Xocalıdan erməni
təyyarəsi qalxmamalıdır yaxud 20 yaşlı faciə
yaddaşımızın gözü ilə
Qara siyahı
Dönə-dönə deyilmiş və yazılmış bu faciə haqqında həqiqətləri insanların, xüsusən gənclərin diqqətinə çatdırmaqdan yorulmamalıyıq...
1992-ci il fevralın 25-dən 26-na keçən gecə erməni silahlı dəstələri Xankəndidə yerləşdirilmiş 366-cı motoatıcı hərbi alayının köməyi ilə Xocalı şəhərinə hücum etdilər. Əvvəlcə şəhər hər tərəfdən mühasirəyə alındı, sonra isə artilleriya və ağır hərbi texnikadan güclü atəşə tutuldu. Az vaxt ərzində yanğın baş verdi, şəhər tamamilə alova büründü. Şəhərin müdafiəçiləri və yerli əhali başdan-ayağa silahlanmış hərbçilərin və quldur dəstələrinin xüsusi qəddarlıqla həyata keçirdikləri amansız hücumuna davam gətirə bilmədilər. Fevralın 26-sı səhər saat 5-dək qədim Xocalı yer üzündən silindi, əhalisi dəhşətli soyqırımına məruz qaldı...
Erməni vəhşiliyi nəticəsində Xocalı əhalisindən 613 nəfər öldürülmüş, 487 nəfər şikəst olmuş, 1275 nəfər dinc sakin - qocalar, uşaqlar, qadınlar əsir götürülərək, ağlasığmaz işgəncələrə, təhqir və həqarətlərə məruz qalmışlar. 150 nəfərin taleyi hələ də məlum deyildir. Xocalıda öldürülmüş 613 nəfərdən 106 nəfəri qadın, 63 nəfəri uşaq, 70 nəfəri qoca insanlar olmuşlar. Xocalı faciəsində 8 ailə bütövlükdə məhv edilmiş, 24 uşaq hər iki valideynini, 130 uşaq isə valideynlərindən birini itirmişdir. Bu cinayətdə 56 nəfər xüsusi qəddarlıqla və amansızlıqla qətlə yetirilmişdir. Onlar diri-diri yandırılmış, başları kəsilmiş, üzlərinin dərisi soyulmuş, körpə uşaqların gözləri çıxarılmış, süngü ilə hamilə qadınların qarınları yarılmışdır. Ermənilər hətta meyitləri də təhqir etmişlər... Bu, əsl soyqırımı idi. Miqyasına və qəddarlığına görə tarixə düşmüş Xatın, Sonqmi faciələrındən geri qalmırdı...
Onu da xatırlatmalıyıq ki, "qara siyahı" adlandırdığımız bu faktlar Xocalı dəhşətinin tam mənzərəsi deyildir. Erməni vəhşiliyinin qurbanı olmuş yüzlərlə insanın taleyi hələ də "rəsmi məlumat" siyahılarından kənarda qalmaqdadır...
Əcnəbi
jurnalistlərin şahidliyi
20 il öncə baş verən o müdhiş faciənin nəticələrini öz gözləri ilə görüb dəhşətə gələnlər arasında çoxlu sayda əcnəbi jurnalistlər də var idi. Onların hadisə yerindən ötürdükləri operativ xəbərləri dərc edərək dünya ictimaiyyətinə çatdıran mətbuat orqanlarından misallar çəkməyimiz heç də təsadüfi deyil:
"Krua
Eveneman" jurnalı (Paris), 29 fevral 1992-ci il: "Ermənilər Xocalıya
hücum ediblər. Bütün dünya eybəcər hala
salınmış meyitlərin şahidi oldu. Azərbaycanlılar
minlərlə ölənlər barədə xəbər
verirlər".
"Sandi
Tayms" qəzeti (London), 1 mart 1992-ci il: "Erməni əsgərləri
minlərlə ailəni məhv ediblər".
"Tayms"
qəzeti (London), 4 mart 1992-ci il: "Çoxları eybəcər
hala salınıb, körpə qızın ancaq başı
qalıb".
"İzvestiya"
(Moskva), 4 mart 1992-ci il: "Videokamera qulaqları kəsilmiş
uşaqları göstərdi. Bir qadının sifətinin
yarısı kəsilmişdi. Kişilərin skalpları
götürülmüşdü".
