Müstəqilliyin 20-ci
ildönümü, inkaredilməz uğurlar, vətəndaşların
müraciətlərinə artan diqqət və qayğı
"Ölkədə ictimai-siyasi vəziyyət
çox müsbətdir. Bizim bütün təşəbbüslərimiz
xalq tərəfindən dəstəklənir.
Əslində, bizim siyasətimiz xalq
siyasətidir".
İlham ƏLİYEV
Bundan əlavə,
"Bakı şəhərində Balaxanı Sənaye
Parkının yaradılması haqqında" Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2011-ci il 28 dekabr tarixli sərəncamı
ilə məişət tullantılarının emalı (təkrar
emalı) və xidmət müəssisələrinin
yaradılması qərara alınmış, bununla əlaqədar
müvafiq tapşırıqlar verilmiş, bu işin təşkili
üçün Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Ehtiyat
Fondundan ilkin olaraq 2 milyon manat vəsait
ayrılmışdır.
Hələlik
bu sahədə vətəndaşları narahat edən məsələlər
tam aradan qaldırılmamışdır. Şəhərin
bir çox yerlərində tullantılar vaxtında
daşınmır, ətraf mühit çirkləndirilir.
2011-ci ildə Prezident Administrasiyasına həmin mövzuda fərdi
və kollektiv müraciətlər daxil olmuşdur. Bu
müraciətlərdə ticarət və iaşə obyektləri
tərəfindən ətraf mühitin çirkləndirilməsindən,
bəzi yerlərdə antisanitariya vəziyyətinin
yaranmasından narazılıq bildirilir. Bu da bilavasitə
müvafiq qurumların öz funksiyalarını
lazımınca yerinə yetirməməsindən, onların fəaliyyətinə
nəzarətin zəif olmasından irəli gəlir.
Kənd təsərrüfatına
dair müraciətlərdə vətəndaşlar bu sahəyə
göstərilən dövlət qayğısından
razılıq bildirir, eyni zamanda, aqrolizinq və
heyvandarlıqla bağlı kreditlərin daha çox verilməsi,
respublikanın quş ətinə tələbatının
daxili istehsal hesabına təmin edilməsi, xaricdən gətirilən
geni modifikasiya olunmuş məhsulların, o cümlədən
kartofun, tərəvəzin, üzümün miqdarının
azaldılması, yerli və ekoloji cəhətdən təmiz
sortlara üstünlük verilməsi, bu sortların
seleksiyasına daha diqqətlə yanaşılması, Azərbaycanın
ənənəvi məhsullarının istehsalının daha
geniş miqyasda təşkil olunaraq onların Azərbaycan
markası ilə dünya bazarlarına
çıxarılması məsələləri barədə
fikirlərini bildirirlər.
Yeri gəlmişkən
qeyd etmək lazımdır ki, respublika Prezidentinin kənd təsərrüfatına
daimi qayğısı öz nəticəsini verir, ölkənin
ərzaq təhlükəsizliyi uğurla təmin edilir, bu sahənin
daha sürətli inkişafına zəmin yaradılır və
dövlət başçısının göstərdiyi
kimi, görülən tədbirlər kənd təsərrüfatının
uzunmüddətli, dayanıqlı inkişafını təmin
edəcəkdir. Cənab Prezident Azərbaycanda istehsal olunan məhsulların
təbiiliyini yüksək qiymətləndirərək deyir:
"Bu bizim böyük sərvətimizdir. Biz bunu
qorumalıyıq. Biz kənd təsərrüfatının
inkişafını, xüsusilə meyvə-tərəvəz
sahəsindəki inkişafını da keyfiyyəti itirmədən
aparmalıyıq".
Torpaq məsələləri
barədə müraciətlər əvvəlki ilə nisbətən
artmışdır. Bu müraciətlərin çoxunda fərdi
ev tikintisi, kənd təsərrüfatı, habelə
sahibkarlıq fəaliyyəti üçün torpaq
ayrılması və sair məsələlərin həllinə
kömək göstərilməsi xahiş olunur. Lakin il ərzində
bu mövzuda daxil olan müraciətlərin bir qismi pay
torpaqlarının bölünməsində yol verilən
nöqsanların ləng aradan qaldırılması, kadastr
planlarında pay torpaq sahələrinin
sürüşdürülməsi, vətəndaşların
uzun illər istifadə etdikləri torpaq sahələrinin bəzi
yerli icra orqanları və bələdiyyələr tərəfindən
başqa şəxslərə verilməsi, kredit
ayrılması üçün bu torpaqların girov kimi qəbul
edilməməsi barədədir.
Torpaq məsələlərinə
dair daha çox müraciət Bakı şəhərinin Sabunçu
rayonundan, Yevlax, Astara, Balakən, Gədəbəy,
Göyçay, Masallı, Samux, Şamaxı, Şəmkir
şəhər və rayonlarından daxil olmuşdur. Onlardan əsaslı
müraciətlərin əksəriyyəti müsbət həll
olunmuş və vətəndaşlar buna görə öz
minnətdarlıqlarını bildirmişlər.
Təhsil məsələlərinə
dair müraciətlərin sayında ali məktəblərdə
təhsil haqqı və orta təhsil məsələləri
üstünlük təşkil edir. Test imtahanları və
xaricdə təhsillə bağlı məsələlər
üzrə müraciətlərin sayı isə xeyli
azalmışdır. Eyni zamanda, vətəndaşlar məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin, xüsusilə körpələr
evlərinin, uşaq bağçalarının
azlığından narazılıq bildirir, şəhər və
rayonlardakı uşaq yaradıcılıq mərkəzlərinin
maddi-texniki bazasının genişləndirilməsini xahiş
edirlər. Azərbaycan Respublikası Prezidentinin məktəbəqədər
uşaq müəssisələrinin inkişafı ilə
bağlı 2011-ci il dekabrın 27-də imzaladığı sərəncamla
Təhsil Nazirliyinin tabeliyində olan bu müəssisələr
yerli icra hakimiyyəti orqanlarının, Bakı və Gəncə
şəhərlərində isə şəhər icra
hakimiyyətlərinin tabeliyinə verilmiş, bununla əlaqədar
təkliflər verilməsi respublika Nazirlər Kabinetinə
tapşırılmışdır. Sözsüz ki, bu sahədə
görülən tədbirlər vətəndaşları
narahat edən məsələlərin yaxın vaxtlarda aradan
qaldırılmasına kömək edəcəkdir.
Əhalinin
böyük əksəriyyətinin vaxtaşırı
rastlaşdığı səhiyyə məsələləri
ilə əlaqədar müraciətlərdə əsasən
pulsuz dərman preparatlarının verilməsinə, mürəkkəb
cərrahiyyə əməliyyatlarının
aparılmasına kömək göstərilməsi ilə
yanaşı, bəzi tibb müəssisələrində yol
verilən neqativ hallar barədə məlumat verilir, xüsusilə
ayrı-ayrı özəl klinikalarda həkimlərin, o
cümlədən xaricdən dəvət olunmuş həkimlərin
günahı üzündən xoşagəlməz halların
baş verməsindən şikayətlər də edilir. Belə
müraciətlər ciddi araşdırılmış, bu
cür hallara yol vermiş yerli və xarici həkimlərin
lisenziya və müqavilələri ləğv edilmiş, hətta
hüquq-mühafizə orqanları tərəfindən onlar
barəsində cinayət işləri də
qaldırılmışdır.
