Bilik və mənəviyyat ocağı
Ölkəmizin ilk orta
ixtisas məktəblərindən birinin, Azərbaycan
üçün elm, sənət, mədəniyyət xadimlərinin,
istedadlı pedaqoqlar nəslinin hazırlanmasında
böyük rolu, özünəməxsus tarixi ənənələri
olan Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecinin 90 yaşı
tamam olur. Bu zəka və ülviyyət məbədinin əsrə
yaxın bir dövr ərzində xalqımız, onun təhsili
qarşısındakı xidmətlərini çox vaxt
haqlı olaraq Qori Müəllimlər Seminariyasının fəaliyyəti
ilə müqayisə edir, seminariyanın 1920-ci ilə qədər
təhsil tariximizdə, xalqımızın milli mənəvi
tərəqqisində oynadığı rolu onun süqutundan
sonra məhz Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecinin davam
etdirdiyini söyləyirlər. Kollecin 90 illik şərəfli
tarixinə nəzər salanda, onun çoxsaylı məzunlarının
doğma Azərbaycanımızın elm, təhsil və mədəniyyətinin
inkişafına verdiyi töhfələri göz önündə
canlandıranda bu müqayisənin nə qədər uğurlu
olduğunu qeyd etməmək olmur.
Şərəfli
tarixinin ən çətin zamanlarında belə öz
böyük amalından dönməyən, öhdəsinə
düşən vəzifəni həmişə məsuliyyətlə
yerinə yetirən yubilyar təhsil ocağının təhsil
tariximizdəki rolunu yüksək qiymətləndirən
ümummilli liderimiz Heydər Əliyev 10 il bundan öncə
kollecin kollektivinə ünvanladığı təbrik məktubunda
deyirdi: "Bakı Pedaqoji Texnikumu respublikanın maarif
ocaqlarını yüksək səviyyəli pedaqoji kadrlarla təmin
etmək sahəsindəki uzunillik fəaliyyəti ilə Azərbaycan
təhsilinin inkişafında misilsiz xidmətlər göstərmişdir".
Bir
neçə gün öncə 90 illiyini qeyd etdiyimiz Bakı
Dövlət Universiteti kimi Azərbaycan Dövlət Pedaqoji
Kolleci də Azərbaycan Demokratik Cümhuriyyətinin
yadigarı kimi həyatın sınaqlarından
çıxaraq inkişaf etmiş, zəkalarda, qəlblərdə,
ideyalarda saxlanan əmanət kimi qorunaraq qurduğumuz müstəqil
Azərbaycan Respublikası dövlətinə, Azərbaycan
xalqına, təhsil sisteminə ərməğan
edilmişdir.
Seminariyadan kollecədək
Məlum olduğu kimi, ötən əsrin əvvəllərində
cəmiyyətdə meydana gələn milli oyanış,
ölkənin yaşadığı çətin durumdan
çıxış yolunun təhsildə olmasının dərk
edilməsi təhsilə tələbatı
artırmış, təhsil hərəkatı güclənmişdi. Yeni-yeni məktəblər
açılır, mövcud təhsil ocaqları getdikcə
daha sürətlə tərəqqi edirdi.
1918-ci il
mayın 28-də özünün müstəqilliyini elan
etmiş Azərbaycanda təhsili milli zəmində, yeni əsasda
qurmaq və inkişaf etdirmək önəmli bir vəzifə
kimi qarşıda dururdu. Təhsilin inkişafı pedaqoji
kadrlara da tələbatı artırırdı. Kollecın də
bünövrəsi məhz o zaman - 1919-cu ildə Azərbaycan
Demokratik Cümhuriyyəti dövründə qoyulmuşdur. Həmin il 1916-cı ildə açılan, lakin fəaliyyəti
qənaətbəxş olmayan Bakı Qızlar
Seminariyasının əvəzinə hökumətin qərarı
ilə Bakı Kişi Müəllimlər Seminariyası
yaradılmışdı. Seminariyanın kiçik və
böyük hazırlıq qrupları və I sinifləri fəaliyyət
göstərirdi. O vaxt seminariya darülmüəllimin
adlanırdı. Tədris ocağına məşhur pedaqoq Rəşid
bəy Əfəndiyev rəhbərlik edirdi. Seminariyanın ilk
buraxılışı 1922-1923-cü tədris ilində
olmuş, həmin il onu 9 nəfər azərbaycanlı gənc
bitirmişdir.