"İzvestiya"
(Moskva), 13 mart 1992-ci il: mayor Leonid Kravets: "Mən şəxsən
təpədə yüzə yaxın meyit gördüm. Bir
oğlanın başı yox idi. Hər tərəfdə
xüsusi qəddarlıqla öldürülmüş
qadın, uşaq, qocalar görünürdü".
"Le
Mond" qəzeti (Paris), 14 mart 1992-ci il: "Ağdamda olan
xarici jurnalistlər, Xocalıda öldürülən
qadın və uşaqlar arasında skalpları
götürülən, dırnaqları çıxarılan
3 nəfəri görüblər. Bu azərbaycanlıların
təbliğatı deyil, bu reallıqdır".
"Valer
aktuel" jurnalı (Paris), 14 mart 1992-ci il: "Bu "muxtar
regionda" erməni silahlı dəstələri Yaxın
Şərqdən çıxmışlarla birlikdə
müasir texnikaya, o cümlədən vertolyotlara malikdirlər.
ASALA-nın Suriya və Livanda hərbi düşərgələri
və silah anbarları var. Ermənilər yüzdən
artıq müsəlman kəndlərində
qırğınlar törədərək Qarabağdakı azərbaycanlıları
məhv ediblər".
R.Patrik,
İngiltərənin "Fant men nyus" teleşirkətinin
jurnalisti (hadisə yerində olub): "Xocalıdakı vəhşiliklərə
dünya ictimaiyyətinin gözündə heç nə ilə
haqq qazandırmaq olmaz".
Haşiyə:
Misallardan göründüyü kimi, o zaman Xocalı faciəsini
ermənilər tərəfindən azərbaycanlılara,
bütövlükdə türklərə qarşı
soyqırımı aktı olduğunu ilk təsdiqləyənlər
arasında Fransanın ziyalıları, mətbuat orqanları
da az olmamışdır. Elə olan halda Fransa hökumətinin
(Senatının) bu gün qondarma "erməni
soyqırımını" təsdiqləyən
rüsvayçı qərarına nə ad vermək olar? Belə
unutqanlıq və ikiüzlü siyasət heç kimə,
xüsusən özünü Avropada demokratiyanın
carçısı elan etmiş Fransa kimi dövlətə
başucalığı gətirməz!
Xocalı aeroportu təslim olmadı
Sovet
dönəmində onu "Stepanakert aeroportu"
adlandırırdılar. Dağlıq Qarabağ Muxtar Vilayətinin
paytaxtı Stepanakert (Xankəndi) şəhərinin 18 kilometrliyində
yerləşən bu hava limanı nəinki vilayətin həyatında,
həm də bütün ölkədə mühüm strateji
obyekt sayılırdı. Aeroportun xidmətindən birinci
növbədə erməni separatçıları
faydalanırdılar. Onlar bu liman vasitəsi ilə
dünyanın hər yerinə yol tapır, gələcək
planlarını həyata keçirmək üçün
ekstremist erməni təşkilatları ilə əlaqə
saxlayırdılar. "Gələcək plan" isə hər
vasitə ilə silahlanmaq (istər ideoloji, istərsə də
hərbi cəhətdən) və növbəti dəfə Azərbaycanın ərazisinə təcavüz
etmək siyasətindən ibarət idi. Stepanakert aeroportundan
Yerevana və Rusiyanın şəhərlərinə
uçan təyyarələr təkcə sərnişin
daşımırdılar. Onlar qayıdan başı gizli
şəkildə silah və təxribat materialları gətirirdilər.
Əslində "sülhməramlı missiya" ilə Xankəndi
yaxınlığında yerləşdirilmış 366-cı
motoatıcı alayı da erməni
separatçılarının dəyirmanına su
tökürdü. Əvvəla, nizamnaməyə görə,
bu alayın şəxsi heyətinə yerli əhalinin
nümayəndələrinin qəbulu qadağan idi. Lakin
müxtəlif yollarla bu alaya daxil edilən erməni zabitlərinın
sayı ildən-ilə artmaqda idi. 90-cı illərin
axırlarında, yəni Dağlıq Qarabağ
separatçılarının açıq-aşkar baş
qaldırdığı dövrdə 366-cı motoatıcı
alayında ermənilərin sayı 30 faizi aşırdı. Məhz
bu səbəbdən də münaqişə hallarını
yatırmaq, yerli millətlər arasında dostluğu,
sülhü bərpa etmək missiyasını yerinə yetirməli
olan sovet hərbi qoşun hissəsi ikiüzlü siyasətçilərin
oyuncağına, rüşvətxorluq yuvasına, erməni
ekstremizminin və onların əcnəbi havadarlarının
quluna çevrilmişdi. O zaman Xankəndi aeroportuna enən hərbi
təyyarələrdə 366-cı alayın ünvanına
göndərilən sursat yükündən erməni
separatçılarına "yağlı" pay
ayrılırdı...
