Peşə liseylərində ümumtəhsil
fənlərindən mərkəzləşdirilmiş imtahanların nəticələrinə dair iclas
keçirilib
Bu
günlərdə ölkəmizdə fəaliyyət göstərən
peşə liseylərində ümumtəhsil fənlərindən
mərkəzləşdirilmiş test imtahanlarının nəticələrinə
dair iclas keçirilib. İclasda təhsil nazirinin müavini
İsgəndər İsgəndərov ümumtəhsil fənlərindən
keçirilən mərkəzləşdirilmiş test
imtahanlarının nəticələrinin müzakirəsinin,
buraxılan nöqsanların araşdırılmasının
vacibliyini qeyd edib.
Təhsil
Nazirliyinin Texniki peşə təhsili şöbəsinin
müdiri Namiq Məmmədov mövcud problemlərin həllinə
dair təkliflərlə çıxış edib, ümumtəhsil
fənlərindən mərkəzləşdirilmiş test
imtahanlarının nəticələri barədə məlumat
verib.
Nəzərə çatdırılıb
ki, 2007-ci ildə respublikanın peşə
liseylərinin son kursunda oxuyan 4191 şagirddən 4088 nəfəri,
2008-ci ildə 4244 şagirddən
3451 nəfəri təhsillərini
müvəffəqiyyətlə başa vursalar da, bu il
peşə liseylərində
təhsil alan 4479 şagirddən mərkəzləşdirilmiş sınaq test imtahanlarında
4073-ü (90,94%) iştirak edib
və onlardan yalnız 163 (4%) nəfəri
müvəffəq qiymət
alıb. Mərkəzləşdirilmiş sınaq test
imtahanlarına qatılan
şagirdlərdən 334 nəfəri
(8,2%) 1 fəndən, 432 (10,61%) nəfəri 2 fəndən,
3144 (77,19%) nəfəri isə
3 və daha çox fəndən qeyri-müvəffəq qiymət alıblar. Lakin görülmüş
əməli tədbirlər
nəticəsində yekun
mərkəzləşdirilmiş test imtahanlarında iştirak edən 4052 nəfərdən 1730-u (42,7%) müvəffəq,
2322-i (57,3%) isə qeyri-müvəffəq qiymət
alıb.
Aparılmış təhlil nəticəsində
ümumtəhsil fənlərindən
mərkəzləşdirilmiş test imtahanlarında iştirak etmiş şagirdlərin ayrı-ayrı fənlərdən
nəticələri iclas
iştirakçılarının diqqətinə çatdırılıb.
Qeyd olunub ki, 6, 11, 12, 16 nömrəli Bakı peşə liseyləri, eləcə də Şirvan, Gəncə 1 və 3 nömrəli, Saatlı, Biləsuvar, Qazax, Bərdə, Binə peşə liseylərində ümumtəhsil
fənlərinin tədrisinin
yaxşılaşdırılmasına ehtiyac var. Əvvəlki
illərdə ümumtəhsil
fənlərindən şagirdlərin
böyük əksəriyyətinin
qiymətləri yüksək
olduğu halda, cari ildə keçirilmış mərkəzləşdirilmiş
test imtahanında ana dilindən 13, riyaziyyatdan 1, Azərbaycan tarixindən 16, fizikadan 16,
kimyadan 11, biologiyadan
14, coğrafiyadan 8, xarici
dildən isə cəmi 18 nəfər əla qiymətlər
alıblar.
İclasda mövcud
problemlərin həlli
məqsədilə fənn
müəllimlərinin ixtisasartırma
kurslarına cəlb olunması, peşə liseylərinə qəbulun
aparılmasında dəyişikliklərin
edilməsi, müsabiqə
yolu ilə qəbul qaydalarının
işlənilməsi, mühəndis-pedaqoji heyətin fəaliyyətinin qiymətləndirilməsi üçün
mexanizmin hazırlanması,
zəif nəticə göstərən müəssisələrə
şagird qəbulunun azaldılması və digər məsələlər
barədə təkliflər
irəli sürülüb.
Şakir CƏFƏROV
Azərbaycan müəllimi.-2009.-26
iyun.-S.2.