Azərbaycanı dünyaya
qovuşduran yol
"Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportuna xoş gəlmisiniz!" - Bu məkanda adamı beləcə nəzakətlə qarşılayıb xoş sözlə uğurlayırlar. Hər sərnişini gedəcəyi ünvana bir məqsəd, arzu aparır. Və göyün yeddinci qatı ilə səfərə çıxan, canını, yaxınını, doğmasını hava gəmisinə etibar edən adamlar üçün bu bir neçə isti, hərarətli, mehriban kəlmənin necə də böyük əhəmiyyəti var!
"... Mənə qanad verin!"
Səmadan söhbət açmaq istəyirəm, Sizə! Səmadan! İşimiz dara düşəndə, çətin bir sınaq qarşısında karıxıb qalanda, xeyirxah, saleh bir işə qərar verəndə hər birimizin əllərimizi açaraq ulu Yaradanımızı aradığımız səmadan. Nədəndirsə, insanın ən munis, məhrəm, romantik duyğuları həmişə göynən bağlı olur. Nəhayətsizdir, əngindir, əlçatmazdır, ona görəmi?..
Heç fikir vermisinizmi, təyyarə hər dəfə şikar üstünə atılmağa hazırlaşan pələng kimi uçuş zolağında bir anlıq "nəfəs dərib" son dəfə güclü mühərrikləri ilə nərildəyib sürətlə göyə şığıyandan sonra insan bu cür xəyalpərvər düşüncələrə dalır. Sən, gümüşü hava gəmisi və bir də qar topası kimi ağ-pənbə buludların üstündən açılan masmavi səma...
İnsanın azadlıq arzusu. Təyyarənin yaranma səbəblərindən biri, bəlkə də elə ilkincisi bu duyğu ilə bağlıdır. Yunan rəvayətlərinin söylədiyi kimi, min illər əvvəl afinalıların qəzəbindən qaçıb Krit hökmdarı Minosa pənah gətirən Dedal sonradan vətəninə dönmək istəyir. Lakin adanın su yolları nəzarətdə olduğundan quş olub uçmağı düşünür. Onun quraşdırdığı qanad gələcək təyyarənin ilk konstruktiv elementi, oğlu İkarın həlak olması isə "hava nəqliyyatında" ilk qəza sayıla bilər.
Həvəskar aviasiyanın tarixi hind, tibet, çin, ərəb mənbələrindən üzü bəri insanların səma ilə bağlı arzularını isbatlayan onlarla fakt tanıyır. Qədim Çində cəza kimi insanın kağız çərpələnglərə bağlanıb göyə buraxılması YI əsrə, ərəb əsarətində olan İspaniyada alim və ixtiraçı Abbas ibn Fərnasın məscid minarəsindən deltaplanla uçuşu IX əsrə təsadüf edir. İlk "qitələrarası uçuş" rekordu da müsəlmanlara aiddir. 1630-cu ildə Əhməd Çələbi İstanbuldakı Qalat qülləsindən atılaraq "qanadlı planer"i ilə Bosforun üzərindən uçub qarşı sahildə yerə enmişdi.
XIX əsrin
sonlarında alman Liliental ilk mühərriksiz uçuş
aparatı olan planerdə süzürdü. Amerikalı Uilber və
Orvill Rayt qardaşlarının avtomobil mühərriki
quraşdırdıqları ilk aeroplan isə 1903-cü il dekabrın 17-də havada cəmi 12 saniyə
süzərək 30 metr qət eləyə bilmişdi.
Bütün
bunlar tarixin yaddaşında qalan ani fraqmentlərdir. Qarşıdan
isə XX əsr gəlirdi.
Azərbaycanın mülki aviasiyası
Ölkəmizdə ilk
təyyarə uçuşları 1910-cu ilə təsadüf
edir. Bundan doqquz il sonra havaya
qalxmış "Fərman-30" tipli təyyarə isə Xəzər
dənizinin üzərindən uçaraq Krosnovodskda yerə
enmişdi. 1921-ci ildə ilk dəfə reysə
poçt-yük təyyarəsi çıxmış, iki ildən
sonra Bakı ilə Tbilisi arasında sərnişin
daşınmasına başlanmışdır.
