İctimai təhlükəsizliyin
və hüquq qaydasının etibarlı qorunması daxili
işlər orqanları üçün ən mühüm
vəzifədir
Müsahibimiz Azərbaycan
Respublikasının daxili işlər naziri general-polkovnik Ramil
USUBOVDUR
- Cənab nazir, bu
günlərdə Daxili İşlər Nazirliyində
ötən ilin yekunlarına həsr edilən geniş kollegiya
iclası keçirilmişdir. Hesabat ilində
fəaliyyətinizin təhlili hansı ümumi
nəticələrdən danışmağa əsas verir?
- Möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevin
rəhbərliyi altında demokratik proseslərin daha da
sürətləndiyi, xalqımızın rifah halının
yüksəldiyi, sosial və infrastruktur layihələrin
uğurla icra olunduğu 2010-cu il ölkəmizdə davamlı
şəkildə gedən quruculuq işlərinə,
tərəqqi proseslərinə zəmin yaradan
amillərdən olan ictimai asayişin, sabitliyin, insan hüquq
və azadlıqlarının daha etibarlı qorunması
ilə səciyyəvidir. Azərbaycan
Respublikasının qanunları, dövlət
başçısının fərman, sərəncam və
tapşırıqları rəhbər tutularaq ötən
illərin müsbət nəticələri qorunub
saxlanılmaqla, bir çox istiqamətlərdə inkişaf
etdirilmiş, bütövlükdə qarşıda duran
vəzifələr uğurla yerinə yetirilmişdir.
Kriminogen durum fasiləsiz izlənilmiş, təhlil edilmiş,
baş verən dəyişikliklərlə əlaqədar
vaxtında adekvat tədbirlər görülmüşdür.
Cinayətlərin
qarşısının alınması, açılması,
cinayətkarların axtarışı, ictimai qaydaya
nəzarət, yol hərəkəti təhlükəsizliyinin
təşkili və sair sahələrdə müsbət
nəticələr əldə olunmuşdur. Sahəvi
xidmətlərin, orqan və hissələrin yeni məlumat
və axtarış texnologiyaları, avadanlıq və
vasitələr ilə təmin olunması, şəxsi
heyətin sosial müdafiəsinin
yaxşılaşdırılması və ən
yüksək tələblərə cavab verən
şəraitdə, xalqın və dövlətin
maraqlarına uyğun səmərəli
fəaliyyətinin təşkili sahəsində olduqca
əhəmiyyətli tədbirlər həyata
keçirilmişdir. Polisin sosial funksiyalarını effektli
yerinə yetirməyə imkan verən yeni iş
metodlarının, habelə müasir informasiya
texnologiyalarının tətbiqi sahəsində də
zəruri iş aparılmışdır. Bu gün maddi-texniki
bazası əhəmiyyətli dərəcədə
möhkəmlənmiş, peşəkar kadr potensialına
malik daxili işlər orqanları müasir dövrün
çağırış və təhdidlərinə adekvat
cavab verməyə tam qadirdir.
- Cinayətkarlığa
qarşı mübarizənin uğurlu nəticələr
verdiyini qeyd etdiniz. Bu sahədəki fəaliyyətin
göstəriciləri necədir və ötən illərlə
müqayisəli təhlildə hansı müsbət, yaxud
mənfi tendensiyalar görünür?
- 10 ildən
artıqdır ki, fəaliyyətin əsas istiqamətləri
üzrə göstəricilərdə müsbət
təmayül müşahidə olunur. Bu təmayül 2010-cu
ildə də məntiqi davamını tapmışdır.
Bütün subyektlər üzrə 23010 cinayət qeydə
alınmışdır. Onların 88,8 faizini böyük
ictimai təhlükə törətməyən və az
ağır, yalnız 11,2 faizini ağır və
xüsusilə ağır növlər təşkil
etmişdir.
Cinayətlərin ümumi sayı 1,2 faiz, onların
strukturunda adam oğurluqları 2,1 dəfə, zorlamalar 2,2
dəfə, soyğunçuluqlar 16,9 faiz, hədə-qorxu
ilə tələb etmələr 7,7 faiz, quldurluqlar 6,5 faiz,
ölümlə nəticələnən yol-nəqliyyat
hadisələri 3,5 faiz azalmışdır. Yeri gəlmişkən, məlumat üçün
bildirim ki, əksər Avropa, Amerika və Asiya
dövlətləri ilə müqayisədə əhalinin
hər 100 min nəfərinə düşən qəsdən
adam öldürmələr və ona cəhdlər
Azərbaycanda 2-4 dəfə az olmaqla cəmi 2,7 faktdır.
Fiziki zorakılığa məruz qalmış
qadınların sayı isə ölkəmizdə 1,3-5
dəfə az olmaqla 13,3 nəfər təşkil edir.
