Şəffaflığın təmin edilməsində
auditin rolu
İqtisadi
inkişafın Azərbaycan modelinin uğurla
reallaşdırılması yüksək inkişaf tempini təmin
etməklə yanaşı, həm də Azərbaycan
iqtisadiyyatını ümumdünya maliyyə
böhranının təsirindən qoruyub saxlamağa imkan vermişdir. Bu işdə
şəffaflıq amilinə ölkəmizdə diqqət
ayrılması mühüm rol oynamışdır. Tam yəqinliklə demək olar ki, şəffaflığın
yüksəldilməsi və korrupsiyaya qarşı mübarizə
Azərbaycanın dövlət quruculuğu siyasətində
heç vaxt kampaniya xarakteri daşımamış və
Prezident İlham Əliyevin təbirincə desək,
şüurlu bir seçim olmuşdur.
Şəffaflıq
amili ulu öndər Heydər Əliyevin dövlət
quruculuğu siyasətində daim diqqət mərkəzində
saxlanılmış, bu istiqamətdə bir sıra
mühüm normativ hüquqi aktlar qəbul edilmişdir. Hələ 1996-cı
ildə Prezident tərəfindən imzalanmış
"İstehsal, xidmət, maliyyə-kredit fəaliyyətinə
dövlət nəzarətinin qaydaya salınması və əsassız
yoxlamaların qadağan edilməsi barədə" fərman
paralel və lüzumsuz yoxlamaların azaldılmasında,
iqtisadi subyektlərin qanuni mənafelərinin qorunmasında
mühüm rol oynamışdır. Ölkə
başçısının "Azərbaycan
Respublikasında iqtisadi cinayətkarlığa qarşı
mübarizə sahəsində bəzi tədbirlər
haqqında" 1998-ci il 27 yanvar tarixli sərəncamı,
"Dövlət nəzarət sisteminin təkmilləşdirilməsi
və sahibkarlığın inkişafı sahəsində
süni maneələrin aradan qaldırılması
haqqında" 1999-cu il 7 yanvar tarixli fərmanı və digər
normativ hüquqi aktlar şəffaflığın təmin
edilməsi sahəsində görülən tədbirlərin
hüquqi bazasını təşkil etmişdir. Bu sənədlər həmçinin
iqtisadiyyatımızda demokratik prinsiplərin bərqərar
olunması baxımından müstəsna əhəmiyyətə
malikdir.
Azərbaycanda
dərin sosial-iqtisadi dəyişikliklərin getdiyi, büdcə
və vergi intizamının möhkəmləndirilməsinin
dövlət siyasətində üstünlük təşkil
etdiyi, azad və sosialyönümlü vətəndaş cəmiyyətinin
bərqərar olduğu indiki şəraitdə şəffaflığın
rolu ikiqat artır. Müasir şəraitdə dövlət
başçısı İlham Əliyevin gündəlik diqqət
və qayğısı sayəsində idarəetmə
sistemində aparılan ardıcıl struktur islahatları da
şəffaflığın təmin olunmasına xidmət
edir. Prezidentin "Azərbaycan Respublikası
regionlarının 2009-2013-cü illərdə sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət Proqramı"nın
icrasının ikinci ilinin yekunlarına həsr olunmuş
konfransda dediyi kimi: "Eyni zamanda, biz struktur
islahatlarını elə aparmalıyıq ki, korrupsiya,
rüşvətxorluq tamamilə aradan
götürülsün". Prezident bütün fəaliyyəti
ilə korrupsiyaya qarşı mübarizə işinin
görüntü naminə deyil, ardıcıl, konkret istiqamətli,
ictimai-siyasi məzmun və məna kəsb edən, xalqımızı
bəşəriyyəti bürümüş bu bəladan
qurtarmaq üçün davamlı, konkret strategiya və
taktikaya söykənən bir missiyanı həyata
keçirdiyini belə bəyan etmişdir: "Bu proses
birillik, ya ikiillik proses deyil və bu, kampaniya deyil, bizim
şüurlu seçimimizdir".
