Azərbaycan təhlükəsizlik
sahəsində beynəlxalq əməkdaşlığa böyük önəm verir
Azərbaycan
Respublikası Prezidenti
Administrasiyasının rəhbəri, Təhlükəsizlik
Şurasının katibi Ramiz
MEHDİYEV: "Azərbaycan terrorizmə və ekstremizmə
qarşı mübarizə çərçivəsində beynəlxalq
koalisiyanın fəaliyyətinə töhfəsini verməkdə
davam edir"
Dövlətin müstəqilliyinin,
suverenliyinin, ərazi bütövlüyünün,
konstitusiya quruluşunun,
həmçinin xalqın və ölkənin milli
maraqlarının, cəmiyyətin, insanların hüquq və mənafelərinin təhdidlərdən
qorunması hər bir siyasi
hakimiyyətin başlıca vəzifəsi sayılır.
Azərbaycan müstəqilliyini 1991-ci ildə bərpa etsə
də, 1993-cü ilə qədər hakimiyyətdə olan qüvvələr dövlətin və cəmiyyətin
təhlükəsizliyini təmin edə bilmədilər. Səriştəsiz
iqtidarların səbatsızlıqları nəticəsində
müxtəlif təxribatçı qüvvələr Azərbaycanda
etnik və dini
separatizmə rəvac verirdilər. Bir tərəfdən
də Ermənistanın hərbi təcavüzü genişlənirdi
və Azərbaycan faktiki olaraq
öz müstəqilliyini itirmək və
dövlət kimi məhv olmaq
təhlükəsi ilə üzləşmişdi.
Ölkəmizdə dövrün
tələblərinə uyğun təhlükəsizlik
sistemini ulu öndər
Heydər Əliyev yaratdı
Həmin ağır günlərdə
xalqın istəyi ilə siyasi hakimiyyətə qayıdan və
müstəqilliyimizin təmin olunması istiqamətində
taleyüklü məsələlərin yoluna
qoyulmasını inamla öz üzərinə götürən
ulu öndər Heydər Əliyevin qarşıya
qoyduğu başlıca məsələlərdən
biri də ölkəmizin milli maraqlarına cavab verə biləcək
düzgün siyasi-strateji kursun müəyyən olunması
idi. Bu prosesin əsas elementlərindən biri də müstəqil Azərbaycan dövlətinin
etibarlı təhlükəsizlik siyasətinin həyata
keçirilməsi idi. Azərbaycanın mürəkkəb
coğrafi arealda yerləşməsini, dünyanın müxtəlif
fövqəlgüc mərkəzlərinin Cənubi Qafqazda
toqquşan iqtisadi və hərbi-siyasi maraqlarını, cəmiyyətimizə
yad olan müxtəlif dini təsirləri böyük
müdrikliklə nəzərə alan ümummilli lider Heydər
Əliyev hələ sovetlər birliyi dövründən milli
təhlükəsizliyin təminatı sahəsində
bünövrəsini qoyduğu böyük işləri
müasir dövrün tələblərinə uyğun əzm
və cəsarətlə davam etdirdi.
