İnformasiya
almaq hüququ
Son
illər Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin rəhbərliyi
altında respublikamızda bütün sahələrdə
quruculuq işləri böyük vüsət
almışdır. Gözümüzün
qarşısında yeni binalar ucaldılır, geniş və
müasir yollar və körpülər tikilir, yeni iş yerləri
açılır, qısa zaman kəsiyində
iqtisadiyyatın inkişafında misli görünməmiş
nailiyyətlər əldə edilir və ən
başlıcası da vətəndaşların
rifahının yüksəldilməsi istiqamətində
mühüm addımlar atılır. Heç şübhəsiz
ki, bütün bunların mərkəzində insan və vətəndaş
amili, yəni onların hüquqlarının və
azadlıqlarının qorunması durur.
Məhz
bu məqsədlə dövlət
başçısının şəxsi təşəbbüsü
və göstərişləri əsasında son illər ərzində
dövlət və inzibati orqanlarda islahatlar
aparılmış, onların yüksək səviyyədə
işləməsi və xalqa xidmət etməsi
üçün gözəl şərait
yaradılmış, lazımi texnika və avadanlıqlarla təchiz
olunmuş, yüksək vəzifə maaşları təyin
edilmişdir.
Qayğının
cavabı həmin orqanlarda çalışan məmurların
vəzifələrinə tam məsuliyyətlə
yanaşmaları olmalıdır. Belə ki, onlar daim yadda
saxlamalıdırlar ki, dövlət və inzibati orqanlar Azərbaycan
Respublikasının təməl daşlarından biridir və
buna görə də nümunəvi və çox yüksək
səviyyədə fəaliyyət göstərməlidirlər.
Hüquqi
dövlətin prinsipləri baxımından inzibati orqanların
idarəçilik fəaliyyəti konstitusiya prinsiplərinə
və qanuna əsaslanmalı, hüquqi dövlət və ədalətlilik
tələblərinə uyğun olmalı, habelə şəxsin
qanuni maraqlarını nəzərə almalıdır. Bir
sözlə, dövlət-vətəndaş münasibətlərində
qarşılıqlı konstruktiv əməkdaşlıq
ünsürü üstün rola malik olmalıdır. Dövlət
- vətəndaş münasibətləri ahəngdar şəkildə,
qarşılıqlı anlaşma əsasında
qurulmalıdır.
İnzibati
orqanlar insan hüquqlarına hörmətlə
yanaşmalı, cəmiyyət üzvləri isə qanunun
normalarına riayət etməlidirlər. Bu münasibətlər
vətəndaşların hüquqlarının və qanuni
maraqlarının qorunacağı inamına əsaslanmalıdır.
Dövlətlə
vətəndaş arasında qarşılıqlı
münasibətlərin yaranmasını, ilk növbədə,
səlahiyyətləri daxilində öz vəzifələrini
lazımi şəkildə yerinə yetirməli olan məmurlar
təmin etməlidirlər.
Dövlət
orqanlarının və ya inzibati orqanların idarəçilik
fəaliyyətinin vahid icraat qaydalarının müəyyən
olunması hakimiyyətdən sui-istifadənin, vətəndaşların
hüquq və azadlıqlarının pozulmasının
qarşısının alınmasında daha səmərəli
təminat vasitəsidir. Qeyd edək ki, hər bir vətəndaş
dövlət orqanlarından onun hüquqlarına aid olan hərtərəfli
informasiya və qoyulan bütün suallara cavab almaq hüququna
malikdir.
Dövlət
orqanlarının nümayəndələri vətəndaşlara
qarşı etik normalara uyğun, diqqət və təmkinlik
nümayiş etdirməlidirlər. Vətəndaşı diqqətlə
dinləmək, onu narahat edən suallara cavab vermək, ətraflı
məlumatla təmin etmək bacarığı məhz cəmiyyət
üzvlərinə diqqətin təzahürü deməkdir. Məmurların
kobudluğu, etinasızlığı və öz xidməti vəzifələrinə
səhlənkar yanaşmaları vətəndaşların
dövlət orqanlarından narazılığına səbəb
olur. Buna görə də hüquqi dövlətdə hər
bir dövlət orqanının vətəndaşlarla
münasibətləri dəqiq və aydın qaydalar əsasında
qurularaq, müraciət edən şəxsə milli və sosial
mənsubiyyətindən, dinindən asılı olmayaraq eyni
münasibət göstərilməli, fəaliyyətsizliyə
yol verilməməli, onların hüquqlarının bərpasına
yardım edilməlidir. Nəzərə alınmalıdır
ki, dövlət orqanının nümayəndələrinin vətəndaşlara
qarşı davranışı həmin şəxslərin
bütövlükdə dövlətə münasibətinin
formalaşmasına və bu münasibətin xarakterinə təsir
edən amildir.
