Prezident İlham Əliyevin Azərbaycan
Respublikasının dövlət müstəqilliyinin iyirminci
ildönümünə həsr olunmuş Beynəlxalq bayram tədbirində
nitqi
- Hörmətli qonaqlar!
Sizi Azərbaycanda salamlayıram. Ölkəmizə
xoş gəlmisiniz. Çox şadam ki, bu çox
mühüm tədbirdə iştirak etmək
üçün ölkəmizdəsiniz. Siz Azərbaycanın
dövlət müstəqilliyinin bərpa edilməsinin iyirmi
illiyi ilə bağlı tədbirdə iştirak edirsiniz.
Biz bu il müstəqilliyimizin 20 illiyini qeyd
edirik. Biz bu fürsətdən istifadə edərək 20 il ərzində
baş vermiş hadisələri, müstəqil ölkə
kimi inkişaf etmiş dövlətimizin tarixinə nəzər
yetiririk. Biz ölkəmizin siyasi sistemini gücləndirmişik,
iqtisadiyyatımızı inkişaf etdirmişik. Bir daha
başlanğıca, əvvələ diqqət yetirdikdə
biz söyləyə bilərik ki, o vaxt ölkəmizdə vəziyyət
kifayət qədər mürəkkəb idi. Sovet
İttifaqının süqutundan sonra müstəqilliyimizi bərpa
etdik. Bunu xüsusi vurğulamaq
istərdim. Çünki Azərbaycanda ilk demokratik respublika
1918-ci ildə yaradılmışdır. Bu respublikanın iki
ildən az müddət ömrü olmuşdur. 1991-ci il
müstəqilliyimizin bərpa edilməsi ili olmuşdur. Lakin o
zaman ölkənin daxilində və xaricində vəziyyət
heç də müstəqillik uğrunda
ideyalarımızın dəstəklənməsinə yönəlməmişdi.
O zaman sənaye çox acınacaqlı vəziyyətdə
idi. İqtisadi və siyasi durumumuz çox acınacaqlı
idi. Bir məsələni də yada salaq ki, həm də Azərbaycanın
əraziləri Ermənistan tərəfindən işğal
olunmuşdu. Çoxsaylı qaçqın və məcburi
köçkünlərimiz var idi. Müstəqilliyimizin ilk
illərində ölkədə mürəkkəb proseslər
cərəyan edirdi, vətəndaş müharibəsi baş
vermişdi. Təsəvvür edin ki, müstəqilliyimiz nə
qədər böyük sual altında idi. Bu səbəbdən
vəziyyəti sabitləşdirmək, ölkəni müasir
və demokratik dövlətə çevirmək
üçün böyük səylər lazım idi, regional
nüfuzumuz gücləndirilməli idi. Bu gün tariximizə
nəzər salsaq görərik ki, biz bütün bu çətinliklərin
və problemlərin öhdəsindən gələ
bilmişik və Azərbaycan vətəndaşlarının
qürur duya biləcəyi bir dövlət
yaratmışıq.
Müstəqilliyimizin tarixində
1993-cü il müstəsna əhəmiyyətə malikdir. Qeyd
etdiyim kimi, o zaman, mürəkkəb durumda xalqımız
çox müdrik və tarixi bir seçim etmiş, Heydər Əliyevi
ölkənin Prezidenti seçmişdir. Böyük nüfuza
və şöhrətə malik olan bu siyasi xadim Azərbaycanda
inkişafın təməlini qoymuş, əvvəlcə vətəndaş
müharibəsi dayandırılmış, Ermənistanla atəşkəsin
bərqərar olması ilə bağlı Saziş
imzalanmışdır. Bir sıra mühüm siyasi və
iqtisadi islahatlara başlanmışdır. O zaman maliyyə
imkanlarımız çox məhdud idi. Sənaye, demək olar
ki, mövcud deyildi. Neft sənayesi də tənəzzül
içərisində idi. Bildiyiniz kimi, Azərbaycan dünyada
sənaye üsulu ilə neft hasil edən ilk ölkə
olmuşdur. Bildiyiniz kimi, İkinci Dünya müharibəsi
zamanı sovet qoşunlarının yanacağa tələbatının
70 faizini məhz Azərbaycan təmin etmişdir. Faşizm
üzərində Qələbənin təmin edilməsində
Azərbaycanın müstəsna rolu olmuşdur. Qeyd etdiyim
kimi, müstəqilliyimizin ilk illərində neft sənayesi də
çox dərin böhran içərisində idi.