Xarkovla
İranın Pəhləvi şəhərini birləşdirən
və SSRİ-də sayca ikinci olan beynəlxalq aviasiya xətti
də 1928-ci ildə Bakıdan keçirdi.
Məhz 1938-ci il
iyunun 2-də Azərbaycanda mülki aviasiyanın yaranmasının
əsasını qoyan ilk aviasiya qrupu yaradıldı. Beləliklə, 1991-ci ildə Azərbaycan müstəqilliyini
əldə edənədək ölkəmizin aviasiya təsərrüfatı
ittifaq aviasiya ailəsinin sıradan bir üzvü kimi fəaliyyət
göstərdi, inkişaf etdi, təcrübə topladı.
Mülki aviasiyamız
bugünkü uğurlarına SSRİ-dən qalma kasıb və
nimdaş "cehizlə" yol açdığını
unutmur.
Keçmiş İttifaqın aviasiya parkını təşkil
edən və köhnə olsa da, etibarlı TU-154, TU-134,
YAK-40, AN-2, Mİ-8 və Mİ-2 vertolyotları Azərbaycan
mülki aviasiyası "əzələlərini"
möhkəmlədənədək ləyaqətlə xidmət
etdilər.
Azərbaycan Respublikası
1992-ci il oktyabrın 9-da Beynəlxalq
Mülki Aviasiya Təşkilatının (İCAO), 2002-ci ilin
noyabr ayından isə Avropa Mülki Aviasiya Konfransının
üzvüdür. Hazırda 29 dövlətlə
hava əlaqəsi barədə hökumətlərarası
razılaşma imzalanıb, 22-si ilə razılaşma ekspertlər
səviyyəsindədir. 12 ölkə ilə
belə razılaşmanın əldə edilməsi barədə
2008-ci ildə yaradılmış Dövlət Mülki
Aviasiya Administrasiyası işgüzar danışıqlar
aparır. Bütövlükdə, Azərbaycan
mülki aviasiya üzrə 22 beynəlxalq konvensiyaya
qoşulub.
Müstəqil
Azərbaycanın mülki aviasiyasının lideri "Azərbaycan
Hava Yolları" Qapalı Səhmdar Cəmiyyətidir. Mövcud
olduğu illər ərzində qazandığı zəngin təcrübə
və peşəkarlıq səviyyəsi onu daxili və xarici
aviadaşımaların həyata keçirilməsində
etibarlı tərəfdaş kimi tanıtmışdır.
Dünya maliyyə-iqtisadi böhranının bir çox
aviasiya nəhənglərinin fəaliyyətini iflic etdiyi bir
vaxtda "Azal" bu sınaqdan dəyanətlə
çıxaraq ötən ildə 32 min ton yük və 100
minə yaxın sərnişin daşımağa müvəffəq
olmuşdur.
Bu gün qanadlarında Azərbaycanın
üçrəngli bayrağını gəzdirən
"Azal" MDB-nin 31, Avropanın 16, Amerikanın 12, eləcə
də Asiyanın 15 şəhərinə uçuşlar təşkil
edir. İyulun 15-dən etibarən bu xəritəyə
daha bir ünvan daxil olacaq - A-319 layneri Bakı-Praqa reysi ilə
müntəzəm uçuşlara başlayacaqdır. Eləcə də yeni Bakı-Antalya və
Bakı-Bodrum aviareysləri sərnişinlərə xidmət
edəcəklər. "Azərbaycan Hava Yolları"nın 12 ölkədə nümayəndəlikləri
fəaliyyət göstərir.
Geridə buraxdığımız
son bir neçə il Azərbaycanın
mülki aviasiya təsərrüfatının inkişaf və
formalaşma mərhələsi kimi xarakterizə edilə bilər;
müasir standartlara cavab verən aeroportlar inşa olunub, yeni
laynerlər alınır, sahənin material-texniki bazası əhəmiyyətli
dərəcədə möhkəmlənib.
