Hamıya nur paylayan insanla yarım saatlıq söhbət
Biri gün bayramdır. Hamımızın,
istisnasız olaraq, sevdiyimiz qadınların bayramı. Əslində hər gün onlar üçün
bayram olmalıdır. Lakin bəşəriyyətin
zərif cinsi saydığımız, ana, bacı,
ömür-gün yoldaşı kimi sevdiyimiz, pərəstiş
etdiyimiz qadınları, ayaqları altında olan cənnəti
qazanmaq üçün özümüzü fəda etməyə
hazır olduğumuz anaları hələlik bu mərtəbəyə
qaldıra bilməmişik. Hələlik
ilin bir gününü onların şərəfinə bayram
edirik və bu bayram günündə də çalışırıq
ki, ilboyu demədiyimiz, deyə bilmədiyimiz xoş sözləri
onlara deyək. Bayram ərəfəsində
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecinə də bu niyyətlə
getmişdim. Fikrim kollecin direktoru,
insanlıq, analıq, qadınlıq, müəllimlik mücəssəməsi,
müəssisə rəhbəri və ictimai xadim etalonu
saydığım Nurlana xanımı təbrik etmək, ondan
bayram nömrəmiz üçün müsahibə almaq idi.
Yanında xəcalətli idim, ötən il
yüksək dövlət mükafatı - "Şöhrət"
ordeni ilə təltif edilmişdi, təbrik etməmişdim, Həcc
ziyarətində olmuşdu, ziyarətinə gedə bilməmişdim.
"Günahlar"ımı yumaq istəyirdim.
İnsanı ailədə,
çalışdığı kollektivdə, dostlarına,
yaxınlarına, ictimaiyyətə sevdirən, ilk növbədə,
onun əxlaqıdır, daşıdığı keyfiyyətlərdir,
ətrafına münasibətidir. Nurlana
xanım bu baxımdan fenomenal insanlardandır.
Xeyirxahlığına, insanpərvərliyinə, alicənablığına,
vətəndaş təəssübkeşliyinə, haqq-ədalət
tərəfdarı olduğuna, qayğıkeşliyinə, səmimiliyinə,
nizam-intizamı çox sevdiyinə və hamıdan çox
riayət etdiyinə, sözübütövlüyünə və
s. kimi xarakter xüsusiyyətinə çevrilmiş keyfiyyətlərinə
görə o, nəinki rəhbərlik etdiyi kollecin tələbə
və müəllimlərinə, həmçinin uzun illər
çalışdığı təhsil sistemində,
bütövlükdə cəmiyyətimizdə örnək
olan, böyük hörmət və nüfuz sahibi insan, ana,
müəllim, məktəb rəhbəri, alim və ictimai
xadimdir. Beləliklə, müsahibimiz Azərbaycan
Dövlət Pedaqoji Kollecinin direktoru, əməkdar müəllim,
filologiya elmləri doktoru, professor, "Şöhrət"
ordenli Nurlana xanım Əliyevadır.
Təqdimat. Nurlana Müzəffər
qızı Əliyeva 1946-cı ildə Gəncə şəhərində
müəllim ailəsində anadan olub. Gəncə
şəhər C.Cabbarlı adına 6
nömrəli məktəbdə orta təhsil alıb. BDU-nun filologiya fakültəsini bitirib. 1969-cu ildə əmək fəaliyyətinə
başlayıb. Bakı şəhərindəki
134 nömrəli məktəbdə, Bakı Maliyyə-Kredit
Texnikumunda Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi
işləyib. 1990-cı il
dekabrın 29-dan Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecinə
(keçmiş M.Ə.Sabir adına Bakı Pedaqoji Texnikumu) rəhbərlik
edir.
"Azərbaycan
bədii nəsrində müasir kənd və onun problemləri"
mövzusunda namizədlik, "60-80-ci illər Azərbaycan nəsrində
qəhrəman və üslüb axtarışları"
mövzusunda doktorluq dissertasiyaları müdafiə edib. BDU-nun professoru, AMEA Nizami adına Ədəbiyyat İnstitutunda doktorluq
üzrə ixtisaslaşmış dissertasiya
şurasının üzvüdür.
