Fövqəladə hallar
orqanlarında xidmətkeçmə haqqında Azərbaycan
Respublikasının Qanunu
Bu Qanun fövqəladə
hallar orqanlarında xidmətkeçmənin qaydaları və
şərtlərini, həmin orqanlarda xidmət keçən
şəxslərin hüquqi vəziyyətinin əsaslarını
müəyyən edir.
I fəsil
Ümumi müddəalar
Maddə 1. Fövqəladə hallar orqanlarında xidmətkeçmə
1.1. Fövqəladə hallar
orqanlarında xidmət müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş
fəaliyyət istiqamətləri üzrə səlahiyyətlərini
həyata keçirən Azərbaycan Respublikası vətəndaşlarının
dövlət qulluğunun xüsusi növüdür.
1.2. Fövqəladə hallar
orqanlarının hərbi qulluqçuları, xüsusi
rütbəsi olan əməkdaş ları və dövlət
qulluqçuları xidmət (qulluq) keçərkən xidmət
(qulluq) keçmənin bu Qanunun 2-ci mad dəsi ilə müəyyən
edilmiş hüquqi əsaslarına uyğun olaraq öz səlahiyyətləri
daxilində fəa liyyət göstərirlər.
Maddə 2. Fövqəladə hallar orqanlarında xidmətkeçmənin
hüquqi əsasları
2.1. Fövqəladə hallar
orqanlarında xidmətkeçmənin hüquqi əsaslarını
Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası, Azərbaycan
Respublikasının qanunları, Azərbaycan
Respublikasının tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələr və digər normativ
hüquqi aktlar təşkil edir.
2.2. Fövqəladə hallar
orqanlarında hərbi qulluqçuların, o cümlədən
müddətli həqiqi hərbi xidmət keçənlərin
xidmət keçməsi “Hərbi xidmət haqqında”, “Hərbi
qulluqçuların statusu haqqında” Azərbaycan
Respublikasının qanunları, “Hərbi xidmətkeçmə
haqqında” Əsas namə, Azərbaycan Respublikası
Silahlı Qüvvələrinin nizamnamələri və digər
nor mativ hüquqi aktlarla tənzimlənir.
2.3. Əmək münasibətlərinə
dair bu Qanunda nəzərdə tutulmayan məsələlər,
həmçinin xüsusi rütbələr nəzərdə
tutulmayan vəzifələrdə işləyən şəxslərin
qulluq keçməsi “Dövlət qulluğu haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qanununun və Azərbaycan Respublikası Əmək
Məcəlləsinin müvafiq normaları ilə tənzimlənir.
Maddə 3. Qanunun tətbiq sahəsi
Bu Qanun müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının aparatında və onun strukturuna daxil olan
qurumlarda Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyi ilə
müəyyən edilmiş səlahiyyətləri həyata
keçirən və xüsusi rütbələr verilməklə
sıravi heyət, kiçik, orta, böyük və ali rəis heyəti vəzifələrində
xidmət edən şəxslərə, habelə müvafiq
icra hakimiyyəti orqanının təhsil müəssisələrinin
xüsusi rütbəli müdavimlərinə (bundan sonra - əməkdaşlar)
şamil edilir.
II fəsil
Fövqəladə hallar orqanlarına xidmətə qəbul,
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad etmə
Maddə 4. Fövqəladə hallar orqanlarına xidmətə qəbulun
qaydaları və şərtləri
4.1. İrqindən, milliyyətindən,
dinindən, dilindən, cinsindən, sosial mənşəyindən,
əmlak vəziy yətindən, yaşayış yerindən,
əqidəsindən, həmkarlar ittifaqlarına və ya digər
ictimai birliklərə mənsubiyyətindən asılı
olmayaraq mü vafiq vəzifənin tələblərinə
uyğun peşə hazırlığına malik olan və Azərbaycan
Respublikasının dövlət dilini sərbəst bilən
Azərbaycan Respublikası vətəndaşlarının
fövqəladə hallar orqanlarında xidmət keçmək
hüququ vardır.
4.2. Fövqəladə hallar
orqanlarına xidmətə qəbul könüllülük əsasında
həyata keçi rilir.
4.3. Fövqəladə hallar
orqanlarına xidmətə qəbul edilmək
üçün təqdim olunan ərizənin forması və
ərizəyə əlavə olunan sənədlərin
siyahısı müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilir.
4.4. Fövqəladə hallar
orqanlarına xidmətə qəbul olunmaq üçün
müraciət etmiş şəxs lərin sənədləri
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada
yoxlanılır.
4.5. Fövqəladə hallar
orqanlarına xidmətə qəbul üçün müraciət
etmiş şəxsin təqdim etdiyi sənədlərdə
bilərəkdən təhrif olunmuş məlumatların qeyd
edilməsi həmin şəx sin xidmətə qəbul
olunmaması və ya xidmət keçməsinə xitam verilməsi
üçün əsas dır.
4.6. Fövqəladə hallar
orqanlarında xidmət keçən şəxslər
arasında xidməti münasibətlərin tənzimlənməsi,
onların ixtisas keyfiyyətlərinin müəyyən
olunması məqsədi ilə bu orqanlarda sıravi heyət,
kiçik, orta, böyük və ali rəis
heyəti vəzifələri, habelə həmin vəzifələrə
uyğun bu Qanunda nəzərdə tutulmuş xüsusi
rütbələr müəyyən edilir.
4.7. Fövqəladə hallar
orqanlarında sıravi heyət və kiçik rəis heyəti
vəzifələri bir qayda olaraq, tam orta və ya orta ixtisas təhsilli
şəxslər hesabına müsahibə əsasında
müqavilə (kontrakt) yolu ilə komplektləşdirilir. Fövqəladə hallar orqanlarında xidmətkeçmə
haqqında müqavilənin (kontraktın) forması və
şərtləri müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilir.
4.8. Fövqəladə hallar
orqanlarında orta rəis heyəti vəzifələri ali və ya orta ixtisas təhsilli, böyük rəis
heyəti vəzifələri isə bir qayda olaraq, ali təhsilli
şəxslər hesabına müsahibə yolu ilə komplektləşdirilir.
4.9. Fövqəladə hallar
orqanlarında xidmətə qəbul olunmaq üçün
müsahibənin keçirilməsi qaydaları müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən
edilir.
4.10. Fövqəladə
hallar orqanlarına xidmətə qəbul müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı rəhbərinin və ya onun müvafiq səlahiyyət
verdiyi vəzifəli şəxslərin əmri ilə rəsmiləşdirilir.
4.11. İkili vətəndaşlığı
və digər dövlətlər qarşısında öhdəlikləri
olan şəxslər, din xadimləri, məhkəmənin
qanuni qüvvəyə minmiş qərarı ilə fəaliyyət
qabiliyyəti olmayan və ya məhdud fəaliyyət qabiliyyətli
hesab edilmiş, məhkumluğu ödənilməmiş və
ya götürülməmiş şəxslər, tibbi rəyə
əsasən fiziki və ya əqli qüsurlarına görə
fövqəladə hallar orqanlarında işləməyə
qadir olmayan, məhkəmə, prokurorluq, ədliyyə, digər
hüquq mühafizə və ya başqa dövlət
orqanlarında əvvəllər yol verdiyi kobud nöqsanlara və
ya xidmətlə bir araya sığmayan hərəkətlərə
görə bu orqanlardan xaric edil miş şəxslər
fövqəladə hallar orqanlarına xidmətə qəbul
edilə bilməzlər.
4.12. Qanunla müəyyən
olunmuş müddətli həqiqi hərbi xidmət keçməmiş
vətəndaşlar, habelə, bir qayda olaraq, yaşı otuzu
keçmiş şəxslər fövqəladə hallar
orqanlarında xüsusi rütbələr nəzərdə
tutulmuş vəzifələrə xidmətə qəbul
edilmirlər.
4.13. Bu Qanunun 4.12-ci maddəsində
nəzərdə tutulmuş yaş məhdudiyyəti
müvafiq icra hakimiyyəti orqanları tərəfindən
böyük və ali rəis heyəti vəzifələrinə
xidmətə qəbul edi lən şəxslərə, habelə
zəruri hallarda fövqəladə hallar orqanlarında maliyyə,
təsərrüfat, tibb, təhsil və digər spesifik sahələr
üzrə sıravi heyət, kiçik və orta rəis heyəti
vəzifələrinə qəbul edilən yaşı
qırxadək olan şəxslərə şamil edilmir.
4.14. Fövqəladə
hallar orqanlarına xidmətə qəbul olunmaq
üçün müraciət etmiş şəxs lərin
fiziki hazırlığı və sağlamlıq vəziyyəti
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən
etdiyi qaydada yoxlanılır.