Təhlükəsizlik sahəsində tədbirləri
son dərəcə mürəkkəb daxili siyasi vəziyyət
və ölkə daxilində sabitliyin olmaması, Ermənistanın
Azərbaycana olan hərbi təcavüzü şəraitində
həyata keçirmək lazım idi. Ulu öndər Heydər
Əliyev gənc müstəqil dövlətimizin
qarşısına çıxan problemlərin, xüsusilə
Ermənistanın Azərbaycana qarşı ərazi
iddiaları və təcavüzü məsələsini beynəlxalq
təşkilatlar vasitəsilə ümumavropa təhlükəsizliyi
səviyyəsinə çıxarmaqla beynəlxalq hüquq
normaları əsasında regionda sülhün təmin edilməsi
üçün həmin təşkilatların təsir
imkanlarından məharətlə istifadə edirdi. Heydər Əliyev
çıxışlarının birində milli təhlükəsizliyimizin
təmin olunması ilə bağlı məqamları önə
çəkərək demişdir: "Azərbaycan müstəqil
dövlət kimi yaşamağa başlayanda çox çətin
və ağır vəziyyətdə idi. Biz artıq təhlükəsizliyimizi
özümüz təmin etməli idik. O illərdə Azərbaycanda
rəhbərlikdə olan insanların səriştəsizliyi nəticəsində
ölkədə proseslər çox mənfi istiqamətdə
gedirdi - xaos, anarxiya, hərc-mərclik, Ermənistanın Azərbaycana
qarşı etdiyi təcavüz, torpaqlarımızın
itirilməsi, vətəndaş müharibəsi. Bütün
o illər bizim üçün çox ağır, çətin
keçirdi və Azərbaycanın müstəqil dövlət
kimi yaşaması sual altında idi".
Ulu öndər Heydər Əliyevin sayəsində
dövlətimizin və vətəndaşlarımızın
təhlükəsizliyinin xarici və daxili təhdidlərdən etibarlı şəkildə
müdafiəsinə xidmət edən effektiv
milli təhlükəsizlik siyasətinin həyata
keçirilməsinə başlanıldı. Heydər Əliyevin
uzaqgörənliyi, dövlət idarəçiliyi sahəsindəki
təcrübəsi sayəsində siyasi-ictimai
sabitliyin təmin olunması, ərazi
bütövlüyümüzə qarşı təhdidlərin
aradan qaldırılması,
balanslaşdırılmış xarici
siyasətin həyata keçirilməsi,
tolerantlığın möhkəmləndirilməsi, dini və milli ədavətin
qızışdırılmasına
yönələn təhdidlərin, separatçılığın
və cinayətkarlığın qarşısının
alınması, qonşu dövlətlərlə
mehriban qonşuluq əlaqələrinin
qurulması milli təhlükəsizliklə
bağlı dövlət siyasətinin uğurlarını təmin
etdi.
Prezident
İlham Əliyevin fəaliyyətində milli təhlükəsizlik
məsələləri əsas yerlərdən birini tutur
Müasir dövr milli təhlükəsizlik
sahəsində tədbirlərin davamlı və çevik
olmasını tələb edir. Azərbaycan üçün bu tələblər xüsusilə
aktualdır. Çünki Şərqlə
Qərbi, Şimalla Cənubu birləşdirən
ölkəmizdə geostrateji tranzit xətləri kəsişir. O cümlədən qlobal neft və qaz kəmərlərinin
işə düşməsi, ölkəmizin enerji
təhlükəsizliyi sahəsində Avropanın tərəfdaşına
çevrilməsi təhlükəsizlik tədbirlərini Azərbaycan
üçün mühüm
edir. Ən əsası Azərbaycan üçün təhlükəsizlik məsələlərinin
xüsusilə önəm kəsb etməsi Ermənistanın
respublikamıza qarşı hərbi təcavüzünü davam etdirməsi ilə şərtlənir. Bu
münaqişənin Ermənistanın qeyri-konstruktiv
və işğalçı mövqeyi
üzündən həllini tapmaması bütövlükdə
Cənubi Qafqaz regionunun
təhlükəsizliyinə maneədir. Çünki
işğal olunmuş
torpaqlarda terrorçuların
hazırlanması, narkotik maddələrin
becərilməsi və daşınması, silah
qaçaqmalçılığı məqsədilə
istifadə edilməsi nəinki ölkəmizin,
bütövlüklə bölgənin təhlükəsizliyinə
birbaşa təhdiddir.
