İcra hakimiyyəti və təhsil
Laçın təhsilində dönüş
Rayon icra hakimiyyətində keçirilən "dəyirmi
masa"da bunun səbəbi təhsilə göstərilən
qayğı ilə izah olundu
Oxuculara vəd etdiyimiz kimi, redaksiyamız dövlətimizin
təhsil siyasətinin həyata keçirilməsində rayon
icra hakimiyyətlərinin rolunu, bölgələrdə icra
strukturlarının təhsilə, təhsil işçilərinə
göstərdikləri diqqət və qayğını
işıqlandırmaq üçün qəzetimizin 16-cı
sayından açılmış "Rayon icra hakimiyyəti və
təhsil" rubrikası altında materialların dərcini
davam etdirir. Bu mövzuda növbəti "dəyirmi
masa" noyabrın 17-də Ağcabədi rayonundakı
Taxtakörpü qəsəbəsində yerləşən
Laçın Rayon İcra Hakimiyyətində oldu.
Rayon icra hakimiyyəti və "Azərbaycan
müəllimi" qəzeti redaksiyasının birgə təşkil
etdikləri "dəyirmi masa"da Laçın Rayon
İcra Hakimiyyətinin başçısı Ramiz Cəbrayılov,
rayon təhsil şöbəsinin müdiri Şahlar Xəlilov,
RTŞ metodmərkəzinin direktoru Fazil Mirzəyev, rayonun bir
qrup qabaqcıl məktəb rəhbəri və müəllimi
iştirak edirdilər. "Dəyirmi masa"nı "Azərbaycan
müəllimi" qəzetinin şöbə redaktoru Y.Əliyev açdı:
- 10 ildən çoxdur ki,
ölkəmizdə təhsil sahəsində vüsətli
islahatlar həyata keçirilir. Təhsilin inkişafına
prioritet vəzifə kimi yanaşan Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin rəhbərliyi
altında ölkədə reallaşdırılan
inkişafyönümlü proqramlar, dövlət
başçısının, habelə Heydər Əliyev
Fondunun prezidenti, YUNESKO və İSESKO-nun xoşməramlı
səfiri, millət vəkili Mehriban Əliyevanın təhsilə
göstərdikləri xüsusi diqqət və qayğı nəticəsində
son illər ölkəmizin təhsil sistemində çox
böyük irəliləyişlər baş vermiş,
mühüm uğurlar əldə olunmuşdur.
Təhsilin
maddi bazasının yeniləşdirilməsi, tədris müəssisələrinin
pedaqoji kadrlarla, yeni avadanlıqlarla, dərsliklərlə təminatı,
yeni fənn kurikulumlarının, müasir təlim
metodlarının, informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının
tədrisə tətbiqi və bir sıra digər istiqamətlərdə
bölgələrimizdə də uğurlu addımlar
atılmış, diqqətçəkən müvəffəqiyyətlər
qazanılmışdır. Həmin işlərin
yerlərdə əsas təşkilatçıları isə,
ilk növbədə, rayon icra hakimiyyətləridir.
Dövlətin təhsil siyasətinin yerlərdə həyata
keçirilməsi, təhsil müəssisələrində əlverişli
təlim mühitinin yaradılması, onların problem və
çətinliklərinin aradan qaldırılması, rəhbər
pedaqoji kadrlarla iş, məktəblərə, müəllimlərə
qayğı hazırda rayon icra hakimiyyətlərinin fəaliyyətində
vacib istiqamətləri təşkil edir. Bildiyimizə
görə, son iki ildə bu istiqamətdə Laçın
rayonunda da böyük işlər görülmüş,
rayon təhsilində illərlə mövcud olmuş bir
çox problemlər aradan qaldırılmış və ciddi
uğurlar qazanılmış, nəticədə
Laçın təhsilində müsbətə doğru
böyük dönüş yaranmışdır.