O zaman biz təkcə ölkəmizin
dövlətçiliyini müdafiə etmək
üçün deyil, ölkəni yaratmaq üçün
böyük səylər göstərməli idik. Strateji
seçim ondan ibarət idi ki, Azərbaycanda demokratik dövlət
yaradılmalı, demokratik təsisatlar gücləndirilməli,
sağlam siyasi və iqtisadi vəziyyət yaradılmalı
idi. İqtisadiyyatın liberallaşması istiqamətində
də səylər göstərilməli idi ki, Azərbaycana
xarici sərmayə cəlb edilə bilsin. Bu, çox
uğurla baş verdi.
Ölkədə vətəndaş
müharibəsi dayandırıldıqdan bir il sonra məhz
burada, bu "Gülüstan" sarayında Azərbaycan
üçün çox mühüm olan, "Əsrin
müqaviləsi" adlandırılan Saziş imzalanmışdır.
Bu, Azərbaycan üçün yeni imkanlar
açmışdır. Bu müqavilə nəticəsində
biz Azərbaycanı dünyaya təqdim etməyə
başladıq. Çünki o zaman Azərbaycan informasiya
blokadası şəraitində yaşayırdı. O zaman erməni
diasporunun səyləri nəticəsində ölkəmiz
haqqında dünyada çox məhdud məlumatlar var idi. Bu
Sazişin imzalanması ilə biz ölkəmizi dünyaya təqdim
etməyə, təbliğ etməyə başladıq. Əvvəlcə
Xəzər dənizi hövzəsinin karbohidrogen resursları
beynəlxalq şirkətlər tərəfindən istismar
olunmağa başlandı. Biz milyardlarla ölçülən
sərmayə cəlb edə bildik və
inkişafımızın təməli qoyuldu.
Tariximizin mühüm səhifəsi ondan
ibarətdir ki, biz dünyanın aparıcı şirkətləri
ilə əməkdaşlığa başladıq. Biz həmin
şirkətlərin təcrübəsindən, biliklərindən,
texnologiyasından istifadə edərək
iqtisadiyyatımızı gücləndirməyə
başladıq. O zamandan bu günə kimi bizim ölkədə
bir çox işlər görülmüşdür. Bizdə
bütün sahələr üzrə mühüm irəliləyiş
müşahidə olunur.
Regional baxımdan biz sabitləşdirici
amil rolunu oynayırıq. Biz bir sıra mühüm siyasi və
iqtisadi layihələrin təşəbbüskarı
olmuşuq. Bu gün də bunu etməkdə davam edirik və
bütün bu layihələr, təşəbbüslər
uğurlu olmuşdur.
Ən böyük problemimiz, təbii ki,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsidir. Bu, təkcə
Azərbaycana deyil, bütün regiona olan bir təhlükədir,
bir həmlədir. Bu gün həmin münaqişə beynəlxalq
ictimaiyyətin diqqət mərkəzindədir. Azərbaycan
torpaqları işğal altındadır. Artıq bu, iki
onillikdir ki, davam edir. Azərbaycanın beynəlxalq müstəvidə
tanınan və tarixi torpağı olan Dağlıq
Qarabağ, onun ətrafında yeddi rayon 20 ildir ki, işğal
altındadır. Xalqımız etnik təmizləməyə
məruz qalmışdır. Bizim bir milyondan artıq
qaçqın və məcburi köçkünümüz
vardır. Torpaqlarımızın 20 faizi işğal
altındadır və təəssüflər olsun ki, vəziyyət
hələ də dəyişilməmişdir. Təbii ki, bu məsələ
ilə bağlı olduqca güclü hüquqi baza vardır.
Bildiyiniz kimi, BMT-nin Təhlükəsizlik Şurasının
4 qətnaməsi vardır. Bu da bildiyiniz kimi, ən yüksək
səviyyədə qəbul olunan beynəlxalq qərarlardır.
