İkili standartların girovuna
çevrilmiş gerçək soyqırımı və
"soyqırımı" şouları
Azərbaycan Respublikası son illərdə siyasi və iqtisadi baxımdan özünün dünya birliyindəki yerini möhkəmləndirib, regionda inkişafını yalnız daxili maliyyə imkanları hesabına təmin edən yeganə dövlətə çevrilib. Sürətlə modernləşərək qarşıya qoyduğu strateji hədəflərə yetişən respublikamız özünəməxsus milli inkişaf modeli ilə müasir dünyanın yeni iqtisadi fenomeninə çevrilmək niyyətini əzmkarlıqla həyata keçirir.
Bir çox ölkələri sarsıdan qlobal böhran fonunda respublikamız ötən il ümumi daxili məhsulda 9,3, sənayedə 8,6, kənd təsərrüfatında 5 faizlik artıma nail olub. İnflyasiya cəmi 1,5 faiz təşkil edib, strateji valyuta ehtiyatları 3 milyard dollar artıb, orta aylıq əməkhaqqı 298 manata yüksəlib. Azərbaycan nəinki qlobal böhrana sinə gərir, eyni zamanda, qlobal investisiya layihələrini maliyyələşdirir, qonşu dövlətlərin iqtisadiyyatına sərmayə qoyur. Məhz bu səbəblərdən Azərbaycan dünyanın diqqət mərkəzində olan dövlətlərdən biridir.
Azərbaycanın tarixən dünyanın diqqət mərkəzində olmasını şərtləndirən əsas amil isə təbii ehtiyatlar və geosiyasi anlamda olduqca əlverişli məkanda yerləşməsidir. Bu mənada keçmiş SSRİ-nin dağılması ilə Azərbaycanın və onun yerləşdiyi Cənubi Qafqaz regionunun dünya xəritəsinə dərhal vacib geosiyasi məkanlardan biri kimi daxil edilməsi, eləcə də burada ən aparıcı dövlətlər arasında olduqca gərgin məcrada başlayan və indi də davam edən rəqabətin əsasının qoyulması tam gözlənilən idi.
Müstəqqilliyə nail olduqdan, xüsusən ulu öndər Heydər Əliyevin 1993-cü ildə hakimiyyətə qayıtdıqdan sonra respublikamız Ermənistan istisna olmaqla Qafqaz bölgəsinin dövlətləri və xalqları ilə mehriban qonşuluq münasibətlərinin yaradılması istiqamətində ciddi addımlar atdı. Avratlantik məkana inteqrasiya prosesinə start verməklə Azərbaycan regionda balanslı bir siyasətin əsasını qoydu və bu fonda öz milli maraqlarının ön plana gəldiyinə dair dünyaya açıq mesaj verdi: Azərbaycan birqütblü yox, çoxvektorlu siyasət yeridir. Azərbaycan BMT, Avropa İttifaqı, Avropa Şurası, ATƏT, MDB, İslam Konfransı Təşkilatı, Qara Dəniz İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatı, Yaxın və Orta Şərq ölkələrinin təmsil olunduğu EKO və digər beynəlxalq təşkilatlarla sıx inteqrasiya, hərtərəfli münasibətlər qurulması istiqamətində mühüm addımlar atdı.
Bəzi ölkələrin və beynəlxalq təşkilatların "demokratiyanın müdafiəsi" bayrağı altında ikili standartlardan çıxış etmələri, dövlətlərin suveren hüquqlarına kobud müdaxilə yolverilməzdir. Ən müasir tariximizdən məlumdur ki, Azərbaycan zaman-zaman müxtəlif təhdid və şantaj elementləri ilə üzləşib. Bunlara baxmayaraq, respublikamız qətiyyətli mövqeyindən bir addım da geri çəkilməyərək daxili və xarici siyasətinə kobud müdaxilə cəhdlərinə həmişə çevik müqavimət əzmi nümayiş etdirib. Son illərin bir sıra konkret siyasi situasiyaları göstərir ki, ölkə iqtidarı istər ABŞ və Qərb, istərsə də Rusiya və İranla münasibətlərdə Azərbaycanın mənafeyinə toxuna biləcək bütün məqamları çevik və adekvat reaksiya ilə aradan qaldırmağa nail olub. Respublikamızın rəsmi Vaşinqtonun bir müddət narazılıqla qarşıladığı Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin tikintisini daxili imkanları hesabına maliyyələşdirməsi, habelə ABŞ Dövlət Departamentinin 2007-ci ildə Dağlıq Qarabağın Azərbaycan ərazisi olduğunu şübhə altına alan hesabatına sərt reaksiya verməsi və həmin texniki yanlışlığı qısa zamanda aradan qaldırmağa nail olması bu sırada xüsusi vurğulana bilər.
