Heydər Əliyev və
parlamentarizm ənənələri
"Heydər Əliyev tarixin böyük bir hissəsidir. Onun əməlləri, bütün təşəbbüsləri bir məqsəd daşıyırdı - Azərbaycan xalqına xidmət etmək, ölkəmizi gücləndirmək, müstəqilliyimizi möhkəmləndirmək, demokratik cəmiyyət qurmaq... Azərbaycanda bu siyasətin alternativi yoxdur".
İlham ƏLİYEV
Mübarizələrlə
dolu şanlı tarixə malik Azərbaycan xalqının
çağdaş dövlətçiliyinin təşəkkül
tapmasında görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyevin
həyatı və siyasi fəaliyyəti müstəsna yer tutur.
Bu nadir düha bütöv bir xalqın müstəqillik məfkurəsini
reallığa çevirməklə tarixi bir missiyanı
uğurla yerinə yetirmiş fitri istedada malik siyasətçi
və lider olduğunu bütün dünyaya nümayiş
etdirmişdir. O özünün mütərəqqi
dünyagörüşü ilə sabit dövlətçilik
və müasir parlamentarizm ənənələrini
formalaşdıraraq milli dəyərlər zəminində
bugünkü dövlətçilik sistemimizin ideoloji-siyasi
dayaqlarını yaratmışdır.
Heç də təsadüfi
deyil ki, milli tariximizin Heydər Əliyev dövrü Azərbaycanın
inkişafında keyfiyyətcə yeni bir eranın
başlanğıcı kimi dəyərləndirilir. Dövlətçiliyimizin
ən ağır günlərində, mürəkkəb
siyasi şəraitdə xalqımızın böyük
oğlunun göstərdiyi qətiyyət və iradə onun
sonsuz vətən sevgisinin parlaq nümunəsidir. Heydər Əliyev
irsi xalqımızın dövlətçilik və azərbaycançılıq
şüurunu, ictimai-siyasi fikrin ən ümdə keyfiyyətlərini
özündə ehtiva edir. Onun müasir dövlətçilik
konsepsiyası tarixi ənənələri və bəşəri
dəyərləri özündə birləşdirən yeni
inkişaf modeli kimi bugünkü Azərbaycanın
simasında öz əksini tapmışdır.
Heydər Əliyev uzaqgörən siyasətçi olduğunu hələ ölkəyə rəhbərlik etdiyi 1969-1982-ci illərdə sübut etmişdir. Həmin illərdə Azərbaycanda dövlət quruculuğunda, iqtisadiyyatın, elmin, mədəniyyətin, bir sözlə, həyatın müxtəlif sahələrində böyük nailiyyətlər qazanıldı. Məhz bu dövrdə milli və mənəvi dəyərlərin qorunub saxlanılmasında, o cümlədən parlamentarizm ənənələrinin inkişafı istiqamətində əməli addımlar atıldı, məqsədyönlü siyasət sayəsində xalqın milli oyanışı üçün əlverişli şərait formalaşdı.
Sonralar - 80-ci illərin sonunda isə SSRİ adlı böyük bir məkanda baş verən ictimai-siyasi proseslər və xalqımızın azadlıq mücadiləsi nəticəsində Azərbaycan dövlət müstəqilliyini bərpa etdi. Lakin çoxsaylı problemlərlə üzləşmiş Azərbaycan XX əsrin əvvəllərində mövcud olmuş Xalq Cümhuriyyətinin aqibətini yaşamağa çox yaxın idi. Bütün çətinliklərə rəğmən xalqımızın xoşbəxtliyi onda idi ki, bu dövrdə onun Heydər Əliyev kimi milli lideri var idi.
