LİDERLİK ZİRVƏSİ
Tarix sübut edir ki, yeni
müstəqillik qazanmış hər hansı bir dövlətin
milli inkişaf yolunun başlanğıcdan düzgün müəyyənləşdirilməsi
ilk növbədə onun mövcudluğunun qorunub
saxlanılması, gələcək tərəqqisi
baxımından vacib amildir. Dövlətçiliyin
ideoloji-siyasi və iqtisadi əsaslarının elmi təməl
üzərində qurulması, cəmiyyətin potensial
imkanlarının milli intibah prosesinə məqsədyönlü
şəkildə cəlb olunması son nəticədə
xalqları davamlı, sabit inkişaf yoluna çıxarır,
dövrün ağır sınaqlarından, təbəddülatlarından
qoruyur. 1991-ci il oktyabrın 18-də müstəqilliyini bərpa
etmiş Azərbaycan Respublikasında dövlətçiliyin
iqtisadi, siyasi, hüquqi və ideoloji əsaslarını
sarsıdan bir çox sosial-mənəvi problemlər də məhz
milli strategiyanın olmaması üzündən meydana
çıxmışdı.
1991-ci ildən 1993-cü ilin iyun ayınadək respublikanın üzləşdiyi böyük problemlər ölkədə xalqın dəstəklədiyi legitim hakimiyyətin, eyni zamanda, yeni ictimai-iqtisadi formasiyada dövlətin gələcək inkişaf yolunu düzgün müəyyənləşdirə biləcək qətiyyətli və müdrik siyasi rəhbərin olmaması ilə bağlı idi. Bu dövrdə müşahidə olunan hakimiyyət boşluğu dövlət idarəçiliyi mexanizmlərinin formalaşmasında ciddi maneəyə çevrilməklə yanaşı, daxili böhranın, vətəndaş itaətsizliyinin, xaos və anarxiyanın yaranmasına rəvac vermiş, qanunçuluğun və hüquq qaydalarının təminatı, vətəndaşların azad, təhlükəsiz yaşamaq hüququnun, ən nəhayət, ictimai asayişin qorunması sahəsində əsaslı problemlər yaratmışdı. İki ilə yaxın müddətdə ölkədə müşahidə olunan hərc-mərclik və özbaşınalıq mühiti təsdiqlədi ki, milli dövləti yalnız qətiyyətli liderlərin, xalqına bağlı rəhbərlərin yüksək idarəçilik və liderlik keyfiyyətləri sayəsində qoruyub saxlamaq, inkişaf etdirmək olar.
Tarixdə bir çox xalqların və dövlətlərin dünya səhnəsindən yox olmaq həddinə çatmasına dair misallar gətirmək olar. Fəqət, hansısa konkret vəziyyətdə millətin iradəsinə söykənən yüksək xarizmalı liderlər bu təhlükənin aradan qaldırılmasında misilsiz rol oynamış, dövlətin xilaskarına çevrilmişlər. Bu mənada, əminliklə demək olar ki, Azərbaycanın dövlət kimi mövcudluğunun qorunub saxlanılması, xalqın bir çox böyük fəlakətlərdən qurtulması 1993-cü ilin 15 iyun tarixindən - Milli Qurtuluş Günündən başlayır. Azərbaycanın ağır bir vaxtda heç bir riskdən çəkinməyərək Naxçıvandan Bakıya dönən ulu öndər Heydər Əliyev məhz bu tarixdən xalqın təkidli tələbi ilə Azərbaycan rəhbərliyinə gəlmiş, respublikamızı parçalanmaq və milli dövlətçiliyini itirmək təhlükəsindən xilas etmişdir. Böyük strateqin rəhbərliyi altında hakimiyyət boşluğu qısa müddətdə aradan qaldırılmış, respublikanın müxtəlif bölgələrində dövlətçiliyə qəsdlər təşkil edən cinayətkar ünsürlər xalqın dəstəyi ilə zərərsizləşdirilmiş, vətəndaş sülhü və həmrəyliyinin təminatı istiqamətində ciddi addımlar atılmışdır. Bütün bunlar Azərbaycanda ardıcıl və sistemli olaraq hüquqi dövlət quruculuğu və vətəndaş cəmiyyətinin formalaşdırılması prosesinə başlamaq imkanı yaratmışdır.