Qısa
müddətdə zəruri informasiyanın, bu və ya digər
inzibati aktın alınması vətəndaşla dövlət
orqanları arasında münaqişələrin
qarşısının alınması üsullarından
biridir. Dövlət orqanı məhz bu amildən
çıxış etməli və vətəndaşlarla
qarşılıqlı inama və əməkdaşlığa
əsaslanan münasibətlər qurmalıdır. Bu məqsədi
təmin etmək üçün 21.10.2005-ci il tarixində
Milli Məclis tərəfindən "İnzibati icraat
haqqında" qanun qəbul edilmişdir. Dövlət idarəçilik
orqanları ilə vətəndaşlar arasında münasibətlərin
bütün prosedur qaydaları inzibati icraat haqqında qanunla
müəyyən olunur. Bu isə o deməkdir ki, heç bir
dövlət orqanı, vəzifəli şəxs və
dövlət qulluqçusu bu və ya digər məsələni
qanunla müəyyən edilmiş qaydadan kənar,
özünün şəxsi mülahizələri əsasında
həll edə bilməz. Latın aforizminə istinadən desək:
"Qanunlar elə ona görə verilib ki, güclünün
hakimiyyətini məhdudlaşdırsın" (Inde datae legas,
ne firmior omnia posset).
Ölkənin
bütün inzibati orqanları üçün məcburi
xarakter daşıyan "İnzibati icraat haqqında" Azərbaycan
Respublikası Qanununun əsasını inzibati akt təşkil
edir. İnzibati akt inzibati icraatı başa çatdırmaq
üçün inzibati orqanların ən mühüm fəaliyyət
və qərar qəbuletmə vasitəsidir. Ona görə də
qanunda inzibati aktın qəbul edilməsi üçün
şərtlərin yoxlanılması, inzibati aktın
hazırlanması və qəbulu zamanı inzibati orqanların
nəzərə almalı olduğu hüquq və prosessual
prinsiplər tənzimlənir. Daha sonra qanunda inzibati aktın
icrası, inzibati şikayətlər üzrə icraat, eləcə
də inzibati orqanların və vəzifəli şəxslərin
məsuliyyəti barədə müddəalar nəzərdə
tutulmuşdur. Qanunda inzibati orqanlardan yalnız qanunla nəzərdə
tutulmuş hallarda və qaydada şəxsin hüquq və
azadlıqlarına müdaxilə edə bilmək, inzibati
icraatda iştirak etmək üçün ona mümkün qədər
tez bir vaxtda məlumat vermək, eyni mühüm faktiki hallara
malik olan müxtəlif işlər üzrə müxtəlif
qərarlar qəbul etmək, vətəndaşlarla
qeyri-mütənasib surətdə davranmamaq tələb olunur.
Bütün bunlar hüquqi dövlətin hamılıqla qəbul
olunmuş prinsipləridir və bunların nəzərə
alınması vətəndaşların dövlətə və
idarəçiliyə olan etimadını gücləndirir.
Qeyd
olunan məqsədlərə riayət edilməməsi məhkəmə
çəkişmələrinə, yəni inzibati mühakiməyə
gətirib çıxarır. Yuxarıda artıq göstərildiyi
kimi, vətəndaşlarla dövlət inzibati orqanları
arasında olan münasibətlərdə vaxtaşırı
yaranan mübahisələri həll edən son instansiya məhkəmələrdir.
Lakin "Inzibati icraat haqqında" qanun dövlət inzibati
orqanlarına bu cür mübahisələrin məhkəməyə
çatdırılmadan onların özləri tərəfindən
qanunvericiliyin tələbləri çərçivəsində
yoluna qoyulmasına şərait yaradır. Həmin qanun istər
maraqlı şəxslərə (fiziki və ya hüquqi şəxslərə),
istərsə də dövlət inzibati orqanlarına bu istiqamətdə
geniş imkanlar verir. Bu baxımdan dövlət inzibati
orqanlarının üzərinə xüsusi məsuliyyət
düşür, yəni onlar vətəndaşların ərizə
və şikayətlərinə diqqət və qayğı
ilə yanaşmalı, sözügedən qanunun müddəalarına
riayət etməlidirlər.
