Sosial-iqtisadi uğurlarla zəngin
mərhələ
Son 7 ildə həyata
keçirilən çoxşaxəli islahatların əsas
qayəsində insan və şəxsiyyət amili dayanır
Yekunlaşmaq üzrə olan 2010-cu ildə
əksər dünya ölkələrində qlobal
böhranın təsirləri özünü qabarıq
göstərsə də, respublikamızın daxili potensiala
əsaslanmaqla həyata keçirdiyi inkişaf strategiyası
uğurlu nəticələrin əldə olunmasına imkan
yaratmışdır. Bazar
münasibətlərinə söykənən liberal iqtisadi
sistemin qurulmasının, vətəndaşların iqtisadi azadlığına,
təşəbbüskarlığına geniş meydan
verilməsinin, Azərbaycanın zəngin təbii
sərvətlərindən səmərəli istifadə
edilməsinin, respublikanın investisiya cəlbediciliyinin
yüksəldilməsinin və digər konseptual
əhəmiyyətli tədbirlərin nəticəsi olaraq
2010-cu ildə Azərbaycan iqtisadiyyatı təkcə
sürətli inkişafla deyil, eyni zamanda, yeni keyfiyyət
parametrləri ilə də özünü
təsdiqləmişdir.
Bu da təsadüfi deyil ki, iqtisadi sahədə
keçid dövrünü geridə qoyan Azərbaycanın
bazar iqtisadiyyatı sisteminə sürətli transformasiyasının
spesifik cəhətləri, daha dəqiqi, respublikanın milli
inkişaf modeli ilə bağlı müzakirələrə
hazırda dünyanın nüfuzlu elm mərkəzlərində
də kifayət qədər həssaslıqla
yanaşılır. Aparılan təhlillər
nəticəsində bu da birmənalı etiraf edilir ki, XXI
əsrin başlanğıcında Azərbaycanın
müstəqil dövlət kimi bölgədə və
dünyada layiqli yerini tapması, regional liderliyini təmin
etməsi, iqtisadi sahədə keçid dövrünü
uğurla başa vurması aparılan düzgün
iqtisadi siyasətin nəticəsidir.
Azərbaycan Prezidenti ötən müddətdə
ümummilli liderin əsasını qoyduğu
çoxşaxəli islahatları uğurla davam
etdirərək yeni siyasi situasiyanın
tələblərinə uyğun zənginləşdirmiş,
respublikamız ümumi daxili məhsulun yüksək artım
tempi ilə dünyada öncül mövqelərə
çıxmışdır. Azərbaycan hökumətinin
daha çox diqqət yetirməli olan problemləri
düzgün müəyyənləşdirən Prezident
İlham Əliyevin 24 noyabr 2003-cü il tarixli
"Azərbaycan Respublikasında sosial-iqtisadi inkişafın
sürətləndirilməsi tədbirləri haqqında"
ilk iqtisadi fərmanının əhəmiyyəti bu
baxımdan xüsusi
vurğulanmalıdır. İqtisadiyyatda mütərəqqi
inkişaf meyillərinin daha da sürətləndirilməsi,
bu prosesdə yüksək dinamizmin təmin olunması
yollarının nəzəri-praktiki və konseptual
əsaslarını özündə əks etdirən
həmin fərman qarşıya qoyulmuş
məqsədlərin reallaşdırılmasından
ötrü çoxsaylı dövlət proqramlarının
hazırlanmasında bir növ baza rolunu oynamışdır. Fərman aidiyyəti dövlət strukturları
qarşısında prioritet istiqamətləri
müəyyənləşdirərək ölkəmizdə
işsizlik probleminin aradan qaldırılması, regionların
tarazlı inkişafı, qeyri-neft sektoruna diqqətin
artırılması, yeni iş yerlərinin
açılması, müasir texnologiyalar əsasında
yenidən qurulmalı olan yerli müəssisələrdə
beynəlxalq standartlara cavab verən məhsulların
istehsalı və dünya bazarına
çıxarılması, habelə aqrar islahatların
başa çatdırılmasına dair bir sıra
dövlət proqramlarının hazırlanmasına rəvac
vermişdir.
