Milli iqtisadi inkişaf strategiyasının banisi
Beynəlxalq təcrübədən
məlumdur ki, əgər dövlətin, xalqın strateji mənafeyi
baxımından onun daxili və xarici siyasətinin ümumiləşmiş
konsepsiyasını müəyyən edən, dövlətin
inkişaf xəttini xalqa bəyan edən və xalqı öz
arxasınca aparmağı bacaran şəxsiyyət, başqa
sözlə, dövlətçiliyi qorumağı, onun
müdafiəsini təşkil etməyi əməli surətdə
həyata keçirən praktik siyasətçi-diplomat və
komandan yoxdursa, həmin ölkənin nikbin gələcəyindən
danışmaq çətindir.
Yüksək nüfuz, təşkilatçılıq
bacarığı, müdriklik, intellektuallıq, milli-mənəvi
dəyərlərin daim uca tutulması, novatorluq, hadisələrə
pozitiv təsir, qətiyyətlilik və bu qəbildən olan
digər keyfiyyətlər həm də liderin xalqının
inkişafında oynadığı rolu müəyyən edən
əsas cəhətlər kimi çıxış edir.
1993-cü ildə ümummilli lider Heydər Əliyevin yenidən
hakimiyyətə qayıdışı, xalqının səsinə
səs verməsi Azərbaycan dövlətinin xoşbəxt gələcəyinin
başlanğıcı idi. Uğurlu fəaliyyətləri ilə
tarix yaradan belə liderlər hər zaman beynəlxalq siyasətdə
də heyranlıq duyulan şəxsiyyətlər
sırasında yer alır, daim böyük hörmət və
ehtiramla anılır. Bu mənada Azərbaycan xalqı da
özünü xoşbəxt saya bilər ki, kifayət qədər
mürəkkəb və ziddiyyətlərlə dolu dövr
kimi xarakterizə edilən XX əsrdə 30 ilə yaxın
müddətdə, xüsusilə əsrin sonlarında Heydər
Əliyev kimi dahi lider ölkəmizə rəhbərlik
etmiş, məhz bu insanın yorulmaz fəaliyyəti, gərgin
zəhməti sayəsində Azərbaycanda bütün sahələrdə
baş verən tənəzzül tərəqqi ilə əvəzlənmiş,
milli iqtisadiyyatın sürətli və davamlı
inkişafı təmin olunmuşdur.
Ümummilli lider Heydər Əliyevin
xalqın iradəsi və təkidli tələbi ilə yenidən
hakimiyyətə qayıdışı Azərbaycanın
siyasi və iqtisadi həyatında taleyüklü dəyişikliklərin
başlanğıcını qoydu. Azərbaycan dövlətini
və ölkə iqtisadiyyatını labüd fəlakətdən,
hərcmərclikdən xilas edən dahi rəhbər iqtisadi
yüksəliş üçün də təcili tədbirlər
görməyə başladı. Aydındır ki, ilk növbədə
ittifaq səviyyəsində mövcud olan iqtisadi əlaqələr
dağıldıqdan sonra milli iqtisadiyyatın dirçəldilməsi
məqsədilə ölkənin malik olduğu təbii
resurslardan istifadə edilməsi və milli məhsulların
xarici bazarlara çıxışının təmin edilməsi
mühüm əhəmiyyət kəsb edirdi.