"İnzibati
icraat haqqında" qanuna əsasən, hər bir şəxsin
onun hüquq və qanuni maraqlarına bilavasitə aid olan məsələlərlə
bağlı inzibati orqana müraciət etmək, vəsatət
vermək və ya inzibati orqandan məlumat əldə etmək
hüququ vardır. İnzibati orqan isə qanunda başqa qayda
nəzərdə tutulmamışdırsa, onun səlahiyyətlərinə
aid olan məsələlər üzrə müraciətlərə
baxmağa, həmin müraciətlər üzrə müvafiq
qərar qəbul etməyə və ya məlumat verməyə
borcludur. Həmin qanun inzibati orqanların üzərinə
daha bir sıra vəzifələr qoyur. Onlar inzibati icraatda
maraqlı şəxslərin iştirakını təmin etməli,
işə baxılmasında qərəzsiz olmalı,
maraqlı şəxslərə (vətəndaşlara) məsləhətlər
və zəruri məlumatlar verməli, işin hallarını
obyektiv araşdırmalıdırlar.
Qeyd
edilməlidir ki, inzibati icraatın konkret müddəti müəyyən
olunur. Səlahiyyətli orqanda ərizənin və ya
müraciətin qeydiyyata alındığı vaxtdan, bir qayda
olaraq, ən geci 30 gün müddətində həmin inzibati
orqan inzibati aktın qəbul edilməsi və ya onun qəbul
edilməsindən imtina olunması haqqında qərar qəbul
edir. Qanunda yeniliyi ilə seçilən bir müddəa
xüsusi diqqətə layiqdir. Bu yenilik ondan ibarətdir ki,
maraqlı şəxs inzibati şikayətin verilməsindən
asılı olmayaraq, müvəqqəti xarakterli müdafiə
ilə bağlı məhkəməyə müraciət edə
bilər. Maraqlı şəxsin müvəqqəti xarakterli
müdafiə ilə bağlı ərizəsinə Azərbaycan
Respublikasının qanunvericiliyi ilə müəyyən
olunmuş qaydada və müddətdə müvafiq məhkəmələr
tərəfindən baxılır, yəni inzibati şikayət
verilmədiyi halda belə, məhkəmələr maraqlı
şəxsin ərizəsi əsasında onun
hüquqlarını pozan və ya qanunla qorunan mənafelərinə
toxunan inzibati aktın icrasının dayandırılması
ilə əlaqədar müvəqqəti xarakterli müdafiə
tədbirlərini görməyə borcludurlar.
"İnzibati
icraat haqqında" qanunla inzibati aktdan şikayət verilməsi
qaydası müəyyən edilərkən maraqlı şəxsə
seçim hüququ verilir, başqa sözlə, inzibati aktdan
şikayət inzibati qaydada, yəni subordinasiya
baxımından yuxarı inzibati orqana və ya məhkəmə
qaydasında verilə bilər. İnzibati aktdan eyni zamanda həm
inzibati, həm də məhkəmə qaydasında şikayət
(inzibati iddia) verildiyi hallarda, şikayətə məhkəmə
qaydasında baxılır və şikayət
instansiyasında həmin şikayət üzrə
başlanılmış icraata xitam verilir.
Təcrübə
göstərir ki, sözügedən məsələlərlə
bağlı məhkəmələrə şikayətlər
bir qayda olaraq inzibati orqanda maraqlı şəxslərin
inzibati şikayətlərinə diqqətlə, həssaslıqla
və obyektiv baxılmadığı hallarda verilir. Yəni
maraqlı şəxs inzibati orqanlarda onun şikayətinə
etinasız yanaşıldığını və hərtərəfli
yoxlanılmadığını gördükdə ədaləti
tapmaq məqsədi ilə məhkəmələrə üz
tutmağa məcbur olur. Məhz burada da qeyd edilməlidir ki, ədalət
mühakiməsi də dövlətlə vətəndaş
arasında münasibətlərin ahəngdar şəkildə
qurulması vasitələrindən biridir. Yenə də
latın aforizminə istinad etsək: "Ədalət
mühakiməsi dövlətin əsasıdır" (Justitia
regnorum fundamentum).