Fərəhli
haldır ki, ümummilli
lider Heydər Əliyevin müəllifi olduğu milli təhlükəsizlik
strategiyasının uğurla həyata
keçirilməsi, çağdaş dövrün tələblərinə uyğun olaraq daha da zənginləşdirilməsi
təhlükəsizliyimizə yönələn istənilən
təhdidə
qarşı möhkəm sipərdir. Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti, Ali Baş Komandan
İlham Əliyev sürətlə inkişaf edən və müxtəlif sahələrdə
böyük uğurlara
imza atan müstəqil
respublikamızın milli təhlükəsizliyinin
qorunmasını ən vacib məsələ
kimi daim diqqət mərkəzində
saxlayır. Bu baxımdan Prezident İlham Əliyevin 2007-ci ilin
mayında təsdiq etdiyi Azərbaycan
Respublikasının Milli Təhlükəsizlik
Konsepsiyası olduqca vacib
sənəddir. "Azərbaycan Respublikasının Milli Təhlükəsizlik
Konsepsiyasının təsdiq edilməsi haqqında" Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin sərəncamında
deyilir: "Dünyada
baş verən sürətli dəyişikliklər
şəraitində ayrı-ayrı dövlətlər və
bütövlükdə bəşəriyyət terrorçuluq, etnik separatizm və münaqişələr, transmilli mütəşəkkil cinayətkarlığın
artması, kütləvi qırğın silahlarının
yayılması, təbii ehtiyatların tükənməsi,
əhalinin sayının durmadan
çoxalması və kütləvi miqrasiyası, ətraf mühitin çirklənməsi və sair təhlükələrlə üzləşir.
Bu amillər hər bir
dövlətin prioritetlərinin, təhlükəsizliyə
qarşı risklərin müəyyənləşdirilməsini,
həmin risklərin qabaqlanması üzrə adekvat
tədbirlərin həyata keçirilməsini zəruri edir".
Son illərin siyasi, iqtisadi
və digər yekunlarına nəzər salsaq,
ölkəmizin Milli Təhlükəsizlik
Konsepsiyasında əksini tapan bütün vəzifələrlə
bağlı son dərəcə böyük nailiyyətlərə imza atmasının şahidi
olarıq. Ən ciddi uğurlardan
biri ölkəmizin müdafiə qabiliyyətinin
artırılmasıdır. Ermənistanın Azərbaycan
torpaqlarını işğal altında
saxladığı vaxtda dövlətimizin
qarşısında dayanan əsas vəzifələrdən
biri Silahlı Qüvvələrin gücləndirilməsi
və modernləşməsidir. Ölkəmizin hərbi xərcləri
2003-cü ildə 160 milyon dollar
idisə, 2010-cu ildə bu rəqəm 2
milyard 150 milyon dollara, bu il
isə 3 milyard 300 milyon
dollara çatmışdır. Artıq
Azərbaycanın hərbi büdcəsi Ermənistanın
bütünlüklə dövlət büdcəsindən çoxdur. Bu siyasət davam etdiriləcək
və ölkənin gəlirləri çoxaldıqca, iqtisadi qüdrəti gücləndikcə hərbi
sahəyə ayrılan xərclər də artırılacaq, ordunun qüdrətləndirilməsi və
modernləşdirilməsi tədbirlərinin miqyası daha da genişlənəcək.
Qloballaşan dünyada
dövlətlərin milli təhlükəsizliyinin
əsas tərkib hissələrindən biri
də enerji təhlükəsizliyi məsələsidir.
Xüsusən son illərdə dünyada cərəyan edən, ələlxüsus
əvvəlcədən proqnozlaşdırılmayan müxtəlif
siyasi və iqtisadi
proseslər enerji təhlükəsizliyini
hər bir ölkə üçün
aktuallaşdırır. Xüsusi qeyd etmək lazımdır ki,
Azərbaycan Respublikası özünün
enerji təhlükəsizliyini tam təmin edib. Yaxın gələcəkdə
iri qaz
ixracatçısına çevriləcək respublikamız
dünyanın aparıcı dövlətlərinin enerji təhlükəsizliyinin təmin
olunmasına da böyük
töhfələr verməkdədir.
