Parlament seçkiləri ədalətli,
şəffaf və demokratik şəraitdə keçiriləcək
Xalq Heydər Əliyev kursuna və Prezident İlham Əliyevin
uğurlu siyasətinə etimadını Yeni Azərbaycan
Partiyasına səs verməklə bir daha nümayiş etdirəcək
- Əli müəllim, 2010 – cu ilin birinci yarısı
Azərbaycanda siyasi - ictimai, iqtisadi və sosial prosesləri necə
xarakterizə edərdiniz?
- Son illərdə
dünya üzrə inkişaf dinamikasına görə ən
yaxşı göstəricilərə malik olan ölkəmizdə
sosial-iqtisadi tərəqqi ötən altı ay ərzində
də əzmlə davam etdirilmişdir. Məlum olduğu kimi,
dünyanı 2008-2009-cu illərdə lərzəyə salan
beynəlxalq maliyyə və iqtisadi böhranın ağır
nəticələri bir sıra ölkələrdə hələ
tam aradan qaldırılmayıb. Azərbaycanda böhranın ən
ağır vaxtlarında belə onun respublikamıza vura biləcəyi
zərbələr minimuma endirildiyi kimi, 2010-cu ilin ilk
yarısında da hər hansı mənfi təsiri qeydə
alınmadı. Bunun səbəblərindən ən birincisi
Azərbaycanın iqtisadi inkişaf strategiyasının dərindən
düşünülmüş əsaslara söykənməsi
və iqtisadi quruculuğun sağlam təməllər üzərində
bərqərar olmasıdır. Nazirlər Kabinetinin 2010-cu ilin
birinci yarısının sosial-iqtisadi inkişafının
yekunlarına həsr olunmuş iclasında da bu barədə
geniş fikirlər səsləndi. Prezident İlham Əliyevin
qeyd etdiyi kimi, "Azərbaycanda 2009-cu ildə iqtisadi
inkişaf baxımından çox yüksək göstəricilər
əldə olunmuşdur. 2010-cu ildə də bu müsbət
meyillər davam etmişdir və iqtisadiyyatımızın
bütün sahələrində inkişaf var, tərəqqi
var". İqtisadiyyatın inkişafı paralel olaraq digər
sahələrin yüksəlişi və yeniləşməsi
ilə müşayiət olunur ki, bu da 2010-cu ilin birinci
yarısının səciyyəvi cəhətlərindən
biridir. İctimai-siyasi vəziyyətlə əlaqədar isə
öncə onu qeyd etmək istərdim ki, Azərbaycandakı
sabitlik və əmin-amanlıq bu müddət ərzində
daha da möhkəmlənib. Azərbaycan vətəndaşları
bir daha əmin olublar ki, ölkəmizdə iqtisadiyyatdan
tutmuş bütün sahələrdə müşahidə
olunan inkişaf və yüksəlişin fundamental əsaslarından
biri dayanıqlı sabitlikdir. Bu mənada siyasi-ictimai sabitlik və
əmin-amanlıq Azərbaycanın inkişafının təməl
prinsiplərindən biri kimi qeyd olunmalıdır. Artıq bu
reallığı Azərbaycandakı inkişafı və
müsbət dəyişiklikləri müşahidə edən
bütün beynəlxalq strukturlar da etiraf edirlər. Onlar
etiraf edirlər ki, Azərbaycanın çox sürətli
inkişafının əsasında dayanan həlledici amillərdən
biri məhz ictimai-siyasi sabitlikdir. Bu gün Azərbaycan cəmiyyətini
narahat edən əsas məsələ
torpaqlarımızın bir qisminin işğal altında
olmasıdır. Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq
Qarabağ münaqişəsinin bu günə qədər
nizama salınmaması hər bir vətəndaşımızı
dərindən narahat edir. Ədalət naminə qeyd etmək
lazımdır ki, 2010-cu ildə münaqişənin nizama
salınması istiqamətində bir dinamizm müşahidə
olunmaqdadır. Beynəlxalq təşkilatlar və fövqəldövlətlər,
o cümlədən ATƏT-in Minsk qrupunun həmsədrləri
münaqişənin nizama salınması ilə əlaqədar
müəyyən ümidlər yarada biləcək aktivləşmə
nümayiş etdirirlər. 2010-cu ilin birinci
yarısının ictimai-siyasi proseslərinin çox vacib məqamlarından
biri də ölkəmizdə noyabr ayında keçiriləcək
parlament seçkiləri ilə əlaqədar siyasi arenada
canlanmanın hiss olunmasıdır. Beləliklə, Azərbaycan
2010-cu ilin birinci yarısında da bundan əvvəlki illərdə
müşahidə olunan irəliləyişlərini davam
etdirib, həyatımızın bütün sferalarında
dinamika və dəyişikliklər özünü göstərib.