Sosial
müdafiə məsələlərinə dair müraciətlərin
çox hissəsi sosial yardım və müavinətlərin
verilməsi, işlə təmin olunma, əmək mübahisələri,
qanunsuz işdən çıxarılma, əmək
müqavilələrinin bağlanmaması, yaxud əməkhaqqının
real məbləğdən az göstərilməsi,
bunların da sonradan vətəndaşların pensiya təminatında,
sosial müavinətlərin alınmasında çətinliklər
törətməsi barədədir. Təkcə keçən
il 2807 vergiödəyicisinin 5207 nəfər vətəndaşı
şəxsi əmək müqaviləsi bağlamadan işlətməsi
faktları aşkar edilmişdir. Bu şəxslər işdən
azad edilərkən öz hüquqlarını qoruya bilmir, həmin
müəssisələr vergidən yayınır, həmçinin
işsizlik faizini artırırlar. Vətəndaşlar
"Qaraqum Holdinq", "Rapid Soluşn",
"Şabran-Broyler", "Azəri Retail" MMC-lərin,
Şirvan Meyvəçilik Mərkəzinin,
"Xuaşen" firmasının və digər müəssisələrin
belə hallara yol verdiklərini bildirirlər.
Sosial
müdafiə məsələlərinə dair müraciətlərin
yaranmasının əsas səbəblərindən biri bu
işlə məşğul olan yerli qurumların
süründürməçiliyə yol verməsidir.
Elektrik
enerjisi, qaz təchizatı mövzusunda müraciətlərə
gəldikdə qeyd etməliyik ki, əvvəlki illərdən
fərqli olaraq, elektrik sayğaclarının
quraşdırılması barədə müraciətlər
azalsa da, qaz sayğaclarının quraşdırılması
və əsassız cərimələrin kəsilməsi ilə
əlaqədar müraciətlərin sayı
artmışdır. Bəzi yerlərdə məişət
qazının aşağı təzyiqlə verildiyi və
smart-kart tipli sayğaclara ödənişin həyata
keçirilməsində problemlər olduğu bildirilir.
Keçən
il Prezident Administrasiyasına kreditlərlə bağlı
müraciətlərin də sayı az olmayıb. Bunların əksəriyyəti
ticarət obyektlərinin tikilməsi və genişləndirilməsi,
kənd təsərrüfatının müxtəlif sahələrinin
inkişaf etdirilməsi, 25 faizdən çoxu isə mənzil-məişət
şəraitinin yaxşılaşdırılması
üçün vətəndaşlara ipoteka kreditlərinin
verilməsində olan problemlər barəsindədir. İl ərzində
2 min nəfərə 77 milyon manatdan artıq ipoteka krediti
verilməsi müsbət qiymətləndirilsə də, vətəndaşlar
bu kreditlərin faizinin və
ilkin ödəniş məbləğinin daha aşağı
olmasını istəyirlər. Ümumiyyətlə, ipoteka
kreditlərinin alınmasında əsas çətinlik ilkin
ödəniş məbləğinin yüksək
olmasıdır. Hazırda bəzi qurumlarda, məsələn,
ARDNŞ-də işçilərin mənzil şəraitinin
yaxşılaşdırılması üçün daha
güzəştli şərtlərlə kredit verilməsi
praktikası tətbiq olunur.
Qeyd etmək
lazımdır ki, ölkə Prezidentinin sahibkarlıq məsələlərinə
böyük diqqət yetirməsi nəticəsində təkcə
2011-ci ildə Sahibkarlığa Kömək Milli Fondunun vəsaitləri
hesabına 1643 sahibkara 138 milyon manat güzəştli kredit
ayrılıb. Bunun 75 faizi regionlara, 25 faizi Bakıətrafı
qəsəbələrə verilmiş və həmin kredit
hesabına 5110 yeni iş yeri açılmışdır.
2010-cu ilə nisbətən güzəştli kreditlərin həcmi
31 faiz artmış, aqrar sektora, o cümlədən
"Aqrolizinq" ASC-yə 35 milyon manat, Kənd Təsərrüfatı
Nazirliyi yanında Kənd Təsərrüfatı Kreditləri
üzrə Dövlət Agentliyinə 10 milyon manat vəsait
ayrılmışdır. Əvvəllər verilmiş və
geri qaytarılan 4 milyon manat da yenidən güzəştli
şərtlərlə, yəni 5 illiyə 7 faizlə
verilmişdir.
Ötən
il kənd təsərrüfatının inkişafına
ayrılan kreditlər xeyli artsa da, respublikanın bölgələrindən
daxil olan müraciətlərdən məlum olur ki,
sahibkarları narahat edən əsas məsələlər bu
işdə süründürməçiliyə və bəzi
banklar tərəfindən neqativ hallara yol verilməsidir.
Sahibkarların
problemi təkcə kreditlərlə əlaqədar deyil.
Dövlət başçısının sahibkarlar
üçün normal şərait yaradılması barədə
vaxtaşırı verdiyi tapşırıq və tövsiyələrə
baxmayaraq, hələ də müxtəlif qurumlar tərəfindən
onların işinə müdaxilələr edilməsi
hallarına təsadüf olunur. Bilavasitə sahibkarlıq fəaliyyətinə
törədilən maneələrlə əlaqədar Bakı
şəhəri və onun rayonlarından, Gəncə, Lənkəran,
Balakən, Lerik, Saatlı, Salyan, Şamaxı, Ucar şəhər
və rayonlarından daxil olan müraciətlərin sayı az
olmamışdır.
Vətəndaş müraciətlərinə
baxılmasında şəffaflıq və nəzarət
neqativ hallara qarşı
mübarizənin açarıdır
2011-ci il həm
də vətəndaşların müraciətlərinə
baxılmasında şəffaflığın və nəzarətin
artırılması, cəmiyyətdə neqativ hallara
qarşı mübarizənin gücləndirilməsi ili kimi
yadda qalacaqdır. Bu baxımdan vətəndaşların
qaldırdıqları məsələlərə, onların
ayrı-ayrı qurumlarda, idarə, təşkilat və müəssisələrdə
yol verilən neqativ hallar barədə müraciətlərinə
daha diqqətlə yanaşılmış, il ərzində
müraciətlərə nəzarətlə baxılmasına
xüsusi əhəmiyyət verilmişdir. Prezident
Administrasiyasında müraciətlərə nəzarətlə
baxılması əvvəlki ilə nisbətən xeyli
artmış, xüsusilə şikayətlər daha çox
nəzarətə alınmışdır.
İdarəetmənin
digər sahələrində olduğu kimi, müraciətlərə
baxılmasında da ən səmərəli vasitələrdən
biri nəzarət işinin düzgün təşkilidir və
əslində, müraciətlərin özü də ictimai nəzarət formalarından
biridir. Ölkə Prezidenti bütün sahələrdə
ictimai nəzarətin artırılmasını tələb
edərək Nazirlər Kabinetinin 2011-ci ilin birinci
yarısının yekunlarına həsr olunmuş iclasında
demişdir: "Mən həmişə insanlarla təmasda
olan zaman müraciət edirəm ki, xoşagəlməz hallar
haqqında məlumatlar versinlər. Azərbaycanda ümumiyyətlə,
bütün sahələrdə ictimai nəzarət daha da
güclü olmalıdır".
Cənab
Prezidentin ardıcıl və qətiyyətli mövqeyi öz
nəticələrini vermiş və bütün sahələrdə
nizam-intizam xeyli möhkəmlənmiş, vətəndaşların
müraciətlərinə nəzarət qaydasında
baxılması nəticəsində bu müraciətlərin əksəriyyətində
qaldırılan məsələlər müsbət həll
edilmişdir. Bunlardan bir qismi vəzifəli şəxslərin
fəaliyyətindən narazılıqlarla əlaqədar
olmuşdur. Nəzarətə alınmış müraciətlərə
baxılması nəticəsində Ədliyyə, Daxili
İşlər, Fövqəladə Hallar, Nəqliyyat, Kənd
Təsərrüfatı, Təhsil, Səhiyyə nazirliklərində,
"Azərenerji", "Bakıelektrikşəbəkə"
ASC-lərdə və başqa təşkilatlarda 34 nəfər vəzifəli şəxs
vətəndaşlarla münasibətdə etik davranış
qaydalarını pozduqlarına, süründürməçiliyə,
vəzifə səlahiyyətlərindən sui-istifadəyə,
müraciətlərin araşdırılmasında səhlənkarlığa
yol verdiklərinə görə vəzifəsindən kənarlaşdırılmış,
35 nəfər barəsində inzibati tənbeh və ya intizam
məsuliyyəti tədbirləri
görülmüşdür.