Bu qətnamələr işğalçı qoşunların
işğal olunmuş ərazilərdən qeyd-şərtsiz
çıxarılmasını tələb edir. Lakin təəssüflər
olsun ki, 20 ilə yaxın vaxt ötsə də, bu qətnamələr
yerinə yetirilmir. Azərbaycan xalqı haqlı olaraq sual
verir: Nə üçün indiyə kimi bu qətnamələr
yerinə yetirilmir?! Nə üçün bəzi hallarda BMT Təhlükəsizlik
Şurasının qətnaməsi bir neçə saat ərzində
tətbiq olunmağa başlayır, lakin Dağlıq
Qarabağ məsələsinə gəldikdə, uzun illərdir
bu qətnamələr öz icrasını
tapmamışdır?! Bildiyiniz kimi, digər müxtəlif
beynəlxalq təşkilatların - ATƏT-in, Avropa
Şurasının, İslam Əməkdaşlığı
Təşkilatının bir sıra qətnamələri
vardır. Lakin təəssüflər olsun ki, bunlar yalnız
kağız üzərində qalmışdır. Bu səbəbdən,
bir daha qeyd etmək istərdim ki, bu ədalətsizlik təkcə
Azərbaycanın deyil, bütün regionun sabitliyinə və
təhlükəsizliyinə böyük həmlədir, təhlükədir.
Bizim vətəndaşların öz torpaqlarına qayıtmaq
hüquqları vardır. Milyondan artıq Azərbaycan vətəndaşının
fundamental hüquqları təmin edilməlidir. Bizim ərazi
bütövlüyümüz bütün beynəlxalq ictimaiyyət,
ölkələr tərəfindən dəstəklənmişdir.
Biz danışıqlarda maksimum dərəcədə
konstruktiv mövqe nümayiş etdiririk. Lakin bunun müqabilində
biz Ermənistanın destruktiv mövqeyi ilə üzləşirik.
Biz belə bir qənaətə gəlirik ki, Ermənistan
danışıqları maksimum dərəcədə uzatmaq
niyyətindədir. Sonuncu görüşlərimiz də onu
nümayiş etdirir ki, onların gündəliyində olan
yeganə məsələ sülhün bərqərar
olunmamasıdır. Status-kvonun saxlanması prosesi uzatmaq məqsədi
daşıyır. Lakin mən qeyd etmək istərdim ki,
status-kvo qəbuledilməz bir vəziyyətdir. ATƏT-in Minsk
qrupunun həmsədri olan ölkələrin rəhbərləri
də qeyd etmişlər ki, status-kvo vəziyyəti dəyişilməlidir.
Bu da beynəlxalq ictimaiyyət tərəfindən Ermənistan
rəhbərliyinin ünvanına güclü mesajdır. Biz də
status-kvonun dəyişilməsinin tərəfdarıyıq.
Biz məsələnin sülh yolu ilə həll edilməsini
istəyirik və bununla bağlı öhdəliklərimizi dəfələrlə
qeyd etmişik. Ermənistan rəhbərliyindən fərqli
olaraq biz bu danışıqlarda səmimi şəkildə
iştirak edirik. Zənnimcə, bu halda Minsk qrupunun həmsədrləri
daha güclü səylər göstərməli, daha fəal
olmalıdırlar. Ermənistan hökuməti başa
düşməlidir ki, XXI əsrdə bir dövlətin beynəlxalq
müstəvidə tanınmış ərazisini işğal
edən digər dövlət cəzasız qala bilməz.
Azərbaycanın 1990-cı illərdə
güclü rəhbərliyi olsaydı, o zaman ölkə rəhbərliyində
səriştəsiz insanlar olmasaydı, bu insanların geosiyasət,
dövlətçilik və ölkənin idarə edilməsi
ilə bağlı hər hansı bir səriştəsi
olsaydı, biz bu gün belə bir vəziyyətdə
olmazdıq. Ermənistan kimi zəif, iqtisadi cəhətdən
çox acınacaqlı vəziyyətdə yaşayan ölkə
heç bir halda bizim ölkənin bir qarış belə
torpağını işğal edə bilməzdi. Biz bu vəziyyəti
dəyişmək niyyətindəyik, buna istəyimiz
vardır. Biz bunu sülh yolu etməyə
çalışırıq və bu baxımdan beynəlxalq
ictimaiyyətin, beynəlxalq təşkilatların səyləri
çox vacibdir.