Fərmanla
neft gəlirlərindən düzgün istifadəni
nəzərdə tutan uzunmüddətli strategiyanın
hazırlanması da mühüm vəzifələrdən biri
kimi müəyyənləşdirilmişdir. Neft
Fondunun vəsaitlərindən səmərəli istifadə
olunmasına dövlət tərəfindən
göstərilən həssas münasibətin
təzahürü kimi, Azərbaycan Prezidenti İlham
Əliyevin 27 sentyabr 2004-cü il tarixli fərmanı ilə
təsdiq edilmiş "Neft və qaz gəlirlərinin
istifadə olunması üzrə uzunmüddətli
strategiya"nın əhəmiyyətini xüsusi
vurğulamaq lazımdır. Bu strategiyada
vəsaitlərin qeyri-neft sektorunda, regionların, kiçik
və orta sahibkarlığın inkişafında,
yoxsulluğun azaldılması üzrə tədbirlərin
həyata keçirilməsində, "insan
kapitalı"nın formalaşmasında, ölkənin
müdafiə qabiliyyətinin gücləndirilməsində
və digər bu kimi istiqamətlərdə istifadə
olunması nəzərdə tutulmuşdur. Bu
strategiyanın imzalanması bir daha təsdiqləmişdir ki,
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev neft sahəsində
gəlirlərin idarə olunması, onlardan səmərəli
istifadə, habelə şəffaflığın
gözlənilməsi məsələlərinə kifayət
qədər ciddiliklə yanaşır.
Respublikada müşahidə olunan dinamik iqtisadi
inkişaf Bakıda və bir sıra iri
şəhərlərdə qabarıq görünsə
də, bölgələrdə bu prosesin nisbətən
ləng getməsi nəticəsində regional
tarazlığın pozulması ölkə
başçısını qayğılandıran
başlıca məsələlərdən olmuşdur. 2004-cü il fevralın 11-də
"Azərbaycan Respublikası regionlarının sosial-iqtisadi
inkişafı (2004-2008-ci illər) Dövlət
Proqramı"nın təsdiq edilməsi barədə"
fərmanın imzalanması da, ilk növbədə,
regionların qeyri-proporsional inkişafının qarşısını
almağa xidmət etmişdir.
Regionların sosial-iqtisadi inkişafı
Dövlət Proqramı 2003-2008-ci illərdə həm də
inkişaf etməkdə olan bütün ölkələr, o
cümlədən Azərbaycan üçün xarakterik daha
bir vacib problemin həllini - urbanizasiya prosesinin yüksək
səviyyəsinin, şəhərlərə yüksək
axının qarşısının alınması
niyyətini güdmüşdür. Məlumdur ki, keçid
iqtisadiyyatlı ölkələrdə urbanizasiya prosesi
işsizlik, regional balansın pozulması və sosial xarakterli
digər problemlərlə şərtlənir. Deməli,
regionlarda yeni iş yerləri açmaqla, əhalinin qaz, su,
elektrik enerjisi ilə təchizatını
yaxşılaşdırmaqla, mədəni-intellektual mühit
formalaşdırmaqla, paytaxta və digər iri
şəhərlərə kütləvi axını
zəiflətmək mümkündür. Regionların
sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramı
əsasında da məhz hər bir bölgənin malik
olduğu tarixi məşğulluq ənənələrinin
bərpası təmin edilmiş, məqsəd yeni iş
yerlərinin yaradılması yolu ilə paytaxta kütləvi
axının qarşısını almaq olmuşdur.
Dövlət başçısı İlham
Əliyevin 14 aprel 2009-cu il tarixli sərəncamı ilə
təsdiq edilmiş "Azərbaycan Respublikası
regionlarının 2009-2013-cü illərdə sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət Proqramı"nın
başlıca məqsədi bu sahədə həyata
keçirilən siyasətin davamı olaraq ölkədə
qeyri-neft sektorunun inkişafının
sürətləndirilməsinə, iqtisadiyyatın
diversifikasiyasına, tarazlı regional və davamlı
sosial-iqtisadi inkişafa, əhalinin həyat səviyyəsinin
daha da yaxşılaşdırılmasına nail olmaqdır.
Ümumiyyətlə, Prezidentin son 7 ildə
imzaladığı 40-a yaxın Dövlət Proqramı
ölkə həyatının ən müxtəlif
sahələrində kompleks islahatların əsasını
qoymuş, inkişaf prosesində ahəngdarlığı,
yüksək dinamizmi təmin etmiş, ölkənin mövcud
resursları keçid dövrü üçün
səciyyəvi problemlərin tez bir zamanda
aradan qaldırılmasına yönəlmişdir.