Sirr deyil ki, hazırkı
uğurlu siyasətin təməlində 1990-cı illərin
ortalarından başlayaraq bu gün də uğurla davam etdirilən
və bünövrəsi ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən
qoyulan yeni neft strategiyası dayanır. 20 sentyabr 1994-cü ildə
Bakı şəhərində Xəzər dənizinin Azərbaycana
aid sektorunda yerləşən "Azəri",
"Çıraq" və "Günəşli" yataqlarının
birgə istismarı ilə bağlı neft hasilatı üzrə
ixtisaslaşmış, dünya dövlətlərini təmsil
edən yüksək nüfuza malik 12 iri neft şirkəti
arasında beynəlxalq müqavilə imzalandı ki, bununla da
"Yeni neft strategiyası" uğurla həyata keçirilməyə
başlandı. Məhz o çətin, ağır günlərdə
"Əsrin müqaviləsi"nin bağlanması ilə Azərbaycan
Respublikası dünya birliyinə, iqtisadiyyatına uğurla
inteqrasiya etməyə başladı və siyasi dividendlərlə
yanaşı, çox böyük iqtisadi imkanlar da əldə
etdi. Bu yolda ölkəmiz ciddi çətinliklərlə
rastlaşsa da, böyük sınaqlardan keçməli olsa
da, bu gün qürur hissi ilə deyə bilərik ki, nəzərdə
tutulmuş bütün proqram və layihələr
reallaşdı. Artıq Azərbaycan nefti və qazı
dünya bazarlarına çıxarılır, ölkəmiz
öz enerji təhlükəsizliyini təmin etmək məqsədilə
lazım olan bütün tədbirləri uğurla həyata
keçirir. Hazırda Azərbaycan Respublikasının təbii
ehtiyatları dörd neft-qaz kəməri vasitəsilə
dünya bazarlarına çıxarılır ki, bunun da nəticəsində
ölkəmizin valyuta ehtiyatları, iqtisadi uğurları, eləcə
də maddi imkanları artır. Bununla yanaşı, ölkə
iqtisadiyyatında aparılan liberal islahatlar, liberallaşma siyasəti,
dövlətin özəl sektora maddi və mənəvi dəstəyi,
iri regional layihələrin reallaşdırılması və
sairə, təbii ki, milli iqtisadiyyatımızı daha da
gücləndirir. Bütün bunlar isə ölkə
iqtisadiyyatında dinamik və davamlı inkişafa nail
olunması üçün ciddi təməldir.
İqtisadi sahədə
böyük müvəffəqiyyətlər əldə edən
respublikamız artıq beynəlxalq aləmdə öz layiqli
yerini tutaraq, haqlı mövqeyinin dünya birliyi tərəfindən
də qəbul edilməsinə nail olmaqdadır. BMT Baş
Assambleyasının Azərbaycanın ərazi
bütövlüyü barədə qəbul etdiyi qətnamələr,
NATO ölkələrinin Buxarest görüşündə ilk
dəfə olaraq yekun sənəddə ölkəmizin ərazi
bütövlüyü barədə müddəaların
olması
və s.
tarazlaşdırılmış daxili və xarici siyasətin
nəticəsidir. Təbii ki, düşünülmüş,
uzaqgörən siyasət olmadan iqtisadi sahədə, eləcə
də əksinə, güclü iqtisadi dayaqlar olmadan siyasi sahədə
ciddi müvəffəqiyyətlər əldə etmək
qeyri-mümkündür. Bu yerdə ümummilli lider Heydər Əliyevin,
hər zaman aktual olan, "İqtisadiyyatı güclü olan
dövlət hər şeyə qadirdir" sözləri yada
düşür.
Artıq Azərbaycan müstəqil
siyasət aparmaq, xalqımız və dövlətimiz
üçün səmərəli layihələrdə sərbəst
iştirak etmək, lazım olduqda bu layihələri maliyyələşdirmək,
hətta xarici ölkələrdə həyata keçirilən
layihələrin maliyyələşdiricisi kimi
çıxış etmək imkanı qazanmışdır.
Bütün bunlara isə, təbii ki, sarsılmaz siyasi iradə,
xalqın dəstəyi, iqtisadi imkanlar, enerji təhlükəsizliyi,
aparılan sosial-iqtisadi islahatlar və s. nəticəsində
nail olunmuşdur. "Əsrin müqaviləsi" layihəsi
üzrə ilkin neft 12 noyabr 1997-ci ildə hasil edilməyə
başlandı. Təqribən 730 milyon ton neft və 200 milyard
kubmetrə yaxın təbii qaz ehtiyatına malik olan yataqlarda
görüləcək işlərə 12-14 milyard ABŞ
dollarına yaxın investisiya qoyuluşu nəzərdə
tutulurdu ki, bu da müstəqilliyini yenicə əldə
etmiş Azərbaycan Respublikası üçün çox
vacib məsələ idi. "Əsrin müqaviləsi"
üzrə hasil edilən Azərbaycan neftinin dünya
bazarlarına ixracı üçün ilkin dövrlərdə
buraxıcılıq qabiliyyətləri ildə 5 milyon ton olan
Bakı-Novorossiysk və Bakı-Supsa neft boru kəmərlərindən
istifadə olunurdu. Lakin müqaviləyə daxil olan yataqlar
üzrə illik hasilatın 50 milyon tona
çatdırılacağı nəzərə alınaraq
ümummilli lider Heydər Əliyevin təşəbbüsü
ilə daha böyük nəqletmə imkanlarına malik ixrac
marşrutları araşdırıldı və optimal variant
kimi Bakı-Tbilisi-Ceyhan (BTC) əsas ixrac neft boru kəməri
seçildi. Məhz buna görə də layihənin həyata
keçirilməsində Heydər Əliyevin əvəzsiz
xidmətlərini nəzərə alan layihə
iştirakçıları 2004-cü ildə BTC əsas ixrac
boru kəmərinə Heydər Əliyevin adının verilməsi
barədə qərar qəbul etdilər.
