Azərbaycan
artıq beynəlxalq aləmdə nüfuz sahibidir
Ölkəmizin
BMT Təhlükəsizlik Şurasının üzvü
seçilməsi bunu bir daha sübut edir
Müstəqil Azərbaycanın tarixində daha bir mühüm hadisə baş vermişdir. Məlum olduğu kimi, ölkəmiz BMT Təhlükəsizlik Şurasının qeyri-daimi üzvlərinin seçkilərində inamlı qələbə qazanaraq bu mötəbər qurumun sıralarına qoşulmuşdur. Xatırladaq ki, dünən BMT Baş Məclisində Təhlükəsizlik Şurasının sonuncu qeyri-daimi üzvünü seçmək üçün səsvermə keçirilmişdir.
Bu yerə iki namizəd vardı - Azərbaycan və Sloveniya. Səsvermənin birinci dövrəsinin gedişində Azərbaycan 116, Sloveniya isə 77 səs toplamışdı. İki ölkədən heç biri BMT-nin üzvü olan 193 ölkənin üçdə ikisinin (129 səs) dəstəyini əldə edə bilmədiyindən səsvermənin ikinci turu təyin edilmişdir. Sloveniya açıq səs fərqini nəzərə alaraq namizədliyini geri götürmüşdür. Beləliklə, rəqibsiz qalan Azərbaycan sonuncu səsvermənin nəticələrinə görə BMT Təhlükəsizlik Şurasının qeyri-daimi üzvü seçilmişdir. Səsvermə zamanı 155 ölkə Azərbaycanı dəstəkləmiş, 24 ölkə bitərəf qalmış, 13 ölkə isə namizədliyini geri götürmüş Sloveniyaya səs vermişdir.
Bununla Azərbaycan diplomatiyası tarixi qələbəyə imza atmışdır. Bu böyük nailiyyət dövlətimizin regional və beynəlxalq aləmdə yeritdiyi siyasətin məntiqi nəticəsidir. Şübhəsiz ki, BMT Təhlükəsizlik Şurasının qeyri-daimi üzvlərini seçən ölkələr bu və ya digər namizədi dəstəkləməyi qərara alarkən onun beynəlxalq əlaqələrdə rolunu, beynəlxalq sülhün və təhlükəsizliyin təmin olunmasına verdiyi töhfəni nəzərə alırlar. Bu baxımdan Azərbaycanın mötəbər quruma seçilməsi tamamilə təbiidir.
Azərbaycan milli müstəqilliyini bərpa edəndən bəri beynəlxalq qurumlara inteqrasiya etmək, dünya birliyinin layiqli üzvü olmaq xətti götürmüşdür. O vaxtdan bəri keçən 20 il ərzində bu siyasi xətt özünü tamamilə doğrultmuşdur. Keçən əsrin 90-cı illərinin əvvəllərində çoxları güman edirdi ki, Azərbaycan üzləşdiyi çətinliklər məngənəsində boğulacaq və bir dövlət kimi formalaşa bilməyəcək. Doğrudan da, xalqımızın qarşılaşdığı problemlərin sayı-hesabı yox idi. Hələ sovet imperiyasının son illərində Ermənistanın əsassız ərazi iddiaları ilə üzləşmişdik. İmperiya dağılar-dağılmaz elan olunmamış müharibəyə cəlb olunduq. Yenicə müstəqilliyini elan etmiş, dövlət qurumları təşəkkül tapmamış bir ölkə üçün bundan da ağır sınaq təsəvvür etmək mümkün deyildi. Güclü havadarlarına arxalanan Ermənistanın silahlı təsavüzü nəticəsində ərazimizin 20 faizi işğal olundu, bir milyondan çox həmvətənimiz yurd-yuvasından didərgin düşdü. Digər tərəfdən də, keçmiş sovet imperiyasının süqutu bir-birindən ağır siyasi-iqtisadi-ictimai problemlər yaratmışdı. Qanunsuzluq, hərc-mərclik hökm sürürdü. Həm dövlətə rəhbərlik edənlərin səriştəsizliyi, həm də xarici amillər cəmiyyəti uçuruma yuvarlayırdı. Ölkə ümummilli böhranın doğurduğu fəsadlardan əzab çəkirdi. Azərbaycan olum, ya ölüm dilemması ilə qarşılaşmışdı. Dövlətin və xalqın gələcəyi böyük sual altında idi.