12 kitabın,
onlarca elmi, publisist məqalənin müəllifidir. YAP Siyasi
Şurasının üzvü, Yasamal Rayon YAP Qadınlar
Şurasının sədridir.
2004-cü ildə "Azərbaycan
Respublikasının əməkdar müəllimi" fəxri
adına layiq görülüb, 2008-ci ildə
"Şöhrət" ordeni ilə təltif olunub.
Ailəlidir, 2
övladı, 5 nəvəsi var.
Müəllim
- Nurlana xanım, Sizi 8 Mart
Beynəlxalq Qadınlar Günü münasibətilə təbrik
edirik. İlk sualımızı da elə istəyirik
bu bayramla əlaqədar verək. 8 Mart
Sizin üçün nədir? Sizcə,
qadınlar cəmiyyətdəki indiki mövqelərinə
görə 8 Mart bayramının sələflərinə nə
dərəcədə borcludurlar?
- Təbrik üçün
sağ olun. Mənə görə, 8 Mart Azərbaycan
təqviminin ən şərəfli, ən fərəhli
günlərindən biridir. çünki
bu bayram Azərbaycan anasının bayramıdır. Tarixən ağılı, zəkası, gözəlliyi,
namusu, mərdliyi, sədaqəti, fədakarlığı ilə
millətinə, torpağına başucalığı gətirən
Azərbaycan qadınının bayramıdır. Təbii ki, mənim üçün də ən əziz
gündür. Qaldı ki,
sualınızın ikinci tərəfinə, şühbəsiz,
dünyanın bir çox ölkələrində
qadınlara kişilərlə bərabər hüquqların
verilməsində, onların cəmiyyətdə öz yerlərini
tuta bilmələrində 8 Mart bayramının əsasını
qoyanların - qadın hərəkatı öndərlərinin
rolu olub. ölkəmizdə isə
qadınlar bugünkü mövqelərinə görə ən
çox əbədiyaşar ulu öndərimiz Heydər Əliyevə
borcludurlar. Azərbaycanın dövlətçilik
tarixi Heydər Əliyev qədər Azərbaycan
qadınını fikrən və ruhən pərvazlandıran,
onu böyük, cahanşümul işlərə
ruhlandıran, ona cəmiyyətdə və dövlətdə
layiq olduğu yeri təklif və təmin edən ikinci bir
dövlət rəhbəri tanımır. çox
fərəhli bir haldır ki, həmin siyasət bu gün də
davam edir.
- Sizin fəaliyyət sahələriniz
heyrətamiz dərəcədə çoxdur və müsahibə
boyu toxunmağı nəzərdə tutduğumuz bu sahələrin
hər birində kamillik zirvəsindəsiniz. Amma
bizə görə, bu zirvələrin ən ucası müəllimliyinizdir.
Nəyə görə bu peşəni
seçmisiniz? Müəllim kimi ən
böyük uğurunuz nə olub? Və
sizcə, bu günün müəllimi necə
olmalıdır?
- Müəllimlik peşəsinə
məhəbbət məndə ailəmizdən yaranıb. Atam və anam hər ikisi müəllim olublar. İbtidai sinifdə təhsil alarkən ilk müəllimim
bu məhəbbəti qəlbimdə alovlandırıb.
Müəllimlik
elə bir sənət, fəaliyyət növüdür ki,
burada hər hansı konkret bir uğurdan danışmaq bir qədər
çətindir. Keçdiyin dərsi yüksək səviyyədə
qura bilir, öyrənənlərin qəlbində, şüurunda
hansısa bir iz salırsansa, bu, uğurdur. İllərin təcrübəsi səni öz yolu,
öyrətmək üsulu, metodikası olan yaxşı
müəllim kimi tanıdırsa, özünü bu sənətdə
təsdiqləyə bilirsənsə, bu da uğurdur. Mənimsə müəllim kimi ən böyük
uğurum dərs dediyim tələbələrdə müəllimlik
peşəsinə böyük məhəbbət yaratmaq
bacarığımdır.