Bütün bu işlərin
əsas məqsədi, təbii ki, SSRİ-nin süqutundan sonra
iflic vəziyyətə düşmüş Azərbaycan
iqtisadiyyatını dirçəltməkdən, dünya
iqtisadiyyatına daha geniş inteqrasiya etməklə beynəlxalq
aləmdə ölkənin nüfuzunu artırmaqdan və
doğma Azərbaycan dövlətini dünyəvi bir dövlətə
çevirməkdən ibarət idi. Ümummilli lider Heydər Əliyevin
"Əsrin müqaviləsi"nin 5 illik yubileyi ilə əlaqədar
keçirilən mərasimdə söylədiyi fikirləri
xatırlatmaq yerinə düşərdi: "Biz ölkəmizi
iqtisadi cəhətdən inkişaf edən ölkə etmək
istəyirik. Biz ölkəmizin vətəndaşlarına
firavan həyat yaratmaq istəyirik. Biz müstəqil dövlət
kimi daim yaşamaq istəyirik. Bütün bu işlər - təkcə
neft sahəsində deyil, Azərbaycanın
iqtisadiyyatının, həyatının bütün başqa
sahələrində də gördüyümüz işlər
məhz bu məqsədi daşıyır".
Hazırda ulu öndər
Heydər Əliyevin adını daşıyan BTC Azərbaycan
neftinin dünya bazarlarına çıxarılması ilə
yanaşı, həm də "İpək yolu"nun və
türkdilli ölkələrin əsas magistral kəməri
statusunu qazanmışdır. BTC neft kəmərləri
sisteminə dünya "arteriya"sı kimi daxil olmuşdur.
Onu da qeyd edək ki, min bir əziyyətlə başa gələn
bu əsas ixrac neft boru kəmərinin texniki-iqtisadi əhəmiyyətindən
başqa, onun siyasi rolu da danılmazdır. Belə ki, həmin
neft kəməri dünya dövlətləri ilə Azərbaycan
dövlətinin yeni münasibətlərinin yaranmasına,
dünya xalqları ilə əlaqələrinin yenidən
qurulmasına təkan verərək, Azərbaycan dövlətinin
xarici siyasətinin güclənməsinə, beynəlxalq aləmdə
nüfuzunun artmasına, eləcə də onun siyasi və
iqtisadi baxımdan inkişaf etməsinə səbəb
olmuşdur. BTC təkcə Azərbaycan üçün deyil,
ümumilikdə beynəlxalq aləmdə enerji təhlükəsizliyi
sistemi və neft ixracı sahəsində ölkəmizlə
uğurlu tərəfdaşlıq edən dövlətlər
üçün də müstəsna əhəmiyyət kəsb
edən neft boru kəməridir.
Bu gün Azərbaycan beynəlxalq
aləmə sürətlə inteqrasiya edən, dinamik iqtisadi
inkişafını və etibarlı siyasi sabitliyini təmin
etmiş müstəqil dövlətdir. Artıq dövlətimiz
mötəbər kürsülərdən öz
sözünü deməyə, haqlı mövqeyini bildirməyə
və qorumağa qadir, zəngin iqtisadi potensiala malikdir.
Müstəqilliyin ilk illərində məlum səbəblərdən
bərbad hala düşmüş Azərbaycan
iqtisadiyyatında tərəqqiyə nail olunmasına, çox
kövrək və zəif dövlət siyasətinin
güclü və aparıcı mövqeyə yüksəlməsinə,
qədim tarixi və çoxəsrlik zəngin mədəniyyəti
olan millətimizin bütün dünyada tanıdılması
istiqamətində yorulmaz fəaliyyətinə görə əvəzsiz
dövlət xadimi Heydər Əliyevin ölkəyə rəhbərlik
etdiyi müxtəlif dövrlərdə həyata keçirdiyi
strategiya bütün sahələrdə əldə edilən
uğurların əsasını təşkil edir.