"Dəyirmi masa"da məqsəd
məhz bu məsələlər ətrafında müzakirələr
aparıb toplanmış müsbət təcrübənin səbəblərini
üzə çıxarmaq, onunla oxucularımızı da
Ramiz Cəbrayılov (Laçın Rayon İcra Hakimiyyətinin
başçısı):
- Mən, ilk növbədə,
sizi salamlayır və Təhsil Nazirliyinin, "Azərbaycan
müəllimi" qəzeti redaksiyasının "dəyirmi
masa" tədbirini keçirmək üçün bizim
rayonu məqsədəuyğun saymasını Laçın
rayonuna, Laçın təhsilinə göstərilən diqqətin
bir nümunəsi saydığımızı bildirirəm. Tədbirimiz rayonumuz üçün çox əlamətdar
bir vaxtda keçirilir. Bu yaxınlarda
qocaman təhsil ocaqlarımızdan biri olan Minkənd orta məktəbinin
120 illik yubileyi dövlət səviyyəsində qeyd
olunacaqdır. Təhsilimizə böyük qayğı
göstərən möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyev
cənablarının şəxsən xeyir-duası ilə
yubiley tədbirinin hazırlanmasına artıq start verilib. Yeri
gəlmişkən qeyd edim ki, Ermənistanla sərhəddə
yerləşən bir kənddə
məktəbin 120 illik yubileyi Azərbaycan tarixinin zənginliyindən,
torpağımızın qədimliyindən, Laçın
ziyalılarının böyüklüyündən xəbər
verir.
Apardığımız
qısa araşdırmalar göstərir ki, Minkənd məktəbinin
məzunlarından 11 nəfəri elmlər doktoru, 17 nəfəri
elmlər namizədidir. Hələ mən məktəbin dövlət
qulluğunda, inzibati orqanlarda, təhsil sistemində rəhbər
vəzifələrdə çalışan çoxlu sayda
adlı-sanlı məzunlarını demirəm. Qarabağda torpaqlarımızın azad edilməsi
uğrunda gedən savaşlarda şəhid olmuş Milli Qəhrəmanlarımızdan
biri bu məktəbin məzunudur. Bir
faktı da xüsusi qeyd edim ki, Azərbaycan Demokratik
Cümhuriyyətinin fəaliyyətdə olduğu dövrdə
ilk müstəqil dövlətimizin nazirlərindən ikisi -
müdafiə naziri Xosrov bəy Sultanov və təhsil-səhiyyə
naziri Şahsuvar Nurməmmədov da laçınlı
olmuşlar. O dövrdə Bakı Dövlət
Universitetinin yaradılmasına təşəbbüs göstərənlərdən
biri olmuş Şahsuvar Nurməmmədov məhz 120 illik
yubileyini qeyd etməyə hazırlaşdığımız
Minkənd məktəbinin məzunu idi.
Hazırda
ölkəmizdə bütün sahələrdə geniş
islahatlar aparılır. Ulu öndərimiz Heydər Əliyevin əsasını
qoyduğu təhsil sahəsində islahat da möhtərəm
Prezidentimiz İlham Əliyevin rəhbərliyi altında
böyük uğurla davam etdirilir. Dövlət
başçısının diqqət və
qayğısı sayəsində son illər ölkəmizdə
məktəb tikintisi geniş vüsət almışdır.