Dövlətlə
vətəndaş arasındakı problemin məhkəmə
yolu ilə həll edilməsi isə vətəndaşların
qanuni hüquq və maraqlarının qorunmasında ən son
mərhələdir.
Şəxsi
inzibati orqanların qanunsuz inzibati aktlarından və
hüquqazidd hərəkətindən (hərəkətsizliyindən)
qorumaq üçün İnzibati Prosessual Məcəllə qəbul
edilmiş və ölkəmizdə inzibati ədalət
mühakiməsinin təmin edilməsi üçün inzibati
məhkəmələr yaradılmışdır. Qeyd edək
ki, hazırda idarəçilik fəaliyyəti ilə
bağlı vətəndaşla dövlət orqanları
arasında yaranmış mübahisələrə
baxılması və həll edilməsi qaydaları, inzibati
orqanların qərarları (inzibati aktları) və vəzifəli
şəxslərin hərəkətləri üzərində
məhkəmə nəzarətinin həyata keçirilməsi
prosedurları İnzibati Prosessual Məcəllənin
normaları ilə nizama salınır.
İnzibati
Prosessual Məcəllənin "Müvəqqəti xarakterli
müdafiə" adlanan 40-cı maddəsinə xüsusi diqqət
yetirilməlidir. Həmin maddənin müəyyən etdiyi
müddəaların Mülki Prosessual Məcəllənin 157,
158-ci maddələri, yəni iddianın təmin edilməsi tədbirlərinin
görülməsi ilə oxşarlığı olsa da,
müvəqqəti xarakterli müdafiə tədbirləri
inzibati hüquq münasibətlərinin prosessual tənzimlənməsi
baxımından daha geniş sahəni əhatə edir və
burada böyük əhəmiyyət kəsb edən yenilik
var. Belə ki, müvəqqəti xarakterli müdafiə
haqqında ərizənin məhkəmədə iddia
qaldırılanadək verilməsi də mümkündür.
Bu insan hüquq və azadlıqlarının pozulduğu halda
məhkəmələr tərəfindən həmin məsələyə
operativ və çox qısa müddətdə müdaxilə
edilməsi üçün prosessual hüquqi imkanlar
yaradır. Bu baxımdan deməliyik ki, İnzibati Prosessual Məcəllənin
40.3-cü maddəsinə əsasən, məhkəmə
müvəqqəti xarakterli müdafiə tədbiri qismində
cavabdehin üzərinə müəyyən hərəkətləri
etmək və ya müəyyən hərəkətləri
etməkdən çəkinmək, yaxud müəyyən hərəkətlərə
dözmək barədə vəzifə qoya bilər. Qanuni əsaslar
olduğu hallarda məhkəmə üçüncü şəxsin
üzərinə də belə vəzifələr qoya bilər.
Hüququ
pozulmuş şəxs məhkəməyə müraciət
etmək qərarına gələrsə, İnzibati Prosessual
Məcəllənin 46-cı maddəsinə nəzər yetirməlidir.
Həmin maddənin tələblərinə görə, iddia ərizəsində
aşağıdakılar göstərilməlidir:
- ərizənin
verildiyi məhkəmənin adı; iddiaçı və
cavabdeh fiziki şəxslərin soyadları, adları,
atalarının adları, yaşayış yerləri, inzibati
orqanların (hüquqi şəxslərin) adı və
hüquqi ünvanları; iddiaçının (ərizəçinin)
tələbi.
Məhkəmə
prosesinin tezləşdirilməsi məqsədi ilə iddia ərizəsində
həmçinin aşağıdakılar göstərilə
bilər:
-
iddiaçının öz tələbini əsaslandırdığı
faktlar və digər sübutetmə vasitələri;
-
iddiaçının arzuladığı inzibati aktın qəbul
edilməsinin zəruriliyini göstərən hallar və
iddiaçının istəyinə uyğun olaraq, həmin
inzibati aktın layihəsi; mübahisənin düzgün həll
edilməsi üçün zəruri olan digər məlumatlar
və iddiaçının vəsatətləri; əsli və
ya surəti iddia ərizəsinə qoşulmaqla, mübahisələndirilən
inzibati akt və şikayət instansiyasına şikayət
verildiyi hallarda şikayət instansiyasının qərarı;
ərizəyə əlavə olunmuş sənədlərin
siyahısı.