Ölkə
Prezidenti İlham Əliyevin regionların sosial-iqtisadi
inkişafı ilə bağlı həyata keçirdiyi
kompleks tədbirlərin nəticəsi olaraq bölgələrin
xarici iqtisadi əlaqələrdə, eləcə də beynəlxalq
daşımalarda iştirakının həcmi əhəmiyyətli
dərəcədə artır. Məsələn,
respublikanın cənub bölgəsinə diqqətin
artması Lənkəran aeroportunu "darıxmağa"
qoymur. Hazırda bu şəhərlə
Moskva arasındakı hava əlaqəsini bir neçə
aviaşirkət həyata keçirir. İyul
ayından etibarən Rusiya aviaşirkətlərindən biri Lənkəran-Sankt-Peterburq-Lənkəran
reysi ilə sərnişin daşınmasına başlayacaq.
Daha bir şirkətlə reys açmaq barədə
danışıqlar gedir. Bu, nəyi
göstərir? Deməli, Prezident tərəfindən
düzgün yönəldilmiş iqtisadi siyasət bölgələrin
sosial mənzərəsini, əhalinin rifah halını
yaxşılaşdırmaqla yanaşı, nəqliyyat
infrastrukturunun inkişafına da müsbət impuls verir.
Gəncədən
Moskva, Sankt-Peterburq, Kiyev, Naxçıvan və Bakıya sərnişin
reysləri gerçəkləşdirilir. Perspektivdə
İstanbul ilə hava əlaqəsinin yaradılması layihəsi
durur.
Azərbaycan bu
gün regionun lider ölkəsidir. Bu həqiqəti ən
müxtəlif beynəlxalq sorğu mərkəzləri,
sosial-iqtisadi təhlillə məşğul olan mərkəzlər
də təsbit edirlər. Sevindiricidir ki, həmin
birincilik statusunu respublikanın mülki aviasiya təsərrüfatı
da qoruyub saxlayır. Sərnişin
daşınması nöqteyi-nəzərindən hələlik
tranzit ölkə səviyyəsinə çatmasaq da, yük
daşınmasında Bakı prioritetlərini qoruyub
saxlayır. Həmin seqment üzrə
1996-cı illə müqayisədə yük dövriyyəsi
göstəricisi 1000 dəfəyə yaxın
artmışdır. Bu məsələdə
uçuşların təhlükəsizlik səviyyəsinin
artması və regionda ən yaxşı aeronaviqasiya sisteminin
mövcudluğu sözünü deyir. Binə
beynəlxalq aeroportu BMAT təsnifatı üzrə ən
yüksək- üçüncü kateqoriyaya layiq
görülmüşdür. Bu o deməkdir
ki, Bakıda istənilən hava şəraitində, istənilən
tip hava gəmisi enə bilər. Heydər Əliyev
Beynəlxalq Aeroportunun ərazisində nəhəng Bakı
Yük Terminalı, müasir "Airport" mehmanxanası
tikilib istifadəyə verilmişdir.
"Biz sizin üçün yaranmışıq"
Bu, gəlişigözəl kəlmələr
deyil, sıralarında bir neçə min nəfərlik zəhmətkeş
və mehriban kollektivi birləşdiən "Azərbaycan
Hava Yolları"nın hər bir potensial
sərnişinə ünvanlanmış devizidir.
Hər gün
Azərbaycanın hava məkanından 200-dən artıq təyyarə
uçur. Onların bir hissəsi Heydər Əliyev Beynəlxalq
Aeroportunda yerə enir, bir qismi isə beynəlxalq hava dəhlizləri
ilə yoluna davam edir. Azərbaycanın əsas,
yaxud tranzit ünvan kimi seçilməsi təsadüfi deyil.
Təhlükəsiz səma, yerüstü xidmətin
dünya standartları səviyyəsinə
çatdırılması respublikamızı dünya
aviakompaniyaları üçün cəlbedici etmişdir.
