Praktik işçilərlə gənc
tədqiqatçıların əməkdaşlığı
məsələsi müzakirə olunub
İyulun
17-də Bakı Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və
Yenidənhazırlanma İnstitutunda "Təhsildə fəal
təlim prinsipləri: canlı təcrübənin təmsilçiləri
ilə gənc tədqiqatçıların əməkdaşlığı"
mövzusunda "dəyirmi masa" keçirilib.
"Dəyirmi
masa"nı giriş sözü ilə açan Bakı
Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və Yenidənhazırlanma
İnstitutunun rektoru, professor Asəf Zamanov vurğuladı ki,
müasir dövrdə uşaqların, gənclərin
istedadlarının aşkar edilməsi aktuallıq kəsb edərək
ölkəmizdə dövlət siyasətinin tərkib hissəsinə
çevrilmişdir. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
möhtərəm İlham Əliyevin 17 aprel 2006-cı il
tarixli sərəncamla təsdiq etdiyi "Xüsusi istedada
malik uşaqların (gənclərin) yaradıcılıq
potensialının inkişafı üzrə Dövlət
Proqramı (2006-2010-cu illər) " bunun bariz nümunəsidir.
Tədbiri
həmin sərəncamdan irəli gələn məsələlərin
reallaşmasının məntiqi davamı kimi qiymətləndirən
A.Zamanov "dəyirmi masa"nın məqsədinin
xüsusi istedada malik olan gənc tədqiqatçılarla
canlı təcrübənin təmsilçiləri
arasında qarşılıqlı əməkdaşlığın
həyata keçirilməsi olduğunu bildirdi. Qeyd etdi ki, bu
istiqamətdə münasib formaların tapılması və
səmərəli nəticələr əldə edilməsi
arzu olunur. Gənc istedadlarla aparılan işdə
psixoloqların rolunun xüsusilə böyük olduğunu deyən
natiq məhz buna görə də "dəyirmi masa"ya
psixoloq, sosioloq, filosof alimlər və qabaqcıl məktəb
psixoloqlarının dəvət edildiyini söylədi.
Bildirdi ki, bu istiqamətlər üzrə işləri sürətləndirmək
və koordinasiya etmək məqsədilə ötən ay
institutda "Gənc istedadlar" məktəbi təşkil
edilmiş, professor Əbdül Əlizadə onun elmi məsləhətçisi
təyin olunmuşdur. A.Zamanov diqqətə
çatdırdı ki, istedadın potensialının
reallaşmasında sosial mühitin rolu haqda psixoloq alimlər hələ
ötən əsrdə dəyərli tədqiqatlar
aparmışlar və "dəyirmi masa"da
tanınmış alman alimi E.Frommun bu istiqamətdə
aparmış araşdırmalarının nəticələrinin
təqdim edilməsi nəzərdə tutulmuşdur.
Frommun
elmi tədqiqatlarına qısa ekskursdan sonra professor Asəf
Zamanov sözü Prezident təqaüdçüsü,
professor Əbdül Əlizadəyə verdi.
Professor Əbdül
Əlizadə qeyd etdi ki, istedadı təkcə verbal
üsulla inkişaf etdirmək olmaz. Uşaqlar öyrənmə
prosesində fəal iştirak etməklə istədiklərinə
nail ola bilərlər və bu baxımdan fəal təlim
metodunun təhsildə xüsusi yeri vardır. Tərbiyə də
inkişafa doğru yönəldilməlidir. Lakin bir məqamı
nəzərə almaq lazımdır ki, qruplar şəklində
təşkil edilən metodun da öz xüsusiyyətləri
vardır. Məlumdur ki, qrup üzvlərinin sayı 3, 6, bəzi
hallarda isə 9 nəfər ola bilər. Qrup üzvlərinin
sayı çoxaldıqca onun məhsuldarlığı
azalır. Hazırda qrup üzvlərinin sayının
optimallığı da tam müəyyənləşməyib.
Bu problemlərlə bağlı araşdırmalar davam edir.
BDU-nun
sosiologiya kafedrasının müdiri, professor İzzət
Rüstəmov öz çıxışında
vurğuladı ki, istedadın inkişaf proqramı yalnız
vunderkindləri hazırlamağa xidmət etmir. Bu, geniş və
əhatəli bir prosesdir. Məqsədə çatmaq
üçün cəmiyyət zəruri informasiya şəbəkəsinə
malik olmalıdır. Bunun üçün tədrisdə
informasiya- kommunikasiya texnologiyaları geniş tətbiq edilməlidir.
İstedad dedikdə biz təkcə genofondu nəzərə
almamalı, həm də onun inkişafı üçün
real şərait yaratmaq barədə düşünməli,
gənc tədqiqatçıların fəaliyyətlərini
izləməli və düzgün istiqamətləndirməliyik.
Psixologiya
elmləri namizədi Hökümə Əliyeva məruzəsində
qeyd etdi ki, E.Fromm humanist şəxsiyyət nəzəriyyəsinin
formalaşmasında sosioloji, siyasi, iqtisadi, elmi və antropoloji
amillərin xüsusi rolu ilə yanaşı, psixoanalitik nəzəriyyənin
üfüqlərini də genişləndirməyə cəhd
etmişdir.
"Dəyirmi
masa"nın mövzusu ətrafında müzakirələrə
yekun vuran professor Asəf Zamanov çıxış edənlərə
yüksək fəallıq nümayiş etdirdiklərinə
görə minnətdarlığını bildirdi və qeyd
etdi ki, növbəti məsələ 2001-ci ildə Bakı
Pedaqoji Kadrların İxtisasartırma və Yenidənhazırlanma
İnstitutunun nəzdində yaradılmış, müəyyən
səbəblərdən fəaliyyətini
dayandırmış Azərbaycan Praktik Psixoloqlar
Assosiasiyasının işinin yeni məzmunda
qurulmasıdır.
O,
assosiasiyanın yeni idarə heyəti və prezidenti
seçilmiş professor Əbdül Əlizadənin rəhbərliyi
altında qəbul ediləcək plan əsasında öz fəaliyyətini
müasir dövrün tələblərinə uyğun
quracağına əmin olduğunu bildirdi.
Şakir DAYANDUROĞLU
Azərbaycan müəllimi.-2009.-24
iyul.-S.3.