Demokratik dəyərlərə, sosial-iqtisadi liberalizm xəttinə sadiq qalan rəsmi Bakı əlverişli coğrafi-siyasi yerləşməsindən, tranzit-kommunikasiya imkanlarından, fövqəlgüc dövlətlərin strateji maraq dairəsində olmasından maksimum səmərəli bəhrələnməklə hər bir konkret zaman, məkan və şərait çərçivəsində xarici siyasət hədəflərini müəyyənləşdirir.
Tarixi faktlar Ermənistanın
işğalçı dövlət olduğunu təsdiq edir
Dünya
işğalçı dövləti vaxtında cəzalandırmır.
Bu da çoxsaylı müsibətlərin meydana
çıxmasına səbəb olur. Ermənistan haqqında
çıxarılan qərar və qətnamələr onun
işğalçı olduğuna şübhə qoymur. Əgər
dünyanın ən böyük, ən mötəbər təşkilatı
- BMT-nin Təhlükəsizlik Şurasının, - bu, BMT-nin ən
vacib orqanıdır, - Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq
Qarabağ münaqişəsi ilə bağlı qəbul
edilmiş 4 qətnaməsi və 6 bəyannaməsi icra
edilmirsə, onda hansı beynəlxalq hüquq normalarından
danışmaq olar. Bunlardan başqa, Ermənistanın
silahlı birləşmələrinin qəsb etdiyi Azərbaycan
ərazilərini tərk etməməsi onun təcavüzkar
dövlət kimi tanınmasına kifayətdir. 1918-ci ildə Ermənistan respublika
elan edilərkən 10 min kvadratkilometr ərazisi var idi. Bu
gün Ermənistandan soruşan varmı ki, 1918-ci ildən
2010-cu ilə qədər ərazisi 35 min kvadratkilometrə qədər
necə böyüdü? Ermənistan ərazisinin
böyüməsinin mənbəyini və yolunu göstərməklə
onun işğalçılığının qəbul edilməsi
və işğalçı dövlət kimi tanıması
üçün kifayətdir.
Azəbaycan bütün
dövrlərdə ermənilərə güzəştə
getmiş, nəticədə 1918-ci ilin mayında Ermənistan
yaranmışdır. 1918-ci ildə erməni siyasətçiləri
AXC parlamentinə müraciət edərək İrəvan
mahalının onlara güzəşt edilməsini xahiş
etdilər. Yenicə qurulmuş və çətin vəziyyətdə
yaşayan Azərbaycan Xalq Cümhuriyyəti əhalisinin 86
faizini azərbaycanlılar təşkil edən İrəvan
nahiyyəsini mürəkkəb tarixi şəraitdə ermənilərə
güzəştə getməyə məcbur oldu.
