Regional inkişaf prosesində milli sahibkarların rolu
güclənir
Cəmiyyətin
demokratik inkişafının vacib şərtlərindən
biri də dövrün tələblərinə cavab verən
kadr potensialının, eləcə də çevik və
işlək mexanizmlər əsasında dövlət idarəçiliyi
sisteminin formalaşdırılmasıdır. İctimai
maraqların ifadəçisi olan hakimiyyət sosial sifariş
hüdudlarından bir addım da kənara çıxmır,
fəaliyyətində xalqa təmənnasız xidməti
ümdə məqsədə çevirir. 7
ilə yaxındır ki, respublikamıza uğurla rəhbərlik
edən cənab İlham Əliyev də məhz milli mənafelərə
əsaslanan rasional siyasət yeritməklə xalqın inam və
etimad bəslədiyi fenomen liderə çevrilmişdir.
Bu zaman kəsiyində keçilmiş
böyük inkişaf yolunun uğurları dövlət
başçısının çoxşaxəli siyasətində
xalqa layiqli xidmət məramının daim ön planda
dayandığını təsdiqləyir. Ümummilli lider Heydər Əliyevin respublikaya rəhbərliyinin
bütün dövrlərində ardıcıl və səmərəli
islahatlar hesabına formalaşdırdığı inkişaf
potensialının son illərdə tam reallığa
çevrilməsi, Azərbaycanın ideyalardan gerçəkliyə,
nəzəriyyədən təcrübəyə qədəm
qoyaraq çağdaş tarixinin ən parlaq yüksəliş
dövrünü yaşaması danılmaz faktdır.
Böhran şəraitində dinamik inkişaf
Bazar münasibətlərinə
söykənən liberal iqtisadi sistemin qurulmasının, vətəndaşların
iqtisadi azadlığına, təşəbbüskarlığına
geniş meydan verilməsinin, Azərbaycanın zəngin təbii
sərvətlərindən səmərəli istifadə edilməsinin,
respublikanın investisiya cəlbediciliyinin yüksəldilməsinin
və digər konseptual əhəmiyyətli tədbirlərin
nəticəsi olaraq son illərdə Azərbaycan
iqtisadiyyatı təkcə sürətli inkişafla deyil, eyni
zamanda yeni keyfiyyət parametrləri ilə özünü təsdiqləmişdir.
Ən müxtəlif iqtisadi mərkəzlər
respublikanın davamlı iqtisadi yüksəlişi
timsalında XXI əsrin yeni iqtisadi fenomenini görür, Azərbaycan
modelinin mahiyyətini öyrənməyə
çalışırlar. Dünyanın
aparıcı maliyyə-iqtisadi qurumları məhz ötən
ilin nəticələrinə görə Azərbaycan
iqtisadiyyatının çətin sınaqdan üzüağ
çıxdığını etiraf edirlər.
Dünya Bankı, Ümumdünya İqtisadi Forumu, Beynəlxalq
Valyuta Fondu, MDB Statistika Komitəsi, "Evrostat" və digər
qurumlar 2009-cu ilin yekunlarını Azərbaycan
üçün kifayət qədər uğurlu sayırlar.
Ötən il böhranın
qlobal təhdidlərini inamla dəf edən respublikamızda
ümumi daxili məhsul 9,3, onun adambaşına
düşən həcmi 7,9, qeyri-neft sektoru 3,2 faiz
artmışdır. Sənaye istehsalında 8,6,
kənd təsərrüfatında 3,5 faiz artıma nail
olmuşdur. Adambaşına düşən ümumi daxili məhsulun
həcmi 7,9 faiz artaraq 3917 manata yüksəlmiş, illik
inflyasiya 1,5 faizə enmişdir. Böhranla bağlı bir
sıra ölkələrin ciddi tənəzzülə
uğramasına baxmayaraq, Azərbaycanın strateji valyuta
ehtiyatlarının 3 milyard dollar artaraq 20,4
milyard dollara çatması da mühüm fakt kimi
vurğulanmalıdır.