Burada mən AŞ PA-da Azərbaycan
nümayəndə heyətinin rəhbəri olduğum zaman
bir yerdə çalışdığım həmkarları
görürəm. Belə bir sual yaranır: Biz, həqiqətən,
məsələni həll etmək istəyirik?! Gəlin bunu
geniş şəkildə müzakirə edək. Gəlin
Avropa Şurasında, ATƏT-də, Avropa İttifaqında,
Avropa Parlamentində geniş müzakirələr aparaq. Bu
fürsətdən istifadə edərək, bizə göstərilən
beynəlxalq dəstəyə görə dərin minnətdarlığımı
ifadə etmək istəyirəm. Yenə də qeyd etmək
istərdim ki, biz elə bir həll yoluna
çalışırıq ki, bütün etnik
azlıqların hüquqları təmin edilsin, Azərbaycanın
ərazi bütövlüyü bərpa edilsin və biz
mehribançılıq və sülh şəraitində
yaşayaq. Azərbaycan çox tolerant və bir çox etnik
azlıqların yaşadığı ölkədir. Burada
müxtəlif dini təriqətlərin nümayəndələri
də çox mehriban şəraitdə yaşayırlar. Bu
günə qədər ölkəmizdə heç bir problem,
hətta anlaşılmazlıq olmamışdır və biz
bununla qürur duyuruq. Ona görə də bu gün biz
Avropanın müsbət təcrübəsindən istifadə
edilməsini təklif edirik. Avropada mövcud olan müsbət,
çox uğurlu muxtariyyət təcrübəsi, modelləri
təklif olunur. Hesab edirəm ki, Avropa ailəsində tətbiq
olunmuş uğurlu muxtariyyət nümunələri burada da tətbiq
oluna bilər. Biz çox gözəl anlayırıq ki,
muxtariyyət nədir, özünüidarəetmə
hüquqları nədir?! Mən əminəm ki, bu məsələnin
həlli üçün ən başlıca amillər olacaq
və biz bu məsələnin həllinə nail
olacağıq.
Azərbaycan iqtisadiyyatını inkişaf
etdirməkdədir. Biz ümumi daxili məhsulun inkişafı
baxımından ən yüksək göstəricilərə
nail olmuşuq. İqtisadiyyatımız, demək olar ki, 300
faiz artmışdır. Sənaye artımı eyni dərəcədə
dinamik şəkildə inkişaf etmişdir. Biz ölkədə
ən böyük problemləri həll etmişik.
İşsizlik məsələsi, demək olar ki, öz həllini
tapmışdır. Ölkədə son 7 il ərzində 900
min yeni iş yeri açılmışdır. Daxili istehsal
artmışdır. Biz bu gün ölkənin tələbatını
daxili istehsal hesabına təmin edirik. Biz yoxsulluğun səviyyəsini
çox ciddi şəkildə azaltmışıq. Son 7 il ərzində
yoxsulluğun səviyyəsi 5 dəfə
azaldılmışdır. Bu gün biz onu nümayiş
etdiririk ki, iqtisadiyyatımız davamlı əsaslar üzərində
qurulub. Dünyada baş vermiş siyasi və maliyyə
böhranı zamanı Azərbaycan çox davamlı
inkişaf nümayiş etdirmişdir. Biz bu il pensiyaları 40
faiz artırmışıq. Dövlətin dəstəyinə
ehtiyacı olan əhaliyə yardım bundan sonra da davam edəcəkdir.
Ölkə iqtisadiyyatında özəl
sektorun payı artıq 80 faizə çatmışdır.
Beləliklə, liberal iqtisadi siyasət və siyasi islahatlar,
ölkədə mövcud olan problemlərin həlli cəmiyyətdə
çox münbit şərait yaratmışdır. Bizim cəmiyyətdə
milli maraqlarla bağlı vahid mövqe vardır. Müstəqilliyimizin
ilk illərində, təbii ki, müəyyən məsələlər,
problemlər var idi. Lakin o zaman strateji seçim edilmişdir
ki, bizim ölkənin gələcəyi müasir dövlətin
yaradılmasındadır. Ölkədə qanunun aliliyi təmin
edilməlidir, dini azadlıq, media azadlığı
olmalıdır. Bu gün əhalimizin 50 faizi internet istifadəçiləridir.
Bu gün bizdə söz, mətbuat azadlığı
vardır. Təbii ki, bu istiqamətdə yenə də
islahatlar həyata keçirilməlidir. Biz institutları
gücləndirməliyik və demokratiyanı inkişaf etdirməliyik.
Lakin mən demək istərdim ki, bu son 20 il ərzində
regionda olan mürəkkəb vəziyyəti nəzərə
alsaq, biz edə biləcəklərimizi
maksimum etmiş olduğumuzu söyləyə bilərik.