Qarşılığında ermənilər Zəngəzur və
Qarabağa qarşı iddialarından əl çəkməli
idilər. Əgər bu iddialar təzələnərdisə,
AXC müqavilənin imzalanmasından keçən 100 il ərzində
İrəvan nahiyyəsini geri almaq hüququnu saxlayırdı
(Azərbaycan Respublikası varis kimi bu hüquqa sahibdir). Lakin
sovet dövründə ermənilər
işğallarını davam etdirdilər. Zəngəzur,
sonra Göyçə heç bir hüquqi əsas olmadan Ermənistana
verildi. Müstəqillik dövründə isə Ermənistan
Qarabağla bağlı işğalçı
iddialarını həyata keçirməklə bütün
dövrlərdə təcavüzkar olduğunu dünyaya bəyan
etdi. BMT-nin Dağlıq Qarabağ münaqişəsi ilə
bağlı məlum 4 qətnaməsindən tutmuş
1993-cü ildən indiyə qədər beynəlxalq təşkilatlarda,
o cümlədən Avropa Şurasında, İslam Konfransı
Təşkilatında və digər təşkilatlarda Azərbaycanın
ərazi bütövlüyü dəstəklənir və Ermənistan
işğalçı ölkə kimi qəbul olunur. Ermənilərin
işğalçılıq planları tarixin bütün
dövrlərində gündəlikdədir. Amma dünya
ictimaiyyətinin ikili standartlardan çıxış etməsi
ədalətin bərpa olunmasına imkan vermir.
Xatırladaq ki, 1985-ci ildə
Yunanıstanın paytaxtı Afina şəhərində
Daşnaksütyun partiyasının XXIII qurultayı
keçirilmiş və burada "Ermənistanın ərazisini
genişləndirmək" məsələsi müzakirə
olunmuşdu. Müzakirələrin gedişində erməni
ideoloqları arasında Ermənistanın ərazisinin hansı
dövlətin hesabına genişləndirilməsi ilə
bağlı mübahisə yaranır. Türkiyə NATO-nun
üzvü, eləcə də regionda qüdrətli dövlət
olduğu üçün başqa alternativlər
axtarılır. Nəhayət ki, erməni ideoloqları Azərbaycan
və Gürcüstan dövlətləri üzərində
uzun-uzadı tərəddüddən sonra birincini seçirlər.
Qurultayda ermənilər bir səs çoxluğu ilə
"Ermənistanın ərazilərini genişləndirmək"
planına Azərbaycandan başlamağa qərar verirlər. Qərar
da, nəticə də dünyaya bəllidir. Amma tədbir
görən, işğalçı dövləti cəzalandıran
yoxdur. Bu, ikili standart deyilmi? Dünya birliyinin bu
işğalçı dövlətə qoşunlarını
torpaqlarımızdan geri çəkmək üçün əsaslı
təsir göstərməməsi ikili standartlara əyani
sübutdur. Bütün bunlar yer üzündəki ədalətsizliyin,
haqsızlığın əyani təcəssümüdür.
Bizim bir milyondan artıq qaçqınımız və məcburi
köçkünümüz var. Onlar hələ də öz
ata-baba yurdlarına qayıtmayıblar.
İkili standartlar soyqırımı məsələlərində
də özünü büruzə verir
Tarixi həqiqətlərin dəyərləndirilməsində
ortaya qoyulan ikili standartlar, təəssüf ki, ermənilərin
uydurma soyqırımı ilə bağlı
iddialarının dəstəklənməsi ilə də
özünü büruzə verir. Necə olur ki, ermənilərə
qarşı hər hansı soyqırımı aktının
həyata keçirilmədiyi 1915-ci il hadisələri
haqqında dünyanın bəzi ölkələrində qərarlar
qəbul olunur, amma 1992-ci ildə erməni təcavüzkarlarının
Azərbaycan xalqına qarşı törətdiyi Xocalı
soyqırımı Avropa ölkələrinin parlamentləri tərəfindən
gündəmə gətirilmir? Niyə həmin dövlətlər
Dağlıq Qarabağ münaqişəsində minlərlə
soydaşımıza qarşı törədilmiş cinayətlərin,
saysız-hesabsız faciələrin üstündən
sükutla keçirlər? Erməni təcavüzkarlarının
Xocalıda həyata keçirdikləri soyqırımı 613
nəfərin, o cümlədən 106 qadının, 63
azyaşlı uşağın, 70 qocanın həyatına son
qoydu. 487 nəfər şikəst oldu, 1275 dinc sakin əsir
götürüldü, 150 nəfər itkin düşdü.