2009-cu ildə
ölkədə makroiqtisadi sabitliyin qorunub saxlanılması və
bütün strateji əhəmiyyətli sahələr üzrə
yüksək inkişaf göstəricilərinin əldə
olunması, ilk növbədə Azərbaycan Prezidenti İlham
Əliyevin dünyadakı neqativ proseslərə çevik
reaksiya əsasında müəyyənləşdirdiyi
antiböhran siyasətinin nəticəsidir. Hökumətin
çevik və işlək fəaliyyət mexanizmlərinə
əsaslanmaqla müəyyənləşdirdiyi
sığortalayıcı mexanizmlərin hər bir mərhələ
üzrə işə salınması, daxili maliyyə mənbələrinin
bu destruktiv prosesə qarşı səfərbər edilməsi
son nəticədə respublikanın qlobal böhrana müqavimət
əzmini gücləndirmişdir. Azərbaycan
iqtisadiyyatının digər inkişaf edən ölkələrlə
müqayisədə yüksək makroiqtisadi
dayanıqlılıq nümayiş etdirməsi həm də
ötən il qarşıya qoyulmuş bir
sıra strateji layihələrin uğurla gerçəkləşdirilməsində
özünü göstərir.
Yerli bankların dəstəklənməsi
də daxil olmaqla, ciddi maliyyə monitorinqinin həyata
keçirilməsi, kreditlərə və faiz dərəcələrinə,
habelə inflyasiyaya nəzarətin gücləndirilməsi,
real iqtisadiyyata daimi sərmayə axınının təmin
edilməsi, sosial öhdəliklərin vaxtında yerinə
yetirilməsi, sənaye müəssisələrinin fəaliyyət
istiqamətinin daxili bazara yönəldilməsi, ərzaq təhlükəsizliyinin
möhkəmləndirilməsi antiböhran tədbirlərinin
yalnız üzdə olan qismidir. Ötən ilin antiböhran
paketinə potensial gəlirlərin vergiyə cəlb
olunması, xərclərin daha şəffaf idarəsi,
büdcədən maliyyələşən müəssisə
və təşkilatlar üzrə maliyyə əməliyyatlarının
beynəlxalq standartlara cavab verən mühasibat uçotu
qaydalarına uyğunlaşdırılması, kommunal,
istehlak, enerji, yanacaq, qaz, su sərfiyyatının qənaətlə
aparılması, kommunal sektorda fəaliyyət göstərən
təşkilatlar tərəfindən alınan materialların
dəyərinin vaxtında və tam ödənilməsi kimi
vacib məsələlər də xüsusi qeyd
olunmalıdır.
2009-cu ildə
hökumətin əsas səyləri ölkədə maliyyə
sabitliyinin qorunmasına yönəlmiş, iqtisadiyyatı geri
salan, əhalinin sosial vəziyyətini pisləşdirən
devolvasiya, defolt və inflyasiya kimi destruktiv iqtisadi meyillərə
yol verilməmişdir. Bütün dünyada böhranın əsasən
banklardan başladığı, nəticədə
işgüzar maddi fəallığın azalması, istehlak,
biznes kreditləşməsində ciddi problemlərin
yaranması, istehlak tələbinin enməsi və digər
amillər nəzərə alınmaqla, iqtisadiyyatın
lokomotivi sayılan bu sektora dəstək gücləndirilmişdir.
2009-cu ildə hökumətin pul siyasəti daha
aktiv olaraq makroiqtisadi tarazlığın və
dayanıqlığın təmin olunmasına və eyni
zamanda bank sistemində maliyyə sabitliyinin qorunmasına istiqamətlənmişdir.
Həyata keçirilən preventiv tədbirlər nəticəsində
ötən il yerli banklar likvidlik problemi ilə
bağlı istehlak və biznes kreditlərinin verilməsi
prosesini dayandırmamış, perspektivli biznes layihələri
maliyyələşdirmişlər. Bu fakt həm
də ölkənin dinamik sosial-iqtisadi inkişafı ilə
bağlı olaraq bank sektorunun fəaliyyətində səmərəliliyin
əhəmiyyətli dərəcədə artımı ilə
şərtlənir. Ötən il əhalinin
pul gəlirlərinin 6 faizlik artımı adekvat olaraq banklarda
saxlanılan əmanətlərin də artmasına
yaxşı zəmin yaratmışdır. 2009-cu
ildə bankların aktivləri 14, kreditlər 17, əmanətlər
23, bankların kapitalı isə 18 faiz artmışdır.
