Azərbaycanın
intellektual sərvəti onun kadr xəzinəsidir
23 iyun Dövlət
Qulluqçularının Peşə Bayramı
Günüdür
İnsan faktoruna, onun əqli-intellektual
potensialına, sosial rifahına söykənən inkişaf xətti
dövlət siyasətinin aparıcı leytmotivinə
çevrilmişdir
"...İqtisadi
inkişaf sürətinə görə Azərbaycan
qabaqcıl ölkələr sırasındadır. Biz bu maddi dəyərləri,
iqtisadi potensialımızı insan kapitalına çevirməliyik. Çünki insanın savadı,
biliyi onun gələcək həyatını müəyyən
edir, ölkənin hərtərəfli inkişafına xidmət
edir və beləliklə, ölkənin intellektual
potensialı da möhkəmlənir".
İlham ƏLİYEV
"Dövlət,
ümumiyyətlə, yaşamaq üçün deyil, xoşbəxt
yaşamaq üçün qurulur; əks halda, kölələrdən
yaranan və heyvanlardan təşkil olunan birliyi də dövlət
saymaq lazım gələrdi. Bu isə gerçək
olmazdı, çünki onlar hamının rifahına can atan
belə bir birliyi öz iradələri ilə qurmurlar". Qədim
yunan filosofu Aristotelin "Politika" əsərində
dövlətin əsaslarının təsvir olunduğu bu
müddəa ümummilli lider Heydər Əliyevin dövlətçilik
konsepsiyasının əsas qayəsini təşkil edirdi.
Politoloji konsepsiyaya görə, güclü dövlətin
üç başlıca təminatı mövcuddur: müstəqil
hakimiyyət, xalq arasında özünə çox sayda tərəfdarlar
tapan ideologiya və bu ideologiyanın
daşıyıcısı olan güclü lider. Bu
üç amil böyük öndər Heydər Əliyevin
dövlətçilik konsepsiyasında öz əksini kompleks
şəklində tapmışdır.
Bu
gün əsas nailiyyətimiz sayılan ictimai-siyasi sabitliyin
davamlı prosesə çevrilməsi, onilliklər boyu
xalqın iqtisadi rifahını təşkil edəcək yeni neft
strategiyasının hazırlanması, dövlətin
mövcudluğunu şərtləndirən hüquqi-siyasi
islahatların aparılması və bu kimi digər mütərəqqi
proseslər ümummilli lider Heydər Əliyevin dövlətçilik
konsepsiyasının mahiyyətini təşkil edir.
"Biz
nadir bir dövlətçilik irsinin varisləriyik. Hər bir
Azərbaycan vətəndaşı
bu irsə layiq olmağa
çalışaraq böyük bir tarixi keçmişi, zəngin mədəniyyəti, yüksək mənəviyyatı olan dövlətimizin
həm dünəninə, həm
bu gününə, həm
də gələcəyinə dərin
bir məsuliyyət hissi ilə yanaşmalıdır." Bu
cür düşünən və hər bir Azərbaycan vətəndaşının
dövlətçilik təfəkkürünün eyni məcrada
köklənməsinə çalışan ulu öndər hər
bir millətin və xalqın həyatında bu arxivacib,
taleyüklü məsələnin gündəlik fəaliyyətin
aparıcı qayəsinə, tendensiyasına çevrilməsinə
çalışmışdır.
Qlobal dəyişikliklər
və inteqrasiya, sosial assimilyasiya və diffuziyalar
dövründə ayrıca bir fərdin, individin deyil,
bütövlükdə cəmiyyətin sabahı, gələcəyi
barədə düşünmək artıq bütöv bir
sivilizasiyanın taleyindən yana yaşanan narahatlıq deməkdir.