Azərbaycanlılar öz tarixinin müəyyən dönəmlərində müstəqil dövlət qurmağa müvəffəq olmuşlar. Heç də təsadüfi deyil ki, müsəlman Şərqində parlament mədəniyyətinin əsası da məhz Azərbaycanda qoyulmuşdur. 1918-ci ildə Şərqdə Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin elan edilməsi dövlətçilik tariximizin ən yaddaqalan dövrlərindən birinin başlanğıcı idi. Həmin dövrdə demokratik dövlət quruculuğu, təhsil, mədəniyyət, iqtisadiyyat sahələrində atılmış addımlar cümhuriyyətin əsas fəaliyyət istiqamətlərindən idi. Şərqdə ilk dəfə qadınlara seçki hüququ verən də məhz Azərbaycan xalqının qurduğu cümhuriyyət olmuşdur. Ulu öndər belə bir fikri vurğulayırdı ki, 1991-ci ildə dövlət müstəqilliyini bərpa edən xalqımız Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin qısamüddətli fəaliyyətinin zəngin ənənələrindən istifadə etmişdir.
Azərbaycanda parlamentarizm ənənələrinin inkişafına nəzər saldıqda görürük ki, hələ XX əsrin əvvəlində Rusiya imperiyasında ilk parlamentin formalaşmasına Azərbaycan xalqı da öz töhfəsini vermişdir. Rusiyanın dövlət dumalarına seçilmiş azərbaycanlı deputatların, demək olar ki, hamısı milli təəssübkeşliyi özünün həyat amalı hesab edən ziyalılar idi.
Sonrakı dövrdə Xalq Cümhuriyyəti parlamenti cəmi 17 ay fəaliyyət göstərməsinə baxmayaraq, xalqımızın dövlətçilik və milli şüurunun formalaşmasında mühüm rol oynadı, ölkə həyatının ən müxtəlif sahələrinə aid qanunvericilik aktları qəbul etdi. Müəyyən səhvlərə baxmayaraq, bu qurum ölkədə milli parlamentarizmin əsasını qoydu və bütün dünyaya nümayiş etdirdi ki, xalqımız hüquqi dövlət qurmağa qadirdir. Ulu öndər qeyd edirdi ki, bugünkü Milli Məclis Xalq Cümhuriyyətinin yaratdığı parlamentin varisidir.
2008-ci ildə parlamentin 90 illiyi ilə əlaqədar keçirilən Milli Məclisin yubiley iclasında ümummilli liderin parlamentarizm ənənələrinin inkişafının dövlətçilik baxımından əhəmiyyəti barədə fikirləri dəfələrlə vurğulanmışdır.
Heydər Əliyev çağdaş Azərbaycan dövlətinin qurucusu olmaqla yanaşı, həm də haqlı olaraq, müasir Azərbaycan parlamentinin banisi sayılır. Sovet dövründə Azərbaycanda parlamentin qəbul etdiyi qanunlar kommunist partiyasının ideoloji məqsədlərinə xidmət edirdi. Buna baxmayaraq, Heydər Əliyev Azərbaycana rəhbərlik etdiyi ilk dövrdə hakimiyyət orqanlarının, o cümlədən parlamentin işini xalqın iqtisadi, mədəni tərəqqisinə, milli dirçəliş siyasətinin reallaşmasına yönəldə bildi.
Bu dövrdə Azərbaycan parlamenti Heydər Əliyevin rəhbərliyi ilə respublikada aparılan quruculuq işlərinin hüquqi bazasının yaradılmasında mühüm rol oynadı. Ulu öndər parlamentin cəmiyyətin həyatındakı rolunu yaxşı bilir, Azərbaycan SSR Ali Sovetinin deputatı və ölkənin rəhbəri kimi ali qanunvericilik orqanı ilə sıx əlaqədə fəaliyyət göstərirdi. O, parlamentdə bu dövrə təsadüf etmiş IX, X və XI beşilliklərin proqramlarının təsdiq olunmasında və hər il respublika büdcəsinin qəbulunda yaxından iştirak edir, parlamentarizm ənənələrinin bərpası və inkişafı üçün əlindən gələni əsirgəmir, bu məsələ ilə bağlı tövsiyələrini verirdi. Heydər Əliyev Azərbaycan SSR Ali Sovetinin və SSRİ Ali Sovetinin tribunalarından müdrikliklə istifadə edir, deputat qrupunun Moskvadakı fəaliyyətini Azərbaycanın mənafeyi baxımından məharətlə istiqamətləndirirdi.