İnsana verilən
qiyməti, zəhmətinin dəyərləndirilməsini də
uğurun göstəricisi hesab etmək olar.
Sinif otaqlarından,
auditoriyalardan çoxdan pərvazlandırdığın
yüzlərlə yetirmən bu gün də səni
özünün müəllimi sayır, məsləhət və
tövsiyələrini eşitmək üçün
müraciət edirsə, çalışdığın
kollektiv, əhatəsində olduğun insanlar, xidmətində
durduğun dövlət sənə hörmət, etimad
göstərirsə, ictimaiyyət arasında nüfuz sahibi
sayılırsansa, məgər bunlar uğur deyilmi?
Müəllim,
ilk növbədə, ədalətin, paklığın təmsilçisi
olmalıdır. Müəllim deyəndə zahiri görkəmindən
başlayıb daxili bütövlüyünə qədər
ağılı, zəkası, biliyi, mənəviyyatı ilə
ətrafa nur paylayan, işıq saçan insanları
düşünürəm. Yaxşı
müəllimləri olan cəmiyyət yaxşı da
övladlar boya-başa çatdırar.
Müəssisə rəhbəri
- Uzun illərdir ki, insan və
müəllim yetişdirən bir müəssisəyə
qüsursuz rəhbərlik edirsiniz. Sizin rəhbərlik
üslubunuz haqqında ən müxtəlif səviyyələrdə
- tələbələrinizdən də, müəllimlərinizdən
də, rəhbərliyi altında işlədiyiniz qurumlardan
da, ictimaiyyət nümayəndələrindən də daim
xoş sözlər eşidirik. Bilirik ki,
siz öz işinizdə həddən artıq məsuliyyətli,
hamını öz dilində danışdıra bilən, tələbkarlıqla
qayğını çox gözəl uzlaşdıran,
güclü təfəkkürə və analitik təhlil
qabiliyyətinə malik, intizamı yüksək qiymətləndirən
insansınız. Bunlar hamısı müəssisə
rəhbəri üçün vacib keyfiyyətlərdir.
Kollektivə rəhbərlik, liderlik
üçün daha hansı keyfiyyətləri zəruri hesab
edirsiniz?
- Direktor, müəssisə
rəhbəri kollektivin lideri olmalıdır. O öz
bacarığı, biliyi, etik, estetik baxışları, təşkilatçılığı,
əxlaqi-mənəvi keyfiyyətləri, praktik peşəkarlıq
ustalığı, metodik məharəti,
ağsaqqallıq-ağbirçəklik məziyyətləri
ilə seçilməli, fərqlənməli, kollektivin hər
bir üzvünə nümunə olmalıdır.
Dərin
ağılı, çevik təfəkkürü,
qarşıda duran məqsədləri aydın görmək
bacarığını, kollektivi səfərbər etmək,
istiqamətləndirə bilmək qabiliyyətini, tələbkarlığı,
intizamlılığı liderlik üçün əsas
keyfiyyətlər hesab edirəm. Bunların arasında
intizamı xüsusi vurğulayardım. Fikrimcə, ailədən,
məişətdən, tədrisdən, təsərrüfatdan,
ümumiyyətlə bütün sahələrdən
başlamış ali orqanlara qədər
şəxsiyyətindən, mövqeyindən, nüfuzundan
asılı olmayaraq hamı intizamlı deyilsə, öz
işinə, vəzifəsinə məsuliyyətlə
yanaşmırsa, orada xeyir-bərəkətin olmasına
inanmıram. İntizam işə məsuliyyətlə
yanaşmaq, can yandırmaqdır.