Bu istiqamətdə qəbul olunmuş proqramlar
çərçivəsində Laçın rayonunda da yeni məktəblərin
tikilməsinə xüsusi diqqət yetirilir. Son 10 ildə laçınlı köçkün
uşaqlar üçün 10 yeni məktəb binası, 48 əlavə
sinif otağı tikilmişdir. Məktəblərimizin
maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsinə,
onlarda bərpa və təmir işlərinin
aparılmasına 2008-ci ildən başlayaraq daha ciddi fikir
verilir. Əgər 1998-2007-ci illər ərzində
rayonun cəmi 8 orta məktəbində əsaslı, 11 orta, 3
əsas və 1 ibtidai məktəbində cari təmir işləri
aparılmışdırsa, büdcə vəsaiti hesabına
2007-ci ildə 8 orta, 5 əsas məktəbdə əsaslı,
7 orta, 4 əsas, 1 ibtidai məktəbdə, 1 uşaq
bağçasında və rayon təhsil şöbəsinin
inzibati binasında cari, 2009-cu ildə isə 9 orta və 3 əsas
məktəbdə əsaslı, 3 orta, 3 əsas və 1 ibtidai
məktəbdə cari təmir işləri
görülmüşdür.
2008-ci ildə rayonun 46
nömrəli orta məktəbi üçün ABŞ səfirliyinin
maliyyə dəstəyi ilə müasir tələblərə
cavab verən yeni məktəb binası, 10 nömrəli orta məktəbdə
2, 11 nömrəli orta məktəbdə 6, Ağoğlan kənd
orta məktəbində 1, Biləcəri əsas məktəbində
2 əlavə sinif otaqları tikilmiş, 2009-cu ildə Yaponiya
səfirliyinin maliyyə yardımı ilə Vağazin kənd
1 nömrəli orta məktəbinin yeni binası inşa
olunmuşdur.
Məktəblərin
qızdırılması işində də dönüş
yaradılıb. Onlar hər il lazımi miqdarda
yanacaqla təmin olunur.
17 ildir ki, davam
edən məcburi köçkün həyatı bütün
sahələrdə olduğu kimi, təhsildə də
böyük çətinliklər, problemlər yaradır. Hazırda
Laçının əhalisi ölkənin 59 rayonunda məskunlaşıb.
Həmin rayonların 32-də bizim məktəblər
fəaliyyət göstərir. ölkənin
demək olar ki, bütün ərazisinə səpələnmiş
həmin məktəblərlə müntəzəm əlaqə
saxlamaq, problemləri ilə maraqlanmaq, onların həllinə
yardımçı olmaq asan məsələ deyil. Lakin biz bu çətinliklərin öhdəsindən
gəlməyə çalışırıq. Son illərədək Laçın təhsilində
məktəblərin şəbəkəsi və şagird
kontingenti ilə bağlı çətin bir problemi həll
etmiş, bu sahədə illərlə davam edən
nöqsanlara son qoymuşuq. Məktəb
şəbəkələrinin və şagird kontingentinin
optimallaşdırılması,
və "üM-1" hesabat formalarının tərtibi
və qəbulunda şəffaflığın təmin
olunması sahəsində əldə etdiyimiz nəticələri
böyük uğur kimi dəyərləndiririk.
Dövlətimiz,
onun başçısı məcburi köçkün
rayonlara, o cümlədən Laçına böyük diqqət
və qayğı göstərir. Son bir ildə cənab
Prezidentin sərəncamı ilə rayon üzrə 14 nəfər
fəxri adlara və digər təltiflərə layiq
görülüb. Təltif olunanların
arasında müəllimlər çoxluq təşkil edir.
Biz bunu cənab Prezident tərəfindən
rayonumuza, onun sadə insanlarına göstərilən
qayğı kimi qiymətləndiririk.
Ötən il Laçın
şəhərinin 85 illik yubileyinin Bakıda dövlət səviyyəsində
qeyd edilməsini, eləcə də söhbətimizin əvvəlində
qeyd etdiyim Minkənd məktəbinin 120 illik yubileyinə
hazırlığı da ölkə
başçısının laçınlılara
qayğısının təzahürü hesab edirik.