"Azərbaycan Hava
Yolları" QSC-nin prezidenti Cahangir Əsgərovun ölkə
milli aviasiyasının çətin günləri barədə
müxtəlif vaxtlarda söylədiklərini xatırlatmaq
yerinə düşərdi:
- Mülki aviasiyanın bugünkü
durumu, heç şübhəsiz, bütövlükdə Azərbaycanın
nail olduğu uğurlar silsiləsindən bir bənd kimi ulu
öndər Heydər Əliyevin adı ilə
bağlıdır. Ölkə iqtisadiyyatı
üçün çox çətin 1996-cı ildə o,
mülki aviasiyaya az qala ölkə büdcəsinin
yarısını təşkil edən bir məbləğin
- 200 milyon dolların investisiya edilməsi barədə cəsarətli,
uzaqgörən və həmişə olduğu kimi, müdrik
və düzgün bir qərar verdi. Belə ki,
digər nəqliyyat növlərindən fərqli olaraq
aviasiya uzaq qitələri qısa zaman axarında birləşdirən,
müharibə məhrumiyyətlərini yaşayan bir ölkə
üçün optimal və strateji bir xidmət sahəsidir.
Vəziyyətimiz, demək olar ki, kritik həddə
idi; avianəqliyyat vasitələri parkı öz
ehtiyatlarını tükətmiş, gəlirlə xərc
arasındakı nisbət ikincinin xeyrinə artmış,
xarici və daxili borclarımız çoxalmışdı.
Özündə əsaslı yenidənqurmanın
birinci mərhələsi üçün zəruri texnika və
avadanlığın alınmasını nəzərdə
tutan optimal smeta hazırlandı, cəsarətli idarəetmə
tədbirləri həyata keçirildi. Diqqətəlayiqdir
ki, Azərbaycana ilk xarici sərmayələr də məhz
spesifik fəaliyyət sahəsi olan aviasiya vasitəsilə gəldi.
Həmin, heç də asan olmayan illər,
bugünkü hərtərəfli inkişaf etmiş, dönməz
texniki tərəqqi xətti götürmüş mülki
aviasiya nəhənginin üzərində inamla durduğu
möhkəm təməli xatırladır.
Bəli, bu gün həmin təmələ
Azərbaycanın hava məkanında hava hərəkətinin
idarə olunması zamanı uçuşların təhlükəsizliyini
təmin edən "Azəraeronaviqasiya" müəssisəsi,
uçuşların mühəndis-texniki təminatının
həyata keçirilməsi məqsədilə istehsal və
funksional strukturların tam kompleksinə malik Aviasiya-Texniki Mərkəzi,
daxili və beynəlxalq uçuş xətlərində sərnişin
və yüklə bağlı təhlükəsizlik tədbirlərinin
böyük bir spektrini həyata keçirən Aviasiya Təhlükəsizliyi
İdarəsi, hava gəmilərinə yerüstü xidmətlərin
böyük çeşidini təklif edən "Ground
Handling Company" MMC və digər infrastruktur bölmələri
daxildir.
Ulu öndərin təşəbbüsü
və yaxından iştirakı ilə bu gün qürurla onun
adını daşıyan və ən ciddi beynəlxalq
standartlara cavab verən yeni aeroport tikilib istifadəyə
verildi, iki ədəd "Boinq-757" təyyarəsi
alındı, hava hərəkətinin idarəedilməsi yenidən
qurularaq ən müasir aeronaviqasiya avadanlığı və
cihazları ilə təchiz edildi. Məhz
"Azal" rəhbərliyinin
düşünülmüş inkişaf, marketinq və
rasional menecment siyasəti sayəsində Azərbaycan mülki
aviasiyası bugünkü səviyyəsinə
çatmış, Gəncədə, Naxçıvanda, Lənkəranda,
Zaqatalada beynəlxalq uçuşlara xidmər etməyə
qadir hava limanları istifadəyə verilmişdir.
Avropadan dörd ədəd aerobus, altı ədəd
"ATR-42-500" və "ATR-72-5002 tipli sərnişin təyyarələri,
müasir mühərriklərlə təchiz edilmiş
"İL-76" yük təyyarələri, habelə
Fransanın "Evrokopter" şirkətindən altı ədəd
"Super Puma" və "Dauphin" helikopterləri
alınmışdır.