İş adamlarına davamlı qayğı siyasəti
Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyevin yeni istifadəyə verilmiş
Bakı Biznes Mərkəzində "Azərbaycan
Respublikası regionlarının 2009-2013-cü illərdə
sosial-iqtisadi inkişafı" Dövlət Proqramının
icrasının birinci ilinin yekunları ilə bağlı
keçirilən konfransdakı nitqi bir daha göstərir ki,
sahibkarlığın inkişafı respublikamızın
sosial-iqtisadi sisteminin yenidən qurulmasında, hökumətin
qarşıya qoyduğu strateji məqsədlərin uğurla
reallaşdırılmasında mühüm rol oynayır. Kifayət qədər
səmərəli müzakirələrlə yaddaqalan konfrans
Azərbaycanda bu sahəyə dövlət dəstəyinin
sistemli, ardıcıl və davamlı xarakter
daşıdığını bir daha təsdiqləyir.
Qlobal
böhranla müşayiət olunan 2009-cu ildə Azərbaycanda
gedən dinamik yüksəliş və tərəqqi,
iqtisadiyyatın sürətli artım tempi də respublikada həyata
keçirilən uğurlu islahatların nəticəsi olmaqla
yanaşı, həm də milli sahibkarlığa göstərilən
yüksək diqqət və qayğı nəticəsində
mümkün olmuşdur. Özəl sektorun inkişafı
üçün dövlət səviyyəsində bir
sıra təşkilati, hüquqi və iqtisadi tədbirlərin
görülməsi, biznes fəaliyyəti üçün
daha əlverişli mühitin yaradılması məqsədilə
əsaslı islahatların aparılması Azərbaycanda
sağlam əsaslarla təməli qoyulan sosial-iqtisadi
inkişaf strategiyasının mahiyyətindən irəli gəlir.
Dövlət
başçısı konfransdakı
çıxışında qlobal böhran şəraitində
qazanılan yüksək nəticələrə imza atan Azərbaycan
iqtisadiyyatının neft amilindən asılı
olmadığını bir daha vurğulamışdır:
"2009-cu ildə, bundan əvvəlki illərdəki kimi, Azərbaycan
iqtisadiyyatı dünyada ən sürətlə inkişaf edən
iqtisadiyyat olmuşdur. 2009-cu ildə iqtisadi artım 9,3 faiz təşkil etmişdir. Sənaye
istehsalının artımı 8,6 faiz,
inflyasiya isə 1,5 faiz olmuşdur... 2009-cu il bir daha göstərdi
ki, dünyanın neft bazarında baş verən hadisələrdən
asılı olmayaraq, Azərbaycan uğurlu
inkişafını davam etdirəcəkdir. Neftin
qiymətindən asılı olmayaraq, biz yenə də ən
sürətlə inkişaf edəcəyik. Bizim bütün uğurlarımızı neft amili
ilə bağlayanlar da artıq yəqin başa
düşüblər ki, uğurlarımızın təməlində
düşünülmüş siyasət, konkret proqramlar,
möhkəm iradə və Azərbaycanın suverenliyi,
müstəqilliyi dayanır".
Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyevin ötən müddətdə
qeyri-neft sektorunun və sahibkarlığın inkişafı
istiqamətində həyata keçirdiyi tədbirlər
ardıcıllığı, səmərəliliyi və
sistemliyi ilə diqqəti cəlb edir. Hələ 2004-cü il
fevralın 1-də Bakı Biznes Mərkəzində yerli
sahibkarlarla görüşən dövlət
başçısı onları narahat edən məsələləri
diqqətlə dinləmiş, sahibkarları dəstəklədiyini,
iş adamlarına gələcəkdə də lazımi
kömək göstərəcəyini bəyan etmişdir.