Yeri gəlmişkən qeyd
edək ki, dövlət başçısının
tapşırığı əsasında Prezident
Administrasiyasının rəhbəri Ramiz Mehdiyevin sədrliyi
ilə Korrupsiyaya qarşı Mübarizə üzrə
Komissiyanın 2011-ci il yanvarın 27-də
keçirilmiş geniş iclası ictimaiyyət tərəfindən
yüksək dəyərləndirilir. Onu da xatırladaq ki,
şəffaflığın artırılması və nəzarətin
təkmilləşdirilməsi cənab İlham Əliyevin
imzaladığı "Azərbaycan Respublikasında
sosial-iqtisadi inkişafın sürətləndirilməsi tədbirləri
haqqında" 24 noyabr 2003-cü il tarixli fərmanda,
"Korrupsiyaya qarşı mübarizə haqqında" Azərbaycan
Respublikasının Qanununda (13 yanvar 2004-cü il), Korrupsiyaya
qarşı mübarizə üzrə Dövlət
Proqramında (2004-2006-cı illər), Şəffaflığın
artırılması və korrupsiyaya qarşı mübarizə
üzrə Milli Strategiyada, "Daxili audit haqqında" Azərbaycan
Respublikasının Qanununda, "Sahibkarlıq sahəsində
aparılan yoxlamaların vahid məlumat reyestrinin forması və
aparılması qaydası haqqında Əsasnamə"nin təsdiq
edilməsi barədə Prezidentin 2001-ci il 15 fevral tarixli fərmanında
və bir sıra digər normativ-hüquqi aktlarda təsbit
olunur.
"Azərbaycan
Respublikası regionlarının 2009-2013-cü illərdə
sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramı"nın icrasının ikinci ilinin yekunlarına
həsr olunmuş konfransda Prezident korrupsiyaya qarşı
mübarizənin gücləndirilməsi yollarından biri kimi
institusional metodlardan istifadənin zəruriliyini ön plana
çəkmişdir. Bu mənada, auditin tətbiqi
xüsusi önəm daşıyır.
Dövlət
başçısı qabaqcıl dünya təcrübəsini
nəzərə almaqla mükəmməl institusional mexanizmin,
o cümlədən auditin tətbiqinin ölkədə
sosial-iqtisadi inkişafın sürətləndirilməsinin
mühüm istiqaməti kimi daim önə çəkir. Müasir şəraitdə
auditin rolu və əhəmiyyətini yüksək qiymətləndirən
Prezidentin söylədiyi fikirlər buna bariz nümunədir:
"Bu gün Azərbaycanda audit xidməti iqtisadiyyatın və
regionların inkişafı sahəsində genişmiqyaslı
proqramların həyata keçirilməsi, ölkənin
qeyri-neft sektoruna investisiya axınının gücləndirilməsi,
sahibkarlığın inkişafı, əhalinin məşğulluğunun
yüksəldilməsi, yoxsulluğun azaldılması və
xalqın rifah halının
yaxşılaşdırılması ilə bağlı
iqtisadi siyasətin aparılmasında mühüm rol
oynayır". Elə buna görədir ki,
iqtisadi siyasətdə yersiz və qanunsuz yoxlama və
müdaxilə halları ilə audit arasında hüquqi sədd
çəkildiyi, əsassız yoxlamalara qadağa qoyulduğu
bir zamanda, auditin əhəmiyyəti və
inkişafının zəruriliyi Prezidentin diqqət mərkəzindədir.
Buna əyani sübut kimi ölkə
başçısının təqdimatına əsasən
"Auditor xidməti haqqında" Azərbaycan
Respublikasının Qanununa bu yaxınlarda edilmiş əlavə
və dəyişiklikləri göstərmək olar.
Etiraf etməliyik
ki, bu vaxta qədər görülən işlərə,
aparılan təbliğata baxmayaraq, məcburi auditin obyekti olan
təsərrüfat subyektlərinin auditdən yayınması
hallarının hələ də yüksək səviyyədə
qalması bizi çox narahat edirdi. Məlumdur ki, şəffaflıq
amili sayılan kənar auditdən istifadədən yayınma
özlüyündə bu və ya digər təsərrüfat
subyektində korrupsiya hallarının mövcud olması
riskini artırır. Belə vəziyyət
qanunvericiliyin tələblərinə zidd olaraq öz fəaliyyətində
şəffaflıqdan qaçan təsərrüfat subyektlərinə
qarşı maliyyə sanksiyalarının tətbiqini
aktuallaşdırır və qaçılmaz edir. Məhz
Milli Strategiyanın 48-ci maddəsində nəzərdə
tutulmuş tələbin yerinə yetirilməsinə nail olmaq
üçün qəbul edilmiş "Auditor xidməti
haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanununa və
Azərbaycan Respublikasının İnzibati Xətalar Məcəlləsinə
əlavə və dəyişikliklər də bu məqsədə
xidmət edir.