2011-ci ildə
vətəndaşların qəbulu və müraciətlərinə
baxılması məsələləri mərkəzi icra
hakimiyyəti orqanlarında keçirilmiş kollegiya və
idarə heyəti iclaslarında, müşavirələrdə
344 dəfə müzakirə edilmiş, yol verilən
nöqsanlara görə 1588 nəfərə intizam tənbehi
tətbiq olunmuş, o cümlədən "Azərenerji"
ASC-də 58 nəfər, Ekologiya və Təbii Sərvətlər
Nazirliyində 28 nəfər, Əmək və Əhalinin
Sosial Müdafiəsi Nazirliyində 15 nəfər, Rabitə və
İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyində 2 nəfər, Gənclər
və İdman Nazirliyində 1 nəfər, Əmlak Məsələləri
Dövlət Komitəsində 2 nəfər olmaqla,
ümumilikdə 106 nəfər işdən azad edilmişdir.
Yerli icra hakimiyyəti orqanlarının şura iclaslarında
isə bu məsələlər 525 dəfə müzakirə
olunmuş, 251 nəfər barədə intizam tənbehi tətbiq
edilmişdir. Bütövlükdə bu məsələlər
mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanlarında 869 dəfə
müzakirə olunmuş, 1839 şəxs barəsində
müxtəlif intizam tənbehi tədbirləri
görülmüşdür.
Şöbə
tərəfindən vətəndaşların müraciətlərinə
baxılmasında nəzarətin ən müxtəlif
formaları həyata keçirilir. Ayrı-ayrı vətəndaşların
müxtəlif problemlər və
qarşılaşdığı maneələr barədə
müraciətlərinə nəzarət qaydasında
alınmış cavablar hərtərəfli təhlil olunur, əgər
bu mövzuda verilən cavablar qaneedici olmursa, yaxud ziddiyyətli
olursa, məsələ tam həll edilib cavab verilənədək
nəzarətdə saxlanılır, bəzi hallarda yerində
araşdırılır, lazım gəldikdə, vətəndaşlar
fərdi qəbula dəvət edilir, yaxud onlarla əlaqə
saxlanılır və ümumiləşdirmələr
aparılır. Nəzarətə götürülmüş
müraciətlərin 35 faizi müsbət həll olunmuş,
19 faizi icraya yönəldilmiş, 17 faizinə müvafiq
izahatlar verilmiş, 10 faizi qismən həll edilmiş, 10 faizi əsassız
sayılmış, 9 faizinin həlli dövlət
proqramlarında nəzərdə tutulmuşdur.
Nəzarətin,
ümumiyyətlə, müraciətlərə
baxılmasının nəticəsi o zaman səmərəli
olur ki, onların yaranma səbəbləri aradan
qaldırılır. Bəzi hallarda müraciətlərin
sayından asılı olmayaraq, qaldırılan problemin
xarakterik olduğu nəzərə alınaraq bu müraciətlər
əsasında həmin məsələ barədə
müvafiq araşdırmalar aparılır. Bu, problemin əsaslı
şəkildə həllinə şərait yaradır. Məsələn,
keçən ilin əvvəllərində
sürücülük vəsiqəsi almaq üçün tələb
edilən sağlamlıq haqqında arayışın Bakı
şəhərində yalnız bir poliklinikada verilməsi barədə
müraciətləri göstərmək olar. Müraciətlərdə
bunun böyük növbələrə səbəb
olduğu, eyni zamanda, çoxsaylı avtomobillərin həmin
poliklinikanın ətrafına yığışaraq şəhərdə
tıxaclar yaratdığı, növbələrdən
sui-istifadə edildiyi göstərilirdi. Həmin məsələ
birdəfəlik həll olunmuş, Səhiyyə Nazirliyinin əmri
ilə vətəndaşların belə arayışları
yaşadıqları rayon üzrə müəyyən
edilmiş poliklinikadan alması təmin edilmişdir. Yaxud
avtomobillərin texniki baxışdan keçirilməsi ilə
əlaqədar müraciətlərdə də bu sahədə
müəyyən problemlərin olduğu bildirilirdi. Avtomobil
sahiblərinin qarşılaşdıqları problemləri
aradan qaldırmaq üçün artıq Zabrat qəsəbəsində
müasir tələblərə cavab verən Avtomobillərə
Texniki Baxış Mərkəzi yaradılmış, bu
işin operativ həyata keçirilməsi təmin
edilmişdir.
Vətəndaşları
narahat edən məsələlərdən biri də istilik təchizatı
ilə bağlıdır. Müəyyən edilmişdir ki,
bir çox binaların istilik sisteminin "Azəristiliktəchizat"
ASC və mənzil-istismar idarələri tərəfindən
bərpa edilməsində yaranan problemlərdən biri də
odur ki, vaxtilə ayrı-ayrı vətəndaşlar mənzillərin
təmiri zamanı binadaxili istilik xətlərini ləğv
etmiş, indi isə mənzillərin içindən keçən
bu xətlərin bərpasına, bununla da başqa mərtəbələrdə
yaşayan sakinlərin istiliklə təmin olunmasına
maneçilik törədirlər. Dövlət tərəfindən
qazanxanaların və köhnə istilik xətlərinin bərpası
üçün xeyli vəsait ayrılmasına baxmayaraq, hələ
də Bakıda, digər şəhər və rayonlarda bu
problemin axıradək həll edilməməsi halları
mövcuddur.
Prezident
Administrasiyasına şəhər və rayon icra hakimiyyəti
başçılarının yerli nümayəndələrinin
fəaliyyəti haqqında daxil olan müraciətlərə
baxılması göstərir ki, vətəndaşlar bəzi
kənd və qəsəbə nümayəndələrindən,
mənzil-istismar sahələrindən, digər idarə, təşkilat və
müəssisələrdən lazımi sənədlərin
alınmasında laqeydlik, süründürməçilik və
çətinliklərlə üzləşirlər. Belə
müraciətlər Sabunçu rayonunun Maştağa,
Suraxanı rayonunun Hövsan, Nizami rayonunun Keşlə qəsəbələrindən,
Lənkəran rayonunun Biləsər, Biləsuvar rayonunun Bəydili,
Amankənd, Cəlilabad rayonunun Boyxanlı, Sövtüklü,
Tovuz rayonunun Dondar Quşçu, Gədəbəy rayonunun
Arıqdam, Mormor, Söyüdlü, Lerik rayonunun Hamarat,
Çayrud, Lərmərud, Saatlı rayonunun Məmmədabad,
Daşkəsən rayonunun Bayan, Əmirvar, Zinzahal kəndlərindən
daxil olmuşdur. Vətəndaşlar oxşar hallarla başqa
şəhər və rayonlarda da rastlaşırlar.
Bu
müraciətlərin bir qismi müvafiq qurumlar tərəfindən
araşdırılaraq həmin şəxslər barəsində
intizam tənbehləri görülmüş və onların
bir çoxuna sonuncu xəbərdarlıq edilmişdir.