Həyata keçirilən kompleks profilaktik
tədbirlərlə cinayətlərin ayrı-ayrı
subyektlərinin kriminal aktivliyi də azalmışdır. Bu baxımdan, əvvəllər məhkum olmuş
şəxslər tərəfindən törədilən
cinayətlərin sayının 2,9 faiz, yetkinlik yaşına
çatmayanların hüquqazidd əməllərinin 2,4 faiz,
habelə məişət zorakılığı ilə
bağlı cinayətlərin 9 faiz azalmasını qeyd
etmək olar. Cinayətlərin açılma
göstəricisi də yüksək olmaqla ötən il 86,4
faiz təşkil etmişdir. Qəsdən adam
öldürmələrin açılması 5,4 faiz, adam
oğurluqlarının açılması 6 faiz
yaxşılaşmış, hədə-qorxu ilə
tələb etmə və banditizm cinayətləri tam
açılmışdır. İnsanların
hüquqlarının və qanuni mənafelərinin təmini
işinin mühüm amillərindən olan
keçmiş illərdən bağlı qalmış 296, o
cümlədən 65 ağır və xüsusilə
ağır cinayətin prokurorluq orqanları ilə birgə
açılmasını da vurğulamaq istərdim.
Yerli və dövlətlərarası
axtarışda olan 2296, o cümlədən MDB və digər
xarici ölkələrdə gizlənmiş 127
təqsirləndirilən şəxs tutulmuşdur.
İnterpolun Milli Mərkəzi Bürosu tərəfindən
beynəlxalq axtarışda olan 70 nəfərin və
İnterpola üzv ölkələr tərəfindən
axtarılan 26 şəxsin yeri müəyyən edilmişdir.
Axtarışa elan olunmuşların 66,3 faizi tutulmuşdur.
Mütəşəkkil
cinayətkarlığa, onun transmilli növlərinə
qarşı aparılan mübarizə də sistemli xarakter
daşımışdır. Həyata keçirilmiş
əməliyyat-axtarış tədbirləri ilə 647
ağır və xüsusilə ağır cinayət
törətmiş 656 nəfəri birləşdirən 211
mütəşəkkil qrup və dəstə
zərərsizləşdirilmişdir. Əllərdə
qanunsuz saxlanılan 873 odlu silah və 60 mindən çox
patron götürülmüşdür. Qanunsuz odlu silah
saxlama və daşıma cinayətlərinə görə
108 nəfər məsuliyyətə cəlb olunmuşdur.
Dövlətin
iqtisadi təhlükəsizliyinin qorunması üzrə
davamlı şəkildə həyata keçirilən
əməliyyat tədbirləri ilə 32 saxta pul hazırlama
və satma cinayəti aşkarlanmışdır. Bu növ hüquqazidd əməllərlə
bağlı cinayət məsuliyyətinə 30 nəfər
cəlb olunmuşdur. İstehlakçıları aldatma və
ya pis keyfiyyətli məhsul istehsal etmə və satma ilə
bağlı 19 cinayət faktı müəyyən
edilərək qanunsuz dövriyyədən çəkisi on
tonlarla ölçülən istifadə müddəti
ötmüş müxtəlif ərzaq məhsulları və
saxta tikinti materialları çıxarılmışdır.
Narkotrafikə
və insan alverinə qarşı mübarizə,
həmçinin qeyri-leqal miqrasiyanın
qarşısının alınması istiqamətində
görülən işlər də davamlı olmuşdur.
Qanunsuz dövriyyədən 660 kq narkotik vasitə
çıxarılmış, 94,5 kq narkotik vasitənin
qaçaqmalçılıq yolu ilə respublikaya
gətirilməsinin qarşısı alınmışdır.
Xüsusi əməliyyat planı əsasında
həyata keçirilən tədbirlərlə ümumi
çəkisi 331 ton olan narkotik tərkibli bitki aşkarlanaraq
yaşıl kütlə halında məhv edilmişdir.
İnsan alverinə qarşı mübarizə üzrə
Milli Fəaliyyət Planı əsasında davam etdirilən
tədbirlərlə 70 müvafiq cinayət
aşkarlanaraq 39 nəfər məsuliyyətə cəlb
edilmiş, 24 nəfərdən ibarət 8 cinayətkar qrup
zərərsizləşdirilmişdir. Bu cinayətlərin
qurbanı olmuş 34 şəxs
müəyyənləşdirilmişdir.
Ölkənin müxtəlif yerlərində
keçirilmiş 429 kütləvi tədbirə cəlb olunan
polisin və Daxili Qoşunların şəxsi heyəti
asayişi və təhlükəsizliyi yüksək
səviyyədə qorumuşdur.