Dövlət rəhbəri inhisarçılıq, sahibkarlara
süni maneələrin yaradılması, hüquq-mühafizə
orqanlarının iş adamlarının fəaliyyətinə
müdaxiləsi hallarını pisləmiş, bu münasibət
konkret qərarlarla müşayiət olunmuşdur. Antiinhisar fəaliyyətinin
gücləndirilməsi, inflyasiyanın
qarşısının alınması üçün əsaslı
tədbirlərin görülməsi, qeydiyyat sisteminin sadələşdirilməsi,
yerlərdə regional iqtisad məhkəmələrinin
yaradılması və s. kimi tədbirlər də bunun əyani
təcəssümüdür. Dövlət
başçısı iqtisadiyyatın
liberallaşdırılması, bazarın inhisardan, haqsız rəqabətdən
azad olunması, özəl sektorun dəstəklənməsi,
sahibkarlara güzəştli kreditlərin verilməsi sahəsində
ciddi addımlar atmış, verdiyi bütün vədlərə
sadiqlik nümayiş etdirmişdir.
Cənab İlham Əliyevin
ötən illərdə imzaladığı Azərbaycan
Respublikası regionlarının sosial-iqtisadi inkişafı
(2004-2008-ci illər) Dövlət Proqramı, Korrupsiyaya
qarşı mübarizə üzrə Dövlət
Proqramı (2004-2006-cı illər), "Korrupsiyaya
qarşı mübarizə haqqında",
"Sahibkarlığa dövlət maliyyə dəstəyinin
göstərilməsi sahəsində əlavə tədbirlər
haqqında", "Azərbaycan Respublikası
Sahibkarlığa Kömək Milli Fondunun vəsaitinin istifadəsi
qaydalarının təkmilləşdirilməsi
haqqında", "Hüquqi şəxslərin dövlət
qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında", "Azərbaycan
Respublikasında azad iqtisadi zonaların yaradılması
haqqında", "Azərbaycan Respublikasında
sahibkarlığın inkişafı ilə bağlı bəzi
tədbirlər haqqında" və s. fərman və sərəncamlar,
qanunlar, dövlət proqramları sahibkarlığın
inkişafına təkan vermiş, qeyri-neft sektorunun
inkişafını stimullaşdırmışdır.
Ölkədə
sahibkarlığın inkişafına mane olan süni maneələrin
aradan qaldırılması istiqamətindəki tədbirlərin
ardıcıl və davamlı səciyyə
daşıdığını Prezident İlham Əliyev 30
aprel 2007-ci il tarixli "Azərbaycan
Respublikasında sahibkarlığın inkişafı ilə
bağlı bəzi tədbirlər haqqında" fərmanı
ilə bir daha təsdiqləmişdir. Fərmanla
indiyə qədər çoxpilləli biznesə başlamaq
sahəsində mövcud problemlərin həlli, o cümlədən
süründürməçilik hallarının,
bürokratik əngəllərin aradan qaldırılması nəzərdə
tutulmuşdur. Bu məqsədlə sərəncamda
vahid kodlaşdırmanın aparılması, biznes
strukturlarının "bir pəncərə" - vahid
qeydiyyat orqanı tərəfindən qeydə alınması məsələləri
əksini tapmışdır. Fərman həmçinin
biznes strukturlarının fəaliyyəti üçün
torpaq ayırmalarının, tikinti, yenidənqurma və bərpa
işlərinə icazə verilməsi prosedurlarının sadələşdirilməsi,
tikintinin ekspertizadan keçirilməsi sahəsindəki
bürokratik əngəllərin aradan qaldırılmasına
geniş imkanlar açmışdır. Prezident
İlham Əliyevin yeni dövrün tələbləri ilə
tam səsləşən bu fərmanı sahibkarlar tərəfindən
dəstəklənərək böyük rəğbətlə
qarşılanmışdır.
2010-cu ilin əvvəlindən
mənfəət vergisinin dərəcəsi 22 faizdən 20,
fiziki şəxslərdən gəlir vergisinin maksimal həddi
35 faizdən 30, fərdi sahibkarlar üçün isə 35
faizdən 20 faizə endirilməsi, bir sıra fəaliyyət
növləri üçün xüsusi razılıq
(lisenziya) alınmasına görə dövlət rüsumunun
məbləğinin azaldılması da qlobal maliyyə
böhranı şəraitində yerli sahibkarlığa ciddi
dəstəkdir.