1920-ci
ildə Bakıda Köhnə Marinskaya qız
gimnaziyasının binasında ilk darülmüəllimat -
qızlar üçün seminariya yaradılmışdır.
Onun müdiri Azərbaycan xalqının fədakar
qızlarından Mədinə Qiyasbəyli idi. 1926-cı ildə
Maarif Komissarlığının sərəncamı ilə hər
iki seminariya birləşdirilərək Bakı Müttəhid
(birləşmiş) Pedaqoji Texnikum kimi fəaliyyət göstərməyə
başlamış və tezliklə respublikanın tədris
ocaqları arasında özünəməxsus yer tutmuşdur.
Birləşmiş məktəbin direktoru Pənah Qasımov,
tədris işləri üzrə direktor müavini Cəmo Cəbrayılbəyli
idi. O illərdə texnikum təkcə Azərbaycan
üçün deyil, Orta Asiya və Dağıstan
respublikaları üçün də pedaqoji kadrlar
hazırlayırdı.
1930-1931-ci dərs ilində məktəbdə rus və erməni
şöbələri də açılmış və
bununla əlaqədar o, Beynəlmiləl Pedaqoji Texnikum
adlandırılmışdır. 1936-cı ildə tədris
ocağına böyük satirik şair və
maarifçi-demokrat Mirzə Ələkbər Sabirin adı
verilmişdir.
1938-ci ildən 1967-ci ilədək tədris müəssisəsi M.Ə.Sabir adına Rus Pedaqoji Məktəbi adını daşımış, 1968-cı ildən isə M.Ə.Sabir adına Bakı Pedaqoji Məktəbi kimi fəaliyyətini davam etdirmişdir. 1991-1999-cu illərdə M.Ə.Sabir adına Bakı Pedaqoji Texnikumu kimi fəaliyyət göstərən tədris ocağına həmin il keçirilən 80 illiyi ərəfəsində kollec statusu verilmiş və o Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kolleci adlandırılmağa başlanmışdır.
Müqəddəs amallı, zəka
qüdrətli müəllimlər
Bu təhsil ocağını yaradan, onun addımlarını möhkəmləndirən, onu bilik və mənəviyyat ocağına çevirən insanlar xalq üçün, ölkə üçün ürəyini şam edən müqəddəs amallı, zəka qüdrətli, yaradıcılıq ehtiraslı insanlar olmuşlar. üzeyir Hacıbəyov, Hüseyn Cavid kimi görkəmli mədəniyyət xadimləri olan sənət fədailəri, Müslüm Maqomayev, Abdulla Şaiq, Sultan Məcid Qənizadə kimi məşhur müəllim və sənətkarlar, Səməd bəy Acalov, Şəfiqə xanım Əfəndizadə, Cəmo bəy Cəbrayılbəyli, Badsəba xanım Köçərli, Kövsər xanım Yusibova, Nurməmməd Şahsuvarov, Cabbar Əfəndizadə, Atabala Musaxanlı, Sara xanım Xuramoviç, Qafur Rəşad, Sultanmurad Əliyev, sonralar görkəmli psixoloq və filosof kimi tanınmış Əhməd Kərədi, həkim və hüquqşünas Azad bəy Əmirov, məktəbin ilk direktorlarından - dövlət xadimi, tanınmış təhsil təşkilatçısı Pənah Qasımov və digər görkəmli maarif xadimləri seminariya adı ilə fəaliyyətə başlayan bu kollecin məşhurlaşmasında, tədris-metodiki bazanın yaradılmasında, dərin bilikli, yüksək peşə hazırlıqlı və vətənpərvər ruhlu müəllim kadrlarının hazırlanmasında müstəsna rol oynamışlar.
90 ildə 65 min məzun
Vaxtilə mədəni inqilabın həyata keçirilməsində,
savadsızlığın ləğv edilməsində,
xalqımızın savadlanması və maariflənməsi
yolunda böyük xidmətlər göstərmiş, bu
gün ölkəmizdə gündən-günə inkişaf
edən, dəyişən, yeniləşən, dünyaya
inteqrasiya olunan təhsilimizə öz töhfələrini verməkdə
davam edən, öz tarixi missiyasını uğurla həyata
keçirərək ibtidai təhsil pilləsi
üçün müasir təhsil texnologiyalarına yiyələnmiş
müəllimlər hazırlayan kollec mövcud olduğu 90 il ərzində
65 mindən çox mütəxəssis yetişdirmişdir.