- Ölkəmizdə orta
ixtisas təhsili müəssisələri çoxdur. Bizcə, onların ən öndə gedəni sizin
kollecdir. Əlbəttə, biz öndə getmək deyəndə
mütəxəssis hazırlığı üçün
yaradılmış şəraiti, hazırlığın və
hazırlanan mütəxəssislərin keyfiyyətini, pedaqoji
kollektivlərin səviyyəsini, innovasiya yönümlü fəaliyyəti,
sağlam pedaqoji mühitin olmasını və s. nəzərdə
tuturuq. Müasir istilahla desək, işəgötürənlərin
də sizin müəssisəyə böyük rəğbətləri
var: Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecinin diplomunu təqdim
etmək kifayət edir ki, səni get-gələ salmadan işə
götürsünlər. Bunlara necə nail olmusunuz?
- Belə bir deyim var:
üzük qaşı, məktəb məzunları ilə tanınır.
Bu gün mənim rəhbərlik etdiyim Azərbaycan Dövlət
Pedaqoji Kollecinin sabiq adı M.Ə.Sabir adına
Bakı Pedaqoji Texnikumu olub. Xalq arasında da bu təhsil
ocağına Sabir məktəbi deyilib. Bu
məktəbin nüfuzu tarixən yüksək olub. çünki burada Azərbaycanın ən
görkəmli oğul və qızları gözəl ənənələr
qoyub gediblər. Bu məktəbin məşhur olması,
adının hörmətlə çəkilməsi Hüseyn
Cavid, Azad Əmirov, Camo Cəbrayılbəyli, Əliheydər
Haşımov, Mədinə Qiyasbəyli, Əlisöhbət
Sumbatzadə, Məmmədhüseyn Təhmasib, üzeyir
Hacıbəyov, Abdulla Şaiq, Salam Salamzadə, Səid
Rüstəmov, Mirvarid Dilbazi, Aydın Qaradağlı, Əzizə
Cəfərzadə, Cabir Novruz, Pənah Qasımov, Ə.Bədəlbəyli,
Niyazi, Sabit Rəhman və bir çox başqalarının
qoyub getdiyi tarixi ənənələrin nəticəsi kimi
mümkün olub.
Xalqın
tarixində şərəflə yaşayan həmin şəxsiyyətlərin
mədəni inqilabın həyata keçirilməsində,
milli oyanışın əsas mənbələrinin təlqin
edilməsində, gəncliyin milli şüura yiyələnməsində
müstəsna ümumpedaqoji məna daşıyan rolu
olmuşdur.
Bu məsələ son dərəcə zəruri idi, ona
görə ki, bütün vəziyyətlərdə Vətənin
təəssübünü çəkmək, ehtiyac olduqda
onu əli silahlı müdafiə etmək, onun maddi və mənəvi
sərvətlərini artırmaq insanlarda milli mənlik
şüuru olmadan mümkün deyildir. Bu
şüuru hər bir xalqın təhsil sistemi yaradıb ərsəyə
gətirir. Ona görə də müəllimin, məktəbin
əsas 2 məqsədi olmalıdır: gənclərdə
müasir elmi dünyagörüşü formalaşdırmaq
və elmi biliklərin əsaslarını mənimsətmək.
Bu gün təhsilimizin
qarşısında cəmiyyətimizin taleyi, gənclərimizin
gələcəyi, bütünlükdə
inkişafımız, tərəqqimiz kimi qlobal problemlərlə
bağlı ciddi vəzifələr durur.
Təhsilimizin bünövrəsini,
təməlini qoyan ibtidai sinif müəllimləri
yetişdirmək, həm də yüksək səviyyəli
müəllimlər,əsl vətəndaşlar,
kamil insanlar kimi yetişdirmək bu vəzifələrin
başlanğıcıdır. çünki
insanın bir vətəndaş, mütəxəssis kimi
sonrakı inkişafının təməli ibtidai siniflərdə
qoyulur. Ona görə də təkcə bir
sinfin, məktəbin uğurlarında deyil, bütün cəmiyyətin
tərəqqisində ibtidai sinif müəlliminin rolu
danılmazdır.