Müasir şəraitdə
şəffaflığın artırılması
üçün nəzarət-maliyyə mexanizmini səmərəli
təşkil etmək, müxtəlif nəzarət növləri
arasında qarşılıqlı əlaqələrin təkmil
qurulması zərurəti özünü daha çox
büruzə verir. Həmin zərurət, ilk növbədə, bu amillərlə
əlaqədardır: birincisi, dövlət nəzarəti ilə
qeyri-dövlət nəzarəti, o cümlədən kənar
audit və ictimai nəzarət arasında fərqlər
mövcud olsa da, onların obyekti və məqsədi şəffaflığın
təmin edilməsi, idarəetmənin və
bütövlükdə iqtisadiyyatın bütün səviyyələrində
səmərəliyin yüksəldilməsi və idarəetmənin
keyfiyyətinin artırılması durur. İkincisi,
mülkiyyət çoxnövlüyünün
mövcudluğu və özəl bölmənin iqtisadiyyatda
mövqeyinin artdığı indiki şəraitdə dövlət
nəzarəti ilə yanaşı, qeyri-dövlət nəzarətinin
də geniş tətbiqi tələb olunur. Yeri gəlmişkən qeyd edək ki, inkişaf
etmiş ölkələrdə nəzarətin müxtəlif
formaları arasında səmərəli və təkmil
qarşılıqlı əlaqələr mövcuddur.
Azərbaycanın
da bir sıra qanunvericilik və normativ sənədlərində
qeyri-dövlət nəzarətinin dövlət nəzarəti
çərçivəsində tətbiqi müddəaları
nəzərdə tutulmuşdur. Bununla belə,
işgüzar əlaqələrin gücləndirilməsi
üçün müstəqil nəzarətçilərin cəlb
edildiyi işlərin istiqamətləri, məsuliyyət
mexanizmi və digər bir sıra məsələlər
öz hüquqi həllini tapmalıdır. Bu mənada, xüsusi bir normativ sənədin
hazırlanıb təsdiq edilməsi məqsədəmüvafiq
olardı. Həmin sənəddə, ilk
növbədə, qeyri-dövlət nəzarətçilərinin
dövlət nəzarəti orqanlarının nümayəndələri
ilə birgə fəaliyyətdə davranış prinsipləri,
yoxlama materialları üzrə məsələlərin
razılaşdırılma qaydaları və digər məsələlər
müəyyən edilməlidir. Ümumiyyətlə
isə nəzarətin təkmilləşdirilməsi
baxımından bir tərəfdən nəzarəti həyata
keçirən orqanların səlahiyyətlərinin dəqiqləşdirilməsi,
digər tərəfdən nəzarət orqanları
arasında qarşılıqlı əlaqəni özündə
ehtiva edən nəzarət mexanizminin təkmilləşdirilməsi
həllini gözləyən problemlərdir.
Korrupsiyaya və
rüşvətxorluğa qarşı mübarizədə
ictimai nəzarətin xüsusi rolu var. Heç də təsadüfi
deyil ki, Prezident dəfələrlə ictimaiyyəti öz nəzarətini
daha da artırmağa və cəmiyyətin mənfi
tendensiyalardan xilas edilməsinə yardımçı
olmağa səsləmişdir. Bu yaxınlarda regionlarda ictimaiyyətin
nümayəndələri ilə görüşü
zamanı cənab İlham Əliyev demişdir: "Ölkədə
ictimai nəzarət daha da güclü olmalıdır,
rüşvətxorluğa, korrupsiyaya qarşı mübarizə
daha da ciddi aparılmalıdır. ...Mən sizdən və Azərbaycanın
bütün vətəndaşlarından xahiş edirəm ki,
bütün xoşagəlməz hallar haqqında, bütün
ədalətsizliklər haqqında, əsassız tələblər
haqqında Prezident Administrasiyasına və digər müvafiq
qurumlara, yerli icra hakimiyyəti orqanlarına məlumat verilsin
ki, biz bu nöqsanları, bu yaraları daha da tezliklə aradan
qaldıraq".
Ölkəmizdə
aparılan sorğuların nəticələri də ictimai nəzarətin
korrupsiyaya qarşı mübarizədə qabaqcıl rol oynaya
biləcəyini təsdiqləyir. Belə ki, sorğular
zamanı respondentlər ictimai nəzarətin rolunu yüksək
qiymətləndirir, bu sahədə mətbuat və
televiziyanın, sahibkar birliklərinin və qeyri-hökumət
təşkilatlarının rolunu birincilər sırasında
qeyd edirlər.