Bu baxımdan 2010-cu ilin birinci yarısı Azərbaycan
üçün uğurlu olub və bu, sonrakı dövr ərzində
respublikamızın daha sürətli inkişafı
üçün möhkəm təməlin
yaradıldığından xəbər verir.
- Çox doğru qeyd etdiniz ki, hazırda Azərbaycan
ictimaiyyətini narahat edən əsas aktual məsələ
torpaqlarımızın hələ də işğal
altında qalmasıdır. Necə
düşünürsünüz, artıq mahiyyəti məlum
olan yeniləşmiş Madrid prinsiplərini Azərbaycanın
Ermənistana son şansı kimi dəyərləndirmək
olarmı?
- Bəli, bunu məhz
belə dəyərləndirmək lazımdır!
Çünki bütün danışıqlar prosesi və bu
prosesə cəlb olunmuş vasitəçilərin
nümayiş etdirdiyi mövqelər onu göstərir ki, Ermənistanın
Azərbaycan torpaqlarını işğal altında
saxlamasının limitinin artıq çoxdan tükəndiyini
beynəlxalq icma daha aydın şəkildə dərk etməyə
başlayıb. Bu dərketmə fonunda bir yandan münaqişənin
nizama salınması yönündə fəallaşma
müşahidə edilir. Bu barədə əvvəldə
qısa şəkildə fikirlərimi söylədim. Digər
tərəfdən, Azərbaycanın danışıqlar
prosesinə sədaqəti zəminində ölkəmizin Ermənistana
verdiyi son şans amilinin ortaya gəldiyini qeyd etmək olar. Azərbaycanın
gücləndiyi və qüdrətləndiyi, bu güc fonunda
ordumuzun döyüş qabiliyyətini
artırdığı, beynəlxalq icma və güclər
münaqişənin nizama salınmasının
zamanının yetişdiyini dərk edərək ədalətli
həll formalarını axtarmaq istiqamətində səylərini
intensivləşdirdiyi bir məqamda rəsmi Bakının
sülh danışıqlarına sədaqət nümayiş
etdirməsi, sözün həqiqi mənasında, bizim Ermənistana
verdiyimiz son şans kimi qiymətləndirilməlidir. Bu gün
münaqişənin yoluna qoyulması ilə bağlı
reallıqlar əhəmiyyətli dərəcədə dəyişib.
Tərəflərin mövqeyi detalları ilə olmasa da,
mahiyyət etibarilə büsbütün
açıqlanıb. Madrid prinsiplərinin hansı dəyərlər
və məqamlar üzərində qərar tuduğunu, demək
olar ki, həm Azərbaycanda, həm də respublikamızdan kənarda
hər kəs bilir və müvafiq nəticələr
çıxarır. Bütün bunların hamısı ondan
xəbər verir ki, münaqişənin ədalətli şəkildə
nizama salınması üçün əlverişli beynəlxalq
mühit formalaşıb. Mən "əlverişli beynəlxalq
mühitin formalaşması" fikrini söyləyərkən,
hər şeydən əvvəl, beynəlxalq icmanın, əvvəldə
qeyd etdiyim kimi, münaqişənin nizama salınması
limitinin tükəndiyi qənaətinə gəldiyini
ayrıca vurğulamaq istəyirəm. Bu fakt beynəlxalq
gücləri əhəmiyyətli dərəcədə fəallaşdırıb.
