006-cı ildə amerikalı
rejissor Renda Heyns tərəfindən çəkilib. Film real həyat hekayəsini əks etdirir. Əsas qəhrəmanının prototipi
də elə Nyu-Yorkun Harlem qəsəbəsində
yerləşən məktəblərin
birinin müəllimidir.
Əvvəllər Şimali Karolinada
işləyən Ron daha
çox afroamerikalıların
məskunlaşdığı və təhsildən yayınan uşaqların statistikası ilə seçilən qəsəbə
məktəbində çalışmağa
qərar verir. Gənc müəllim məktəbin
ən çətin idarə edilən sinfinə təyin olunur. Bu sinfə
demək olar hər gün yeni müəllim gəlir və cəmi 1 saatlıq dərsdən sonra işdən ayrılırdı.
Ron hətta şagirdlərin
ailəsi ilə tanış
olmağa cəhd edir. Lakin qarşısına çıxan məsuliyyətsiz
valideynlərdən sonra
Ron uşaqları yalnız
böyük zəhmət
və sevgi hesabına qazanacağını
anlayır. İnteraktiv təlim
metodları, innovativ tədris üsulları və psixoloji dəstəklə indiyədək
bu məktəbdə heç bir müəllimin bacarmadığı
nəticəni göstərməyə
nail olur.
“İlin müəllimi”
(www.baskino.me/films/dramy/2916-uchitel-goda.html)
Orijinal adı
“School of life” olsa da,
film bir çox dillərə “İlin müəllimi” kimi tərcümə olunub. Hadisələr Follburk qəsəbəsində
yerləşən məktəblərin
birində baş verir. Məktəbin çox sevilən və peşəkar pedaqoqu Norman Uorner 43 il ardıcıl
“İlin müəllimi”
seçilir. Eyni məktəbdə Normanın oğlu, biologiya fənnini tədris edən Met Uorner də çalışır. Həmişə
atasının kölgəsində
qalan Met onun ölümündən sonra
növbəti ilin müəllimi adını
qazanacağını düşünür.
O, istər müəllim,
istərsə də insan kimi tamamilə
atasının əksi
idi. Şagirdlər Meti sevmirdilər.
Yeni tədris ilində işə qəbul olunan gənc tarix müəllimi Cənab Di pozitiv xarakteri və maraqlı tədris metodu ilə tezliklə şagirdlərin
və kollektivin nümunəvi müəlliminə
çevrilir. “Əgər bu məktəbin direktoru qəhvəyi antik kreslo asılılığı
olan biri kimi davransaydı, buranı seçməzdim”
- deyən Di Norman Uornerin
də sevimli şagirdi olmuşdu.
Met qısqanclıq krizinə
girir. Ona maneələr yaratmağa
çalışır. Lakin Cənab Dinin mənəvi keyfiyyətləri nəinki
şagirdlərin, Metin də həyatını dəyişir.
“Yerdəki ulduzlar” (www.youtube.com/watch?v=F_XQYIQj6Hg)
Film
2007-ci ildə hind aktyoru
və rejissoru Əmir Xan tərəfindən
çəkilib.
Disleksiya
sindromundan (beynin
funksiyasının pozulması
nəticəsində oxuma
və yazma qabiliyyətinin zəifliyi)
əziyyət çəkən
7 yaşlı İşan
Avasti həmçinin
özünə qapanıq
uşaqdır. Ailəsi
onun oxuması üçün əlindən
gələni etsə də, övladlarının diqqət
dağınıqlığının səbəbini tapa bilmirlər. Bunu sadəcə uşaq
eqoistliyi kimi qiymətləndirirlər. İşanın onlardan uzaq qalsa, fərqli mühitdə daha məsuliyyətli olacağını
düşünüb, onu
internat məktəbinə
yazdırırlar. İlk aylar
uşaq üçün
çox çətin
keçir, daha da aqressivləşir.
Lakin burada rəsm müəllimi Ram Nikumbun sayəsində həyatı
tamamilə dəyişir.
Bacarığı ilə məktəbin
ən uğurlu şagirdlərindən birinə
çevrilir.
“Vətənə
dönüş”
(www.kinogo.eu/1961-vozvraschenie-na-rodinu-2004.html)
Hind istehsalı olan film
2004-cü ildə Aşutoş
Qovarikerin rejissorluğu
ilə çəkilib.
Baş rolları Bollivudun məşhur simaları Şahrux Xan və Qayatri
Coşi canlandırıb.
Mohan Bharqav Hindistanın
ucqar kəndlərindən
biri olan Çaranpurda doğulub.
Hələ məktəb illərində
bir şans yaranıb və o,
ABŞ-a təhsil arxasınca
gedib. Bu kəndin
barmaq sayından da az olan ziyalıları arasında Mohanın uşaqlıq dostu və sevdiyi xanım Gita da var. O, Mohandan fərqli olaraq ali təhsilini Hindistanda başa vurub. Gita aldığı təhsilin məhz doğma kəndinin uşaqlarına faydası
olsun deyə, yenidən bura qayıdıb, məktəbdə
dərs deməyə başlayır. Lakin başı
təsərrüfata qarışmış
cahil kəndliləri yola gətirmək o qədər də asan deyil. Heç kəs övladını məktəbə göndərmək
istəmir. Günlərin birində NASA-nın GPM üzrə elmi araşdırma qrupunda çalışan Mohan bir
müddətlik kəndə
qayıdır. Təkidlərə baxmayaraq, Gitanı
ABŞ-a getməyə razı
sala bilmir. Gita buradakı uşaqların
təhsilə daha çox ehtiyacı olduğunu deyir. “Xaricdə oxuyanların
ölkəsinə faydası
olmayacaqsa, o təhsil nəyə yarayır?”-deyən Gitanın sözlərindən təsirlənən
Mohan da burada qalmağa qərar verir. Birlikdə məktəbə xeyli uşaq toplamağa nail olurlar.
“Qara taxta”
(www.kurtcefilmler.com/kara-tahta-texte-res-film-izle.html)
İran, İtaliya və Yaponiyanın ortaq istehsalı olan filmin resjissoru iranlı Samirə Mahmalbafdır. Filmdə 1988-ci ildə baş
verən İran-İraq
müharibəsində Səddam
Hüseynin Hələbə
kimyəvi hücum planından sonra sərhəddə məşkunlaşan
mühacir kürdlərin
həyatından söhbət
açılır. Aktyorların çoxu kəndlilərdir. Əsas qəhrəmanlar isə çətin şəraitə, hər dəfə köç etmələrinə baxmayaraq,
kürəklərində yazı
lövhələri daşıyan
müəllimlərdir. Onlar hər məkanda dayananda, müvəqqəti
sığınacaq tapan
kimi uşaqları məcburi toplayıb dərs keçirlər.
Gülnarə İLHAM
Azərbaycan müəllimi.- 2018.-
7 sentyabr.- S.5.