Pedaqoji kollecə
rəhbərlik etdiyim bu illər ərzində tələbələrlə
görüşlərim zamanı tez-tez öz ibtidai sinif
müəllimimin, o nurlu, ziyalı insanın haqqında xatirələrimi
söyləmişəm. Xüsusilə həmin illərdə əzbərlədiyim
sətirlər hafizəmdə canlananda onu ucadan dilimə gətirməyi
özümə borc hesab etmişəm:
Mənim
balaca dostum,
Unutma sən
bir an da
Gecədən
xeyli keçmiş,
Sən
rahatca yatanda,
Hələ
yanır çırağı
Sənin
müəlliminin...
Bəlkə
dünən yazdığın
Yazına baxır sənin?!
Diqqətcildir,
təmizdir,
Səliqəsi
gözəldir,
Buraxdığın
səhvləri,
Tapıb biz-bir düzəldir.
Gah da
açıb önündə
O,
qalın kitabları,
Oxuyur
asta-asta,
Oxuyur gecəyarı.
Təzə
sözlər axtarır...
Bu gün isə
bizim təhsil ocağının ab-havası tarixi mənbələr
üzərində köklənsə də, yenilikləri həvəslə
öyrənib tətbiq etməyi, təhsil islahatlarının
önündə getməyi ən zəruri vəzifəmiz kimi
həyata keçiririk. Məktəbimizin resurs mərkəzi yeni
təlim texnologiyalarının beşiyidir. Ən müasir dərslər müəllimlərimizin
bacarıqla yerinə yetirdiyi və bütün fənn birləşmələrinin
tətbiq etdiyi qeyri-adi dərəcədə maraqlı dərslərə
çevrilir. İnnovativ proqramlar, İKT-dən
istifadə, əyanilik, yeni təlim texnologiyaları bu dərslərin
əsas fəqərəsidir.
Kollecimizdə
tərbiyə işləri də zamanın tələbləri
səviyyəsində qoyulur. Sabahın anaları
olan qızlarımız milli mental dəyərlərimizə
ehtiramla yanaşır, mənəvi-əxlaqi keyfiyyətlər
təlqin edən tədbirlərdə həvəslə, təşəbbüskarlıqla
iştirak edirlər. Tarixi günlərin
qeyd edilməsi, görkəmli şəxslərlə
görüşlər, müzakirələr, müsabiqələr,
ekskursiyalar, mədəni-kütləvi tədbirlərdə
iştirak tələbələrimizin böyük fərəh
və sevinclə, həm də hər tədbirdən dərs,
nümunə alaraq yerinə yetirdikləri fəaliyyət
növüdür. Müəllimlərimizin
şəxsi nümunələri onlar üçün ən
böyük ibrətdir.
Bu gün kollecimizdə
14 elmlər namizədi, 17 dissertant, 2 aspirant müəllim kimi
fəaliyyət göstərir. Müəllimin alim
kimi tədqiqatla məşğul olması onun hərtərəfli
inkişafına təkan verir. Tələbələrdə
də elmi işə həvəs və maraq oyadır.
- Gənclər arasında ali təhsil almağa meyil güclüdür. Bu reallıqda orta ixtisas məktəblərinin
perspektivlərini necə görürsünüz? Nə və necə etmək lazımdır ki, orta
ixtisas təhsili zamanla ayaqlaşa bilsin?
- Bu gün Azərbaycan məktəbi
üçün müəllim kadrları ali
və orta ixtisas pilləsində hazırlanır. Orta ixtisas təhsili dünyanın müxtəlif
ölkələrində fəaliyyətdədir. Bizim ölkəmizdə bu pillə kifayət qədər
kütləvi ixtisas təhsili olaraq vətəndaşların
mədəni səviyyəsinin və təhsilinin yüksəlməsinə
xidmət edir. Orta ixtisas təhsili həm gənclərin
icbari təhsil almalarını, həm də onların
müxtəlif peşələrə yiyələnmələrini
həll edir. Bu təhsil pilləsində mütəxəssis
hazırlığının nisbətən az
müddət və az vəsait hesabına başa gəlməsi
ölkə iqtisadiyyatının və sosial sferanın tələbatına
uyğun kadrların hazırlanmasına geniş imkan
yaradır.