4.15. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşları hərbi
uçotdan çıxarılaraq müvafiq icra hakimiyyəti
orqanında qeydiyyata alınırlar.
Maddə 5. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşının
andı
5.1. İlk dəfə
fövqəladə hallar orqanlarında xidmətə qəbul
olunmuş əməkdaş xidmətə baş lamazdan əvvəl
Azərbaycan Respublikasının dövlət bayrağı
önündə aşağıdakı məzmu nda and
içir: “Mən, fövqəladə hallar orqanlarında xidmət
keçərkən Azərbaycan Respublikasına sadiq olacağıma,
Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyasına dönmədən
əməl edəcəyimə, dövlət sirrini və xidməti
sirri qoruyacağıma, hüquq və vəzifələrimi qərəzsiz,
vicdanla, qanuna uyğun həyata keçirəcəyimə,
föv qəladə hallar orqanları əməkdaşının
şərəf və ləyaqətini uca tutacağıma and
içirəm.”.
5.2. Fövqəladə hallar
orqanlarının and içən əməkdaşı
andın mətnini imzalayır və bu sənəd onun şəxsi
işində saxlanılır.
Maddə 6. Fövqəladə hallar orqanlarında sınaq
keçmə
6.1. Fövqəladə hallar
orqanlarına ilk dəfə xidmətə qəbul edilən
şəxslər üçün müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının rəhbəri tərəfindən 3 aydan 6 ayadək
sınaq müddəti müəyyən edilə bilər.
6.2. Sınaq müddəti ərzində
fövqəladə hallar orqanlarında xidmətə namizəd
ilkin hazırlıq keçir və onun xidmətə
yararlılığı müəyyən edilir. Sınaq müddəti ərzində namizədə
xüsusi rütbə verilmir.
6.3. Sınaq müddəti
başa çatdıqdan sonra müsbət rəy almış
əməkdaş müvafiq fövqəladə hallar
orqanlarında vəzifəyə təyin olunmaqla daimi xidmətə
qəbul edilir.
6.4. Sınaq müddəti,
fövqəladə hallar orqanına xidmətə qəbula
dair əmrdə göstəri lir.
6.5. Fövqəladə hallar
orqanlarında xidmətə qəbul zamanı rəhbər vəzifəyə
təyin olunan şəxslər, elmi dərəcəsi olan
şəxslər, müvafiq icra hakimiyyəti orqanının
təhsil müəssisələrinin məzunları və
müdavimləri üçün, habelə qanunvericilikdə
nəzərdə tutulmuş digər hallarda sınaq müddəti
müəyyən edilmir.
6.6. Sınaq müddəti
fövqəladə hallar orqanlarında iş stajına
hesablanır, xidmət illərinə görə əlavələr
və pensiya təyin olunarkən nəzərə
alınır.
6.7. Sınaq müddətində
əməkdaşlara vəzifə maaşı və ərzaq
payı və ya ərzaq payı əvəzinə pul
kompensasiyası ödənilir.
6.8. Fövqəladə hallar
orqanlarında sınaq keçmə qaydaları müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən
edilir.
Maddə 7. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşının
şəxsi işi
7.1. Fövqəladə hallar
orqanları əməkdaşının şəxsi işində
onun fövqəladə hallar orqanlarında xidmət keçməsi
haqqında məlumatlar, şəxsi və iş keyfiyyətlərini
əks etdirən sənədlər saxlanılır.
7.2. Fövqəladə hallar
orqanları əməkdaşlarının şəxsi işi
fövqəladə hallar orqanla rının kadr xidməti tərəfindən
aparılır. Şəxsi işin
aparılması və saxlanılması qaydası müvafiq
icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən
edilir.
Maddə 8. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşının
xidməti vəsiqəsi
8.1. Vəzifəyə təyin
olunmuş fövqəladə hallar orqanlarının əməkdaşına
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən
etdiyi qaydada və formada xidməti vəsiqə verilir.
8.2. Fövqəladə hallar
orqanlarının əməkdaşı fövqəladə
hallar orqanlarında xidmət etdiyi dövr ərzində xidməti
və siqədən istifadə edir. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşının soyadı,
adı və atasının adı, vəzifəsi və ya
xüsusi rütbəsi dəyişdikdə, xidməti vəsiqənin
etibarlıq müddəti qurtardıqda, xidməti vəsiqə
itirildikdə və ya korlandıqda ona yeni xidməti vəsiqə
verilir.
8.3. Fövqəladə hallar
orqanları əməkdaşlarının xidməti vəsiqəsinin
itirilməsi və ya korlanması bu Qanuna uyğun olaraq intizam
məsuliyyətinə səbəb ola bilər.
8.4. Fövqəladə hallar
orqanları əməkdaşının xidmətinə xitam
verildikdə xidməti vəsiqə qaytarılmalıdır.
III fəsil
Fövqəladə hallar orqanlarında xidmətkeçmənin
şərtləri
Maddə 9. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
hüquqları
9.0. Fövqəladə hallar
orqanlarının əməkdaşları
aşağıdakı hüquqlara malikdirlər:
9.0.1. vəzifə
borcunu yerinə yetirmək üçün qanunvericiliyə
uyğun olaraq zəruri informasiya və materiallar tələb
etmək və almaq;
9.0.2. fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşını vəzifəyə
təyin etmək və vəzifədən azad etmək hü
ququna malik olan vəzifəli şəxsə öz xidməti
vəzifələrinin yazılı surətdə təsbit
edilmə si və onların icrası üçün şərait
yaradılması barədə müraciət etmək;
9.0.3. qanunvericiliyə
uyğun olaraq pul təminatı almaq;
9.0.4. ixtisasının
artması və xidməti vəzifələrinin yerinə
yetirilməsi nəzərə alınmaqla xidmətdə irəli
çəkilmək;
9.0.5. elmi
və yaradıcılıq fəaliyyəti ilə, habelə
xidmət etdiyi fövqəladə hallar orqanı rəhbərinin
icazəsi ilə pedaqoji fəaliyyətlə məşğul
olmaq;
9.0.6. əmanətlərdən
(depozitlərdən), qiymətli kağızlardan, rentadan və
icarədən gəlir götürmək;
9.0.7. şəxsi
işinin bütün materialları ilə, şəxsi işə
tikilməli olan rəylər və digər sənədlərlə
9.0.8. müvafiq
orqanlarda və məhkəmədə qanuni
hüquqlarını və mənafeyini müdafiə etmək;
9.0.9. həmkarlar
ittifaqlarında birləşmək;
9.0.10. qanunvericilikdə
başqa hal nəzərdə tutulmayıbsa və bu, fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının
funksiyalarının icrası ilə bir araya sığmayan
deyilsə, ictimai birliklərin üzvü olmaq;
9.0.11. xidmət
etdiyi fövqəladə hallar orqanının rəhbərindən
aldığı icrası məcburi olan göstəriş və
ya tapşırığın qanuniliyi onda şübhə
doğurarsa, həmin göstərişin və ya
tapşırığın ona yazılı şəkildə
verilməsi barədə müraciət etmək;
9.0.12. qanunvericilikdə
nəzərdə tutulmuş qaydada dövlət vəsaiti
hesabına təhsil almaq və müvafiq təlim keçmək,
habelə təhsil məqsədi ilə məzuniyyət almaq;
9.0.13. qanunvericilikdə
nəzərdə tutulmuş hallarda və qaydada digər məzuniyyətlər,
pensiya və müavinətlər almaq;
9.0.14. qanunvericilikdə
nəzərdə tutulmuş digər hüquqlardan istifadə
etmək.
Maddə 10. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
vəzifələri
10.0. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşları
aşağıdakı vəzifələri yerinə yetirməyə
borcludurlar:
10.0.1. qanunvericiliyin
tələblərinə riayət etməyə;
10.0.2. fövqəladə
hallar orqanlarının vəzifəli şəxslərinin
öz səlahiyyətləri daxilində verdikləri əmrləri,
sərəncamları və göstərişləri yerinə
yetirməyə;
10.0.3. fövqəladə
hallar orqanlarının digər işçilərinin
işini çətinləşdirən, yaxud fövqəladə
hallar orqanlarının nüfuzunu aşağı sala biləcək
hərəkətlərə yol verməməyə;
10.0.4. vətəndaşların,
müəssisə, idarə və təşkilatların
müraciətlərinə vaxtında baxmağa və öz səlahiyyətləri
daxilində onları qərəzsiz həll etməyə;
10.0.5. vəzifə
borcunun yerinə yetirilməsi zamanı vətəndaşların
şəxsi və ailə həyatı, şərəfi və
ləyaqəti ilə bağlı daxil olan məlumatları
gizli saxlamağa və qanunda nəzərdə tutulmuş
hallar istisna edilməklə, belə məlumatların verilməsini
tələb etməməyə;
10.0.6. öz
gəlirləri və əmlak vəziyyəti haqqında maliyyə
xarakter li məlumatları qanunvericiliyə uyğun olaraq təqdim
etməyə;
10.0.7. qanunvericiliklə
müəyyən edilmiş hallarda və qaydada müvəqqəti
olaraq başqa yaşayış yerinə köçməklə
xidmət etməyə və ya başqa vəzifələri
icra etməyə;
10.0.8. qanunvericiliklə
müəyyən edilmiş hallarda və qaydada fiziki və əqli
qabi liyyətinin və ya tapşırılan funksiyaların
icrasına yararlı olmasının müəyyən edilməsi
üçün tibbi komissiyalarda müayinə dən
keçməyə;
10.0.9. dövlət
sirrini və qanunla mühafizə edilən digər sirri
saxlamağa;
10.0.10. etik
davranış və intizam qaydalarına əməl etməyə;
10.0.11. qanunvericilikdə
nəzərdə tutulmuş digər vəzifələri yerinə
yetirməyə.