Ümummilli lider Heydər Əliyevin
Azərbaycana rəhbərliyi bir-birindən fərqlənən
iki müxtəlif sistemə - sosializm və demokratik cəmiyyət
dövrünə təsadüf edir. Dahi Heydər Əliyev istər
sosializm, istərsə də bazar iqtisadiyyatı şəraitində
Azərbaycan Respublikasını böhrana
düşmüş vəziyyətdə qəbul etmişdir.
Eyni zamanda, hər iki sistemdə də tezliklə
respublikamızda böhran aradan qaldırılmış və
sürətli tərəqqiyə nail olunmuşdur.
Bütün bunlar isə düşünməyi bacaran hər
bir kəsi bir sual qarşısında qoyur: bu uğurları
ölkəmizə bəxş edən hansı amillər və
səbəblərdir? Təbii ki, bu suala müxtəlif cavablar
verilə bilər, amma ölkəyə uğur gətirən
başlıca amilin ümummilli lider Heydər Əliyevin
islahatçılıq məharəti və yüksək idarəçilik
keyfiyyətləri olması danılmazdır. Tək bircə
faktı qeyd etmək kifayətdir ki, ulu öndər Heydər Əliyevin
Azərbaycana rəhbərlik etdiyi 1970-1980-ci illərdə
ölkəmizin kənd təsərrüfatına, ondan əvvəlki
yarım əsr ərzində, yəni 1920-1970-ci illərdə
cəlb edildiyindən daha çox sərmayə qoyulmuşdur.
Bu isə kənd təsərrüfatında dinamik
inkişafın əsasını qoyaraq, hələ o zaman Azərbaycanı
digər müttəfiq respublikalardan önə
keçirmişdir.
Müasir dövr bir sıra
səciyyəvi xüsusiyyətlərlə xarakterizə edilir
ki, bu da, əsasən, qloballaşma və inteqrasiya ilə
bağlıdır. Belə ki, məhz qeyd edilən amillərin
təsiri ilə, qlobal iqtisadi məkana yaxından inteqrasiya
olunmaq, dünya bazarına rəqabətqabiliyyətli məhsullarla
çıxa bilmək, qloballaşma prosesinin təsiri ilə
formalaşan sosial-iqtisadi və ictimai-siyasi proseslərdə,
milli və dövlətçilik prinsiplərinə uyğun fəal
iştirak etmək hər bir milli iqtisadiyyatın davamlı
inkişafının zəruri şərtinə
çevrilmişdir. Artıq hər bir müstəqil dövlətin,
o cümlədən Azərbaycan Respublikasının dünya
iqtisadiyyatında cərəyan edən sosial-iqtisadi proseslərdə
iştirakı labüd və qaçılmazdır. Bu zaman isə
qarşıda duran başlıca vəzifə milli və
iqtisadi təhlükəsizlik baxımından zərərli
ola biləcək proseslərin qarşısını almaq, eləcə
də beynəlxalq təcrübənin vəd etdiyi nailiyyətlərə
yiyələnməkdir.
Uğurla
reallaşdırılan Heydər Əliyev strategiyasının
nəticəsi olaraq, artıq Azərbaycan dövləti
müstəqilliyin möhkəmləndirilməsi, ölkədə
tarazlı və davamlı inkişafın təmin edilməsi,
regionların sosial-iqtisadi inkişafı, iqtisadi təhlükəsizliyin,
eləcə də onun ərzaq, enerji, nəqliyyat və sairə
kimi istiqamətlərinin etibarlı təminatı məqsədilə
atılan addımları, əldə edilən nəticələri
və inanılmaz iqtisadi uğurları ilə beynəlxalq aləmdə
nüfuzlu söz sahibinə çevrilmişdir. Artıq
dünya birliyinə yaxından inteqrasiya olunan müstəqil
Azərbaycan Respublikasında bütün proseslər
xalqımızın milli mentalitetinə və dövlətçilik
prinsiplərinə uyğun olaraq, beynəlxalq birliyin,
nüfuzlu beynəlxalq təşkilatların rəyləri nəzərə
alınmaqla qloballaşma dövrünün tələbləri
səviyyəsində qurulur. Ölkə
başçısı cənab İlham Əliyevin təşəbbüsü
və rəhbərliyi ilə reallaşan iri yerli və regional
layihələr sayəsində Azərbaycan dövləti
öz iqtisadi nəticələri ilə aparıcı dövlətlər
sırasındadır.