Aviaparkın
rahat, müasir və yüksək texniki göstəricilərə
malik laynerlər hesabına təzələnməsi AZAL rəhbərliyi
üçün prioritet məsələlərdəndir. Beynəlxalq
texniki əməkdaşlıq sahəsində köhnə və
etibarlı tərəfdaş sayılan "Boeinq" şirkəti
ilə "Boeinq-767" təyyarəsinin alınması barədə
müqavilə imzalanmışdır. Bu
tip iki ədəd təyyarə 2011 və 2012-ci illərdə
Azərbaycana gətiriləcəkdir. "Arzuların
layneri" kimi tanınan iki ədəd "Boeinq-787"
drimlaynerləri isə ölkənin hava məkanına
2014-cü ildən sonra daxil olacaqdır. Yeni
təyyarələr, heç şübhəsiz, Yer kürəsinin
ən müxtəlif ünvanlarına yeni uçuşlar, yeni
əlaqələr, Azərbaycanın dünyaya yenidən
tanıdılması sahəsində növbəti addım
olacaqdır.
"Azal"ın sıx əməkdaşlıq
etdiyi və artıq dünyada da etibarlı tərəfdaş
imici qazanmış yükdaşıma operatorlarından olan
"Silk Way" aviaşirkəti bu ilin sonu və
qarşıdakı ildə iki ədəd dünyada ən
böyük "Boeinq-747" yük təyyarəsini ölkəmizə
gətirəcəkdir. Yaxın perspektivdə
daha iki ədəd "Boeinq-767" yük təyyarəsinin
alınması ilə "Silk Way" aviaşirkəti
dünya yükdaşımaları bazarında ciddi rəqibə
çevrilməyi bacaracaqdır.
2005-ci ildə
istifadəyə verilmiş və dünya analoqları
sırasında ən yaxşılarından sayılan, ən
müasir avadanlıq və mexanizmlərlə təchiz
edilmiş "Baku Cargo Terminal"ı yük əməliyyatlarının
səmərəliliyini artırmaqla yanaşı, tarixi
"İpək yolu" layihəsinin bir hissəsi olmaqla
Amerika və Avropadan Asiyaya gedən yüklər
üçün ötürücü məntəqə rolunu
oynayır.
Azərbaycanda
milli aviasiya kadrları hazırlayan elm-təhsil
ocağının açılması müstəsna hadisədir. Hələ ulu öndər
Heydər Əliyev deyirdi ki: "Mən xoşbəxtəm ki,
Azərbaycan mülki aviasiyasının öz milli kadrları
- təyyarəçiləri, mühəndis və mütəxəssisləri
var və onlar bizim aviasiyamızı gələcəkdə də
inkişaf etdirəcəklər".
Milli Aviasiya
Akademiyası həqiqətən, Azərbaycanın müstəqilliyinin
nailiyyətlərindən biridir. Həmin təhsil
müəssisəsinə tanınmış alim, akademik Arif
Paşayevin rəhbərlik etməsi isə buradakı təhsilin,
elmi potensialın və maddi bazanın vəziyyəti barədə
ən səhih məlumatı verir. Bu gün dövlətlərarası
aviasiya komitəsinin mütəxəssislərin
hazırlanması və təkmilləşdirilməsinə
hüquq verən sertifikatına layiq görülmüş ali məktəbdə 2000 nəfərdən
artıq tələbə 20 ixtisas üzrə aviasiyanın
sirlərinə yiyələnir.
"Uçuşa icazə verirəm!"
12 min saat səmada! Yalnızca sən
və səma! Üzbəüz! 12 min saatı
insan ömrünə böləndə nə qədər
edir? Hesablayaq... düz 500 gün, il
yarımdan azacıq kəm. Hər saniyəsi risk və qəhrəmanlıqla
dolu bir ömür əmanəti. Zatən,
taleyini səmaya etibar etmiş adamlar üçün
ömür onillərlə deyil, saatlar, anlarla
ölçülür.
