“Vətənpərvər gənc nəsil
yetişdirmək
naminə daim əzmlə
çalışacağam”
Əməkdar
müəllim Nazlı İsmayılova: “Müəllimin əsl
uğuru şagirdlərinin müvəffəqiyyətidir”
Dünyada gözəl, nəcib peşələr
çoxdur. Həkim insanların
sağlamlığının keşiyində dayanır, xəstələrə
şəfa verir. Mühəndis fabrik və zavodları işlədir, hündür binalar
ucaldır, yollar çəkir,
körpülər salır. Kosmonavt fəzanı
fəth edir, müxtəlif planetlərin
sirlərini öyrənir.
Fəqət bütün peşələrin fövqündə
dayanan müqəddəs bir
peşə də var. Bu,
müəllimlikdir. Həkim, mühəndis, kosmonavt
da seçdikləri sənətin sirlərini
məhz müəllimdən öyrənirlər. Müəllim
elm, bilik xəzinəsinin
qapısını insanların üzünə açan bir
varlıqdır.
Müsahibim Qax şəhər 2 nömrəli məktəb-liseyin
Azərbaycan dili və ədəbiyyatı
müəllimi Nazlı İsmayılova da
məhz bu müqəddəs peşənin
şərəfini qürurla
daşıyanlardandır. İsmayılova
Nazlı Zəkəriyyə qızı 1975-ci ildə Qax rayonunun Cəlayir kəndində
anadan olub. 1992-ci ildə
Cəlayir kənd orta məktəbi fərqlənmə
attestatı ilə bitirib. Elə
həmin il də N.Tusi
adına Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin filologiya fakultəsinin
Azərbaycan dili və ədəbiyyatı
müəllimliyi ixtisasına daxil olub, 1997-ci ildə həmin ali
məktəbi fərqlənmə diplomu ilə bitirib. İlk pedaqoji fəaliyyətinə
1997-ci ildə Qax şəhər 2
nömrəli məktəb-liseydə Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi kimi başlayıb. Bu gün onun sevincinin həddi-hüdudu
yoxdur. Təhsilə verdiyi
töhfələri, yaradıcı əməyi dövlətimiz
tərəfindən qiymətləndirilib, möhtərəm Prezident İlham
Əliyevin sərəncamı ilə “Əməkdar müəllim”
fəxri adına layiq görülüb.
- Nazlı xanım, “Əməkdar müəllim” fəxri adına layiq görülməyiniz haqında xəbəri eşidəndə hansı hisslər keçirdiniz?
- Əlbəttə, sonsuz qürur duydum. Sevincimi ifadə edəcək kəlmələr tapmaqda çətinlik çəkirəm. Çünki sevincimi göz yaşlarım müşayiət etdi.
- Belə mükafata layiq görüləcəyinizi gözləyirdinizmi?
- Təvazökarlıqdan uzaq olsa da, gözləyirdim. Yaradıcı insanın dəyərləndirildiyi, fədakar işin qiymətləndirildiyi demokratik bir ölkədə yaşadığıma görə inanırdım.
- Müəllim peşəsinə vurğunluğunuz haradan gəlir? Bu sənəti necə oldu seçdiniz?
- Müəllimlik peşəsini anam mənə sevdirib. Anam Zöhrə Laçınova Qax rayonunun Cəlayir kənd tam orta məktəbində Azərbaycan dili və ədəbiyyatı müəllimi işləyib, rayonun tanınmış müəllimlərindən olub. Artıq dünyadan köçüb. Onun biliyinə, zəngin nitqinə, qurduğu gözəl dərslərə valeh olurdum. Və qərar verdim ki, mən də onun kimi sənətini sözün əsl mənasında sevən bir müəllim olacağam.
- Bu günədək hansı uğurları qazanmısınız?
- 2011-ci ildə keçirilmiş “100 ən yaxşı müəllim” müsabiqəsinin respublika turunun qalibi olmuşam. 2017-ci ildə müəllimlərin ilkin bilik və bacarıqlarının diaqnostik qiymətləndirilməsi zamanı maksimum bal - 60 bal toplamışam. 2018-ci ildə keçirilən “Pedaqoji mühazirələr” müsabiqəsinin respublika turunda III dərəcəli diploma layiq görülmüşəm. 2018-ci il noyabrın 28-də keçirilmiş Azərbaycan müəllimlərinin XV qurultayına nümayəndə seçilmişəm.
