Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin
Ümumrusiya Dövlət Teleradio Verilişləri Yayım
Şirkətinin "Rossiya-24" -Rusiya informasiya
telekanalına müsahibəsi
Xəbər verildiyi kimi, Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev Ümumrusiya Dövlət Teleradio Verilişləri Yayım Şirkətinin "Rossiya-24" - Rusiya informasiya telekanalına müsahibə vermişdir. AzərTAc müsahibənin mətnini təqdim edir.
- Hər vaxtınız xeyir, cənab
Prezident!
- Hər vaxtınız xeyir.
- Rusiya ilə Azərbaycan arasında ikitərəfli münasibətlər haqqında soruşmaq istərdim. Bu münasibətlər
kifayət qədər uğurla inkişaf edir. Siz
özünüz üçün nəyi qeyd etmək istərdiniz?
Bu il üçün hansı layihələr, hansı işlər
planlaşdırılmışdır?
- Bizim münasibətlər çox dinamik, ardıcıl və səmərəli inkişaf edir. Dövlət başçıları səviyyəsində siyasi əlaqələr çox yüksək səviyyədədir, mütəmadi olaraq qarşılıqlı səfərlər həyata keçirilir. Biz daim əlaqə saxlayırıq və qəbul etdiyimiz qərarlar real səmərə verir. Biz, hər iki tərəf, haqlı olaraq münasibətlərimizi strateji tərəfdaşların münasibətləri kimi səciyyələndiririk. Biz qonşuyuq. Biz həmişə mehriban qonşuluq və dostluq prinsipləri üzrə yaşamışıq. Biz əsrlər boyu birlikdə, yanaşı yaşamışıq və çox vacibdir ki, Azərbaycanın müstəqil dövlət kimi təşəkkül tapdığı dövrdə bu müsbət meyillər qorunub saxlanmış və artırılmışdır.
İqtisadi sahədə əlaqələrimiz möhkəmlənir. Böhran dövründə bizdə əmtəə dövriyyəsi bir qədər azalmışdı, lakin indi onu kompensasiya edirik və əmtəə dövriyyəsinin strukturu yaxşılaşır. Ticari münasibətlər baxımından Rusiya bizim mallar üçün bazar kimi bizdən ötrü çox böyük maraq doğurur, Rusiya həm də idxal üzrə bizim əsas tərəfdaşımızdır. Yəni, Azərbaycana ən çox idxal Rusiyadan daxil olur.
Humanitar sahədə də çox yaxşı nəticələr vardır. Bu il biz Rusiya və Azərbaycan prezidentlərinin təşəbbüsü ilə Bakıda birinci Beynəlxalq humanitar forum keçirəcəyik. Keçən il Rusiya-Azərbaycan humanitar forumu keçirilmişdi. O vaxt Bakıda Rusiya intellektual cəmiyyətinin demək olar ki, elitası toplaşmışdı və yaxşı nəticələr əldə edilmişdi. Bütün istiqamətlər üzrə çox müsbət dinamika vardır. Hazırda biz enerji təchizatı sahəsində fəal əməkdaşlıq edirik. Hərbi-texniki sahədə əməkdaşlıq uğurla inkişaf edir. Bunlar son bir neçə ilin reallıqlarıdır. Yəni, biz münasibətlərimizi daha da möhkəmləndirmək əzmindəyik.
Yaxın
keçmişdə imzalanmış mühüm sənədlərdən
biri dövlət sərhədinin delimitasiyası barədədir.
Hər iki ölkə üçün ən mühüm sənədlərdən
biri olan bu müqavilə ölkənin öz qonşuları
ilə sərhədlərini müəyyən edir. Bu sərhədlər
qarşılıqlı maraqlar əsasında, ədalətlə
müəyyən edilmişdir və bu müqavilə ölkələrimiz
və xalqlarımız arasında ikitərəfli münasibətləri
daha da möhkəmlədəcəkdir. Yəni, ikitərəfli
münasibətlərimizdə təxirəsalınmaz həll
tələb edən hər hansı bir məsələ yoxdur.