Əməkdaşlarımız və hərbi qulluqçular
sel daşqınlarına məruz qalmış
ayrı-ayrı rayonlarda asayişin mühafizəsi,
əhalinin evakuasiyası, nəqliyyatın
hərəkətinin nizamlanması, təbii fəlakətin
fəsadlarının aradan qaldırılması üzrə
tədbirlərdə yaxından iştirak etmişlər.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab
İlham Əliyev tərəfindən şəxsi heyətin
fədakar əməyi yüksək
qiymətləndirilərək 35 nəfər dövlət
mükafatlarına, 3 rəhbər vəzifəli şəxs
ali rütbələrə layiq görülmüşdür.
Əvvəlki illərdə olduğu kimi, 2010-cu
ildə də Azərbaycan asayişin təmininə,
cinayətkarlıqla mübarizənin
nəticələrinə görə MDB, eləcə də
Şərqi Avropa məkanında öncül mövqe tutur.
Əhalinin hər 100 min nəfərinə düşən
cinayətlərin sayı 2009-cu illə müqayisədə
ötən il daha da yaxşılaşaraq 252 fakt təşkil
etmişdir.
Şübhəsiz ki, ictimai asayişin təmini
və cinayətkarlıqla mübarizədə əldə
edilən önəmli nəticələr dahi öndər
Heydər Əliyevin yaradıcısı olduğu hüquq-mühafizə
strategiyasının zati-aliləri İlham Əliyev
tərəfindən uğurla həyata keçirilməsinin,
yüksəlişin və tərəqqinin məntiqi
nəticəsidir.
- Müasir dövrün
tələblərindən biri də fəaliyyətdə yeni
informasiya texnologiyalarından istifadədir. Bu sahədə
Daxili İşlər Nazirliyində görülən işlər
sizi qane edirmi?
- Ümumən, cinayətlərin
qarşısının alınmasında,
açılmasında, hüquqazidd əməllərlə
bağlı operativ tədbirlərin görülməsində
və hər bir vətəndaşın
təhlükəsizliyinin təmin edilməsində yeni
informasiya texnologiyalarının rolu mühüm və
danılmazdır. Son illər bu
məsələ ilə bağlı Milli Strategiya
çərçivəsində həyata keçirilən
tədbirlər ölkə həyatının bütün
sahələrini əhatə etməklə cəmiyyətin
inkişafına təsir göstərən əsas
amillərdən birinə çevrilmişdir.
Əsas təyinatı vətəndaşların
məruz qaldığı hüquqazidd əməllərə
çevik reaksiya verilməsindən, cinayət və
hadisələr barədə daxil olmuş məlumatlar
üzrə ərazi polis orqanlarında görülən
işlərə mərkəzləşdirilmiş
nəzarətin gücləndirilməsindən ibarət olan
"102" xidmətinin ölkənin bütün
ərazisini əhatə etməsi üzrə işlər
ötən il başa çatdırılmışdır.
Artıq respublikanın istənilən nöqtəsindən bu
zəng mərkəzi ilə əlaqə yaratmaq
mümkündür. "Təhlükəsiz
şəhər" xidmətinin videonəzarət
vasitələrinin tətbiqinin ikinci mərhələsində
əlavə 150 nöqtədə 448 rəqəmsal və
çoxfunksiyalı kameralar quraşdırılmış
və hazırda onların sayı 1110-a
çatmışdır.
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2009-cu
il tarixli sərəncamı ilə təsdiq edilmiş
"Terrorçuluq barədə bilə-bilə yalan
məlumatların yayılması hallarının qarşısının
alınmasına dair Kompleks Tədbirlər Planı"na
uyğun olaraq Bakı şəhəri üzrə 228 taksofon
aparatının "Təhlükəsiz
şəhər" avtomatlaşdırılmış
idarəetmə sistemi videokameralarının görüntü
dairəsində yerləşdirilməsi təmin olunmuş
və bu istiqamətdə işlər davam etdirilir. Bakı
və Sumqayıt şəhərlərinin, eləcə də
Abşeron rayonunun polis orqanlarını əhatə edən
"İnzibati Xətaların Qeydiyyatı Sistemi" istismara
verilmiş, cari ildə isə digər şəhər və
rayonlar bu sistemin əhatə dairəsinə daxil
ediləcəkdir. Respublikanın bütün
şəhər, rayon polis orqanlarının məhkumluq,
axtarılan cinayətkarlar, avtonəqliyyat vasitələri,
odlu silahlar və s. haqqında informasiyaları
özündə birləşdirən Məlumat
Portalının Mərkəzi Serverinə, habelə
"Elektron Sənəd Dövriyyəsi" sisteminə
qoşulması təmin edilmişdir.
