İlin ən yaxşı müəlliminin
beynəlxalq "açıq dərs"i
Bakı şəhərinin
Xətai rayonundakı şəhid, Milli Qəhrəman Ələkbər
Əliyev adına 204 nömrəli orta məktəbin biologiya
müəllimi, "Ən yaxşı müəllim"
müsabiqəsinin qalibi Almaz Həsrət 5 oktyabr Beynəlxalq
Müəllim Gününü özünəməxsus şəkildə
qeyd edib. O, həmin gün "açıq dərs"
keçib. Əlbəttə, ilk baxışdan burada qəribə
bir şey yoxdur. Ancaq bəlli olanda ki, bu "açıq dərs"
beynəlxalq statuslu, özü də yeni metodlarla olub,
doğrudan da diqqətçəkən bir məsələdir.
...Həmin
gün məktəbdə keçirən növbəti
"açıq dərs"in müşahidəçiləri
həmişə olduğu kimi, müəllim və valideynlər
deyildi. Bu dəfə məktəbə dörd nəfərlik
bir heyət qonaq gəlmişdi. özü də bu
qonaqları məktəbə gətirən Avropada Təhlükəsizlik
və Əməkdaşlıq Təşkilatı (ATƏT)
Ukrayna nümayəndəliyinin təmsilçisi İrina
Butsenko idi. O, təmsilçisi olduğu qurumun dəstəyi
ilə Azərbaycanda da həyata keçirilən
"Yaşıl paket" ekologiya layihəsinin nəticələri
ilə bağlı ölkəmizə cəmi birgünlük
səfəri ərzində həmin layihədən orta məktəblərdə
necə yararlanıldığını da görmək istədiyini
ifadə edib. Layihəni Azərbaycanda icra edən Davamlı
İnkişaf Cəmiyyətinin (DİC) rəhbəri Fikrət
Cəfərov da tərəddüd etmədən qonağı
və onunla birlikdə daha üç nəfəri Almaz müəllimin
"açıq dərs"inə yollamaq qərarına gəlib.
Müəllim günündə baş tutan dərsdə
ukraynalı qonaqla bərabər "ELS" Müstəqil
Araşdırmalar Mərkəzinin rəhbəri İradə
Yaqubova, ATƏT-in Bakı ofisinin layihə üzrə baş
köməkçisi Xoşbəxt İsmayılova, DİC-in
nümayəndəsi Aleksandr Şvetsov və məktəbin
direktoru Ziba Rzayeva da iştirak edirdilər.
XI
sinifdə keçilən dərsin mövzusu
"Tarazlıq" idi. Dərs İKT-nin tədbiqi ilə
yeni təlim üsullarına əsaslanaraq keçirildi
(oyunların təşkili, sorğular, qrupla iş və
İKT-nin tətbiqi). Bu dərs biologiya və ekologiya üzrə
hazırlanmış materiallara əsaslanan təqdimatlardan ibarət
idi. Əvvəlcə Almaz müəllim öz təqdimatını
nümayiş etdirdi. O, təqdimatını "Yaşıl
paket" materiallarına daxıl olan CD-lərdəki cizgi
filminin nümayişi ilə başladı. Ümumiyyətlə, şagirdlərin
qarşısında çox maraqlı bir problem qoyulmuşdu.
Almaz müəllim öz təqdimatında şagirdlərə
təbiətdə ekoloji tarazlığın pozulması səbəblərini
axtarmağı, onları araşdırmağı və
ekoloji tarazlığın bərpası yollarını
öyrənib ümumi nəticəyə gələrək təqdimat
hazırlayacaqlarını xatırlatdı. Sonra isə rollar dəyişdi.
Dərsin sonrakı gedişatı şagirdlərin
ixtiyarına verildi və çox canlı müzakirələr,
şagirdlərin hamısının aktiv iştirakı ilə
keçən dərs hətta xarici qonaqda da çox
böyük maraq oyatdı. O, dərsdə müşahidəçi
olduğunu unudaraq özü də şagirdlərin müzakirələrinə
qatıldı.
Dərsin
gedişində iki komandaya ayrılmış 11-ci sinif
şagirdləri növbə ilə özlərinin
hazırladıqları təqdimatları nümayiş etdirdilər.
Onlar təbiətdə ekoloji tarazlığın pozulması
səbəblərini araşdırıb tapmaqla bərabər,
onların qarşısını alma yollarını da tədqiqat
üsulu ilə nümayiş etdirdilər. Şagirdlərin
qrup halında apardıqları tədqiqat işlərinin
açıq nümayişindən sonra belə nəticəyə
gəlindi ki, həqiqətən də, bir kiçicik toz dənəciyi
təbii münaqişəyə gətirib çıxara bilər.
Həmçinin birgə yaşayış zamanı
düzgün ekoloji münasibətin və düzgün ekoloji
mədəniyyətin olmaması da təbii
tarazlığın pozulmasına gətirib çıxarar.
Şagirdlər təbiətdəki tarazlığın
pozulmasını xalıdakı ilmələrin bir-birinə
uyğun gəlməməsi ilə müqayisə edərək
təbiətə düzgün münasibət göstərməyin
vacib olduğu nəticəsinə gəldilər. Təbii ki,
bu təqdimatların hazırlanmasında şagirdlər də
"Yaşıl paket" layihəsinin materiallarından
geniş istifadə etdilər.
ATƏT
nümayəndəsi olan ukraynalı qonaq dərs zamanı
şagirdlərin təqdimatlarına diqqətlə baxaraq
onların işlərini yüksək qiymətləndirdi. Təqdimatlar
onun və digər qonaqların o qədər xoşuna gəldi
ki, onlar hətta dərsdə olduqlarını unudaraq
şagirdləri alqışlamaqdan belə özlərini
saxlaya bilmədilər. Sonda isə qonaqlar da qiymətləndirmə
prosesinə qatılaraq obyektiv fikirlərini bildirdilər. Onlar
qiymətləndirmə üsulunu da çox bəyəndiklərini
qeyd etdilər. Şagirdlərin işlərinə isə Almaz
müəllim deyil, onların öz sinif yoldaşları qiymət
verdilər.
Dərs
bitdikdən sonra ukraynalı qonaq İrina Butsenko həm
"Yaşıl paket" layihəsinin tətbiqindən, həm
də dərsin keçilmə metodikasından çox
razı qaldığını bildirdi. O hətta qeyd etdi ki, bu
üsulla dərsin keçilməsi doğrudan da, çox
effektivdir və Almaz müəllimin təcrübəsini
Ukraynada tətbiq etməklə bağlı tövsiyələri
olacaq.
Böyük
məmnuniyyət hissi ilə məktəbdən ayrılan
qonaqlar yenidən bu təhsil ocağına gəlib, Almaz Həsrətin
dərslərində iştirak etmək istədiklərini
bildirdilər.
Ə.Daşdəmirli
Azərbaycan müəllimi.-2009.-9
oktyabr.-S.5.