2011-ci ildə
daxil olan müraciətlərin kənd və qəsəbələr
üzrə təhlili göstərir ki, bəzi şəhər
və rayonların əksər qəsəbə və kəndlərindən,
digərlərinin isə bir qisim yaşayış məntəqələrindən
bilavasitə Prezident Administrasiyasına müraciətlər
daha çox daxil olur. Bunlardan Lerik rayonunun Orand, Molalan, Şinəband,
Küsəkəran, Ağcabədi
rayonunun Aşağı Avşar, Avşar, Hindarx, Zərdab
rayonunun Bıçaqçı, Körpükənd, Kürdəmir
rayonunun Axtaçı, Carlı, İmişli rayonunun Məzrəli,
Cavadxanlı, Qaraqaşlı kəndlərini, Qaradağ
rayonunun Qızıldaş, Sahil qəsəbələrini
göstərmək olar.
Sabunçu rayonundan olan bütün müraciətlərin
isə 32,6 faizi Bakıxanov qəsəbəsindəndir.
Şəhər
və rayon İHB-lərinin qəsəbə və kəndlər
üzrə nümayəndələri ilə bərabər,
yerli bələdiyyələrin də vətəndaşların
gündəlik qayğılarının və problemlərinin
həllində rolu böyükdür. Lakin bu orqanların bir
qismi hələ də öz işlərini müasir tələblər
səviyyəsində qura bilmir, vətəndaşların bu
barədə yuxarı orqanlara, o cümlədən Prezident
Administrasiyasına müraciətləri daxil olur. Bələdiyyələrin
fəaliyyəti haqqında müraciətlər Lənkəran,
Bərdə, Binəqədi, Cəlilabad, Gədəbəy,
Göyçay, Saatlı, Şamaxı, Tovuz şəhər və
rayonlarından daha çox daxil olmuşdur. Xatırladaq ki, Ədliyyə
Nazirliyinin Bələdiyyələrlə İş Mərkəzi
bələdiyyələrin fəaliyyətinə nəzarəti
ildən-ilə gücləndirir və təkcə 2011-ci ildə
690 bələdiyyə sədri barəsində inzibati xəta
protokolları tərtib edərək məhkəmələrə,
28 bələdiyyə sədri barəsində isə işləri
prokurorluq orqanlarına göndərmiş, 4300 hektar
torpağın qanunsuz ayrıldığını aşkar edərək
onun geri qaytarılmasını təmin etmişdir.
Qeyd etmək
lazımdır ki, bir çox hallarda mərkəzi və yerli
icra hakimiyyəti orqanları vətəndaşların
qaldırdıqları problemlərin kökünü
axtarıb tapmağa çalışır və onları
operativ aradan qaldırırlar. Məsələn, pensiya və
təqaüdlərin bankomatlar vasitəsilə ödənməsinə
başlandıqdan sonra respublikanın müxtəlif bölgələrində,
hətta Bakı ətrafındakı bəzi
yaşayış məntəqələrində bunun
yaşlı və ahıl adamlar üçün müəyyən
problemlər yaratdığı bildirilirdi. Əhalisi az olan
ucqar kəndlərdə daimi bankomat qurulması məqsədəuyğun
olmadığından son vaxtlar bunun üçün səyyar
bankomatlardan istifadə olunmasını təqdirəlayiq hal
hesab etmək olar. Burada əsas məsələ odur ki, vətəndaşları
narahat edən problemin həlli üçün istək və
məsuliyyət hissi olsun.
Nəzarət
işinin əsas prinsiplərindən biri də odur ki, vətəndaşın
müraciətinə laqeydlik göstərilməsin, qanuna zidd
olaraq onun şikayəti hərəkətlərindən
narazılıq bildirilən vəzifəli şəxsə
göndərilməsin, qaldırılan məsələ sonadək
obyektiv araşdırılıb müvafiq tədbir görülsün, müraciətin
baxılmasını nəzarətə götürən
şəxsə və vətəndaşa əhatəli cavab
verilsin. Bəzi hallarda daxil olan müraciətlər sübut
edir ki, əvvəlki müraciət sonadək
araşdırılmır, yaxud ona başdansovdu cavablar verilməklə
iş bitmiş hesab olunur. Təbiidir ki, belə hallar məsələnin
həllinə maneçilik törədir və vətəndaşların
haqlı narazılığına səbəb olur.
Respublika
Nazirlər Kabinetinin 2012-ci il yanvarın 16-da keçirilən
iclasında Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev
qəbul olunmuş bütün proqramların və verilmiş
tapşırıqların icrasına nəzarət məsələləri
üzərində xüsusi olaraq dayanmışdır. O,
Bakıətrafı qəsəbələrin sosial
infrastrukturunun yaxşılaşdırılmasına dair
qarşıya qoyulmuş vəzifələrin vaxtında və
yüksək keyfiyyətlə yerinə yetirilməsini tələb
edərək demişdir: "Mən, ümumiyyətlə, hər
bölgədə işlərin gedişatını
yoxlayıram. Bəzi hallarda bölgələrə hər
gün getmək mümkün deyildir, amma burada - Bakıda hər
gün getmək olar. Həftədə bir dəfə
özüm gedib yoxlayacağam və elə olmalıdır ki,
mən razı qalım. Mən deyəndə, xalq razı
qalsın. Xalq razı qalırsa, mən də razı
qalacağam". Cənab Prezident görülən işlərə
qiymət verərək bildirmişdir: "Bəzi hallarda tələskənliyə
yol verilmişdir, biz keyfiyyətdə uduzmuşuq. Ancaq nəzarət
çoxpilləli olmalıdır. Son nəzarəti mən
özüm aparacağam. Ona görə indidən deyirəm
ki, bu məsələ ilə məşğul olan
bütün qurumlar və podratçılar, iş
icraçıları məsuliyyətlə yanaşsınlar.
Kim keyfiyyətsiz iş görəcəksə, əgər bu
şirkətdirsə, gedib qüsurlarını öz
hesabına bərpa edəcəkdir. Əgər dövlət
qurumudursa, onda ciddi cəzalandırılacaqdır".
Elektron müraciətlər və
elektron xidmətlər dövlət-vətəndaş
ünsiyyətinin müasir formasıdır
Vətəndaşların
dövlətlə ünsiyyətinin müasir formaları
getdikcə təkmilləşir, dünyada tətbiq olunan
innovasiya texnologiyalarının imkanlarından geniş istifadə
olunur. İndiki dövrün əsas ünsiyyət forması
olan elektron informasiya vasitələri insanların gündəlik
həyatının tənzimlənməsində getdikcə
daha böyük rol oynayır.
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev Azərbaycanın
inkişaf strategiyasının əsas istiqamətlərindən
birini ən yeni texnologiyaların tətbiqində görərək
hələ ulu öndər Heydər Əliyevin ölkəyə
rəhbərlik etdiyi dövrdə təsdiq olunmuş "Azərbaycan
Respublikasının inkişafı naminə informasiya və
kommunikasiya texnologiyaları üzrə Milli
strategiya"nın və ondan sonra qəbul edilmiş
"Elektron Azərbaycan" proqramlarının müddəaları
çərçivəsində bu sahəyə böyük
diqqət yetirir və onun daha sürətlə tətbiqini tələb
edir.
Artıq
bir neçə ildir ki, Azərbaycanda elektron hökumət
prinsiplərinin həyata keçirilməsi üçün
ciddi işlər görülür, respublikada ən müasir
rabitə və informasiya texnologiyalarının tətbiqinə
geniş meydan verilir. Dünyanın qabaqcıl ölkələrində
tətbiq olunan ən müasir texnologiya və avadanlıqlar gətirilərək
respublikanın bütün şəhərləri, əksər
qəsəbə və kəndləri internet şəbəkəsi
ilə əhatə olunmuş və bu iş gündən-günə
genişləndirilir.