Bütün bunlarla
yanaşı, sərhədlərimizin etibarlı mühafizəsi,
son illərdə daha da güclənən miqrasiya
siyasəti, nəqliyyat və informasiya təhlükəsizliyi,
ekologiyanın qorunması sahəsində həyata keçirilən
tədbirlər, o cümlədən
fövqəladə halların qarşısının alınması ilə bağlı çevik idarəetmə sisteminin
formalaşdırılması cəmiyyətimizin təhlükəsizliyinə
xidmət edən mühüm amillərdir.
Ekstremizmlə
mübarizədə beynəlxalq əməkdaşlığın
gücləndirilməsi mühüm əhəmiyyət kəsb
edir
Unutmaq lazım deyil ki, müasir dövrdə
dünyada baş verən sürətli dəyişikliklər
şəraitində sivil və demokratik ölkələr
üçün həm də təhdidlərin müxtəlif
formaları yaranır. Geniş vüsət
almış qloballaşma meyilləri bir sıra mütərəqqi cəhətləri
ilə yanaşı, xüsusən inkişaf
etmiş və ya inkişaf etməkdə olan
müstəqil dövlətlərin
milli maraq və təhlükəsizliyi
baxımından da müəyyən təhdidləri
qabarıq surətdə
önə çıxarır. Bu təhdidlərin
qarşısının alınmasında və ya önləyici tədbirlərin
görülməsində beynəlxalq əməkdaşlığın
həyata keçirilməsi olduqca səmərəli
vasitələrdən biridir.
Sentyabrın
21-22-də Rusiyanın Yekaterinburq şəhərində
dünyanın 65 ölkəsindən təhlükəsizlik məsələlərinə
cavabdeh olan yüksək
vəzifəli şəxslərin beynəlxalq görüşünün
keçirilməsi bu baxımdan böyük əhəmiyyət
daşıyırdı. Tədbirdə ölkəmizi Azərbaycan
Respublikası Prezidenti
Administrasiyasının rəhbəri, Təhlükəsizlik
Şurasının katibi akademik
Ramiz Mehdiyevin
başçılığı ilə administrasiyanın
şöbə müdirləri Fuad Ələsgərov,
Novruz Məmmədov və Elnur
Aslanovdan ibarət nümayəndə heyəti
təmsil etmişdir.
Görüşdə təbii və texnogen
fəlakətlər zamanı əməkdaşlıq, informasiya cəmiyyətinin formalaşması
şəraitində beynəlxalq informasiya
təhlükəsizliyi, transmilli cinayətkarlığa
qarşı mübarizə məsələləri müzakirə
olunmuşdur. Azərbaycan
Respublikası Prezidenti
Administrasiyasının rəhbəri, Təhlükəsizlik
Şurasının katibi Ramiz
Mehdiyevin "Millətlərarası
düşmənçilik və dini
dözümsüzlüklə əlaqədar böhranlı vəziyyətlərdə
ekstremizm təzahürlərinə
qarşı mübarizə sahəsində beynəlxalq əməkdaşlığın
fəallaşdırılması problemləri" və
"Beynəlxalq informasiya təhlükəsizliyinin
möhkəmləndirilməsinə ümumi
yanaşmalar" mövzularında məruzələri
görüş
iştirakçıları tərəfindən maraqla qarşılanmışdır.