Cənubi Qafqazdakı proseslərdə maraqlı olan dairələr
daha aydın dərk etməyə başlayıblar ki, Ermənistanın
Azərbaycana təcavüzünün nəticələri
aradan qalxmadan, birincisi, Cənubi Qafqazda sabitliyin və əmin-amanlığın
təmin edilməsi mümkün deyil. İkincisi, Cənubi
Qafqazda əmin-amanlıq təmin edilmədikcə bu bölgə
ilə münasibətlərini genişləndirmək istəyən
dairələr öz niyyətlərinin həyata keçirilməsi
üçün daha əlverişli imkanlar əldə edə
bilmirlər. Üçüncüsü, Azərbaycan ərazilərinin
işğaldan azad olunmaması bütövlükdə regionun
inkişafı üçün çox ciddi əngəllər
meydana çıxarır. Ən nəhayət, bu, Avropa məkanında
sülhün və təhlükəsizliyin mövcudluğuna
təhlükə və hədə olaraq qalmaqda davam edir.
Bütün bunların hamısı münaqişənin
nizama salınması istiqamətində, qeyd etdiyim kimi, əlverişli
beynəlxalq fonun yarandığından xəbər verir. Digər
tərəfdən, Ermənistanın danışıqlar
prosesində indiyə qədər qeyri-konstruktiv mövqe
nümayiş etdirməsi onu çıxılmaz vəziyyətə
salıb. Eyni zamanda, Ermənistan qeyri-konstruktivliklə
münaqişənin nizama salınması ilə məşğul
olan vasitəçiləri, ümumiyyətlə, bu problemin
yoluna qoyulmasında maraqlı olan dairələri də çətin
duruma salıb. Bu da, təbii ki, beynəlxalq güclərin
imicinə və nüfuzuna kölgə salır. Azərbaycanın
isə həm regionda, həm onun hüdudlarından kənarda
mövqeləri, - istər iqtisadi, istər siyasi, istərsə
də hərbi sahədə, - sürətlə möhkəmlənməkdədir.
Prezident İlham Əliyev Nazirlər Kabinetinin iclasında bu
barədə deyib: "Biz bu gün böyük zirvələrə
çatmışıq. Dünya miqyasında Azərbaycan
böyük hörmətə malik olan ölkədir, bölgədə
həlledici rol oynayır. Bizim iştirakımız olmadan
heç bir məsələ öz həllini tapa bilməz.
Bölgədə irəli sürülən siyasi təşəbbüslər
və onların baş tutmaması bir daha onu göstərir
ki, bizim razılığımız olmadan heç bir məsələ
öz həllini tapa bilməz". Azərbaycanın
nüfuzunun artması, regionda mövqelərinin güclənməsi
və bu gücün özünü qəti şəkildə
ifadə etməsi münaqişənin nizama salınması
üçün vacib arqument rolunda çıxış edir.
Bu arqumentin təsir gücü və dairəsi getdikcə daha
sürətlə artmaqdadır. Bütün bunların
hamısı münaqişənin aradan qaldırılması
üçün vaxtın həddən arıtq gecikdiyini və
qısa zamanda konkret tədbirlərin görülməsinin
vacibliyini ortaya qoyur. Belə bir şəraitdə Azərbaycanın
gözləməsi və danışıqlar prosesinə sədaqət
nümayiş etdirməsi, sözün həqiqi mənasında,
Ermənistana verilən son şans kimi qiymətləndirilə
bilər.
- Qeyd etdiyiniz əlverişli mühiti Azərbaycan
diplomatiyasının uğuru kimi qiymətləndirmək
olarmı?
- Bu əlverişli
mühit Azərbaycana sevgidən yaranmayıb! Əgər belə
olsaydı, ümumiyyətlə Dağlıq Qarabağ
münaqişəsi olmazdı. Azərbaycanla gücü
heç vaxt ölçüyə gəlməyən Ermənistan
tərəfindən torpaqlarımız işğal
olunmazdı! Bu müddət ərzində Azərbaycan
torpaqları işğal altında saxlanmazdı və s. Bu
gün münaqişənin nizama salınması ilə əlaqədar
Azərbaycan üçün əlverişli beynəlxalq
mühitin formalaşmasından danışarkən ilk növbədə
Prezident İlham Əliyevin həyata keçirdiyi siyasətin,
gərgin fəaliyyətinin bəhrə verdiyini qeyd etmək
lazımdır. O cümlədən, Azərbaycan
diplomatiyasının uğurlarını, nailiyyətlərini
ayrıca vurğulamaq lazımdır. Bu uğurların
kökündə dayanan vacib amillərdən biri
respublikamızın iqtisadiyyatının inkişafı və
bir dövlət olaraq mövqelərinin möhkəmlənməsidir.