1990-cı
ilin sonlarından başlayaraq Dağlıq Qarabağın hava
limanı erməni nəzarətindən
çıxırdı və tədricən
bu proses azərbaycanlıların xeyrinə davam edirdi. Bu, təsadüfi
deyildi. Vilayətin separatçı qüvvələri ölkə
rəhbəri Qorbaçovun ermənipərəst siyasətindən
istifadə edərək quduzlaşmışdılar.
Bir-birinin ardınca Azərbaycan kəndləri
yandırılır, türk əsilli yerli əhali qovularaq
aşağılara doğru sıxışdırılırdı.
Ətraf kəndlərdən qovulan azərbaycanlılar, o
cümlədən bu yerlərdə sığınacaq
tapmış məhsəti türkləri Xocalı ətrafında
cəmləşir, ermənilərin hava limanına giriş
yolunu bağlayırdılar. Xüsusən yerli əhali
arasında "ermənilərin qənimi" adı ilə məşhurlaşan
milis mayoru Əlif Hacıyevin aeroporta rəis təyin edilməsi
bu strateji obyektin erməni separatçılarının əlindən
çıxmasını sürətləndirirdi. SSRİ-nin
süqutu isə bu işə bir qədər də təkan
verdi. Bu zaman (1991-ci ildə) Azərbaycan hökuməti
"Stepanakert aeroportu" adının dəyişdirilərək,
"Xocalı aeroportu"
adlandırılması haqqında rəsmi qərar qəbul
etdi. Beləliklə, vilayətdə yeganə olan bu aeroport
bütünlüklə müstəqil Azərbaycanın
ixtiyarına keçdi. Ermənilərin "Xocalı
aeroportuna" yolu tamam bağlandı...
Əlbəttə,
hadisələrin bu cür gedişi erməni qəsbkarlarını
razı sala bilməzdi. Aeroportun əldən
çıxması separatçı qüvvələri
dünyadan, ələlxüsus Ermənistandan və havadar
ölkələrdən təcrid etmişdi. Bu isə
onların qanlı planını pozur, nəticə etibarilə
məğlubiyyətə aparan yollarını
qısaldırdı. Odur ki, düşmən təcili və təsirli
tədbirlər görməli idi...
Özünü
rüşvətə qurşanmış sovet
generallarının himayəsi sayəsində yaradılan
"Artsax azadlıq ordusunun" komandiri elan etmiş general
Ohanov 366-cı motoatıcı alayının rəhbər heyəti
qarşısında belə bir tələb qoymuşdu:
"Xocalı aeroportunu ələ keçirməkdə, yaxud
məhv etməkdə bizə kömək etməlisiniz...
Ümumiyyətlə, Xocalını yer üzündən silmək
üçün sizə arxalanırıq..."
...Bu
cür razılaşmalar nəhayət ki, baş tutdu. Həmin
şaxtalı fevral gecəsində qədim Azərbaycan şəhəri
Xocalını viran qoydular. "Xocalı aeroportunu" da məhv
etdilər. Lakin onu ələ keçirə bilmədilər.
"Air-Artsax" uçuşa
hazırlaşır
Dağlıq Qarabağdakı
separatçı erməni rejimi neçə müddətdir
ki, Stepanakert (Xankəndi)
yaxınlığındakı İvanyan qəsəbəsində
(Xocalı yurdunu belə adlandırıblar) tikilən yeni aeroportun tezliklə istifadəyə veriləcəyi barədə
məlumat yayır. Xankəndidən yayılan
açıqlamalarda deyilir ki, aeroportun istifadəyə verilməsinə
son hazırlıq işləri gedir və tez bir zamanda oradan
ilk sərnişin təyyarəsi havaya qalxa bilər. Qeyd edək
ki, Ermənistan bir neçə ildir ki, erməni diasporunun və
xarici havadarlarının vəsaiti
hesabına Qarabağ müharibəsi zamanı şəhid
olmuş Xocalı aeroportunun yerində yeni təyyarə
limanının tikintisinə başlayıb. Erməni mənbələrinin
xəbərlərinə inansaq, tikinti işləri başa
çatıb və hazırda zəruri avadanlıqların
quraşdırılması prosesi gedir. Lakin ermənilər
özləri də etiraf edirlər ki, belə
avadanlıqların alınmasında problemlər var. Çox
güman ki, mülki aviasiya limanları üçün
avadanlıq istehsal edən xarici şirkətlər Azərbaycanın
işğal edilmiş ərazilərində fəaliyyət
göstərən qondarma rejimlə əməkdaşlıqdan
çəkinirlər. Odur ki,
ermənilər üçüncü tərəf vasitəsilə
bu avadanlıqları almağa çalışırlar...