Elmi-intellektual inkişafın təminatçısı
Ulu öndər 1993-cü ildən dövlət quruculuğu istiqamətində başladığı islahatları ictimai rəyə, sosial sifarişə əsaslanmaqla həyata keçirmiş, ölkənin böhranlı vəziyyətdən çıxarılması prosesində hər bir vətəndaşın iştirakını vacib saymış, xüsusən də, cəmiyyətin üzdə olan intellektual kəsimi ilə sıx ünsiyyətə böyük üstünlük vermişdir. Ümummilli liderin 1993-cü il sentyabrın 21-də isə AMEA-da alimlərlə, 22-də isə gənclərlə keçirdiyi görüşləri bu mənada xüsusi xatırlatmaq lazımdır. Azərbaycanın elm məbədi olan AMEA-da keçirilən görüşə Bakı Dövlət Universitetinin də nüfuzlu alim və professorları dəvət edilmişdi. Həmin tədbirdə dərin məzmunlu nitq söyləyən ümummilli lider Heydər Əliyev Azərbaycanın üzləşdiyi ağır vəziyyətin səbəblərini təhlil etmiş, vəziyyətdən çıxış yollarını göstərmiş, cəmiyyətin bütün təbəqələrini, o cümlədən intellektual potensialın daşıyıcısı olan alimləri milli problemlərin həllində fəal iştiraka çağırmışdır.
Böyük strateqin ictimaiyyətlə ilk görüş yerlərindən biri kimi akademiyanı seçməsi, alimlərlə görüşməsi həm də AXC-Müsavat cütlüyünün 1 illik hakimiyyəti dövründə bu elm məbədinin dağılmaq, məhv olmaq təhlükəsi ilə üzləşməsi, çətin vəziyyətə düşməsi ilə bağlı idi. 1991-1993-cü illərdə AMEA-nın nüfuzlu alimləri bir parça çörək dalınca ölkəni tərk etmək məcburiyyətində qaldıqlarından intellektual potensialımız təhlükə ilə üzləşmişdi. Həmin illərdə hətta akademiyanın elmi-tədqiqat institutlarının aspiranturasına qəbul prosesi də həyata keçirilməmişdi. Səbəb sadə idi - səbatsız AXC-Müsavat iqtidarının bir çox məmurları akademiyanı "köhnə sistemin qalığı" hesab edir, onun ləğvinə çalışırdılar. Ulu öndər hakimiyyətə qayıtdıqdan sonra bu ziyanlı meyillərin qarşısını qətiyyətlə almış və akademiyanın inkişafı istiqamətində əməli tədbirlər həyata keçirməyə başlamışdır. 1993-cü il sentyabrın 21-də alimlərlə görüşündə Heydər Əliyev akademiyanın qorunub saxlanılması və inkişaf etdirilməsi vacibliyini bir daha diqqətə çəkmişdir: "Mənə sədalar gəlir ki, Elmlər Akademiyasını, institutları dağıtmaq istəyirlər, elm ocaqlarına biganə münasibət var. Biz bunların hamısına son qoyacağıq. Nəyin bahasına olursa-olsun, son qoyacağıq. Hansı iqtisadiyyat olursa-olsun, elm inkişaf etməlidir".
Ölkənin ağır sosial-iqtisadi, siyasi problemlərinin həlli ilə məşğul olan ulu öndər Heydər Əliyev elmin, təhsilin problemlərini də diqqət mərkəzində saxlamış, bu sahələrdə yeni dövrün tələblərinə cavab verən islahatların aparılmasını təmin etmişdir. Elm, mədəniyyət, ədəbiyyat, incəsənət xadimlərinin sosial müdafiəsinin təşkili istiqamətində atılan addımlar, dövlət büdcəsində baş verən artımlar hesabına bu sahələrə yönələn vəsaitlərin çoxalması ölkədə tədricən elmi-intellektual intibah mərhələsinin əsasını qoymuşdur.
Ulu öndər müstəqillik illərində Azərbaycanın aparıcı elm və təhsil müəssisəsi olan Bakı Dövlət Universitetinin üzləşdiyi qayğı və problemlərin həlli istiqamətində də mühüm addımlar atmış, vaxtı ilə məzunu olduğu bu ali təhsil ocağına xüsusi həssaslıqla yanaşmışdır. Ümumiyyətlə, universitetin ən zəngin, məzmunlu tarixinin şərəfli səhifələri məhz Heydər Əliyevin böyük diqqət və qayğısı sayəsində yazılmışdır. BDU-nun 1994-cü ildə 75 illik, 1999-cu ildə isə 80 illik yubiley mərasimlərinin keçirilməsi də ümumilli liderin adı ilə bağlıdır.