"Əsassız yoxlamalar
dayandırılmalıdır"
Mərkəzdə
və regionlarda infrastrukturun yeniləşdirilməsinin,
bölgələrdə modul tipli elektrik stansiyaların
qurulmasının, əyalətlərin mavi yanacaqla təchizatının
özü də dövlətin özəl sektora dəstəyinin
tərkib hissəsidir. Sahibkarlığa Kömək Milli Fondunun
vəsaitlərinin həcminin ildən-ilə artması, fermerlərin
zəruri texnika ilə təchizatı üçün
"Aqrolizinq" Səhmdar Cəmiyyətinin yaradılması
və bu quruma böyük həcmdə maliyyə vəsaitinin
ayrılması da hökumətin sahibkarlara münasibətinin
əsas göstəricilərindən sayıla bilər.
Son illər iş adamlarına güzəştli kreditlərin
verilməsi sahəsindəki mövcud problemlər də əsaslı
şəkildə aradan qaldırılmışdır.
Azərbaycan Prezidenti
İlham Əliyev Bakı Biznes Mərkəzində
keçirilən konfrans zamanı iş adamlarının fəaliyyətinə
qanunsuz müdaxilələrin yolverilməzliyini bir daha qətiyyətlə
bəyan etmişdir: "Dövlət strukturları yersiz
yoxlamaları dayandırmalıdırlar. Buna
ehtiyac yoxdur. Artıq Azərbaycanda iqtisadi
islahatlar sahəsində böyük işlər
görülüb. Biz şəffaflığa nail ola bilmişik. Şəffaflıq
bizim üçün, iqtisadi inkişaf üçün və
ümumiyyətlə, ölkəmizin inkişafı
üçün çox mühüm əhəmiyyət
daşıyır. Enerji sahəsində şəffaflıq
təşəbbüsünün icrası sahəsində Azərbaycan
bir nömrəli ölkədir... Biz müasir
uçot sisteminə keçirik. Yəni
bütün sahələrdə olduğu kimi, bu sahədə
də müasirləşmə gedir, ən qabaqcıl meyarlar,
texnologiyalar və təcrübə tətbiq olunur. Belə olan hallarda yersiz müdaxilələr,
yoxlamalar əsassızdır, buna son qoyulmalıdır. Əlbəttə ki, sahibkarlar dövlət və
xalq qarşısında öz vəzifə borclarını
şərəflə yerinə yetirməlidirlər, vergiləri
vaxtında ödəməlidirlər".
Sahibkarlığın
inkişafına xidmət edən kompleks tədbirlər 2009-cu
ildə də uğurla davam etdirilmiş, özəl sektorun
stimullaşdırılması, investisiyaların təşviqi
istiqamətində mühüm addımlar
atılmışdır. Qeyri-neft sektorunun inkişafının mühüm
göstəricilərindən biri də ötən il bu sahəyə investisiya qoyuluşlarının
həcminin və keyfiyyətinin yüksəlməsidir. Diqqətəlayiq məqam həm də odur ki, prosesdə
artıq yerli sərmayədarların üstünlüyü
daha qabarıq duyulur. Ötən il ölkənin iqtisadi
və sosial sahələrinin inkişafı üçün
bütün maliyyə mənbələrindən əsas
kapitala 7,4 milyard, o cümlədən
regionlar üzrə 2,9 milyard manat investisiya yönəldilmiş,
bu vəsaitlər hesabına infrastruktur təminatının
daha da yaxşılaşdırılması və dünya
standartlarına uyğunlaşdırılması ilə
bağlı layihələr icra olunmuşdur. Bu,
bütün dünyada maliyyə resurslarının məhdudlaşdığı,
sahibkarların investisiya qoyuluşlarına son dərəcə
ehtiyatla yanaşdığı bir şəraitdə çox
yaxşı göstərici sayıla bilər. Qlobal
böhranın Azərbaycana ciddi sirayət etməməsinin əsas
səbəblərindən biri də məhz regionlarda əlverişli
biznes və investisiya mühitinin formalaşması,
iş adamlarının fəaliyyət imkanlarının
genişlənməsi, bölgələrin istehsal
potensialının səmərəli realizəsi, daxili
istehsalın təşviq edilməsidir.