Bu informasiya resurslarının
əhəmiyyətinə gəldikdə isə, təkcə
onu qeyd edim ki, 2010-cu ildə "102" xidmətinə daxil
olmuş məlumatlar əsasında 1679 cinayət işi
başlanmış, məişət zəminli 2 minə
yaxın hüquqazidd əməlin qarşısı
alınmış, habelə bu qurumun imkanları ilə 314
cinayət "isti izlərlə"
açılmışdır. "Təhlükəsiz
şəhər" xidməti tərəfindən
videomüşahidə vasitələrinin tətbiqi ilə 20
cinayətin üstü açılmış, 2104
yol-nəqliyyat qəzası, o cümlədən piyadaların
vurulması ilə bağlı 49 hadisə müəyyən
edilmişdir.
Yol
hərəkəti qaydaları əleyhinə olan 40979 inzibati
xəta aşkarlanmışdır. Digər tərəfdən,
yaradılmış avtomatlaşdırılmış
laboratoriyalar və daktiloskopik informasiya sistemlərinin
köməyi ilə istintaqı aparılan cinayət
işlərinin 28,3 faizi üzrə sübut bazası
toplanılmışdır. "Məlumat Portalı"
vasitəsilə axtarılan 540 şəxs və 10 avtomobil
müəyyən edilmiş, eləcə də məhkumluq,
axtarışda olan cinayətkarlar, avtonəqliyyat
vasitələri, odlu silahlar və s. haqqında 750 mindən
çox sorğu cavablandırılmışdır.
Daxili
işlər orqanlarının maddi-texniki bazasının
möhkəmləndirilməsinə və
modernləşdirilməsinə şəxsən Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyev
tərəfindən böyük dəstək vardır. Nəticə isə belədir ki, bu gün
cinayətlərin qarşısının alınması,
açılması, istintaqı, cinayətkarların
axtarışı, ictimai qaydanın və ictimai
təhlükəsizliyin təmin edilməsi, yol
hərəkəti təhlükəsizliyinin təşkili
və sair sahələr üzrə nazirlikdə 13 informasiya
resursu fəaliyyət göstərir.
- Cənab nazir, yol
hərəkəti təhlükəsizliyi sistemində son
illərdə aparılan islahatlar bütövlükdə
uğurlu nəticələr versə də, bu sahədə
müəyyən narazılıqlar hələ də
qalır. Son kollegiya iclasında bu sahədəki
problemlərdən geniş bəhs etdiniz...
-
Fəaliyyətin əsas istiqamətlərindən olan yol
hərəkəti təhlükəsizliyinin təmin
edilməsi sahəsində də fəal inkişaf tempi
saxlanılmışdır. Yol
hərəkətinə nəzarət
çərçivəsində texniki sistemlərin, foto
və video vasitələrin tətbiqi, habelə
hərəkət iştirakçılarının inzibati
məsuliyyətinin sərtləşdirilməsi
hadisələrin qarşısının alınmasına
öz müsbət təsirini göstərmişdir.
2010-cu ildə respublika üzrə 61 minədək avtomobilin
artması fonunda yol-nəqliyyat hadisələrinin sayı 2,5
faiz, qəzalarda xəsarət alanların sayı 5,7 faiz,
ölənlərin sayı 0,5 faiz azalmışdır. Bu
müsbət dinamika yol hərəkəti qaydalarının
kobud şəkildə pozulması səbəbindən baş
verən hadisələrdə də nəzərə
çarpmışdır.
Nəticədə sürət həddinin
aşılmasından irəli gələn qəzalar 5,3 faiz,
ötmə qaydalarının pozulması və qarşıdan
gələn nəqliyyatın yoluna çıxma ilə
əlaqədar olanlar 5,6 faiz, nəqliyyat vasitəsinin
sərxoş vəziyyətdə idarə edilməsi səbəbindən
törədilənlər 25,3 faiz, piyadaların
vurulması ilə bağlı hadisələr 2 faiz
azalmışdır. Sürücünün
görünüş dairəsini məhdudlaşdıran
və yol hərəkəti iştirakçılarını
zədələmək təhlükəsi
vəziyyətində idarə olunan 6619 avtomobil, habelə 21.500-ə
yaxın sərxoş sürücü və 706 avtoxuliqan
müəyyən edilərək müvafiq
tədbirlərin görülməsi təmin olunmuşdur. Bununla yanaşı, dövlət yol polisi xidməti
tərəfindən cinayətkarlığa qarşı
mübarizədə də müəyyən işlər
görülmüş, axtarışda olan 51 təqsirləndirilən
şəxs yaxalanmış, oğurlanmış və
qaçırılmış 148 avtomobilin tapılması
təmin edilmiş, digər xidmətlərlə birgə 46
kq-a yaxın narkotik vasitə aşkarlanaraq qanunsuz
dövriyyədən çıxarılmışdır.