Universitetin
indiyədək keçirilmiş 5 yubiley mərasiminin 4-ü
məhz Heydər Əliyevin hakimiyyəti illərinə təsadüf
edir. BDU dünya şöhrətli məzununun xüsusi
qayğısını hiss etmiş, onun qarşıya
qoyduğu ali ideyalar universitetin tələbə və
professor-müəllim heyətinin əsas fəaliyyət
stimulvericisinə çevrilmişdir. Təsadüfi
deyil ki, universitetin Böyük Elmi Şurası tərəfindən
elmin və təhsilin inkişafında göstərdiyi
qayğıya, bu təhsil ocağının şöhrətini
yüksəklərə qaldırdığına görə
ulu öndər Heydər Əliyevə BDU-nun fəxri doktoru
adı verilmişdir. Universitetin 75 illik
yubiley mərasimində iştirak edən Heydər Əliyev
keyfiyyətcə yeni mərhələdə bu ali təhsil
ocağının qarşısında duran vəzifələrdən
söz açmış, onun milli elm və təhsil sistemindəki
yerini yüksək dəyərləndirmişdir: "Azərbaycanda
ali təhsilin, ümumi təhsilin, elmin, mədəniyyətin,
iqtisadiyyatın inkişafında Bakı Dövlət
Universitetinin xidmətləri əvəzsizdir. Universitetin 75 illik tarixi Azərbaycan
Respublikasının elminin, mədəniyyətinin, təhsilinin
inkişaf tarixidir. Bakı Dövlət Universitetinin Azərbaycanda ali təhsilin inkişafı sahəsindəki
xidmətlərini xüsusi qeyd etmək lazımdır.
İndi Azərbaycan böyük ali təhsil
ölkəsidir. Xalqımızın
hamısı savadlıdır. Bu 75 il
müddətində xalqımızın savadlanmasında, eyni
zamanda, təhsilin yaranmasında, inkişafında böyük
işlər görülmüşdür. Yeni-yeni təhsil
ocaqlarının - ali məktəblərin,
universitetlərin yaranması indi müstəqil Azərbaycan
Respublikasının böyük ali təhsil potensialına
malik olmasının əsasını qoymuşdur. Əgər bu 75 il ərzində həmin işlər
görülməsəydi, indi müstəqil Azərbaycan
Respublikası özünün böyük elmi, mədəni,
intellektual potensialı ilə fəxr edə bilməzdi".
Ulu öndərin müstəqil
Azərbaycana rəhbərliyi dövründə Bakı
Dövlət Universiteti böhranlı vəziyyətdən
çıxaraq maddi-texniki bazasını və elmi
potensialını, habelə beynəlxalq əlaqələrini
gücləndirmiş, flaqman ali təhsil
müəssisəsi statusunu bərpa etmiş, cəmiyyətin
inkişafına öz töfhələrini vermişdir. 2000-ci ildə ulu öndərin sərəncamı əsasında
universitetə özünüidarəetmə - muxtariyyət
statusunun verilməsi onun dinamik inkişafında yeni mərhələ
açmış, tədris prosesinin keyfiyyətinin daha da
yüksəlməsini, tədris-tərbiyə prosesinin
müasir standartlara uyğun qurulmasını təmin
etmişdir.
Azərbaycançılığı milli ideologiyaya
çevirən rəhbər
Mürəkkəb
tarixi şəraitdə Azərbaycanda hakimiyyətə
qayıdan ulu öndər Heydər Əliyev milli problemlərin
həlli baxımından xalqın mənəvi-ideoloji birliyinə,
vətəndaş həmrəyliyinə nail olmağı,
konkret milli ideya və ideologiya ətrafında birləşməsini
də vacib saymışdır. Ulu öndər milli
ideologiyanı konkret dövr üçün gündəlikdə
olan milli ideyanın həyata keçirilməsi vasitəsi kimi
dəyərləndirmiş, onun səfərbəredici rolunu
daim önə çəkmişdir. Heydər
Əliyevin Vətən və xalq qarşısında
böyük xidmətlərindən biri də milli dövlətçiliyimizin
möhkəmləndirilməsi baxımından çox əhəmiyyətli
olan azərbaycançılıq ideyasını irəli
sürməsi, onu milli diasporun təşkilatlanması
üçün ideoloji təmələ çevirməsidir.
Azərbaycanın müasir fəlsəfi
fikir tarixinin görkəmli tədqiqatçısı, Azərbaycan
Respublikası Prezidenti Administrasiyasının rəhbəri,
akademik Ramiz Mehdiyev "Müasir Azərbaycan milli ideyanın təcəssümü
kimi" əsərində bu məsələyə xüsusi
toxunaraq yazır: "Son 20 ildəki siyasi inkişaf göstərmişdir
ki, Azərbaycan cəmiyyəti üçün təkcə
milli ideya yetərli deyildir, ölkəyə milli maraqlara
söykənən yeni, müasir siyasi ideologiya lazımdır.