Son məlumatlara
görə, ölkədə internet istifadəçilərinin
sıxlığı 65 faizi, genişzolaqlı şəbəkə
isə 30 faizi ötmüşdür. Bu, ümumdünya orta
göstəricisindən 2 dəfə yüksəkdir. Artıq
Azərbaycanın ilk telekommunikasiya peykinin hazırlanmasına
başlanılıb. Bu iş cari ilin oktyabr ayında başa
çatdırılacaq və növbəti 3 ay ərzində
peyk orbitə çıxarılacaq ki, bu da Azərbaycanın
imkanlarını daha da genişləndirəcəkdir.
Azərbaycan
Respublikası Nazirlər Kabinetinin 2011-ci ilin birinci
yarısının sosial-iqtisadi inkişafının
yekunlarına həsr olunmuş iclasında ölkə
Prezidenti bu məsələni xüsusi vurğulayaraq
demişdir: "Elektron hökumət prinsiplərinə
keçməyimiz korrupsiyaya qarşı mübarizədə
çox təsirli amil olacaqdır. Bütövlükdə
çalışmalıyıq ki, nə qədər
mümkündür məmur-vətəndaş təmaslarını
aradan qaldıraq. İndi internet vasitəsilə, elektron xidmət
vasitəsilə müxtəlif məlumatları da,
arayışları da əldə etmək olar. Qeydiyyat məsələləri
də internet vasitəsilə aparılmalıdır. Mənim
tərəfimdən imzalanmış xüsusi fərmanda
bütün bu məsələlər göstərilibdir. Hər
bir nazirlik və dövlət qurumu həmin fərmana uyğun
olaraq təkliflər verməlidir ki, onların nəzdində
hansı xidmətlər elektron variantda aparılmalıdır.
Bunu heç kim yubatmasın və uzatmasın. Bu fərman və
onun icrası bilavasitə mənim nəzarətim
altındadır. Tezliklə təkliflər verilməlidir.
Ondan sonra daha da ciddi addımlar atılacaqdır".
Dövlət
başçısının
qeyd etdiyi həmin sənəd onun 2011-ci il mayın 23-də
imzaladığı "Dövlət orqanlarının
elektron xidmətlər göstərməsinin təşkili sahəsində
bəzi tədbirlər haqqında" fərmandır. Bu fərmanda
qeyd olunur ki, Azərbaycanın davamlı və dayanıqlı
sosial-iqtisadi inkişafını təmin etmək, dövlət
idarəçiliyini müasir prinsiplər əsasında həyata
keçirmək məqsədilə informasiya və kommunikasiya
texnologiyalarından istifadə olunması dövlət siyasətinin
prioritetlərindən birinə çevrilmiş və bu sahədə
mühüm tədbirlər görülmüşdür.
Burada əsas məqsəd odur ki, modern və çevik idarəetmə
təmin edilsin, dövlət orqanlarının fəaliyyətində
şəffaflıq artırılsın və korrupsiyaya şərait
yaradan hallar aradan qaldırılsın. Respublika Nazirlər
Kabineti 2011-ci il noyabrın 24-də "Mərkəzi icra
hakimiyyəti orqanları tərəfindən konkret sahələr
üzrə elektron xidmətlər göstərilməsi
Qaydaları"nı və "Elektron xidmət növlərinin
Siyahısı"nı təsdiq etmişdir. Siyahıda
müxtəlif qurumların vətəndaşlara göstərməli
olduğu 286 elektron xidmət növü təsdiq
edilmişdir.
Bu fərmanın
icrası ilə əlaqədar Vergilər Nazirliyində
Avtomatlaşdırılmış Vergi İnformasiya Sistemi,
İnternet Vergi İdarəsi, 27 bölgədə vergi ödəyicilərinə
xidmət edən terminallar yaradılmış, daha 10 terminal
tikilməkdədir.
Cənab
Prezidentin tapşırıq və tövsiyələrinə uyğun
olaraq. vətəndaşların ölkə rəhbərinə
müraciət etməsini daha da asanlaşdırmaq
üçün Prezidentin rəsmi internet saytı da xeyli təkmilləşdirilmiş,
saytda ən müasir dizaynla respublikanın interaktiv xəritəsi
yerləşdirilmiş, saytın "Müraciətlər"
xanasında "Dövlət orqanlarına müraciət etmək"
bölməsi açılmış, linklər vasitəsilə
hər bir dövlət orqanının rəsmi saytının
"Müraciətlər" səhifəsinə keçid
imkanı yaradılmışdır.
Vətəndaşlar
bu bölmə vasitəsilə indi istədiyi dövlət
orqanına birbaşa müraciət etmək, eyni zamanda, həmin
orqanların vəzifəli şəxslərinin qəbul
günlərini öyrənmək imkanı əldə
etmişlər. Bundan əlavə, saytda vətəndaşların
müraciətlərinə baxılması məsələlərinə
dair respublika Konstitusiyasının 57-ci maddəsindən
başlayaraq bütün qanunvericilik aktlarının mətni
yerləşdirilmişdir. Hazırda vətəndaşların
uzaq məsafə qət etmədən Prezident
Administrasiyasının struktur bölmələrinin qəbuluna
yazılması üçün saytda "Elektron qəbul"
bölməsi yaradılır və bunun vasitəsilə hər
bir vətəndaş müəyyən olunmuş qrafik üzrə
qəbula elektron poçt vasitəsilə yazılmaq imkanı
əldə edəcəkdir.
2011-ci ildə
vətəndaşlar Prezidentin rəsmi internet saytında
yaradılmış imkanlardan istifadə edərək həmin
sayt vasitəsilə xeyli müraciət göndərmişlər.
Prezidentin saytına gənclərdən daxil olan müraciətlərin
sayı daha çoxdur. 2010-cu ildə vətəndaşlar daha
çox poçt rabitəsindən və faksdan istifadə
edirdilərsə, indi elektron məktub formasından istifadəyə
üstünlük verirlər.
Bu
yaxınlarda Bakıda keçirilən "BakuTel-2011" XVII
Beynəlxalq telekommunikasiya və informasiya texnologiyaları sərgisi
və konfransında 29 ölkənin 250-yə yaxın şirkətinin
iştirak etməsi Azərbaycanda bu sahəyə çox
yüksək əhəmiyyət verildiyini və onun əldə
etdiyi nailiyyətlərin yüksək qiymətləndirildiyini
sübut edir. Konfransda bir daha qeyd olunmuşdur ki, son 10 ildə
Azərbaycan İKT-nin ən çox inkişaf etdiyi ölkələr
sırasındadır. Bu, dünyanın inkişaf etmiş
ölkələrində olduğu kimi, Azərbaycanda da elektron
hökumətin geniş tətbiqinə imkan yaradır.
Artıq Azərbaycanda yaradılmış "Elektron
hökumət" portalına 15-dən çox dövlət
idarəsi qoşulmuş və göstəriləcək
elektron xidmətlərin sayı 60-a
çatdırılmışdır. 2012-ci ilin birinci
yarısında "Elektron hökumət" portalının
işə salınması gözlənilir. Gələcəkdə
yaradılacaq vahid sistem bütün informasiya bazalarına və
müxtəlif qurumlara məxsus belə sistemlərin birləşdirilməsinə,
əhaliyə daha geniş elektron xidmətlər göstərilməsinə,
vətəndaşların bu sistem vasitəsilə heç bir
idarəyə getmədən lazım olan vacib sənədləri
almasına imkan verəcəkdir.