Böhrana
baxmayaraq, 2009-cu ildə sahibkarlığa dövlət dəstəyinin
gücləndirilməsi, ayrılan maliyyə vəsaitlərinin
həcminin artması da son dərəcə təqdirəlayiq
faktdır. Bir sıra dövlətlərin təcrübəsində
uğurla sınaqdan çıxıb, özünü
doğrultmuş bu iqtisadi strategiya neftdən əldə olunan
gəlirlərin qeyri-neft sektoruna və istehsal sahələrinə
yönəldilməsini, özəl sektorun ümumi daxili məhsulda
xüsusi çəkisinin artırılmasını nəzərdə
tutur. İqtisadiyyatın bütün sahələrinin
inkişafı həm də makroiqtisadi sabitliyin qorunub
saxlanılması və maliyyə təhlükəsizliyinin təmini
baxımından vacib əhəmiyyət kəsb edir.
Ötən il dövlət büdcəsindən Azərbaycan
İnvestisiya Şirkətinin nizamnamə kapitalının
artırılmasına 70 milyon manat vəsaitin yönəldilməsi,
eyni zamanda Sahibkarlığa Kömək Milli Fondunun vəsaitləri
hesabına 2100 sahibkarlıq subyektinə 130 milyon manat güzəştli
kreditin verilməsi bunu bir daha təsdiqləyir. Güzəştli
kreditlər hesabına qeyri-neft sektorunda 94 iri, o cümlədən
52 istehsal, emal və infrastruktur layihələri maliyyələşdirilmişdir.
Güzəştli kreditlərlə təmin olunmuş sahibkarlıq
subyektlərinin 99,2 faizinin regionlarda yerləşməsi
isə hökumətin bu sahədə yeritdiyi siyasətin
ardıcıllığına və sistemliyinə dəlalət
edir. Ümumilikdə, 2009-cu ildə sahibkarlara verilmiş
güzəştli kreditlərin məbləği 2008-ci ilin
analoji göstəricisindən 1,5 dəfə
çox olmuşdur. Bu kreditlərin 70 milyon
manatı dövlət büdcəsindən Sahibkarlığa
Kömək Milli Fonduna ayrılmış vəsait hesabına
təmin edilmişdir.
Azərbaycanın investisiya cəlbediciliyi yüksəlir
Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyev ölkəyə investisiya
axınını gücləndirmək, bu sahədə
dövlətin əlaqələndirici rolunu təmin etmək
üçün 2006-cı ildə Dövlət İnvestisiya
Şirkətinin yaradılmasına qərar vermişdir. Şirkətin
başlıca vəzifəsi ölkə iqtisadiyyatına
investisiyaların təşviqini təmin etmək, bu sahədə
mövcud problemlərin aradan qaldırılmasına
çalışmaqdır. Şirkət
eyni zamanda xarici sərmayədarlarla birgə layihələr həyata
keçirməklə, onlarda inam və etimadın güclənməsini
təmin etməyə çalışır. Dövlət
başçısı Bakı Biznes Mərkəzində
"Azərbaycan Respublikası regionlarının
2009-2013-cü illərdə sosial-iqtisadi inkişafı"
Dövlət Proqramının icrasının birinci ilinin
yekunları ilə bağlı keçirilən konfransda
sözügedən şirkətin xətti ilə gerçəkləşdirilən
layihələrin mühüm əhəmiyyətini bir daha qeyd
etmişdir: "Azərbaycan xarici sərmayələr
üçün məqbul bir yerdir. Bu imici biz,
ilk növbədə, neft-qaz sahəsində görülən
işlər hesabına qazana bilmişik. Artıq
bütün başqa sahələrə də investisiya
qoyuluşu geniş vüsət alıbdır. Azərbaycan Dövlət İnvestisiya Şirkətinin
yaradılması da məhz o məqsədi güdürdü
ki, bizim üçün lazım olan sahələrə xaricdən
və yerli mənbələrdən, özəl sektor tərəfindən
sərmayələr qoyulsun. Biz bu məqsədə
çatmışıq. Bu gün Dövlət
İnvestisiya Şirkətinin xətti ilə Azərbaycanda
reallaşan layihələr böyük əhəmiyyət
daşıyır".