Bu təhsil ocağını bitirənlərin bir çoxu Azərbaycan
elmi və mədəniyyətinin, təhsili və digər təsərrüfat
sahəsinin görkəmli xadimlərinə, nümayəndələrinə
çevrilmişlər. Onlara misal olaraq XX əsr
Azərbaycan ədəbiyyatı, elm və mədəniyyətinin
görkəmli nümayəndələri Mehdi Hüseyni,
Mikayıl Müşfiqi, Mirvarid Dilbazini, Sabit Rəhmanı, Səid
Rüstəmovu, Əfrasiyab Bədəlbəylini, maestro
Niyazini, Salam Salamzadəni, Məmmədhüseyn Təhmasibi, Əlisöhbət
Sumbatzadəni, Əkrəm Cəfəri, Mərdan
Muradxanovu, Fatma Süleymanovanı, Əli Sultanlını,
Cabir Novruzu, Əzizə Cəfərzadəni və
başqalarını göstərmək olar.
Onların
bir çoxu sonralar məzunu olduqları kolleci yüksək
qiymətləndirmiş, onu xoş sözlərlə
xatırlamışlar. Xalq şairi Mirvarid Dilbazi
yazırdı: "Mənim oxuduğum pedaqoji məktəb - həya,
ismət, qeyrət, vətənpərvərlik məktəbi
idi".
Cabir
Novruz isə oxuduğu pedməktəbə həsr etdiyi
"Xatirələrim" adlı şeirində təhsil
ocağını ən ülvi hisslərlə tərənnüm
etmişdir.
Kollecin nüfuzu həmişə Azərbaycan ictimaiyyəti
arasında yüksək olmuş, bir çox
tanınmış simalar, ictimai və dövlət xadimləri,
ədib və mütəfəkkirlər onun haqqında, 20 ildən
bəri ona bacarıqla rəhbərlik edən filologiya elmləri
doktoru, professor, əməkdar müəllim Nurlana Əliyeva barədə dəyərli
sözlər söyləmişlər.
Aşağıda
həmin fikirlərdən bəzilərini oxuculara da təqdim
edirik.
"Kollec respublikamızın ən öndə gedən təhsil ocaqları ilə yarışa bilən bir səviyyədədir. Onun rəhbəri Nurlana xanım da öz zəkası, səviyyəsi ilə fərqlənə bilir, bu tarixi, məşhur tədris ocağını lazımi səviyyədə irəli apara, ona düzgün istiqamət verə bilir".
Kamal TALIBZADƏ,
Akademik
"Köhnə ənənəvi dərs formasından kənara çıxaraq yeni axtarışlar aparmaq, yaradıcı yanaşmaq, yeni forma və üsullar tətbiq etmək və beləliklə, pedaqoji axtarışlar aparmaq bu məktəbdə artıq ənənə şəklini almışdır və təqdirəlayiqdir".
Hüseyn ƏHMƏDOV,
Akademik
"Nurlana xanım Əliyeva çox təcrübəli bir müəllim, təhsilimizin təşkilatçılarından biridir".
Bəkir NƏBİYEV,
Akademik
"Nurlana xanım bizim ictimai mühitimizdə, elmi-ədəbi mühitimizdə, pedaqoji mühitimizdə tanınan bir xanımdır. Onun artıq kifayət qədər zəngin bir yaradıcılıq yolu var. Onun müəllimliyi də çox gözəldir və xüsusilə də, müəllimlikdə təşkilatçılıq imkanları da çox genişdir".
Nizami CƏFƏROV,
AMEA-nın müxbir üzvü,
millət vəkili
"...Texnikumda işləyən müəllimlərin bir çoxu sadəcə tədrisçi, peşəsinin vurğunu deyil, sənətin, sənətkarın, elmin, mədəniyyətin, təbiətin vurğunudur. Ona görə də onların dərslərində sözün, fikrin məzmun siqləti ehtirasla, duyğuyla, emosional təsirlə vəhdət təşkil edir və gənc ürəkləri ehtizaza gətirir, beyinləri aydınlaşdırır, intellekt mədəniyyəti aşılayır".