Azərbaycan ictimai-siyasi və sosial-iqtisadi
boyartımının ən narahat, həyəcanlı mərhələsini
geridə qoyaraq taleyinin tərəqqi, inkişaf, ritmlə
bağlı dövrünə qədəm qoymuşdur. Lakin bu
da son məqsəd deyil, üz tutduğumuz ünvanda növbəti
dayanacaqdır. Sabitqədəm bazar münasibətləri,
modernləşmədən keçən demokratiya, vətəndaş
cəmiyyəti, mükəmməl dövlətçilik
konsepsiyası... Ulu öndər Heydər Əliyevin hədəfləmiş
olduğu və Prezident İlham Əliyev tərəfindən
dönmədən və qətiyyətlə həyata
keçirilən strateji xətt Azərbaycanı məhz həmin
universal dəyərlərin hakim olduğu bir hədəfə
qovuşdurmaqdadır. Mükəmməl elmi-nəzəri
biliklərə, bitkin siyasi-fəlsəfi təlim və nəzəriyyələrə
söykənməyən istənilən ən möhtəşəm
ideya belə, sonuc etibarilə süquta məhkumdur. Bu gün
Azərbaycanın da qüdrətli inkişaf yolunun
uğurlarını şərtləndirən ən müqəyyəd
amillər sırasında ölkənin ağıl, fikir, ideya
adamlarının vahid məxrəc altına gətirilmiş
komandanın fəaliyyəti durur.
"Gələcəyin
strategiyasını müəyyənləşdirərkən:
modernləşmə xətti" əsərində akademik
Ramiz Mehdiyev xüsusi vurğulayır ki, ötən əsrin
90-cı illərinin ortalarında Heydər Əliyev Azərbaycanda
müstəqil dövlətin yaradılması, dövlətçiliyin
möhkəmləndirilməsi, idarəetmə proseslərinin
mərkəzləşdirilməsi, habelə milli iqtisadiyyatın
durğunluq prosesinin dayandırılması məqsədi
daşıyan sosial-siyasi və iqtisadi dəyişikliklər həyata
keçirməyə başlamışdır: "Milli
tariximizin bu dövrü milli dövlətçilik
qurulması üçün o vaxt zəruri olan qətiyyətli
etatist yanaşmanın əsası, başlıca mənbəyi
olmuş, bu yanaşmanın bazis konsepti isə Azərbaycan cəmiyyətinin
siyasi, iqtisadi və sosiomədəni modernləşməsinin
prioritet komponenti kimi realpolitik çıxış
etmişdir. Bu yanaşma Azərbaycana maraqların
toqquşması məkanı və müxtəlif kliyentalist qrupların
eksperimentlər aparması üçün sınaq meydanı
kimi baxanların siyasi romantizmə və bəsirətsizliyə
əsaslanan bütün cəhdlərinin üstündən qələm
çəkdi".
Heydər
Əliyev Azərbaycanın yeni dövr üçün
demokratik inkişaf modelini müdrikliklə irəli
sürmüş, eyni zamanda, bu mütərəqqi dəyişikliklərin
ictimai şüurda tədricən qəbul olunması zərurətini
önə çəkmişdir. Bu gün belə bir ifadəni
tez-tez işlədirik ki, ulu öndər hələ 70-ci illərdə
Azərbaycanın gələcəyini düşünüb
onun etibarlı sənaye və elmi-mədəni potensialını
yaradırdı. Buraya kadr bankını da əlavə etmək
lazımdır.
Bütün
zamanlarda olduğu kimi, bu gün də dövlətin təşəkkülü,
formalaşması, mövcudluğu və yaşaması siyasi
sistemin müəyyən institutları ilə yanaşı,
möhkəm, mobil, səriştəli və peşəkar
idarəçilərdən, bitkin kadr potensialından
asılıdır. Belə ki, mükəmməl idarəçilik
sistemi olmadan güclü dövlətçilikdən bəhs
etmək irreal məsələyə çevrilərdi. Hər
nə qədər cəsarətli, perspektivli, konstruktiv təsir
bağışlasa belə, istənilən ideya və
konsepsiyanın, hətta cari planın belə real həyatda tətbiqini
tapması səmərəli idarəçilik faktorundan,
keyfiyyətli məmur-kadr amilindən asılıdır.
İdarə etmək dövlətçilik nəzəriyyəsi
və elmini dərindən mənimsəməklə
yanaşı, həm də praktiki vərdişlərə
mükəmməl yiyələnməyi, etik-əxlaqi və
milli-mənəvi dəyər və vərdişləri sabit
həyat normasına çevirməyi, öz fəaliyyətində
dövlətçi kimi düşünməyi, bütün fərdi-şəxsi
meyil və maraqları ümumi mənafenin məxrəcinə
gətirə bilməyi tələb edir.