Bu siyasətin məntiqi nəticəsi kimi kommunist ideologiyasının tüğyan etdiyi bir vaxtda Heydər Əliyev Azərbaycana demokratik və azad düşüncə tərzi, milli özünüdərk duyğusu gətirdi. O dövrdə keçmiş İttifaqın aparıcı təhsil ocaqlarında gənclərimiz lazımi ixtisaslara yiyələndilər, milli kadr korpusu formalaşdı. Həmin illərdə, sonralar SSRİ rəhbərliyində təmsil olunduğu vaxtlarda Heydər Əliyev Azərbaycanı yüksəkliklərə qaldırmaqla özü də dünyanın görkəmli siyasi və dövlət xadimlərindən birinə çevrildi. Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev tariximizin bu dövrünü belə şərh edir: "O illərdə Heydər Əliyev idarəetmə fəlsəfəsinin başlıca ideya istiqamətini milli özünüdərkin güclənməsinə imkan verən sürətli inkişaf strategiyası təşkil etmişdir".
Əslində, Heydər Əliyevin 30 ildən artıq siyasi hakimiyyət dövrü tariximizin ən parlaq səhifəsini, ölkənin inkişaf mərhələsini təşkil edir. Azərbaycanda müstəqil dövlət təsisatlarının yaradılması, vətəndaş cəmiyyətinin formalaşdırılması və yeni iqtisadi kursun müəyyənləşməsi məhz ulu öndərin şərəfli adı ilə bağlıdır. Bu baxımdan Heydər Əliyevin 1993-cü il iyunun 15-də Azərbaycanın Ali Sovetinə sədr seçilməsi ölkənin ən yeni tarixinə Milli Qurtuluş Günü kimi daxil oldu.
Bu dövrdə öz dövlət müstəqilliyini yeni elan etmiş Azərbaycanın qarşısında mühüm tarixi vəzifələr dururdu. Təəssüf ki, o dövrkü iqtidar baş verən proseslərdən düzgün nəticə çıxara bilmədi. Torpaqlarımız Ermənistan silahlı qüvvələri tərəfindən işğal olundu. Dağlıq Qarabağ məsələsi erməni ideoloqları tərəfindən süni şəkildə şişirdilərək beynəlxalq arenaya çıxarıldı. AXC-Müsavat cütlüyünün bir illik hakimiyyəti dövründə ölkə anarxiyaya sürüklənir, ekstremist meyillər getdikcə güclənirdi. Azərbaycan vətəndaş müharibəsi kimi real təhlükənin bir addımlığında idi.
Belə bir vaxtda Heydər Əliyevin ölkə
parlamentinə sədr seçilməsi - onun siyasi hakimiyyətə
yenidən qayıdışı xalqda gələcəyə
ümid yaratdı. Sonrakı proseslər göstərdi ki, bu
qayıdış müstəqillik tariximizdə keyfiyyətcə
yeni siyasi bir eranın başlanğıcı idi.
Heydər Əliyev
müdrik dövlət xadimi kimi parlamentin milli dövlətçilik
sistemində yerini və rolunu lazımınca dəyərləndirir,
ölkə qarşısında duran məsələlərin
həllində qanunverici orqanın imkanlarından maksimum
yararlanmaq nümunəsi göstərirdi.
Ali Sovetin Sədri kimi ulu öndər ilk gündən parlamentarizm ənənələrinə sadiq qalaraq aşkarlıq prinsipinə üstünlük verdi. Milli Məclisin iclasları, mətbuat konfransları, respublika əhəmiyyətli müşavirələr birbaşa yayımla televiziya ekranlarına verildi. Ölkədəki vəziyyət olduğu kimi xalqa çatdırıldı. İctimai-siyasi həyatdakı gərginliyin aradan qaldırılması üçün lazımi tədbirlər görülməyə başlandı. Ulu öndər parlamentarizm ənənələrinin inkişafına müstəqilliyimizin qorunub saxlanması, daha da möhkəmlənməsi prizmasından yanaşır, bu sahəni dövlətçilik məfkurəsinin ayrılmaz tərkib hissəsi hesab edirdi.