"Millətlərarası
düşmənçilik və dini
dözümsüzlüklə əlaqədar böhranlı vəziyyətlərdə
ekstremizm təzahürlərinə
qarşı mübarizə sahəsində beynəlxalq əməkdaşlığın
fəallaşdırılması problemləri" mövzusunda məruzəsində Azərbaycan
Respublikası Prezidenti
Administrasiyasının rəhbəri Ramiz Mehdiyev bildirmişdir ki, ekstremizmə
qarşı mübarizədə əməkdaşlığın
gücləndirilməsi dünyada baş verən proseslərlə əlaqədar
getdikcə daha çox
aktuallıq kəsb edir. Ekstremizmin
çoxsaylı formaları arasında ən təhlükəli
təzahürlər kimi milli
və dini ekstremizmi
önə çəkən akademik Ramiz Mehdiyev deyib: "Təəssüflə qeyd etməliyəm ki, ekstremizmin dağıdıcı nəticələri
Azərbaycandan da yan
keçməmişdir. Məhz millətçi ekstremizm və ondan qidalanan təcavüzkar separatizm
ucbatından bu gün
ölkəmizin ərazisinin 20 faizi Ermənistan
Respublikası tərəfindən işğal
edilmişdir. Bu qədər
genişmiqyaslı millətçi ekstremizm
və separatizm nəticəsində bir milyona yaxın azərbaycanlı
qaçqın və məcburi köçkün
vəziyyətinə düşmüşdür.
İşğal edilmiş
ərazilərdə, o cümlədən
Xocalı şəhərində azərbaycanlıların
kütləvi şəkildə qırılması
faktları qeydə alınmışdır. Xocalıda
heç bir təqsiri
olmayan yüzlərlə qadın, uşaq, qoca öldürülmüşdür. 2000-dən çox dinc vətəndaşın
həyatı bahasına başa gəlmiş
və qarşıdurma xəttindən neçə kilometr kənarda törədilmiş onlarca terror aktı konkret məqsədin reallaşdırılması
- Azərbaycan ərazisinin bir hissəsinin
onun əlindən alınması üçün həyata keçirilmişdir.
Bu halda Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin
əsasını ekstremizm və separatizm təşkil edir
və bu münaqişə bütün Cənubi Qafqaz
regionunda təhlükəsizliyə və
sabitliyə təhdid mənbəyidir".
Məruzədə
çox haqlı olaraq
qeyd olunur ki, Qafqaz regionunda
digər ekstremist qüvvələr də
millətçilik kartı ilə oynamağa
çalışırlar. Onlar müxtəlif
kütləvi informasiya vasitələrinin
və internetin köməyi ilə millətçi
dözümsüzlük, milli
azlıqlar arasında ekstremist və
separatçı əhval-ruhiyyələrin
qızışdırılmasına yönəlmiş təbliğat
aparırlar. Bir sıra hallarda
bu qüvvələrin fəaliyyəti
transsərhəd xarakteri
daşıyır.
Azərbaycanın
Təhlükəsizlik Şurasının katibi
Ramiz Mehdiyev məruzəsində
qeyd etmişdir ki, bu gün
müxtəlif ekstremist qruplar
öz məqsədləri üçün
radikal dini ideyalardan istifadə etməklə dünyəvi
və demokratik dövlət quruluşunu dəyişməyə yönəlmiş
fəaliyyəti həyata
keçirməyə çalışırlar. Onlar cəmiyyətdə sabitliyi
pozmağa, dini və sosial vəziyyəti kəskinləşdirməyə
çalışırlar. "Millətçi ekstremizmlə
bərabər, dini ekstremizm
Azərbaycanın milli təhlükəsizliyi
üçün ciddi
risklərdir. Azərbaycan Respublikası bu riskləri neytrallaşdırmaq üçün təhlükəsizliyin təmin
edilməsi sahəsində əsas sənədlərdə, məsələn,
Milli Təhlükəsizlik
Konsepsiyasında və Hərbi Doktrinada nəzərdə
tutulan kompleks
yanaşmanı həyata keçirir"
- deyən akademik Ramiz
Mehdiyev onu da bildirmişdir ki, ekstremizmin miqyasları,
onun dövlətlərarası xarakteri bu təzahürə
qarşı birgə mübarizə sisteminin
təkmilləşdirilməsini, müxtəlif dövlətlərin
uzunmüddətli səylərinin əlaqələndirilməsini
zərurətə çevirmişdir. Bu gün həmişəkindən
daha sıx əlaqəli şəkildə
işləmək, beynəlxalq təhlükəsizlik üçün təhdid mənbəyi olan ayrı-ayrı şəxslərin və təşkilatların
məsuliyyətdən yaxa qurtarmasına yol verilməməsi vacibdir.