Bu soyqırımı aktı nəticəsində bəzi ailələr
bütünlüklə məhv edildi, mülki əhali
görünməmiş qəddarlıqla qətlə yetirildi,
əsir götürülənlərə amansız işgəncələr
verildi. Bu əməllərin qabaqcadan
düşünülmüş qaydada, milli əlamətinə
görə insanların tamamilə və ya qismən məhv
edilməsi niyyətilə törədilməsi beynəlxalq və
dövlətdaxili hüquqa əsasən məhz
soyqırımı olduğunu sübut edir. Erməni qəsbkarlarının
törətdikləri bu vəhşilik və vandalizm aktı tərəqqipərvər
bəşəriyyətin genosid kimi tanıdığı
Xolokost, Xatın və Sonqmi faciələri ilə eyni səviyyədə
qiymətləndirilməlidir. Beynəlxalq məhkəmələrə
müraciət etməyin vaxtı deyilmi? Dağlıq
Qarabağın azərbaycanlı icması həm işğal
olunmuş ərazilərə görə, həm də ötən
əsrdə ermənilər tərəfindən məruz
qaldıqları soyqırımı cinayətlərinə
görə Ermənistanı beynəlxalq məhkəməyə
verməlidir.
Erməni
riyakarlığı Xocalı faciəsində
özünü yaxından göstərir. Ermənilər
Xocalı soyqırımı ilə bağlı faktların,
şəkillərin guya Kosovo hadisələrinə məxsus
olduğunu iddia edirlər. Onların yalanlarını ifşa
etsək də, göründüyü kimi, ermənilər
bütün vasitələrdən əleyhimizə istifadə
etməyə cəhd göstərirlər. Tarixin
saxtalaşdırılması, uydurma faktlar, hadisələrə
məqsədli don geyindirilməsi yalnız erməni siyasətçilərinə
məxsusdur.
ABŞ Nümayəndələr
Palatasının Xarici Əlaqələr Komitəsində
müzakirə olunan qondarma "erməni
soyqırımı" məsələsi ermənilərin
xeyrinə həllini tapdıqdan sonra erməni diasporu və
onun nəzarətindəki Daşnaksütyun partiyasında
ciddi hərəkətlilik diqqəti çəkməyə
başlayıb. İspaniyada Kataloniya Muxtar Vilayətinin yerli
parlamenti artıq qondarma məsələni qəbul edən qərar
çıxarıb. Eyni zamanda, Kataloniyadan olan 5 deputatın
iştirakı isə İspaniya parlamentinə bu iddiaların
tanınması ilə bağlı təkliflər verilib. Ermənilər
Almaniyada da "soyqırım" şousunu gündəmə
gətirməyə çalışırlar. Lakin alman
parlamenti ermənilərin iddialarını rədd edib. Onlar
çox doğru qeyd etmişlər ki, bu işlərlə
alman parlamenti deyil, Türkiyə və Ermənistanın
yaradacağı birgə komissiya məşğul
olmalıdır.
Ermənilərin bu mərhələdə
əsas niyyəti qanunverici orqanlarında uydurma
"soyqırımı" ilə bağlı qərar qəbul
etmiş ölkələrin Türkiyəyə təzyiqini
artırmaqdır. Daşnaksütyun partiyasının rəhbərliyi
bu günlərdə planlarını açıqlayaraq
bildirmişdir ki, Türkiyədən təzminat, davamında
isə ərazi tələb edəcəklər. Lakin bəzi
dövlətlərin parlamentlərində uydurma "erməni
soyqırımı" haqqında qərarların qəbul
edilməsi Türkiyəyə qarşı təsir vasitəsi
ola bilməz. Ona görə ki, bu ölkələr Türkiyə
Cümhuriyyəti qarşısında heç bir öhdəlik,
tələb qoya bilməzlər. Əgər bu məsələdə
söhbət sələfçilikdən gedirsə, onda
ABŞ ötən əsrdə Amerika qitəsinin yerli sakinlərinə
qarşı soyqırımı siyasətinə görə
cavab verməlidir. Fransa və digər ölkələr də
Şimali Afrika ölkələrində vaxtilə həyata
keçirdikləri qırğınlara görə təzminat
verməlidirlər.