Lakin
yol-nəqliyyat qəzalarının təhlili göstərir
ki, bu sahədə sürücülərin intizamı və
sürücülük mədəniyyəti hələ də
istənilən səviyyədə deyildir. Bir
çoxlarının ötmə və manevr etmə
qaydalarını pozmaqla qarşıdan gələn
nəqliyyatın hərəkət zolağına
çıxmaları, avtomobili yüksək sürətlə,
sərxoş vəziyyətdə idarə etmələri
və s. inzibati xəta törətmələri
səbəbindən ölüm və yaralanma ilə
nəticələnən hadisələr azalsa da, belə qayda
pozuntuları hələ də əsas problemlərdən biri
kimi qalır. Nəzərə alsaq ki, ötən il
yol-nəqliyyat hadisələrinin 93,1 faizi məhz bu
səbəblərdən baş verib, bu halda hər bir
şəxsin yol hərəkəti qaydalarına şüurlu
şəkildə riayət etməsi onun bilavasitə borcudur.
Yol-patrul xidməti əməkdaşlarının insanlarla
gündəlik ünsiyyətdə olması baxımından
isə onların fəaliyyətindən narazı qalanlar da,
razılıq edənlər də vardır. Bu təbii haldır.
Təhlil göstərir ki, ümumi müraciətlərin
içində yol polisi əməkdaşlarından olan
şikayətlərin xüsusi çəkisi 8,3 faizdir.
Şikayətlərin əksər hissəsini
yerində nəzərdə tutulmuş cəriməni
ödəyə bilməyən sürücü haqqında
protokolun əsassız tərtib olunması, avtomobilin
etibarnaməsiz idarə edilməsi və yolun
hərəkət hissəsində yerləşdirilməsi
səbəbindən duracağa qoyulması, xüsusi səs
siqnallarından və ya istehsalçı zavodun
nəzərdə tutmadığı siqnallardan, yaxud
işıq cihazlarından istifadə edilməsi, sükan
arxasında telefonla danışmaq və s. qanunla qadağan
olunmuş əməllərlə bağlı tətbiq olunan
inzibati tənbehlərdən narazılıqlar təşkil
edir.
Əlbəttə, tərəfimizdən daxili
nəzarət qaydasında həyata keçirilən
tədbirlərlə yol-patrul xidməti
əməkdaşlarının qanunvericiliyə zidd, neqativ hərəkətləri
də aşkarlanır ki, nəticədə müvafiq intizam
və digər məsuliyyət tədbirləri
görülür. Müxtəlif qanun pozuntularına
görə 33 əməkdaş ciddi intizam
məsuliyyətinə cəlb olunmuşdur. Onlardan 5-i
xidmətdən xaric edilmiş, biri tutduğu
vəzifədən azad olunmuş, bir nəfər cinayət
məsuliyyətinə cəlb edilmiş və başqa
məsuliyyət tədbirləri görülmüşdür.
Sözsüz ki, yol patrul xidməti
əməkdaşlarının gecəli-gündüzlü
gərgin əməyi fonunda belə neqativ halların mövcud
olması ümumi işə təsirsiz ötüşmədiyindən
nazirlik qanunçuluğun daha da
möhkəmləndirilməsi və onun səviyyəsinin
yüksək tələblərə cavab verməsi
üçün davamlı iş aparır.
- Son vaxtlar müəyyən
dairələrin baş örtüyü məsələsi
ilə bağlı süni problemlər yaratmaq
istiqamətində fəallığı müşahidə
olunur. Prosesi izləyən ekspertlərin qənaətincə,
bu ajiotajın müəllifləri ölkəmizdə dini
durumu qərəzli şəkildə gərginləşdirməklə
ictimai sabitliyin pozulmasına çalışırlar...
- Ulu
öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi ilə
Azərbaycanda yaradılmış ictimai-siyasi sabitlik bu gün
hər bir vətəndaşımız üçün
müstəqilliyimiz qədər əzizdir. Onun qorunması,
möhkəmləndirilməsi və əbədiliyi naminə
böyük fədakarlıqlar ortaya qoyulmuşdur.
Aidiyyəti
dövlət orqanları bu gün də
vətəndaşlarımızın dinc həyatını
təmin edən siyasətin keşiyində sayıqlıqla
durmuşlar. Gizli deyil ki, müstəqilliymizi
istəməyən, Azərbaycanın güclü,
qüdrətli dövlətə çevrilməsindən
əndişələnən müəyyən xarici
qüvvələr və onların daxildəki
əlaltıları dövlətimizi sarsıtmağın
yeganə yolunu sabitliyi zəiflətməkdə
görürlər. Amma unudurlar ki, bu sabitlik xalqın
məhz Heydər Əliyev siyasi kursuna sədaqəti və
Prezident İlham Əliyevin uğurlu fəaliyyətinə
dəstəyi əsasında mövcuddur. Respublikamızda
ictimai-siyasi sabitliyin gücü xalqın öz Prezidentinə
etimadı ilə müəyyənləşir. Bu etimad isə
ən yüksək səviyyədədir! Demək,
heç bir qüvvə Azərbaycanda sabitliyə xələl
gətirə bilməz! Şübhəsiz ki,
nailiyyətlərimiz artdıqca, ölkəmiz daha da
inkişaf etdikcə bədxahlarımız da yerlərində
dayanmır, müxtəlif məkrli ssenarilər
üzərində baş sındırırlar. Ancaq
antiazərbaycançı şəbəkə bilməlidir
ki, onun dövlətimizə və xalqımıza qarşı
yönəlmiş hər bir bədnam planı
həmişə olduğu kimi, bundan sonra da uğursuzluğa
düçar olacaq. Bununla belə, mövcud demokratik
şəraitdən sui-istifadə edən bir sıra yerli
radikal dini qruplar xarici havadarlarının təhriki ilə
ölkəni sivil, dünyəvi inkişaf yolundan
döndərməyə cəhdlər göstərirlər.