Məlum olduğu kimi, Azərbaycan
nadir ölkələrdəndir ki, burada bütün
dini və milli
konfessiyaların nümayəndələri həmrəydir. Elə
buna görə ölkəmiz bütün dünyaya
tolerantlığın Azərbaycan nümunəsini uğurla təqdim edir.
Tolerantlıq təkcə xalqların və dinlərin bir-birinə
dözümlülüyü deyil, həm də bir-birinin
adətlərinə, mənəviyyatına, mədəniyyətlərinə
dözümlülük deməkdir. Azərbaycan
həm də burada yaşayan
digər millətlərin adət-ənənələrinə,
mənəviyyatına olan
tolerantlığa görə bütün
dünyaya örnəkdir. Lakin
ölkəmizin müstəqilliyini və uğurlarını
gözləri götürməyən bəzi xarici
dairələr ölkəmizdəki bu
tolerantlıq mühitini zaman-zaman
pozmağa yönəlik cəhdlər
edirlər. Lakin Azərbaycan dövlətinin
həyata keçirdiyi siyasətin
qarşısında bütün bu cəhdlər əbəsdir.
Akademik Ramiz Mehdiyev ekstremizmə
qarşı səmərəli mübarizə aparmaq
üçün ekstremist fəaliyyətin həyata
keçirilməsinə şərait yaradan səbəblərin
aşkar edilməsi və sonradan aradan qaldırılmasına
yönəlmiş profilaktik tədbirlər görülməsi,
ictimai və dini birliklərin, digər təşkilatların,
habelə ayrı-ayrı şəxslərin ekstremist fəaliyyətinin
müəyyən edilməsi, qabaqlanması və
qarşısının alınması, o cümlədən
informasiya mübadiləsinin genişləndirilməsi istiqamətində
dövlətlərarası əməkdaşlığın
gücləndirilməsini zəruri hesab etmişdir.
İnformasiya təhlükəsizliyi
ölkəmizdə milli təhlükəsizliyin ayrılmaz
hissəsidir
Məlum
olduğu kimi, elmi-texniki inqilab informasiya cəmiyyətinin
yaranmasına səbəb olmuşdur. Müasir cəmiyyət
tədricən öz informasiya infrastrukturunun vəziyyətindən
asılı vəziyyətə düşmüşdür. Bu
cəmiyyətdə informasiya və biliklər ən
mühüm resurs və başlıca əmtəədir. Vətəndaşların,
cəmiyyətin və dövlətin həyatında
informasiyanın, informasiya resurslarının və
texnologiyalarının rolunun artması informasiya təhlükəsizliyi
məsələlərini ön plana çıxarır.
Rusiyanın Yekaterinburq şəhərində
təhlükəsizlik məsələlərinə cavabdeh
olan yüksək vəzifəli şəxslərin beynəlxalq
görüşündə "Beynəlxalq informasiya təhlükəsizliyinin
möhkəmləndirilməsinə ümumi yanaşmalar"
mövzusunda məruzə ilə çıxış edən
akademik Ramiz Mehdiyev bu barədə deyib: "Ölkənin
firavanlığı və dünya sivilizasiyasında yeri
informasiya texnologiyaları sahəsində siyasətin
praqmatikliyindən və çevikliyindən
asılıdır. İnformasiya məkanının
qloballaşması və kütləvi kommunikasiya vasitələri
şəbəkəsinin təsiri altında cəmiyyətdə
baş verən dəyişikliklər təkcə müəyyən
üstünlüklər və mənfəətlərlə məhdudlaşmayıb,
həm də sosial-siyasi sahədə informasiya mübarizəsi
aparmaq üçün geniş imkanlar açır, bu da
öz növbəsində milli və beynəlxalq təhlükəsizliyə
təhdid doğurur. Bu vəziyyət milli təhlükəsizlik
və ilk növbədə, informasiya təhlükəsizliyi
kimi mühüm sahənin problemlərinə ənənəvi
yanaşmaların ciddi transformasiyasına gətirib
çıxarmışdır. Formalaşmaqda olan yeni
informasiya-kommunikasiya mühiti istənilən ölkənin
siyasi, iqtisadi və müdafiə təhlükəsizliyinə
fəal təsir göstərir".