Həll olunmalı nə vardısa, - mən problemli məsələləri
nəzərdə tuturam, - hamısı həll edilmişdir. Gələcəkdə
biz yalnız əməkdaşlığın müsbət
potensialını artırmalıyıq.
- Böhrandan sonrakı dövrdə Azərbaycan
iqtisadiyyatı kifayət qədər yaxşı inkişaf
edir. Siz yaxşı nəticələr göstərirsiniz.
Lakin bununla belə, deyirsiniz ki, investisiya şəraitini
yaxşılaşdırmaq lazımdır. Ümumiyyətlə,
hazırda bu məsələ üzərində Rusiyada da fəal
işləyirlər, həll yolları axtarırlar. Bəlkə
Siz onu artıq tapmısınız?
- Bunu demək çətindir. Əlbəttə, Rusiyanın və Azərbaycanın miqyasları müqayisəolunmazdır. Lakin Azərbaycanda həyata keçirdiyimiz investisiya təşəbbüsləri yaxşı səmərə vermişdir. Bu, ilk növbədə, xarici investisiyaların cəlb edilməsidir. Müstəqilliyin ilk dövründə bütün ölkələr, - mən postsovet ölkələrini nəzərdə tuturam, çətin vəziyyətdə olanda bu, bizim üçün zəruri idi. İqtisadiyyat dağıdılmışdı, daxili maliyyə ehtiyatları yox idi. Buna görə də xarici investisiyalar olmadan inkişaf etməyimiz çox çətin olardı. Buna görə də biz, ilk növbədə, energetika sahəsinə xarici investisiyaların cəlb edilməsi üzrə konkret proqram həyata keçirdik və sərmayədarlar üçün yaxşı şərait yaratdıq, onların sərmayələrini qanunvericilik yolu ilə tamamilə qoruduq. Bu əməkdaşlığın yaxşı nəticələrini indiyə qədər görürük. Yəni, neft-qaz sahəsinə qoyulmuş milyardlarla dollar sərmayə onunla nəticələndi ki, servis infrastrukturuna da, əlaqədar sahələrə də, sənayeyə də sərmayə qoyulmağa başlandı. Ölkəmizin inkişafının bu mərhələsində biz xarici investisiyalardan demək olar ki, artıq asılı deyilik. Hərçənd, keçən ilin göstəricilərinə nəzər salsaq, bütövlükdə iqtisadiyyata qoyulmuş 15,5 milyard dollar sərmayənin 8 milyardı daxili, 7 milyardı xarici investisiyalar olmuşdu. Yəni, hətta böhranlı dövrdə də Azərbaycanın əcnəbi sərmayədarlar üçün cəlbediciliyi davam edir. Mənim fikrimcə, bu, ilk növbədə, artıq dediyim kimi, ölkədə yaxşı investisiya mühiti, xarici sərmayələrin qorunması, eləcə də ölkənin dinamik inkişafı nəticəsində baş verir. Çünki xarici pullar oraya sərf edilir ki, orada müəyyən nəticələr vardır, gələcəyi görmək mümkündür, sabitlik vardır, sərmayədarlar özlərini inamlı hiss edir və bilirlər ki, bəlkə də 10-15 il bundan əvvəl imzalanmış kontraktların şərtlərini heç kəs dəyişdirə bilməz.
Biz dövlət investisiya şirkəti yaratmışıq. Bu şirkət ölkəmiz üçün mühüm investisiya layihələrində 20 faiz həcmində iştirak edir və bu da müsbət nəticə verir. Buna görə də gələcəkdə biz, əlbəttə, investisiyalar cəlb etmək niyyətindəyik. Lakin hətta bunlar olmasa da Azərbaycan iqtisadiyyatı yaxşı potensial qazanmışdır və dinamik şəkildə inkişaf edəcəkdir.