Lakin respublikanın hüquq-mühafizə, o
cümlədən daxili işlər orqanlarının
sayıqlığı nəticəsində bu
əməllər və məkrli niyyətlər ifşa
olunmuş və müvafiq tədbirlər davam etdirilir.
Xüsusi vurğulamaq istərdim ki, çox
təhlükəli və zərərli meyil olan dini
ekstremizmə, radikalizmə qarşı mübarizədə
bütün əməkdaşlarımız diqqətli və
sayıqdırlar. Aidiyyəti dövlət orqanları bu
cür təzahürlərin yayılmasına,
ölkədə sabitliyi pozmaq cəhdlərinə imkan
verməyəcəklər.
Bu mövzuda
son vaxtlar ölkəmizdə geniş ictmai
müzakirələr açılır. Sevindirici haldır ki,
vətəndaşlarımız baş örtüyü
məsələsi ilə bağlı əsl həqiqəti
yaxşı anlayır. Problemin məğzini və haradan
qaynaqlandığını dərk edir. Fürsətdən
istifadə edərək, bu barədə öz
vətəndaş mövqeyimi də bildirmək istərdim.
Azərbaycan yüksək islami dəyərləri
təməl mənəvi prinsiplər kimi qəbul edən
ölkədir, eyni zamanda, dini tolerantlığın
bütün dünya miqyasında ən mükəmməl
örnəklərindən biridir.
Həmçinin bu gün
mədəniyyətlərin, dinlərin, o cümlədən
konfessiyaların dinc yanaşı yaşadığı,
qarşılıqlı anlaşmasının yüksək
səviyyədə olduğu bir dövlətdir.
Ölkəmizdə hər hansı bir dinin təmsilçisinə
onun inancının buyurduğu dini ayinləri icra
etməyə, libası geyməyə maneə yoxdur. Bu
mənada, qadın və qızlarımız da baş
örtüyündən istifadədə
sərbəstdirlər və buna hansısa qadağa yoxdur. Amma bu cür etiqad azadlığının hökm
sürdüyü mütərəqqi mühiti gözü
götürməyənlər indi yeni bir iddia ortaya atıblar:
orta məktəblərin qız şagirdləri dərsə
baş örtüyü ilə gəlməlidir. Belə
yanaşma dünyəvi, sivil cəmiyyətə xas
dəyərlər baxımından yolverilməzdir. Orta
məktəb şagirdləri üçün vahid geyim
forması müəyyən edilib. Kim öz övladının
başını örtmək istəyirsə,
məktəbdən kənarda, məişətdə,
evində bunu icra edə bilər. Azərbaycan qadınına
məcburən baş örtüyü bağlatmaq
istəyənlər heç onların fikrini
soruşurlarmı, mövqeyini öyrənirlərmi?
Nədən valideyn iradəsinə tabe olan, hələ
müstəqil şəxsiyyət kimi tam
formalaşmamış yeniyetmə qızları elmə və
cəmiyyət həyatında daha faydalı olmağa yox,
əksinə cəhalətə, iki-üç əsr
öncəki duruma, geriyə sürükləyirlər?
Azərbaycan qadını öz seçimini edib: azad və
müstəqil olmaq, öz potensialını xalqın,
dövlətin inkişafına yönəltmək. Müasir
Azərbaycanda qadının rolu, cəmiyyətdəki
mövqeyi daha yüksəkdir və onun
azadlığının, tamhüquqlu vətəndaş olma
haqqının real təminatı var. Bu gün Azərbaycan
qadını öz yüksək mənəvi
keyfiyyətləri, ailəsinə bağlılığı,
şərəfi, qüruru, namusu ilə milli
iftixarımızdır. Onun ölkəmizin ictimai-siyasi
həyatında, elmdə, təhsildə,
mədəniyyətdə və digər sahələrdə
rolu danılmazdır.