Qloballaşan informasiya cəmiyyətində
dövlətlər arasında baş verən münaqişələr
də virtual məkana keçir. Müasir texnologiyalardan istifadə
edilməklə cinayətlərin yeni növləri meydana
çıxır. Terrorizm, separatizm, ekstremizm getdikcə daha
çox yayılır. Ona görə inkişaf edən
informasiya cəmiyyətində informasiya təhlükəsizliyi
zəruri vəzifə kimi meydana çıxır.
Ölkəmizdə də informasiya təhlükəsizliyi
məsələsinə milli təhlükəsizliyin
ayrılmaz hissəsi kimi baxılır. Respublikamız
informasiya təhlükəsizliyi məsələlərində
Avropa Şurası, Avropa Komissiyası, NATO, Beynəlxalq
Elektrik Rabitəsi İttifaqı və digər beynəlxalq təşkilatlarla
fəal qarşılıqlı əlaqə saxlayır. 2008-ci
ildə Azərbaycan Avropa Şurasının "Kibernetik
cinayətkarlıq haqqında Konvensiya"sını
imzalamışdır. Beynəlxalq Elektrik Rabitəsi İttifaqının
tövsiyəsi ilə ölkəmiz 2010-cu ildən Beynəlxalq
Elektrik Rabitəsi İttifaqının üzvü olan 192
ölkədən 136-sını birləşdirən beynəlxalq
çoxtərəfli tərəfdaşlıq (İnternational
Multilateral Partnership against Cyberthreats - İMPACT) çərçivəsində
əməkdaşlıq edir. Azərbaycan həm də
"Şərq tərəfdaşlığı - Avropa
Şurası mexanizmi" proqramı çərçivəsində
Şərqi Avropada həyata keçirilən kibernetik cinayətkarlığa
qarşı mübarizə sahəsində əməkdaşlıq
layihəsində iştirak edir. Bu layihənin həyata
keçirilməsi gedişində Avropa və beynəlxalq
normativ vasitələrindən və praktikadan istifadə edilməklə
kibercinayətkarlığa qarşı mübarizə sahəsində
əməkdaşlığın səmərəli həyata
keçirilməsi üçün potensialın möhkəmlənməsi
üzrə məsələlər həll edilir.
Respublikamızda informasiya təhlükəsizliyi səviyyəsinin
artırılması üçün bu sahədə bir
sıra əsas beynəlxalq standartlar qəbul edilib. Son iki il ərzində
10 standart təsdiqlənib və daha 6 standart təsdiqlənmək
üçün hazırlanıb. Bu, dövlət və
özəl strukturlarda informasiya təhlükəsizliyi üzrə
bir sıra tədbirlərin görülməsinə imkan
verib.
