Prezident İlham Əliyevin sədrliyi
ilə Nazirlər Kabinetinin 2011-ci ilin birinci rübünün
sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına həsr
olunmuş iclası keçirilmişdir
Aprelin 12-də Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin sədrliyi ilə Nazirlər Kabinetinin 2011-ci ilin birinci rübünün sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına həsr olunmuş iclası keçirilmişdir.Dövlət başçısı iclası giriş nitqi ilə açdı.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin giriş nitqi
- Nazirlər Kabinetinin
bugünkü toplantısı 2011-ci ilin birinci
rübünün yekunlarına həsr edilir. Birinci rübdə
iqtisadiyyatımız uğurla inkişaf etmişdir. Əlbəttə
ki, bu ilin əvvəlində əldə edilmiş nəticələri
düzgün təhlil etmək üçün biz bundan əvvəlki
illərdə Azərbaycanda mövcud olan iqtisadi
inkişafı mütləq nəzərə almalıyıq.
Çünki son illər ərzində iqtisadiyyatımız
durmadan artmışdır. Son 7 il ərzində ümumi daxili
məhsul təxminən 3 dəfə artmışdır, hətta
böhranlı 2009 və 2010-cu illərdə
iqtisadiyyatımız 14 faiz artmışdır. Ona görə
də bu yüksək təməl, yüksək baza üzərində
birinci rübdə yenə də müşahidə olunan
artım, əlbəttə ki, bizi çox sevindirir.
İqtisadiyyatımız
birinci rübdə bütövlükdə 1,6 faiz
artmışdır. Ancaq sevindirici hal ondan ibarətdir ki,
qeyri-neft sektorumuz 5,6 faiz artmışdır. Bildiyiniz kimi, bizim
əsas vəzifəmiz qeyri-neft sektorunu inkişaf etdirmək,
neft-qaz amilindən asılılığımızı
azaltmaq və beləliklə, ölkə iqtisadiyyatının
şaxələndirilməsinə nail olmaqdır. Ona görə
qeyri-neft sektorunun inkişafına xüsusi diqqət göstərilir
və ölkədə aparılan sosial və iqtisadi islahatlar,
ilk növbədə bu məqsədə nail olmaq
üçün həyata keçirilir.
Sənaye istehsalı
bütövlükdə 0,3 faiz artsa da, sənayenin
inkişafında əsas məsələ, yəni sevindirici
hal ondan ibarətdir ki, qeyri-neft sənayemiz 9,8 faiz
artmışdır. Bu da onu göstərir ki, qeyri-neft sektoruna
qoyulan vəsait, investisiyalar, sahibkarlara yaradılmış
şərait gözəl nəticələrini göstərmişdir.
Bütövlükdə sənaye istehsalında o qədər
də böyük artımın olmaması neft-qaz sektorunda
hasilatda müəyyən azalmanın səbəbidir. Ancaq bu
azalma əlbəttə ki, müvəqqəti xarakter
daşıyır və hazırda Azərbaycanda neftin
hasilatı demək olar ki, yüksək həddə
çatmışdır və bu səviyyədə
qalacaqdır. O ki qaldı qaz istehsalına, növbəti illərdə
qoyulacaq investisiyalar hesabına qaz hasilatımız da
artmalıdır.
Narahatedici məsələlərdən
biri odur ki, birinci rübdə inflyasiya 9,1 faiz
artmışdır. Bu, bizi narahat edir. Ancaq hazırda inflyasiya
birrəqəmli inflyasiyadır, elə etməliyik ki, biz birrəqəmli
inflyasiyanın səviyyəsini saxlaya bilək. Bununla bərabər,
əhalinin pul gəlirləri 16 faizdən çox
artmışdır. Yəni, əgər biz yenə də
inflyasiyanı əhalinin pul gəlirləri ilə müqayisə
etsək, görərik ki, gəlirlərdə real artım
müşahidə olunur. Əminəm ki, bu meyillər il ərzində
özünü daha da böyük həcmdə göstərəcəkdir.