Azərbaycan iqtisadiyyatı Cənubi Qafqaz
iqtisadiyyatının 75 faizini təşkil edir. Bu rəqəm
bundan sonra da artacaqdır. Bilirsiniz ki, bizim ölkələr
Sovet İttifaqının süqutundan sonra yaranmış
dövlətlərdir. Təbii ki, qonşuluq məsələləri
ilə bağlı müəyyən statistika böyük
maraq doğurur. Lakin dəfələrlə ictimaiyyətə
bildirilmişdir və mən şəxsən bunu bir neçə
dəfə qeyd etmişəm ki, Azərbaycan müasir dövlətə
çevrilib. Güclü siyasi, iqtisadi və sosial islahatlar həyata
keçirilir. Dünya İqtisadi Forumunun rəyinə görə
Azərbaycan rəqabətlilik baxımından dünyada 55-ci,
MDB məkanında isə birinci yerdə olan dövlətdir.
Bu da həyata keçirdiyimiz islahatların göstəricisidir.
Bizim başlıca məqsədimiz müasir dövlətin
yaradılmasıdır. Biz Avropa institutları ilə
bütün sahələr üzrə əməkdaşlığa
müstəsna əhəmiyyət veririk. Mən çox
şadam ki, bütün dünyadan olan, xüsusilə də
Avropa parlamenti və Avropa Şurasından olan
qonaqlarımız bu gün buradadır. Bu da onun göstəricisidir
ki, bizim Avropa institutları ilə çox uğurlu əməkdaşlığımız
vardır. Avropa institutları bizim ölkənin
transformasiyasında mühüm rol oynamışdır. Bu, təkcə
hüquqi bazanın təkmilləşdirilməsi ilə
bağlı deyildir. Zənnimcə, biz son on il ərzində
avropalı tərəfdaşlarımızdan bir çox
yeniliklər öyrənmişik. Amma hesab edirəm ki, bu
gün biz artıq qarşılıqlı şəkildə
bir-birimizin həyatına töhfə veririk. Bir neçə
gündən sonra Avropa İttifaqı ilə yeni bir sammitimiz
olacaqdır. Avropa İttifaqı məkanında olan ölkələrlə
ikitərəfli münasibətlərimiz çox gözəl
səviyyədədir. Avropa İttifaqı ilə münasibətlərimiz
çox yüksək səviyyədədir. Bizim müzakirə
etdiyimiz məsələnin çox geniş gündəliyi vardır. Bu səbəbdən mən
hesab edirəm ki, çox uğurlu iş həyata
keçiririk. Növbəti bir neçə il ərzində
münasibətlərimiz daha da güclənəcəkdir.
Biz ölkənin inkişaf
meyarlarını Avropa dövlətlərinin standartlarına
çatdırmağa çalışırıq. Zənnimcə,
biz buna nail olacağıq. Eyni zamanda, biz Avropaya, belə demək
olarsa, əliboş gəlmirik. Biz Avropanın enerji təhlükəsizliyinin
təmin edilməsi, terrorçuluqla mübarizə, nəqliyyat
məsələlərində bir çox işlər təklif
edə bilərik. Ötən illər ərzində bir
çox məsələləri müzakirə etmişik.
Neft, qaz və yanacaqla bağlı məsələlər
danışıqlarımızda başlıca rol
oynayırdı. Bu gün isə mən çox şadam ki,
biz getdikcə neft və qaz haqqında daha az
danışırıq. Mən çox şadam ki, bu gün
Azərbaycana təkcə enerji resurslarını nəql edə
bilən tərəfdaş deyil, müasir bir ölkə kimi
baxırlar. Etnik və dini tolerantlığın nümunəsi
olan bir dövlət kimi baxırlar. Azərbaycan maariflənmiş,
əhalisi gənc və turizm baxımından böyük
potensiala malik olan bir dövlətə çevrilmişdir. Biz
çox şadıq ki, neft kapitalını insan kapitalına
çevirmişik. Biz "Hollandiya sindromu"nu artıq geridə
qoymuşuq. Bir çox mütəxəssislər o zaman
söyləyirdilər ki, Azərbaycan "Hollandiya
sindromu"na tutulacaqdır. Zənginlər daha zəngin
olacaq, yoxsullar isə bundan da yoxsul şəraitdə
yaşayacaqlar. Biz isə sübut etdik ki, bu sindroma məruz
qalmamaq olar.