Bu rəqəm
Azərbaycan Hava Yolları Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin
prezidenti Cahangir Calal oğlu Əsgərovun şəxsi
rekordudur. Və mülki aviasiya sistemində uzun illər
müxtəlif rəhbər vəzifələrdə
çalışdığını, böyük aviasiya təşkilatçısı
olduğunu nəzərə alsaq, yüksək bir göstərici
kimi səciyyələndirmək mümkündür.
Bəs bir insan
üçün onun əməyinin, zəhmətinin ən
böyük etirafı nədir? Əməlləri,
yaratdıqları! Elə bir iş görməyi
bacarmalısan ki, illər sonrası həmin dövrü sənin
adınla bağlaya, xatırlaya bilsinlər. Bu
sarıdan bəxti gətirmiş insanlardandır Cahangir Calal
oğlu. 60 illik ömrünün dörd
onilliyi Azərbaycanın mülki aviasiyası ilə
bağlıdır. Gənclikdən
başlayıb ömrün müdriklik zirvəsinədək
uzanan nahamar, sınaq dolu yol. Kimlər gəlib,
kimlər keçib. Asan olmayıb, amma
çətin günlər də qorxudub qaçıra bilməyib.
Pencəyinin
yaxalığına və furajkasına mavi rəngli, qoşa
qanadlı nişan bərkidilmiş təyyarəçilər
izlədiyimiz uşaqlıq filmlərindən hafizəmizdə
bütün dünya qadınlarının aşkar bir
heyranlıqla köks ötürdükləri romantik peşə
sahibləri kimi qalıblar. Ancaq bu peşənin romantikası
ilə yanaşı, sərt gerçəklikləri, çətinlikləri,
riski də az deyil. Əmək
fəaliyyətinə 1970-ci ildə Azərbaycan Mülki
Aviasiya İdarəsinin Bakı Birləşmiş Aviasiya Dəstəsində
çilingər kimi başlayan 20 yaşlı Cahangiri bu
çətinliklər qorxutmadı. Əksinə! 1972-ci
ildə Kremençuq Mülki Aviasiya uçuş məktəbini
təyyarəçi, 1980-ci ildə isə Leninqrad Mülki
Aviasiya Akademiyasını mühəndis-pilot ixtisasları
üzrə bitirən C.Əsgərov müxtəlif illərdə
AN-2 təyyarəsinin ikinci pilotu, komandiri, aviaeskadrilya komandiri,
təlimatçı-pilot, TU-134 təyyarəsinin komandiri,
respublika Aviasiya İşçiləri Həmkarlar
İttifaqı Komitəsinin sədri, 1993-1996-cı illərdə
"Azal"ın Türkiyədəki baş təmsilçisi
vəzifələrində çalışdı. Əmək fəaliyyətinə eyni kollektivdə
sıravi işçi kimi başlayan Cahangir Əsgərov
1996-cı ildə ulu öndərin sərəncamı ilə
"Azərbaycan Hava Yolları" Dövlət Konserninin
baş direktoru, 2008-ci ildə isə dövlət
başçısı İlham Əliyevin sərəncamı
ilə "Azərbaycan Hava yolları" QSC-nin prezidenti təyin
edilmişdir.
- Bu gün "Azərbaycan
Hava Yolları"nın əldə etdiyi
bütün nailiyyətlərin tək memarı, sahənin
modernləşməsinin təşəbbüskarı Prezident
İlham Əliyevdir! - Cahangir Əsgərov bu həqiqəti təkrarlamaqdan
usanmır. Ən müxtəlif vaxtlara təsadüf edən
çıxışlarında ana xətt kimi belə bir etiraf
səslənir ki, son illər Azərbaycan mülki
aviasiyası əldə etdiklərinə görə, bunlar isə
barmaqla sayılacaq qədər az deyil,
yalnız və yalnız ölkə başçısına
borcludur. Cənab Prezidentin rəhbərliyi
altında işləmək həm asandır, həm də
çətin. Ona görə çətindir
ki, o, hər şeyi bilir, asanlığı isə hər bir
təşəbbüsümüzə anlayış göstərməsi
ilə bağlıdır. O, müdrik strateq kimi Azərbaycanın
ümumi inkişafında mülki aviasiyanın yerini və
rolunu görüb düzgün qiymətləndirir. Əmindir ki, bu sahəyə qoyulan hər bir manat Azərbaycanın
imicinə işləməklə qalmayıb, həm də
maddi dividend gətirir, ölkənin mülki aviasiya təsərrüfatını
iqtisadi cəhətdən rentabelli bir quruma çevirir.