Bu gün orta ixtisas təhsili
şəbəkəsinin qarşısında iki əsas məqsəd
durur: Orta ixtisas təhsilinin keyfiyyətini artırıb onu
dövrün tələbləri səviyyəsinə
qaldırmaq və bizim dünyaya inteqrasiyamızın tələblərinə
cavab verən kadrlar hazırlamaq.
Bəzən ali
və orta ixtisas təhsilində hazırlanan müəllim
kadrlarını müqayisə edib üstünlüyü ali
məktəbə verənlər unudurlar ki, hər iki bazada
kadrlar dövlət standartlarına uyğun təsdiq
edilmiş tədris planları əsasında
hazırlanırlar. Fərq isə yalnız ali
məktəbi bitirənlərin sonrakı mərhələdə
elmi araşdırmalarla, nəzəri məsələlərlə
məşğul ola bilmələrindədir. Orta
ixtisas təhsilini bitirənlər isə öz peşələrinin
incəliklərinə yiyələnərək yalnız
müəllim kimi fəaliyyət göstərə bilirlər.
Alim
- Siz tanınmış alim,
filologiya elmləri doktoru, professorsunuz. Digər fəaliyyət
sahələri ilə kifayət qədər yükləndiyinizə
baxmayaraq, elmi tədqiqatlara da müntəzəm vaxt və
enerji sərf edirsiniz. Elmi
araşdırmaların nəticəsi olan çoxlu
kitablarınız işıq üzü görüb. Sizi elmə çəkən nədir?
- Müəllimin elmlə məşğul
olması onun mütaliəsinin,
dünyagörüşünün, oxuyub öyrəndiklərinin,
bilik və məlumatının zənginliyindən, bildiklərinə
öz fikirlərini, mülahizələrini,
düşündüklərini əlavə etmək, müstəqil
rəy söyləmək, elmi cəhətdən əsaslandırmaq
istəyindən, bacarığından irəli gəlir ki, bu
da ən çox müəllimə xas xüsusiyyətdir. Bu elə bir istəkdir ki, onun
qarşısını almaq olmur və tədqiqatla məşğul
olanlar həm də fitri bir duyğunun təhriki ilə
çalışırlar. Bu bir az
haradasa nasir və ya şair sayağı fəaliyyətdir desəm,
yəqin ki, yanılmaram. Müəllimin təfəkkürünün,
təxəyyülünün zənginliyi alim olmaq
üçün çox vacibdir.
- Bu gün bədii əsərlər
tərbiyədə, insanın, mütəxəssisin yetişməsində
nə kimi rol oynayır?
-
İnsanın inkişafına təkan verən ən
başlıca amil mütaliədir. Pedaqoji kadrların
hazırlanmasında mütaliənin rolu olduqca
böyükdür.
İctimai xadim
- Sizin ictimai işlərinizi
sadalasaq, əminəm ki, böyük bir siyahı alınacaq. Sizi tanıyanları da ən çox heyrətləndirən
məhz fəaliyyətinizin bu sahəsidir. İnsanda nə
qədər həvəs, enerji, vaxt olmalıdır ki, bu
işlərlə məşğul ola
bilsin?! Həm də nəinki məşğul ola
bilsin, ictimai cəhətdən ən fəal insan kimi
tanınsın. Dövlət
başçısı tərəfindən bu yaxınlarda təltif
olunduğunuz ən böyük mükafat - "Şöhrət"
ordeninə də siz, ilk növbədə, ölkədə
qadın hərəkatındakı fəal
iştirakınıza görə layiq
görülmüsünüz. Böyük mükafat
münasibətilə Sizi təbrik edir və bilmək istəyirik:
Nurlana xanımda ictimai işlərə bu qədər həvəs
hardandır?
