Dünyanın aparıcı KİV-ləri Azərbaycan reallıqları haqqında

 

 Azərbaycanın reallıqları dünyanın aparıcı kütləvi informasiya vasitələrində  geniş işıqlandırılmışdır. AzərTAc  həmin KİV-də  dərc olunmuş materialların icmalını təqdim edir.

"The Washington Times" (ABŞ): Azərbaycan yüksəlişdədir  qlamur şəfəqlərinə bürünmüşdür.

Nəşr yazır:  "Axşamlar Bakının dəniz sahilində Avropa rəqs musiqisi səslənir  insanlar ailəlikcə  gəzişirlər. Konsertlər açıq səma altında keçirilir. Şişə çəkilmiş  kabab  təklif edən  restoranlar  dəstə-dəstə gələn yerli sakinlərə və əcnəbilərə xidmət edirlər.

Bu keçmiş sovet respublikası xoşagəlməz  sənaye imicindən qurtularaq, Köhnə dünyanın  İstanbul cazibəsini    Dubayın təşəxxüslü memarlıq nailiyyətlərini özündə birləşdirən  işgüzar həyatın coşqun  mərkəzinə çevrilmişdir. İndi isə  o,  öz dəyişikliklərinin nəticələrini  nümayiş etdirmək üçün ideal səhnə əldə etmişdir. Belə ki,  Bakıda  "Eurovision" mahnı müsabiqəsi keçirilir.

Bu misilsiz tamaşaya  dünyanın hər yerindən  125 milyon insan baxır.  "Eurovision"un 57-ci ilidir və müsabiqə  42 ölkənin populyarplastik  ifaçılarının  epik mübarizəsi  meydanına  çevrilmişdir. Musiqi baxımından  bu,  qlobal miqyaslı həqiqi masqaradır (lakin bunun öz ləzzəti vardır), amma  şouya ev sahibliyi edən  ölkələrə  özünü göstərmək  reklam etmək üçün əvəzsiz imkan verir.

 

*  *  *

 

"The Inderpendent" (Böyük Britaniya):  Azərbaycanın "Eurovision" mahnı müsabiqəsini qəbul etdiyi bu ölkədə  çox nəzərə çarpır.

 Azərbaycanın  "Eurovision" müsabiqəsinin keçirilməsinə tam hazır olduğunu  qeyd edən məqalə müəllifi yazır: "Bakı aeroportu başdan-başa reklam yarışına çevrilmişdir. Eyni sözləri  Azərbaycanda  hər bir avtobusaya taksiyə,  habelə  bir çox binalara şamil etmək olar. Məxsusi olaraq  müsabiqə üçün inşa edilmiş, alışıb yanan  25 min yerlik  konsert salonunun inşası vaxtında  başa çatmışdır və onu şəxsən Prezident özü açmışdır. Az qala hər gün axşam xəbərləri hadisələr haqqında qürurverici süjetlərsiz ötüşmür".  

Nəşr yazır: "Eurovision"a karnavaltam ciddi qəbul edilıməyəcək  dəb kimi yüngül münasibət bəsləmək əsla Azərbaycana görə  deyildir. Burada müsabiqə  son dərəcə ciddi işdir,  Sovet İttifaqından  müstəqilliyini əldə etdikdən sonra  keçən  20 il ərzində bu kiçik, lakin neftlə zəngin ölkənin başçılarının onun nail olduğu inkişafı nümayiş etdirmələri  üçün  şansdır.

Müsabiqənin nümayəndəsi demişdir: "Bu, ölkələri və birlikləri  birləşdirən,  qarşılıqlı anlaşmaya  xidmət edən bir tədbirdir.  Biz dərindən  əminik ki, "Eurovision"  siyasi tədbirə çevrilməməlidir".

 

*  *  *

 

"The Wall Street Journal" (ABŞ): Azərbaycanın nailiyyətləri.

Nəşr Azərbaycanın nailiyyətlərini qabardaraq yazır: "Bakıda "Eurovision" müsabiqəsinin keçirilməsi Azərbaycana ölkənin  müstəqillik illərində qazandığı tərəqqini dünyaya nümayiş etdirmək imkanı vermişdir.

Bu gün,  müstəqilliyinin əldə edilməsindən 20 il sonra  Azərbaycan dünyada  ən sürətlə inkişaf edən  iqtisadiyyatlardan birinə malikdir.  2003-2008-ci illərdə ölkədə  orta illik artım 20 faiz təşkil etmişdir.

Azərbaycanın nailiyyətləri bundadır ki, o, sürətli iqtisadi inkişafı, o cümlədən  qeyri-neft sektorunun  sabit artımını iqtisadisiyasi sabitliklə birləşdirə bilmişdir".

 

*  *  *

 

"The Telegraph" (Böyük Britaniya). Bakı Qafqazın Dubayıdır.

Azərbaycanı təsvir edən nəşr yazır: "Bakı heç bir başqa şəhərə bənzəmir. O, şüşədən möhtəşəm qüllələrlə müqayisədə daha çox şey təklif edə bilər. Orada cəlbedici  attraksionları sərgiləri olan  nəhəng bulvar, rahat kafeləri xalça dükanları olan labirintəbənzər İçərişəhər vardır.

Yeri gəlmişkən, Azərbaycan Müasir İncəsənət Muzeyi dünyanın ən hündür bayraq ağacından (Bakının özünəməxsus layihələrindən biri) daha çox təsirləndirir. Füsunkar qızılı  çimərlikləri, Abşeronun sayrışan  işıqları, bahalı restoranlar klublar, bərq vuran "Kristall Palas".

Ölkənin qalan hissəsi heç az təəccübləndirmir.  İngiltərə boyda  olan bu ölkədə dünyada mövcud olan 11 iqlim qurşağından  9-nun təmsil olunmasına adamın inanmağı gəlmir. Qədim qayaüstü rəsmlər, dağ-xizək kurortu, dünyada mövcud olan palçıq vulkanlarının yarısı, duz gölləri, yanar dağlar, palçıqla müxtəlif cür özünəməxsus müalicə  üsulları təklif edən cürbəcür sanatoriyalar maraq doğurur.

Biznes etmək üçün bura gələnlərin əksəriyyəti  neft sənayesi ilə bağlıdır. Ölkə  mükəmməllikdən uzaqdır,  lakin yeni təəssüratlar axtaran səyyahlar üçün  tamamilə başqa dəyərlər təklif edir.

 

 

Azərbaycan.- 2012.- 25 may.- S. 3.