Əgər siz
postsovet müasir incəsənətini görmək
üçün Bakıya gedə bilmirsinizsə, Leyla Əliyeva
sizə bütün dünyanı əhatə edəcək
layihə təqdim etmək niyyətindədir
Keçən əsrin 60-cı illərinin sonlarında ABŞ-da təsis edilmiş "İnterview Magazıne" jurnalının son nömrəsində Heydər Əliyev Fondunun vitse-prezidenti, İDEA Beynəlxalq Ekologiya Kampaniyasının təşəbbüsçüsü Leyla Əliyeva ilə müsahibə dərc edilmişdir. Bu nəşr incəsənət aləminin ulduzları - rəssamlar, musiqiçilər və mütəfəkkirlərlə söhbətlər dərc etməsi ilə məşhurdur.
Leyla Əliyeva ilə Simon de Püri arasında söhbət müasir dövrdə Azərbaycanın inkişafının bütün səciyyəvi xüsusiyyətlərinə - incəsənət əsərləri sərgiləri, memarlıq bumunun yeni dalğası, habelə ekologiya hərəkatı mövzularına həsr edilmişdir.
AzərTAc müsahibənin qısaldılmış tərcüməsini təqdim edir.
Müəllif - Simon de Püri ("Phillips De Pury & Company" şirkətinin sədri və baş auksionçusu, BRAVO TV-nin "Sənət əsəri" serialında iştirak etmişdir)
Azərbaycan avanqard rəssamlar, moda və incəsənət, ekoloji hərəkat və qlobal memarlığın növbəti dalğası ilə əlamətdar olan ölkədir. Bu, qismən Şərqi Avropada, qismən də Asiyada yerləşən keçmiş sovet respublikasının adı çəkiləndə Qərbdə yaranan stereotiplərə bəlkə də uyğun gəlmir. Lakin söhbətdən məlum olur ki, 26 yaşlı redaktor, rəssam, aktivist və Prezident İlham Əliyevin böyük qızı Leyla Əliyeva istəyir ki, onun ölkəsi, o cümlədən paytaxt Bakı tezliklə dünyanın mədəni episentri adlanmaq hüququ uğrunda Nyu-York, Berlin və Tokio ilə rəqabət aparsın.
Leyla Əliyevanın layihələri həqiqətən çoxdur - filmlər, xeyriyyə tədbirləri, heyvanların hüquqlarını müdafiə kampaniyaları, gənclərlə bağlı aksiyalar ... Buna görə bəzən bir məsələni anlamaq çətin olur - iki uşaq anası bu qədər çoxşaxəli fəaliyyətin öhdəsindən necə gələ bilir?
Əvvələn, Əliyevanın 2007-ci ildə Moskvada nəşr etməyə başladığı "Baku" jurnalının beynəlxalq miqyasda təqdimatı keçirilmişdir. Bu jurnal vasitəsilə o, Azərbaycan paytaxtının mədəni həyatında baş verən hadisələr haqqında oxucuların məlumatını artırmaq, habelə mədəniyyət və incəsənət sahəsində xüsusi layihələr üçün platforma yaratmaq niyyətindədir. Keçən ilin oktyabr ayında Leyla Əliyeva "Baku" jurnalının baş redaktoru kimi jurnalın ingilisdilli beynəlxalq versiyasının nəşr edilməsi üçün "Konde Nast" nəsrlər evi ilə əlaqə yaratmışdır. O, yaxın vaxtlarda jurnalın aprel nömrəsinin Amerika qəzet köşklərinə daxil olması ilə əlaqədar Nyu-Yorkda təqdimat mərasimi keçirməyi planlaşdırır.
Sonra Əliyevanın köməyi ilə təşkil edilmiş "Bakıya uçuş" adlı müasir incəsənət sərgisi - Xəzər dənizindən başlamış Bruklinə qədər geniş bir məkanda fəaliyyət göstərən 21 azərbaycanlı heykəltəraş, rəssam, videoqrafik və fotoqrafın əsərlərindən ibarət möhtəşəm eklektik şou-ekspozisiya keçirilməsi nəzərdə tutulur. Yanvar ayında Londonda "Fillips de Püri" qalereyasında start götürmüş bu sərgini bütün dünyada nümayiş etdirmək planlaşdırılır. Əgər həmin işlər arasında Leyla Əliyevanın özünün çəkdiyi rəsmləri də görsəniz, təəccüblənməyin. O, gərgin qrafikinə baxmayaraq, ölkəsinin mənafelərini irəlilətməklə yanaşı, fərdi yaradıcılıq maraqlarını da reallaşdırmağa vaxt tapır.