Ölkəmizdə
yığılan valyuta ehtiyatlari 34,2 milyard dollara bərabərdir.
Bu istiqamətdə də bütün tapşırıqlar
yerinə yetirilir və valyuta ehtiyatlarımız artır.
Ölkəmizdə böyük investisiya layihələri icra
edilir və bu layihələr böyük vəsait tələb
edir. Buna baxmayaraq, biz həm investisiya layihələrimizi təmin
edirik, eyni zamanda, valyuta ehtiyatlarımızı da
artırırıq. Bu, özlüyündə gözəl
göstəricidir. Eyni zamanda, bu, ölkənin iqtisadi və
maliyyə gücünü göstərir.
Heç şübhə
etmirəm ki, ilin sonuna qədər bizim valyuta
ehtiyatlarımız artacaqdır. Bu artım çox təsirli
olacaqdır.
Bütövlükdə
iqtisadi sahədə bütün tapşırıqlar yerinə
yetirilir. Birinci rübün yekunları deməyə əsas
verir ki, ilin sonuna qədər də bu müsbət meyillər
özünü göstərəcəkdir. Sosial sahədə
bütün proqramlar həyata keçirilir. Bütün sosial
məsələlər öz həllini tapır. Sosial
infrastrukturun yaradılması istiqamətində proqram üzrə
işlər aparılır. Məktəblərin, xəstəxanaların,
sosial obyektlərin, mədəniyyət, idman obyektlərinin
tikintisi investisiya proqramı çərçivəsində
müəyyən olunduğu kimi icra edilir. Birinci rübün
yekunlarına görə ölkəmizdə orta əməkhaqqı
340 manat səviyyəsindədir. Əgər biz dollarla
hesablasaq, bu, haradasa 430 dollara yaxındır. Bu, yaxşı
göstəricidir. Orta əməkhaqqının artımı
ölkədə həm iqtisadi, həm də sosial sahədə
aparılan siyasətin əlamətidir. Biz bazar
iqtisadiyyatına sadiq olan ölkəyik. Eyni zamanda, sosial məsələlər
də Azərbaycanda uğurla öz həllini tapır. Əlbəttə,
bunun ən gözəl göstəricisi ondan ibarətdir ki, Azərbaycanda
yoxsulluğun səviyyəsi ildən-ilə aşağı
düşür.
2010-cu ilin yekunlarına
görə Azərbaycanda yoxsulluq 9,1 faiz səviyyəsində
idi. Mən ümid edirəm ki, bu il ərzində həm
iqtisadi sahədə, həm sosial sahədə görüləcək
işlər nəticəsində, eyni zamanda, bu il
maaşların və pensiyaların gözlənilən
artımları hesabına Azərbaycanda yoxsulluq şəraitində
yaşayanların sayı yenə də aşağı
düşəcəkdir. Nəticədə, biz bir neçə
il bundan əvvəl qarşıya qoyulmuş məqsədə
çatacağıq.
Hər bir ölkədə
yoxsullar vardır. Ancaq biz qarşıya vəzifə qoyuruq,
bizim hədəfimizdir, bizim məqsədimizdir. Ölkədə
aparılan quruculuq işləri, iqtisadi islahatlar, sosial
proqramlar bu ağır problemin həlli üçün bizə
imkan verəcəkdir. Bununla bərabər, bütün
regionlarda regionların sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət
Proqramı uğurla icra edilir. Bu ilin birinci rübündə nəzərdə
tutulmuş bütün investisiya layihələri vaxtında həllini
tapır. Birinci üç ayda regionlarda təxminən on yeddi
min yeni iş yeri açılmışdır. Bu proses davam
edir. Bütövlükdə birinci proqramın icrasından
sonra ölkəmizdə 930 min yeni iş yeri
açılmışdır. Sahibkarlara kömək məqsədi
ilə kreditlər ayrılır və bu kreditlər gözəl
nəticələrini verməkdədir. Yəni, regionların
inkişafı proqramı icra edilir. Regionlara səfərlərim
mənə imkan verir ki, görülən işləri
özüm gözümlə görüm və deyə bilərəm
ki, hər bir bölgədə inkişaf vardır. Ən
önəmlisi ondan ibarətdir ki, bu inkişaf
davamlıdır. Yəni, biz əldə edilmiş uğurlarla
kifayətlənməməliyik. Baxmayaraq ki, son illərdə
Azərbaycanda böyük işlər görülmüşdür.