Maddə 11. Fövqəladə hallar orqanlarında xidmətlə bir
araya sığmayan fəaliyyət
11.1. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarının
seçkili və ya digər təyinatlı və zifələr
tutmasına, elmi, pedaqoji və yaradıcılıq fəaliyyətindən
başqa sahibkarlıq, kommersiya və digər ödənişli
və ya siyasi fəaliyyətlə məşğul
olmasına və siyasi partiyalara üzv olmasına yol verilmir.
11.2. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşının
aşağıdakılara ixtiyarı yoxdur:
11.2.1. “Korrupsiyaya
qarşı mübarizə haqqında” Azərbaycan
Respublikası Qa nu nunun 9-cu maddəsində nəzərdə
tutulmuş korrupsiya hüquqpozmaları və korrupsiya ya şərait
yaradan hüquqpozmaları törətməyə;
11.2.2. qanunvericiliklə
müəyyən edilmiş hallardan başqa, dövlət
orqanının və ya yerli özünüidarə
orqanının işləri üzrə
üçüncü şəxslərin vəkili olmağa;
11.2.3. xidmət
keçdiyi fövqəladə hallar orqanının rəhbərinə
bildirmədən xarici ölkənin vəsaiti hesabına
xarici ölkələrə getməyə;
11.2.4. fövqəladə
hallar orqanlarında xidmətinə xitam verildikdən sonra
qanunvericiliklə müəyyən edilmiş müddət ərzində
xidməti fəaliyyətinə aid olan və dövlət
sirri və ya qanunla mühafizə edilən digər sirr olan məsələlər
barədə informasiyadan üçüncü şəxslərin
xeyrinə istifadə etməyə;
11.2.5. dini
təbliğ etmək üçün fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşının statusundan istifadə
etməyə və fövqəladə hallar orqanlarının
tabeliyində olan obyektlərdə dini mərasimlərin
keçirilməsinə rəsmi xarakter verməyə;
11.2.6. tətillərdə
və dövlət orqanlarının işini pozan digər hərəkətlərdə
iştirak etməyə.
Maddə 12. İş və istirahət vaxtı
12.1. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarına qanunvericiliklə
müəyyən edilmiş iş və istirahət vaxtı
şamil edilir.
12.2. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşları zəruri hallarda
iş vaxtından sonra, istirahət, səsvermə, iş
günü hesab edilməyən bayram günlərində,
ümumxalq hüzn günündə və digər günlərdə
xidməti vəzifələrinin yerinə yetirilməsinə cəlb
edilə bilərlər. Bu halda onlara
qanunvericiliklə müəyyən edilmiş qaydada ödənc
və ya istirahət vaxtı verilir.
12.3. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarına iş günü ərzində
istirahət və nahar etmək üçün fasilə
verilir.
Maddə 13. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
məzuniyyəti
13.1. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşları
üçün əmək haqqı və digər təminatlar
saxlanılmaqla aşağıdakı məzuniyyət növləri
müəyyən edilir:
13.1.1. illik
əsas məzuniyyət;
13.1.2. illik
əlavə məzuniyyət;
13.1.3. xəstəliyə
görə məzuniyyət;
13.1.4. qısamüddətli
məzuniyyət;
13.1.5. müvafiq
icra hakimiyyəti orqanının təhsil müəssisələrinin
müdavimlərinə tətil məzuniyyəti və təhsil
müəssisələrini bitirməklə əlaqədar məzuniyyət.
13.2. Məzuniyyət müddəti
təqvim günü ilə hesablanır.
13.3. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının illik əsas məzuniyyəti
30 gün müəyyən edilir. Əməkdaşlara fövqəladə
hallar orqanlarında xidmətə qəbul edilən il
üçün əsas məzuniyyət xidmətə qəbul
olunduqları gündən başlayaraq xidmət göstərilən
hər bir tam aya mütənasib olaraq 2,5
gün hesablanır.
13.4. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarının xidmətin
birinci ili üçün əsas məzuniyyət
hüququ xidmətə daxil olduqları andan etibarən 6 ay
xidmət keçdikdən sonra əmələ gəlir.
13.5. Xidmətin ikinci və
sonrakı illəri üçün məzuniyyət təqvim
ili ərzində və müvafiq məzuniyyət
qrafikinə uyğun olaraq verilir.
13.6. Məzuniyyət
dövründə əmək qabiliyyətini müvəqqəti
itirən fövqəladə hallar orqanları əməkdaşının
məzuniyyəti, qanunvericiliklə müəyyən
edilmiş qaydada xəstəlik vərəqində göstərilən
müddət qədər uzadılır.
13.7. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşının istəyi ilə
illik əlavə məzuniyyət əsas məzuniyyətlə
cəmlənə və ya ayrılıqda verilə bilər.
13.8. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarına xidmət illərinə
görə aşağıdakı müddətlərdə əlavə
illik məzuniyyət verilir:
5 ildən 10 ilədək - 3
təqvim günü
10 ildən 15 ilədək -
5 təqvim günü
15 ildən 20 ilədək -
10 təqvim günü
20 il və
daha çox - 15 təqvim günü.
13.9. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarına xəstəliyə
görə məzuniyyət müvafiq icra hakimiy yəti
orqanının xüsusi-həkim ekspertiza komissiyasının
(bundan sonra - xüsusi-həkim ekspertiza komissiyası) rəyi əsasında
verilir.
Xəstəliyə
görə məzuniyyət tibb müəssisələrində
stasionar müalicədə olmayan əməkdaşlara verilir. Həmin məzuniyyətin
müddəti dörd aydan artıq olmamaqla xəstəlikdən
asılı olaraq müəyyən edilir. Xəstəliyə
və müalicəyə görə fasiləsiz məzuniyyət
üçün müəyyən edilən müddət qurtardıqdan
sonra fövqəladə hallar orqanları əməkdaşı
xidmətə yararlılığının
yoxlanılması məqsədilə xüsusi-həkim
ekspertiza komissiyasının müayinəsindən keçməlidir.
Xidməti vəzifələrinin
icrası zamanı alınmış xəsarətlə
(yaralanma, travma, kontuziya ilə) əlaqədar fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının müalicədə
olma müddəti məhdudlaşdırılmır. Həmin əməkdaşlar
müalicə başa çatdıqdan və yaxud müalicənin
mümkünsüzlüyü müəyyən olunduqdan sonra
tibbi müayinəyə göndərilirlər.
Xəstəliyə
görə məzuniyyət əsas məzuniyyətə
hesablanmır.
13.10. Təxirəsalınmaz
sosial-məişət məsələlərinin həlli və
qohumluq borclarının yerinə yetirilməsi
üçün, həmçinin digər üzrlü səbəblərə
görə fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarına
14 günə qədər qısamüddətli məzuniyyət
verilə bilər. Qısamüddətli məzuniyyət
əsas məzuniyyətin müddətinə daxil edilmir.
13.11. Müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının təhsil müəssisələrinin
müdavimlərinə aşağıdakı məzuniyyətlər
verilir:
13.11.1. qış
tətili ilə əlaqədar 14 təqvim günü müddətində;
13.11.2. yay
tətili ilə əlaqədar 30 təqvim günü müddətində.
13.12. Müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının təhsil müəssisələrini bitirən
məzunlara 30 təqvim günü müddətində məzuniyyət
verilir.
13.13. Məzuniyyət
keçirmə yerinə (ölkə daxilində) getmə və
qayıtma vaxtı fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarına
verilən əsas, xəstəliyə görə və
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının təhsil müəssisələrini
bitirməklə əlaqədar məzuniyyətlərin
müddətinə əlavə edilir .