Heydər Əliyevin 1993-cü il iyunun 15-dən oktyabrın 10-dək Ali Sovetə rəhbərlik etdiyi dövrdə parlamentarizm ənənələri yeni nəfəs, yeni qüvvə aldı. Ordu quruculuğu sahəsində mühüm qərarlar qəbul edildi. "Şəhid adının əbədiləşdirilməsi və şəhid ailəsinə edilən güzəştlər haqqında" qanun qəbul olundu. Konstitusiyada və müxtəlif hüquqi sənədlərdə dəyişikliklər edildi. Ümumiyyətlə, bu dövrdə 120-dən artıq qanun və qərar qəbul olundu. Bütün ölkə əhalisini narahat edən məsələlərin parlamentdə ilk növbədə müzakirə edilməsi adi hala çevrildi.
Heydər Əliyev bu dövrdə əhalinin döyüş ruhunu qaldırmaq, müharibə dövrünə uyğun təbliğat aparmaq, qanunsuz silahlı dəstələri zərərsizləşdirmək üçün lazımi tədbirlər görür, ölkədəki vəziyyət barədə fikirlərini tez-tez xalqla bölüşürdü. O, parlamentin sədri kimi Azərbaycanın strateji maraqları əsasında ölkənin yeni xarici siyasət konsepsiyasını, onun beynəlxalq münasibətlər sistemində yerini müəyyənləşdirdi. İlk növbədə AXC hakimiyyətinin bu sahədə buraxdığı kobud səhvlər qısa vaxtda aradan qaldırıldı.
Ali Sovetin sədri mədəniyyətin, elmin və təhsilin inkişafına da böyük diqqət yetirir, alimlərlə, gənclərlə görüşlər keçirir, onlarla ölkənin gələcəyi barədə fikir mübadiləsi aparırdı.
Cəmi 4 ay Ali Sovetin Sədri vəzifəsində çalışsa da, ulu öndər bu qısa müddətdə parlamentin ruhunu kökündən dəyişdi, Milli Məclisə siyasi mədəniyyət gətirdi. Onun iclası aparmaq tərzi, fikirlərini dəqiq əsaslandırması, çıxışların məğzini tutmaq bacarığı, qiymətli fikirləri ümumiləşdirmək qabiliyyəti özlüyündə parlamentin üzvləri üçün yeni bir örnək, əsl parlamentarizm məktəbi idi.
Heydər Əliyev Prezident seçildikdən sonra da parlamentlə sıx əlaqə saxlamış, yüksək səviyyəli Prezident-parlament münasibətlərinin dövlətçiliyimizin daha da möhkəmlənməsinə, xalqın rifah halının yaxşılaşmasına xidmət etməsi üçün səylərini əsirgəməmişdir.
Ümummilli liderin əsasını qoyduğu inkişaf strategiyası və onun milli məfkurəsi tezliklə Azərbaycanı davamlı inkişaf yoluna çıxartdı. Bu dövrdə müstəqil Azərbaycanın ilk Konstitusiyası qəbul edildi, ölkəmiz Avropa Şurası kimi mötəbər beynəlxalq qurumların tamhüquqlu üzvü oldu. Müstəqil Azərbaycanın birinci çağırış Milli Məclisinə seçkilər keçirildi, bələdiyyə institutu yaradıldı, həyatın bütün sahələrində köklü islahatlar aparıldı. Onun təşəbbüsü ilə parlamentdə ilk kövrək addımlarını atmaqda olan müstəqil dövlətimiz üçün həyati əhəmiyyətli qanunlar qəbul olundu. Azərbaycanın təşəbbüsü və fəal iştirakı ilə bütöv bir regionun iqtisadi simasını dəyişə biləcək Bakı-Tbilisi-Ceyhan, Bakı-Tbilisi-Ərzurum kimi neft və qaz kəmərlərinin çəkilişinə başlandı.