Məhz bu səbəbdən müasir Azərbaycanın
ideoloji konstruksiyasının mahiyyətinin müəyyən
edilməsi çox aktual məsələdir. Artıq 18 ildir ki, "azərbaycançılıq"
ideoloji konstruksiyası bu missiyanı gerçəklikdə
öz üzərinə götürmüşdür. Bu konstruksiya mühüm funksional keyfiyyətlərlə
zəngindir. Onların mahiyyəti ölkəni
mənəvi və fiziki cəhətdən zəiflətmək
cəhdlərindən qorumaqdan, Azərbaycanı unitar,
hüquqi və demokratik dövlət kimi möhkəmləndirmək
və inkişaf etdirməkdən ibarətdir. Azərbaycançılıq ideologiyası elə
bir mənəvi dəyərdir ki, o, müstəqil və
öz yolu ilə gedən Azərbaycanı informasiya
baxımından koqnitiv (idraki) sivilizasiyalar sırasına, yəni,
biliklərə əsaslanan və biliklər iqtisadiyyatı
yaradan cəmiyyətə çevirəcəkdir".
Ümumilli lider demişdir
ki, azərbaycançılıq ideologiyası dünya azərbaycanlılarının
vahid ideya ətrafında birləşməsini şərtləndirən
tarixi-siyasi amillərin təsnifatını, xaricdə
yaşayan soydaşlarımızın hüquq və
azadlıqlarının qorunması sahəsində dövlətin
qarşısında duran vəzifələri, onların Azərbaycana
münasibətdə üzərinə düşən mənəvi
öhdəlikləri, habelə azərbaycanlı
anlayışının sosial-fəlsəfi məzmununu müəyyənləşdirən
konsepsiyadır. Azərbaycançılıq
millətindən asılı olmayaraq, özünü azərbaycanlı
sayan vətəndaşların həmrəyliyi
üçün möhkəm istinad mənbəyi, ideoloji
bünövrədir. Bu ideologiyanın
pozitiv xarakteri həm də bütün dünyaya səpələnmiş
50 milyondan artıq azərbaycanlını vahid ideallar naminə
səfərbər etmək qüdrəti ilə müəyyən
olunur.
Ümummilli
lider xarici ölkələrə səfərləri zamanı
azərbaycanlılarla çoxsaylı görüşlər
keçirmiş, xaricdə yaşayan
soydaşlarımızı daim milli ideya ətrafında birləşməyə,
təşkilatlanmağa, icmalar, milli cəmiyyətlər
yaratmağa səsləmişdir. Ulu öndər daim həmvətənlərimizi
yaşadıqları ölkənin ictimai-siyasi həyatında
fəal iştirak etməyə, eyni zamanda, Vətənlə -
doğma Azərbaycanla sıx əlaqə saxlamağa, bir an da
olsun, Azərbaycanı təmsil etdiklərini unutmamağa
çağırmışdır.
Azərbaycan hakimiyyəti son
10 ildə dünya azərbaycanlılarının həmrəyliyinə
nail olmaq üçün üzərinə düşən
tarixi missiyanı məsuliyyətlə yerinə yetirməyə,
bu sahədə sistemli və ardıcıl siyasət yeritməyə
çalışır. 2001-ci ilin yaddaqalan hadisələrindən
biri də noyabrın 9-10-da Bakıda Dünya Azərbaycanlılarının
I Qurultayının keçirilməsi olmuşdur.
Ümummilli lider Heydər Əliyevin 2001-ci il mayın 23-də
imzaladığı sərəncama əsasən
keçirilmiş bu qurultay dünyanın müxtəlif
ölkələrində yaşayan
soydaşlarımızın və həmvətənlərimizin
müstəqil Azərbaycan Respublikası ilə əlaqələrinin
daha da möhkəmləndirilməsi, dünya azərbaycanlıları
arasında birliyin, həmrəyliyin təmin olunması, habelə
Azərbaycan icmaları, cəmiyyət və birliklərinin fəaliyyətinin
gücləndirilməsi və əlaqələndirilməsi
üçün şərait yaratmışdır.
Ümummilli lider Heydər Əliyev
həmin tarixi tədbirdəki çıxışında
dünya azərbaycanlıları arasında milli birliyin və
həmrəyliyin təmin edilməsi, Azərbaycan dövləti
ilə dünya azərbaycanlılarının əlaqələrinin
möhkəmləndirilməsi, qarşıya çıxan
problemlərin həllində səylərin birləşdirilməsi,
Azərbaycan dilinin və milli-mənəvi dəyərlərimizin
qorunub saxlanılması, inkişaf etdirilməsi zərurəti
ilə bağlı tövsiyə xarakterli fikirlərini
söyləmişdir. Azərbaycanın beynəlxalq
nüfuzunun daha da artırılması, müxtəlif ölkələrdə
dilimizin, tariximizin, mədəniyyətimizin yüksək səviyyədə
təbliği, Ermənistanın təcavüzkarlıq siyasətinin
ifşası, bədnam erməni lobbisinə qarşı
sistemli və ardıcıl əks-hücumun təşkili məsələləri
qurultayın qarşıya qoyduğu başlıca vəzifələr
olmuşdur.