13.14. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının məzuniyyət
hüququ ilə bağlı bu Qanunda nəzərdə
tutulmayan digər məsələlər Azərbaycan
Respublikasının əmək qanunvericiliyi ilə tənzimlənir.
Maddə 14. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
vəzifədə irəli çəkilmə si və
başqa vəzifəyə keçirilməsi
14.1. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşı vəzifədə
irəli çəkilə və ya başqa vəzifəyə
keçirilə bilər.
14.2. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşının vəzifədə
irəli çəkilməsinə və ya baş qa vəzifəyə
keçirilməsinə, bir qayda olaraq, onun
razılığı ilə yol verilir. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşı vəzifədə
irəli çəkilərkən onun təhsili,
işgüzarlığı, peşəkarlıq səviyyəsi,
əməyinin nəticələri, şəxsi keyfiyyətləri,
bərabər vəzifəyə dəyişdirilərkən
isə ailə vəziy yəti, səhhəti, yaşı,
yaşayış yeri və digər hallar nəzərə
alınır.
14.3. Səhhətinə
görə (xüsusi-həkim ekspertiza komissiyasının rəyinə
əsasən) və ya ştatların ixtisarı nəticəsində
bərabər vəzifəyə keçirilməsi
mümkün olmadıqda, habelə intizam tənbehi
qaydasında və ya attestasiyanın nəticələrinə
görə tutduğu vəzifəyə uyğun gəlmədiyi
müəyyən edildikdə fövqəladə hallar
orqanları əməkdaşının aşağı vəzifəyə
keçirilməsinə onun razılığı tələb
olunmur.
14.4. Fövqəladə
hallar orqanlarının aşağı vəzifəyə
keçirilmiş əməkdaşı sonradan xüsusi
rütbəsi, peşəkarlığı, vəzifələrinin
yerinə yetirilməsi və şəxsi keyfiyyətləri nəzərə
alınmaqla yuxarı vəzifəyə təyin oluna bilər.
Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşının
bir vəzifədən başqa vəzifəyə keçirilməsi
bütün hallarda əsası göstərilməklə
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının rəhbəri və
ya onun müvafiq səlahiyyət verdiyi vəzifəli şəxsin
əmri ilə rəsmiləşdirilir və əməkdaşa
elan edilir.
14.5. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşı dövlət
orqanlarında hüquq mühafizə orqanlarının fəaliyyətinin
əlaqələndirilməsi, qanunvericilik və ya təşkilati
təminatı ilə bağlı vəzifələrə
keçdikdə, fövqəladə hallar orqanlarının
kadr ehtiyatında saxlanıla bilər.
Maddə 15. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşının
sərəncamda olması və ya vəzifə səlahiyyətlərinin
icrasından kənarlaşdırılması
15.1. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşı təşkilati-ştat
tədbirlərinin həyata keçirilməsi ilə əlaqədar,
habelə intizam tənbehi qaydasında vəzifədən azad
edildikdə üç ayadək müddətdə müvafiq
icra hakimiyyəti orqanının sərəncamında
saxlanıla bilər. Müstəsna hallarda bu
müddət müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
altı ayadək uzadıla bilər. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşının məzuniyyətdə
olduğu dövr bu müddətə daxil edilmir. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşının
sərəncamda olduğu müddətdə əvvəlki vəzifədə
aldığı aylıq əmək haqqı üç ay
müddətində saxlanılır.
15.2. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşı cinayət
işi üzrə şübhəli və ya təqsirləndirilən
şəxs qismində cəlb olunduqda həmin andan vəzifə
səlahiyyətlərinin icrasından kənarlaşdırıla
bilər.
15.3. Fövqəladə
hallar orqanlarının vəzifə səlahiyyətlərinin
icrasından kənarlaşdırı lmış əməkdaşı
barəsində bəraət hökmü
çıxarıldıqda və ya cinayət təqibinə
xitam verildikdə, o, yenidən səlahiyyətlərinin
icrasına buraxılır.
15.4. Barəsində məhkəmənin
ittiham hökmü və ya tibbi xarakterli məcburi tədbirlərin
tətbiqinə dair məhkəmənin qərarı qanuni
qüvvəyə mindiyi halda fövqəladə hallar
orqanları əməkdaşının xidmət keçməsinə
xitam verilir.
15.5. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşı bu Qanunun 31.1-ci
maddəsində gös tərilən əməlləri
törədib-törətməməsi məsələsinin
araşdırılması məqsədi ilə iki ay müd dətinədək
vəzifə səlahiyyətlərinin icrasından kənarlaşdırıla
bilər. Belə kənarlaşdırma yalnız fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşının öz vəzifə
səlahiyyətlə ri nin icrasının
davam etdirməsinin aparılan xidməti yoxlamaya maneçilik
törədə biləcəyi hallarda həyata keçirilir.
Xidməti araşdırmanın nəticəsindən
asılı olaraq ən geci iki ay müddətində əməkdaş
barəsində vəzifə səlahiyyətlərinin
icrasına buraxılmasına dair və ya intizam tənbehi tədbirinin
tətbiq edilməsinə dair qərar lardan biri qəbul edilir.
15.6. Vəzifə səlahiyyətlərinin
icrasından kənarlaşdırıldığı müddət
ərzində əməkda şa tam həcmdə
əmək haqqı ödənilir.
Maddə 16. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
peşə hazırlığı və ixti saslarının
artırılması
16.1. Fövqəladə
hallar orqanlarını ixtisaslı kadrlarla təmin etmək, əməkdaşların
nəzəri və peşə hazırlığını
artırmaq məqsədi ilə fövqəladə hallar
orqanlarının təhsil müəs sisələrindən,
ixtisasartırma kurslarından, məşğələlərdən,
seminarlardan, konfrans lardan, xarici dövlətlərin və beynəlxalq
təşkilatların müvafiq tədris sistemindən və
digər tədbirlərdən istifadə olunur.
16.2. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşının öz
ixtisasını artırması onun xidmət borcu, əməkdaşların
nəzəri biliklərinin və peşə
hazırlığının artırılması
üçün tədbirlər görülməsi rəhbər
əməkdaşların xidməti vəzifəsidir. Əməkdaşın tutduğu vəzifəyə
uyğun olub-olmaması, mükafatlandırılması və
vəzifədə irəli çəkilməsi məsələlərinin
həlli zamanı onun tədrisə münasibəti, nəzəri
və peşə hazırlığı nəzərə
alınır.
16.3. Fövqəladə
hallar orqanlarında sıravi heyət və kiçik rəis
heyəti vəzifələrinə xidmətə qəbul edilən
şəxslər vəzifələrinin icrasına müvafiq
hazırlıq kursları keçdikdən sonra
başlayırlar.
16.4. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşının təcrübə,
yenidənhazırlanma və ixtisasartırma keçməsi
vaxtı fövqəladə hallar orqanlarında iş
stajına hesablanır, xidmət illərinə görə əlavələr
və pensiya təyin olunarkən nəzərə
alınır.
16.5. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının peşə
hazırlığı və ixtisaslarının
artırılması müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
təşkil olunur.
Maddə 17. Fövqəladə hallar
orqanları əməkdaşlarının attestasiyası və
fəaliyyətlərinin qiymətləndirilməsi
17.1. Tutduqları vəzifələrə
uy ğun lu ğu nun müəyyənləşdirilməsi,
potensial imkanlarından istifadə etmək
mümkünlüyünün aşkara
çıxarılması, peşə səriştəliyinin
artırılmasının stimullaşdırılması, təcrübə,
yenidənhazırlanma və ya ixtisasartırma keçmələrinə
zərurət dərəcəsinin müəyyən edilməsi,
habelə kadrların irəli çəkilməsi məsələlərinin
həyata keçirilməsi məqsədi ilə fövqəladə
hallar orqanlarında kiçik, orta və böyük rəis
heyəti vəzifələrində çalışan əməkdaşların
attestasiyası keçirilir.
17.2. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının
attestasiyası zamanı onların xidməti fəaliyyətinin
qiymətləndirilməsinin nəticələri nəzərə
alınır. Fövqəladə hallar
orqanları əməkdaşlarının fəaliyyətinin
qiymətləndirilməsi “Dövlət qulluğu haqqında”
Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə müəyyən
edilmiş qaydada həyata keçirilir.
17.3. Yalnız müvafiq vəzifələrdə
azı bir il çalışan fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarının
attestasiyası keçirilə bilər. Hər bir fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşının beş ildə bir dəfədən çox
olmayaraq attestasiyası keçirilə bilər.
17.4. Attestasiya kollegial,
obyektiv surətdə və zəruri hallarda müvafiq sahə
üzrə müstəqil mütəxəssislərin cəlb
edilməsi ilə keçirilir.