Azərbaycan iqtisadiyyatının inkişaf etməsi
diplomatiyamızın gücünün artmasına transfer
olunur. Bu inkişaf ordumuzun döyüş qabiliyyətinin
güclənməsinə əsas yaradır. Ölkəmizin
yüksəlişi respublikamızın regionda və beynəlxalq
müstəvidə əhəmiyyətinin və rolunun
artmasında özünü göstərir. Beləliklə, həm
Prezident İlham Əliyevin həyata keçirdiyi siyasətin
uğurları, həm də bu uğurlar üzərində qərar
tutan diplomatik nailiyyətlər Azərbaycan üçün
münaqişənin nizama salınması kontekstində
haqqında danışdığımız əlverişli
mühiti formalaşdırıb. Məmnunluq hissi ilə qeyd
etmək lazımdır ki, sözügedən kontekstdə Azərbaycan
üçün əlverişli şərtlərin də
mövqelərinin möhkəmlənməsini son vaxtlar
ardıcıl olaraq müşahidə etmək
mümkündür. Bu amil özünü
danışıqlar prosesində, o cümlədən
münaqişənin həll olunmasına baxışların
mahiyyətinin dəyişməsində göstərir.
Müşahidə olunan dinamika gələcəkdə də
Azərbaycan üçün əlverişli olan mühitin
baza prinsiplərinin daha da möhkəmlənəcəyinə
ümidlər yaradır. Bütün bunların hamısı
həyata keçirilən Prezident siyasətinin uğurları
və o cümlədən də xarici siyasətin zəfəri
kimi birmənalı şəkildə qiymətləndirilir. Azərbaycan
cəmiyyəti münaqişənin nizama salınması
perspektivlərinə məhz bu amillər və reallıqlar,
faktlar prizmasından baxaraq qiymət verir.
- Bəs münaqişəni nizamlama prosesində
ictimai-siyasi qurumların, qeyri-hökumət təşkilatlarının
fəaliyyətini necə görmək istərdiniz?
- Mənim bu məsələyə
münasibətimin kökündə belə bir yanaşma
dayanır ki, münaqişənin aradan
qaldırılmasına müsbət mənada kömək edə
biləcək nə varsa, ondan faydalanmağa
çalışmaq lazımdır. Çünki burada Azərbaycanın
pozulmuş ərazi bütövlüyünün bərpası
kimi çox ciddi milli məsələ dayanır. Burada
qaçqınlıq və köçkünlük həyatının
acıları ilə yaşayan bir milyondan artıq insanın
öz yurd-yuvalarına qayıtması kimi humanitar bir məsələ
dayanır. Ən əsası, burada milli qürur məsələsi
dayanır. Belə olan halda kim bu işə kömək edə
bilərsə, ondan faydalanmağa çalışmaq
lazımdır. O cümlədən də ictimai-siyasi qurumlar,
qeyri-hökumət təşkilatları əgər
münaqişənin nizama salınmasına bu və ya digər
köməyi göstərə bilərlərsə və yaxud
hər hansı bir problemin həll olunmasına öz
yardımlarını təqdim edə bilərlərsə və
bundan da fayda götürmək mümkündürsə, bunu
etmək lazımdır. Amma gərək bu məsələ
yalnız və yalnız saf mərama, münaqişənin
nizama salınmasına kömək etmək niyyətinə
xidmət etsin. Burada kiminsə özünü reklam etməsi,
dividendlər qazanması niyyətlərini reallaşdırmaq
cəhdləri olmamalıdır. Əgər bunlar yoxdursa və
atılan addımlar, münaqişənin nizama salınması
üçün icmalar arasında etimadın yaranmasına
yardım edirsə, qonşuluq münasibətlərinin
formalaşmasına azacıq da olsa müsbət təsir
göstərə bilirsə, buna getmək lazımdır. Ermənistan
da, Azərbaycan da eyni bölgədə yaşayır və
bundan sonra da yaşayacaqlar. Münaqişə də nə
zamansa həll olunacaq. Demək, qonşu olan bu dövlətlər
və onların əhalisi bir-biri ilə dinc yaşamaq
yollarını və vasitələrini mənimsəməlidirlər.