Şəffaflığın
artırılmasında beynəlxalq təcrübənin
öyrənilməsi, bu ümumbəşəri problemə həsr
olunmuş konfrans, seminar, simpozium və digər tədbirlər
keçirilməsinin də əhəmiyyəti
böyükdür. Son vaxtlar ölkəmizdə bu sahədə
bir sıra beynəlxalq tədbirlər keçirilmişdir.
Bu baxımdan 2008-ci il sentyarbrın 18-də
Bakıda "Şəffaflığın
artırılması və korrupsiyaya qarşı mübarizədə
nəzarətin rolu və əhəmiyyəti"
mövzusunda keçirilmiş ikigünlük beynəlxalq
elmi-praktik konfransı xatırlatmaq yerinə düşər. Azərbaycan İqtisadçılar İttifaqı ilə
birgə təşkil etdiyimiz konfransda 10-dan artıq ölkənin
və beynəlxalq qurumların nümayəndələri
iştirak etdilər. Azərbaycanda şəffaflığın
yüksəldilməsinə dövlət tərəfindən
böyük önəm verilməsi xarici qonaqlarda dərin təəssürat
yaratdı.
Konfransda
çıxış edən Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin İcra Aparatının rəhbəri, Azərbaycan
Respublikasının Korrupsiyaya Qarşı Mübarizə
üzrə Komissiyanın sədri, akademik Ramiz Mehdiyev tədbir
iştirakçılarının nəzərinə
çatdırdı: "Cənab Prezidentin müasir idarəçilik
siyasəti sosial-iqtisadi inkişafda və dövlət təsisatlarının
fəaliyyətində şəffaflığın təmin
edilməsinə yönəlmişdir. Şəffaflıq
iqtisadi artımın, sosial rifahın yüksəldilməsi,
ictimai etimadın artırılması, modern və çevik
idarəetmənin mühüm vasitələrindən biridir.
Şəffaflıq bu məqsədlərə nail olmaqla
yanaşı, həm də bütün cəmiyyətləri
narahat edən korrupsiyaya qarşı mübarizə
üçün qaçılmaz seçimdir". Eyni zamanda, cənab Ramiz Mehdiyev bəyan etdi ki,
ölkəmizdə həyata keçirilən islahatların
uğuru, ilk növbədə, korrupsiyaya qarşı
ardıcıl və səmərəli mübarizədən
asılıdır.
Bizim üçün
çox önəmli olan isə Prezident Administrasiyası rəhbərinin
ölkə auditorlarının işinə müsbət qiymət
verməsidir: "Dövlət orqanlarının həyata
keçirdiyi nəzarətlə yanaşı, müstəqil
audit fəaliyyəti də böyük əhəmiyyət kəsb
edir. Audit maliyyə və vergi intizamının
artırılması, vəsaitlərin xərclənməsində
aşkarlığın təmin edilməsi üçün səmərəli
vasitələrdən biridir. Ölkəmizdə audit fəaliyyətinin
dövlət tənzimlənməsi Auditorlar Palatası tərəfindən
həyata keçirilir. Fəaliyyəti dövründə
Palata audit xidmətinin inkişafına nail olmaqla
yanaşı, şəffaflığın
artırılması və korrupsiyaya qarşı mübarizəyə
də öz töhfəsini vermişdir. Beynəlxalq
standartların tətbiqinə başlanılmış, daxili
audit xidmətinin və auditorların fəaliyyətinə nəzarət
sistemləri yenidən qurulmuşdur".
İkinci belə tədbir
2009-cu il oktyabrın 16-da Bakıda Milli Məclisin İqtisadi
siyasət komitəsi, Dövlət Neft Fondu, Maliyyə
Nazirliyi, Vergilər Nazirliyi, Hesablama Palatası, Azərbaycan
İqtisadçılar İttifaqı və Auditorlar
Palatasının birgə təşkilatçılığı
ilə "Böhrandan sonrakı iqtisadiyyatda maliyyə
resurslarının səmərəli idarə olunmasında
şəffaflığın rolu" mövzusunda
keçirilmiş ikigünlük beynəlxalq elmi-praktiki
konfransdır. 15 ölkənin və bir sıra
beynəlxalq qurumların nümayəndələrinin
iştirak etdiyi həmin tədbirdə şəffaflığın
artırılması sahəsində mövcud problemlər və
onların həlli yolları istiqamətində müzakirələr
aparılmışdır.