17.5. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının
attestasiyasının keçirilməsi məqsədi ilə
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının rəhbəri və
ya onun müvafiq səlahiyyət verdiyi vəzifəli şəxslər
tərəfindən attestasiya komissiyası yaradılır.
Attestasiya komissiyası kollegial orqandır, azı beş nəfərdən ibarət olmaqla,
bütün hallarda tərkibi tək sayda yaradılır.
17.6. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının
attestasiyasının nəticələri əsasında
attestasiya komissiyası aşağıdakı qiymətlərdən
birini verir:
17.6.1. tutduğu
vəzifəyə uyğun gəlir;
17.6.2. işini
yaxşılaşdırsa və komissiyanın tövsiyələrini
yerinə yetirsə, bir ildən sonra təkrar attestasiyadan
keçmək şərti ilə tutduğu vəzifəyə
uyğun gəlir;
17.6.3. tutduğu
vəzifəyə uyğun gəlmir.
17.7. Attestasiya komissiyası
attestasiyanın nəticələri əsasında
ayrı-ayrı fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
qazandıqları müvəffəqiyyətlərə görə
mükafatlandırılması, irəli çəkilmək
üçün ehtiyat kadrlar siyahısına daxil edilməsi,
attestasiyadan keçən fövqəladə hallar orqanları
əməkdaşlarının təcrübə, yenidənhazırlanma
və ya ixtisasartırma keçməsi, xidməti fəaliyyətinin,
işinin nəticələrinin yaxşılaşdırılması,
aşağı vəzifəyə keçirilməsi və ya
tutduğu vəzifədən azad edilməsi haqqında
tövsiyələr verə bilər. Bu halda
attestasiya komissiyasının irəli sürdüyü
tövsiyələr əsaslandırılmalıdır.
17.8. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının
attestasiyasının keçirilməsi qaydaları və
attestasiya komissiyasının fəaliyyəti haqqında əsasnamə
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsdiq
edilir.
Maddə 18. Fövqəladə hallar orqanlarında xidmətkeçmənin
yaş həddi
18.1. Əməkdaşlar
fövqəladə hallar orqanlarında aşağıdakı
yaş həddinədək xidmət edirlər:
18.1.1. sıravi
heyət və kiçik rəis heyəti vəzifələrində
xüsusi rütbələrdə olan əməkdaşlar
üçün (bu xüsusi rütbələrdə olan əməkdaşlar
göstərilən yaş həddinə çatdıqda xidmət
illərinə görə pensiya hüququ əldə etmirlərsə,
onlar föv qə ladə hallar orqanlarında xidmətlərini
bu hüququ əldə edənə qədər davam etdirirlər)
- 50 yaş;
18.1.2. orta
və böyük rəis heyəti vəzifələrində
xüsusi rütbələrdə olan əməkdaşlar
üçün - 55 yaş;
18.1.3. bu
Qanunun 18.2-ci maddəsində nəzərdə tutulmuş hal
istisna olmaqla, ali rəis heyəti vəzifələrində
daxili xidmət general-mayoru, tibb xidməti general-mayoru, daxili
xidmət general-leytenantı və tibb xidməti
general-leytenantı xüsusi rütbələrində olan əməkdaşlar
üçün - 60 yaş.
18.2. Müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı tərəfindən ali rəis
heyəti vəzifələrinə təyin olunan şəxslər
üçün xidmətkeçmənin yaş həddi
müəyyən edilmir.
18.3. Bu Qanunun
18.1-ci maddəsi ilə müəyyən edilmiş yaş həddinə
çatmış fövqəladə hallar orqanlarının əməkdaşlarının
xidmətdə olma müddəti müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının rəhbəri tərəfindən 5 ilə qədər
müddətə uzadıla bilər.
18.4. Bu Qanunun
18.2-ci və 18.3-cü maddələrində nəzərdə
tutulmuş hallar istisna olmaqla, xidmətkeçmənin yaş
həddinə çatmış əməkdaşların
fövqəladə hallar orqanlarında xidmət keçməsinə
xitam verilir.
18.5. Xidmət müddətinin
artırılması haqqında qərar bu Qanunla nəzərdə
tutulmuş əsaslarla fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
xidmətdən xaric edilməsini istisna etmir.
Maddə 19. Fövqəladə hallar orqanlarında xidmətkeçmə
ilə bağlı digər məsələlər
19.1. Fövqəladə
hallar orqanlarında xidmət keçmiş şəxslər
məhkəmə, prokurorluq və hüquq mühafizə
orqanlarına xidmətə qəbul edilərkən onların
fövqəladə hallar orqanlarında xidmət illəri həmin
orqanlarda xidmət illərinə daxil edilir və
daşıdıqları xüsusi rütbələr nəzərə
alınır. Həmin orqanlardan və Azərbaycan
Respublikasının Silahlı Qüvvələrindən
fövqəladə hallar orqanlarına xidmətə qəbul
edilmiş şəxslərin xidmət illəri fövqəladə
hallar orqanlarında xidmət illərinə daxil edilir və
daşıdıqları xüsusi (hərbi) rütbələr
nəzərə alınır.
19.2. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşı xidmətkeçmə
ilə bağlı qərarla razı olmadıqda qanunvericiliklə
müəyyən edilmiş qaydada müvafiq yuxarı orqana və
(və ya) məhkəməyə şikayət edə bilər.
19.3. Yuxarı orqan qanunla
müəyyən olunmuş qaydada və müddətdə
şikayətə baxmalı və qəbul olunmuş qərar
haqqında əməkdaşa yazılı məlumat verməlidir.
19.4. Verilmiş şikayət
intizam tənbehinin tətbiq edilməsinə dair qərarın
icrasını dayandırmır.
IV fəsil
Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
xüsusi rütbələri
Maddə 20. Xüsusi rütbələr
20.1. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşları
üçün aşağıdakı xüsusi rütbələr
müəyyən edilir:
20.1.1. Sıravi heyət vəzifələri
üçün xüsusi rütbə:
-daxili xidmət sıravisi;
tibb xidməti sıravisi;
20.1.2. kiçik
rəis heyəti vəzifələri üçün
xüsusi rütbələr:
-daxili xidmət kiçik
çavuşu; tibb xidməti kiçik çavuşu;
-daxili xidmət
çavuşu; tibb xidməti çavuşu;
-daxili xidmət baş
çavuşu; tibb xidməti baş çavuşu;
-daxili xidmət kiçik
giziri; tibb xidməti kiçik giziri;
-daxili xidmət giziri; tibb
xidməti giziri;
-daxili xidmət baş giziri;
tibb xidməti baş giziri;
20.1.3. orta
rəis heyəti vəzifələri üçün
xüsusi rütbələr:
-daxili xidmət kiçik
leytenantı; tibb xidməti kiçik leytenantı;
-daxili xidmət leytenantı;
tibb xidməti leytenantı;
-daxili xidmət baş
leytenantı; tibb xidməti baş leytenantı;
-daxili xidmət kapitanı;
tibb xidməti kapitanı;
20.1.4. böyük
rəis heyəti vəzifələri üçün
xüsusi rütbələr:
-daxili xidmət mayoru; tibb
xidməti mayoru;
-daxili xidmət
polkovnik-leytenantı; tibb xidməti polkovnik-leytenantı;
-daxili xidmət polkovniki; tibb
xidməti polkovniki;
20.1.5. ali
rəis heyəti vəzifələri üçün
xüsusi rütbələr:
-daxili xidmət general-mayoru;
tibb xidməti general-mayoru;
-daxili xidmət
general-leytenantı; tibb xidməti general-leytenantı.
20.2. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarının
xüsusi rütbələri Azərbaycan Respublikası
Silahlı Qüvvələrinin hərbi
qulluqçularının hərbi rütbələrinə bərabər
tutulur.
Maddə 21. Xüsusi rütbələrin verilməsi qaydası
21.1. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarına xüsusi
rütbələr fərdi qaydada, olduqları xüsusi
rütbədə xidmət müddəti, tutduqları vəzifədə
xüsusi rütbə hədləri və bu Qanunda nəzərdə
tutulmuş digər şərtlər nəzərə
alınmaqla verilir. Bu Qanunun 21.16-cı maddəsində
nəzərdə tutulmuş hallar istisna olmaqla, xüsusi
rütbələr ardıcıl olaraq verilir.