Amma nicat yolu tapıldı. Böyük siyasətçi, təcrübəli dövlət xadimi Heydər Əliyevin hakimiyyətə qayıdışı ilə müstəqil dövlətin tarixində keyfiyyətcə yeni inkişaf mərhələsi başladı. Qısa müddət ərzində cəbhə xəttində atəşkəs əldə edildi, daxili siyasi sabitlik bərqərar olundu, iqtisadi tənəzzülün qarşısı alındı. Cəmiyyət həyatının bütün sahələrində genişmiqyaslı islahatlara start verildi, demokratik, hüquqi dövlətin əsası qoyuldu.
Daxili siyasətlə bərabər, müstəqil Azərbaycan fəal xarici siyasət yürütməyə başladı. Bir tərəfdən Ermənistanın hərbi təcavüzünün nəticələrini, Azərbaycanın haqq işini dünya ictimaiyyətinə çatdırmaq, digər tərəfdən isə xarici ölkələrlə, beynəlxalq təşkilatlarla hərtərəfli əməkdaşlıq əlaqələri qurmaq üçün geniş fəaliyyət başladı. Bu səylər çoxdandır bəhrəsini verir.
Diqqətəlayiq haldır ki, Azərbaycan beynəlxalq əməkdaşlıq əlaqələrində etibarlı tərəfdaş kimi nüfuz qazanmışdır. Hələ 1994-cü ildə dövlətimiz ilk əhəmiyyətli beynəlxalq sazişini - "Əsrin müqaviləsi"ni imzalayarkən regional güclərin təzyiqi ilə üzləşmişdi. Bu müqavilənin reallaşmasına mane olmaq üçün bədnam daxili və xarici qüvvələr çox çalışdı, o cümlədən dövlət çevrilişi həyata keçirmək üçün cəhdlər göstərdi. Lakin əbəs yerə. Xalqın və dövlətin iradəsi ilə bu çirkin niyyətlər puç oldu, əvəzində isə Azərbaycanın beynəlxalq aləmdə imici möhkəmlənməyə başladı. Xarici ölkələr və şirkətlər ölkəmizin simasında etibarlı tərəfdaş qazandı.
Sonrakı mərhələdə də Azərbaycanın
inkişafını gözü götürməyən
qüvvələr dinc dayanmadı, ölkənin tərəqqisinə
mane olmaq üçün müxtəlif təxribatlara əl
atdı. Yenə də əbəs yerə. Azərbaycanın
sürətli inkişafı davam edirdi. Ölkə beynəlxalq
əhəmiyyətli inkişaf layihələrinin təşəbbüskarı
kimi çıxış etdi və bu sahədə boyük
nailiyyətlər qazandı. Xüsusilə Xəzərin Azərbaycan
sektorunda karbohidrogen ehtiyatlarının xarici tərəfdaşlarla
birgə istismarı və dünya bazarlarına nəqli
istiqamətində uğurlar ölkəmizin regional və beynəlxalq
aləmdə mövqelərini gücləndirdi. Eləcə də
tarixi İpək yolunun bərpası və Asiyanı Avropa ilə
birləşdirən Transqafqaz nəqliyyat
dəhlizinin işə salınmasında Azərbaycanın
rolu dünya birliyi tərəfindən yüksək qiymətləndirilir.
Başqa
sözlə, ötən illər ərzində xarici tərəfdaşlar
əmin oldular ki, Azərbaycana tamamilə etibar etmək olar.
Ona görə də dünya dövlətlərinin ölkəmizi
BMT Təhlükəsizlik Şurasının qeyri-daimi
üzvü kimi görməsi təbiidir. 155 ölkənin məhz
Azərbaycanı dəstəkləməsi təsadüfi
deyil. Prezident İlham Əliyevin qeyd etdiyi kimi: "Bu,
dünya ictimaiyyətinin Azərbaycana olan münasibətinin əlamətidir,
ölkənin inkişafının təzahürüdür.