Rayonda təhsilin
səviyyəsinin, keyfiyyətinin yüksəldilməsinə
ciddi fikir veririk. Tez-tez məktəblərdə olur,
pedaqoji kollektivlərlə görüşlər
keçiririk. çox sağ olsunlar,
bu işdə Təhsil Nazirliyinin rəhbərliyi də bizə
dəstək verir. ötən il dəvətimizlə
təhsil naziri cənab Misir Mərdanov bizimlə birlikdə
paytaxtın Buzovna və Binə qəsəbələrində
yerləşən 2 orta məktəbimizdə -Quşçu kənd
və 46 nömrəli orta məktəblərdə oldu. Nazir müavini İskəndər İskəndərov
yeni dərs ilinin ilk günü qəsəbəmizdə oldu,
buradakı məktəbə baş çəkdi. Bütün bunlar təhsil işçilərinə
ilhamverici təsir göstərir, onları daha məsuliyyətlə
çalışmağa, tədris-təlimin keyfiyyətini
yüksəltməyə sövq edir.
Təhsil məsələləri
rayon icra hakimiyyətinin yığıncaqlarında müntəzəm
müzakirə olunur. Təhsilin keyfiyyətini hər vasitə
ilə yüksəltməyi fəaliyyətimiz
üçün hədəf götürdüyümüzdən
bu işə kömək edən bütün təşəbbüsləri
alqışlayır və həyata keçirilməsinə
yaxından dəstək veririk. Bu işdə
ziyalılarımızın gücündən istifadə
edirik. Son
vaxtlar biz Minkənd məktəbinin 120 illik yubileyinə
hazırlıq çərçivəsində maraqlı bir təşəbbüs
irəli sürmüşük. ölkəmizin
müxtəlif ali məktəblərində
çalışan laçınlı alimləri həftədə
bir dəfə rayonumuza dəvət edir, onlarla
görüşlər keçirir və həmin alimlərin
rayon məktəblərində nümunə dərsi keçmələrini
təşkil edirik. İndiyədək bir
neçə tanınmış alimlə belə
görüşlər keçirilib. Xalqımızın
görkəmli sənətkar alimləri, Musiqi Akademiyası və
Milli Konservatoriyanın rektorları Fərhad Bədəldəyli
və Siyavuş Kərimi müxtəlif vaxtlarda rayonumuzda
olmuş, buradakı musiqi məktəbinin kollektivi ilə
görüşmüşlər.
Bütün
görülmüş tədbirlər şagirdlərə
müsbət, ruhlandırıcı təsir göstərir,
onlarda təhsilə, oxumağa marağı artırır, nəticə
etibarı ilə təhsilin keyfiyyətinin yüksəlməsinə
səbəb olur.
Şahlar Xəlilov (Laçın Rayon Təhsil
Şöbəsinin müdiri, qabaqcıl təhsil
işçisi):
- Məktəblərdə əlverişli
təlim mühitinin yaradılması, onların dərsliklərlə,
əyani tədris materialları ilə, kompüterlərlə
təchiz olunması, kadr təminatı sahələrində də
son illər görülmüş işlər nəticəsində
vəziyyət xeyli yaxşılaşmışdır. Belə
ki, təkcə ötən dərs ili ərzində məktəblərimizə
160 parta, 26 müəllim stolu, 45 kitab rəfi, 10 yazı
lövhəsi, 89 adda 30616 nüsxə bədii ədəbiyyat,
48 adda 39650 nüsxə dərslik, ayrı-ayrı fənlərin
tədrisinə aid 140 adda 39520 əyani vəsait
götürülərək məktəblərə
çatdırılmışdır.
Cəmiyyətin
hazırkı inkişaf səviyyəsi hər bir gəncin
kompüter savadına malik olmasını tələb edir. Hazırda
rayonun 41 ümumtəhsil məktəbində 134 kompüter
vardır. Lakin bu, bizi qane etmir. Ona görə də təhsil ocaqlarının
İKT avadanlığı ilə təchiz edilməsi
işini yaxşılaşdırmaq üçün Təhsil
Nazirliyinə müraciət etmişik.