Siyasi islahatlar
cəsarətlə davam etdirilirdi. 2002-ci ilin avqustunda
keçirilən referendumda parlamentə seçkiləri daha
da demokratikləşdirmə məqsədilə seçkilərin
birmandatlı dairələr üzrə aparılması
qaydası müəyyən edildi. Milli Məclisin
səlahiyyətləri dəqiqləşdirilərək ona
ombudsmanın seçilməsi, Apelyasiya Məhkəməsinə
hakimlərin təyin olunması hüququ verildi.
Ulu öndər hüquqi
dövlət quruculuğu prosesində parlamentlə sıx əlaqə
şəraitində böyük uğurlara nail oldu. Statistikaya
müraciət etsək, görərik ki, 1993-cü il
oktyabrın 10-dan 2002-ci il dekabrın 30-dək Milli Məclis tərəfindən
qəbul edilmiş 1715 qanun və qərardan 975-i Prezident Heydər
Əliyevin təşəbbüsü ilə qəbul
edilmişdir.
Heydər Əliyevin
əsasını qoyduğu milli inkişaf strategiyası bu
gün ölkə Prezidenti İlham Əliyev tərəfindən
uğurla davam etdirilir. Keçid dövrünü arxada
qoymuş ölkəmizin iqtisadi inkişaf modeli bütün
dünyada təqdir olunur. Prezident İlham Əliyevin
müəyyənləşdirdiyi yeni inkişaf konsepsiyası
ölkəmiz qarşısında böyük perspektivlər
açır. Keyfiyyətcə yeni mərhələdə
ölkə Prezidenti vətəndaş cəmiyyətinin
yaradılmasını, demokratikləşmə prosesinin
möhkəmlənməsini Azərbaycanın hərtərəfli
inkişafı üçün başlıca şərt hesab
edərək demişdir: "Siyasi və iqtisadi islahatların
davam etdirilməsi zamanın tələbidir. Əgər
biz doğrudan da müasir, güclü ölkə yaratmaq istəyiriksə,
bunu etməliyik. Bu işdə həm
dövlətin üzərinə böyük vəzifələr
düşür, eyni zamanda, Milli Məclisin üzərinə
də böyük məsuliyyət düşür. Biz
birlikdə buna nail olmalıyıq".
Dövlətçilik
sistemində mühüm yer tutan Azərbaycan parlamenti dövlət
başçısı tərəfindən ölkədə
aparılan quruculuq işlərinə, islahatların həyata
keçirilməsinə öz səlahiyyətləri çərçivəsində
dəstək verir. Azərbaycanda çox qısa zaman kəsiyində
sivil ölkələrə məxsus sosial ədalət
prinsipinə söykənən müasir cəmiyyətin yaradılmasına
Milli Məclis də öz töhfəsini vermişdir.
Siyasi sistemin
dünya standartları səviyyəsinə yüksəlməsi
ölkənin iqtisadi qüdrətinin artması və demokratik
proseslərin dərinləşməsi məqsədilə yeni
qanunların qəbulu və qüvvədə olan aktların təkmilləşdirilməsi
həmişə Milli Məclisin diqqət mərkəzində
olmuşdur. Parlamentin ictimai-siyasi həyatda baş vermiş
köklü dəyişiklikləri nəzərə alaraq
2009-cu ilin martında Konstitusiya islahatları ilə
bağlı referendum keçirilməsi barədə qərarı
bunun bariz nümunəsidir.
Hazırda
müstəqil Azərbaycanın bütün sahələr
üzrə qanunvericilik bazası mövcuddur. Qəbul
olunmuş Konstitusiya qanunları, məcəllələr,
qanunlar, təsdiq edilmiş konvensiyalar, sazişlər cəmiyyət
və dövlət həyatında yaranan münasibətləri
tənzimləməyə xidmət edir. Qanunvericilik
fəaliyyətində bəşəri dəyərlər
milli dəyərlərimizlə üzvi surətdə əlaqələndirilir.