- Hazırda Nabukko qaz kəməri məsələsi
fəal müzakirə olunur və deyirlər ki, bu məsələni
yalnız Azərbaycan dövləti həll edə bilər. Bu dövlət hansı qərarı qəbul edəcəkdir,
qaz kəməri yaradılacaq, ya yox? Bu, Rusiyanın "Cənub
axını" layihəsinin alternatividir? Xahiş edirəm,
bu məsələni şərh edin.
- Avropanın təbii qaza tələbatının artacağını, yeni alternativ mənbələrin isə əslində olmamasını nəzərə alsaq, qərbli tərəfdaşların marağını başa düşmək olar. Xüsusən ona görə ki, Azərbaycan coğrafi baxımdan avropalı istehlakçılardan o qədər də uzaqda deyildir. Nəzərə almalıyıq ki, bizim qazı Türkiyəyə nəql edən işlək qaz kəməri artıq mövcuddur. Yəni, həm coğrafiya, həm də infrastruktur buna şərait yaradır ki, gələcəkdə qaz satacaq bir ölkə kimi Azərbaycana maraq göstərilsin.
Bizim prioritetlərə gəldikdə isə, ilk növbədə, özümüzün enerji təhlükəsizliyi məsələləri ilə məşğul olurduq. Mənim fikrimcə, bu gün neft üzrə hasilatı demək olar ki, maksimuma - gündə bir milyon barrelə çatdırmışıq. Prinsip etibarilə, hasilatın bu səviyyəsi bizi tamamilə qane edir və sosial-iqtisadi xarakterli məsələləri həll edə bilməyimiz üçün ölkə iqtisadiyyatına maliyyə vəsaitləri axınına imkan verir. Buna görə də hazırda qarşımızda maliyyə resurslarının təcili zərurəti baxımından belə bir məsələ dayanmır. Buna görə də biz qaz sahəsində əməkdaşlığı uzunmüddətli layihə hesab edirik. Bu layihə bütün tərəflərin maraqları üst-üstə düşdüyü halda reallaşdırıla bilər.
Bu gün bizim
qaz potensialımız regional bazarda reallaşır. Biz elektrik
enerjisi kimi, qazı da bütün qonşu ölkələrə
- Rusiyaya, Türkiyəyə, Gürcüstana, İrana nəql
edirik. Bu ənənəvi istiqamətlər
üzrə satışı artırmaq potensialı da vardır.
Beləliklə, bu gün biz öz qaz
ehtiyatlarımızın müəyyən hissəsinin
satışını, demək olar ki, təmin edirik. Digər tərəfdən, imkanlarımız və
istehsal, hasilat və nəqletmənin potensial həcmləri
bugünkü regional bazarların imkanlarından qat-qat
çoxdur. Təbii ki, bu halda
qarşımızda ya yeni bazarlara çıxış
yolları axtarmaq, ya da ənənəvi istiqamətlər
üzrə ixracı artırmaq vəzifəsi durur. Sizin Nabukko barədə sualınızı daha da
konkretləşdirərək deyə bilərəm ki, biz bu
layihəni dəstəkləyirik, lakin
qarşılıqlı maraqların nəzərə
alınması şərtilə. İlk
növbədə kommersiya maraqları təmin edilməlidir,
qiymət ədalətli olmalıdır.
Bizim qazın
tranziti ilə bağlı suallar çoxdur. Son
istehlakçının qiyməti necə olacaqdır?
Yeni qaz kəmərinin tikintisini kim maliyyələşdirəcəkdir?
Azərbaycanın tranzit ölkə kimi rolu nədən
ibarət olacaqdır? Axı
aydındır ki, Nabukko kəmərini təkcə Azərbaycanın
qaz ehtiyatları ilə doldurmaq mümkün olmayacaqdır.
