Maarif cəfakeşi, qayğıkeş
insan
Biz altmışıncı illərdən
tanışdıq. O, maarif
şöbəsində inspektor
idi, mən kənd məktəblərinin
birində dərs deyirdim. Məktəbimiz Gülağa müəllimin
xidmət etdiyi 36 təhsil ocağından biriydi. Kəndlər bir-birindən xeyli aralı olsa da, hər
rüb məktəblərə
gedər, tədrisin təşkili ilə maraqlanar, "açıq
dərs"lər təşkil edər, pedaqoji məsləhətlər
verərdi.
Gülağa müəllimin uzun illərdən bəri qazandığı təcrübə,
geniş dünyagörüşü,
dərin mütaliəsi
onu maarif cəfakeşi kimi yetişdirmişdi. Respublikada
bacarıqlı, yaradıcı
məktəb inspektoru
kimi tanınırdı.
Pedaqoji mətbuatda məktəblərin idarəedilməsinə
dair metodiki yazılarından seminarlarda,
təkmilləşmə kurslarında
istifadə olunardı.
Gülağa Rüstəmov 1929-cu ildə
Lerikin Çayrud kəndində doğulmuşdu,
Seyidağa kişinin ilk övladı idi. Yeddiillik təhsilini doğma kəndində, orta təhsilini isə rayon mərkəzindəki
məktəbdə almışdı.
1947-ci ildə Azərbaycan
Dövlət Pedaqoji İnstitutunun tarix fakültəsinə daxil olmuşdu. Ailənin ehtiyacları ona əyani oxumağa imkan verməmişdi, təhsilini qiyabi yolla davam etdirmişdi.
Pedaqoji fəaliyyətə çayrud
kənd yeddiillik məktəbində başlayan
G.Rüstəmov dörd
ildən sonra Andurma kəndindəki ibtidai məktəbə müdir göndərilmişdi.
O, burada valideynlərin
yaxın məsləhətçisi,
şagirdlərinin sevimlisi
olmuşdu. Onun təşəbbüsü ilə
kənddə məktəb
tikilmişdi.
1953-cü
ildə Gülağa müəllimi rayon maarif şöbəsinə
çağırdılar. Tikəbənd
kənd yeddiillik məktəbin pedaqoji kollektivinə rəhbərlik
etməyi məsləhət
gördülər. O, bu
təkliflə razılaşdı.
çətinliklərlə üzləşsə də,
beş kəndin məktəbyaşlı uşaqlarını,
xüsusilə qızları
təhsilə cəlb
etdi. Məktəbin maddi bazasını möhkəmləndirməkdən ötrü yerli təşkilatlarla əlbir
çalışdı. İki
ildən sonra məktəb rayonda nümunəvi təhsil müəssisələrindən birinə çevrildi.
G.Rüstəmov 1956-cı
ildə boya-başa çatdığı kəndə
qayıtdı, vaxtilə
oxuduğu məktəbdə
dərs hissə müdiri vəzifəsində
çalışmağa başladı.
Aradan bir il keçməmiş onu direktor təyin
etdilər.çayrud məktəbinin intibah dövrü də onun direktor olduğu
illərdən başladı. Məzunların
əksəriyyəti respublikanın,
keçmiş İttifaqın
ali məktəblərinə
daxil oldular. Bir neçə ildən sonra həkim, mühəndis, müəllim, aqronom, mədəniyyət işçisi
kimi doğma diyara döndülər.
Gülağa müəllimin savadını,
bacarıq və təşkilatçılığını nəzərə alan rayon rəhbərliyi onu məktəb inspektoru vəzifəsinə
irəli çəkdi.
Bu vəzifədə on dörd il
fəaliyyət göstərdi.
"Qabaqcıl maarif işçisi", "Maarif
əlaçısi" adına
layiq görüldü.