Birinci sinif
şagirdlərinin dərsliklərlə, məktəbli
forması ilə təmin olunmasında Heydər Əliyev
Fondunun prezidenti, YUNESKO və İSESKO-nun xoşməramlı
səfiri, millət vəkili Mehriban xanım Əliyevanın
xüsusi rolu vardır.
Yeni dərs ili
ərəfəsində Qaçqın və Məcburi
Köçkünlərin İşi üzrə Dövlət
Komitəsi tərəfindən rayonumuzun ümumtəhsil məktəblərinin
ibtidai sinif şagirdləri üçün 1537 dəst məktəbli
forması verilmişdir.
Hazırda rayon
üzrə 132 ümumtəhsil məktəbi və 17 sinif fəaliyyət
göstərir. Bu məktəb və siniflərdə
11428 şagird təhsil alır.
Son iki ildə
görülmüş tədbirlər nəticəsində
rayon məktəblərində təhsilin keyfiyyəti
hissolunacaq dərəcədə yüksəlmişdir. Bunu ötən
dərs ilinin sonunda keçirilmiş mərkəzləşdirilmiş
buraxılış imtahanlarının nəticələri də
aydın göstərir. XI siniflər
üzrə buraxılış imtahanında mənimsəmə
göstəricimiz 82 faiz olub, cəmi 18 faiz şagird attestat ala
bilməyib. 19 məktəbimiz imtahanlarda
100 faizlik nəticə göstərib. 11 məktəbin
göstəricisi 90 faizdən, 19 məktəbin göstəricisi
80 faizdən yuxarı olmuşdur.
Rayon icra
hakimiyyəti, onun başçısı Ramiz Cəbrayılov
cənabları təhsilə gündəlik qayğı
göstərir. Elə gün olmaz ki, Ramiz müəllim
bizimlə əlaqə saxlayıb hansısa bir məsələ
ilə maraqlanmasın, təhsilin müəyyən bir problemi
ilə əlaqədar məsləhətini, tövsiyəsini
verməsin.
Y.Əliyev: - Təhsildə, onun keyfiyyətinin yüksəldilməsində
müəllimlərin rolu böyükdür. Laçın
rayonunun müəllimləri təhsilimizdə gedən
inkişafı, yeniləşməni necə qəbul edirlər?
öz ixtisas bilik və
bacarıqlarını artırmaları, təkmilləşmələri
üçün onlara nə kimi şərait yaradılıb?
Müəllimlər son illər təhsilimizin ən
mühüm hadisələrindən biri olan yeni fənn
kurikulumlarına keçidi necə qarşılayıblar və
bu işə necə başlayıblar? İstərdik
bunlar barədə məlumat verəsiniz.
Fazil Mirzəyev (RTŞ metodmərkəzinin direktoru):
- Hazırda rayonumuzda pedaqoji
işçilərin sayı məktəbəqədər və
məktəbdənkənar təhsil müəssisələrində
işləyənlər də daxil olmaqla 3000-ə
yaxındır. Onlardan 2653-ü ümumtəhsil
məktəblərində çalışır. Fənn
metodbirləşmələrinin vasitəsi ilə müəllimlərin
işlərinə kömək göstəririk,
ayrı-ayrı qabaqcıl fənn müəllimlərinin
iş təcrübəsinin yayılmasına xüsusi diqqət
yetirilir. ötən il 21 müəllim
ixtisasını artırmaq üçün AMİ və onun
filiallarına göndərilib.
Kurikulumların
tətbiqinə də rayonumuzda mütəşəkkil
başlanıb. Bununla bağlı ötən dərs
ilində 174 müəllim birhəftəlik təlim
kurslarından keçib. Bu il isə
149 müəllimimiz Təhsil Nazirliyinin keçirdiyi təlim
kurslarının dinləyicisi olub.
Rayonumuzda
istedadlı şagirdlərlə işə də böyük
önəm verilir. İstedadlı şagirdlərin üzə
çıxarılması və onlarla işləmək
üçün 82 müəllimimiz 36 saatlıq seminara cəlb
edilmiş və AMİ-də keçirilən həmin
seminarda iştirak edərək sertifikat almışdır.