Buna kimlər kömək edə bilərsə, - istər
ictimai təşkilatlar olsun, istərsə də ziyalılar,
- xor baxmaq lazım deyil. Amma yenə də dediyim kimi, burada
fayda yalnız münaqişənin nizama salınmasına
yönəlməlidir. Yoxsa münaqişənin nizama
salınmasına heç bir kömək etmədən kimsə
özünə dividendlər qazanmaq məqsədilə belə
addımlar atırsa, hesab edirəm ki, bunun faydasından
çox ziyanı var. Digər tərəfdən, Azərbaycan
tərəfindən belə niyyəti ortaya qoyanların,
kimliyindən asılı olmayaraq, addımlarında milli
maraqlar və milli təəsübkeşlik ön planda
durmalıdır. Bu, bütün digər maraqlardan və istəklərdən
öndə dayanmalıdır. Məhz bu prinsiplər çərçivəsində
ictimai-siyasi qurumlar, QHT sektorunun münaqişənin nizama
salınmasında kömək göstərmək
potensialından faydalanmağa çalışmaq
lazımdır.
- Parlament seçkilərinə 4 ay qalır. İndiki
mərhələdə hakim Yeni Azərbaycan Partiyasının
seçki hazırlığı nə yerdədir?
- Yeni Azərbaycan
Partiyası üçün "seçkilərə
hazırlıq" məfhumu sadəcə seçkilərin
keçirilməsi üçün qanunvericiliklə
ayrılmış vaxt çərçivəsinə
sığan anlayış deyil. Hər bir partiya, o cümlədən
YAP üçün mövcudluğun forması bu və ya digər
seçkilərə hazırlaşmaqdan ibarətdir. Ölkədə
keçirilən seçkilərə hazırlaşmaqdan və
iştirakdan kənarda hər hansı partiyanın
mövcudluğu üçün heç bir arqumenti
axtarıb tapmaq mümkün deyil! Məsələyə məhz
bu prizmadan yanaşan YAP fəaliyyətinin başlıca qayəsini,
mənasını və məzmununu seçkilərə
hazırlaşmaqda və iştirak etməkdə görür.
Bu mənada seçkilərə müntəzəm olaraq
hazırlaşmaq YAP-ın fəaliyyətinin əsas xəttini
və qayəsini təşkil edir. Onu da qeyd etmək istərdim
ki, seçkilərə hazırlıq seçki kampaniyaları
dövründə daha intensiv xarakter alır. Artıq
qarşıdan gələn parlament seçkilərinin
keçirilməsinə dörd ay vaxt qalıb. Azərbaycanın
seçki qanunvericiliyinin tələblərinə görə,
seçki kampaniyası iki ay müddətini əhatə edir.
Lakin YAP bu seçkiyə uzun müddətdir
hazırlaşır. Bu müddət ərzində biz konseptual
olaraq seçkilərin keçirilməsi ilə əlaqədar
bir çox məsələləri özümüz
üçün aydınlaşdırmışıq. Həm
də aydınlaşdırılmış həmin məsələlərlə
əlaqədar olaraq praktik addımlar atmışıq.