21.2. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının xüsusi
rütbələrdə xidmət müddəti
aşağıdakı kimi müəyyən olunur:
21.2.1. daxili
xidmət kiçik çavuşu, tibb xidməti kiçik
çavuşu - 1 il;
21.2.2. daxili
xidmət çavuşu, tibb xidməti çavuşu - 2 il;
21.2.3. daxili
xidmət baş çavuşu, tibb xidməti baş
çavuşu - 3 il;
21.2.4. daxili
xidmət kiçik giziri, tibb xidməti kiçik giziri - 3 il;
21.2.5. daxili
xidmət giziri, tibb xidməti giziri - 3 il;
21.2.6. daxili
xidmət kiçik leytenantı, tibb xidməti kiçik
leytenantı - 1 il;
21.2.7. daxili
xidmət leytenantı, tibb xidməti leytenantı - 2 il;
21.2.8. daxili
xidmət baş leytenantı, tibb xidməti baş
leytenantı - 3 il;
21.2.9. daxili
xidmət kapitanı, tibb xidməti kapitanı - 3 il;
21.2.10. daxili
xidmət mayoru, tibb xidməti mayoru - 4 il;
21.2.11. daxili
xidmət polkovnik-leytenantı, tibb xidməti
polkovnik-leytenantı - 5 il.
21.3. Ali rəis heyəti vəzifələri
üçün xüsusi rütbələrdə, habelə
daxili xidmət polkovniki, tibb xidməti polkovniki, daxili xidmət
baş giziri, tibb xidməti baş giziri, daxili xidmət
sıravisi və tibb xidməti sıravisi xüsusi rütbələrində
xidmət müddəti müəyyən edilmir.
21.4. Ali rəis heyəti vəzifələri
üçün xüsusi rütbələr Azərbaycan
Respublikası Konstitusiyasının 109-cu maddəsinin 24-cü
bəndinə uyğun olaraq müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı tərəfindən verilir. Fövqəladə hallar
orqanlarında müvafiq vəzifələrin və bu vəzifələrə
uyğun ali rəis heyəti vəzifələri
üçün xüsusi rütbələrin siyahısı
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsdiq
edilir.
21.5. Bu Qanunun
21.4-cü maddəsində nəzərdə tutulmuş hallar
istisna olmaqla, digər hallarda xüsusi rütbələr
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı rəhbərinin təsdiq
etdiyi vəzifələrin və bu vəzifələrə
uyğun xüsusi rütbələrin siyahısına
uyğun olaraq verilir.
21.6. Xüsusi rütbələr
verilmə ardıcıllığından asılı olaraq
ilk və növbəti olur. Bu Qanunda nəzərdə
tutulmuş hallar istisna olmaqla, növbəti xüsusi rütbələr
bu Qanuna uyğun olaraq müvafiq vəzifə üzrə nəzərdə
tutulan xüsusi rütbələrdə xidmət müddəti
başa çatdıqda verilir.
21.7. Böyük və orta rəis
heyəti vəzifələri üçün xüsusi
rütbələr müvafiq təqdimatlar əsasında
aşağıdakı vəzifəli şəxslər tərəfindən
verilir:
21.7.1. müvafiq
icra hakimiyyəti orqanının aparatının və
tabeliyində olan qurumların əməkdaşlarına -
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının rəhbəri və
ya onun müvafiq səlahiyyət verdiyi vəzifəli şəxslər
tərəfindən;
21.7.2.
Naxçıvan Muxtar Respublikasının ərazisində yerləşən
fövqəladə hallar orqanlarının əməkdaşlarına
- müvafiq icra hakimiyyəti orqanının rəhbəri tərəfindən. Bu halda daxili
xidmət polkovnik-leytenantı, tibb xidməti
polkovnik-leytenantı, daxili xidmət polkovniki və tibb xidməti
polkovniki xüsusi rütbələrinin verilməsi müvafiq
icra hakimiyyəti orqanının rəhbəri ilə
razılaşdırılır.
21.8. Sıravi heyət və
kiçik rəis heyəti vəzifələri
üçün xüsusi rütbələr müvafiq icra
hakimiyyəti orqanının rəhbəri və ya onun müvafiq
səlahiyyət verdiyi vəzifəli şəxslər tərəfindən
verilir.
21.9. Xüsusi rütbələrin
verilməsinə dair təqdimatın forması müvafiq icra
hakimiy yəti orqanının rəhbəri tərəfindən
müəyyən olunur.
21.10. Daxili xidmət
sıravisi, tibb xidməti sıravisi ilk xüsusi rütbəsi,
sıravi heyət və kiçik rəis heyəti vəzifələrinə
xidmətə qəbul edilən və müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı tərəfindən təsdiq edilmiş proqram üzrə
xüsusi kursları bitirmiş şəxslərə verilir.
21.11. Daxili xidmət
kiçik çavuşu və tibb xidməti kiçik
çavuşu növbəti xüsusi rütbələri
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsdiq
edilmiş proqram üzrə xüsusi kursları müvəffəqiyyətlə
başa vurmuş daxili xidmət sıravisi, tibb xidməti
sıravisi xüsusi rütbələri daşıyan əməkdaşlara
verilir.
21.12. Daxili xidmət
kiçik leytenantı və tibb xidməti kiçik
leytenantı növbəti xüsusi rütbələri
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsdiq
edilmiş proqram üzrə xüsusi kursları bitirmiş, eləcə
də xüsusi təyinatlı orta-ixtisas təhsili müəssisələrini
bitirib orta rəis heyəti vəzifələrinə təyin
edilən sıravi heyət və ya kiçik rəis heyəti
rütbələrində olan fövqəladə hallar
orqanları əməkdaşlarına verilir.
21.13. Daxili xidmət
leytenantı və tibb xidməti leytenantı xüsusi rütbələri
aşağıdakı şəxslərə verilir:
21.13.1. xüsusi
rütbədə xidmət müddəti başa
çatmış daxili xidmət kiçik leytenantına və
tibb xidməti kiçik leytenantına;
21.13.2. sıravi
heyət və kiçik rəis heyətinin xüsusi rütbələrini
daşıyan müvafiq icra hakimiyyəti orqanının
xüsusi təyinatlı təhsil müəssisələrini
bitirmiş və orta rəis heyəti vəzifələrinə
təyin edilən fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarına;
21.13.3. orta
və böyük rəis heyəti vəzifələrinə
qəbul edilən ali təhsili olan şəxslərə (ilk
xüsusi rütbə kimi).
21.14. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarına növbəti
xüsusi rütbə verilərkən tutduğu vəzifə
və xidməti keyfiyyətləri nəzərə
alınır.
21.15. Hərbi və hüquq
mühafizə orqanlarından fövqəladə hallar
orqanlarına xidmətə keçmiş şəxslərə
xüsusi rütbə onların fövqəladə hallar
orqanlarında tutduqları vəzifə və əvvəlki
xüsusi (hərbi) rütbəsi nəzərə
alınmaqla, bu Qanuna əsasən verilir.
21.16. Müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının rəhbəri və ya onun müvafiq səlahiyyət
verdiyi vəzifəli şəxslər, vəzifələrini
nümunəvi icra etdiyinə və xidməti nailiyyətlərinə
görə fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarına
mükafatlandırma qaydasında bu Qanunda nəzərdə
tutulmuş müvafiq rütbədə xidmət müddəti
başa çatmamış və ya tutduğu vəzifə
üçün müəyyən edilən xüsusi rütbədən
bir pillə yüksək xüsusi rütbə verə bilərlər.
21.17. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşına bu Qanunun 21.16-cı
maddəsində nəzərdə tutulmuş hallarda növbəti
xüsusi rütbə, onun daşıdığı xüsusi
rütbədə xidmət müddətinin ən azı
yarısı keçdikdən sonra, vəzifə
ştatları ilə nəzərdə tutulan rütbələr
həddində verilə bilər. Rütbədə
xidmət müddəti başa çatmamış növbəti
xüsusi rütbə və vaxtından əvvəl tutduğu
vəzifə üçün müəyyən edilən
xüsusi rütbədən bir pillə yüksək xüsusi
rütbənin verilməsinə əməkdaşın
fövqəladə hallar orqanlarında xidmət keçdiyi
müddətdə yalnız iki dəfə yol verilə bilər.
21.18. Vəzifədə irəli
çəkilərkən fövqəladə hallar orqanları
əməkdaşına bu Qanunun 21.17-ci maddəsinin tələbləri
nəzərə alınmadan daşıdığı
xüsusi rütbədən bir pillə yuxarı xüsusi
rütbə verilə bilər.
21.19. Ehtiyatda olan zabitlər
fövqəladə hallar orqanlarında xüsusi rütbələr
üzrə vəzifələrə təyin olunduqda həmin
şəxslərə ilk xüsusi rütbə, onların hərbi
rütbələri üçün müəyyən edilən
müddət başa çatdığı təqdirdə,
bir pillə yüksək verilə bilər.
21.20. Fövqəladə
hallar orqanlarının elmi dərəcəsi olan əməkdaşlarına
onların vəzifələri üzrə nəzərdə
tutulan xüsusi rütbədən bir pillə yuxarı
xüsusi rütbə verilə bilər.