Azərbaycanın dünya üzrə növbəti mədəni mərkəz olmaq şansı nə dərəcədədir? Əlbəttə, Leyla Əliyeva son illərdə incəsənət dünyasının diqqətini öz ölkələrində müxtəlif layihələrə cəlb etməyə nail olmuş başqa istedadlı və təşəbbüskar gənclərin güclü kampaniyasındadır.
Keçən
il Ell/Nikki Azərbaycan dueti "Eurovision"da "Running
Scared" mahnısı ilə qalib olmuşdur. Bu, həmin
müsabiqədə cəmi dörd il
bundan əvvəl çıxış etməyə başlamış
ölkə üçün çox yaxşı nəticədir.
"Eurovision" mahnı müsabiqəsi bu il
may ayında Bakıda keçiriləcəkdir. Bu
tədbir həm şəhərə, həm də təbliğ
edilməsini Əliyevanın öz missiyasına çevirdiyi
bədii ab-havaya diqqəti cəlb edəcəkdir.
Leyla Əliyeva
onun təşəbbüsü ilə həyata keçirilən
layihələrin bugünkü vəziyyətini və gələcəyini
müzakirə etmək üçün Londonda Simon de Püri ilə
görüşmüşdür.
SİMON
DE PÜRİ: "Bakıya uçuş" sərgisinin
açılışı ilə əlaqədar Sizi görmək
çox xoşdur. Yadımdadır, keçən il yayda mən xanımım Mikaela ilə bərabər
Sizin dəvətinizlə Bakıda olduq. Əvvəllər
heç vaxt Bakıda olmamışdıq. Orada cəmi 36 saat olduq və bu müddətdə
bir neçə rəssamın studiyasına baş çəkdik.
Bu, bizi çox sevindirdi, çünki müasir
Azərbaycan incəsənəti haqqında məlumat çox
azdır. Buna görə, bu sərginin
keçirilməsi mühüm qərar oldu. Sərginin kuratoru Erve Mikaeloff həqiqətən
çox uzaqgörən adamdır.
LEYLA ƏLİYEVA:
Elədir, bu sərgidə 21 rəssamın 100-dən çox
işi təqdim ediləcəkdir. Həmin rəssamların
bəziləri böyük sənətdə hələ ilk addımlarını
atır, bəziləri isə kifayət qədər məşhurdur.
Lakin maraqlıdır ki, həmin işlərin əksəriyyəti
məxsusi bu sərgi üçün
hazırlanmışdır, yəni onlar ilk dəfə
nümayiş etdirilir.
SİMON
DE PÜRİ: Siz bu sərgini Londondan sonra başqa yerlərdə
də nümayiş etdirmək niyyətindəsiniz, elədirmi?
LEYLA ƏLİYEVA:
Bəli, biz bu sərgini Parisdə, Berlində, Romada, Moskvada və
ümidvaram ki, Nyu-Yorkda da nümayiş etdirməyi
planlaşdırırıq. Sonra sərgini
Bakıda tamamlamaq, onu evə, çox ehtimal ki, 2009-cu ildə
açılmış Müasir İncəsənət Muzeyinə
gətirmək fikrindəyik.
SİMON
DE PÜRİ: Necə düşünürsünüz, bu
müxtəlif rəssamların hamısının Azərbaycandan
olmasından başqa onların arasında daha hansı
ümumi cəhətlər var?
LEYLA ƏLİYEVA:
Onların hər birinin fərdi dəst-xətti var. Lakin onlar
hamısı Azərbaycandan olduğuna görə, hər
halda onların işləri Azərbaycanın paytaxtı
Bakı ilə bağlıdır. Azərbaycanda incəsənətin
qədim ənənələri var, ona görə bu rəssamlar
böyük bir mədəni irs çərçivəsində
ünsiyyət saxlayırlar. Əgər siz
haçansa Qobustanda olmusunuzsa, yəqin ki orada yaşı
minilliklərlə ölçülən qayaüstü rəsmləri
görmüsünüz. Beləliklə,
Azərbaycan hələ dünyanın incəsənət
paytaxtı hesab edilməsə də, onun ən qədim
dövrlərdən başlanan çox zəngin tarixi
keçmişi vardır.