Biz daim inkişafda olmalıyıq və daim mövcud problemlərin
həlli işində fəal olmalıyıq. Regionların
sosial-iqtisadi inkişafı proqramının icrası ilə bərabər,
Bakıətrafı qəsəbələrin sosial-iqtisadi
inkişafı proqramı da hazırlanır. Bu məqsədlə
keçən ay geniş müşavirə
keçirilmişdir. Bütün tapşırıqlar
verilmişdir.
Hazırda problemlər təhlil
edilir. Əslində biz bu problemləri bilirik. O problemlərin
həlli üçün xüsusi proqram qəbul olunandan sonra
biz bu il proqramda nəzərdə tutulacaq məsələlərin
bir hissəsini icra edəcəyik. Ancaq vaxt itirməmək
üçün Prezidentin Ehtiyat Fondundan Bakı Şəhər
İcra Hakimiyyətinə 10 milyon manat
ayrılmışdır ki, bu məsələlər təxirə
salınmadan həllini tapsın.
Artıq qəsəbələrdə
işlər başlamışdır. Mən indi qəsəbələrdə
tez-tez oluram, əvvəlki dövrlərdə də
olmuşam. Vəziyyətlə
Mən hesab edirəm ki,
geniş, çox dəqiq və konkret proqram qəbul olunandan
sonra 2013-cü ilə qədər biz qəsəbələrdə
mövcud problemlərin böyük əksəriyyətini həll
etməliyik. Baxmayaraq ki, bu çox böyük proqramdır. Qəsəbələrdə
hazırda 800 mindən artıq əhali yaşayır. Bu
özlüyündə böyük bir şəhərdir.
Ancaq bu məsələ öz həllini tapmalıdır.
Ümid edirəm ki, biz qısa müddət ərzində bu məsələnin
həllinə nail olacağıq.
Birinci rübdə ölkəmizdə
böyük infrastruktur layihələri icra edilirdi. Bu layihələrin
icrası cədvəl üzrə gedir. Qazlaşdırma
prosesi gedir. Su, kanalizasiya məsələləri həll
edilir, həm magistral, həm qəsəbələrarası
yollar çəkilir. Böyük infrastruktur layihələrinin
arasında Heydər Əliyev Beynəlxalq Aeroportunun yeni
binasının tikintisini mən xüsusi qeyd etmək istəyirəm.
Aeroport hər bir ölkənin giriş qapısıdır. Hazırda
beynəlxalq aeroportumuz Azərbaycanın indiki inkişaf səviyyəsinə
və xüsusilə gələcək inkişafımıza
tam şəkildə cavab vermir. Ona görə həm aeroportun
yeni binası tikilməlidir. Artıq işlər
başlanmışdır. Eyni zamanda, yeni uçuş-enmə
zolaqları tikilməlidir. Bütün xidmət infrastrukturu
yenidən qurulmalıdır. Heydər Əliyev Beynəlxalq
Aeroportu dünya miqyasında ən gözəl, ən
müasir və ən səviyyəli aeroportların
sırasına daxil edilməlidir. Növbəti iki il ərzində
əminəm ki, tikinti başa çatacaq və ölkəmiz
üçün çox vacib olan infrastruktur obyekti istismara
veriləcəkdir.
