Ambruaz Düpon: Fidan Hacıyevanın mükəmməl ifası
və cazibədarlığı
məni məftun etdi
Dünya opera sənətinin incilərindən
sayılan "Karmen"
bakılı musiqisevərlərin
böyük intizarla gözlədikləri əsərlərdən
biridir. Təsadüfi
deyildir ki, "Karmen" hər dəfə Azərbaycan Dövlət Akademik Opera və Balet
Teatrının səhnəsində
anşlaqla oynanılır.
Paytaxt tamaşaçılarını, eləcə də şəhərimizin qonaqlarını
bu səhnə əsərinə təkrar-təkrar
baxmağa təkcə
Fransa bəstəkarı
Jorj Bizenin ölməz musiqisi deyil, həm də güclü səsə, qüsursuz texnikaya malik vokalçılarımızın, xüsusən səhnəmizin
Karmeninin - Azərbaycanın
əməkdar artisti Fidan Hacıyevanın mükəmməl ifası
cəlb edir.
AzərTAc xəbər verir ki, aprelin
17-də - gözəl bir
bahar axşamında Opera və Balet
Teatrının qarşısı
yenə də qələbəlik idi. Musiqi xiridarları
"Karmen"lə növbəti
görüşü böyük
səbirsizliklə gözləyirdilər.
"Karmen"in yaradıcı kollektivi bu gözəl əsərdən zövq almağa gəlmiş insanların arzusunu ürəyində qoymadı,
həqiqətən, gözəl
bir ifa ilə
onların qarşısına
çıxdı.
Coşqun, ehtiraslı səhnələrin bir-birini
əvəzlədiyi bu
lirik-dramatik əsərdə
məhəbbət ülvi
hisslər zirvəsinə
yüksəlmir, ifrat dərəcəyə çatmış
qısqanclıq girdabında
boğulub məhv olur. Qabarıq şəkildə təqdim
olunmuş Karmen-Xoze antaqonizmi tamaşaçını
daim gərginlikdə saxlayır, ehtirasın insanı necə cılızlaşdırdığına inandırır. Xalq içindən çıxan
qaraçı qızın
dövrünün əxlaq
çərçivələrinə sığmayan çılğın
təbiəti sevib-seçdiyi
insanın zəif xarakterini, daxili mühafizəkarlığını qəbul edə bilmir. Onların xarakterindəki kəskin ziddiyyət gərginləşərək
dözülməz həddə
çatır və əsərin finalında olum, ya ölüm
seçimini labüd edir. Ruhunun azad
olmadığı bir
həyatda yaşamaqdansa,
ölümə üstünlük
verən Karmen Xozenin köksünə sapladığı bıçağı
talenin bir qisməti kimi qəbul edir.
Fidan Hacıyevanın Karmen obrazından dəfələrlə yazılıb
və yəqin ki, bundan sonra
da hələ çox yazılacaqdır.
Sevindirici haldır ki, Azərbaycan səhnəsinin ulduzu hazırda dünyanın ən koloritli Karmenlərindən biri sayılır. Fidan Hacıyeva qaraçı qızın əvəzsiz
ifaçısı olduğunu
hər dəfə yeni və daha
inandırıcı ştrixlərlə
sübuta yetirir. Onun gözəl vokal texnikası, qüsursuz səhnə mədəniyyəti,
ehtiraslı çalarlarla
zəngin messo-sopranosu,
xüsusən böyük
bir şövqlə ifa etdiyi "Nabanera"sı, mükəmməl intonasiya tərzi, dramatik istedadı, zahiri gözəlliyi bu dəfə də ən ciddi musiqisevərlərin zövqünü oxşadı,
bu obrazın sanki onun
boyuna biçildiyini bir daha təsdiqlədi.
Azərbaycanda səfərdə
olan Fransa Senatının üzvləri
Ambruaz Düpon və Jaklin Paniz tamaşadan sonra səhnə arxasına gələrək
mənəvi zövq aldıqları bu gecəyə görə müğənniyə minnətdarlıqlarını
bildirmişlər. Heyranlığını
gizlədə bilməyən
A.Düpon demişdir:
"Mükəmməl ifanız
və gözəlliyiniz
məni məftun etdi. Siz həqiqətən
də Karmenin ən möhtəşəm
ifaçılarından birisiniz".
Əsərdə digər partiyaları ifa edən əməkdar artist İnarə Babayevanın (Mikaela), Fərid Əliyevin (Xoze) və Anton
Feştanqın (Eskamilyo)
çıxışları da təqdirəlayiq idi. Rejissor Hüseyn
Əliyevin quruluş verdiyi "Karmen" operasının yaradıcı
heyəti səhnədə
tam bir harmoniya
yarada bilmişdi. Onların mükafatı isə tamaşaçıların
salonu titrədən gurultulu alqışları
oldu.
"Karmen" tamaşasına
xarici ölkələrin
Bakıda akkreditə olunmuş səfirləri də tamaşa etmişlər.
Azərbaycan.- 2011.-19 aprel.- S. 4.