Biz bir sıra aparıcı ölkələrin
təcrübəsindən istifadə etdik. Bu gün neft və
qaz əməliyyatları sahəsində bizim şəffaflığımız
ən yüksək səviyyədədir. Azərbaycanın
Dövlət Neft Fondu bu gün oxşar qurumlar arasında ən
şəffaf qurumdur. Bu, mənim sözlərim deyil, bu, beynəlxalq
təşkilatların qiymətləndirməsidir.
Yoxsulluğun 49 faizdən 9 faizə endirilməsi onu sübut
edir ki, Azərbaycanın neft və qaz ehtiyatlarından
alınan gəlir bərabər şəkildə
paylanılır. Bu gün biz zəngin və yoxsul təbəqə
arasında fərqi azaltmağa müvəffəq olmuşuq. Zənnimcə,
biz yoxsulluğun tamamilə aradan qaldırılmasına nail
olacağıq.
Mən, təbii ki, qeyd etdiyim kimi, neft və
qaz haqqında çox danışmaq istəməzdim. Lakin
qeyd etmək istəyirəm ki, bu, bizim mühüm,
başlıca sərvətimizdir. Çünki 10 il bundan
öncə Azərbaycan tamam başqa bir vəziyyətdə
idi. Neft və qaz sərvətlərimiz iqtisadiyyatın
inkişafına dəstək oldu. Həmin sərvətlər
Avropanın enerji təhlükəsizliyinin təmin edilməsində
getdikcə artan rol oynayacaqdır. Bir çox Avropa ölkələri
ilə əlaqədə və bir çox Avropa ölkələrinin
enerji istehlakında Azərbaycanın rolu artır. Bəzi
ölkələr artıq 40 faiz Azərbaycan nefti və
qazından yararlanır. Biz özümüzü güclü tərəfdaş kimi
göstərmişik. Biz hər
zaman tərəfdaşlığı və əməkdaşlığı
gücləndirmək istiqamətində addımlar
atmışıq. Biz öz sərvətlərimizdən
sülh naminə istifadə etmişik. Biz bunun artıq bəhrəsini
görürük. Enerji cəmiyyətində biz artıq
güclü tərəfdaşıq, dost ölkəyik. Bu
gün biz neft ixrac edən ölkədən qaz ixrac edən
ölkəyə çevrilirik. Bizim enerji siyasətimiz öz
bəhrəsini verəcəkdir. Bildiyiniz kimi, biz artıq
çox böyük qaz yatağını aşkar etmişik.
Bu, ölkəmizi bundan sonra yüz il təmin edəcəkdir.
Bizim artıq yeddi kəmərimiz var ki, enerji
daşıyıcıları müxtəlif istiqamətlərdə
nəql olunur. Biz kəmərlərimizi xüsusilə dənizə
çıxışı olmayan istehlakçılar istiqamətində
uzatmaq niyyətindəyik. Bu da çox mühüm əhəmiyyətə
malikdir.
Azərbaycanda artıq
görülmüş işlər və təşəbbüslərimiz
onu göstərir ki, Azərbaycan ilə Avropa İttifaqı
arasında enerji sahəsində əməkdaşlıq bundan
sonra da güclənəcəkdir. Əməkdaşlığımız
üçün çox güclü bazamız vardır.
Bildiyiniz kimi, cənab Barrozu - Avropa Komissiyasının
prezidenti ölkəmizdə olmuş və "Cənub"
qaz dəhlizi ilə bağlı müvafiq Saziş
imzalanmışdır. Qeyd etmək istərdim ki, həmin sənəd
bu sahədə imzalanmış bir neçə sazişdən
biridir ki, Avropa ilə əməkdaşlıq sahəsində
geniş imkanlar açacaqdır. Biz artıq bu Bəyannamənin
icrasına başlamışıq. Təbii ki, bu, Saziş
deyil, daha çox Bəyannamə xarakteri daşıyır.
Lakin biz bu Bəyannamə çərçivəsində
öz öhdəliklərimizin artıq icrasına
başlamışıq.