Bildiyiniz kimi, hazırda digər
böyük infrastruktur layihələri icra edilir. Mən
onların sırasında Beynəlxalq Dəniz Ticarət
Limanını qeyd etmək istəyirəm. Orada işlər
yaxşı gedir. Gəmiqayırma zavodunun tikintisi gedir. Yəni,
bu iki böyük layihə və aeroportu da əlavə etsək,
Azərbaycanın nəqliyyat imkanlarını yüksək dərəcədə
artıracaqdır. Növbəti aylar ərzində yeni gəmilərin,
bərələrin alınması nəzərdə tutulur.
Çünki Azərbaycan üzərindən
yükdaşımaların həcmi artmaqdadır. Baxmayaraq ki,
son illərdə biz ona yaxın yeni müasir tanker, yük gəmiləri
almışıq, buna yenə də ehtiyac vardır. Nəzərə
almalıyıq ki, 2012-ci ildə Bakı-Tbilisi-Qars dəmir
yolu istismara verilməlidir. Biz bütün hazırlıq
işlərini elə qurmalıyıq ki, Bakı-Tbilisi-Qars dəmir
yolu istismara veriləndən sonra bir gün də yubanma
olmasın. Ona görə yeni bərələrin
alınması məsələləri qoyulubdur və bu il o məsələlər
öz həllini tapacaqdır.
İnformasiya-kommunikasiya
sektorunda bu ilin birinci rübündə çox böyük
artım vardır. Bu sektor çox dinamik inkişaf edir. Mən
bu barədə fikirlərimi bir neçə dəfə
bildirmişəm. Azərbaycan bu bölgədə artıq
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları üzrə mərkəzə
çevrilir. Ənənəvi olaraq Bakutel sərgiləri
keçirilir. Azərbaycana və burada görülən
işlərə dünyada maraq artır. Bu sektorun
inkişafı Azərbaycanda ümumi intellektual potensialın və
intellektual imkanlarımızın inkişafına xidmət
göstərəcək, eyni zamanda, bu sektorun böyük
kommersiya əhəmiyyəti vardır. Artıq bu sektor bizim
üçün yeni bir gəlir mənbəyinə
çevrilir. Gələcəkdə bu sektorda əldə
olunacaq gəlirlər ölkə iqtisadiyyatının
inkişafına çox güclü təsir göstərəcəkdir.
Süni peykin
yaradılması proqramı icra edilir. Ümid edirəm ki, Azərbaycan
artıq yaxın zamanlarda öz peykinə malik olacaqdır. Bu,
həm ölkənin imici və nüfuzu üçün
çox vacib olan məsələdir. İlk növbədə
isə praktiki nöqteyi-nəzərdən bu, çox vacib
olan layihədir. Peykin kommersiya istismarından əldə
olunacaq gəlirlər də bizə yaxşı imkanlar
yaradacaqdır.
Ölkəmizdə hərbi
sənaye potensialı sürətlə inkişaf edir. Mən
bu sahəni xüsusilə qeyd etmək istəyirəm.
Çünki bu, həm sənaye sahəsidir, eyni zamanda,
xüsusi bir sahədir. Burada hər iki məqsəd
güdülür. Biz, ilk növbədə, Azərbaycanın
hərbi potensialını daxili imkanlar hesabına gücləndirməliyik.
Vaxtilə Müdafiə Sənayesi Nazirliyi məhz bu məqsədlə
yaradılmışdır. Digər tərəfdən, bu, yeni
bir sənaye sahəsidir. Minlərlə yeni iş yeri
açılmışdır, yüksək maaşlar verilir və
Azərbaycanda müasir hərbi sənaye məhsulları
istehsal olunur. Hazırda Azərbaycanda 430 adda məhsul istehsal
edilir. Məqsədimiz ondan ibarətdir ki, biz bu sahədəki
işləri ən müasir texnologiyalar əsasında quraq.