Ötən dərs
ilində keçirilmiş fənn olimpiadalarının rayon
turunun I mərhələsində 496 şagirdimiz iştirak
edib. Onlardan 145 nəfəri II mərhələyə vəsiqə
alıb. Bu mərhələdə fəallığı
və yüksək nəticələri ilə seçilən
5 nəfər isə respublika turuna göndərilib.
Ulu öndərimiz
Heydər Əliyevin anadan olmasının 86-cı
ildönümü ilə əlaqədar keçirilmiş
respublika inşa müsabiqəsində rayonumuzun 18 nömrəli
məktəbinin şagirdi fərqlənib. RTŞ bu
mövzuda uşaq yaradıcılıq mərkəzi ilə
birgə rəsm müsabiqəsi keçirib. Müsabiqədə
qalib gəlmiş 20 nömrəli məktəbin şagirdi
T.İsmayılov adına Respublika Uşaq
Gənclər Yaradıcılıq Sarayında təşkil
olunmuş respublika turuna vəsiqə qazanaraq orada III dərəcəli
diplom alıb. ötən il 4 istedadlı
şagirdimiz seçilərək Təhsil Nazirliyinin
İstedad bankına yerləşdirilmək üçün
nazirliyə təqdim olunub.
Kurikulumlarla
işləyən müəllimlərimizin təcrübəsi
öyrənilib yayılır, onlar arasında müntəzəm
təcrübə mübadilələri təşkil olunur.
Roza Cəbrayılova (Qarıqışlaq kənd orta məktəbinin
ibtidai sinif müəllimi, əməkdar müəllim):
- Son iki ildə icra hakimiyyətinin
rayonumuzun təhsilinə, təhsil işçilərinə
göstərdiyi qayğı biz müəllimləri xeyli
ruhlandırıb. ötən il mənim də
zəhmətim yüksək qiymətləndirilib və mənə
"Əməkdar müəllim" fəxri adı verilib. Əməyimə verilən yüksək qiymət məni
daha yaxşı işləməyə, daha yüksək nəticələr
əldə etməyə sövq edir.
İki ildir ki,
yeni kurikulumlarla dərs keçirəm. Yeni təhsil
modelinin üstünlükləri çoxdur. Şagirdlər öyrənilənləri
yaxşı mənimsəyir, dərslərdə fəal
iştirak edirlər. Təlim kurslarında
öyrəndiklərim fəaliyyət prosesində mənə
çox kömək göstərir. Yeni dərslik
komplektləri ilə tam təmin olunmuşuq, heç bir
çətinliyimiz yoxdur. Lakin dərsdə istifadə
üçün tələb olunan resurslar, xüsusən də
şəkillər, iş vərəqləri azlıq edir. Bunu nəzərə alıb məktəblərimizə
daha çox əyani vəsaitlərin göndərilməsini
istərdik.
Ağayar İsmayılov (Milli Qəhrəman İsrafil
Şahverdiyev adına Ağanus kənd orta
məktəbinin direktoru, əməkdar müəllim):
- Məktəbimiz 1992-ci ildən
Bərdədə fəaliyyət göstərir. Artıq 50 ildir ki, bu məktəbin direktoruyam. Son illər təhsilimizə göstərilən
qayğı bizim məsuliyyətimizi daha da artırıb.
Fəxr edirəm ki, bu gün Laçın təhsilinə
böyük qayğı göstərən rayonumuzun icra
hakimiyyətinin başçısı Ramiz müəllim mənim
yetirməmdir. RTŞ müdiri Şahlar Xəlilov
da bizim məktəbin məzunudur. Onların
bizə qayğısına cavab olaraq daha səylə
çalışırıq. 28 nəfərdən
ibarət işgüzar pedaqoji kollektivimiz var. Məktəbimizdə
ötən ildən kompüter sinfi açmışıq.