İnkişaf, sosial təminat və strukturyönümlü
bu layihələr, ilk növbədə, hər bir
vətəndaşın layiqli həyat tərzinin təmin
olunmasına, insan hüquq və azadlıqlarının
təminatına, dövlət idarəçiliyinin
çevik və işlək mexanizmlər əsasında
həyata keçirilməsinə, bir sözlə, davamlı
və sabit inkişafa xidmət etmişdir.
"Hər bir məmur xalqının
xidmətçisi olmalıdır", - deyən dövlət
başçısı ötən 7 ildə Nazirlər
Kabinetinin müntəzəm olaraq xalq qarşısında
hesabat verməsini, görülən işlər barədə
ictimaiyyətin hərtərəfli məlumatlandırılmasını
da demokratik idarəetmənin zəruri tələbi kimi
önə çəkmişdir. Bu da hökumətin daha
çevik və məsuliyyətli fəaliyyətini
şərtləndirməklə yanaşı, həyata
keçirilən islahatların səmərəli
nəticələr verməsini təmin etmişdir.
Respublikada
həyata keçirilən iqtisadi siyasətin əsasən
sosialyönümlü mahiyyət daşıması da obyektiv
reallıqlarla şərtlənmiş, cəmiyyətin sosial
sifarişini əks etdirmişdir. Bütün
mütərəqqi cəhətləri ilə yanaşı,
bazar iqtisadiyyatı prinsiplərinin respublikamızda bəzi
hallarda aztəminatlı təbəqəsinin sosial
mənafeyinə qarşı yönəldiyi danılmaz
həqiqətdir. Bu baxımdan, aztəminatlı
vətəndaşların sosial müdafiəsi,
istehsalçı və istehlakçının
maraqlarının uzlaşdırılması, bir sözlə,
sosial-liberalizm xətti ötən 7 illik dövrü
səciyyələndirən prioritet istiqamətlərdən
biri kimi diqqəti çəkir. Azərbaycanda yeni
mülkiyyət formalarının yaranması,
sahibkarlığın sürətli inkişafı,
qiymətlərin tənzimlənməsi əhalinin sosial
baxımdan nisbətən zəif təbəqəsinin
maraqlarını inkar etmir.
2009-cu il martın 18-də keçirilmiş
ümumxalq referendumu ilə Azərbaycan Respublikası
Konstitusiyasına edilmiş mütərəqqi
əlavələr və dəyişikliklər də
Azərbaycanda hər bir vətəndaşın normal
yaşayış səviyyəsinin, sosial rifah halının
yüksəldilməsi, firavan yaşayışının
təmini yönümündə həyata
keçirilən tədbirlərin mahiyyətindən irəli
gəlmişdir. Konstitusiyanın 12-ci
maddəsinə edilmiş dəyişikliyə görə,
insan və vətəndaş hüquq və azadlıqları
ilə yanaşı, "Azərbaycan Respublikasının
vətəndaşlarının layiqli həyat səviyyəsinin
təmin edilməsi" dövlətin ali məqsədləri
sırasına daxil edilmişdir. Bu əlavənin
Konstitusiyada əksini tapması respublikanın maliyyə
imkanlarının əhəmiyyətli dərəcədə
artması, hökumətin iqtisadi siyasət strategiyasında
sosialyönümlü məsələlərin prioritetə
çevrilməsi ilə şərtlənmişdir. Azərbaycan dövləti insan hüquq və
azadlıqlarının yüksək səviyyədə
müdafiəsi ilə öz vəzifəsini qətiyyən
məhdudlaşdırmayıb, hər kəsin layiqli həyat
səviyyəsinin təmin olunmasını da ciddi
öhdəlik kimi üzərinə götürmüşdür.
Azərbaycanda uğurla
gerçəkləşdirilən sosial təminat
tədbirləri insanların həyati
tələbatlarının ən azı minimum
səviyyədə ödənilməsinə xidmət edir.