Digər
tərəfdən, mənəviyyat, əxlaq heç də
zahiri görünüşlə
müəyyənləşmir. Biz daha çox insanların,
xüsusən də yeniyetmələrin və gənclərin
daxili dünyasının, mənəviyyatının
zənginləşməsinə, milli dəyərlərə
uyğunlaşmasına önəm verməliyik. Fikrimcə, bu
mövzulara həmçinin din xadimləri xüsusi diqqət
ayırmalıdırlar. Onlar həm də
vətəndaşlarımızın mövhumatdan,
cəhalətdən, ekstremizm və radikalizmdən
uzaqlaşmasına çalışmalı, dinimizin əsl
mahiyyətinin təbliğinə səy
göstərməlidir.
- Cənab nazir, əhalinin
müraciətlərinə baxılması prosesi necə
tənzimlənir və ümumilikdə
polis-vətəndaş münasibətləri,
ictimaiyyətlə qarşılıqlı
əlaqələrin hazırkı vəziyyəti Sizi qane
edirmi?
- Bu gün
cəmiyyətin daxili işlər orqanlarına tələbi
olduqca yüksəkdir. Azərbaycan Respublikasına və xalqa
sədaqət andı içib vəzifələrinin
icrasına başlayan hər bir əməkdaşın
fəaliyyəti xalqa xidmət funksiyalarının yerinə
yetirilməsinə, polisin nüfuzunun artmasına
yönəlmişdir. Belə vacib
məsələdə başlanğıc nöqtəsi kimi
vətəndaşların qəbulu və
müraciətlərinə baxılması işinin effektli
təşkili xüsusilə əhəmiyyətlidir.
Ötən il nazirlikdə 4000-dən artıq
vətəndaş qəbul edilmişdir ki, bu da 2009-cu illə
müqayisədə 10 faiz çoxdur. Bundan
əlavə, "Qaynar xətt", elektron poçt
ünvanı da vətəndaşların
müraciətlərinin operativ həllində və eyni zamanda
ictimaiyyətlə əlaqələrin səmərəli
qurulmasında böyük rol oynayır. 2010-cu ildə
"Qaynar xətt"ə 684, elektron poçt ünvanına
isə 3058 müraciət daxil olmuşdur.
Qaldırılan bütün məsələlər
nəzarətə götürülərək
əksəriyyəti müsbət həllini tapmış,
nəticələri barədə təşəbbüskarlara
yazılı cavablar verilmiş, hüquqları izah
edilmişdir. Dövlət
başçısının bilavasitə diqqət
mərkəzində olan bütün bu tədbirlər həm
də insanların polisdə gedən demokratikləşmə
prosesinə, ictimai təhlükəsizliyin təmini
işinə daha fəal cəlb olunmasına
yönəlmişdir.
Ümumən, polisin sosial funksiyalarının
genişləndirilməsi, ictimai təhlükəsizliyin
təmin edilməsində vətəndaş cəmiyyəti
ilə qarşılıqlı əlaqələrin
möhkəmləndirilməsi başlıca vəzifələr
kimi həyata keçirilməklə vətəndaşlar
tərəfindən müsbət qarşılanır.
Qarşılıqlı əlaqələrimizin önəmli
nəticələrindən biri 2010-cu ildə,
vətəndaşların bilavasitə köməyi ilə
700-dən çox cinayətin açılmasıdır. Digər tərəfdən, hüquq qaydasının
təmini üzrə ictimai şuraların
formalaşdırılması prosesi də
sürətləndirilmiş, onun üzvləri inzibati
sahədə sosialyönümlü məsələlərin
həllinə, cinayət törətməyə meyilli
şəxslər ətrafında aparılan profilaktik
işlərə daha fəal cəlb olunmuşlar.
Bugünədək 3262 nəfər vətəndaş
İctimai Şura üzvlüyünə qəbul edilmiş
və yaradılmasından qısa müddət
keçməsinə baxmayaraq, bu yeni qurum əhali arasında
kifayət qədər rəğbət qazanmışdır.
Onu da qeyd
edim ki, kütləvi informasiya vasitələrinin
nümayəndələri ilə əməkdaşlıq
münasibətlərinin gücləndirilməsi üzrə
də davamlı iş aparılır. Lakin bu da bir faktdır
ki, polis əməkdaşlarının ölkədə ictmai
asayişin təminatına yönələn
fəaliyyətindən bir çox hallarda geniş
ictimaiyyət məlumatsız olur. Polisin işinin olduqca
çətin, məsuliyyətli və risqli tərəflərinin
əsl mahiyyətini ictimaiyyətə çatdırmaqda
isə KİV-lərin alternativi yoxdur. Kütləvi
informasiya vasitələrinin həm də ictimai nəzarət
funksiyası daşıması baxımından Daxili
İşlər Nazirliyi mətbuatda gedən haqlı
tənqidləri və əksini tapan çatışmazlıqlar
barədə obyektiv rəyləri xidməti
fəaliyyətdə nəzərə alır və adekvat
tədbirlər görür. Ümumilikdə, biz
KİV-lərlə
əməkdaşlığımızı uğurlu sayır
və bu münasibətlərin inkişafında
maraqlıyıq.