Modernləşməyə xidmət edən demokratik-hüquqi
islahatlar
Ümummilli
lider Heydər Əliyevin milli dövlətçilik
qarşısında mühüm xidmətlərindən biri də
modernləşmə yönümündə demokratik və
huquqi islahatların həyata keçirilməsidir. Bütün səylərini
səfərbər edərək dövlət müstəqilliyini,
sadəcə, şərti müstəqillik aktı və bəyanat
səviyyəsindən çıxararaq möhkəmləndirən
böyük strateq Azərbaycanda hüquqi dövlət və
vətəndaş cəmiyyəti ideyasının təkamül
yolu ilə reallaşdırılması istiqamətində
ardıcıl islahatlar həyata keçirmişdir.
Ulu öndər
Heydər Əliyevin Milli Məclisin sədri seçilməsi
ilə ölkədə sivil parlamentarizm ənənəsinin
qoyulduğunu, cəmiyyətin hüquq sisteminin əsasını
təşkil edən qanunların müasirləşməsi
prosesinin geniş vüsət aldığını da
xüsusi vurğulamaq lazımdır. Ümummilli lider kifayət
qədər mürəkkəb və ziddiyyətli bir dövrdə
parlamentə rəhbərlik etməsinə baxmayaraq, qanunverici
orqanın effektiv, məqsədyönlü fəaliyyətini təmin
etmiş, bir sıra qanunların qəbuluna nail olmuşdur.
Məhz bu mərhələdən parlamentin cəmiyyətidəki
rolu artmış, hüquqi dövlət quruculuğu prosesindəki
fəaliyyəti güclənmişdir.
Ulu öndər
Heydər Əliyevin rəhbərliyi altında hazırlanan,
dünyada mövcud olan ən mütərəqqi hüquq
normalarını özündə əks etdirən müstəqil
Azərbaycanın ilk Konstitusiyasının 1995-ci ilin 12
noyabrında ümumxalq referendumu ilə qəbul olunması
respublikamızın gələcək inkişaf prioritetlərini
müəyyənləşdirmiş, iqtisadi, siyasi və
hüquqi islahatların bazisinə çevrilmişdir. Əsas Qanunda xalqın
dövlət hakimiyyətinin yeganə mənbəyi olması,
dövlətin demokratik, hüquqi və dünyəviliyi, idarəçiliyin
hakimiyyət bölgüsü əsasında təşkil
olunmasının təməl prinsipləri təsbit
olunmuş, insan hüquq və azadlıqlarının təmini
ali məqsəd kimi önə çəkilmişdir.
1995-ci ilin 12
noyabrında Konstitusiyanın qəbulu ilə yanaşı, həm
də Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinə I
çağırış seçkilər keçirilmiş,
demokratik şəraitdə ilk parlament
formalaşdırılmışdır. Parlament qarşısına
qoyduğu vəzifələri - ölkəmizdə hüquqi
dövlət və vətəndaş cəmiyyəti
quruculuğu, bazar iqtisadiyyatı prinsiplərinin bərqərar
edilməsi, Azərbaycanın Avropa xalqları ailəsinə
inteqrasiyası, bu məqsədlə cəmiyyət və
dövlət həyatının bütün sahələrində
köklü islahatların həyata keçirilməsi
üçün hüquqi bazanın yaradılması, möhkəmləndirilməsi
və təkmilləşdirilməsi kimi vəzifələri
uğurla yerinə yetirmiş, qanun
yaradıcılığı işində dünyanın
qabaqcıl demokratik ölkələrinin təcrübəsindən
bəhrələnmiş, qanunvericilik fəaliyyətində
istər kəmiyyət, istərsə də keyfiyyət
göstəriciləri baxımından böyük nailiyyətlər
qazanmışdı.
Milli Məclis
qanunların təkmilləşdirilməsi mərhələsində
təkcə beynəlxalq təcrübəni öyrənib tətbiq
etməklə kifayətlənməmiş, eyni zamanda, müxtəlif
beynəlxalq konvensiya və sazişləri ratifikasiya etməklə
insan hüquq və azadlıqlarına sadiqliyini sübuta
yetirmişdir.