Bu beynəlxalq konfransın əsas
məqsədi dünyada baş verən maliyyə
böhranı şəraitində və böhrandan sonrakı
dövrdə büdcə daxilolmalarının formalaşmasında
və gəlirlərin təmin olunmasında, maliyyə vəsaitlərinin
düzgün idarə olunmasında və daha məqsədyönlü
istifadəsində, vergidən yayınmaların
qarşısının alınmasında şəffaflıq
amilinin rolu və əhəmiyyəti barədə peşəkar
müzakirələr aparmaq, mövcud problemləri təhlil
etmək, beynəlxalq təcrübə nəzərə
alınmaqla müvafiq rasional mexanizmlərin tətbiqi istiqamətlərini
dəqiqləşdirmək, şəffaflığın
artırılması ilə bağlı qanunvericilik
aktlarının icra mexanizmini təkmilləşdirmək və
yeni qanunların qəbulunu sürətləndirmək,
hesabatlılıq və nəzarət sahəsində beynəlxalq
standartları tətbiq etmək, maarifləndirmə və beynəlxalq
əməkdaşlıq üzrə real nəticələr əldə
etmək üçün müvafiq tədbirlərin müəyyənləşdirilib
həyata keçirilməsinə yardımçı olmaq idi.
2011-ci ilin yanvarında isə
Bakıda Azərbaycan İqtisadçılar İttifaqı,
Azərbaycan Respublikasının Auditorlar Palatası, Polşa
Milli Auditorlar Palatası və Azərbaycan Universitetinin birgə
təşkilatçılığı ilə "Müasir
şəraitdə auditin aktual problemləri" mövzusunda
Polşa-Azərbaycan elmi-praktik simpoziumu keçirilmişdir.
Simpoziumda yeni iqtisadi-maliyyə mühitində auditin rolu və
əhəmiyyəti, auditin müasir problemləri və
onların həlli yolları, Avropa Komissiyasının Məcburi
Audit Direktivinin tətbiqi və onun praktik nəticələri,
Avropa Komissiyası tərəfindən müzakirəyə
çıxarılmış "Audit siyasəti:
böhranın dərsləri" mövzularında məruzələr,
onların ətrafında çıxışlar və
müzakirələr oldu. Tədbirdə təşkilatçı
qurumların nümayəndələrindən əlavə,
Vergilər Nazirliyinin, Mərkəzi Bankın, Qiymətli Kağızlar
üzrə, Dövlət Komitəsinin, Baş Prokuror
yanında Korrupsiyaya Qarşı Mübarizə İdarəsinin,
Mərkəzi Bank yanında Maliyyə Monitorinqi Xidmətinin,
Azərbaycan Respublikası Sahibkarlar (İşəgötürənlər)
Təşkilatları Milli Konfederasiyasının, Azərbaycan
Dövlət İqtisad Universitetinin və GRBS Tədris Mərkəzinin
nümayəndələri də çıxış etdilər.
Simpoziumda iştirakçılar tərəfindən
irəli sürülən təklif və tövsiyələr
nəzərə alınmaqla şəffaflığın
artırılması və ictimai nəzarətin gücləndirilməsi
istiqamətində birgə görüləcək tədbirlər
sistemi müəyyənləşdirildi.
Ölkəmizin
müvafiq qurumlarının təmsilçiləri də
şəffaflığa dair xarici ölkələrdə
keçirilən tədbirlərdə yaxından iştirak
edirlər.
Auditorlar Palatasının nümayəndələri bu ilin
fevralında Brüsseldə Avropa Komissiyası tərəfindən
təşkil edilmiş "Maliyyə hesabatı və audit: dəyişmə
zamanı?" mövzusunda keçirilən konfransda
iştirak etmişlər. 42 ölkə və 53 beynəlxalq
maliyyə, mühasibat və audit qurumlarını təmsil edən
547 nümayəndənin iştirak etdiyi konfransda yeni iqtisadi maliyyə
mühitində auditin rolu və əhəmiyyəti, audit
peşəsi üzrə ictimai nəzarətin
formalaşması, auditin müasir problemləri və onun həlli
yolları, auditorların müstəqilliyi, auditorlara nəzarət
və digər məsələlər müzakirə
edilmişdir. Bundan əlavə, Azərbaycan
Respublikası Auditorlar Palatasının rəyi Avropa
Komissiyası tərəfindən müzakirə olunan sənədə
dair hazırlanmış icmalda öz əksini tapmış və
Avropa Komissiyasının internet səhifəsində yerləşdirilmişdir.