Azərbaycan tarixinin Heydər
Əliyev dövrü taleyüklü məqamları, dövlətçilik
uğrunda barışmaz mübarizəsi ilə bütöv
bir mərhələ, epoxadır. Zaman etibarilə bizlərə
çox yaxın olduğu üçün bu gün həmin
dövrün tarixi qiymətini, dəyərini bəlkə də
düzgün ifadə etmək bir qədər çətindir.
Ancaq heç şübhəsiz, dövlətçilik, idarəetmə,
regional siyasət, elm, təhsil, mədəniyyət, idman və
s. digər sahələr haqqında yazılacaq nüfuzlu
kitablar məhz Heydər Əliyev irsindən qaynaqlanacaq,
xalqımızın bu dahi oğlunun fəaliyyəti elmi və
elmi-pedaqoji cəhətdən daha mükəmməl öyrəniləcəkdır.
Təbii ki, bu kitablarda ümummilli lider Heydər Əliyev təcrübəli
və qətiyyətli dövlət başçısı,
müdrik siyasətçi, məsuliyyətli vətəndaş,
cəsur və tədbirli sərkərdə, vətənini və
millətini hədsiz məhəbbətlə sevən bir insan
kimi, çətin anlarda hər zaman millətinin yanında
olmağı bacaran alternativsiz lider kimi hərtərəfli
öyrənilməlidir. Bütün bunlar gənc nəsil
üçün xüsusilə vacibdir.
Hamımıza məlumdur ki,
ulu öndər ölkəyə rəhbərlik etdiyi
bütün dövrlərdə elmin, təhsilin hamisinə
çevrilmişdi. Deyirlər ki, bir milləti məhv etmək
üçün onun elmini, təhsilini məhv etmək kifayətdir.
Məhz bu kontekstdən yanaşdıqda da Heydər Əliyev
Azərbaycan xalqını məhv olmaqdan xilas etdi. Ölkəyə
rəhbərliyinin ilk illərində sürətli iqtisadi
inkişafın təmin edilməsini, Azərbaycanın
dünyaya yaxından inteqrasiya olunmasını, beynəlxalq aləmdə
nüfuzlu söz sahibinə çevrilməsini əsas məqsəd
kimi seçən ümummilli lider ölkədə təhsil
islahatları aparılmasının zəruriliyini
vurğulayaraq, hər bir inkişafın elm və təhsildən
asılı olduğunu qeyd edirdi. Ulu öndərin sözləri
ilə desək: "Təhsil sistemimizin hazırkı vəziyyətini,
onun problemlərini dərindən öyrəndikdən sonra
prioritet sahələr müəyyən edilməlidir".
Müşahidələr
göstərir ki, həqiqətən də, belə bir
prinsipin seçilməsi Azərbaycanda təhsil siyasətinin əsas
qayəsini təşkil etmişdir. Son dövrlər həyata
keçirilən islahatlar proqramına əsasən fəaliyyətin
prioritet istiqamətlərinə diqqət yetirdikdə Heydər
Əliyevin elm-təhsil strategiyasının nə qədər
fundamental bir konsepsiya olduğu aydınlaşır.
Milli intibahın təminatında
başlıca vasitə sayılan elm və təhsil cəmiyyətdə
bir çox problemlərin həllində mühüm rol
oynayır. Dünyəvi təhsilə inteqrasiya yolunu seçən
müstəqil Azərbaycan Respublikasında bu strateji sahəyə
milli təhlükəsizliyin mühüm amillərindən
biri kimi xüsusi diqqətin yetirilməsi belə bir nəticəyə
gəlməyə əsas verir ki, ölkədə elm və təhsil
problemləri ümumi inkişaf və dövlət siyasəti
ilə vəhdət təşkil edir. Tərəqqiyə gedən
yolda uğurlar qazanmaq üçün dünyanın sivil
dövlətləri ilə diplomatik əlaqələrin
yaradılması, sosial-iqtisadi, mədəni, elm-təhsil və
digər sahələrdə beynəlxalq norma və tələblərə
uyğun əməkdaşlığın qurulması zəruridir.