Deməli, bunun üçün Mərkəzi
Asiyadan qaz gətirmək lazım olacaqdır. Kommersiya məsələləri,
texniki məsələlər, siyasi razılaşdırmalar ilə
kim məşğul olacaqdır? Demək istəyirəm ki, aydın olmayan məqamlar
və eyni zamanda, həlli tələb edilən məsələlər
çoxdur.
Lakin bu ilin əvvəlində
Avropa İttifaqı ilə Azərbaycan arasında "Cənub"
nəqliyyat dəhlizi haqqında deklarasiya
imzalanmışdır. Bizim energetika nazirinin və Avropa
İttifaqının energetika üzrə komissarının
başçılıq etdiyi birgə işçi qrupu
yaradılmışdır. Onlar "Cənub"
dəhlizi layihəsinin həyata keçirilməsi çərçivəsində
məsləhətləşmələrə
başlamışlar. Lakin bu, təkcə
Nabukko deyildir. Orada daha bir neçə, ən
azı iki variant vardır. Hazırda həmin
variantlar fəal müzakirə edilir. Buna
görə də əgər danışıqlar uğurlu
olarsa və tərəflərin bütün maraqlarına riayət
edilərsə, biz, əlbəttə daha bir qaz bazarına
çıxmaqda maraqlı olacağıq. Lakin
bütün bunlar danışıqların necə keçəcəyindən
və Azərbaycanın maraqlarının nə dərəcədə
nəzərə alınacağından asılı
olacaqdır.
- Ekspertlər deyirlər ki, Xəzəryanı dövlətlərə
sərmayə qoyulması üçün dəqiq şərtlər
olması zəruridir. Siz necə
düşünürsünüz, nəyə görə indiyə
qədər inteqrasiya yoxdur? Hansı məqamlar qeyd edilməmişdir,
nə lazımdır, nə barədə razılığa gəlmək
lazımdır?
- Keçən il biz Bakıda Xəzəryanı dövlətlərin
çox uğurlu sammitini keçirdik və ilk növbədə,
bioloji resurslar barəsində yaxşı qərarlar qəbul
etdik. Biz nərəkimilərin ovlanmasına
moratorium qoyulması barədə proqram hazırlamağı
müvafiq qurumlara tapşırdıq. Biz,
həmçinin ərazi suları barədə məsələləri
ən yaxın vaxtda hazırlamaq və razılaşdırmaq
barədə dəqiq tapşırıqlar verdik. Enerji ehtiyatlarına gəldikdə isə, bu halda hər
bir ölkə Xəzər dənizinin ona aid sektorunda yerləşən
yataqları işləyir və burada yəqin ki, çoxtərəfli
münasibətlərdən daha artıq, ikitərəfli
münasibətlər barədə danışmaq olar. Lakin ən başlıcası, Xəzər dənizinin
hüquqi statusunu qəti surətdə tənzimləməliyik,
bu məsələ indiyə qədər həll edilməmişdir.
Lakin bunun üçün artıq yaxşı
zəmin vardır. Bunlar ilk növbədə,
Rusiya ilə Azərbaycan arasında, Rusiya ilə Qazaxıstan
arasında və Qazaxıstan ilə Azərbaycan arasında
imzalanmış ikitərəfli sazişlərdir. Bu üç ölkə öz aralarında
bütün məsələləri beynəlxalq hüquq
normaları əsasında razılaşdırmışlar.
Buna görə də əgər bu yanaşma
beştərəfli saziş üçün əsas kimi
götürülərsə, biz Xəzərlə
bağlı məsələləri ən qısa müddətdə
tənzimləyə bilərik.