Azərbaycan mədəniyyətlərin, dinlərin və
ənənələrin qaynayıb-qarışdığı
məkandır və bu fakt incəsənətdə də
öz əksini tapmışdır. Şərq ilə Qərbin
qaynayıb-qarışması sərgidə nümayiş
etdirilən incəsənət əsərlərində də
özünü göstərir.
SİMON
DE PÜRİ: Sərgidə şəxsən Sizin
üstünlük verdiyiniz əsərlər varmı?
LEYLA ƏLİYEVA:
(gülür) Bu işlərin hamısı xoşuma gəlir.
Lakin əgər bir əsər məni həqiqətən
valeh edirsə, bu, dərhal baş verir və mənim həyatımda
iki dəfə belə hadisə olmuşdur. Bir dəfə Bakıda, Müasir İncəsənət
Muzeyində Niyazi Nəcəfovun işinə tamaşa edəndə
belə hissləri keçirmişəm. O vaxt hələ
muzey açılmamışdı. Həmin əsərdən
aldığım təəssürat indi də
yadımdadır. İkinci dəfə buna oxşar hissləri
azərbaycanlı olmayan bir rəssamın işi ilə
bağlı, Sizin qalereyada Corc Kondonun əsərini
görəndə yaşadım.
SİMON
DE PÜRİ: Siz onun işlərini Bakıda nümayiş
etdirmək istərdinizmi?
LEYLA ƏLİYEVA:
Bəli, mən bunu istərdim. Bu iki insan
hazırda yaşayıb-yaradan rəssamlar arasında mənim ən
çox sevdiyim sənətkarlardır.
SİMON
DE PÜRİ: Bu müsahibəni beynəlxalq auditoriya oxuyacaqdır.
Bununla əlaqədar, Siz necə hesab edirsiniz, həmin
oxucuların Azərbaycan haqqında bilmədikləri və Sizin onlara demək istədiyiniz məsələlər
varmı? Biz bu söhbəti burada, Londonda aparırıq və
deməliyəm ki, mən Sizinlə görüşmək
şərəfinə nail olana qədər Azərbaycan mənə
uzaq gəlirdi, halbuki Londondan Bakıya təyyarə ilə cəmi
bir neçə saatlıq məsafə varmış...
LEYLA ƏLİYEVA:
Bizim ölkə coğrafi baxımdan Xəzər dənizinin
sahilində, Şərq ilə Qərbin, Asiya ilə
Avropanın düz sərhədində yerləşir və
buna görə Azərbaycan çox maraqlı bir məkandır.
Biz tarixi dövlətçilik ənənələri
olan gənc ölkəyik. Müstəqilliyimizin bərpa
olunmasının iyirmi illiyini keçən il
qeyd etdik. Bununla bərabər, ölkəmiz
çox qədim və zəngin tarixə malikdir. Çoxları bilmir ki, Azərbaycanda qadınlar səsvermə
hüququnu 1918-ci ildə qazanmışlar. Bu, İngiltərədən və ABŞ-dan əvvəl
olmuşdur.
SİMON
DE PÜRİ: Bəs İsveçrə? Bu, İsveçrədəkindən
xeyli əvvəl olmuşdur (gülür).
LEYLA ƏLİYEVA:
Bəli, üstəlik, Azərbaycanda qızlar
üçün ilk dünyəvi məktəb 1901-ci ildə
açılmışdır. Şərqdə
ilk opera və balet də məhz bizdə
yaranmışdır. Şərqdə ilk
demokratik respublika da məhz Azərbaycanda qurulmuşdur.
Azərbaycan həm Qərbdə, həm də Şərqdə
yerləşdiyinə görə o, həqiqətən
özünün açıqlığı və
tolerantlığı ilə məşhurdur. Burada məscidlərin,
sinaqoqların və kilsələrin yanaşı yerləşdiyini
görmək olar. Bizim
qarşılıqlı münasibətlərdə heç
vaxt heç bir problem olmamışdır. Bizə başqa mədəniyyətlərə bu
ehtiram və səmimi münasibət doğulduğumuz andan
aşılanır. Mənim fikrimcə, bu
məqamlar bu gün burada sərgilənən incəsənət
əsərlərində də öz əksini tapır.