İdarəçi
kadrlar hər bir dövlətin, millətin qızıl fondunu
təşkil edirlər. Onların peşəkarlığı,
səriştəliliyi, insanlarla rəftar mədəniyyəti,
intellektual səviyyəsi fərdi-subyektiv məzmundan
çıxaraq bütövlükdə dövlət
aparatı, dövlətin mahiyyəti barədə təsəvvür
yaradır.
Xalqımızın
ümummilli lideri Heydər Əliyevin 1999-cu il yanvarın 3-də
imzaladığı fərmanla
respublikada dövlətçiliyin, elm və təhsilin
inkişafı və möhkəmlənməsi
üçün zəruri sayılan yeni elm və təhsil
ocağı yaradıldı. Bu təhsil ocağı Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət İdarəçilik
Akademiyası (DİA) adlandırıldı.
Respublikada
dövlət idarəçiliyi sahəsində yeganə təhsil
ocağı olan akademiyanın vəzifəsi demokratik, müstəqil
Azərbaycana dövlət strukturlarını dövrün,
zamanın tələbləri səviyyəsində idarə edə
biləcək gənclərdən ibarət mütəxəssis
kadrlar hazırlamaq, həmçinin mövcud kadrların,
dövlət məmurlarının ixtisasının
artırılmasından ibarətdir. Dövlət idarəçiliyi
üçün mütəxəssislərin
hazırlanması sahəsində aparıcı müəssisə
kimi akademiya müasir tələblər səviyyəsində
dövlət idarəçiliyi üzrə mütəxəssislər
hazırlanması, dövlət vəzifələrində olan
qulluqçuların yenidən hazırlanması və
ixtisaslarının artırılması, o cümlədən
bu sahədə beynəlxalq proqram və layihələrin elmi
çəhətdən müşayiət edilməsi, dövlət
idarəçiliyinin təkmilləşdirilməsi və onun
hüquqi təminatına dair təkliflərin işlənib
hazırlanması, elmi tədqiqatlar aparılması və s.
funksiyaları yerinə yetirir.
Ölkədə
aparılan effektiv ictimai-siyasi və sosial-iqtisadi islahatlar yeni
münasibətlər sistemini yaratmaqda idi və o da öz
növbəsində səriştəli və peşəkar
dövlət qulluğu sisteminin
formalaşdırılmasını tələb edirdi. Dövlətin
səmərəli fəaliyyətini və qarşıda duran
yeni məzmunlu problemlərin həllini təmin etmək
üçün yüksək ixtisaslı, siyasi məfkurəcə
neytral, qanunla müdafiə olunan, cəmiyyətin maraqları
naminə fəaliyyət göstərən, düzgün,
vicdanlı, qərəzsiz, informasiyadan istifadə etmək vərdişlərinə,
səmərəli rəhbərlik təcrübəsinə
malik olan mütəxəssislərdən ibarət dövlət
qulluğu sistemi qurulmalı idi. Bu məqsədlə 2000-ci il
iyulun 21-də "Dövlət qulluğu haqqında" qanun
qəbul olundu. Həmin normativ akt dövlət idarəetmə
orqanları sisteminin fəaliyyətinin məqsədyönlü
və səmərəli şəkildə dəyişdirilməsi
üçün hüquqi əsas yaratdı.
Dövlət
qulluqçusu anlayışını bir neçə aspektdən
sərf-nəzər etmək mümkündür; dövlət-hüquq
nöqteyi- nəzərindən dövlət və cəmiyyətin
inkişafının məhsulu olan bu şəxs dövlət
funksiyalarını həyata keçirməyə məsul
edilir. İnzibati-hüquq nöqteyi-nəzərindən məxsusi
təşkilati-sərəncamverici səlahiyyətləri olan
bu şəxs hakimiyyəti təmsil etməklə
yurisdiksiyalı səlahiyyətləri həyata keçirərək
inzibati-hüquqi sanksiyaları tətbiq edir. Nəhayət,
cinayət-hüquq nöqteyi-nəzərindən dövlət
qulluqçusu cinayət-inzibati məsuliyyətin məxsusi
subyektidir.