2011-ci
ilin yanvarından ölkəmizdə inzibati məhkəmələr
fəaliyyət göstərir və artıq çoxsaylı ərizələrin
araşdırılmasına başlanılıb. Bir tərəfdən
bu kateqoriyalardan olan mübahisələrin sayının
artması vətəndaş cəmiyyəti üzvlərinin
hüquqi bilik səviyyəsinin, məhkəmə orqanlarına
etibar etməsindən xəbər verir. Əlbəttə, bu məsələnin
müsbət tərəfidir. Lakin bu işin digər tərəfi
də vardır ki, bu da hakimiyyət subyektlərinin qanunsuz hərəkətləri
və qəbul edilmiş aktların nəticəsində onlar
tərəfindən qanunçuluq meyarlarının
pozulması faktının artmasıdır. İstisna deyil ki,
bu cür iddia kateqoriyalarının sayı süni surətdə,
öz peşəsinə tam insafla yanaşmayan bəzi vəkillərin
işin perspektivsizliyini bildikləri halda əsassız olaraq irəli
sürdükləri iddiaların hesabına da artır. Nəzərə
alınmalıdır ki, iddia ərizələrinin qəbul
edilməsi proseduru da konstruktiv şəraitdə keçməlidir.
Əksər hallarda tam işlənməmiş və
hazırlanmamış iddia materialı ərizədəki
çatışmazlıq izah olunmadan və onların aradan
qaldırılması yolları göstərilmədən ərizəçiyə
geri qaytarılır. Halbuki məhkəmə iddia qəbul
edilməsinə mane olan çatışmazlıqların
aradan qaldırılmasında iddiaçılara kömək
etməli, ərizələrə qısa müddətdə
baxmalı və ədalətli qərar qəbul etməlidir.
Qeyd edilməlidir ki, insan hüquqlarının və
azadlıqlarının effektiv qorunması məqsədi ilə
İnzibati Prosessual Məcəllə inzibati məhkəmələr
üçün çox geniş prosessual imkanlar yaradır və
Mülki Prosessual Məcəllədən fərqli səlahiyyətlər
verir.
İnzibati
Prosessual Məcəllənin 13-cü maddəsində məhkəmələrin
yardım etmək vəzifəsi göstərilir. Həmin maddəyə
əsasən, məhkəmə qaldırılan iddialarda yol
verilən formal xətaların aradan
götürülməsində, aydın olmayan iddia tələblərinin
dəqiqləşdirilməsində, yanlış iddia növlərinin
münasibləri ilə əvəz olunmasında, natamam faktiki
məlumatların tamamlanmasında, eləcə də işin
hallarının müəyyənləşdirilməsi və
qiymətləndirilməsi baxımından əhəmiyyət
kəsb edən izahatların təqdim olunmasında proses
iştirakçılarına yardım etməyə borcludur.
Bu yardımı hakim olmayan və məhkəmələrdə
iddiaların qəbul şöbələrində işləyən
hüquqşünaslar da icra edə bilərlər.
Qərb
ölkələrinin məhkəmə təcrübəsində
belədir ki, məhkəmə orqanlarının
hüquqşünasları iddia ərizələrinin rəsmiləşdirilməsində
çatışmazlıqları aradan qaldırmağa
yardım edir. Bu müəyyən dərəcədə hakimlərin
iş həcminin yükünü azaltmağa və vətəndaşların
məhkəməyə müraciətini yüngülləşdirməyə
kömək edir. Bunun təmin edilməsi üçün məhkəmə
işçiləri savadlı olmalı və öz hüquqi
biliklərini daim artırmalıdırlar. Bundan başqa, məhkəmənin
qəbul etdiyi qərar aydın olmalı, sadə dildə və
məhkəmə qərarının yazılmasına aid olan
hüquq normalarına riayət edilməklə
yazılmalıdır.
İPM-nin
68-ci maddəsində qeyd edilir ki, məhkəmə mübahisə
ilə bağlı iş üzrə inzibati məhkəmə
icraatı nəticəsində onda yaranmış daxili inam əsasında
qərar qəbul edir. Qərarda məhkəmənin mövqeyi
üçün əsas olmuş səbəblər göstərilməlidir.
Məhkəmə qərarı yalnız məhkəmə
icraatında tətbiq olunmuş və barələrində
proses iştirakçılarının öz mülahizələrini
bildirmək imkanına malik olduqları faktlar və
sübutlarla əsaslandırılmalıdır.