Ölkəmizin sosialyönümlü iqtisadi siyasətinin
ən parlaq göstəricilərindən biri də
ötən 7 ildə 900 mindən artıq yeni iş
yerinin açılması, ciddi sosial bəla kimi
özünü göstərən işsizlik probleminin
əhəmiyyətli dərəcədə aradan qalxması,
habelə yoxsulluq həddinin 49 faizdən 11 faizə
enməsidir. Gənc ailələrin
mənzillə təmini üçün ipoteka sisteminin
yaradılması, eləcə də dövlət
büdcəsindən maliyyələşən strukturlarda
məvaciblərin mütəmadi olaraq qaldırılması da
bu istiqamətdə görülən mühüm tədbirlər
sırasındadır.
Nazirlər Kabinetinin 2010-cu ilin 9 ayının
sosial-iqtisadi yekunlarına həsr olunmuş iclasında
vurğulandığı kimi, bu ilin ötən 9 ayında
icra olunmuş dövlət büdcəsi xərclərinin 2
milyard 65 milyon manatı və ya 30,2 faizi
sosialyönümlü tədbirlərin - təhsil, səhiyyə,
sosial təminat, mədəniyyət sahələrinin
maliyyə təminatına sərf edilmişdir. Bu, 2009-cu ilin
eyni dövrü ilə müqayisədə 124 milyon manat
və ya 6,4 faiz çoxdur. Böhranla
üzləşən bir çox ölkələrdən
fərqli olaraq, Azərbaycan hökuməti sosial müdafiə
tədbirlərini də xüsusi diqqət
mərkəzində saxlamışdır. 2010-cu ilin
sentyabr-oktyabr aylarında Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
imzaladığı sərəncamlarla 1,3 milyon
nəfərdən artıq pensiyaçının baza pensiyalarının 13 faizlik artımı həyata
keçirilmiş, dövlət büdcəsindən
maliyyələşən 800 min nəfərə yaxın
təhsil, elm, səhiyyə, mədəniyyət, kənd
təsərrüfatı, ətraf mühitin mühafizəsi
müəssisələrində çalışanların,
habelə hərbi qulluqçuların
və xüsusi rütbəli əməkdaşların,
dövlət qulluqçusu olmayan mülki şəxslərin
aylıq vəzifə maaşları 10 faiz
artırılmışdır. 394 min aztəminatlı
şəxsə dövlət tərəfindən
ödənilən sosial müavinətlərin
məbləği orta hesabla 20 faiz,
məcburi köçkünlərə yemək xərci
üçün verilən müavinətin məbləği
11 faiz artırılmışdır. 14 minə yaxın
şəhid ailəsi üçün müəyyən
edilmiş Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
təqaüdünün məbləğinə 50 faiz, 87 min
nəfərdən artıq doktorant, ali, orta ixtisas və
peşə məktəbləri və peşə
liseylərinin tələbələrinə və
şagirdlərinə verilən təqaüdlərin məbləğinə
orta hesabla 15 faizlik artım tətbiq edilmişdir.
2003-cü
ildən ölkədə məqsədyönlü
surətdə həyata keçirilən sosial infrastruktur
layihələrinin əsasında da məhz insan amili,
vətəndaşa layiqli xidmət məramı
dayanmışdır. Dəniz
səviyyəsindən 3000 metr hündürlükdə
yerləşən Xınalıq kəndinə yolun, sovet
dövründən mavi yanacaq üzü görməyən
Lerik və Yardımlıya qaz kəmərinin
çəkilməsi, eləcə də Naxçıvanın
fasiləsiz elektrik enerjisi və qazla təmin olunması,
Oğuz-Qəbələ-Bakı su
kəmərinin çəkilməsi, paytaxtda yeni
körpülərin, yol ötürücülərinin, piyada
keçidlərinin istifadəyə verilməsi, respublika
əhəmiyyətli yollarda əsaslı yenidənqurma
işlərinin aparılması, rayonlarda yeni təhsil,
səhiyyə, mədəniyyət, olimpiya idman
komplekslərinin tikintisi, çadır düşərgələrinin
ləğvi və digər tədbirlər dövlət
başçısı İlham Əliyevin iqtisadi
siyasətinin dinamizmini, səmərəliliyini bir daha sübuta
yetirir.