Bunun üçün də xüsusilə strateji əhəmiyyətə
malik olan elm-təhsil sistemində köklü islahatların
aparılması Azərbaycan dövlətinin ali məqsədinə
çevrilmişdir.
Ulu öndər Heydər Əliyev
müstəqillik illərində də elm və təhsilin
inkişafını diqqətdən kənarda qoymamış,
bu sahələrin problemlərinə kompleks şəkildə
yanaşmışdır. Ölkə başçısı
mövcud problemlərin aradan qaldırılması və Azərbaycanda
dünyanın inkişaf etmiş ölkələrinin təcrübəsinə
uyğun elm strategiyasının həyata keçirilməsi məqsədilə
ciddi tədbirlər həyata keçirmiş, mühüm
tarixi fərman və sərəncamlar imzalamışdır.
Ulu öndərin təhsil siyasəti konsepsiyasına əsaslanaraq
demək olar ki, elm və təhsil iki müstəqil sahəni
ehtiva etsə də, onların birini digərindən təcrid
etmək mümkün deyildir.
Ümumiyyətlə,
dövlətin iqtisadi qüdrətini, onun elm tutumlu və rəqabətə
davamlı məhsulunun istehsalını elmi tədqiqatların,
xüsusən fundamental tədqiqatların səviyyəsi, əhatəliyi
və yüksək ixtisasa malik milli kadrlar müəyyən
edir. Başqa sözlə desək, müasir dünya gerçəkliklərinə
yaxından bələd olan, yeni texnika və texnologiyanı mənimsəyən
kadrlar yetişdirmədən, eləcə də ölkədə
həyata keçirilən islahatları elmi baxımdan əsaslandırmadan
mövcud təbii-iqtisadi resurslardan tam və səmərəli
istifadə etmək və arzu edilən iqtisadi inkişaf səviyyəsinə
nail olmaq qeyri-mümkündür. Məhz bu reallığı
nəzərə alan ulu öndər Heydər Əliyevin
"Milli Elmlər Akademiyası sistemində yüksək
ixtisaslı elmi kadrlar hazırlayan təhsil qurumlarının,
respublikada prioritet istiqamətlərdə müstəqil fəaliyyət
göstərən dövlət elm-təhsil mərkəzlərinin
işi daim gücləndirilməli və zənginləşdirilməlidir"
fikri də Milli Elmlər Akademiyasının
potensialının və texniki bazasının gücləndirilməsinə,
ölkədə fundamental elmi tədqiqatların
aparılmasına yönəlmişdir.
Təbii ki, bu prosesdə
inteqrasiyanın vacib amillərindən biri də AMEA-da
çalışan müxtəlif ixtisaslı alimlərin birgə
proqramlar üzərində işləməsi, ölkənin hərtərəfli
inkişafını təmin etməyə qadir olan kompleks
inkişaf proqramlarının hazırlanması olduqca vacib
şərtlərdən biridir. Belə proqramların həyata
keçirilməsi elmi kadr potensialının inkişafına
və təhsil səviyyəsinin yüksəlməsinə gətirib
çıxarar ki, bu da tədqiqatların sürətlənməsinə,
eləcə də nəzəri-praktiki əhəmiyyətinin
artmasına kömək edər.
Bütün sahələrdə
olduğu kimi, Azərbaycan elminin də inkişafı istiqamətində
əsası ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən
qoyulan siyasət bu gün ölkə başçısı cənab
İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam etdirilir.
Azərbaycan Prezidenti elm adamlarının maddi-sosial
rifahının yaxşılaşdırılması yolunda
tarixi əhəmiyyətli fərman və sərəncamlar,
islahat və dövlət proqramlarını təsdiq edən
sənədlər imzalamışdır ki, bunlar birbaşa
elmdə və təhsildə problemlərin həllinə
yönəlmişdir. 2009-cu ildə "Azərbaycan elminin
inkişafına dair Milli Strategiya"nın qəbul edilməsi,
elmin inkişaf fondunun yaradılması və s. tədbirlər
dövlətimizin başçısı İlham Əliyevin
milli elmimizə diqqət və qayğısının bariz
nümunəsidir.