Ötən
ilin sentyabr ayında jurnalistlər
qarşısında çıxış edən Ermənistan
iqtisadiyyat naziri Tiqran Davtyan bildirib ki, "Stepanakert
aeroportu" artıq hazırdır və tez bir zamanda (ermənilər
bu tarixi adətən "9 may - Qələbə
günü"nə təyin edirlər-Y.K.) fəaliyyətə
başlaya bilər. Onun çıxışında yeni
aeroportun sərnişindaşıma gücü (sutkada 100 sərnişin),
ilk reysin marşrutu (Stepanakert-Yerevan-Stepanakert) və havaya
qalxacaq ilk təyyarənin markası (50 yerlik "CRJ-200")
barədə məlumat yer alıb.
O da bildirilib ki,
bütün bu uçuşları yeni yaradılacaq
"Air-Artsax" aviaşirkəti həyata keçirəcək...
Eyni zamanda, erməni rəsmiləri ümid edirlər ki, Azərbaycan
bu uçuşlara problem yarada bilməyəcək,
çünki "beynəlxalq konvensiyalar sərnişin təyyarələrinin
vurulmasını qadağan edir". Bu yerdə istər-istəməz
bir xalq məsəli yada düşür: "Ac toyuq yuxusunda
darı görər..."
Rəsmi
Bakı işğal olunmuş Azərbaycan ərazisində
yeni aeroportun tikintisinə başlanan vaxtdan xəbərdarlıq
edərək bildirib ki, Azərbaycanın
icazəsi olmadan belə bir qurğunun yaradılması və
istifadə olunması yolverilməzdir. AZAL Dövlət Konserni
bu məsələ ilə bağlı beynəlxalq hüquq
normalarını dəfələrlə erməni
separatçı rejiminin diqqətinə çatdırıb.
Lakin faydası olmayıb. Belə görünür ki,
qeyri-qanuni aeroportun tikilməsi və oradan uçuşlar təşkil
olunması məsələsi beynəlxalq hüquq müstəvisinə
keçir və Azərbaycan hökuməti bu mübarizədə
qətiyyət nümayiş etdirir.
Xocalı
aeroportu uğrunda birinci mübarizəni vaxtilə mayor Əlif
Hacıyev aparıb. 1992-ci ilin fevralında Xocalı uğrunda
gedən ağır döyüşlər zamanı şəhərin
könüllü müdafiəçiləri bu strateji obyektin
düşmənin əlinə keçməsinə imkan verməmək
üçün son patronlarına qədər vuruşublar. Bu
döyüşə aeroportun o vaxtkı komendantı, mayor Ə.Hacıyev
başçılıq edirdi. Fevralın 25-də erməni
birləşmələri sovet ordusunun 366-cı alayı ilə
birlikdə Xocalı üzərinə hücuma keçəndə
Ə.Hacıyevin dəstəsi səhər saat 5-ə qədər
aeroporta nəzarəti saxlaya bilib. Lakin qüvvələr
tükənəndə o, aeroportun əsas
qurğularının partladılmasını əmr edib.
Özü isə həlak olub. Aeroport o vaxtdan işləmir və
belə görünür ki, ermənilərin onu yenidən
diriltmək planları təkcə mülki reyslərlə
bağlı deyil. Separatçı rejimin "mülki aviasiya
limanı" adlandırdıqları bu aeroportdan hərbi məqsədlər
üçün istifadə etməyəcəyinə heç
kim zəmanət verə bilməz...