- Vətənə,
torpağa, rəhbərə, cəmiyyətə məhəbbətdən
və sonsuz inamdan.
- Xalqımız böyük
tarixi hadisə ərəfəsindədir. Təxminən,
10 gündən sonra Konstitusiyaya əlavə və dəyişikliklər
edilməsi ilə bağlı referendum keçiriləcək.
Bildiyimizə görə, siz ölkə üzrə
- Konstitusiyaya əlavə və
dəyişikliklər edilməsi zəruriliyini cəmiyyətimizin,
dövlətimizin son illərdəki sürətli
inkişafı meydana çıxarıb. ölkəmizin
demokratik yolla inkişafı, cəmiyyətimizdə yaranan yeni
münasibətlər öz hüquqi ifadəsini əsas
qanunumuzda da tapmalıdır. Bu baxımdan
keçiriləcək referendumu yüksək qiymətləndirir
və bir ictimai xadim kimi həmin prosesdə
iştirakımı özümə borc bilirəm.
İctimai vəkil
kimi tez-tez yerlərdə olur, təbliğat, maarifləndirmə
işləri aparıram. Əhalinin müxtəlif qruplarını
təmsil edən insanlara referendumun, Konstitusiyaya ediləcək
əlavə və dəyişikliklərin əsl mahiyyətini
həvəslə açıqlayıram.
İnsan
- İnsan münasibətləri,
fərdlərin daşıdığı keyfiyyətlər həddən
artıq çeşidlidir. Onları hər kəs özünəməxsus
şəkildə sıralayır və dəyərləndirir.
Bu zaman hər kəs müxtəlif kriteriyaları əsas
götürür. Siz insanlarda hansı keyfiyyətlərə
üstünlük verirsiniz?
- Ədalətliliyi,
doğruçuluğu, xeyirxahlığı, mərdliyi,
dözümlülüyü, səbri, qətiyyəti, cəsarəti,
sədaqəti, etibarı və xüsusən də qədirbilənliyi.
Bu keyfiyyətlərin hər bir insanda olması həyatı
xeyli gözəl və maraqlı edərdi.
- Mən bu qədər
işi olan Nurlana xanımı evdə, məişət
qayğılarının əhatəsində təsəvvür
edə bilmirəm. Sizdə xörəyi kim bişirir? Digər
məişət işləri ilə kim məşğul olur?
- Qadın, ana, ilk
növbədə, ailəsinin sağlamlığının,
tərbiyəsinin, mətbəxinin keşiyində
dayanmalıdır. Bu yoxdursa, qadının başqa işlərə
meyil göstərməsini düzgün hesab etmirəm.
- Siz həyatda kimlərə
minnətdarsınız?
- Birinci növbədə,
anama minnətdaram ki, məni bu xislətdə tərbiyə
edib. Sonra da əbədiyaşar ulu öndər Heydər Əliyevə
minnətdaram ki, onun bütün siyasəti mənim qəlbimdə
böyük vətənpərvərlik duyğuları
oyadıb və o vətənpərvərlik duyğuları bu
gün mənim fəaliyyətimdə aparıcı rol
oynayır.
- Maraqlıdır, bayram
günü Nurlana xanımı ilk təbrik edən kim olur və
o, birinci kimi təbrik edir?
- Bayram günü mənim
ilk təbrik etdiyim insan anamdır. Və məni
ilk təbrik edən övladlarımla həyat yoldaşım
olur.
- Ötən il
hər bir imanlı müsəlmanın arzuladığı Həcc
ziyarətində olmusunuz. Deyirlər, müqəddəs
Kəbəni ziyarət etmək insanı daha da
saflaşdırır, mənən ucaldır.