İxtisaslı
riyaziyyat-informatika müəllimimiz şagirdlərin
kompüter savadına yiyələnməsi üçün
bütün imkanlardan istifadə edir.
Məzunlarımızdan hər
il ali məktəblərə daxil olanlar
olur. Bu il 3 məzunumuz ali məktəblərə,
1-i isə orta ixtisas məktəbinə qəbul olunub.
Telman Vəliyev (Taxtakörpü qəsəbə orta məktəbinin
direktoru):
- Mən uzun müddət təhsil
şöbəsində müxtəlif vəzifələrdə
çalışmışam. Dövlət
qulluğundan pensiyaya çıxmışam. Doğrusu, işləmək istəmirdim. Lakin son iki ildə rayonumuzun icra hakimiyyəti
başçısı Ramiz müəllimin təhsilimizin
inkişafı üçün gördüyü böyük
işlər məni fikrimdən daşındırdı.
Ramiz Cəbrayılov
cənablarının təklifi ilə qısa müddətdir
ki, Taxtakörpü qəsəbə məktəbinə rəhbərlik
edirəm. Hazırda direktor olduğum məktəb son vaxtlaradək
rayonun geridə qalmış təhsil ocaqlarından
sayılırdı. Burada dərslər
çox zəif keçilirdi. Müəllimlərdə
məsuliyyət hissi azalmışdı. Müəllimlərin
məsuliyyətini artırdıq, tədris intizamını
möhkəmləndirdik. Artıq təhsil
ocağımızda dönüş yaranıb. Bu
yaxınlarda IX-XI sinif şagirdləri ilə test yoxlaması
keçirdik və xeyli inkişaf getdiyinin şahidi olduq. Nəticə 80 faizdir.
Lakin problemimiz
də var. Bütün rayonda olduğu kimi, bizim məktəbdə
də ibtidai sinif müəllimləri çoxluq təşkil
edir. 9 ibtidai sinif olduğu halda, 22 sinif müəllimimiz
var. Onları yerləşdirmək olmur.
Sədaqət Məhərrəmova (23 nömrəli məktəbin
direktoru):
- Millətimizin xoşbəxtliyi
ondadır ki, təhsilə yüksək qiymət verən ulu
öndərimiz Heydər Əliyev, onun layiqli varisi, ölkə
Prezidenti İlham Əliyev, Heydər Əliyev Fondunun prezidenti,
millət vəkili Mehriban Əliyeva kimi şəxsiyyətləri
var. Belə qayğının müqabilində bütün
imkanlarımızı səfərbər edərək
Laçın təhsilinin səviyyəsini yüksəltməyə
çalışırıq.
Qarşıdan
qış mövsümü gəlir. Məktəbimiz ona tam
hazırdır. Təhsilin keyfiyyətini
yüksəltmək hazırda fəaliyyətimizdə əsas
yer tutur. Bu məqsədlə müxtəlif
tədbirlər həyata keçiririk. Məktəbimizdə
"Ayın ən yaxşı şagirdi", "Həftənin
ən yaxşı sinfi" müsabiqələri elan
etmişik. Hər həftənin sonunda siniflərə
baxış keçirilir, şagirdlərin davamiyyəti,
müvəffəqiyyəti, sinfin səliqə-sahmanı, tərtibatı
və s. nəzərə alınmaqla müsabiqələrə
yekun vurulur. Qaliblər müəyyənləşdirilərək
hədiyyələrlə mükafatlandırılır. Məktəbimizə kompüterlər verilib. I siniflərdən tutmuş XI siniflərədək
bütün şagirdlərimiz onlardan istifadə edə bilir.
Əmiraslan Məmmədov (Qarakeçdi kənd 2
nömrəli orta məktəbinin Azərbaycan dili və ədəbiyyat
müəllimi):
- 50 ildən artıqdır
ki, Azərbaycan dili və ədəbiyyat müəllimi
işləyirəm. çoxillik zəhmətim
dövlətimiz tərəfindən layiqincə qiymətləndirilib.