Bununla bərabər,
deməliyəm ki, hətta hüquqi statusun tənzimlənmədiyi
bugünkü vəziyyət də Xəzəryanı ölkələr
arasında mehriban qonşuluq münasibətlərinin
inkişafı üçün əngəl deyildir. Biz maraqlıyıq ki,
bütün Xəzəryanı ölkələr inteqrasiya
proseslərinə indikindən qat-qat fəal cəlb edilsinlər,
xüsusən ona görə ki, bu beş
ölkədən dördü keçmiş Sovet
İttifaqı ölkəsidir, onlar bir-biri ilə daim əlaqədə
olan MDB ölkələridir. Zənnimcə, biz
tədricən bu istiqamətdə hərəkət edəcəyik.
Mən Xəzər üzrə Bakı sammitini
irəliyə doğru mühüm müsbət addım hesab
edirəm.
- Karbohidrogenlərin hasilatı və Sizin
yeni satış bazarları axtarmağınız mövzusuna
qayıdıram. Siz, məsələn, 30-cu ildə Sizin öz
qazınızı nəql edə biləcəyiniz elə həmin
Avropaya, yaxud hər hansı başqa dövlətlərə nə
lazım olacağını qiymətləndirmisinizmi? Bəlkə onlara heç xammal lazım deyil?
- Şübhəsiz,
biz bu cür qiymətləndirmələr aparmışıq. Əlbəttə,
30-cu ilə qədər hansı yeni enerji növləri
yaranacağını qabaqcadan güman etmək və
proqnozlaşdırmaq çətindir. Hazırda,
məsələn, Avropanın texniki, elmi təfəkkürünün,
o cümlədən alternativ mənbələr
axtarışına yönəldiyini nəzərə alsaq,
onların axtarışlarının nə dərəcədə
uğurlu olacağını demək bizim üçün
çətindir. Lakin əgər hər
şey indiki kimi gedərsə və ənənəvi enerji mənbələrindən
asılılıq ən azı indiki səviyyədə
qalarsa, Avropaya qaz nəqlinin bugünkü həcmi onlar
üçün kifayət etməyəcəkdir. Avropa
üçün ən iri qaz təchizatçısı olan
Rusiya, bildiyimə görə, onlara hər il
təqribən 150 milyard kubmetr qaz göndərir. Buna baxmayaraq, həmin həcm avropalılar
üçün kifayət etməyəcəkdir. Elə bu səbəbə görə də onlar bu
gün əlavə mənbələrə maraq göstərirlər.
Əlbəttə, deyək ki, Azərbaycana və
Mərkəzi Asiya ölkələrinə bu cür
marağın səbəbləri barədə mühakimə
yürütmək və onlara bu cür qiymət və şərh
vermək mənim üçün çətindir. Lakin düşünürəm ki, onlar siyasi motivlərdən
daha çox praqmatizmi əsas tuturlar. Ona görə ki, dəqiq
30-cu il üçün Avropada qaz
satışı ilə əlaqədar ciddi qıtlıq yarana
bilər. Bu isə əlbəttə, nəinki
iqtisadi inkişafı ləngidər, hətta ümumiyyətlə,
çox ciddi nəticələrə gətirib çıxara
bilər.
Buna görə
də onlar dünyanın enerji xəritəsinə baxanda və
görəndə ki, çox böyük, hətta mən deyərdim
ki, toxunulmamış qaz ehtiyatlarına malik olan Azərbaycan
kimi bir ölkə vardır, - çünki burada ənənəyə
görə neft çıxarılmışdır, qaza isə
nədənsə diqqət yetirilməmişdir, - əlbəttə,
onlar maraq göstərirlər. İndiki halda mən
belə hesab edirəm ki, istehsalçıların və
istehlakçıların, zəruri hallarda isə tranzit
ölkələrin səylərini əlaqələndirmək
və birgə fəaliyyət göstərmək ən optimal
variant olardı. Bu halda qaz üzrə əməkdaşlıq
məsələləri qeyri-sağlam rəqabət, yaxud
hansısa qarşıdurma məsələlərinə
çevrilməzdi. İstehsalçılar
öz mənafelərini müdafiə etməlidirlər.