Məncə, müəllimin əsl uğuru şagirdlərinin müvəffəqiyyətləridir. Çox şadam ki, istedadlı şagirdlər yetişdirə bilmişəm. Şagirdlərimin arasında yüksək bal toplayaraq nüfuzlu ali təhsil ocaqlarına daxil olanlar, qızıl və gümüş medala layiq görülənlər və müxtəlif yarışların respublika mərhələsinin qalibləri də var. 2019-2020-ci tədris ilində şagirdim Paşazadə Günel Eldəniz qızı “Ən yaxşı təqdimat” müsabiqəsində uğurla iştirak edərək üçüncü dərəcəli diploma layiq görülüb və bu il 3 şagirdim respublika səviyyəli müsabiqələrin qalibi olub. Həmçinin Kərimli Fuad Cavid oğlu “Ən yaxşı təqdimat” müsabiqəsində üçüncü dərəcəli diploma, Abbaslı Rafiq İlkin oğlu isə “Qarabağ uşaqların gözü ilə” respublika onlayn videoçarx müsabiqəsində həvəsləndirici yerə layiq görülüb. Ən yüksək nəticəni şagirdim Mütəllibova Gülnar Vüqar qızı əldə edib. O, respublika fənn olimpiadalarının final turunda qızıl medal qazanıb.
- Bu gün təhsilimizdə ən vacib və müəllimlərin diqqət yetirməli olduğu sahə hansıdır?
- Mən deyərdim ki, qiymətləndirmə. Real qiymətləndirmə müəllimləri və valideynləri hər bir şagirdin təlim nəticələri və əldə etdiyi müvəffəqiyyətlər haqqında məlumatlarla tam təmin etməlidir. Qiymətləndirmə düzgün aparılmadıqda valideyn-şagird, valideyn-müəllim münasibətlərində ziddiyyətlərə gətirib çıxara bilir. Çalışmalıyıq ki, qiymətləndirmə şagirdə öz fərdi inkişaf səviyyəsini üzə çıxarmaqda kömək eləsin. Bu sahədə aparılan islahatlar da prosesi elə təşkil etməyə yönəlmişdir ki, nəticədə şagird öz zəif və güclü tərəflərini, maraq və qabiliyyətlərini aşkara çıxarsın.
- Kimi
özünüz üçün
ideal hesab edirsiniz?
- Pedaqoji fəaliyyətimdə
daim yaxşı olan hər kəsdən
bəhrələnməyə çalışmışam. İstər məndən
təcrübəli olsun,
istər fəaliyyətinə
yeni başlayan müəllim olsun. Amma bir nəfərin adını mütləq çəkməliyəm. Artıq təqaüddə olan Azərbaycan Respublikasının Əməkdar
müəllimi Gülbəniz
Seyidovanı özüm
üçün hər
zaman örnək hesab etmişəm.
- Sizcə, uğurun açarını necə
əldə etmək olar?
- Əvvəla, gərgin
əmək və zəhmətlə. Birgə fəaliyyətlə. Mən pedaqoji fəaliyyətim boyunca daim şagirdlərim
və valideynlərlə
birgə hərəkət
etdim. Dəstəklə.
Hər uğurumda məni mənən dəstəkləyən
kollektivimdən daim güc aldım. Dövlətimizin təhsilimizin, müəllimlərimizin
inkişafı üçün
yaratdığı misilsiz
imkanlarla. Bu diqqət və qayğıya görə möhtərəm Prezidentimizə
təşəkkür edirəm.
- Sonda nə demək
istərdiniz?
- Mən Şəhidlərimizin
müqəddəs ruhları
qarşısında baş
əyirəm. Söz verirəm
ki, qanları bahasına azad etdikləri torpaqları sevən, qoruya bilən vətənpərvər
gənc nəsil yetişdirmək naminə
daim əzmlə çalışacağam.
Şakir CƏFƏROV
Azərbaycan müəllimi.- 2021.-
15 oktyabr.- S.12.