Ulu öndər
Heydər Əliyevin rəhbərliyi altında sistemli şəkildə
həyata keçirilən məhkəmə-hüquq
islahatlarının, siyasi liberallaşmaya xidmət edən tədbirlərin
əsasında insana qayğı, şəxsiyyətə və
insan ləyaqətinə hörmət amili
dayanmışdır. 1998-ci il iyunun 18-də ulu öndər Heydər Əliyevin
imzaladığı "İnsan hüquqlarının
müdafiəsinə dair Dövlət Proqramı"nda Azərbaycan
Respublikasının İnsan hüquqları üzrə
müvəkkili təsisatının, bu sahədə elmi-tədqiqat
institutunun yaradılması, normativ hüquqi aktların insan
hüquqlarına dair beynəlxalq standartlara tam
uyğunluğunun təmin edilməsi, hüquqi mexanizmlərin
təkmilləşdirilməsi, insan hüquqları sahəsində
fəaliyyət göstərən beynəlxalq qurumlarla əməkdaşlığın
daha da inkişaf etdirilməsi və digər mühüm məsələlər
nəzərdə tutulmuşdur.
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında Əfv
Komissiyasının yaradılması və əfvetmə
institutunun bərpası da ulu öndər Heydər Əliyevin
necə böyük qəlb və mənəviyyat sahibi
olduğunu, şəxsiyyətcə
böyüklüyünü təsdiqləyir. Bu humanizmin nəticəsidir
ki, respublikamızda əfv fərmanlarının
imzalanması, məhkumların bağışlanması
müsbət ənənəyə çevrilmişdir.
Heydər Əliyevin 1993-cü ildən tətbiqinə
moratorium qoyduğu ölüm hökmü 1998-ci il fevralın 10-da tamamilə ləğv
edilmiş, Azərbaycan bütövlükdə Şərqdə
bu qətiyyətli və tarixi qərarı verən ilk ölkə
olmuşdur. Müqayisə üçün
bildirək ki, o vaxt Avropa Şurasının üzvü olan
bir sıra dövlətlər belə analoji addımı
atmamışdılar. Yüksək humanizmin və insanpərvərlik
örnəyinin bariz ifadəsinə çevrilən bu
addım Azərbaycanın beynəlxalq nüfuzunu yüksəltmiş,
2001-ci ilin 25 yanvarında müstəqil respublikamız Avropa
Şurası kimi mötəbər beynəlxalq təşkilata
tamhüquqlu üzv qəbul edilmişdir. Təşkilatla
səmərəli əməkdaşlıq Azərbaycanın
milli qanunvericiliyinin Avropa standartlarına uyğunlaşdırılmasına,
mütərəqqi məhkəmə-hüquq
islahatlarının aparılmasına ciddi təkan
vermişdir.
Ulu öndər
Heydər Əliyev demokratik dövlət quruculuğuna xidmət
edən mütərəqqi hüquqi-siyasi islahatları davam
etdirməklə yanaşı, həm də milli maraqlara xidmət
edən çevik xarici siyasət xətti
yürütmüş, ölkənin milli maraq və mənafelərini
daim uca tutmuşdur. Son 15 ildə Azərbaycanda milli mənafelərə
əsaslanmaqla həyata keçirilmiş xarici siyasət
kursunun prioritet istiqaməti müstəqil və güclü
dövlət modelinin praktik surətdə
reallaşdırılmasına yönəlmiş,
respublikamız beynəlxalq normalara istinad edərək sivil
dünyanın hüquqi-siyasi atmosferini müəyyənləşdirən
aparıcı dövlətlər və beynəlxalq təşkilatlarla
münasibətlərini yüksək dinamizmlə inkişaf
etdirmək xəttinə üstünlük vermişdir. Ulu öndər Heydər Əliyevin möhkəm təməllər
üzərində əsasını qoyduğu
balanslaşdırılmış xarici siyasət uzaq hədəflərə
hesablanmış strateji fəaliyyət konsepsiyası olmaqla,
müstəqil Azərbaycanın beynəlxalq arenada nüfuz və
mövqelərinin güclənməsinə, ümummilli
problemlərinin həllinə yönəlmişdir.
İslahatlar prosesində yeni mərhələ
Hər bir
ölkədə demokratik inkişafın leytmotivini
çoxluğun iradəsinə söykənən fundamental qərarların
qəbulu təşkil edir. 2003-cü ilin 15 oktyabr seçkilərinin
nəticəsi olaraq xalqımız uzun illərin sərt
sınaqlarından çıxaraq yüksək etimad
qazanmış, siyasətin davamlığının təmin
olunması, hər bir fərdin perspektiv mənafeyinə
hesablanmış siyasi, hüquqi, sosial-iqtisadi, humanitar
islahatların ardıcıl şəkildə davam etdirilməsi
naminə ciddi siyasi iradə ortaya qoymuşdur. Heydər
Əliyev siyasətinin alternativsizliyi qənaətini
özü üçün tam yəqinləşdirmiş Azərbaycan
xalqının cənab İlham Əliyevi strateji islahatlar
kursunun layiqli davamçısı görməsi bir sıra
reallıqlarla şərtlənmiş, obyektiv zərurətdən
irəli gəlmişdir. 1995-2003-cü illərdə
fəalliyyət göstərdiyi sahələrdə
özünü vətənpərvər, praqmatik, təşkilatçı
və yüksək idarəçilik keyfiyyətlərinə
malik şəxsiyyət kimi təsdiqləyən cənab
İlham Əliyev cəmiyyətdə mütləq
çoxluğun etimad və inamını qazanmaqla şəksiz
qələbəsini təmin etmişdir.