Hər zaman olduğu kimi, dövlət proqramında da elm sahəsi hökumətin prioritet istiqaməti kimi əsas yer tutur. Elmi ictimaiyyətə, tədqiqat və araşdırmalara göstərilən dövlət qayğısı növbəti illərdə də davam etdiriləcəkdir. Qarşıdakı illərdə elm sahəsində ən mühüm vəzifələrdən biri aparılan tədqiqatların praktiki əhəmiyyətinin artırılmasından, elmi tədqiqat və layihə institutları ilə təsərrüfat subyektləri arasında əlaqələrin daha sıx qurulmasının təmin edilməsindən ibarətdir. Dövlət proqramı üzrə elm sahəsində aşağıdakı istiqamətlərdə tədbirlərin həyata keçirilməsi nəzərdə tutulmuşdur ki, bu da davamlı iqtisadi inkişafın başlıca amillərindən biridir: elmi-texniki potensialın qorunması və inkişaf etdirilməsi, elmi kadr potensialının artırılması və onun sosial müdafiəsinin gücləndirilməsi, innovasiya proseslərinin sürətləndirilməsi, elmi müəssisələrdə və ali məktəblərdə aparılan elmi-tədqiqat fəaliyyətinin əlaqələndirilməsi, xarici ölkələrdə təhsil almaq və təcrübə keçmək yolu ilə müasir tələbata uyğun yüksək ixtisaslı kadrların hazırlanması və s.
Ulu öndər Heydər Əliyevin elm və təhsil siyasətinin prioritetlərindən biri də hər iki sahənin idarə edilməsinə yeni yanaşmanın olmasıdır. Belə ki, əgər güclü təhsil sistemi gələcəyin elmi tədqiqatçılarının hazırlanmasına xidmət edirsə, elmi araşdırmalar da, öz növbəsində, ölkənin ayrı-ayrı sahələrinin müasir tələbata və qabaqcıl təcrübəyə uyğun inkişafını təmin etməlidir. İstər müasir tələbata uyğun elmi kadrların hazırlanmasında, istər Azərbaycan Respublikasının beynəlxalq aləmə və qlobal iqtisadi mühitə sürətlə inteqrasiya etməsində, istərsə də ölkənin sosial-iqtisadi istiqamətlərdə ciddi uğurlar qazanmasında ulu öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi ilə reallaşan islahatlar xüsusi rol oynamışdır. Heydər Əliyevin bir dövlət və siyasi xadim kimi ölkə, milli iqtisadiyyat, eləcə də onun ayrı-ayrı sahələri qarşısında duran problemlərə kompleks şəkildə yanaşması bu gün əldə edilən böyük uğurların əsas təkanvericisidir. Məhz bu yanaşmanın nəticəsidir ki, sosial-iqtisadi və siyasi istiqamətlərdə qazanılmış müvəffəqiyyətlər bir-birinə təkan verməklə vahid bir prosesə çevrilir. Eyni zamanda, əsas uğurlardan biri də ondan ibarətdir ki, həyata keçirilən islahatlar içərisində elmin inkişafı prioritet kimi qəbul edilir və həyata keçirilən bütün islahatlar elmi cəhətdən əsaslandırılır. Bu baxımdan qanunların və digər normativ sənədlərin qəbul edilməsində, dövlət proqramlarının hazırlanmasında və s. elm adamlarının yaxından iştirak etməsi, müvafiq mütəxəssislərin iştirakı ilə geniş müzakirələrin aparılması xüsusi qeyd olunmalıdır.
Günümüzün reallıqları sübut edir ki, hazırda Prezident cənab İlham Əliyev tərəfindən bu istiqamətdə aparılan işlər Azərbaycan xalqının xoş gələcəyinə xidmət edəcək səviyyədə uğurla davam etdirilir. Eyni zamanda, bütün bunlar elm adamlarının dövlət qayğısına cavab olaraq daha da fəallaşmalarını, ölkədə həyata keçirilən islahatların elmi əsaslarının işlənib hazırlanmasında xüsusi fəallıq göstərmələrini tələb edir.
Mahmud KƏRİMOV,
Azərbaycan Milli Elmlər
Akademiyasının
Prezidenti
Azərbaycan.- 2011.-26 aprel.- S. 4.