SİMON
DE PÜRİ: Mən Bakıya gələndə gördüm
ki, Siz özünüz də rəssamsınız. Bu, mənim üçün bir sürpriz oldu.
Erve Mikaeloff mənə dedi ki, o, Sizin rəsmlərinizi görəndə
qərara almışdır ki, həmin işlər bu sərginin
tərkib hissəsi olmalıdır.
LEYLA ƏLİYEVA:
Özümü tanıdığım vaxtdan rəsm çəkirəm.
Mən incəsənəti məktəbdə də
öyrənmişəm, fərdi dərs də almışam,
lakin heç vaxt ənənəvi mənada rəssamlıq təhsilim
olmayıb. Rəsm çəkmək
heç vaxt bitməyən öyrənmə prosesidir,
çünki nə qədər çox rəsm çəksən,
bunu necə etmək və hansı yolla daha yaxşı etmək
olduğunu bir o qədər çox anlayırsan. Adətən, mən rəsm çəkməyə
başlayanda dayana bilmirəm, bəzən isə rəsmi
tamamlamayınca gözümə yuxu getmir. Ona görə ki, bütün fikirlərim həmin rəsmlə
bağlı olur. Mən məxsusi bu sərgi
üçün dörd iş hazırlamışam. Özümü peşəkar rəssamlarla
müqayisə etmək fikrində deyiləm, lakin var
gücümlə çalışmışam.
SİMON
DE PÜRİ: Sizin əsərlərinizdən birini bu sərgidə
gördüm, bu iş məni heyran etdi. Bu, Azərbaycanda
çox geniş yayılmış böyük bir meyvə təsvir
edilmiş natürmortdur.
LEYLA ƏLİYEVA:
Bu, nardır. Sərgi "Bakıya uçuş"
adlandığına görə mən Bakı ilə
assosiasiya doğuran bir iş görmək istədim, nar isə
çox məşhur və dadlı meyvədir. Başqa yerdə belə dadlı nar tapa bilməzsiniz.
Bu səbəbdən mən nar rəsmi çəkməyi
qərara aldım.
SİMON
DE PÜRİ: Özünüzün rəssam
olmağınız yəqin ki, başqalarının işlərini
qiymətləndirməkdə Sizə kömək edir.
LEYLA ƏLİYEVA:
Mən belə düşünürəm. Bunun
rəssam üçün necə vacib olduğunu bilirəm.
Əsərin yaranması üçün nə
qədər qüvvə sərf edildiyini biləndə həmin
əsəri satmağın necə çətin olduğunu
başa düşürsən. İnsan
öz əməyinin məhsulundan ayrılmaq istəmir.
SİMON
DE PÜRİ: Muzeylər və art-bazar dünyasında
adamların çoxu, o cümlədən mən də rəssam
kimi fəaliyyətə başlamışam. Həmin
rəssamların çoxu bunu etiraf etmir. Mən
düşünürəm ki, rəssamlıq insana
dünyanı görməyi öyrədir.
LEYLA ƏLİYEVA:
Mən rəsm qalereyalarında və muzeylərdə saatlarla ola bilərəm. Teyt Muzeyində, Milli Qalereyada
eyni şəklə saatlarla baxa bilərəm.
SİMON
DE PÜRİ: Eşitmişəm, Sizin şairliyiniz də
var?
LEYLA ƏLİYEVA:
Düzdür, şeir yazıram, amma mən şair deyiləm.
Sadəcə olaraq, uşaq yaşlarımdan elə-belə,
özüm üçün şeirlər yazıram. Amma Siz mənim şeirlərimi
oxumamısınız, elə deyilmi?
SİMON
DE PÜRİ: Təəssüflə etiraf etməliyəm ki,
oxumamışam. Amma onu da eşitmişəm
ki, Siz musiqini çox sevirsiniz.
LEYLA ƏLİYEVA:
Mən müxtəlif janrlara aid musiqini dinləməyi
xoşlayıram. Azərbaycanda musiqi sənətinə
həmişə məxsusi rəğbət olmuşdur, bu
gün də belədir. Bizim
muğamlarımız dərin fəlsəfəsi, ənənələri
və tarixi olan xalq musiqisidir.
Digər tərəfdən, yəqin ki, Siz bilirsiniz, biz
"Eurovision" mahnı müsabiqəsində qalib gəlmişik. Bu, bizim
üçün böyük qələbədir.