Azərbaycan
Respublikasında demokratik, hüquqi və dünyəvi
dövlət qurulması prosesində dövlət
qulluğunun rolunu və Birləşmiş Millətlər Təşkilatının
Baş Assambleyası tərəfindən iyunun 23-ü Birləşmiş
Millətlər Təşkilatının Dövlət
Qulluğu Günü elan edildiyini nəzərə alan
dövlət başçısı İlham Əliyev özünün
2006-cı il 25 may tarixli sərəncamı ilə hər il
iyunun 23-nün Azərbaycan Respublikasında Dövlət
Qulluqçularının Peşə Bayramı kimi qeyd edilməsinə
qərar vermişdir.
"Dövlət
qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikasının
Qanunu yeni ictimai münasibətlər sahəsini tənzimlədiyindən
qanunun tətbiqi zamanı bir sıra problemlər meydana
çıxmışdır. Bu problemlərin əksəriyyəti
dövlət qulluğu sahəsinə məsul olan müvafiq
icra orqanının mövcud olmamağından irəli gəlirdi.
Bunu nəzərə alaraq Azərbaycan Respublikası Prezidentinin
2005-ci il 19 yanvar tarixli 180 nömrəli fərmanı ilə
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Dövlət
Qulluğu Məsələləri üzrə Komissiya
yaradılmışdır.
Komissiyanın
əsas məqsədləri dövlət qulluğu sahəsində
qəbul edilmiş normativ hüquqi aktların tətbiqinin təşkil
edilməsi, dövlət qulluğu üçün
kadrların müsabiqə əsasında seçilməsi,
yerləşdirilməsi, dövlət
qulluqçularının ixtisas hazırlığının
artırılması, attestasiya və sosial müdafiəsi sahəsində,
həmçinin dövlət qulluğu ilə bağlı digər
məsələlər barədə Azərbaycan
Respublikasının qanunvericiliyi ilə nəzərdə
tutulmuş siyasətin həyata keçirilməsini təmin
etməkdən ibarətdir.
Bu məqsədlərin
həyata keçirilməsi ilə əlaqədar komissiya
dövlət qulluğu və digər kadr məsələləri
sahəsində vahid dövlət siyasətinin
formalaşdırılmasında iştirak edir və bu siyasəti
həyata keçirir, dövlət qulluğunun kadr təminatının
proqnozlaşdırılması sahəsində təkliflər
hazırlayır, bu sahədə Azərbaycan Respublikası
Prezidentinin və Azərbaycan Respublikasının Dövlət
Qulluğunu İdarəetmə Şurasının
tapşırıqlarını yerinə yetirir. Komissiya eləcə
də dövlət qulluğu və kadr məsələləri
sahəsində fəaliyyətin təkmilləşdirilməsi
üçün tələb olunan normativ hüquqi aktların
layihəsini hazırlayır, dövlət
qulluqçularının peşə hazırlığı,
təkrar hazırlığı və ixtisasının
artırılması sahəsində dövlət
orqanlarının fəaliyyətini əlaqələndirir, bu
sahədə işlərin vəziyyətini təhlil edir və
təkliflər hazırlayır. "Dövlət qulluğu
haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun 2.3-cü
28.1-ci və 28.2-ci maddələrinə müvafiq olaraq mərkəzləşdirilmiş
qaydada vətəndaşların dövlət qulluğuna qəbulunu
müsabiqə və şəffaflıq əsasında həyata
keçirilməsini təmin edir, dövlət
qulluqçularının idarə edilməsinə dair mərkəzləşdirilmiş
məlumat bazasını inkişaf etdirir, ondan səmərəli
istifadə olunmasını təmin edir və Azərbaycan
Respublikasının qanunvericiliyi ilə komissiyaya həvalə
olunmuş digər vəzifələri yerinə yetirir.
Dövlət
qulluğuna vətənpərvər, yüksək
ixtisaslı, müasir dünyagörüşlü və
yeniliklərə meyilli kadrların seçilməsi və yerləşdirilməsi
məqsədilə ötən il ərzində "Dövlət
qulluğu haqqında" Azərbaycan Respublikası Qanununun
29.3-cü maddəsinin ikinci hissəsinə uyğun olaraq 34
dövlət orqanında, o cümlədən məhkəmə
orqanında 365 vakant vəzifənin tutulması
üçün daxili müsahibələr
keçirilmişdir. Müsahibələr üzrə
qeydiyyatdan keçmiş 374 namizəddən 228 nəfəri
iddia etdiyi vəzifələrə uyğun hesab edilmişdir.