Əjdər AĞAYEV,
Professor
Ənənələr yaşadılır
Kollecdə
illərlə yaranmış, cilalanmış, hər vaxt
inkişafı təmin edən mütərəqqi ənənələr
bu gün də yaşadılır, zənginləşdirilir.
Bu
gün doğma Azərbaycanımızı inkişaf etdirmək,
qüdrətini artırmaq, dünya dövlətləri
sırasında layiqli yerini tutmasını təmin etmək
üçün həyatın bütün sahələrində
böyük işlər görülür, iri layihələr
həyata keçirilir. İndi cəmiyyətimizin, təhsilimizin
qarşısında maddi sərvətləri insan kapitalına
çevirmək, ölkənin gələcək
inkişafını təmin edən yüksəkixtisaslı,
vətənpərvər insanlar yetişdirmək kimi
böyük vəzifələr durur. ölkədə bu vəzifələrin
yerinə yetirilməsini hədəfə alan təhsil
islahatları aparılır. Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti cənab İlham Əliyevin qayğısı ilə
mədəni dəyərlərin qorunmasına, elmin və təhsilin
inkişafına yardım göstərilir.
Belə
bir dövrdə kollecin qarşısında təhsilimizin
bünövrəsini, təməlini qoyan yüksək səviyyəli
ibtidai sinif müəllimləri yetişdirmək kimi şərəfli
vəzifə durur. Bu vəzifənin yerinə yetirilməsi
üçün kollecdə lazımi təhsil mühiti,
yüksək hazırlıqlı müəllimlər,
kollektivin yaradıcı fəaliyyət əzmi vardır.
Hazırda 3100 nəfərdən çox tələbəsi
olan kollecdə ibtidai təhsil, sosial pedaqogika, əmək
hazırlığı və texnologiya, xarici dil, fiziki tərbiyə
və gənclərin çağırışaqədər
hazırlığı, ailə və ev tərbiyəsi, təsviri
incəsənət və rəsmxətt ixtisasları üzrə
mütəxəssis
hazırlığı aparılır. Bu il 500-ədək məzun
kollecdə aldığı yüksək nəzəri və
praktik hazırlıqla həyata atılıb.
Həmişə
olduğu kimi, indi də kollecin məzunları öz yüksək
hazırlıqları ilə fərqlənirlər. Ən tələbkar
təhsil müəssisələri müəllim seçimində
məhz pedaqoji kollecin məzunlarına üstünlük
verirlər. Məzunlar arasında neçə-neçə məktəb
direktoru, əməkdar müəllim vardır.
Hazırlanan mütəxəssislərin keyfiyyəti,
onların öz ixtisas və peşələrinin kamil bilicisi,
peşəkarı kimi yetişməsi 90 illik tarixi boyu kollec
üçün həmişə ən önəmli məsələ
olub və o bu gün də aktuallıq kəsb edir. Bu vəzifəni həyata
keçirmək üçün kollecin mükəmməl
maddi-texniki bazası vardır.
Keyfiyyət
üçün əsas şərt: əlverişli təlim
mühiti
Dövlətimizin
qayğısı sayəsində bir neçə il öncə
kollec üçün yeni tədris korpusu tikilərək
istifadəyə verilib. ötən il isə kollecin əsas
binası təmir olunaraq auditoriyalar, laboratoriyalar, kitabxana, digər
yardımçı otaqlar ən müasir standartlara cavab verən
səviyyəyə çatdırılıb. Yeni tikilən tədris
korpusu müasir avadanlıqlarla təmin olunub, mövcüd
avadanlıqların böyük bir qismi yeniləri, daha
müasir və rahatları ilə əvəzlənib.
Fənn
kabinetləri, laboratoriyalar, tədris emalatxanası
üçün yeni əyani vəsaitlər, texniki
avadanlıqlar və cihazlar alınıb.
Artıq
on ilə yaxındır ki, qədəm qoyduğumuz XXI əsr
elm və texnikanın, texnologiyaların sürətli
inkişafı, elmi biliklərin durmadan artması və yeniləşməsi
əsridir. Məhz bu vüsətli inkişaf,
elmi biliklərin texnoloji proseslərin sürətlə yeniləşməsi
şəraitində bu gün böyüməkdə olan nəslə
nəyin və hansı həcmdə öyrədilməsi təhsilimizin
bütün pillələrində aparılan məzmun
islahatlarını zəruri etmişdir.