Son illərdə ölkədə uğurla həyata
keçirilən siyasət Azərbaycan üçün
taleyüklü bir sıra layihələrin
gerçəkləşməsini, respublikamızın
bütövlükdə Cənubi Qafqaz regionunda lokomotiv
dövlətə çevrilməsini də təmin
etmişdir. Dövlət
başçısı İlham Əliyev reallığı
düzgün dəyərləndirərək ölkə
iqtisadiyyatının hərtərəfli inkişafının
stimullaşdırılması üçün neft
strategiyasının davam etdirilməsini, "qara
qızıl"dan əldə olunan vəsaitlərin digər
sahələrə yönəldilməsini vacib
saymışdır. Ümummilli lider Heydər Əliyevin əsasını
qoyduğu yeni neft strategiyasının
reallaşdırılması baxımından da son 7 ili
kifayət qədər uğurlu saymaq olar. Xatırlatmaq
yerinə düşər ki, hələ 2005-ci il fevralın
18-də "Əsrin müqaviləsi"
çərçivəsində "Mərkəzi
Azəri" platforması istismara verilmiş, mayın
25-də BTC-nin Azərbaycan, oktyabrın 12-də isə
Gürcüstan hissəsinin neftlə doldurulması ilə
bağlı təntənəli mərasimlər
keçirilmişdir. 2006-cı il iyulun
13-də isə Türkiyənin Ceyhan terminalında
Azərbaycan, Türkiyə və Gürcüstan
prezidentlərinin iştirakıyla BTC-nin tam istismara
verilməsi ilə bağlı möhtəşəm
mərasim təşkil olunmuş, beləliklə,
kimlərinsə bir vaxtlar əfsanə hesab etdiyi bu layihə
"Əsrin müqaviləsi"nin imzalanmasının 12-ci
ildönümü ərəfəsində
gerçəkliyə çevrilmişdir. Cənab İlham
Əliyevin siyasi iradəsi və səyləri ilə
ötən beş ildə həmçinin
Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəməri istifadəyə
verilmiş, Azərbaycanın mavi yanacağı Avropa bazarlarına
nəql olunmuşdur. Xüsusi vurğulamaq
lazımdır ki, bir müddət əvvəl Xəzərin
Azərbaycandakı sektorundakı "Ümid"
yatağında külli miqdarda qaz ehtiyatlarının
aşkarlanması Azərbaycanın qlobal enerji
təhlükəsizliyi sistemindəki mövqelərini daha da
möhkəmləndirəcəkdir.
BTC ilə
yanaşı, Azərbaycan qazını dünya bazarlarına
çatdıracaq Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəməri
də istifadəyə verilmiş, Azərbaycanın mavi
yanacağı - Türkiyə və Yunanıstan
ərazisindən keçməklə - Avropaya
çatdırılmışdır. Strateji əhəmiyyətli
bu layihələrin həyata keçirilməsi
sayəsində Azərbaycan Avropanın enerji
təhlükəsizliyinin başlıca
təminatçısına çevrilmiş, ölkəmizin
dünya üçün önəmi daha da
artmışdır. Eyni zamanda, ABŞ və bir
sıra Qərb dövlətlərinin birmənalı
qarşılamadığı Bakı-Tbilisi-Qars dəmiryolu
layihəsi də dövlət başçısı İlham
Əliyevin diplomatik səyləri nəticəsində
uğurla gerçəkləşmiş, heç bir ölkədən
iqtisadi enerji asılılığı olmayan
Azərbaycanın Cənubi Qafqaz regionundakı lider
mövqeyi daha da möhkəmlənmişdir.
Azərbaycanın mühüm uğurlarından biri
də onun qısa müddətdə Avropa üçün
alternativ enerji mənbələri formalaşdırmaq, neft
kəmərlərini şaxələndirmək
təşəbbüslərini praktik fəaliyyət
müstəvisinə keçirməyə nail olmasıdır.