Mülki
aviareyslərlə bağlı məsələlər 1947-ci
ildən qüvvədə olan "Beynəlxalq mülki
aviasiya haqqında konvensiya" ilə nizamlanır. Bu, sadə
deyimdə "Çikaqo
Konvensiyası" adı ilə tanınır. BMT-nin qurumu
olan Beynəlxalq Mülki Aviasiya Komitəsi isə bu sahədə
üzv dövlətlər arasında münasibətləri tənzimləyən
əsas beynəlxalq orqandır. Beynəlxalq Mülki Aviasiya
Komitəsinin rəsmi sanksiyası olmadan heç bir aeroport fəaliyyətə
başlaya bilməz. Çünki komitə fəaliyyətə
başlamaq üçün aeroportlara müvafiq beynəlxalq
kod verir. Elə isə Çikaqo Konvensiyası ermənilərin
işğal etdikləri ərazidə hava limanı
yaratmasına və oradan uçuşlar keçirməsinə
necə yanaşa bilər?
Sənəddə
deyilir ki, Beynəlxalq Mülki Aviasiya Komitəsinə üzv
ölkələr öz ərazisi üzərindəki hava məkanında
tam suverenliyə malikdir. İndiki halda BMT Dağlıq
Qarabağı Azərbaycan sərhədləri daxilində qəbul
edir. Deməli, Dağlıq Qarabağ və ona bitişik ərazilər
işğal altında olsa da, Azərbaycanın bu ərazilərin
üzərindəki hava məkanına tam sahiblik hüququ
vardır. Başqa sözlə, Azərbaycan özünün
hava məkanında bütün uçuşlara nəzarət
etmək hüququna malikdir. Onun icazəsi olmadan Azərbaycan səmasında
heç bir aviauçuş həyata keçirmək olmaz!
Doğrudur,
Çikaqo Konvensiyasının müddəalarına əsasən üzv ölkələr
öz üzərlərinə mülki təyyarələrə
qarşı silah işlətməkdən çəkinmək,
hava məkanını pozan mülki təyyarələrin məcburi
endirilməsi zamanı sərnişinlərin həyatı
üçün risk yaratmamaq kimi öhdəliklər
götürüblər. Ermənilər məhz bu müddəaya
arxayındır və hesab edirlər ki, Azərbaycan onun icazəsi
olmadan Xankəndidən qalxan mülki təyyarələrə
qarşı silah işlədə bilməz. Lakin onlar unudurlar
ki, söhbət BMT-yə üzv dövlətlərdən
gedir. Dağlıq Qarabağdakı rejimi isə hələ
heç kim beynəlxalq hüququn subyekti kimi tanımır və
tanımağa hazırlaşmır. Sözügedən
konvensiya onu da tələb edir ki, hər bir ölkə öz
suveren hava məkanında uçan mülki təyyarələrin
silah daşıdığı, yaxud digər təhlükəli
əməllərdə istifadə olunduğu haqda şübhələrə
malik olsa, onların məcburi endirilməsini tələb etsin.
İndiki halda Xankəndi aeroportuna reyslər Ermənistanın
mülkiyyəti kimi qeydiyyatdan keçmiş təyyarələrlə
həyata keçirilə bilər. Çünki
sözügedən konvensiya hər bir hava gəmisinin beynəlxalq
orqanda aid olduğu ölkənin mülkiyyəti kimi qeydiyyatdan
keçməsini tələb edir. Lakin bu halda Ermənistan Azərbaycan
ərazilərinə reyslər təşkil etmək
üçün hökmən Bakının
razılığını almalıdır.
İki il
öncə Gürcüstanın separatçı Abxaziya
bölgəsi də Suxumi aeroportundan reyslər həyata
keçirməyə, o cümlədən beynəlxalq reyslərin
təşkilinə cəhd etmişdi. Lakin rəsmi Tbilisi bu cəhdin
qarşısını Beynəlxalq Mülki Aviasiya Komitəsi
vasitəsilə ala bildi. Azərbaycanın da əlində
hazırda Xocalı aeroportunun ermənilər tərəfindən
işə salınmasına yol verməmək
üçün müvafiq beynəlxalq mexanizmlər var,
bunlardan biri də Beynəlxalq Mülki Aviasiya Komitəsi və
onun əsaslandığı Çikaqo Konvensiyasıdır. Həmin
beynəlxalq normalar imkan verir ki, Azərbaycan öz suveren hava məkanı
üzərində onun razılığı olmadan
separatçı rejimin uçuşlar təşkil etməsini
əngəlləsin, lazım gələrsə, silah tətbiq
etsin.