Bu halda istehsalçı və tədarükçü
ölkələr kimi Rusiyanın və Azərbaycanın, əlbəttə
öz maraqları, istehlakçıların isə öz
maraqları vardır. Bütün bu
maraqları ümumi məxrəcə gətirmək, konsensusa
nail olmaq və bu əsasda əməkdaşlığın
perspektivləri barədə razılığa gəlmək
lazımdır. Əgər bu baş verməsə,
müxtəlif anlaşılmazlıqlar, yaxud o qədər də
düzgün olmayan qiymətləndirmələr energetika sahəsində
əməkdaşlığın ümumi mənzərəsini
korlayacaqdır. Ona görə ki, zənnimcə,
bu biznesdə hər şey çox dəqiq müəyyən
edilməlidir, hər bir tərəf özünün öhdəliklərinin
və maraqlarının dərəcəsini bilməlidir ki,
kiminsə yolunu kəsməsin, eləcə də
özünün potensialının və öz
iqtisadiyyatının inkişafını süni şəkildə
ləngitməsin.
Azərbaycana gəldikdə
isə sizə deməliyəm ki, bu il Azərbaycanda
28 milyard kubmetr qaz hasil edilmişdir. Bunun təqribən
10-11 milyard kubmetri bizim daxili tələbatımızdır,
qalanı isə ixrac resurslarıdır. Lakin
bizdə ixracın hələlik məhdud olması ilə əlaqədar,
eləcə də neft laylarında təzyiqi saxlamaq
üçün bu qazın bir hissəsi yenidən laylara
vurulur. Buna görə də bu gün malik olduğumuz
resursa qaz bazarlarında artıq tələbat ola
bilər. Bundan əlavə, təqribən 20 milyard dollar əlavə
sərmayə qoyulsa, biz qaz hasilatını təqribən 15
milyard kubmetr, bəlkə də daha çox artıra bilərik.
Lakin bu sərmayələri qoymaq
üçün kontraktlar olmalıdır, bazarlar
olmalıdır. Ona görə ki, qaz
biznesində bunlarsız mümkün deyildir. Yəni, burada hər şey qarşılıqlı əlaqəlidir,
buna görə də hər şeyi planlaşdırmaq və
razılaşdırmaq lazımdır.
- Yaxın Şərqdə, Şimali Afrikada vəziyyət
hazırda neftin qiymətini kəskin şəkildə
artırmışdır. Siz Dövlət Fonduna
daxil olan bütün bu gəlirlərdən ölkənin
inkişafı üçün necə istifadə edəcəksiniz?
Axı bir tərəfdən, əgər pensiyalar, sosial ödənişlər
artırılırsa, bu ona gətirib çıxaracaqdır
ki, inflyasiya göstəriciləri yüksələ bilər. Bu isə heç də yaxşı hal deyildir.
Digər tərəfdən, əlbəttə, bu sosial ödənişləri
artırmaq zəruridir. Azərbaycanda hansı qərar
qəbul ediləcəkdir?
- Bizdə bu məsələlər
kifayət qədər səmərəli tənzimlənir. Əlbəttə,
biz hər il əməkhaqqını və
pensiyaları artırırıq. Bu proses davam etməlidir,
çünki hətta bu gün də minimum əməkhaqqının
və pensiyanın səviyyəsi heç kəsi qane edə
bilməz. Hərçənd, son bir neçə
ildə biz işsizlik məsələsini çox ciddi həll
edə bilmişik. Son yeddi ildə 900 min yeni iş yeri
yaradılmışdır və elə həmin yeddi il ərzində yoxsulluq səviyyəsini təqribən
50 faizdən 9 faizə endirməyə nail olmuşuq. Buna baxmayaraq, hesab edirəm ki, 9 faiz də
çoxdur. Buna görə də əməkhaqqının
və pensiyaların artırılması üzrə sosial
proqramlar davam etdiriləcəkdir, təbii ki, sizin qeyd etdiyiniz
kimi, inflyasiya riskləri nəzərə alınmaqla. Lakin bununla paralel olaraq biz neft gəlirlərindən,
ilk növbədə, infrastruktur layihələrinin inkişaf etdirilməsi,
regionlarda şərait yaradılması, elektrik stansiyaları,
qaz təchizatı obyektləri, xəstəxanalar, məktəblər,
yolların tikintisi, sahibkarlara kreditlər verilməsi
üçün istifadə edirik. Biz hər il özəl sektor üçün bir
neçə illiyə güzəştli kreditlər verilməsi
məqsədi ilə böyük məbləğ
ayırırıq. Bununla regionlarda iş yerləri
yaradılır, insanlar əməkhaqqı almadan, özlərinin
sahibkarlıq fəaliyyəti hesabına pul qazanırlar.