"Tərəqqi" medalı ilə təltif
olunmuşam. Dərslərimdə müasir
təlim metodlarından geniş istifadə edirəm. Şagirdlərin vətənpərvərlik tərbiyəsinə
xüsusi diqqət yetirirəm. Laçın
17 ildir ki, işğal olunub. Bu gün məktəbdə
oxuyan uşaqların çoxu Laçını görməyib.
Ona görə də onlara Vətənə məhəbbət
aşılamaq, Laçın haqqında canlı təsəvvür
yaratmaq biz müəllimlərin birinci dərəcəli vəzifəsidir.
Y.Əliyev: - Qayğı ilə tələbkarlığın
uzlaşması hər sahədə olduğu kimi, təhsildə
də inkişaf üçün, keyfiyyətli nəticələrin
əldə edilməsindən ötrü güclü stimuldur.
Laçın Rayon İcra Hakimiyyətinin müəllimlərə,
təhsildə fərqlənən şagirdlərə, ali məktəblərə qəbulda yüksək
bal toplayan məzunlara qayğısının yəqin ki, təhsil
sahəsində dönüşün yaranmasında az rolu
olmayıb.
Ramiz Cəbrayılov: - Düz deyirsiniz, insanlara göstərilən
qayğı, onlarla daim təmasda olmaq hamıya
ruhlandırıcı təsir göstərir və adamları
daha yaxşı işləməyə, oxumağa sövq edir.
Bunu nəzərə alaraq biz təhsil
işçilərinin əməyinin maddi və mənəvi
stimullaşdırılmasına xüsusi diqqət yetiririk.
Son iki ildə 11 müəllim bizim təqdimatımıza əsasən
möhtərəm Prezidentimiz tərəfindən fəxri adla
və medallarla mükafatlandırılıb, 2 nəfər
"Qabaqcıl təhsil işçisi" adına
layiq görülüb. 21 müəllim respublika Təhsil
Nazirliyinin, 10 nəfər Laçın Rayon İcra Hakimiyyətinin,
11 nəfər rayon təhsil şöbəsinin fəxri fərmanları
ilə təltif edilmişdir. Bizim şəxsi təşəbbüsümüzlə
nəinki məcburi köçkünlük illərində,
eləcə də rayonun tarixində ilk dəfə olaraq
ötən ilin aprelində Taxtakörpü qəsəbəsində
laçınlı ziyalılarla, may ayında
laçınlı ahıllar və qocalarla, keçən il və bu ilin sentyabrında Bakı şəhərində
Azərbaycan Texniki Universitetində laçınlı tələbələrlə
görüşlər keçirilmişdir.
Hər il
qəbul imtahanlarında 600-dən yüksək bal toplayan tələbələrə
noutbuklar hədiyyə verilir, yaşlı müəllimlərimizin
yubileyləri qeyd olunur. Bütün bunlar təbii
ki, təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində
görülən işlərin səmərəli nəticələr
verməsinə öz müsbət təsirini göstərir.
Y.Əliyev: - Müzakirəmiz çox maraqlı keçdi. Son illər Laçın təhsilində
görülmüş işlər və əldə olunan
uğurlar, rayon icra hakimiyyətinin təhsilə
qayğısı ilə bağlı geniş məlumat
aldıq. "Dəyirmi masa"nın
təşkilatçılarına minnətdarlığımızı
bildiririk. Laçının təhsil
işçilərinə əldə etdikləri
dönüşü daha da möhkəmləndirməyi, təhsilin
keyfiyyətinin yüksəldilməsi yolunda daha səmərəli
fəaliyyət arzulayırıq.
Yusif ƏLİYEV
Azərbaycan müəllimi.-2009.-27 noyabr.-S.5.