Respublikanın
bir sıra nazirliklərində bu xidmətlərin təşkili
və reallaşdırılması üçün tədbirlər
görülür, texniki imkanlar yaradılır. Məsələn,
Ədliyyə Nazirliyi üzərinə düşən
çoxsaylı, müxtəlif xarakterli elektron xidmətlərin
təşkili üçün bəzi ədliyyə
orqanlarında universal elektron köşklər
quraşdırmışdır ki, həmin köşklər
vasitəsilə vətəndaşlar bir çox xidmətlərlə
yanaşı, dövlət rüsumlarını da ödəmək
imkanı əldə etmişlər.
İnformasiya
və kommunikasiya texnologiyalarından təkcə elektron xidmətlər
göstərilməsi üçün deyil, eyni zamanda, idarəetmənin
tərkib hissələrindən biri olan sənədlərlə
işin yaxşılaşdırılması üçün
də geniş istifadə edilməsi bu gün aktual məsələdir.
Bir sıra
mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanlarında
artıq uğurlu elektron proqramlar hazırlanıb tətbiq
edilmişdir. Bu cəhətdən Suraxanı Rayon İcra
Hakimiyyətinin müsbət işini qeyd etmək
lazımdır. Burada yaradılan "Elektron
icraçı" Avtomatlaşdırılmış İdarəetmə
Sisteminin tətbiqi sənədlərin dövriyyəsini, ən
başlıcası, vətəndaşların müraciətlərinə
baxılmasını xeyli
yaxşılaşdırmışdır. İl ərzində
rayon icra hakimiyyətinə daxil olan 5 minə yaxın
müraciətin və digər sənədlərin həmin
sistemdə işlənməsi və dövriyyəsi keçən
ilin dekabrında Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
yanında Dövlət İdarəçilik Akademiyasında
keçirilən "Səmərəli dövlət idarəçiliyi:
zamanın çağırışları" Beynəlxalq
Konfransının iştirakçıları tərəfindən
də böyük maraqla qarşılanmışdır.
Ötən
ilin əvvəlində bütün mərkəzi və yerli
icra hakimiyyəti orqanlarında vətəndaşların
müraciətlərinə baxılmasının səmərəliliyinin
artırılması üçün onların rəsmi
internet saytlarının yaradılmasını və təkmilləşdirilməsini
başa çatdırmaq barədə Prezident
Administrasiyasının rəhbəri Ramiz Mehdiyevin imzası ilə
müvafiq tövsiyə məktubu göndərilmişdir. Məktubda
hər bir dövlət orqanının rəsmi internet
saytının yaradılması və həmin saytların daim
işlək vəziyyətdə olması, "İnformasiya əldə
etmək haqqında" qanuna uyğun olaraq, əhalini
maraqlandıran ən vacib məlumatların həmin saytlarda
yerləşdirilməsi tövsiyə edilmişdir. 2011-ci ildə
mərkəzi icra hakimiyyəti orqanlarının əksəriyyətində
bu sahədə kifayət qədər işlər
görülmüş, şəhər və rayon icra hakimiyyətlərinin
də rəsmi internet saytları yaradılmış və təkmilləşdirilmişdir.
Lakin bəzi
rayonlarda, o cümlədən Ağstafa, Daşkəsən,
Göygöl, Qazax, Samux, Şabran və Zəngilan
rayonlarında hələ indiyədək rəsmi internet
saytı yaradılmamış, Yevlax, İsmayıllı,
Kürdəmir şəhər və rayonlarında isə rəsmi
internet saytları yaradılsa da, həmin saytlara bir çox məlumatlar
yerləşdirilməmiş, o cümlədən vətəndaşların
qəbulu cədvəlləri əlavə edilməmişdir.
Dövlət - vətəndaş əlaqələri
birtərəfli cığır deyil, ikitərəfli yoldur
Rəhbər
şəxslərin vətəndaşlarla ünsiyyətinin ən
səmərəli forması onları qəbul edərək
sonadək dinləmək, gündəlik problemlərini və
məişət qayğılarını həll etmək Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin
respublikanın bölgələrində olduğu zaman vətəndaşlara
göstərdiyi qayğı və diqqətdən nümunə
götürərək vaxtaşırı hər bir kənddə,
hər bir qəsəbədə, hər bir məhəllədə
onlarla görüşlər keçirmək,
bütövlükdə əhalini narahat edən problemlərin
səbəblərini aradan qaldırmaqdır. Burada əsas
prinsip bundan ibarət olmalıdır ki, vətəndaş, ilk
növbədə, öz yaşadığı kənd və
qəsəbənin, rayonun və şəhərin rəhbərliyinə
inansın, onun problemlərinə laqeyd
yanaşılmayacağına əmin olsun.
Son illərdə
istər Prezident Administrasiyasında, istərsə də mərkəzi
və yerli icra hakimiyyəti orqanlarında vətəndaşların
qəbulunu yaxşılaşdırmaq, onların şifahi
müraciətlərini diqqətlə öyrənərək
operativ tədbirlər həyata keçirmək
üçün xeyli iş görülmüşdür. Bu
barədə yuxarıda verilmiş məlumatlara onu əlavə
etmək olar ki, vətəndaşlar indi müraciət etdikləri
dövlət orqanlarında daha tez qəbula düşə,
öz müraciətlərinə daha tez cavab ala bilirlər.
Artıq İqtisadi İnkişaf, Fövqəladə Hallar,
Vergilər nazirliklərində və digər qurumlarda hətta
vətəndaşların birbaşa videogörüntü
vasitəsilə qəbulu həyata keçirilir. Gələcəkdə
bu şəbəkə daha geniş tətbiq ediləcəkdir.
Prezident
Administrasiyasının Vətəndaşların qəbulu
otağına müraciət etmiş vətəndaşları
narahat edən məsələlərə gəldikdə isə
demək olar ki, bunların əksəriyyəti yazılı müraciətlərdəki
məsələlərlə eynidir.
Yerlərdə
vətəndaşların qəbulunu
yaxşılaşdırmaq üçün hər il mərkəzi
və yerli icra hakimiyyəti orqanlarında qəbul məsələləri
öyrənilir və bu məsələlər barəsində
vaxtaşırı tövsiyələr verilir. Təhlillər
göstərir ki, əksər mərkəzi və yerli icra
hakimiyyəti orqanlarında vətəndaşların qəbulu
həftənin bütün iş günləri, vaxt məhdudiyyəti
qoyulmadan keçirilir, imtiyazlı şəxslərin, o
cümlədən güzəştli kateqoriyadan olan
insanların növbədənkənar qəbulu təmin
edilir, bir qayda olaraq, qrafiklər əsasında yerlərdə
müntəzəm səyyar qəbullar təşkil edilir.
Respublikanın
mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti orqanlarına, idarə,
müəssisə və təşkilatlarına qəbul
üçün müraciət etmiş vətəndaşların
38,6 faizi həmin qurumların rəhbərləri tərəfindən
qəbul edilmişdir.
Mərkəzi
və yerli icra hakimiyyəti orqanlarının demək olar ki,
hamısının rəsmi saytlarında verilən qəbul cədvəllərinin,
habelə bununla əlaqədar Prezident Administrasiyasına daxil
olan yazılı müraciətlərin öyrənilməsi
göstərir ki, bu işdə müsbət irəliləyişlər
olmasına baxmayaraq, nöqsanlar da mövcuddur.
Hələ
də bəzi qurumların qəbul cədvəllərində
qəbul saatları, əlaqə telefonlarının nömrələri
göstərilmir, həftənin bütün iş günləri
qəbul təşkil edilmir, qəbul 2-3 saatla məhdudlaşdırılır,
qəbul cədvəlləri saytlara yerləşdirilmir, yaxud
saytda yerləşdirilmiş qəbul cədvəli ilə rəsmi
təsdiq olunmuş cədvəl bir-birinə uyğun gəlmir.