Bilirsiniz ki, YAP geniş şəbəkəyə malik olan
siyasi təşkilatdır. Onun malik olduğu təşkilati və
insani resursları səfərbər edib seçki
kampaniyasının keçirilməsinə istiqamətləndirmək
böyük səylər tələb edir. Eyni zamanda, bu, əhəmiyyətli
bir vaxtı əhatə edir. Bu mənada biz dəfələrlə
YAP-ın qarşıdan gələn seçki kampaniyası ilə
əlaqədar proqramının ayrı-ayrı
detallarını nəzərdən keçirmiş, dəqiqləşdirmələr
aparmışıq. Resurslardan səmərəli şəkildə
istifadə edilməsi ilə əlaqədar müəyyən
mexanizmlər düşünülüb və onun həyata
keçirilməsi istiqamətində hazırlıqlar davam
edir. Digər tərəfdən, biz seçki
ab-havasının ayrı-ayrı məqamlarını ciddi
şəkildə təhlil edərək müəyyənləşdirdiyimiz
seçki taktikasının uğurlu şəkildə həyata
keçirilməsi üçün daha hansı resursların
cəlb olunması və yaxud da hansı seçki
addımlarının atılması barədə də müəyyən
qənaətlərimizi formalaşdırmışıq. Ona
görə mən bu gün üçün YAP-ın
qarşıdan gələn parlament seçkilərinə
hazırlığını kifayət qədər qənaətbəxş
adlandırardım. Artıq YAP-ın ayrı-ayrı
strukturlarında seçki ab-havası qəti şəkildə
qərarlaşıb. YAP-ın yarım milyondan çox
üzvünün içərisində bu ab-havanın daha da
gücləndirilməsi istiqamətində təşviqatlarımız
aparılır. Beləliklə, bir yandan lazım olan
hazırlıq işləri görülür, digər yandan
partiyamızda seçki əhvali-ruhiyyəsi günbəgün
artır. Bu iki komponent üzrə seçki
kampaniyasının keçirilməsi üçün
YAP-ın tamamilə hazır vəziyyətdə olduğunu
qeyd edə bilərəm.
- Təbii ki, seçiciləri, o cümlədən
500 mindən artıq YAP üzvünü maraqlandıran əsas
məsələ partiyanın müəyyənləşdirəcəyi
namizədlərin siyahısıdır. Seçkiyə 4 ay
qaldığı bir vaxtda namizədlərin müəyyənləşdirilməsi
ilə bağlı nə kimi konkret məqamlar var? Ümumiyyətlə,
namizədlərin müəyyən edilməsi hansı
mexanizmlərlə aparılacaq?
- İnanıram ki,
parlament seçkiləri Azərbaycan xalqının hakimiyyətə
sarsılmaz etimadını növbəti dəfə
nümayiş etdirəcək. Prezident İlham Əliyevin həyata
keçirdiyi islahatların ölkəmizdə çox
böyük uğurlara gətirib çıxarması
faktdır. Azərbaycan iqtisadiyyatının inkişaf etməsindən
tutmuş əhalinin rifahının yaxşılaşdırılması,
Azərbaycanın simasının müasirləşdirilməsi
və yeniləşdirilməsi də daxil olmaqla çox
böyük irəliləyişlər əldə edilib.
Bütün bunların sayəsində Azərbaycan vətəndaşları
iqtidar partiyası olan YAP-a və təbii ki, onun irəli
sürəcəyi namizədlərə dəstəyi
açıq şəkildə ifadə edirlər. Digər tərəfdən,
YAP-ın özünün də nüfuzunun və ictimai
çəkisinin artmasını ayrıca qeyd etmək istərdim.
2005-ci ildə keçirilən parlament seçkiləri ərəfəsində
YAP-ın təxminən 370 min üzvü var idi. Bu gün isə
partiya üzvlərinin sayı yarım milyonu
ötübdür. Bunlar seçicilərdir və təbii ki,
yarım milyondan çox seçicinin birləşdiyi
partiyanın ictimai nüfuzu qarşıdan gələn
parlament seçkilərində böyük uğur
qazanmağa kifayət qədər əsaslar yaradır. Azərbaycanda
hər on seçicidən biri YAP üzvüdür.
Bütövlukdə ölkəmizdə beş milyona yaxın
seçici var. Parlament seçkilərində, bütün
ölkələrdə olduğu kimi, seçicilərin təxminən
yarısının iştirak etdiyini nəzərə alsaq, bu,
təxminən iki milyon yarım, üç milyon seçici
edər. Yarım milyonluq üzvü olan YAP-ın fəallarının
hər biri iki-üç nəfəri bizim irəli
sürdüyümüz namizədlərə səs verməyə
təşviq etsə, onları bizə səs verməyə
inandırsa, bu, artıq milyon yarım-iki milyon səs deməkdir.