Erməni hiyləsinin həddi yoxdur
Ermənıstanın
iqtisadiyyat naziri Tiqran Davtyan
xatırlatdığımız mətbuat konfransında
olduqca nikbin danışıb: "...Yeni aeroportun işə
düşməsi hər iki respublikanın (Ermənistan və
Dağlıq Qarabağ rejimi nəzərdə tutulur-Y.K.)
iqtisadiyyatına böyük təkan verəcək, xüsusən
turizmin inkişafına və investorların axınına səbəb
olacaq. Artıq xarici ölkələrin bir sıra turizm
şirkətləri ilə razılaşma əldə
edilib..."
İşğalçı dövlətin siyasətinə
qulluq edən məmurun bu cür məsuliyyətsiz bəyanatlar
verməsini haradasa başa düşmək olar. Lakin
dünyanın o tayında yerləşən Amerika Birləşmiş
Ştatlarının nüfuzlu telekanallarından birinin
asanlıqla erməni tilovuna keçməsi təəccüb
doğurur. Əslində elə bunun da mayasında erməni
fitnə-fəsadı dayandığı bəlli olub.
Bu ilin əvvəlində
ABŞ-ın "ABC" telekanalı özünün
"2012-ci ilin səyahət marşrutları"
portalında "Dünyanın
7 ecazkar guşəsi"
adlı yazı vermişdi. Həmin yazıda ətraflı
təsvir olunan "7 möcüzədən" birinin
"Artsax respublikası" (Dağlıq Qarabağ - Y.K.)
olduğu bildirilir, Amerika turistlərinin bu diyara səyahət etməsi məsləhət
görülürdü. Yazı
müəllifi diyarın təbii mənzərəsini, dağ
yamacında qərar tutan beşulduzlu "Armenia hotelin"
rahatlığını, hər addımda "burunları
qıcıqlandıran kabab ətrini", "baş gicəlləndirən
tut arağını" tərifləyəndən
sonra onu da deməyi unutmurdu ki, "bu diyara yalnız Ermənistandakı
nümayəndəlik vasitəsi ilə gəlmək
mümkündür"...
Azərbaycan
diasporu nümayəndələrinin işə
qarışmasından sonra məsələyə
aydınlıq gətirilib. Sən demə, bu riyakar
yazının müəllifi erməni əsilli jurnalist Oliviya
Katrançiyan imiş. Onun yüksək pafoslu
çağırışları nəinki turizm həvəskarlarını
yolundan azdırmaq, həm də ölkənin
tanınmış telekanalını yalançılıqda
ittiham etmək üçün zəmin yaratmaq məqsədi
güddüyü təsdiq olunub. "ABC" teleşirkətinin
rəhbərləri biləndə ki, O.Katrançiyanın
yazısında "dünyanın 7 ecazkar turizm guşəsindən
biri" adlandırılan "Artsax respublikası" əslində Azərbaycanın ermənilər
tərəfindən işğal olunmuş Dağlıq
Qarabağ ərazisidir və bu ərazidə terrorçu hərbi
rejim hökm sürür, yol verdikləri səhvi düzəltməyin
sadə üsulunu tapıblar. Adıçəkilən
yazını portaldan çıxarıblar. Bundan xəbər
tutan erməni diasporu bərk qəzəblənərək,
"ABC" telekanalına
qarşı kampaniyaya başlayıb...
Qatilin arzusu
Serj
Sarkisyan Qarabağ səmasında ölmək istəyir. Hə,
söhbət Ermənistanın
indiki prezidenti Serj Sarqsyandan (erməni mənbələri
onun soyadını belə yazırlar) gedir. O bildirib ki,
"Stepanakert aeroportundan qalxan ilk təyyarənin sərnişinləri
arasında mən də
olacağam". İşğalçı dövlətin
başçısı bu sözləri Azərbaycan tərəfinin
"Beynəlxalq qanunlara zidd olan Stepanakert aeroportundan qalxan istənilən
təyyarəni vura bilərik" xəbərdarlığından
sonra söyləyib. Xatırladaq ki, Dağlıq
Qarabağın işğal olunmasında bilavasitə
iştirak etmiş, əli minlərlə günahsız
insanın qanına batmış terrorçu qatilin
"Qarabağ səmasında ölmək" arzusu çin
ola bilər...
Yusif KƏRİMOV,
əməkdar jurnalist
Azərbaycan.- 2012.-18 fevral.- S. 5.