Məhkəmə
qərarları qəbul edilərkən dörd element nəzərə
alınmalıdır: a) işin halları tam və hərtərəfli
araşdırılmalıdır (sübutlarla təsdiq edilməlidir);
b) tərəflərin dinlənilmə hüququ təmin edilməlidir;
c) məhkəmə öz qərarını qəbul etmək
üçün kifayət edən daxili inamını
formalaşdırmalıdır; d) məhkəmə qərarı
işi araşdırmış hakimlər tərəfindən
qəbul edilməlidir.
Başa
düşülən şəkildə yazılmış,
qanunla əsaslandırılmış və məntiqi cəhətdən
düzgün tərtib olunmuş qərar tərəflərin
həm məhkəmənin qərarını anlamağa, həm
də bu qərarın qanuni və obyektiv olduğuna
inanmasına yardım edir. Təcrübədən də
göründüyü kimi, məhkəmə qərarının
əsaslı olmasının anlaşılması onu yuxarı
instansiyalarda mübahisə predmetinə çevirməyin
qarşısını alır və ədalət mühakiməsinə
inamı möhkəmləndirir. (Məhkəmə davasının
bitməsi dövlətin xeyrinədir-Expedit rei publicae ut sit finis litium). Bundan başqa,
hakimin peşəkarlığının mühüm göstəricilərindən
biri də onun tərəfləri prosesin istənilən mərhələsində
barışığa gətirə bilmək
bacarığıdır.
İPM-nin 66.1-ci maddəsinə əsasən mübahisənin
predmeti barədə sərəncam hüququna malik olduqları
hallarda, tərəflər mübahisənin tam və ya qismən
həll edilməsi məqsədilə barışıq
sazişi bağlaya bilərlər.
Mübahisənin sülhlə həll olunmasının əsasını
isə hakimlərin səmimiliyinə və tərəfsizliyinə
əsaslanan məhkəmə orqanlarına göstərilən
etimad hissi təşkil edir.
Ümumiyyətlə, məhkəmələr inzibati
mübahisələrə baxdıqda hər şeydən əvvəl
öz müstəqilliklərini qorumalı və cəsarətli,
eyni zamanda ədalətli qərarlar qəbul etməli, icra
hakimiyyəti orqanlarının təzyiqinə və təsirinə
tabe olmamalıdırlar. Bununla yanaşı qeyd olunmalıdır
ki, hakim bütün məhkəmə icraatı zamanı
"Etik davranış kodeksi" qaydalarını
unutmamalıdır.
Həmin normativ aktın qaydalarına görə, hakim
bütün fəaliyyəti dövründə dövlətin,
vətəndaşın və ədalət mühakiməsinin
qarşısında onun məsuliyyətini təcəssüm
etdirən hakim andına sadiq olmalı, səlahiyyətlərini
həyata keçirərkən və xidmətdənkənar fəaliyyətində
bu anda uyğun davranış nümayiş etdirməlidir. Hakim
bütün hallarda Azərbaycan Respublikasının
Konstitusiyasına riayət etməli, "Məhkəmələr
və hakimlər haqqında" Azərbaycan
Respublikasının Qanununu və digər normativ hüquqi
aktları rəhbər tutmalı, cəmiyyətdə məhkəmə
hakimiyyətinə, habelə hakimlərin müstəqilliyinə
və qərəzsizliyinə hörmətin artmasına rəvac
verməlidir. Hakim yüksək məhkəmə mədəniyyətini
nümayiş etdirməklə proses
iştirakçılarının hər birinə
qarşı münasibətdə ədəb və nəzakətlə
davranmalı, prosesin bütün iştirakçılarından
bir-birinə və məhkəməyə hörmətlə
yanaşmağı tələb etməli, məhkəməyə
qarşı aşkar hörmətsizlik göstərənləri
cəzalandırmalıdır.
Hakimlərin ədalətli məhkəmə qərarları
insanların dövlət məmurlarına, dövlət
orqanlarının rəhbərlərinə, ən əsası
isə dövlətə inam və güvənliyi
artırmaqla aralarında şəffaf, sağlam və saf
münasibətlərin yaranmasına,
özbaşınalığın və süründürməçiliyin
azalmasına da yardım etmiş olar.
Nigar RƏSULBƏYOVA,
Azərbaycan Respublikası
Ali Məhkəməsinin hakimi
Azərbaycan.- 2011.- 6 sentyabr.- S. 6.