Mən onların arasında
pilotsuz təyyarələrin istehsalını xüsusi qeyd etmək
istəyirəm. Bu, ən inkişaf etmiş ölkələrə
xas olan istehsal sahələridir. Azərbaycan artıq öz
imkanları ilə pilotsuz təyyarələrin ən yüksək
səviyyədə istehsalına başlamışdır və
bu, bizim hərbi gücümüzü böyük dərəcədə
artıracaqdır.
Bütövlükdə bölgədə təhlükəsizlik tədbirlərinin gücləndirilməsi işində Azərbaycan çox müsbət rol oynayır. Azərbaycan bölgədə sabitləşdirici amildir. Ölkəmiz bütün sahələrdə uğurlu siyasət aparır. Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli işində mövqeyimiz birmənalıdır. Beynəlxalq hüquq normaları tam şəkildə təmin edilməlidir. BMT Təhlükəsizlik Şurasının 4 qətnaməsi qeyd-şərtsiz icra edilməlidir. Necə ki, Liviya ilə bağlı BMT Təhlükəsizlik Şurasının qətnamələri bir neçə saatdan sonra icra edilməyə başlamışdır. Yəni, mən bu barədə artıq fikrimi bildirmişəm. Bir daha demək istəyirəm ki, bu, ədalətsizlikdir, bu, ikili standartlardır və bu, ayrı-seçkiliyi heç bir səbəblə izah etmək mümkün deyildir. Çünki ermənilər tərəfindən azərbaycanlılara qarşı soyqırımı - genosid törədilmişdir. Xocalı soyqırımı törədilmişdir. Ermənilər tərəfindən günahsız insanlar vəhşicəsinə qətlə yetirilmişdir. Nədənsə o zaman dünya birliyi bizim dərdimizə biganə qalmışdır. Azərbaycanın beynəlxalq birlik tərəfindən tanınmış əraziləri uzun illərdir ki, işğal altındadır. Təhlükəsizlik Şurasının 4 qətnaməsi qəbul edilib, ATƏT-in qərarları, Avropa Parlamenti, Avropa Şurası, İslam Konfransı Təşkilatı, NATO-nun qərarları - bütün bu qərarlar işğal edilmiş torpaqlardan erməni qoşunlarının çıxarılmasını tələb edir. Ancaq məsələ öz həllini tapmır. Belə olan halda haqlı olaraq Azərbaycan vətəndaşları sual verirlər ki, nə üçün bizə qarşı münasibət fərqlidir? Bunun səbəbi nədir? Mən bu sualı beynəlxalq ictimaiyyətə, beynəlxalq aləmdə nüfuza malik olan ölkələrə ünvanlayıram. Azərbaycanın ərazi bütövlüyü bərpa olunmalıdır, işğala son qoyulmalıdır və bu məsələ tezliklə öz həllini tapmalıdır. Çünki Azərbaycan xalqının səbri tükənməz deyildir.
Bir daha demək istəyirəm ki, danışıqlar prosesində Azərbaycanın mövqeyi birmənalıdır. Bu mövqe nəinki bizim arzularımıza, beynəlxalq hüquqa əsaslanır və beynəlxalq hüquq hələ ki, dünyada başlıca bir meyardır. Biz indi görürük ki, beynəlxalq hüquq normaları müxtəlif yerlərdə kobudcasına pozulur. Ona görə Azərbaycanın ərazi bütövlüyü bərpa edilməlidir və heç bir şərt irəli sürülməməlidir.
Hazırda danışıqlar masasında olan təkliflər Azərbaycanın ərazi bütövlüyünün bərpasını təmin edəcəkdir. Eyni zamanda, məsələ öz həllini Dağlıq Qarabağda yaşayan insanların və oraya mütləq qayıdacaq Azərbaycan vətəndaşlarının muxtariyyət, özünüidarəetmə statusunda yaşamasını təmin edə biləcək prinsiplər əsasında tapa bilər. Bir daha demək istəyirəm ki, Dağlıq Qarabağa müstəqilliyin verilməsi, yaxud da nə vaxtsa müstəqilliyin verilməsi mümkünsüzdür. Bu, danışıqlar mövzusu deyildir və olmayacaqdır.