Ermənilərin növbəti məkri: Sumqayıt hadisələri
Ermənilərin təbliğat
maşını Sumqayıt hadisələrini də daim
gündəmdə saxlayır və bu amildən Azərbaycana
qarşı fasiləsiz olaraq istifadə etməyə
çalışır. Sumqayıt hadisələrindən
keçən müddətdə, demək olar ki, bütün
məsələlər aydınlaşmışdır. Lakin
ermənilər həmin cinayətin ssenarisinin müəllifi
olduqlarından dünya ictimaiyyətini də aldatmış,
Sumqayıt hadisələrindən Azərbaycanın əleyhinə
istifadə etməyə çalışmışlar.
Sumqayıt hadisələri
ermənilərə nə üçün lazım idi?
Sumqayıt hadisələri ermənilərə Qərbi Azərbaycanda
və Qarabağda törətdikləri və törədilməsi
planlaşdırılan cinayətlərə (Ermənistan
SSR-in Quqark, Spitak və Stepanavan şəhərlərində
azərbaycanlılara qarşı törədilən cinayət
əməlləri nəticəsində 33 nəfər
öldürüldü) haqq qazandırmaq üçün
lazım idi. 1988-ci ilin yanvar ayında ermənilər Ermənistan
SSR-də yaşayan azərbaycanlıları kütləvi surətdə
qovmuş və qətl etməkdən də çəkinməmişdilər.
Azərbaycan hakimiyyət orqanlarının qərarı ilə
qaçqınlar Qarabağda, o cümlədən
Dağlıq Qarabağda deyil, yanlış olaraq Bakı və
Sumqayıtda yerləşdirildi. Əslində, minilliklərlə
yaşadıqları yerlərdən vəhşicəsinə
qovulan azərbaycanlıların Sumqayıtda yerləşdirilmələri
ermənilərə də əlverişli idi. Ona görə
ki, Sumqayıt SSRİ-də "qardaşlıq şəhəri"
hesab edildiyindən orada bir çox millətin, o cümlədən
ermənilərin nümayəndələri
yaşayırdılar. Bu şəhərdə
planlaşdırılan aktları həyata keçirmək
asan idi.
Sumqayıt hadisəsi olmasa
da, ermənilər ona oxşar və ya ondan daha təsirli bir
cinayəti onsuz da törədəcəkdilər.
Çünki ermənilərə görə, məqsədə
çatmaq üçün bütün vasitələr məqbuldur.
Artıq ermənilər milli qırğına Ermənistanda
start vermişdilər. 1988-ci ilin fevralında isə iki Azərbaycan
vətəndaşı Əsgəranda
öldürüldü. 28-29 fevral 1988-ci ildə Sumqayıtda
kütləvi iğtişaşlar baş verdi, nəticədə
müxtəlif millətlərə mənsub insanlar, ermənilər,
azərbaycanlılar və ruslar da daxil olmaqla 32 nəfər
öldürüldü.
Çox maraqlıdır ki,
hadisə baş verəndə erməni reportyorlar hadisə
yerində "təsadüfən" olmuş və hadisəni
lentə alaraq Ermənistan televiziyası ilə xalqa göstərmişdir.
Hətta olacaq hadisə üçün abidə də
hazırlanaraq örtük altında saxlanılmış,
hadisədən bir gün sonra Sumqayıt hadisələrinin
qurbanlarına "abidə" də
ucaldılmışdır.
SSRİ rəhbərliyinin
ermənipərəst siyasəti isə azərbaycanlıların
dünyada qaniçən kimi tanıdılmasına yönəldilmişdi.