Amma mən çıxışlarımda dəfələrlə
demişəm ki, Azərbaycan
etibarlı tərəfdaşdır. Bu cümlədə
çox böyük məna vardır. Bəlkə, indi bunu
eşidən o qədər də, necə deyərlər, tam həcmdə
təsəvvür edə bilmir ki, bu fikirdə nə qədər
böyük məna vardır. Etibarlı tərəfdaş
olmaq çox böyük məsuliyyətdir və
böyük nailiyyətdir. Biz, doğrudan da, etibarlı tərəfdaşıq.
Siyasətimiz kiminsə xoşuna gələ də, gəlməyə
də bilər. Biz çalışmırıq ki,
hamının xoşuna gələk. Biz siyasətimizi
aparırıq. Azərbaycan etibarlı tərəfdaşdır.
Bizim sözümüzlə əməlimiz arasında heç
bir fərq yoxdur. Bizim sözümüzlə imzamız
arasında heç bir fərq yoxdur. Bu etibarı qazanmaq asan məsələ
deyildir, xüsusilə gənc müstəqil dövlət
üçün".
Bütün
bunlarla yanaşı, Azərbaycan beynəlxalq sülhün və
əmin-amanlığın qorunub saxlanması işinə
layiqli töhfə verir, beynəlxaq terrorizmlə mübarizədə
və digər qlobal məsələlərin həllində
yaxından iştirak edir. Bütün bunlar isə ən
nüfuzlu beynəlxalq təşkilatın - BMT-nin həyata
keçirdiyi başlıca vəzifələrdəndir.
BMT Təhlükəsizlik
Şurasının qeyri-daimi üzvü kimi Azərbaycan
qarşıdakı iki il ərzində həmçinin haqq
işini dünya ictimaiyyətinə çatdırmaq
üçün daha bir mühüm tribuna qazanacaq. Beynəlxalq
ictimaiyyət ölkəmizin səsini tez-tez eşidəcək,
dünyanı düşündürən məsələlərə
münasibətdə mövqeyi ilə yaxından tanış
olacaq.
Şübhəsiz, Azərbaycan diplomatiyasının
tarixi uğuru dostlarımızı sevindirdiyi kimi, düşmənlərimizi
də məyus edir. BMT Təhlükəsizlik Şurasına
yeni qeyri-daimi üzvlərin seçilməsinin ilkin mərhələsində
Ermənistan da namizədliyini irəli sürmüşdü.
Amma rəsmi Yerevan tezliklə başa düşdü ki, Azərbaycanla
rəqabət apara bilməyəcək və ona görə də
biabır olmamaq üçün tələm-tələsik
namizədliyini geri götürdü. Odur ki, Ermənistan dairələri
bu məsələnin üstündən sükutla keçməyə
üstünlük verir. Düşmən dövlətin
KİV-i isə Azərbaycanın ən mötəbər beynəlxalq
qurumun üzvü seçilməsinə xarici ekspertlərin
münasibətilə maraqlanır və bəlkə də,
gözləmədiyi cavabı
alır. Məsələn, Armİnfo agentliyinə müsahibə
verən Böyük Britaniyanın LİNKS qeyri-hökumət
təşkilatının icraçı direktoru Dennis Sammutun
fikrincə, ölkəmizin BMT Təhlükəsizlik
Şurasının qeyri-daimi üzvü seçilməsi onu
göstərir ki, "Azərbaycan ciddi beynəlxalq
oyunçu olmuşdur". Qeyri-daimi üzv kimi ölkəmizin
müəyyən nüfuz qazandığını diqqətə
çatdıran britaniyalı ekspert əlavə etmişdir ki,
"Azərbaycanın BMT Təhlükəsizlik
Şurasına seçilməsi bu ölkənin yeritdiyi fəal
və bir çox cəhətdən uğurlu xarici siyasətin
göstəricisidir". Yəqin ki, əlavə şərhə
ehtiyac yoxdur.
A.MEHDİYEV
Azərbaycan.- 2011.-26 oktyabr.- S. 7.