Birinci rübdə bu məsələ ilə bağlı ATƏT-in qiymətləndirmə missiyası işğal edilmiş torpaqlara səfər etmişdir. Bu missiya bizim təklifimiz əsasında baş tutmuşdur. Ermənistan tərəfi buna etiraz etməyə cəhd göstərmişdir. Bildiyiniz kimi, 2005-ci ildə oxşar missiya işğal edilmiş torpaqlara səfər etmişdir. O, faktaraşdırıcı missiya idi. Yəni, o, belə adlandırılırdı. Missiyanın əsas məqsədi işğal edilmiş torpaqlarda vəziyyəti araşdırmaq və məruzə hazırlamaq idi. Mən bilirəm ki, Azərbaycan cəmiyyətində missiyanın yekun məruzəsi ilə bağlı müxtəlif fikirlər vardır. Haqlı olaraq cəmiyyətimiz öz narahatlığını bildirir ki, o məruzədə ifadələr o qədər də kəskin deyildir. Ancaq qeyd etmək istəyirəm ki, missiyanın məqsədi və mandatı ondan ibarət idi ki, mövcud vəziyyəti öyrənsin və gördüklərini məruzədə ifadə etsin. Bu baxımdan hesab edirəm ki, məruzədə göstərilən məsələlər reallığı əks etdirir. Yəni, mən orada vacib olan məsələlərdən bir neçəsini qeyd etmək istəyirəm. Birincisi, orada açıq-aydın göstərilir ki, işğal edilmiş ərazilərdə ermənilər tərəfindən bütün infrastruktur dağıdılıbdır. Yəni, biz bunu onsuz da bilirdik, 2005-ci ildə bu, göstərilmişdir və bu il də bu, göstərilir. Yəni, erməni vandalizminin nəticələrini missiya öz gözü ilə görmüşdür. Məscidlərimiz, qəbirlər, bütün infrastruktur dağıdılıb, ya da ki, talan edilibdir. İkinci vacib məsələ ondan ibarətdir ki, məruzədə göstərilir, işğal edilmiş rayonların inzibati hüdudlarını süni şəkildə dəyişdirmək olmaz. Bu, birbaşa Ermənistana ünvanlanan bir tələbdir. Biz yaxşı bilirik ki, orada qondarma yerli hakimiyyət Ermənistanın göstərişi ilə bizim rayonların hüdudlarını süni şəkildə dəyişdirmək istəyir. Bununla bərabər, rayonların tarixi və əzəli adlarının dəyişdirilməsi də yolverilməz hal kimi məruzədə göstərilibdir. Bu da birbaşa Ermənistana ünvanlanan bir iraddır. Çünki şəhərlərimizin adlarını onlar dəyişdirmək istəyir və onlardan başqa o yeni adları heç kim tanımır və tanımayacaqdır.
Buna oxşar kifayət qədər məsələlər məruzədə öz əksini tapıbdır. Yəni, bütün bu məsələlər əvvəlki məruzədə də bu və ya digər formada öz əksini tapmışdır. Sadəcə olaraq bu, bir daha təsdiq olunur. Ən vacib məsələlərdən biri də hesabatda işğal edilmiş ərazilərdə qanunsuz məskunlaşma siyasəti aparılmasının göstərilməsidir. Hazırda Laçın və Kəlbəcər rayonlarında, - daha çox bu iki rayonda -14 min qanunsuz məskunlaşma halı vardır, yəni, - 14 min insan yaşayır ki, onlar orada yaşamamalıdırlar. Onlar sonradan bu torpaqlara köçürülmüşlər və bunu da hesabatda yolverilməz hal kimi göstərirlər.