Hadisələrin əsl mahiyyəti məqsədyönlü
şəkildə gizlədilir, əsas
tapşırıqların haradan gəlməsindən söhbət
açılmırdı. Ermənilərin təşkil etdikləri
cinayəti gizlətməyi ondan görmək olardı ki, Azərbaycanın
səlahiyyətli orqanlarının nümayəndələri
hadisələrin tədqiqindən
uzaqlaşdırıldılar. Cinayətlə əlaqədar məhkəmə
hadisənin baş verdiyi yerdə deyil, Moskvada aparıldı.
Hadisə ilə əlaqədar sənədlər Azərbaycana
qaytarılmayıb Moskvada saxlanıldı. Bu, əslində
cinayətin sənədlərinin yox edilməsi tədbirindən
başqa bir şey deyildir.
Sumqayıt hadisələrinin
əsas təşkilatçısı - 5 ermənini
öldürən və 6 erməni qadını zorlayan Eduard
Qriqoryan idi. O, 12 il həbs cəzasına məhkum edilsə də,
sonradan azadlığa buraxıldı. Hadisələrdə
günahı tutarlı dəlillərlə sübuta yetirilməyən
Əhməd Əhmədov isə SSRİ Ali Məhkəməsinin
qərarı ilə güllələndi.
Sumqayıt hadisəsinin ermənilər
tərəfindən əvvəlcədən təşkil
edildiyi artıq təsdiq edilib. Ermənilər və
onların havadarları üçün hər hansı hadisənin
nə dərəcədə doğru olması deyil, ermənilərin
əsassız iddia və tezislərinə nə qədər
kömək göstərməsi maraqlıdır.
Türkiyə sərsəm iddialar üzərində
köklənən bir dövlətlə normal əlaqə qura
bilməz
Ermənilərin
işğalçılığı hər addımda
özünü göstərir.
İşğalçılıq yalnız işğal etmək
deyil, həm də qonşu ölkələrin müxtəlif ərazilərinə
iddia etməkdir. Ermənilərin Türkiyəyə, İrana
və Gürcüstana qarşı da ərazi iddiaları uzun
illərdir ki, davam edir. Onlar işğalçılıq
planlarına qanuni beynəlxalq haqq da qazandırmağa
çalışırlar. Belə ki, ermənilər Türkiyə
ilə Ermənistanın BMT tərəfindən qəbul
edilmiş sərhədlərinin qanuni olmadığını
iddia edirlər. Guya əllərində I Dünya müharibəsinin
sonlarında ABŞ prezidenti olmuş "Vudro Vilsonun təsdiqlədiyi
rəsmi sənəd var." Doğrudanmı Vudro Vilson belə
bir sənəd imzalamışdır? Qətiyyən, bu, cəfəngiyatdır.
Ermənilər o zaman da hazırda iddia etdikləri ərazi tələblərini
ABŞ Prezidenti Vudro Vilsona təqdim etmişdilər. Vudro
Vilson ermənilərin tələblərini yoxlatdırmaqdan
ötrü general Harbordun başçılığı
altında nümayəndə heyətini ermənilərin iddia
etdikləri bölgələrə göndərmişdir.
General Harbordun komissiyası ermənilərin iddia etdiyi yerlərdə
olmuş, vəziyyəti və erməni iddialarını
araşdırmış, sonra ABŞ Prezidentinə və Paris
sülh konfransına tarixi ədəbiyyatda "General Harbordun
hesabatı" adlanan sənədi təqdim etmişdir. 21 səhifəlik
hesabatda ermənilərin iddialarının əsassız
olduğu bildirildiyindən ABŞ Prezidenti və
Ermənilərin
iddialarından biri də odur ki, "Qərbi Ermənistandan
istifadə etdiyinə görə Türkiyə Respublikası
Ermənistana təzminat ödəməlidir." Ermənilərə
görə, "Erməni mədəniyyətinin böyük
bir qismi Qərbi Ermənistanda çiçəklənib."
Bu da ermənilərin Türkiyə Respublikasına
qarşı ərazi iddiasının yeni bir formasıdır.