Bu çatışmazlıqların heç olmasa birinə
Qiymətli Kağızlar üzrə Dövlət Komitəsində,
Dövlət Şəhərsalma və Arxitektura Komitəsində,
Standartlaşdırma, Metrologiya və Patent üzrə Dövlət
Komitəsində, Dövlət Qulluğu Məsələləri
üzrə Komissiyada, "Azərbaycan Hava Yolları" QSC-də,
"Azərsu", "Azneftkimyamaş" ASC-lərdə,
Astara, Bərdə, Binəqədi, Cəbrayıl,
Xızı, Gədəbəy, Kəlbəcər, Qazax,
Sabirabad RİH-lərində rast gəlmək olar.
Vətəndaşların
müraciətlərindən göründüyü kimi, ən
böyük qüsur ondan ibarətdir ki, müəyyən yerlərdə
qəbul cədvəllərinə tam əməl olunmur, vətəndaşları
qəbuluna yazıldıqları qurum rəhbərlərinin əvəzinə
başqaları qəbul edir və nəticədə onlar
öz yaşadıqları şəhər və rayon rəhbərinin,
yaxud mərkəzi icra hakimiyyəti orqanı rəhbərinin
qəbuluna düşmək üçün Prezident Administrasiyasına
müraciət edirlər.
İnanırıq
ki, 2012-ci ildə hər bir mərkəzi və yerli icra
hakimiyyəti orqanında vətəndaşların müəyyən
edilmiş cədvəllər üzrə və bilavasitə
müvafiq şəxslər tərəfindən qəbulu təşkil
ediləcək, onların əsaslı tələbləri həll
olunacaq, heç kəs ümidsiz yola salınmayacaq və vətəndaşlar
vəzifəli şəxslərlə getdikcə daha asan
ünsiyyət yarada biləcək, vəzifəli şəxslərin
vətəndaşla əlaqəsi birtərəfli
cığıra deyil, ikitərəfli yola çevriləcəkdir.
Sənədlər
yaşanan tariximizdir, elektron arxivlər onu daha yaxşı
qoruyar
Dövlət idarəetməsinin tərkib
hissələrindən olan sənədlərlə işin
elektron və ya yazılı formada aparılmasından
asılı olmayaraq, onların düzgün tərtib edilməsi,
icrasına və dövriyyəsinə nəzarət edilməsi,
son nəticədə dövlətin və vətəndaşların
yaşanan tarixi olan hər bir sənədin tariximiz və gələcəyimiz
üçün qorunub saxlanılması vacib məsələlərdən
biridir. Sənədlərin qorunması, eyni zamanda, vətəndaşların
müəyyən sosial məsələlərinin, o cümlədən
gələcəkdə pensiya təminatı üçün
tələb olunan sənədlərin alınmasında,
müxtəlif əmlak və torpaq mübahisələrinin həllində
və sair məsələlərdə böyük əhəmiyyətə
malikdir.
Şəhər
və rayon icra hakimiyyətlərində sənədlərin
qorunması və onların Dövlət Arxivinə təhvil
verilməsi üçün son illər çox iş
görülmüş və bu məsələlərə
müntəzəm nəzarət edilir. Vəziyyətin öyrənilməsi
göstərir ki, əksər şəhər və rayonlarda
2005-2006-cı illərə aid sənədlərin Dövlət
Arxivinə verilməsi, bu işin Milli arxiv fondu haqqında
qanunvericiliyə uyğun təşkili təmin edilmişdir.
Buna misal olaraq, Naxçıvan Muxtar Respublikasının şəhər
və rayonlarını, Naftalan, Şirvan şəhərlərini,
Bakı şəhərinin Nizami, Suraxanı rayonlarını,
Ağdaş, Ağsu, Astara, Biləsuvar, Cəlilabad, Daşkəsən,
Göygöl, Xaçmaz, Xocalı, İmişli, Kəlbəcər,
Kürdəmir, Qəbələ, Qubadlı, Qusar, Lerik,
Neftçala, Oğuz, Saatlı, Samux
rayonlarını göstərmək olar. Lakin Bakı
şəhərinin Binəqədi, Xəzər, Qaradağ,
Yasamal rayonlarında, Gəncə, Mingəçevir və
Yevlax şəhərlərində, Beyləqan, Xızı və
Qazax rayonlarında bu sahədə bəzi qüsurların
olduğu, məlumatların tam olmadığı müəyyən
edilmişdir.
Şəhər
və rayon icra hakimiyyətləri öz ərazilərində
fəaliyyət göstərən ikili tabeli dövlət idarə
və təşkilatlarında da sənədlərin Dövlət
Arxivinə vaxtında təhvil verilməsinə nəzarət etməlidirlər. Bu
iş bəzi şəhər və rayonlarda daha yaxşı
təşkil olunub. Düşünürük ki, hər yerdə
bu məsələlərə diqqət
artırılacaqdır.
Qeyd etmək
lazımdır ki, hələ də Prezident Administrasiyasına
daxil olan bəzi müraciətlərdə Böyük Vətən
müharibəsi iştirakçılarının və arxa cəbhədə
çalışanların təltiflərini və əmək
fəaliyyətlərini, Azərbaycanın ərazi
bütövlüyü uğrunda döyüşmüş
şəxslərin döyüş bölgəsində xidmətini
təsdiq edən sənədlərin, şəhər və
rayon, o cümlədən Bakı Şəhər İcra
Hakimiyyətindən vaxtilə verilmiş qərar və sərəncamların
surətlərinin, müəyyən mülkiyyət mübahisələri
zamanı tələb olunan əmlak və torpaq sənədlərinin,
yaxud sovet dövründə əmək stajlarını təsdiq
edən arayışların alınması zamanı vətəndaşların
çətinliklərlə üzləşdikləri göstərilir.
Burada ən çox müstəqillik illərində ləğv
olunmuş, yaxud özəlləşdirilmiş idarə və
müəssisələrin keçmiş fəhlə və
qulluqçularının müraciətləri narahatlıq
doğurur. Həmin şəxslər pensiya və müavinətlər
almaq üçün sənədlər təqdim edərkən
bəzi hallarda əmək kitabçalarının, yaxud digər
sənədlərinin alınması barədə müraciət
etdikdə, belə idarə və müəssisələrin sənədlərinin
nə müvafiq mərkəzi və yerli icra hakimiyyəti
orqanlarına, nə də yerli arxivlərə təhvil verilmədiyi
aşkar olunur.
Məsələn,
Bakı şəhəri Xəzər rayonu Binə qəsəbəsinin
sakini Sofiya Maqiyeva (Quliyeva) əmək kitabçasını
itirdiyini, 1983-1990-cı illərdə işlədiyi
"Naxçıvan" mehmanxanasının sənədləri
Dövlət Arxivinə təhvil verilmədiyinə görə
arayış ala bilmədiyini, bu səbəbdən ona pensiya təyin
edilmədiyini yazır, Milli Arxiv İdarəsində və digər
dövlət orqanlarında müraciətinə
baxılmamasından narazılıq edir. Bununla əlaqədar
Milli Arxiv İdarəsindən alınan cavabda müəllifin
işlədiyi "Naxçıvan" mehmanxanasının sənədlərinin
nə Milli Arxiv İdarəsinə, nə Bakı
ŞİH-in Mənzil-Kommunal Təsərrüfatı İdarəsinə,
nə də Əmlak Məsələləri Dövlət
Komitəsinə təhvil verilmədiyi, hüquqi varisi olan
"Hyatt Regency" otelində isə əvvəlki
işçilər barədə hər hansı yazılı
və digər formada məlumatın mövcud
olmadığı bildirilir. Təəssüf ki, belə
nümunələr çoxdur və vətəndaşları
haqlı narahat edir.