Bunun üzərinə partiyanın nüfuzunu gəldikdə,
YAP-ın qarşıdan gələn parlament seçkilərində
çox ciddi uğur qazanması üçün əhəmiyyətli
bazanın olduğunu görərik. Bütün bunlarla
yanaşı, onu xüsusi qeyd etməliyik ki, qarşıdan gələn
parlament seçkilərində YAP-ın ən böyük
resursu seçicilərin Azərbaycan Prezidenti və YAP sədri
İlham Əliyevə, onun həyata keçirdiyi siyasətə
inamıdır. Bu, istinad etdiyimiz, güvəndiyimiz və
uğur gətirəcəyinə inandığımız əsas
resursdur. Siyasi partiyaların seçki kampaniyasının
uğurunu təmin edən amillərin içərisində
namizədlərin düzgün müəyyənləşdirilməsi
taktikası əhəmiyyətli rol oynayır. Bu mənada biz
indi çox ciddi şəkildə araşdırmalar, dəqiqləşdirmələr
və dəyərləndirmələr aparırıq. Hesab
edirik ki, vətəndaşlarımızın, seçicilərimizin
rəğbətini qazanmağa layiq olan namizədləri irəli
sürə biləcəyik. Təbii ki, bunların əhəmiyyətli
bir hissəsi bu gün Azərbaycanın parlamentində
YAP-ı təmsil edən insanlar olacaq. Prinsip etibarilə
- Son bələdiyyə seçkilərində bəzi
YAP üzvləri partiya siyahısından kənarda öz namizədliklərini
irəli sürmüş və müəyyən mənada
seçicilərin səslərinin parçalanmasına səbəb
olmuşdular. Eyni hal parlament seçkilərində
təkrarlana bilərmi? Əgər təkrarlansa, həmin
üzvlər barədə ölçü götürüləcəkmi?
- YAP özünün
seçki təcrübəsini seçkidən-seçkiyə
daha da artırır. Həm partiya, həm də
partiya fəalları ayrı-ayrılıqda seçki
kampaniyasında özünün yerini, rolunu və
atacağı addımları hər seçkidə daha dəqiq
şəkildə müəyyənləşdirirlər.
Bəli, 2005-ci ilin parlament və 2009-cu ilin bələdiyyə
seçkilərində YAP-ın irəli sürdüyü
namizədlərlə yanaşı, fərdi qaydada öz namizədliyini
sürən
- Müxalifət də seçkiyə
hazırlaşır. Hakim partiyanın sədr müavini-icra katibi
və bir siyasətçi olaraq bu hazırlığı izləyirsiniz...
- Cəmiyyətin müəyyən
elektorat resursu var. Bu resurs iki qütb arasında əsas etibarilə
bölüşdürülüb. Bir tərəfdə YAP, digər
tərəfdə rəqiblərimiz olan müxalifət
partiyaları. Mən YAP-ın resursları və
bunun mənbələri haqqında bir qədər əvvəl
qeyd etdim. YAP bu gün Azərbaycan cəmiyyətinin
böyük əksəriyyətinin etimadını
qazanmış ən böyük siyasi təşkilatdır. Məsələyə bu kontekstdən yanaşanda
YAP-ın rəqibləri qismində çıxış edən
müxalifət partiyalarının ictimai dəstəyinin kifayət
qədər aşağı olduğu tamamilə aydın
görünür. Əgər cəmiyyətin
bütöv əksəriyyəti YAP-ı dəstəkləyirsə,
bunun müqabilində müxalifət partiyalarını dəstəkləyən
insanların sayı istər-istəməz az
olacaq. Müxalifəti kimlərinsə kənardan
gəlib dəstəkləməsi mümkün deyil. Olsa belə, bu dəstəyin heç bir faydası
yoxdur. Bunu hər kəs anlayır. Məsləhətdir ki, müxalifət özü də
anlasın. Bu mənada, hesab edirik ki,
qarşıdan gələn parlament seçkilərində
Rəşad Cəfərli
Azərbaycan.- 2010.- 31 avqust.- S. 2.