Hazırda 5 dövlət orqanı üzrə 12 inzibati vəzifə
daxili müsahibəyə çıxarılmışdır.
Ümumiyyətlə,
komissiyanın fəaliyyəti dövründə 143 dövlət
orqanında 6872 vakant dövlət qulluğu vəzifəsi
üzrə elan edilmiş müsabiqə, ümumi müsahibə
və müsahibələrdə 24375 namizəd iştirak
etmişdir. Onlardan 6067 nəfəri test imtahanından müvəffəqiyyətlə
keçərək müsahibə mərhələsinə
buraxılmışdır. Namizədlərdən 2594 nəfəri
vakant vəzifələrə uyğun hesab edilmiş, 1928 nəfər
müvafiq vəzifələrə təyin edilmişdir.
"Dövlət
qulluqçularının etik davranış qaydaları
haqqında" Azərbaycan Respublikasının Qanunu ilə
müəyyən edilmiş etik davranış qaydalarına əməl
edilməsinə nəzarət edilməsi, həmin qanunun tətbiqi
ilə bağlı məsələlərin əlaqələndirilməsi
və etik davranış məsələləri üzrə
maarifləndirmənin həyata keçirilməsi məqsədi
ilə komissiya hər il müxtəlif səpkili tədbirlər
görür.
* * *
Bu gün
məmur xalqla hakimiyyət arasında bir növ
balanslaşdırıcı rolunu oynayır. Məmur konkret sahə
üzrə müvafiq icra orqanının iradəsini həyata
keçirməklə yanaşı, orta statistik vətəndaşda
hakimiyyətin mahiyyəti haqqında da konkret təsəvvür
yaradır. Buna görə də onların üzərinə həm
də böyük vəzifələr düşür.
Bugünkü məmur nəsli ona görə xoşbəxtdir
ki, onlara müsbət, yaddaqalan iş görmək
üçün əlavə nəsə lazım gəlmir. Eləcə,
ulu öndər Heydər Əliyevin öyüd və
tövsiyələrini doğru-dürüst yerinə yetirsələr,
kifayətdir. Bəzilərində çatışmayan
işgüzarlığın formulu isə çox sadədir:
zəhmətsevərlik, vətənə məhəbbət və
xalqa təmənnasız xidmət yanğısı. Bu qədəri
yetər.
Heydər
Əliyevin bu gün ən adi təfərrüatlarına qədər
xatırlamağa çalışdığımız hər
görüşü, nitqi, söhbəti milyonların
müdavimi olmağa can atdığı böyük məktəbdir,
ali həqiqətlərlə, mürəkkəb olduğu qədər
də sadə hikmətlərlə zəngin dərsdir. Bu məktəbin
dərsliyi siyasət patriarxı, idarəetmə ustası,
müqtədir dövlətçi, azərbaycançılıq
ideologiyasının çağdaş milli-estetik və
elmi-konseptual əsaslarının müəllifi, güclü
xarizmatik şəxsiyyət Heydər Əliyevin mənalı
həyat yolu, şəxsi nümunəsi və çoxcəhətli
fəaliyyətidir. Belə bir ümummilli mirasdan faydalana bilməyənlər
isə yalnız əfəllərdir.
Ulu
öndər fəaliyyəti boyu mənəvi ucalığa
xüsusi dəyər verib, onu bütün nailiyyətlərin
zirvəsində tutub, özü yüksək mənəviyyat
sahibi olduğuna görə komandasından da eyni keyfiyyətləri
tələb edib: "Yaxşı işləyin, iş görün. Amma təmiz
iş görün, mənəvi saflığı təmin
edin. Bu işlərin yaxşı getməməsinin səbəblərindən
biri, bəzən çox böyük səbəblərdən
biri də mənəviyyatın pozulmasıdır.
...Vəzifəli
şəxs gərək hamı üçün nümunə
olsun; saflıq nümunəsi, mənəvi təmizlik,
işgüzarlıq nümunəsi olsun. Əgər bu yoxdursa,
əksinə, vəzifəli şəxslər rüşvət
alırlarsa, yaxud insanların hüquqlarını
tapdalayırlarsa, digər əyri yollara gedirlərsə, onda
başqalarından nə gözləmək olar?!"