1976-cı ildə rayon maarif şöbəsinə
müdir təyin edildi. Onun rəhbərliyi
ilə ən ucqar kəndlərdə məktəblər tikildi,
uşaq bağçaları
açıldı. Pedaqoji
kadrlara olan ehtiyac ali və
orta pedaqoji məktəbləri bitirən
gənclər hesabına
tədricən ödənildi.
1979-cu ildən ömrünün
sonuna kimi G.Rüstəmov Təhsil İşçiləri Müstəqil
Həmkarlar İttifaqı
Rayon Komitəsinin sədri vəzifəsində
çalışdı. Müəllimlərin
mənzil-məişət
problemləri, işçilərin
pozulmuş hüquqlarının
bərpası, müdiriyyətlə
baş vermiş münaqişələri yoluna qoymaq, ittifaq üzvlərinin istirahətini
təşkil etmək
fəaliyyətinin əsas
istiqamətləriydi.
Həmkarlar ittifaqı təşkilatını
Gülağa müəllim
təhsil sahəsində
çalışan hər
bir insanın inanc və güvənc
yerinə çevirməyə
nail olmuşdu. Yaxşı yadımdadır.
Təhsil şöbəsinə
rəhbərlik etdiyim
illərdə bir məktəb direktoru ilə kitabxanaçı arasında münasibətlər
pozulmuşdu. Direktor kitabxanaçını əsassız
işdən kənarlaşdırmışdı.
Ərizəsinə komitənin
iclasında baxıldı.
Rəyasət heyətinin
üzvü kimi sözümü dedim, hüququ pozulanın ailə vəziyyətini açıqladım. Gülağa
müəllim də mənim təklifimə tərəfdar şıxdı,
kitabxanaçı işinə
qaytarıldı. Belə
faktların sayını
artırmaq da olar.
Yazını qələmə alarkən
Gülağa müəllimin
iş yoldaşları,
həmkəndliləri, onu
tanıyan ağsaqqal pedaqoqlarla görüşdüm,
onların ürək
sözlərini dinlədim.
Uzun illər bu xeyirxah insanla
bir yerdə işləmiş veteran pedaqoq Hidayət Bəşirov dedi: -Gülağa müəllimin
adı çəkiləndə
gözlərim önünə
onun nurlu sifəti, nəzakətli danışığı gəlir.
Sözün əsl mənasında, o, saf insan idi.
Hamıya xeyirxahlıq
etməyi çox sevirdi. Tanrı elə bil onu
xeyirxahlıq üçün
yaratmışdı. Təəssüf
ki, aramızdan tez getdi.
Çayrud
kənd orta məktəbinin təşkilat işləri
üzrə direktor müavini Əlihüseyn Siyabovun söhbətindən
sətirlər: Gülağa Rüstəmov tarix müəllimimiz
olub. çox tələbkar idi. Oxuyan şagirdi ürəkdən
sevərdi. Hətta bəzən nadincliyinin üstündən
keçərdi. Qəribə dərs soruşmaq üsulu
vardı. Bir dərsdə beş-altı şagirdi
sorğu-suala çəkərdi. Ona görə də dərsə
həmişə hazırlıqlı gələrdik. Bir
qonşu, bir yaxın qohum kimi hörmətini saxlayardıq.
Şirzaid
Adıgözəlov (TİMHİ rayon komitəsinin sədri):
25 il bir yerdə işləmişik. Obyektivlik, saflıq,
qayğıkeşlik ona xas olan keyfiyyətlərdi. Hər
hansı bir məsələnin həllində rəy və təkliflərimizi
dinləyər, son qərarı məsləhətləşmədən
sonra verərdi.
Bu
payız Gülağa Rüstəmovun 80 illik yubileyidir... 71 il
yaşamış gözəl insanın yerində mərd
övladları qalıb. Onlar öz ləyaqətli
atalarının xeyirxah əməllərini yaşadırlar.
Həmzə VƏLİMƏMMƏDOV
Azərbaycan müəllimi.-2009.-30
oktyabr.-S.8.