Respublikamız öncə GUAM
çərçivəsində, sonra isə daha böyük
geosiyasi arealda fəal əməkdaşlıq çevrəsi
yaratmaqla Avropanın bir sıra aparıcı
dövlətlərini yeni enerji təhlükəsizliyi sistemi
ətrafında müzakirələrə cəlb edə
bilmişdir. Bu baxımdan Azərbaycanın nefti və
qazı hesabına yaradılacaq enerji təhlükəsizliyi
sistemi ilə bağlı 2007-2008-ci illərdə Krakov,
Vilnüs, Kiyev və Tbilisidə təşkil olunmuş enerji
sammitlərinin əhəmiyyəti xüsusi
vurğulanmalıdır. Beynəlxalq
əhəmiyyətli bu tədbirlərdə GUAM
dövlətləri ilə yanaşı, Qazaxıstan,
Polşa, Litva, Latviya, Estoniya, Rumıniya, Bolqarıstan kimi
dövlətlərin də yaxından iştirak etməsi
Avropada alternativ enerji mənbələrinə olan obyektiv tələbatın
miqyası barədə aydın təsəvvür
yaradır. "Nabukko" layihəsini həyata
keçirəcək yeni konsorsiumun - Sarmatiyanın əsas
məqsədi də məhz Azərbaycan Respublikası,
Gürcüstan, Ukrayna və Polşa respublikalarının
ərazisindən keçməklə Xəzər
dənizindən Avropa bazarlarına və beynəlxalq bazarlara
gedən daşınma sistemlərinin reallaşdırılmasının
mümkünlüyünü təhlil etməkdir.
2010-cu ilin sentyabrında Azərbaycan,
Gürcüstan, Rumıniya prezidentlərinin, habelə
Macarıstan Baş nazirinin iştirakı ilə AGRI
("Azerbaijan-Georgia-Romania Interconnector") layihəsi ilə
bağlı anlaşma memorandumunun imzalanması da
respublikamızın neft və qaz kəmərlərinin
şaxələndirilməsi sahəsində ardıcıl
və məqsədyönlü siyasət yeritdiyini
göstərir. Məlumat üçün bildirək ki,
Azərbaycan, Gürcüstan və Rumıniya arasında AGRI
layihəsinin reallaşması ilə bağlı anlaşma
memorandumu 2010-cu il aprelin 13-də Buxarestdə
imzalanmışdır. Sentyabrın 15-də isə Bakıda
Azərbaycan, Gürcüstan və Rumıniya arasında AGRI
layihəsi çərçivəsində birgə
müəssisənin yaradılmasına dair anlaşma
memorandumu və yeni şirkətin nizamnaməsinin layihəsi
imzalanmışdır. AGRI layihəsi
çərçivəsində gələcəkdə
Azərbaycan təbii qazının Qara dəniz
sahillərinə nəql olunması, burada xüsusi terminalda
maye hala salınıb Qara dəniz vasitəsilə tankerlə
Rumıniyanın Konstansa limanındakı terminala
çatdırılması, daha sonra isə yenidən bu
ölkənin ərazisində mövcud qaz infrastrukturu
şəbəkəsi ilə Rumıniya və digər Avropa
ölkələrinin tələbatlarının
ödənilməsinə yönəldilməsi
planlaşdırılır. Gələcəkdə Azərbaycan
qazını Avropa Birliyinə üzv ölkələrə
ixrac etmək üçün Konstansadan Bolqarıstan və
Macarıstana iki ayrı boru kəməri çəkilməsi
də nəzərdə tutulur. Layihə
çərçivəsində Konstansa (Rumıniya) və
Kulevi (Gürcüstan) limanlarında maye qaz terminalları
yaradılacaqdır.
Ümumilikdə
bu sahədə qazanılan uğurlar göstərir ki,
respublikamız son 2 ildə dünya iqtisadiyyatına
sarsıdıcı zərbə vuran qlobal maliyyə
böhranından maksimum sığortalanmış,
çətin şəraitdən az itki ilə
çıxmışdır. Böhrana
qarşı etibarlı sipərə çevrilən bu
mütərəqqi inkişaf strategiyası qeyri-neft sektorunun
inkişafı yolu ilə regionların tarazlı və
davamlı inkişafının sürətləndirilməsi,
əhalinin sosial rifah halının daha da
yaxşılaşdırılması, faydalı
məşğulluğunun təmin edilməsi, yeni iş yerlərinin açılması üçün milli
sahibkarlığın hərtərəfli
dəstəklənməsi kimi vacib məqamları
özündə ehtiva etmişdir. Əminliklə demək olar
ki, Azərbaycan xalqının milli mənafeyinə cavab
verən bu siyasət qarşıdakı illərdə də
inamla davam etdiriləcək, respublikamız cənab İlham
Əliyevin rəhbərliyi altında inkişaf tempini
sürətləndirəcək və qabaqcıl
dövlətlər arasında layiqli yerini tutacaqdır.
Müşfiq ATAKİŞİYEV,
iqtisad elmləri doktoru,
professor
Azərbaycan.- 2010.- 21 dekabr.- S. , 4.