Bir anlığa düşünək ki, xalqlar başqa
ölkələrin ərazisində olan öz "mədəniyyət
nümunələrini" tələb etsələr, dünyada
nə qədər böyük anarxiya başlanar. "Ermənilərin
tarixdəki 10 paytaxtının 7-si bu ərazilər daxilindədir"
fikri də ermənilərin Şərqi Anadoluya qarşı
işğalçılıq aktından başqa bir şey
deyildir.
Ermənilər xarici ölkələrin
təzyiqi ilə Türkiyə ilə sərhədlərin
açılmasını tələb edirlər. Bu isə
Türkiyə ilə Ermənistan arasında
qarşılıqlı əməkdaşlıq və
qonşuluq siyasətinin bərqərar olmasını tələb
edir. Halbuki Ermənistanın Türkiyəyə qarşı
iddialar zənciri davam edir və yeni-yeni iddialar meydana
çıxmaqdadır. Belə olduğu şəraitdə iki
qonşu ölkə arasında münasibətlərin düzəlməsindən
danışmaq siyasi uzaqgörməzlikdən başqa bir
şey deyildir. "Soyqırımı ermənilər
üçün qlobal həqiqətdir" şüarı
erməni rəhbərlərinin və siyasətçilərinin
əsas şüarı olduqca bu iki ölkə arasında
normal münasibətlər gözləmək özünü
aldatmaqdır.
Daşnaklar Türkiyə ilə
münasibətlərin düzələ biləcəyinə
inanmırlar, heç düzəlməsinə də imkan vermək
fikrində deyillər. Giro Manoyanın dediyi kimi, "Protokollar
ratifikasiya edilməyəcək. Edilməsinə Ermənistan
hökuməti cəhd edərsə, buna biz imkan verməyəcəyik".
Azərbaycanın düşməni hərbi yolla başa
salması qaçılmazdır
Bu gün dünyada bir erməni
təəssübkeşliyi var. Avropalılar özləri
qanunun aliliyi prinsipini gözləmirlər. Azərbaycanın
20 faiz torpaqları işğal edilib, 1 milyon
soydaşımız öz doğma yurdlarından qovulub. Beynəlxalq
ictimaiyyət isə buna göz yumur. Münaqişənin həllində
Azərbaycan tərəfinin ərazi bütövlüyü
prinsipi, Ermənistanın isə xalqların öz müqəddəratını
təyinetmə prinsipindən çıxış etməsi problem
yaradıb. Ermənilər bir xalq kimi bu hüquqdan artıq bir
dəfə istifadə edərək Ermənistan
Respublikasını yaradıblar. Xalqlara mənsub olan bu prinsip
Dağlıq Qarabağda yaşayan bir ovuc erməniyə aid
edilə bilməz. Belə çıxır ki, ermənilər
icma halında yaşadıqları bütün ölkələrdə
respublika yaratmalıdırlar? Erməni ideoloqları indi də
"Artsax xalqı", "Dağlıq Qarabağ
xalqı" adlı uydurma formalar fikirləşiblər. Erməni
yalanına dünyanın demokratik inkişaf yolunu
keçmiş dövlətlərin inanması təəssüf
doğurur.
Bu münaqişənin
çözümü istiqamətində artıq Ermənistanı
diplomatik məğlubiyyətə uğradan Azərbaycan hərbi
müstəvidə də hakim mövqedən
çıxış edir və işğalçı ölkənin
Dağlıq Qarabağdan, zəbt olunmuş ətraf rayonlardan
güc yolu ilə çıxarılmasına tam
hazırdır. Rusiyalı politoloq Yevgeni Kriştalyev bununla
bağlı bildirir ki, Ermənistanın qonşuları ilə
münasibətlərinin tənzimlənməsi
üçün rəsmi Yerevandan onlara qarşı irəli
sürdüyü ərazi iddialarından geri çəkilmək
tələb olunur. Yaxın zamanda danışıqların nəticə
verməyəcəyi təqdirdə Azərbaycan hərbi
gücdən istifadə edəcəyini ən yüksək səviyyədə
bəyan edib.
Həsənbala SADIQOV,
Gəncə Dövlət Universitetinin
professoru
Azərbaycan.- 2010.- 1
aprel.- S. 5.