Dövlətə
rəhbərlik missiyasını üzərinə
götürən liderin şəxsiyyətcə bütöv,
iradəli və sarsılmaz olması xalqın özünə
inamını təmin etməklə bahəm, hər bir vətəndaşın
sabit yaşam tərzinə imkan yaradır. Bu mənada cənab
İlham Əliyev elə ilk andan dövlət maraqları ilə
bağlı həlledici məqamlarda qətiyyətli mövqe
tutduğunu, bir çoxları üçün çətin
və riskli görünən siyasi gedişlərdən belə
çəkinmədiyini sübuta yetirmişdir.
2003-cü ilin məlum 15-16 oktyabr
iğtişaşlarının qarşısını
xalqın iradəsi ilə alan dövlət
başçısı ictimai-siyasi sabitliyin etibarlı təminatçısı
olduğunu bir daha nümayiş etdirmiş, üzləşdiyi
ilk dövlətçilik imtahanından uğurla
çıxmışdır. İfrat radikal
qüvvələrin dağıdıcı
addımlarını zərərsizləşdirən Prezident
İlham Əliyev, ilk növbədə, xalqa dövlətçilik
sükanının etibarlı əllərdə olduğu
mesajını vermişdir. 2003-cü ilin
15 oktyabr seçkiləri, eyni zamanda, respublikamızda möhkəm,
heç bir qüvvənin sarsıtmağa gücü
çata bilməyəcək siyasi həmrəyliyin, dövlət
idarəçilik mexanizmlərinin mövcudluğunu göstərmişdir.
Ümummilli
liderin 2003-cü ilin prezident seçkiləri ərəfəsində
"Mən ona özüm qədər inanıram" deyə
layiqli davamçısı kimi cəmiyyətə təqdim
etdiyi cənab İlham Əliyevin respublikaya rəhbərliyi
dövründə əldə olunmuş böyük nailiyyətlər
Azərbaycan xalqının seçimində
yanılmadığını bir daha təsdiqləyir. Cənab İlham Əliyevin
son 8 illik fəaliyyətinin üstün cəhəti bundan
ibarətdir ki, dövlət başçısı praqmatik
siyasi lider kimi reallığı operativ və obyektiv şəkildə
dəyərləndirməyi, milli maraqlar naminə cəsarətli
və prinsipial addımlar atmağı, istənilən
ekstremal şəraitdə ən optimal, düzgün qərar
qəbul etməyi, habelə ölkənin taleyüklü
problemlərinə həssaslıqla yanaşmağı
bacarır.
Konseptual əsasları ulu
öndər Heydər Əliyev tərəfindən müəyyənləşdirilmiş
sosial-iqtisadi inkişaf strategiyasını yeni mərhələdə
inamla davam etdirən dövlət başçısı
qeyri-neft sektorunun ümumi daxili məhsuldakı çəkisinin
artırılması, regionların tarazlı və davamlı
inkişafı, yerlərdə yeni istehsal müəssisələrinin
açılması, işsizlik probleminin aradan
qaldırılması, əhalinin sosial rifahının
yaxşılaşdırılması naminə bir sıra
mühüm addımlar atmışdır. 1994-cü ildən
respublikamızda inamla reallaşdırılan yeni neft
strategiyasının davam etdirilməsi, Azərbaycanı
regionda lokomotiv dövlətə çevirən enerji layihələrinin
ardıcıl surətdə həyata keçirilməsi,
iqtisadiyyatın liberallaşdırılması, xarici
investisiyaların qeyri-neft sektoruna, xüsusən də,
regionların inkişafına yönəldilməsi, ölkədə
əlverişli sahibkarlıq və biznes mühitinin
formalaşdırılması kimi vacib məqamlar cənab
İlham Əliyevin iqtisadi siyasətinin prioritet istiqamətləri
sırasında xüsusi vurğulanmalıdır.