- Valideynlərim mömin bir
ailədə tərbiyə alıblar. Babam
Hacı Seyid Rza Axund Gəncə şəhərində
çox mötəbər, tanınmış, xeyirxah şəxsiyyətlərdən
olub. Səxavəti, xeyirxahlığı
ilə məşhur imiş. Novruz, Qurban
bayramlarında ehtiyacı olanlara bayram payı göndərər
və tapşırarmış ki, kimin göndərdiyini deməsinlər.
Deyərmiş ki, xeyirxahlıq hər bir müsəlmanın
borcudur, bir də qoy kiminsə qarşısında xəcalətli
olmasınlar.
Onlardan bir
çox keyfiyyətlər irsən mənə də
keçib. Dindar olmasam da Allaha inanan, onun qoyduğu yolla gedən,
xoşladığı əməlləri edən adamam. Müqəddəs dinimizə, dini dəyərlərə
böyük hörmət və ehtiramım var. Dini dəyərlərimiz
tərbiyədə böyük rol oynayır. Allahın buyurduqlarına əməl etmək hər
bir müsəlmanın borcudur. O sıradan Həcc ziyarəti
də çoxdankı arzum idi. Düz deyirlər,
Allahın evini, müqəddəs Kəbəni ziyarət etmək
insanı daha da saflaşdırır, təmizləyir, ancaq
xeyirxah əməllərə sövq edir.
- "İnsan
öz əməyinin, zəhmətinin bəhrəsini görəndə
çətinliklərin hamısını unudur, qəlbi
iftixar, sevinc hissi ilə dolur". Bu, sizin sözlərinizdir.
Mən buraya "zəhmətinə qiymət veriləndə"
sözlərini də əlavə edər və belə bir
sual verərdim: Təhsil sistemimizə uzun illər qüsursuz
xidmət göstərmiş Nurlana xanım vətənin
böyük mükafatına - "Şöhrət"
ordeninə layiq görüləndə hansı hissləri
keçirdi?
- Sevindim və fəxarət
hissi keçirdim. Sevindim ki, əməyimi, fəaliyyətimi
görür və dəyərləndirirlər. Mən şərəfli, zəhmətli, ləyaqətli,
məsuliyyətli ömür yaşayaraq bütün zamanlarda
üzərimə düşən işlərin öhdəsindən
məsuliyyətlə gəlməyə
çalışmışam. Əməyimin dövlət
başçısı tərəfindən qiymətləndirilməsi
rəhbərlik etdiyim 3 minlik müəllim və tələbə
kollektivinin dövlətə, cəmiyyətə hörmətini,
məhəbbətini, gələcəyə inamını
möhkəmləndirmiş,
işgüzarlığını qat-qat artırmış, qəlbimdə
minnətdarlıq, qədirbilənlik duyğularını
alovlandırmışdır. Onu həm də cəmiyyətimizin
rifahı, tərəqqisi naminə zəhmət çəkən,
məsuliyyət nümayiş etdirən, örnəyə
çevirən insanlara verilən mükafat kimi dəyərləndirirəm.
"Şöhrət" ordeni mənim
üçün ömrümün sonunadək ən əziz, ən
dəyərli mükafat, şərəf, qürur
olacaqdır. Məni bu mükafata layiq
görmüş hörmətli Prezidentimiz cənab İlham Əliyevə
dərin minnətdarlığımı bildirirəm.
- Qadın
oxucularımızı, müəllimlərimizi bayram
münasibəti ilə təbrik etmək istəyirsinizmi?
- Bəzən
olur, həyatımın dağlarını duman alır,
O
gün sənin titrək laylan yollarıma işıq
salır.
Sənin məmnun olduğun gün ruhum məndən məmnun
qalır.
İnandım
ki, cənnət sənin ayağının altındadır!...
Azərbaycan
qadınını bu şərəfli bayram münasibətilə
təbrik edirəm.
- Maraqlı müsahibə
üçün sağ olun.
ƏLİYEV, Yusif
Azərbaycan müəllimi.-2009.-6 mart.-S.6.