21.21. Fövqəladə
hallar orqanlarında orta və böyük rəis heyəti vəzifələri
üçün ilk və ya attestasiya qaydasında xüsusi
rütbələr əməkdaşın təyin olunduğu
vəzifənin rütbə həddi daxilində müvafiq icra
hakimiyyəti orqanının rəhbəri tərəfindən
verilir.
21.22. Fövqəladə
hallar orqanlarının sıravi heyət və ya kiçik rəis
heyəti vəzifələrində olan əməkdaşları
orta və ya böyük rəis heyəti vəzifələrinə
təyin olunduqda, müvafiq icra hakimiyyəti orqanının rəhbəri
və ya onun səlahiyyət verdiyi vəzifəli şəxslər
tərəfindən onlara mövcud xüsusi rütbədə
xidmət müddətindən asılı olmayaraq vəzifəyə
təyin olunduqları rəis heyətinin ilk xüsusi rütbəsi
verilir.
21.23. Fövqəladə
hallar orqanlarının sərəncamında olan, yaxud intizam tənbehi
verilmiş, həmçinin barələrində cinayət
işi başlanmış və ya xidməti yoxlama
keçirilən əməkdaşlar vəzifəyə təyin
olunana, intizam tənbehi götürülənə, ibtidai
istintaq da cinayət işinin icraatına bəraətverici əsaslarla
xitam verilənə və ya məhkəmənin hökmü
ilə bəraət alanadək, yaxud barələrində xidməti
yoxlama qurtaranadək növbəti xüsusi rütbələrə
təqdim edilmirlər.
21.24. Xüsusi rütbədə
xidmət müddəti həmin xüsusi rütbənin verilməsi
haqqında əmrin imzalandığı gündən
hesablanır.
21.25. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarına növbəti
xüsusi rütbənin verilmə si əsassız olaraq
gecikdirildikdə onların növbəti xüsusi rütbə
alması üçün xidmət müd dəti əvvəlki
xüsusi rütbədə xidmət müddətinin bitdiyi
vaxtdan hesablanır.
21.26. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının intizam tənbehi
qaydasında aşağı salınmış xüsusi
rütbədə xidmət müddəti, bərpa olunmuş
xüsusi rütbədə xidmət müddətinə daxil
edilmir.
21.27. Xüsusi rütbə
fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarına
ömürlük verilir və onlar yalnız qanunvericiliklə
müəyyən edilmiş qaydada xüsusi rütbədən
məhrum oluna bilərlər.
V fəsil
Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
hüquqi və sosial müdafiəsi, maddi təminatı
Maddə 22. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
hüquqi müdafiəsi
22.1. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşı bu Qanunda nəzərdə
tutulmuş hallar istisna olmaqla, digər hallarda vəzifə səlahiyyətlərinin
icrasından kənar laş dı rı
la, fövqəladə hallar orqanlarından xaric edilə və
onun xidmət keçməsinə xitam verilə bilməz. Qanunvericiliklə səlahiyyət verilmiş şəxslərdən
başqa, digər şəxslərin fövqəla də
hallar orqanları əməkdaşının qanuni fəaliyyətinə
məhdudiyyət qoyması, təsir və müdaxilə etməsi
yolverilməzdir.
22.2. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşları və
onların ailə üzvləri barədə məlumatların
məxfiliyinin qorunması üçün müvafiq icra
hakimiyyəti orqanının qərarı ilə rabitə
sorğu xidmətinə və ya digər məlumat-sorğu
xidmətlərinə bu şəxslərin telefon nömrələri,
yaşayış yeri barəsində və ya hər hansı
digər məlumatların verilməsi müvəqqəti və
ya daimi olaraq qadağan edilə bilər.
22.3. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarının xidmət
keçməsi haqqında məlumatlar yalnız həmin əməkdaşın
xidmət keçdiyi fövqəladə hallar orqanının
rəhbərinin icazəsi ilə verilə bilər.
Maddə 23. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
sosial müdafiəsi
23.1. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının həyatı
və sağlamlığı dövlət büdcəsinin vəsaiti
hesabına qanunvericiliyə uyğun olaraq icbari sığorta
edilir.
23.2. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşları (pensiyaya
çıxmış əməkdaşlar da daxil olmaqla) və
onların ailə üzvləri pulsuz dövlət tibb xidməti
ilə təmin olunurlar. Tibbi xidmətin göstərilməsi
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının tibb xidməti tərəfindən
həyata keçirilir.
23.3. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının müvafiq icra
hakimiyyəti orqanının tibb xidmətindən kənarda
müalicə olunmaları ilə əlaqədar ildə bir dəfə,
orta aylıq əmək haqqının bir misli məbləğində
müalicə üçün birdəfəlik müavinət
verilir.
23.4. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarına məzuniyyətə
çıxarkən ildə bir dəfə bir aylıq vəzifə
maaşı həcmində birdəfəlik müavinət
verilir.
23.5. İllik əsas və əlavə
məzuniyyətlərdən hər hansı səbəbdən
istifadə etməmiş fövqəladə hallar
orqanlarının əməkdaşlarına istifadə edilməmiş
məzuniyyətlərə görə kompensasiyanın verilməsi
qanunvericiliyə uyğun həyata keçirilir.
23.6. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarına ölkə daxilində
məzuniyyəti keçirmə yerinə getmə və geriyə
qayıtma üçün yol haqqı aşağıdakı
məzuniyyətlər verilərkən ödənilir:
23.6.1. əsas
və xəstəliyə görə məzuniyyət
dövründə (ildə bir dəfə);
23.6.2. müvafiq
icra hakimiyyəti orqanının təhsil müəssisə lərinin
müdavimlərinə tətilə çıxmaqla əlaqədar
(ildə iki dəfə);
23.6.3. müvafiq
icra hakimiyyəti orqanının təhsil müəssisələrini
bitirməklə əlaqədar.
23.7. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının ailə
üzvlərindən birinə əsas məzuniyyəti
keçirmə yerinə getmək və geri qayıtmaq
üçün iki ildə bir dəfə yol haqqı ödənilir.
23.8. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarının mənzil
hüququ, o cümlədən xüsusi təyinatlı
yaşayış sahələrindən istifadə hüququ
müvafiq qanunvericiliklə tənzimlənir. Mənzil
növbəsinə dayanmış fövqəladə hallar
orqanlarının əməkdaşı xidməti fəaliyyət
zamanı vəfat etdikdə onun ailəsinin mənzil almaq
hüququ saxlanılır.
23.9. Fövqəladə
hallar orqanlarının xidməti vəzifələrinin
icrası ilə əlaqədar həlak olmuş (vəfat
etmiş) və ya xidməti davam etdirməyə imkan verməyən
xəstəliyə tutulmuş, xəsarət (yaralanma, travma,
kontuziya) almış və əmlakına zərər
vurulmuş əmək daşlarına və ya onların ailə
üzvlərinə qanunvericiliyə uyğun olaraq birdəfəlik
müavinətin verilməsi və maddi zərərin ödənilməsi
təmin edilir.
23.10. Fövqəladə
hallar orqanının başqa yerə daimi xidmətə
keçirilmiş əməkdaşı nın
və onun ailə üzvlərinin yeni xidmətkeçmə
yerinə köçmə xərci və birdəfəlik
kompensasiya dövlət büdcəsinin vəsaiti hesabına
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilmiş qaydada ödənilir.
23.11. Fövqəladə
hallar orqanlarında xidmət yerinin dəyişdirilməsi ilə
əlaqədar ya şayış yeri olmayan və bu səbəbdən
kirayə götürülmüş mənzildə yaşayan
əməkdaşlara və onlarla birlikdə yaşayan ailə
üzvlərinə xidmət keçdiyi dövr ərzində
yaşayış məntəqəsindən asılı olaraq
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının müəyyən
etdiyi qaydada və məbləğdə mənzil kirayəsi
üçün pul kompensasiyası ödənilir.
23.12. Yaş həddinə
çatanadək fövqəladə hallar orqanlarında
xüsusi rütbələr nəzərdə tutulmuş vəzifələrdə
azı 25 il xidmət keçmiş əməkdaşlar “Əmək
pensiyaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının
Qanunu na uyğun olaraq pensiya hüququna malikdirlər və
onların xidmət keçməsinə öz xahişləri
ilə xitam verilə bilər.
23.13. Pensiyaya
çıxması, struktur və ştat dəyişiklikləri,
habelə bu Qanunun 23.9-cu maddəsində nəzərdə
tutulmuş hallardan başqa, səhhəti və əlil
olması ilə bağlı fövqəladə hallar
orqanlarında xidmət keçməsinə xitam verilmiş əməkdaşlara
vəzifə və rütbə maaşlarının 6 misli məbləğində
birdəfəlik müavinət verilir.