Dövrün
tələblərinə uyğun orta ixtisas təhsilinin məzmununda,
o cümlədən pedaqoji kadrlar hazırlığı
aparılan texnikum və kolleclərin tədris plan və
proqramlarında da dəyişikliklər aparılır.
Məzmun
islahatı yönündə aparılan bütün işlərdə
kollec yaxından iştirak edir. Orta ixtisas məktəbləri
arasında baza məktəbi olduğundan kollecdə
bütün fənlər üzrə yeni proqramlar
hazırlanaraq çap olunmuşdur. Kollecin 25 nəfər
müəllimi kurikulumlarla bağlı seminar-treninqdə
iştirak etmişdir.
Artıq ikinci ildir ki, bir neçə pedaqoji ali və orta ixtisas təhsili müəssisəsi ilə yanaşı, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecində də yeni kurikulumlar tətbiq olunur.
Yeni texnologiyalar beşiyi
Yubilyar
təhsil ocağının məzunlarının hər yerdə
hörmətlə qarşılanmasının, adının
uzun illər orta ixtisas məktəblərinin ön
sırasında çəkilməsinin, əldə olunmuş
bütün digər uğurların əsas səbəblərdən
biri də kollecdə düzgün qurulmuş metodik sistem,
yaradıcılıq mühitinin, təşəbbüskarlıq
ab-havasının olması, innovasiyaların minimum vaxt ərzində
ideyadan əməli işə çevrilməsidir.
Müasir
inkişafın doğurduğu bilik və məlumat
bolluğu, habelə çağdaş dünyamızda gənclərin
təfəkkürünün və idrak fəaliyyətinin
yüksək sürətlə inkişaf bilikləri necə,
hansı yollarla çatdırmaq məsələsini də
aktuallaşdırır və yeni təlim metodlarının,
üsul və vasitələrinin, dərs formalarının axtarışını
zəruri edir. Məhz bu zərurət nəzərə
alınaraq kollecdə neçə illərdir ki, həmin
istiqamətdə yaradıcı iş aparılır. Cəsarətlə
söyləmək olar ki, son illər təhsilimizdə təlimin
forma və metodları ilə bağlı tətbiq olunan bir
çox yeniliklərin beşiyi məhz bu pedaqoji kollec
olmuşdur. ölkədə bu sahədə hərəkat
ötən əsrin sonları - yeni əsrin əvvəllərində
başlamışdırsa, kollecdə müstəqilliyimizin
ilk illərindən bu istiqamətdə geniş
yaradıcılıq axtarışları getmiş, maraqlı
nəticələr əldə olunmuş və tətbiqinə
başlanmışdır. Müxtəlif fənlər
arasında inteqrasiya edilmiş dərslər olan qeyri-ənənəvi
dərsi isə tam əsasla kollecin təhsilimizə töhfəsi
saymaq olar.
Vaxtilə
burada ilk tətbiqini tapan belə dərslərdən indi digər
təhsil müəssisələrində də geniş istifadə
olunur. Belə dərslər hazırda yeni kurikulum əsasında
aparılan təlimin də özəyini təşkil etməkdədir.
Müasir
təlim metodları, yeni texnologiyalar, qeyri-ənənəvi dərs
növləri sahəsindəki axtarışlar hazırda da
yeni məzmun və istiqamətdə davam etdirilir. Yaradıcı
axtarışların mərkəzində informasiya-kommunikasiya
texnologiyalarından tədrisdə, idarəetmədə,
ünsiyyətdə daha səmərəli istifadə durur.
XX və XXI əsrlərin qovuşuğunun ən
böyük möcüzəsi olan kompüterin
bütövlükdə, İKT-nin tədrisə tətbiqi təhsilin
keyfiyyətinin yüksəlməsinə birbaşa təsir
etdiyindən kompüterlərlə iş və tədris-təlim
prosesinə İKT-nin daxil edilməsi indi pedaqoji kollektivin fəaliyyətində aparıcı istiqamət
təşkil edir.