Ötən illərdə
Milli Məclis parlamentarizm ənənələrini inkişaf
etdirərək qanunvericilik sistemini daha da təkmilləşdirmək
istiqamətində məqsədyönlü fəaliyyət göstərmişdir. Parlamentdə
qəbul olunmuş sənədlərin əhəmiyyətli
bir hissəsi qanunvericilik təşəbbüsü ilə
ölkə Prezidenti tərəfindən Milli Məclisin
müzakirəsinə təqdim edilmişdir. İlham Əliyev
hələ Azərbaycan parlamentinin deputatı olduğu
dövrdə, 1995-2003-cü illərdə Milli Məclisin qanun
yaradıcılığı işində yaxından
iştirak etmiş, qanunvericiliyimizin Avropa standartları səviyyəsinə
yüksəlməsinə, parlamentin beynəlxalq əlaqələrinin
genişlənməsinə öz layiqli töhfəsini
vermişdir. Ulu öndərin siyasi varisi kimi İlham Əliyev
parlamentarizm ənənələrinə yeni çalarlar gətirərək
bu mühüm dövlət institutunun nüfuzunu beynəlxalq
miqyasda təsdiqləməyə nail olmuşdur.
İlham Əliyevin
Avropa Şurası Parlament Assambleyasında nümayəndə
heyətimizin rəhbəri olduğu dövrdə formalaşmış
parlament diplomatiyası ənənəsi bu gün
deputatlarımız tərəfindən nüfuzlu beynəlxalq
qurumlarda uğurla davam etdirilir.
Hazırda Milli Məclis
Parlamentlərarası İttifaqın, Avropa Şurası
Parlament Assambleyasının, MDB Parlament Assambleyasının,
ATƏT Parlament Assambleyasının, Qara Dəniz İqtisadi Əməkdaşlığı
Təşkilatı Parlament Məclisinin, GUAM Parlament
Assambleyasının, İslam Konfransı Təşkilatı
Parlament Məclisinin, Türkdilli Ölkələrin Parlament
Assambleyasının tamhüquqlu, NATO Parlament
Assambleyasının isə assosiativ üzvüdür. Milli Məclis
Avropa Parlamenti, Avropa İttifaqının "Şərq Tərəfdaşlığı"
proqramı çərçivəsində
yaradılmış Avronest parlament təşkilatı və
digər mötəbər beynəlxalq qurumlarla da sıx əməkdaşlıq
edir. Deputatlarımız mütəmadi olaraq bu təşkilatların
işində yaxından iştirak edir, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsi barədə həqiqətləri
dünya ictimaiyyətinə çatdırırlar.
Beynəlxalq əməkdaşlıq
müstəvisində aparılan bu siyasət artıq öz bəhrəsini
verməkdədir. Heç də təsadüfi deyil ki, Avropa Parlamenti, o cümlədən
İtaliya və Almaniya kimi nüfuzlu dövlətlərin
qanunvericilik orqanları Cənubi Qafqazla bağlı qəbul
etdikləri qətnamələrdə Dağlıq Qarabağ
münaqişəsi ilə əlaqədar Azərbaycanın
haqlı mövqeyini dəstəkləmişlər. Bütün bunlar Azərbaycan parlament diplomatiyasının
uğurlarından xəbər verir.
Parlamentdə
70-dən çox ölkənin qanunvericilik orqanı ilə əlaqələr
üzrə işçi qrupları
yaradılmışdır. Bu qruplar qanun
yaradıcılığı sahəsində təcrübə
və informasiya mübadiləsində, parlamentin beynəlxalq əlaqələrinin
inkişafında əhəmiyyətli rol oynayırlar.
Azərbaycan Prezidenti
deputatlara günün tələbləri səviyyəsində
iş şəraitinin yaradılması məqsədilə
Milli Məclisdə deputat köməkçisi institutunun təsis
edilməsinə böyük dəstək vermişdir. Bu isə özlüyündə Prezident İlham Əliyevin
dövlətçilik fəlsəfəsində mütərəqqi
meyillərin üstünlük təşkil etməsi ilə
bağlıdır.