Nəhayət, məruzədə göstərilir ki, status-kvo, yəni indiki vəziyyət davam edə bilməz. Mən hesab edirəm ki, məruzədə bu, ən vacib məsələlərdən biridir. Çünki uzun illərdir ki, Azərbaycan dövləti bütün tribunalarda, bütün beynəlxalq təşkilatlarda, eyni zamanda, həmsədr ölkələrin rəsmiləri ilə birbaşa görüşlərdə məsələ qaldırır ki, status-kvo dəyişdirilməlidir.
Ermənistan tərəfi bütün imkanlardan istifadə edir, çalışır ki, danışıqları uzatsın. Mən Azərbaycan vətəndaşlarına bu barədə də müəyyən dərəcədə məlumat vermişəm. Müəyyən mərhələdə razılaşdırılmış məsələlər onlar tərəfindən yenidən danışıqlar masasına qoyulur və onlar əvvəlcədən razılaşdırılmış məsələlərdən geri çəkilirlər. Yəni, istəyirlər ki, bu proses sonsuz, daimi, əbədi olsun, daim bu danışıqlar getsin və guya ki, Ermənistan danışıqlarda özünü konstruktiv aparır. Halbuki biz dəfələrlə demişik ki, Ermənistan danışıqlarda qeyri-səmimidir. Onların məqsədi məsələnin həlli deyildir. Onların məqsədi işğal edilmiş torpaqları nə qədər mümkündür öz nəzarəti altında saxlamaq və de-fakto vəziyyəti gələcəkdə de-yure vəziyyətinə çevirməkdir. Onların niyyəti ondan ibarətdir ki, nə qədər çox vaxt keçsə, o qədər yaxşıdır, yəni, dünya birliyi bu vəziyyətlə barışacaq və beləliklə, bu vəziyyət - danışıqlar prosesi sonsuz aparılacaqdır.
Biz dəfələrlə məsələ qaldırmışıq ki, bu, mümkünsüzdür. Azərbaycan imitasiya, danışıqlar naminə danışıqlarda iştirak etməyəcəkdir. Bizim kəskin fikrimiz bundan ibarətdir və status-kvo dəyişdirilməlidir. Status-kvonun dəyişməsi nə deməkdir, bunu hamı yaxşı başa düşür. O deməkdir ki, Azərbaycan torpaqlarından işğalçı qüvvələr çıxarılmalıdır və məruzədə bu tezisin göstərilməsi hesab edirəm ki, çox vacib məsələdir. Azərbaycanın mövqeyi həmsədr ölkələr - ATƏT tərəfindən dəstəklənir. Status-kvonun qəbuledilməz olması birinci dəfə deyil ki, səslənir. Bunu həmsədr ölkələrin yüksək vəzifəli şəxsləri də öz bəyanatlarında bildirmişlər. Əgər status-kvo dəyişdiriləcəksə bu, mütləq dəyişdirilməlidir, əlbəttə ki, Azərbaycanın hazırda işğal altında olan torpaqlarından işğalçı qüvvələr çıxarılacaqdır və bu, tezliklə baş verməlidir. Ermənistana imkan verilməməlidir ki, danışıqları süni şəkildə, müəyyən bəhanələrlə uzatsın. Ermənistan konkret təkliflərə konkret cavab verməlidir ki, torpaqlarımızın işğalçılardan azad edilməsi prosesi başlasın.
Beləliklə,
bu məsələ ilə bağlı sadəcə olaraq istərdim
ki, Azərbaycan vətəndaşları həm məruzə
ilə bağlı, həm də ki, danışıqların
mahiyyəti və məzmunu ilə bağlı mənim
mövqeyimi, - Azərbaycan dövlətinin mövqeyini bilsinlər.
Hesab edirəm ki, buna ehtiyac vardır.
***
Sonra
çıxışlar oldu.
Azərbaycan.- 2011.-13 aprel.- S. 1.