Biz iqtisadi siyasətimizi
çox ciddi qaydada liberallaşdırmışıq. Bizim qanunvericiliyimiz
çox liberaldır və bizneslə məşğul olmaq
üçün heç bir bürokratik qərarlar tələb
olunmur. Mən bilən, istənilən adam
üç gün müddətində şirkətini
qeydiyyatdan keçirərək biznes fəaliyyətinə
başlaya bilər. Üstəlik, artıq
dediyim kimi, dövlət də bu fəaliyyəti güzəştli
kreditlərlə stimullaşdırır.
- Daha bir sualım artıq 17 ildir ki, müzakirə edilən
məsələ barədədir. Bu,
Dağlıq Qarabağ məsələsidir. Siz bu məsələnin həlli perspektivlərini və
danışıqlarda iştirak edən tərəflərin
rolunu necə qiymətləndirirsiniz? Əlbəttə,
mən, o cümlədən Rusiyanı da nəzərdə
tuturam.
- Biz Rusiyanın rolunu
çox yüksək qiymətləndiririk. Prezident Dmitri
Anatolyeviç Medvedev tərəflərin tənzimləməyə
nail olmasına kömək etmək üçün çox
səy göstərir. Onun təşəbbüsü
ilə bir neçə üçtərəfli
görüş keçirilmişdir. Bu
görüşlər böyük əhəmiyyət kəsb
edir və müsbət effekt verir. Təəssüf
ki, uzun illər boyu bu münaqişə tənzimlənməmiş
qalır və biz ümid edirik ki, ən yaxın vaxtda irəliləyişə
nail olacağıq. Neçə illər
keçməsinə və praktiki olaraq bütün beynəlxalq
təşkilatların müvafiq qərarlar və qətnamələr
qəbul etməsinə baxmayaraq, münaqişə hələ
də tənzimlənməmişdir. BMT Təhlükəsizlik
Şurası erməni işğalçı qüvvələrinin
Azərbaycan ərazisindən çıxarılmasına dair
dörd qətnamə qəbul etmişdir və onların
heç biri reallaşmamışdır. Təhlükəsizlik
Şurasının Liviyaya dair qətnamələri qəbul
ediləndən, sözün həqiqi mənasında, bir
neçə saat sonra onların həyata keçirilməyə
başlanmasını, Dağlıq Qarabağa dair qətnamələrin
isə artıq 17-18 ildən bəri həyata keçirilmədiyini
görəndə təbii olaraq belə bir sual yaranır: nə
üçün? Burada bu cür operativliyə,
bizimlə bağlı halda isə bu cür passivliyə səbəb
nədir? Buna görə də biz vasitəçilərin,
ilk növbədə Minsk qrupu həmsədrlərinin və
regional ölkə kimi, bizim qonşumuz kimi Rusiyanın,
xüsusən son vaxtlar Rusiyanın fəal rolunu nəzərə
alaraq onların daha fəal iştirakına ümid edirik.
- Müsahibə üçün çox sağ
olun.
- Sağ olun.
Azərbaycan.- 2011.- 12 aprel.- S. 3.