Ölkə
başçısının təşəbbüsü və
qayğısı ilə Milli Məclisin siması tamamilə
yenilənmişdir. Parlamentin binası və maddi-texniki
bazası yenidən qurulmuşdur. Deputatların
səmərəli fəaliyyəti üçün yeni korpus
istifadəyə verilmişdir. Milli Məclisə
gələn xarici qonaqlar parlamentdə deputatlar
üçün yaradılmış şəraitə heyran
qaldıqlarını dəfələrlə
vurğulamışlar. Burada müasir
İclas zalı, ümummilli lider Heydər Əliyevə həsr
olunmuş Xatirə zalı, zəngin kitabxana vardır. Milli Məclisdə müasir informasiya
texnologiyaları uğurla tətbiq olunmaqdadır. Elektron qanunvericilik bazasının yaradılması
bu sahədə mühüm nailiyyətlərdəndir.
Bir sıra
qabaqcıl ölkələrin onilliklər boyu keçdiyi mərhələni
qısa zamanda keçən Azərbaycanda 2010-cu ilin
noyabrında keçirilən parlament seçkiləri
xalqımızın Heydər Əliyev ideallarına yüksək
inamının bariz nümunəsi oldu. Milli Məclisə
azad və demokratik seçkilərin keçirilməsi son illərdə
qazanılmış nailiyyətlərin qorunub
saxlanılması, mütərəqqi qanunların qəbulu
baxımından mühüm əhəmiyyət kəsb edir.
Prezident İlham Əliyev son parlament seçkilərini ölkənin
demokratik, hüquqi və siyasi inkişafında keyfiyyətcə
yeni mərhələnin başlanğıcı kimi dəyərləndirmişdir:
"Mən əminəm ki, yeni tərkibdə Milli Məclis
ölkəmizin gələcək inkişafı
üçün dəyərli töhfələrini verəcək,
Milli Məclis tərəfindən qəbul ediləcək
qanunlar ölkəmizin demokratik inkişafı
üçün gözəl şərait yaradacaqdır".
IV
çağırış Milli Məclisin hazırkı tərkibi
belə deməyə əsas verir ki, parlament
qarşıdakı dövrdə bu missiyanın öhdəsindən
layiqincə gələcəkdir.
Bu gün Azərbaycanda
hakimiyyətin icra və qanunverici orqanları arasında
konstruktiv əməkdaşlığın mövcudluğu, əsası
ümummilli lider tərəfindən qoyulmuş yüksək səviyyəli
Prezident-parlament münasibətlərinin uğurlu davamı
vahid dövlət siyasətinin həyata keçirilməsində
mühüm rol oynayır. Parlamentarizm ənənələrinin
inkişafını Azərbaycanın gələcəyi
baxımından önəmli hesab edən ölkə
başçısı bunu sivil dövlətə xas
mühüm amil kimi dəyərləndirib: "Azərbaycanda
siyasi mübarizə sivil qaydalarla tənzimlənir. Əminəm ki, yeni tərkibdə Milli Məclis bu
gözəl ənənələrini daha da möhkəmləndirəcəkdir".
Heç şübhəsiz,
IV çağırış Milli Məclis ölkə rəhbərinin
bu tövsiyəsinə əməl edərək
qarşıdakı illərdə Azərbaycanda demokratik proseslərin
daha da dərinləşməsinə, hüquqi dövlət
quruculuğuna, ölkə iqtisadiyyatının
inkişafına, əhalinin sosial müdafiəsinin gücləndirilməsinə
öz töhfəsini verməklə müasir parlamentarizm
tariximizin yeni, daha parlaq səhifəsini yazacaqdır.
Oqtay ƏSƏDOV,
Azərbaycan Respublikası
Milli Məclisinin Sədri
Azərbaycan.- 2011.- 8 may.- S. 6.