Bəzi
hallarda sənədlərin vaxtında Dövlət Arxivinə
təhvil verilməməsindən müəyyən neqativ məqsədlər
üçün istifadə edildiyini, hətta onların itirilməsinə
yol verildiyini nəzərə alaraq həm Milli Arxiv İdarəsi,
həm də yerli icra hakimiyyəti orqanları bu məsələlərə
daha ciddi yanaşmalıdırlar.
Hazırda
sənədləşmə işində elektron vasitələrin
geniş tətbiq olunması üçün böyük
imkanlar yarandığına görə elektron arxivlərin
yaradılması aktual məsələyə çevrilir. Bu,
sənədlərin qorunmasını və onlardan istifadəni
xeyli asanlaşdıracaqdır.
Azərbaycanın
yeni inkişaf konsepsiyası qüdrətli və demokratik
dövlət, insanların xoş güzəranı deməkdir
2011-ci ildə ölkəmizin
qazandığı böyük uğurlar və bu
uğurların Azərbaycan xalqının həyatında
yaratdığı müsbət dəyişikliklər,
ölkənin yaxın gələcəkdə sürətli və
dinamik inkişafı üçün təməli qoyulan
böyük layihələr yaşadığımız
2012-ci ilin də yeni qələbələrlə zəngin
olacağına, ölkə iqtisadiyyatının və vətəndaşların
həyat səviyyəsinin daha da yüksələcəyinə
dərin inam yaradır.
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin 2012-ci ildə
qarşıya qoyduğu vəzifələr ulu öndər
Heydər Əliyevin müstəqilliyimizi əbədiləşdirmək
amalını qətiyyətlə həyata keçirmək,
Azərbaycanı dünyanın inkişaf etmiş ölkələri
səviyyəsinə çatdırmaq, onu modernləşdirmək
və ən müasir bir dövlətə çevirmək, ən
başlıcası isə Azərbaycan vətəndaşlarının
yüksək həyat şəraitini təmin etmək qətiyyətindən
irəli gəlir. Ölkə Prezidentinin "Azərbaycan 2020:
gələcəyə baxış" İnkişaf Konsepsiyasının
hazırlanması barədə" 2011-ci il 29 noyabr tarixli sərəncamı
bunu bir daha təsdiq edir. Hazırda ayrı-ayrı sahələr
üzrə həyata keçirilən çoxsaylı
proqramlarla yanaşı, bu Konsepsiya 2020-ci ilədək Azərbaycanın
qarşısına qoyduğu əsas hədəfləri
müəyyənləşdirəcəkdir.
Bu əsas
hədəflərin konturları isə respublika Prezidentinin
ölkə ictimaiyyəti qarşısında
vaxtaşırı etdiyi çıxışlarında öz
əksini tapmışdır. Bunlar ölkəmizdə
demokratiyanın, şəffaflığın daha da
artırılması, qanunun aliliyini təmin edən mükəmməl
mexanizmlərin yaradılması, ölkənin müdafiə
qüdrətinin, iqtisadi, ərzaq və ekoloji təhlükəsizliyinin
təmin edilməsi, innovasiyaların geniş tətbiqi,
qeyri-neft sektorunun inkişafı, yeni sənaye sahələrinin
yaradılması ilə iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi,
istehsal olunan məhsulların rəqabət qabiliyyətinin
yüksəldilməsi, yoxsulluq həddinin minimuma endirilməsi,
orta təbəqənin genişləndirilməsi, insan amilinin
ön plana çəkilməsi, elm, mədəniyyət, təhsil
və səhiyyənin durmadan inkişaf etdirilməsi və digər
vacib məsələlərdən ibarətdir.
Artıq
respublikanın bütün ziyalı və mütəxəssis
elitasının bu Konsepsiyanın hazırlanmasına cəlb
edilməsinə başlanmış və ilin sonuna kimi mükəmməl,
eyni zamanda, real bir Konsepsiyanın hazırlanacağı
heç bir şübhə doğurmur.
Ölkə
Prezidenti respublika Nazirlər Kabinetinin bu ilin yanvarında
keçirilən iclasında 2012-ci ildə dövlət
orqanlarının qarşısında duran vəzifələri
müəyyənləşdirmiş, əhalinin, o cümlədən
sıravi vətəndaşların, güzəştli təbəqənin,
elm və təhsil işçilərinin, hərbi qulluqçuların,
qaçqınların, məcburi köçkünlərin və
başqalarının sosial rifahının daha da
yaxşılaşdırılması, ölkənin beynəlxalq
əlaqələrinin gücləndirilməsi, respublikanın ərazi
bütövlüyünün bərpası üçün
görülən işlərin daha qətiyyətlə davam
etdirilməsi, bir sözlə, bütün məsələlər
barəsində konkret tapşırıqlarını
vermişdir.
Respublika
Prezidenti İlham Əliyev Dünya Azərbaycanlılarının
Həmrəylik Günü və Yeni il münasibətilə
Azərbaycan xalqına təbrikində demişdir: "Mən
tam əminəm ki, 2012-ci ildə də ölkəmizi
yalnız və yalnız uğurlar gözləyir. Bizim
gördüyümüz bütün işlərin məqsədində,
bir daha demək istəyirəm ki, Azərbaycan vətəndaşı,
Azərbaycan ailəsi dayanır".
2012-ci ildə
Azərbaycan bir sıra əlamətdar hadisələrlə
bütün dünyanın diqqət mərkəzində
olacaqdır. Bu ilin artıq ilk günlərindən BMT Təhlükəsizlik
Şurasının qeyri-daimi üzvü kimi onun məsləhətləşmələrində
iştirak edən ölkəmiz may ayında dünyanın ən
mötəbər beynəlxalq təşkilatının Təhlükəsizlik
Şurasına sədrlik edəcəkdir. Həmçinin
Bakıda keçiriləcək "Eurovision" mahnı
müsabiqəsi bütün dünyanın nəzərlərini
ölkəmizə cəlb edəcəkdir. Bundan başqa,
2020-ci ilin Yay Olimpiya Oyunlarını və Paraolimpiya
Oyunlarını keçirmək üçün Bakı
şəhərinin namizədliyinin irəli sürülməsi
ilə əlaqədar olaraq bu il bir sıra tədbirlərin
görülməsi nəzərdə tutulmuşdur.
Ölkə
Prezidenti 2012-ci ildə böyük quruculuq işləri ilə
yanaşı, eyni zamanda, ölkədə korrupsiyaya və
rüşvətxorluğa qarşı mübarizənin davam
etdiriləcəyini, bu sahədə daha böyük işlər
görüləcəyini bildirərək demişdir: "Bu
mübarizə heç vaxt dayanmamalıdır, daim
aparılmalıdır. Bu mübarizənin yaxşı nəticələri
vardır, daha da yaxşı nəticələr ola bilər.
Burada həm cəza tədbirləri, inzibati tədbirlər və
həm də institusional tədbirlər olacaq, sistem xarakterli dəyişikliklər
ediləcəkdir".
Təbiidir
ki, görülən bütün işlər respublika əhalisinin,
ilk növbədə, sıravi vətəndaşların daha
yaxşı yaşamasına, ölkənin inkişafına
daha böyük töhfələr verməsinə,
bütün dövlət orqanlarında vətəndaşların
müraciətlərinə daha diqqətlə
yanaşılmasına, gündəlik həyatda onlar
üçün, ümumiyyətlə, problemlərin
yaranmamasına xidmət edəcəkdir.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin
bu sözlərini heç bir dövlət qulluqçusu,
heç bir vəzifəli şəxs və heç bir vətəndaş
unutmamalıdır: "2012-ci il başlayır. 2012-ci ildə
görüləcək işlər çoxdur. Hamıdan fəallıq,
fədakarlıq, vicdan və qələbə əzmi gözləyirəm".
Süleyman İsmayılov
Azərbaycan.- 2012.- 10 fevral.- S.4-5.