Yeni kurikulumların dərsliklərin tətbiqi ilə bağlı sorğunun nəticələri təqdim olundu

 

Oktyabrın 19-da Təhsil Nazirliyində "Siqma" İnkişaf və Beynəlxalq Əməkdaşlıq Tədqiqatlar Mərkəzinin 2008-2009-cu tədris ilində I siniflərdə yeni kurikulumların və dərsliklərin tətbiqi ilə bağlı apardığı sosioloji sorğunun nəticələrinə dair təqdimat mərasimi keçirildi.

Tədbirdə Təhsil Nazirliyinin məsul əməkdaşları, tanınmış alimlər, dərslikləri çap edən nəşriyyatların və Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin rəhbərliyi, ayrı-ayrı fənlər üzrə elmi-metodik şuraların üzvləri, ümumtəhsil məktəblərinin direktorları, müəllimlər, valideynlər və KİV təmsilçiləri iştirak edirdilər.

Mərasimi açan təhsil naziri Misir Mərdanov ölkəmizdə dərslik siyasətinin daim prioritet sahələrdən biri olduğunu vurğuladı. Təhsil naziri daha sonra öz çıxışında Azərbaycan hökuməti tərəfindən təsdiq olunmuş Milli Kurikuluma əsasən hazırlanan və ötən tədris ilindən I siniflərdə tətbiq olunan dərsliklərdən bəhs etdi. Diqqətə çatdırdı ki, öncə bu istiqamətdə bir sıra əhəmiyyətli addımlar atılmış, axtarışlar və müzakirələr aparılmış, dünya təcrübəsi dərindən öyrənilmişdir. Keçən müddət ərzində bu məsələnin geniş ictimaiyyətin müzakirə obyektinə çevrildiyini və daim diqqət mərkəzində olduğunu deyən Misir Mərdanov bir sıra irad və təkliflərə münasibətini bildirdi və dərsliklərin hazırlanması ilə bağlı fikirlərini söylədi.

Dərsliklərin kimlər tərəfindən yazılması məsələsinə toxunan nazir bu işə bütün ömrünü yalnız elmi fəaliyyətə həsr edən, təhsil müəssisələrində aparılan təlim-tərbiyə prosesindən xəbərsiz alimlərin deyil, həmin fənni tədris edən pedaqoqların cəlb olunmasının zəruriliyini vurğuladı.

Sonra "Siqma" İnkişaf Beynəlxalq Əməkdaşlıq Tədqiqatlar Mərkəzinin sorğu ilə bağlı elmi rəhbəri Şahin Zülfüqarov Dərslikləri Qiymətləndirmə Şurasının sədri Elmira Kazımzadə öz təqdimatları ilə çıxış etdilər. Verilən məlumatdan aydın oldu ki, sorğunun təşkilində əsas məqsəd 2008-2009-cu tədris ilində I siniflərdə istifadə edilmiş kurikulumların dərsliklərin keyfiyyətində müsbət ya mənfi cəhətlərin aşkar edilməsi, eyni zamanda bu sahədə tətbiq edilmiş yeni dərslik siyasətinin səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi gələcəkdə reallaşdırılması üçün optimal mexanizmin işlənilərək sınaqdan keçirilməsidir. Sorğu prosesi müvafiq sənədlərin təhlili empirik araşdırma elmi üsullarının tətbiq olunması ilə həyata keçirilmişdir. Kəmiyyət cəhətdən qiymətləndirmə üçün 2 əsas hədəf qrupu seçilmişdir: 2008-2009-cu tədris ilində I siniflərdə işləyən müəllimlər (943 nəfər) həmin tədris ilində I siniflərdə oxuyan şagirdlərin valideynləri (1380 nəfər), bu 2 qrupdan üzbəüz sorğu üsulu ilə cəmi 2323 müsahibə götürülmüşdür. Keyfiyyət cəhətdən qiymətləndirmədə 2 üsuldan - dərinləşmiş müsahibələr fokus qruplarda müzakirələrdən istifadə edilmişdir.

Daha sonra tədbir iştirakçılarına əldə edilmiş nəticələrin təhlil olunduğu hər bir istiqamət üzrə ətraflı məlumat verildi.

Təqdimatlarda keçirilən sorğunun nəticələrinə əsasən dərsliklərin istifadəsində əldə edilmiş nailiyyətlər qarşıya çıxan problemlər diqqətə çatdırıldı. Qeyd olundu ki, yeni dərsliklərə köhnə dərsliklərlə müqayisədə ən müsbət amil kimi müasirlik meyarı üzrə yüksək qiymət (80%-dən yuxarı) verilmiş, onların əyanilik, düzgünlük, fəndaxili inteqrasiya fənlərarası infeqrasiya kimi xüsusiyyətlərə görə köhnələrdən 7 dəfə üstün olması müəyyən edilmişdir. Müəllimlər belə hesab edirlər ki, yeni dərsliklər yalnız 2 meyar üzrə - təlim vaxtına uyğunluq şagirdin yaş xüsusiyyətlərinin nəzərə alınmasına görə hələlik köhnə dərsliklərdən geri qalır.

Hər bir məruzəçi təqdimatını başa çatdırdıqdan sonra tədbir iştirakçılarının ayrı-ayrı məlumatlarla bağlı suallarını cavablandırdı. Mərasimdə çıxış edən Bakıdakı 132 nömrəli məktəbin ibtidai sinif müəllimi Məlahət Şirinli tətbiq edilən dərslik komplektləri haqqında rəyini bildirdi.

 

 

Hicran ƏKBƏROVA

 

Azərbaycan müəllimi.-2009.-23 oktyabr.-S.2.