Növbəti müsabiqəni may ayında biz keçirəcəyik.
Mən həmin müsabiqəni səbirsizliklə
gözləyirəm və biz ona hazırıq.
Bakının memarlığı Azərbaycan
paytaxtının zəngin tarixinin və daxili mənəviyyatının
təcəssümüdür. Bununla əlaqədar,
memarlıqda insanı heyran edən yeni dalğanı da qeyd etmək
istərdim. Bu il Bakıda bir neçə
beşulduzlu otelin, o cümlədən postsovet ölkəsində
ilk "Four Seasons" otelinin açılması
planlaşdırılır. Bu memarlıq
ansamblı çox cəlbedici harmoniyası ilə seçiləcəkdir.
Zahi Hadidin layihələndirdiyi mədəniyyət
mərkəzi isə hələ tikinti mərhələsində
olduğuna baxmayaraq, onun adı indidən əsl memarlıq
şedevri kimi dünya tarixinə düşmüşdür.
Beləliklə, bu il bizim üçün
həqiqətən çox həyəcanlı dövrdür.
SİMON
DE PÜRİ: İncəsənətin bu müxtəlif
formaları - təsviri incəsənət, memarlıq, musiqi, ədəbiyyat,
hətta moda - bütün bunlar Sizin "Baku" jurnalında
cəmlənir. Müxtəlif sahələr arasında
bütün süni hədlər aradan qalxır və Sizin jurnalınız bu ruhu əks etdirir.
LEYLA ƏLİYEVA:
Biz bu jurnalı dörd il bundan əvvəl
Moskvada nəşr etməyə başlamışıq. Belə bir jurnal yaratmaq mənim arzum idi və nəticə
etibarilə o, böyük uğur qazandı. Jurnalda mədəniyyət, musiqi, incəsənət,
tarix və insanlar barədə - təkcə Azərbaycanda
tanınmış adamlar barədə deyil, həm də
maraqlı həyat tarixçələri olan adi insanlar haqqında
söhbət açılır. Bu nəşr
çox adamın xoşuna gəldi, ona görə də mən
jurnalın ingilisdilli versiyasını yaratmağı qərara
aldım.
Biz jurnalın ingilisdilli versiyasını "Konde
Nast" ilə birgə nəşr edirik, çünki onlar
bu ideyanı dərhal başa düşdülər. Jurnal "Baku"
adlansa da, təkcə Bakı haqda deyil. Səmimi
deyirəm, onun hər buraxılışı bir növ incəsənət
əsəridir. Biz jurnalın hər
buraxılışında müxtəlif rəssamları
oxuculara təqdim etməyə, həmin rəssamların
istedadını göstərməyə, oxucuları onların işləri
ilə tanış etməyə çalışırıq.
Jurnalın bir nömrəsində biz cənab
Breynuoşa jurnal üçün xüsusi illüstrasiya
hazırlamağı təklif etdik. Başqa
bir nömrə üçün qraffiti - yaradıcı
küçə rəssamı Riç Simmonsu Bakıya dəvət
etmişik. Bu rəssam Bakıda çox
maraqlı əsərlər yaratmışdır.
SİMON
DE PÜRİ: Bu, müasir mədəniyyətə çox
maraqlı baxışdır. Dəqiq deyə
bilərəm ki, bu, turistlər üçün Azərbaycana
aid soraq kitabçasına oxşamır.
LEYLA ƏLİYEVA:
Mən istəyirəm ki, bu jurnal heç vaxt Bakıda
olmamış və onun barəsində az
bilən adamlar üçün maraqlı olsun.
SİMON
DE PÜRİ: Yəqin deyə bilərəm ki, bu, Bakıya
getmək arzusunu artırır. Siz buna necə nail olursunuz? Sizin bu qədər müxtəlif layihələriniz
var. Yaxşı ideyaları olmaq bir məsələdir, əsas
məsələ isə bütün bu ideyaların necə
gerçəkləşdiyini görməkdir. Siz çox işləyirsiniz?
LEYLA ƏLİYEVA:
Mən tez-tez uçmalı oluram, əsasən də Bakı,
Moskva və London arasında, eləcə də başqa şəhərlərə.
İki övladım var, vaxtımın
çoxunu onların yanında keçirməyə
çalışıram, ona görə bəzən yoruluram.
Lakin xoşladığım məşğuliyyətdən
duyduğum məmnunluq bunun əvəzini çıxır.