Azərbaycan
İnvestisiya Şirkəti yerli və xarici investorlarla birgə
Göyçay və Hövsanda süd emalı, Dəvəçidə
quş əti istehsalı, Masazırda duz istehsalı,
Abşeron, Xaçmaz və bir sıra digər rayonlarda
istixana komplekslərinin qurulması layihələrini maliyyələşdirir. Ağstafada
süd kompleksinin, Şəmkirdə quşçuluq fabrikinin,
Samuxda soyuducu anbarın, istixana kompleksinin inşası, eləcə
də şüşə və toxum istehsalı ilə
bağlı layihələr üzrə araşdırmalar
aparılır. İnvestisiya Şirkətinin təcrübəsi
göstərdi ki, investisiya fəaliyyətinin
azaldığı böhran ilində belə İsveçrə,
Böyük Britaniya, Sinqapur, Almaniya, Türkiyə, İsrail və
digər ölkələrdən olan investorlar, Avropa Yenidənqurma
və İnkişaf Bankı, İslam İnkişaf Bankı
ölkəmizlə əməkdaşlığa böyük
maraq göstərməkdə davam etmiş, müxtəlif
layihələrin icrasına dövlət zəmanəti olmadan
böyük vəsaitlər qoymuşlar. Bu isə
Azərbaycanda olduqca əlverişli investisiya mühitinin
formalaşması sayəsində mümkün olmuşdur.
2009-cu ildə əsas kapitala
yönəldilmiş investisiyalarda daxili sərmayələrin
üstünlük təşkil etməsi (82,4
faiz daxili, 17,6 faiz xarici) də sahibkarlığa göstərilən
qayğının nəticəsidir. Daxili sərmayələrin
ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə
11,6 faiz artması Azərbaycanda
güclü sərmayədarlar təbəqəsinin formalaşdığına
dəlalət edir.
Ölkədə
sahibkarlıq və investiya mühitinin tənzimlənməsində,
investisiyaların təşviqində mühüm rol oynayan Azərbaycanda
İxracın və İnvestisiyaların Təşviqi Fondunun
(AZPROMO) fəaliyyətinin daha da gücləndirilməsi
istiqamətində atılan addımların əhəmiyyəti
də bu baxımdan xüsusi vurğulanmalıdır. Respublikamızda
sahibkarlığın inkişafına təkan verəcək
xarici investisiyaların cəlb olunması, qeyri-neft sektorunda
ixracyönümlü istehsal sahibkarlığının
inkişafının təmin edilməsi Azərbaycanda
İxracın və İnvestisiyaların Təşviqi Fondunun
qarşısına mühüm vəzifələr
qoymuşdur. Fondun xətti ilə son 7 ildə
xarici dövlətlərin rəsmi və işgüzar dairələrinin
iştirakı ilə biznes-forumların keçirilməsi ənənə
halını almışdır. Təkcə
2004-2006-cı illərdə ölkə
başçısının iştirakı ilə
Böyük Britaniya, İtaliya, Çin, Latviya, Rusiya,
Türkiyə, Yaponiya, Almaniya və digər ölkələrdə
təşkil olunmuş biznes forumlar ölkəmizin qeyri-neft
sektoruna xarici sərmayələrin təşviqini təmin etməklə
bərabər, istehsal olunan çeşidli məhsulların
ixracat bazarlarına çıxış imkanlarını da
xeyli genişləndirmişdir.
Ümumdünya
İqtisadi Forumunun (Davos Forumu) "Qlobal Rəqabət
Hesabatı - 2010" adlı sənədi Azərbaycanın rəqabətə
davamlı ölkələr sırasında olduğunu bir daha
təsdiqləyir. Dünyanın 133 ölkəsini, o
cümlədən postsovet dövlətlərini əhatə
edən hesabatdan aydın olmuşdur ki, Azərbaycan qlobal rəqabətlilik
indeksinə əsasən, 2008-ci illə müqayisədə 18
pillə irəliləmişdir. Əgər 2008-ci ildə
həmin indeks üzrə Azərbaycan 69-cu yerdə qərarlaşmışdısa,
ötən il 51-ci pilləyə
qalxmışdır. Dünya İqtisadi Forumu
bunun səbəbləri sırasında ilk olaraq ölkədə
mövcud olan güclü makroiqtisadi sabitliyə, habelə
davamlı islahatlara diqqət çəkmişdir.
Müşfiq Atakişiyev,
Iqtisad elmləri doktoru,
Professor
Azərbaycan.- 2010.- 8
aprel.- S. 6.