Bir
ölkənin rəhbəri cəmiyyətin mənəvi əsaslarını
xərçəng kimi gəmirən ictimai bəlalar -
rüşvətxorluq, müftəxorluq, əliəyrilik, vəzifədən
sui-istifadə kimi neqativ hallar barədə bundan daha kəskin
nə deməli idi ki?!
Azərbaycan
xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyev hələ
respublikaya birinci rəhbərliyi dövründə cəmiyyətin
bütün sferalarında inkişafın məhz elmi əsaslara
söykənməsinə çalışmış, sənayenin
ayrı-ayrı sahələrində elmi-texniki tərəqqinin
ən son nailiyyətlərindən istifadə olunması,
intellektual resursların artırılmasının vacibliyini
önə çəkmişdir. Bəşəriyyətin
çoxəsrlik tarixinə istinad edən ulu öndər bəyan
etmişdir ki, elm və təhsil hər bir xalqın milli intibahını
təmin edən ən zəruri vasitədir. Cəmiyyət
qarşısında dayanmış bir sıra əsaslı
problemlərin həlli, ilk növbədə, bu sahələrin
tərəqqisindən, habelə vətənpərvər və
yüksək ixtisaslı kadr hazırlığından
keçir. Böyük öndər məhz bu zərurətdən
çıxış edərək 70-ci illərdə Azərbaycanın
intellektual potensialının gücləndirilməsinə,
ölkənin gələcək inkişafının elmi əsaslar
üzərində qurulmasına çalışmış,
bir neçə on ildən sonra dövlət müstəqilliyini
insa edəcək Azərbaycan üçün layiqli vətəndaşların
yetişdirilməsi işinə səfərbər etmişdir.
Azərbaycana
ikinci rəhbərliyi dövründə də ümummilli
lider insan kapitalının yüksəlişinə xidmət
edən bütün zəruri tədbirləri həyata
keçirmiş, hələ 70-80-ci illərdə respublikada
formalaşdırılmış zəngin elmi-intellektual
potensiala istinad edərək özünün təkmil elm və
təhsil konsepsiyasını irəli sürmüş, milli tərəqqi
baxımından strateji əhəmiyyət daşıyan bu sahələrin
problemlərini xüsusi diqqət mərkəzində
saxlamışdır.
* * *
Hər
bir xalqın, dövlətin gələcək taleyini təkcə
malik olduğu zəngin təbii ehtiyatlar, maddi resurslar, istehsal
gücləri deyil, həm də onun elmi-mədəni
qaynaqları, intellektual imkanları, milli kök və kökəninin
bənzərsizliyindən su içib süxurlaşmış
mənəvi-əxlaqi sərvətləri və bütün
bu universal dəyərlərin fövqündə duran insan
kapitalı müəyyənləşdirir. Funksional
imkanları ictimai fəaliyyətin ən müxtəlif sahələrində
tətbiqi yolu ilə gerçəkləşdirilən bu əvəzsiz
kapital müasir qloballaşma dövründə fərd və
ictimai toplumların, geniş mənada, xalqların gələcək
inkişafının, yaşayış səviyyəsinin,
habelə qazandığı nailiyyətlərin başlıca
rəhni kimi çıxış edir. Təcrübə
göstərir ki, iqtisadi inkişaf strategiyasını elmi
sütunlar üzərində qurmaqla təhsilin
inkişafını dövlət quruculuğu prosesinin
mühüm təminatı sayan, ixtisaslı kadr hazırlığında
hər zaman mütərəqqi ənənələrə
istinad edən dövlətlər milli tərəqqiyə nail
olur və dünya arenasında özünəlayiq yer tuturlar.
Müstəqil Azərbaycan dövləti də qloballaşan
dünyanın bərabərhüquqlu subyekti kimi, öz
inkişafını, sadəcə, təbii sərvətlərin
gətirdiyi dividendlərə bağlamır və mövcud
resurslarını sırf insan faktorunun prioritetə
çevrilməsi yönümündə qurur.
Dövlət
başçısı İlham Əliyevin ötən doqquz
ildə kadr potensialının inkişafına diqqət və
qayğısı respublikanın gələcəyi ilə
bağlı daşıdığı niyyətlərlə səbəbləndirilə
bilər. Azərbaycan dövlətçiliyinin möhkəmləndirilməsi
zərurəti nəinki yüksək peşəkarlıq və
zəka, həmçinin yüksək əxlaqi və mənəvi
keyfiyyətləri, vətənpərvərliyi, Vətənə
hədsiz sədaqəti ilə seçilən kadrların
hazırlanmasını diktə edir.