Azərbaycanda
həyata keçirilən çoxsaylı dövlət proqramları
içərisində öz sosial-siyasi və iqtisadi əhəmiyyətinə
görə şəffaflığın artırılması
və korrupsiyaya qarşı mübarizə üzrə sənədlər
xüsusi yer tutur. İstər Korrupsiyaya qarşı
mübarizə üzrə Dövlət Proqramında, istərsə
də Milli Strategiyada Auditorlar Palatasının üzərinə
bir sıra mühüm vəzifələr düşür.
İcrası
müvəffəqiyyətlə başa çatmış,
beynəlxalq ekspertlər tərəfindən yetərincə
müsbət qiymətləndirilmiş və geniş ictimai
müzakirəsi təşkil olunmuş bu proqramlardan biri
2004-2006-cı illəri əhatə edən "Korrupsiyaya
qarşı mübarizə üzrə Dövlət
Proqramı"dır. Həmin proqramda digər infrastruktur sahələri
kimi, beynəlxalq aləmdə korrupsiyaya qarşı
mübarizə işində önəmli rol oynayan auditor xidmətinə
xüsusi yer ayrılmışdır. Proqramın
"İqtisadi və sosisal sahədə tədbirlər"
bölməsinin hər biri geniş məzmun daşıyan 8
maddəsi auditor xidmətinə həsr olunmuşdur. Bu gün tərəddüd etmədən deyə bilərik
ki, həmin proqramın üzərimizə qoyduğu öhdəlikləri
bütünlüklə həyata keçirə bilmişik.
Həmin dövrdə Palata üzvlərinin,
bütövlükdə isə geniş ictimaiyyətin
korrupsiyaya qarşı mübarizə sahəsində maarifləndirilməsi
və normativ hüquqi sənədlərlə təmin
olunması məqsədilə "Antikorrupsiya. Normativ sənədlər toplusu" nəşr
edilmişdir.
Üzərində bir qədər
ətraflı dayanmaq istədiyimiz ikinci Dövlət
Proqramı Prezidentin 2007-ci il 28 iyul tarixli sərəncamı
ilə təsdiq olunmuş 2007-2011-ci illəri əhatə edən
"Şəffaflığın artırılması və
korrupsiyaya qarşı mübarizə üzrə Milli
Strategiya"dır. Əvvəlki proqramda
olduğu kimi, bu Milli Strategiyada da Auditorlar Palatasının
üzərinə bir sıra konkret vəzifələr
qoyulmuşdur. Təsadüfi deyil ki, Fəaliyyət
Planının "İqtisadi və sosial sahə" bölməsində
maliyyə nəzarətinin təkmilləşdirilməsində
digər dövlət qurumları ilə yanaşı,
Auditorlar Palatasının da iştirakı nəzərdə
tutulmuş, həmin bölmənin 6-cı yarımbölməsi
isə bütövlükdə auditor fəaliyyətinə həsr
olunmuşdur.
Təbii ki,
Auditorlar Palatasının bu sahədə işi qeyd edilənlərlə
məhdudlaşmır. Bütövlükdə birbaşa və
ya dolayısı ilə Fəaliyyət Planında nəzərdə
tutulmuş ayrı-ayrı tədbirlərin icrasında da
Palatanın üzərinə öhdəliklər
qoyulmuşdur və hazırkı dövrədək bu istiqamətdə
işlər davam etdirilir.
Müasir şəraitdə
auditin öz rol və vəzifələrini daha dolğun və
cəmiyyətin maraqlarını təmin edə biləcək
bir səviyyədə reallaşdıra bilməsi
üçün peşəkarlıq, zəruri diqqətlilik,
peşə biliklərinin davamlı yüksəldilməsi,
peşə xidmətlərinin lazımi səviyyədə təmin
edilməsi, qanunvericiliyə və peşə standartlarına
tam riayət olunması, peşəyə xələl gətirən
hərəkətlərə yol verilməməsi kimi bir
sıra vacib tələblərə cavab verməlidir.
Yalnız bu şərtlər daxilində audit
özünün təkcə iqtisadi rolunu yox, həm də
sosial öhdəliklərini yerinə yetirmək hüququ
qazana bilər və bizim fəaliyyətimizin əsas məqsədi
də bundan ibarətdir.
Vahid NOVRUZOV,
Azərbaycan Respublikası
Auditorlar Palatasının sədri,
iqtisad elmləri doktoru,
professor
Azərbaycan.- 2011.- 6 mart.- S. 5.