23.14. Xidməti vəzifələrini
icra edərkən həlak olan (vəfat edən) əməkdaşların
dəfni dövlət büdcəsi vəsaiti hesabına həyata
keçirilir. Əməkdaşların dəfni
zamanı şərəfinə göstərilən ehtiram
qaydaları müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilir.
23.15. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşları dövlət
büdcəsi vəsaiti hesabına imtiyazlı ödəmə
şərti ilə ölkə daxilində sanatoriya-kurort
müəssisələrinə yollayış ala bilərlər.
Maddə 24. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
pensiya təminatı
24.1. Fövqəladə
hallar orqanlarında xidmət keçən və xidmət
keçmiş əməkdaşların, habelə onların
ailə üzv lərinin pensiya təminatı “Əmək
pensiyaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının
Qanunu ilə müəyyən edilir. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının və
onların ailə üzvlərinin pensiya təminatı
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən həyata
keçirilir.
24.2. Fövqəladə
hallar orqanlarında 25 il xidmət
keçmiş və həmin orqanlarda xidmətini davam etdirən
əməkdaşlara aylıq pul təminatı ilə
yanaşı, müvafiq qanunvericiliklə müəyyən
edilmiş məbləğdə əmək pensiyası ödənilir.
Maddə 25. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
maddi təminatı
25.1. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının pul təminatı
vəzifə maaşından, xüsusi rütbəyə
görə maaşdan, fasiləsiz xidmət illərinə, məharət
dərəcəsinə, elmi dərəcəyə və elmi
ada görə əlavələrdən, ərzaq payı və
ya ərzaq payı əvəzinə verilən pul kom pen
sasiyasından və qanunvericiliklə müəyyən
edilmiş digər ödənişlərdən iba rətdir.
25.2. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının vəzifə
və xüsusi rütbəyə görə maaşlarının
məbləği müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilir.
25.3. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarına məharət dərəcəsinə
görə ödənilən pul əlavəsinin
hesablanması qaydası və məbləği müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
25.4. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarına bu orqanlarda xidmət
stajına görə müvafiq icra hakimiyyəti orqanları əməkdaşlarına
fasiləsiz xidmət illərinə görə ödənilən
haqqın hesablanması qaydasına və məbləğlərinə
uyğun olaraq əlavə haqq verilir.
25.5. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarına elmi dərəcələrə
və elmi adlara görə əlavələrin miqdarı
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilir.
25.6. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarına əməyin
ödənilməsi üçün nəzərdə tutulmuş
vəsaitlər hüdudunda xidmətdə fərqləndiklərinə,
xüsusi əhə miy yətli işləri keyfiyyətlə
yerinə yetirdiklərinə və xüsusi xidmət şəraitinə
görə müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
vəzifə maaşlarının 25 faizindən çox
olmamaq şərti ilə əlavələr təyin edilə
bilər.
Xüsusi xidmət
şəraitinin meyarları müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
25.7. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının
mükafatlandırılması məqsədi ilə hər il üçün təsdiq olunan dövlət
büdcəsində bu orqanlar üçün müəyyən
olunmuş aylıq əmək haqqı fondunun (vəzifə
maaşına əlavələr istisna olmaqla) 3 misli həcmində
əlavə vəsait nəzərdə tutulur.
25.8. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarına müvafiq
icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən
edilmiş normalara uyğun ərzaq payı və ya müvafiq
icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən müəyyən
edilmiş qaydada hesablanan ərzaq payı əvəzinə pul
kompensasiyası verilir.
25.9. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşlarına ildə bir dəfə
bir aylıq vəzifə və xüsusi rütbəyə
görə maaşı həcmində maddi yardım göstərilir.
25.10 Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının sosial və
maddi təminatı qaydaları müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
Maddə 26. Geyim forması
26.1. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşları təsviri
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsdiq
edilmiş geyim forması və fərqləndirmə
nişanları ilə təmin olunurlar.
26.2. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarına geyim formaları
müvafiq icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən
müəyyən edilmiş normalar əsasında pulsuz verilir.
26.3. Geyim formasının
daşınması qaydaları müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
26.4. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının arzusu ilə
növbəti verilən geyim formasının əvəzinə
onun dəyəri məbləğində pul kompensasiyası
verilə bilər.
26.5. Fövqəladə
hallar orqanlarında xidmətinə pensiya almaq hüququ ilə
xitam verilmiş şəxslər geyim formasını
müvafiq icra hakimiyyəti orqanının əmri ilə
daşıya bilərlər.
Maddə 27. Xidməti silah
27.1. Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşlarının müvafiq icra
hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsdiq edilmiş
siyahıda göstərilən ayrı-ayrı
kateqoriyalarına xidməti vəzifə lərini yerinə
yetirərkən qanunvericiliklə müəyyən edilmiş
qaydada və hallarda xid mə ti silah saxlamaq, gəzdirmək və
təyinatı üzrə tətbiq etmək hüququ verilir.
27.2. Fövqəladə
hallar orqanlarında qanunvericiliklə müəyyən
edilmiş qaydada və hallarda istifadə olunan xidməti
silahların, habelə fövqəladə hallar
orqanlarının qurumlarında istifadə olunan xüsusi vasitələrin
siyahısı və normaları müvafiq icra hakimiyyəti
orqanı tərəfindən müəyyən edilir.
VI fəsil
Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşlarının
həvəsləndirilməsi və onların məsuliyyəti
Maddə 28. Həvəsləndirmə tədbirləri
28.1. Xidməti vəzifələrinin
nümunəvi icrasına, uzunmüddətli qüsursuz fəaliyyətinə
və digər xidmətlərinə görə fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşına
aşağıdakı həvəsləndirmə tədbirləri
tətbiq oluna bilər:
28.1.1. təşəkkür;
28.1.2. pul
mükafatı;
28.1.3. qiymətli
hədiyyə ilə mükafatlandırma;
28.1.4. əvvəllər
verilmiş intizam tənbehinin vaxtından əvvəl
götürülməsi;
28.1.5. fəxri
fərmanla təltif edilmə;
28.1.6. növbəti
xüsusi rütbənin vaxtından əvvəl verilməsi;
28.1.7. xüsusi
rütbənin tutduğu vəzifə üçün nəzərdə
tutulandan bir pillə yuxarı verilməsi;
28.1.8. müvafiq
icra hakimiyyəti orqanı tərəfindən təsis
olunmuş döş nişanları ilə təltif edilmə;
28.2. Fövqəladə
hallar orqanlarının əməkdaşları xüsusi xidmətlərinə
görə qanunvericiliklə müəyyən edilmiş
qaydada Azərbaycan Respublikasının orden və medalları
və fəxri adları ilə təltif olunmaq
üçün təqdim oluna bilərlər.
Maddə 29. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşının
həvəsləndirilməsi qaydası
29.1. Həvəsləndirmə
tədbirlərinin tətbiqi müvafiq icra hakimiyyəti
orqanının rəhbəri və ya onun müvafiq səlahiyyət
verdiyi vəzifəli şəxslər tərəfindən həyata
keçirilir.
29.2. Həvəsləndirmə
tədbiri əmrlə rəsmiləşdirilir və əmr əməkdaşın
şəxsi işinə əlavə olunur. Əmr
verildikdən 3 gün müddətində həmin şəxsə
elan olunur.
Maddə 30. Fövqəladə hallar orqanları əməkdaşının
məsuliyyəti
Fövqəladə
hallar orqanları əməkdaşının məsuliyyətə
cəlb edilməsi, onun hüquqa zidd hərəkətləri
nəticəsində vurulmuş ziyanın ödənilməsi
qaydası qanunvericiliklə müəyyən edilir.
Maddə 31. İntizam məsuliyyətinin növləri
31.1. Fövqəladə hallar
orqanlarının əməkdaşı bu Qanunun 10-cu və
11-ci maddə lərində nəzərdə tutulmuş tələbləri
pozduqda, habelə “Korrupsiyaya qarşı mübarizə
haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun 5.1-ci maddəsi
ilə müəyyən edilmiş maliyyə xarakterli tələblərə
əməl etmədikdə və ya həmin Qanunun 9-cu maddəsində
göstərilən hüquqpozmaları törətdikdə
(onlar inzibati və ya cinayət məsuliyyəti yaratma
dıqda) onun barəsində aşağıdakı intizam tənbehlərindən
biri tətbiq oluna bilər:
31.1.1. məzəmmət
(irad);
31.1.2. töhmət;
Azərbaycan.- 2010.- 15 avqust.- S. 2, 3.