- Cənab nazir, necə hesab
edirsiniz, cinayətkarlığa qarşı mübarizədə
şəxsi heyətin peşə hazırlığı
və əməkdaşların vəzifə borcuna riayət
səviyyəsi yetərlidirmi?
- Daxili
işlər orqanları əməkdaşlarının
peşə hazırlığı əməliyyat-xidməti
fəaliyyətin prioritet istiqamətlərindən biri olmaqla
bu işin məqsədyönlü təşkilinə və aparılmasına
xüsusi diqqət göstərilir. Qanunla müəyyən
edilmiş funksiyaların müvəffəqiyyətlə
yerinə yetirilməsində şəxsi heyətin professional
hazırlığının artırılması və
peşəkar kadr özəyinin yaradılması böyük
rol oynayır. Polisdə xidmətin yüksək
vətəndaşlıq məsuliyyəti, cəsarət,
şəxsi mətanət, bilik, dərrakə, elm, təhsil
və təcrübə tələb etdiyini vurğulayan
ümummilli lider Heydər Əliyev daim pofessional
səviyyənin yüksəldilməsini, gündəlik
işin müasir tələblərə, beynəlxalq
təcrübəyə uyğun qurulmasını bir tələb
kimi qarşıya qoymuşdu. Bu proqram vəzifələrin
yerinə yetirilməsi məqsədilə bütün polis
orqanlarında və nizami hissələrdə kadr və
peşə hazırlığı üzrə inspektor
vəzifələri təsis edilmiş, zəruri normativ
hüquqi baza yaradılmışdır.
Nəzəriyyə ilə praktikanın
uzlaşdırılmasına da önəm verilərək
Polis Akademiyasında idarəetmənin təşkili
fakültəsi, müasir elmi-metodik kabinetlər, laboratoriyalar,
kriminalistik təlim otaqları yaradılmış, tədris
və məişət korpusları, xüsusi təchiz
olunmuş auditoriyalar, idman kompleksi, sıra meydanları və
s. tikilərək istifadəyə verilmişdir. Analoji
tədbirlər sıravi və kiçik rəis heyəti
hazırlayan məktəbdə də həyata
keçirilmişdir.
Qabaqcıl
dünya təcrübəsinin öyrənilməsi
üçün əməkdaşlar xarici
dövlətlərdə və beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən
keçirilən təlimlərə, ilkin hazırlıq
və ixtisasartırma kurslarına cəlb olunurlar. Onların peşəyə olan marağının
artırılması və stimullaşdırılması
məqsədilə ayrı-ayrı xidmət sahələri
və təsnifat vəzifələri üzrə
müsabiqələr də keçirilir, habelə informasiya
texnologiyaları sahəsində yüksək ixtisaslaşmaya
nail olmaq üçün xüsusi proqram əsasında kurs
və treninqlər təşkil edilir. Gənc
kadrların tədris müəssisələrində
aldıqları nəzəri bilikləri praktikada istifadə
etməsinə, xidmətdə möhkəmlənməsinə
və inkişafına da lazımi şərait
yaradılmışdır. Əməkdaşların
işgüzar, mənəvi və şəxsi
keyfiyyətlərinin hərtərəfli və obyektiv qiymətləndirilməsində,
xidmətə və tutduğu vəzifəyə uyğunluq
dərəcəsinin müəyyən edilməsində
professionallığı, peşə biliyi, xidməti
vəzifələrə münasibəti,
bütövlükdə "Dövlət qulluğu
haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə
müəyyən edilmiş qiymətləndirmə
meyarları nəzərə alınır. Həyata
keçirilən bu və digər kompleks tədbirlər
nəticəsində güclü və bacarıqlı kadr
potensialı, peşəkar özək formalaşmış,
onun möhkəmlənməsi və genişlənməsi
üzrə tədbirlər isə sistemli şəkildə
davam etdirilir.
Ötən
il xidməti vəzifələrinin icrası zamanı 153
əməkdaşımız xəsarət almış, 5
nəfər həlak olmuşdur. Bu, heç
də adi rəqəm deyil, deyərdim ki, şəxsi
heyətimizin öz funksiyalarını layiqincə yerinə
yetirməsi üçün hər cür
rəşadətə hazır olduğunun
göstəricisidir. Ölkənin inkişafında, demokratik quruculuq
proseslərində yaxından iştirak edən
əməkdaşlarımız və hərbi qulluqçularımız
isə Vətənə, xalqa və vəzifə borcuna
həmişə sadiqdir və üzərinə
düşən vəzifələri bundan sonra da
şərəflə yerinə yetirməyə hazırdır.
Müsahibəni apardı:
İxtiyar HÜSEYNLİ,
Azərbaycan.- 2011.- 28 yanvar.- S. 3.