Qeyd etdiyim kimi, Avropa İttifaqı ilə
Azərbaycanın əlaqələri artıq yeni bir mərhələyə
qədəm qoyur. Bu, qarşılıqlı səmərəli
olan əməkdaşlıq əlaqələridir. Bu əlaqələr
qarşılıqlı hörmət və ehtiram üzərində
qurulmuşdur. Burada qarşılıqlı anlaşma,
qarşılıqlı mənfəət və səmərəlilik
də mühüm amillərdəndir. Qeyd etdiyim kimi, biz bundan
sonra elə bir inkişaf yolu keçəcək, bizim ideyalar və
Avropa tərəfdaşlarımızın ideyaları əsasında
elə bir əməkdaşlıq yaradacağıq ki, bunun
hansı formada həyata keçiriləcəyi ilə
bağlı heç bir sual olmayacaqdır.
Biz, qeyd etdiyim kimi, 20 ildir müstəqilik.
Biz tariximizlə, mədəniyyətimizlə qürur duyuruq.
Bu gün müstəqil və azad xalq kimi
yaşamağımız ən böyük qürurverici
amildir. Azərbaycanın gələcəyi Azərbaycan
xalqının əlindədir. Bu, əsrlər boyu belə
olmamışdır. Bu gün isə belə bir amil bizi
çox sevindirir. Bu gün burada əyləşən Azərbaycan
vətəndaşları bilir ki, bizim hamımız Azərbaycanın
müstəqil olmadığı bir dövrdə
yaşamışıq. Gənc nəsil hərdən
keçmişlə bağlı söhbətləri eşidəndə
o zamankı çətinlikləri, məhdudiyyətləri o
qədər də dərk eləmir. O zaman biz heç xarici
qonşu ölkələrə səfərlər edə
bilmirdik. O zamankı sosialist qonşularımıza da qonaq gedə
bilmirdik. O ki qaldı hər hansı qərarların qəbul
edilməsinə, bu, o zaman mümkün olmamışdır. Mən
çox şadam ki, bu gün gənc nəsil artıq bunu dərk
edir. Bizim isə daha böyük təcrübəmiz
vardır. Çünki biz o dövrdə
yaşamışıq və həmin dövrün müsbət
və mənfi cəhətlərinə yaxşı bələdik.
Bu gün qeyd etmək istəyirik ki, bizim ən böyük
nailiyyətimiz - bizim müstəqilliyimizdir,
azadlığımızıdır. Bu, Azərbaycan xalqı
üçün ən böyük sərvətdir. Çunki
əsrlər boyu Azərbaycan xalqı müstəqilliyindən
məhrum olmuşdur. Ona görə bu gün mən qeyd etmək
istəyirəm ki, müstəqilliyimiz ən böyük
nailiyyətimizdir. Dövlətimiz bu gün müstəqil,
dostcasına və proqnozlaşdırıla bilən bir siyasət
yürüdür. Bu, bir daha onu sübut edir ki, Azərbaycan
Avropa üçün inamlı və güclü tərəfdaş
ola bilər. Bu gün Avropa strukturları, institutları ilə
Azərbaycanın əlaqələri məhz bu amil üzərində
qurulub və əminəm ki, bu, əlaqələrimizin
inkişafının möhkəm təməli olacaqdır.
Bir daha, hörmətli dostlar, sizi ölkəmizdə
salamlayıram! Dövlətimiz adından sizə təşəkkür
edirəm ki, bu gün çox mötəbər tədbirə
qatılmısınız. Bu günlərdə Azərbaycanda
bir sıra beynəlxlaq tədbirlər, konfranslar, seminarlar
keçirilir. Lakin bugünkü tədbir xüsusi əhəmiyyətə
malikdir. Sizin bu gün Azərbaycana, Bakı şəhərinə
səfəriniz, bu tədbirdə iştirakınız bizim
üçün çox mühüm əhəmiyyət kəsb
edir. Biz bunu sizin dostluq və tərəfdaşlıq töhfəniz
kimi qəbul edirik. Sizin bir çoxunuz ilk dəfə deyil ki,
ölkəmizdəsiniz. Amma ölkəmizə ilk dəfə
səfərə gələn qonaqları xüsusi
salamlayıram. Ümid edirəm ki, siz təkcə müzakirələr
aparmayacaqsınız, eyni zamanda, Azərbaycanın görməli
yerləri ilə tanış olacaqsınlz.
Təşəkkür edirəm və
konfransınıza uğurlar arzu edirəm.
AzərTAc
Azərbaycan.-
2011.- 24 sentyabr.- S. 1; 2.