Ölkəmizin aşkar informasiya təhrikçiliyi
nümunələri ilə tez-tez üzləşdiyini deyən
akademik Ramiz Mehdiyev bu cür hərəkətlərin çox
vaxt qonşu Ermənistanın informasiya strukturları tərəfindən
törədildiyini, həmçinin İranın "Səhər
1" kanalı vasitəsilə ölkəmiz haqqında daim
bilərəkdən yalan və saxta informasiyaların
yayıldığını diqqətə
çatdırıb. Təbii ki, Azərbaycanın öz efir məkanının
informasiya təhlükəsizliyinin müdafiəsini təmin
etmək üçün texniki və texnoloji tədbirlər
gördüyünü qeyd edən Təhlükəsizlik
Şurasının katibi bu məsələdə əsaslı
yeni strateji yanaşmanın formalaşmasının zəruriliyini
bildirib: "Bu gün informasiya təhlükəsizliyinə təhdidlər
təhlükəli amilə çevrilmişdir. Ona
qarşı mübarizə aparmaq
üçün bütün dünya birliyinin fəal səylərini
birləşdirmək, habelə müasir təhdidlərin
aradan qaldırılması və qarşısının
alınması probleminə əsaslı yeni strateji
yanaşmanın formalaşması zəruridir".
Azərbaycan Prezidenti
Administrasiyasının rəhbəri, Təhlükəsizlik Şurasının
katibi Ramiz Mehdiyev Yekaterinburqda Türkiyənin Təhlükəsizlik
Şurasının katibi Sərdar Kılıc ilə
görüşmüşdür. Görüşdə ikitərəfli
əməkdaşlıq məsələləri müzakirə
edilmiş, iki ölkənin Təhlükəsizlik
şuralarının gələcək planları və əməkdaşlığı
barədə fikir mübadiləsi aparılmışdır.
Azərbaycan Prezidenti
Administrasiyasının rəhbəri Ramiz Mehdiyev
Polşanın dövlət katibi, Milli Təhlükəsizlik
Bürosunun rəhbəri Stanislav Kozey ilə də
görüşmüşdür. S.Kozey azərbaycanlı həmkarını
Polşaya dəvət etmiş, həmçinin iki ölkənin
müvafiq qurumları arasında müqavilə
imzalanmasını və əməkdaşlıq
planının təsdiq olunmasını təklif etmişdir.
Həmçinin akademik Ramiz Mehdiyev Polşanın Milli Təhlükəsizlik
Bürosunun katibini Azərbaycana dəvət etmişdir. Tərəflər
Azərbaycanın Təhlükəsizlik Şurası və
Polşanın Milli Təhlükəsizlik Bürosu arasında
əməkdaşlıq haqqında müqavilə
hazırlanmasına dair razılığa gəlmişlər.
Görüşün sonunda Stanislav Kozey Azərbaycan Prezidenti
Administrasiyasının rəhbəri Ramiz Mehdiyevə Polşa
Milli Təhlükəsizlik Bürosunun xatirə
medalını təqdim etmişdir.
Xalqın və dövlətin təhlükəsizliyinin
yüksək səviyyədə təmin olunması Azərbaycanda
həyata keçirilən siyasi kursun prioritet istiqamətlərindən
biridir. Ölkə rəhbərliyi bu sahəyə xüsusi
diqqət ayrılmasını milli inkişafın vacib şərti
kimi qəbul edir. Bu istiqamətdə beynəlxalq əməkdaşlığın
həyata keçirilməsi də olduqca əhəmiyyətlidir.
Azərbaycan Respublikası Prezidenti Administrasiyasının rəhbəri,
Təhlükəsizlik Şurasının katibi Ramiz Mehdiyevin məruzələrində
də ölkəmizin təhlükəsizlik sahəsində
beynəlxalq əməkdaşlığa önəm verməsi
vurğulanır.
Dövlət müstəqilliyinin bərpasının
20 illik yubileyi ərəfəsində olan Azərbaycan
xalqının bu illər ərzində qazandığı ən
böyük nailiyyətlərdən biri milli təhlükəsizliyimizi
təhdid edən meyillərin qarşısının
alınmasıdır. Bu gün əminliklə deyə bilərik
ki, ölkəmizin malik olduğu mükəmməl təhlükəsizlik
sistemi qarşısında ekstremizmin və təhdidin istənilən
forması acizdir.
Rəşad CƏFƏRLİ
Azərbaycan.-2011.-27
sentyabr.-S.3.