Dövlət
başçısı Azərbaycanın mülki aviasiya
şahinlərinin əməyini həmişə yüksək
qiymətləndirmişdir. Bu qayğının daha bir bariz təcəssümü
kimi bu ilin may ayında "Əməkdar pilot" fəxri
adının təsis olunmasını, eləcə də
dörd ildən bəridir, Azərbaycan mülki aviasiya
işçilərinin hər il iyunun 2-ni
öz peşə bayramları kimi qeyd etmələrini göstərmək
olar.
Azərbaycan
mülki aviasiyasının son 14 illik tarixi Cahangir Əsgərovun
adı ilə bağlıdır. Təcrübə göstərir ki,
insan sevib-seçdiyi peşəyə öz balası kimi
sarılanda, yalnız iş yeri, çörək təknəsi
deyil, bir tale işi, həyat fəlsəfəsi kimi baxanda,
iş də alınır, nəticə də yaranır. Bu gün ömür kitabının 60-cı səhifəsini
çevirən Cahangir müəllim üçün
ömrünün üçdə ikisini sərf etdiyi aviasiya
bir peşə olmaqla qalmayıb, həyatının mənasına,
mövcudluq iksirinə çevrilib. Məhz
ölkənin dövlət başçısının dəstəyi,
özünün isə peşəkarlığı və təşkilatçı
istedadı sayəsində Azərbaycan mülki aviasiyası
bugünkü inkişaf zirvəsinə ucalıb.
Milli pilot kadrlarının
hazırlanmasında böyük zəhməti olan Cahangir Əsgərov
ölkələr arasında aviasiya nəqliyyatı sahəsində
əməkdaşlığın inkişaf etdirilməsindəki
xidmətlərinə görə Rusiya Federasiyası və
Ukrayna prezidentlərinin fərmanlarına əsasən
"Dostluq" və "Knyaz Yaroslav Mudrı" ordenləri
ilə təltif edilmişdir.
Deyə bilmərik, Cahangir
müəllimin nəvəsi öz babasının məsləyini
davam elətdirəcək, ya yox! Ancaq bu ocaqdan
uca şahin adını daşıyan kimsə mütləq
çıxacaq. Çünki bu elə bir
şövq, elə bir sevdadır ki, nəsilləri gen səviyyəsində
belə, təqib edir.
"Diqqət! Diqqət! Bir neçə dəqiqədən sonra təyyarəmiz
Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportunda yerə enəcək!.."
Hüdudsuz səmanın
yaxasından ildırım tək şığıyan hava gəmisi
zümrüd Xəzərin üzərində dövrə
vuraraq uçuş-enmə zolağına enir. İllüminatorlardan
açılan, sonra isə şəhərin
qonaqlarının gözləri qarşısında canlanan mənzərə
sözün əsl mənasında, adamı heyrətə gətirir.
Bakının "hava qapısı",
limanın ərazisindəki infrastruktur obyektləri orijinal
memarlıq həlli, təkrarolunmaz estetik siması ilə
paytaxtımıza xoş niyyətlə ayaq basan hər bir kəsin
izzəti-nəfsinə "sığal çəkir".
Hər bir əcnəbi üçün Azərbaycan
məhz bu məkandan başlanır. Və
deyilənə görə, ilk təəssüratın həmişə
böyük əhəmiyyəti olur.
Xalid NİYAZOV
Azərbaycan.- 2010.- 11
iyul.- S. 3.