Kadr
hazırlığı heç vaxt rəqabət qabiliyyətini
itirmir, əksinə, getdikcə daha da artırır.
İnkişaf etmiş ölkələrin təcrübəsindən
məlumdur ki, dünya bazarında gedən rəqabət
prosesində yalnız yüksək səviyyəli kadrlara malik
olan ölkələr qalib gəlirlər. Güclü məmur
korpusu olmadan dövlətin xarici və daxili siyasət,
iqtisadiyyatın diversifikasiyası, beynəlxalq əməkdaşlıq
və inteqrasiya, sosiomədəni və humanitar layihələrin
həyata keçirilməsi və s. sahədə fəaliyyəti
uğurlu sayıla bilməz. Çünki istənilən
başlanğıcın uğur faktoru insan amilidir.
Cənab
Prezident həmişə vurğulayır ki, ixtisaslı
kadrların hazırlanmasına qoyulan sərmayələr
insanın formalaşmasına qoyulan sərmayə
sayılır. Başqa cür ifadə etsək, bu, insana
kapital qoyuluşu da adlandırıla bilər və bu cür investisiyalar
insan kapitalını yaradır. Müasir dövrdə bu
növ investisiyalar rəqabətdə üstun olmağın həlledici
amili hesab olunur. İnsana kapital qoyuluşu onların mütəxəssis
kimi hazırlanmasına qoyulan investisiyadır. Dünya təcrübəsində
insana kapital qoyuluşu ən çox gəlir gətirən
investisiya sahəsi kimi dəyərləndirilir.
Azərbaycan
dövlətçiliyinin gələcəyinin demokratiyanın
sürətli inkişafından asılı olduğu indiki
zamanda cəmiyyətin hər bir üzvü tərəfindən
inkarolunmaz reallıq kimi qəbul edilir. Cənab İlham Əliyevin
idarəçilik fəlsəfəsinin də ana xəttini məhz optimallaşdırma prinsipi təşkil
edir. İdarəetmədə optimallaşdırmanın
demokratikləşmə ilə bağlılığı
arxasında yeni sosioloji-nəzəri təsəvvürlər
durur. Yəni, İlham Əliyevin idarəetmə metodunda
minimum məsrəflə maksimum effekt əldə etmək tezisi prioritet istiqamətə
çevrilib. Bu bağlılıqda kadrların seçilməsi,
yerləşdirilməsi, idarəetmə strukturunun
yığcamlığı da prinsipial xarakter
daşıyır. Beləliklə, optimal idarəetmə kadr
siyasəti ilə dialektik vəhdət halına gətirilir.
Kadr siyasətinə optimallaşdırma meyarı çərçivəsində
yanaşma bütün subyektiv amilləri
neytrallaşdırmağa imkan verir. O cümlədən, gənc
və perspektivli kadrların idarəetmədə maksimal
üstünlüyünü təmin etmək zərurəti
yaranır.
Prezident
İlham Əliyev optimallaşdırma ilə demokratiklik
arasında "körpü" yaradıb inzibati-bürokratik
mexanizmi aradan qaldırmaqla komandasına topladığı
işgüzar, monolit və perspektivli kadrlarla qarşıda
duran vəzifələrin icrasını uğurla davam etdirmək
niyyətini bəyan edib. Bu məqsədə nail olmaq
üçün isə milli ruhlu, dövlətçiliyə
sədaqətli, demokratik idarəetməni peşəkar səviyyədə
mənimsəmiş şəxslər idarəetmədə
getdikcə daha geniş yer alırlar. Bu iki prinsipin hər
ikisinin birləşdiyi bir nöqtə də var. O nöqtənin
olması idarəetmədə varisliyi saxlayır və kəskin
kataklizmlərin qarşısını alır. Həmin birləşdirici
element, əslində, Heydər Əliyev idarəçilik məktəbinin
əsas dayaqlarından birinin təkmilləşmiş ifadəsidir.
Xalid NİYAZOV
Azərbaycan.- 2012.- 23 iyun.- S. 5.