Kollec
müasir kompüterlərlə təmin olunmuş, burada
kompüter sinfi yaradılmışdır. Tədris
ocağı İnternetə qoşulmuş, burada öz
saytını yaratmışdır. Kollecdə artıq bir
neçə ildir ki, bir çox orta ixtisas məktəbi
üçün hələlik arzu olaraq qalan resurs mərkəzi
fəaliyyət göstərir. Mərkəz yeni təlim
texnologiyalarının öyrənilməsi və tədris prosesində
tətbiqi məsələləri ilə məşğul
olur. Mərkəzin hər cümə
günü keçirilən məşğələlərində
edilən məruzələrdən dinləyicilər - gənc
müəllimlər, yuxarı kurs tələbələri, hətta
digər təhsil müəssisələrindən gələn
pedaqoqlar da faydalana bilirlər.
Kollecdə yaradılmış məlumat bankından bu təhsil müəssisəsinin fəaliyyəti ilə bağlı istənilən informasiyanı almaq mümkündür.
Yaradıcı işdən soraq verən
tədbirlər
Son illər kollecdə keçirilən "Dövrümüz, təhsilimiz, problemlərimiz" mövzusunda konfrans, "XXI əsrin məktəbi: müasir dərs" mövzusunda nəzəri-praktik seminar, "İbtidai riyaziyyatın təkmilləşdirilməsində kompüter texnologiyasının tətbiqi", "Müasir təlim metodları və texnologiyalarının səmərəli tətbiqi aspektləri", "Təhsilin keyfiyyətinin təmin edilməsində pedaqoji prosesin iştirakçılarının rolu" və s. mövzularda "dəyirmi masa"lar, diskussiyalar mövcüd yenilikçilik, axtarıcılıq, öyrənmək-tətbiq etmək ənənələrinin daha da inkişaf etdirilməsi və zənginləşdirilməsinə səbəb olmuşdur.
Ötən
ilin mayında keçirilən və ulu öndər Heydər
Əliyevin ildönümünə, bir növ onun zəngin, nəsillərə
örnək həyati və irsinin öyrənilməsinə,
təbliğinə həsr olunmuş elmi-praktik konfransın da
son illər müəllim və tələbələrin
yaradıcı fəaliyyətinə dəlalət edən ən
mühüm elmi-metodik tədbir kimi dəyərləndirmək
mümkündür. Konfranslarda deyilənlərin təkcə yaddaşlarda
deyil, müəllimin, bu təcrübədən öz fəaliyyətində
istifadə etmək istəyən hər kəsin
gözünün önündə, necə deyərlər, əlinin
altında olması üçün konfransın
materialları "Zəmanəmizin ən böyük azərbaycanlısı"
adlı toplu şəklində
çap olunmuşdur.
Sələflərinin
adına layiq
Kollecin
dövrün tələblərinə uyğun fəaliyyətində,
təhsilin və mütəxəssis
hazırlığının keyfiyyətinin təmin
olunmasında əsas ağırlıq, şübhəsiz,
pedaqoji kollektivin üzərinə düşür. Həmişə
təhsildə mühüm rol oynamış müəllim bu
gün də öyrənmə və öyrətmə
prosesində əsas simadır.
Hazırda
kollecdə peşəkarlğın, bütövlüyün,
paklığın, humanizmin, ədalətin təmsilçisi
olan müəllimlər tərbiyə etməyi fəaliyyətlərinin
hədəfi sayan pedaqoqlar çalışır. Onlar sələflərinin adına layiq olan,
onların yolu ilə gedən, müəllim adının
müqəddəsliyini qoruyan, bu gün cəmiyyətin müəllimdən
nə tələb etdiyini gözəl dərk edən və tələbatı
ödəmək üçün məsuliyyətlə, daxili
borc hissi ilə çalışan mütəxəssislərdir.
Pedaqoji
kollektivi təşkil edən 262 müəllimin elmi-nəzəri
və peşəkarlıq səviyyəsi kifayət qədər
yüksəkdir.
Onlardan 1-i elmlər doktoru, 8-i elmlər namizədi, 11-i baş müəllimdir. Dissertant kimi elmi araşdırmalar aparanlar da çoxdur.
Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecinə 20 ilə yaxındır ki, ölkədə ustad müəllim, mahir pedaqoq, istedadlı alim, müdrik ictimai xadim kimi tanınan bacarıqlı təhsil təşkilatçısı, filologiya elmləri doktoru, professor, Azərbaycan Respublikasının əməkdar müəllim, "Şöhrət" ordenli Nurlana xanım Əliyeva rəhbərlik edir. Onun rəhbərliyi altında kollec son illər xeyli inkişaf edərək pedaqoji profilli orta ixtisas məktəbləri arasında lider mövqeyinə çıxmış, idarəçilik sahəsindəki demokratikliyi ilə, tədris prosesində tətbiq olunan metodların müasirliyi ilə, qeyri-ənənəvi dərs formalarının axtarışı və tətbiqi sahəsində topladığı zəngin təcrübə ilə ölkənin demək olar ki, bütün orta ixtisas təhsili müəssisələrinə örnək olmuşdur. Kollec indi də bu öncüllüyü, nümunə rolunu qoruyub saxlayır.
Kollecdə mövcud olan sağlam psixoloji iqlim və pedaqoji kollektivin milli dəyərlərimizə ehtiram, böyüyə dərin hörmət, kiçiyə məhəbbət, xeyirxahlıq, qarşılıqlı gərəklilik prinsipləri əsasında fəaliyyəti, həyata keçirilən olduqca çeşidli və dərin məzmunlu tədbirlərin mahiyyətinə əsl pedaqoji, tərbiyəvi ab-hava gətirir. Kollecdə Ağsaqqallar Şurası, Tələbə özünüidarəetmə Şurası, Gənc müəllim klubu, özfəaliyyət klub və dərnəkləri fəaliyyət göstərir. İstedadlı tələbələrin öz məharətlərini nümayiş etdirmələri üçün münasib şərait var. Tələbələr demək olar ki, bütün tədbirlərin hazırlanması və aparılmasında fəal iştirak edirlər. Bir çox tədbirlərin təşəbbüsçüləri də çox vaxt onların özləri olurlar.
Tələbə kollektivinin böyük əksəriyyətini qızlar təşkil etdiyindən kollecdə onların gələcək analar kimi tərbiyəsinə də xüsusi qayğı göstərilir. Bu zaman belə bir məlum həqiqət əsas götürülür ki, nəsillərin necə böyüməsi, öz vətəninin, elinin, obasının ləyaqətini necə qoruması müəllimdən çox analardan asılıdır. Yalnız bilikli, savadlı, vətənpərvər, ailənin ləyaqətini, namusunu yüksək tutan analar bu keyfiyyətləri daşıyan övladlar tərbiyə edə bilərlər.
Böyük
Sabirin çin olmuş arzusu
Kollecin uzun illər adını daşıdığı böyük şairimiz Mirzə Ələkbər Sabir ötən əsrin əvvəllərində bir arzu ilə yaşayırdı: millətimizin imzasını imzalar içində görmək. Əslində bu, bütün Azərbaycan ziyalılarının, xalqımızın arzusu idi. Bu gün, yeni əsrin əvvəllərində bu arzu, istək, nəhayət, çin olmuşdur. Müstəqillik qazanmış, öz inkişaf sürəti ilə qısa dövr ərzində böyük tərəqqi yolu keçmiş ölkəmizin adı bu gün dünyanın ən aparıcı dövlətləri ilə bir sırada çəkilir.
Bu inkişafa xalqımız təhsil vasitəsi ilə, məktəbin, müəllimin köməyi ilə nail olmuşdur və burada 90 illik yubileyi qeyd edilən Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Kollecinin də payı vardır.
Yubilyar təhsil ocağı haqqında yazımızı böyük öndərimiz Heydər Əliyevin 10 il öncə kollecin kollektivinə ünvanladığı təbrik məktubundan götürdüyümüz və o vaxtdan kollektivin fəaliyyət devizinə çevrilmiş aşağıdakı sözlərlə bitiririk: "Əminəm ki, siz texnikumunuzun uzun illər toplamış olduğu zəngin təcrübəni yeni şəraitdə daha da artıracaq və respublikada müasir tələblərə cavab verən müəllimlər hazırlanması işinə bundan sonra da var qüvvənizi sərf edəcəksiniz".
Buna biz də əminik.
Yusif ƏLİYEV
Azərbaycan müəllimi.-2009.-13 noyabr.-S.1, 4.