İqtisadi
inkişaf göstəricilərinə görə dünya
miqyasında lider mövqeyini qoruyub saxlamağa müvəffəq
olmuş Azərbaycanda həyata keçirilən siyasət
bütün çalarları ilə məhz insan amilinin
yüksəlişinə xidmət edir. Cənab İlham Əliyevin
təşəbbüsü və rəhbərliyi altında
ölkədə işsizlik probleminin həlli, yeni sosial
infrastruktur obyektlərin - təhsil, mədəniyyət, səhiyyə,
rabitə müəssisələrinin qısa müddət ərzində
tikilərək istifadəyə verilməsi, yeni yolların,
su, qaz, elektrik, rabitə xətlərinin çəkilişi
son nəticədə Azərbaycan insanının mədəni-intellektual
səviyyəsinin yüksəlişinə, mənəvi-əxlaqi
dəyərlərin cəmiyyətimizdə əsas meyara
çevrilməsinə xidmət göstərir.
Dövlət
başçısı İlham Əliyevin 8 illik fəaliyyəti,
eyni zamanda, ölkənin inkişafı baxımından
strateji sahə olan elm və təhsilə qayğı
nümunələri ilə də zəngindir. Bu müddətdə
elmin və təhsilin inkişafına diqqət
artırılmış, maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi,
maliyyə təminatı, əsas fundamental və tətbiqi
elmlərin inkişafı üzrə görüləcək tədbirlər
müəyyənləşdirilmişdir. Büdcədə
elm və təhsil üçün nəzərdə
tutulmuş xərclərin ildən-ilə
artırılması, müəllimlərin sosial vəziyyətinin
yaxşılaşdırılması istiqamətində
ardıcıl addımların atılması da bu diqqətin əyani
təzahürüdür.
Prezident
İlham Əliyev praqmatik lider kimi yeni dünya nizamının
inkişaf meyillərini nəzərə alaraq neftdən
qazanılan böyük vəsaitlərin ilk növbədə
insan faktorunun inkişafına yönəldilməsini,
elmi-texniki tərəqqinin son nailiyyətlərinin tətbiqi
yolu ilə inkişafın təmin edilməsini zəruri
sayır. Respublikamızın sürətli iqtisadi inkişaf
yolunda olması, geniş maliyyə imkanları qazanması bu
sahələrə diqqətin artırılmasını zərurətə
çevirir. Azərbaycan Respublikası Prezidenti
Administrasiyasının rəhbəri, akademik Ramiz Mehdiyev
"Müasir Azərbaycan milli ideyanın təcəssümü
kimi" əsərində haqlı olaraq yazır: "İstənilən
genişmiqyaslı sosial dəyişikliklər motivasiyalı
sosial qrup olmasını tələb edir, bunsuz həmin dəyişiklikləri
həyata keçirmək mümkün deyildir. Tədqiqatçıların
fikrincə, "biliklər cəmiyyəti", "biliklər
iqtisadiyyatı", "informasiya sivilizasiyası",
"innovasiya modernləşməsi" trendinə keçid
dövründə kreativ modernləşdirmə qrupu bu cür
sosial komponent ola bilər. Məhz həmin qrup
insan kapitalının təkrar istehsalının subyekti, mədəni
resursların və informasiya resurslarının
daşıyıcısı kimi innovasiyaların əsas
generatorudur".
Ölkədə
elmin, təhsilin, informasiya-kommunikasiya texnologiyalarının
inkişafı sahəsində həyata keçirilən
sistemli və ardıcıl siyasət Bakı Dövlət
Universitetinin də həlledici uğurlarını təmin
etmişdir. Möhtərəm Prezident İlham Əliyevin
xüsusi diqqət və qayğısı nəticəsində
son illərdə universitet əsaslı təmir olunmuş,
yeni korpusu istifadəyə verilmiş, maddi-texniki bazası daha
da möhkəmləndirilmişdir.
Bu gün milli
tərəqqi və inkişaf istiqamətində həyata
keçirilən islahatların uğurlu nəticələri
universitetdə tədris-tərbiyə prosesinin keyfiyyətini
yüksəldir, müasir düşüncəli, kreativ ruhlu
Azərbaycan vətəndaşının
formalaşdırılması məqsədinin gerçəkləşməsini
təmin edir.
Universitetin professor-müəllim heyəti və
tələbələri əmindirlər ki, ulu öndərin
xaos və anarxiyadan qurtarıb yüksəliş yoluna
çıxardığı Azərbaycan qarşıdakı
illərdə daha da inkişaf edəcək, qarşıya
qoyduğu bütün məsələlərin uğurlu həllinə
nail olacaqdır.
Abel MƏHƏRRƏMOV,
Bakı Dövlət Universitetinin rektoru,
akademik,
Milli Məclisin deputatı
Azərbaycan.- 2011.-15 iyun.- S. 6.