Bu gün buraya gəlib sərgini görəndə də belə
oldu - başa düşürəm ki, çəkdiyim əziyyətə
dəyərmiş, ona görə sadəcə olaraq, daha
çox iş görmək istəyirəm. Bu,
adamı o qədər xoşbəxt edir, ona o qədər enerji
verir ki, dayanmaq istəmirsən.
SİMON
DE PÜRİ: Uşaqlarınızın neçə
yaşı var?
LEYLA ƏLİYEVA:
Mənim əkizlərimin üç yaşı təzəcə
tamam olub.
SİMON
DE PÜRİ: Ən böyük arzunuz nədir? Mən bilirəm ki, arzularınızın
çoxunu artıq həyata keçirmisiniz. Lakin elə
bir şey varmı ki, qarşıdakı beş
ildə ona nail olmaq istərdiniz?
LEYLA ƏLİYEVA:
Bizim layihələrimiz və ideyalarımız çoxdur. Biz
İDEA adlanan ətraf mühitin qorunması sahəsində
beynəlxalq dialoq
ekoloji kampaniyasına başlamışıq. Əsas məqsəd Azərbaycanın regionlarında
ətraf mühitin qorunması, gənclərin, o cümlədən
uşaqların maarifləndirilməsidir. Bu
layihənin maraqlı olması üçün biz ətraf
mühitə yaradıcı şəkildə
yanaşmağı qərara almışıq. Məsələn,
may ayında "böyük
beşlik" ilə bağlı maraqlı tədbir
keçirməyi planlaşdırırıq. "Böyük
beşlik" Qafqazda yox olmaq həddinə çatmış
heyvan növləridir - bəbir, qartal, ayı, canavar və
ceyran. Bu ideya Londonda fillərin
paradından sonra yaranmışdır. Biz
təkcə Azərbaycanda deyil, bütün dünyada
yaşayıb-yaradan müxtəlif rəssamlardan həmin
"böyük beşliyi" özlərinin gördükləri
kimi təsvir etmələrini xahiş etməyə
hazırlaşırıq. Ümidvarıq
ki, bu, yox olmaq təhlükəsi qarşısında olan həmin
heyvan növləri barədə təsəvvür
yaradacaqdır. Bizim daha bir layihə
çox qədimlərdə Bakıda, İçərişəhərdə
ucaldılmış Qız qalası ilə
bağlıdır. Qalada təmir işləri
başlayanda məlum oldu ki, orada "uzunqanad" deyilən
quşların 200 yuvası vardır. Biz
Bakıda yaşayan, yayda isə Cənubi Afrikaya köçən
bu quşlar üçün xüsusi yuvalar yaratdıq, əks
halda, təmir işləri ilə əlaqədar, onlar öz
yuvalarını itirərdilər. İşə
yaradıcı şəkildə yanaşmaq üçün rəssamları
dəvət etdik ki, həmin yuvaları bir növ memarlıq
ekvivalentinə çevirək. Beləliklə,
bu layihə ətraf mühit və incəsənət
mövzularını birləşdirir. Bundan
əlavə, indi biz Azərbaycanda çox məşhur olan
"Əli və Nino" romanı üzərində işləyirik.
Biz həmin roman əsasında film çəkməyi
planlaşdırırıq, lakin kino sənayesi mənim
üçün tamamilə yeni fəaliyyət sahəsidir.
Əgər biz bu işi görsək, bu, Azərbaycan
üçün böyük irəliləyiş olacaqdır.
Roman özü çox maraqlıdır, ona
görə ki, bu əsərdə Azərbaycanın müxtəlif
mədəniyyətlərin, dinlərin və ənənələrin
qovuşduğu məkan olduğu göstərilir.
Gördüyünüz
kimi, Siz məndən yaxın beş il
üçün hansı arzularımın olduğunu
soruşanda bu suala həqiqətən cavab verə bilmirəm.
SİMON
DE PÜRİ: Biz tez-tez deyirik: "Əgər bir işi
tamamlamaq istəyirsinizsə, onu işi başdan aşan adama
tapşırın".
LEYLA ƏLİYEVA:
Mənim fikrimcə, insan hansı işlə məşğul
olmasından asılı olmayaraq, ona ürəklə
yanaşmalı və uğur qazanacağına inanmalıdır.
Azərbaycan.-
2012.- 12 aprel.- S. 3.