«Tələbə Qəbulu üzrə
Dövlət Komissiyası - 20 il: inkişaf mərhələləri»
mövzusunda Beynəlxalq konfrans başa
çatmışdır
Bakıda
Tələbə Qəbulu üzrə Dövlət
Komissiyasının (TQDK) yaradılmasının 20 illiyinə
həsr olunmuş "Tələbə Qəbulu üzrə
Dövlət Komissiyası - 20 il: inkişaf mərhələləri"
mövzusunda Beynəlxalq konfrans noyabrın 24-də işini
davam etdirmişdir.
AzərTAc
xəbər verir ki, konfrans çərçivəsində
keçirilən "dəyirmi masa"da "Açıq
tipli testlərin qısa formatlı cavablarının proqram təminatı
vasitəsilə oxunması və mətnə çevrilməsi",
"Kompetensiyaların ölçülməsi
üsulları", "İmtahan cavablarının statistik təhlilinin
nəticələrinin təhsilin planlaşdırılması
və keyfiyyətinin yüksəldilməsi üçün
istifadə olunması" mövzuları müzakirə
olunmuşdur.
Müzakirələrdə
Azərbaycan ilə yanaşı, Türkiyə, Niderland,
Rusiya, Qazaxıstan, Tacikistan və digər ölkələrdən
olan mütəxəssislər iştirak etmişlər.
Tədbirdə
TQDK-nın sədri Məleykə Abbaszadə bildirmişdir
ki, hazırda Komissiyanın
qarşısında duran ən vacib vəzifələrdən
biri şagirdləri özünə güvənli və
kreativ şəxsiyyətlər kimi yetişdirməkdir. Onlar dünyanı tənqidi təfəkkürlə
dərk etməli, problemlərin alternativ və standartdan kənar
həlli yollarına yaradıcı yanaşmalıdırlar.
Qeyd
olunmuşdur ki, dövlət və cəmiyyət təhsil
sisteminin islahatını həyata keçirməkdən
ötrü müəyyənləşdirilən məqsədlərə
nail olmaq üçün müvafiq tədbirlərin məntiqi
ardıcıllığı gözlənilməlidir. Təhsil
sisteminin məqsədləri müəyyənləşdirilməli,
şagirdlərin müəyyən səviyyələrdə
yiyələnməli olduqları bilikləri əks etdirən
standartlar qəbul edilməli, şagirdlərin standartlara nə
dərəcədə cavab verməsini ölçən qiymətləndirmələr
hazırlanmalıdır. Qiymətləndirmə
təhsil alanların inkişafını qiymətləndirmək
və istiqamətləndirmək üçün proses, alət
və ya metod kimi qəbul edilə bilər. TQDK-nın qiymətləndirmə
sistemi təhsil islahatlarını izləməyə imkan
verir.
Hazırda
ölkəmizdə aparılan təhsil islahatlarının əsas
məqsədinin təhsil alanlarda kompetensiyalarının
formalaşdırılması olduğunu vurğulayan M.Abbaszadə
bu istiqamətdə artıq müəyyən işlərin görüldüyünü qeyd
etmişdir. Təhsil standartları təsdiq olunmuş,
onların əsasında kurikulum tərtib edilmişdir. Təbii
ki, yeni tədris prosesi zamanı yeni təhsil
texnologiyalarından istifadə olunur. Biz isə, öz növbəmizdə,
şagirdlərə bu kompetensiyaların
aşılanmasını sübut edən alət rolunu
oynayacaq yeni qiymətləndirmə vasitələrini tətbiq
etməliyik. Testlər təkcə bilikləri deyil, həmin
bilikləri qeyri-standart vəziyyətlərdə tətbiq etmək
bacarıqlarını yoxlamaq imkanına malik olmalıdır.
Kompetensiyaların inkişafını müəyyənləşdirərkən
yalnız bir cəhəti yoxlayan qiymətləndirmə
artıq yetərli sayılmır. Bunun əvəzinə bir
neçə qabiliyyət göstəricisinin bütöv surətdə
birgə istifadəsinə ehtiyac yaranır. Belə qiymətləndirmədə
çoxvariantlı və açıq tipli bilik testləri ilə
yanaşı, qovluqlar, meyarlara əsaslanan
müsahibələr və ifa kimi yeni tətbiq olunan metodlardan
birgə istifadə olunur. Yeni qiymətləndirmə vasitələrinin
tətbiqi prosesi orta məktəbdən başlayacaq və mərhələlərlə
həyata keçiriləcəkdir.
"Dəyirmi
masa"da müzakirə olunan məsələlərin
aktuallığını diqqətə
çatdıran M.Abbaszadə iştirakçıları bu
mövzular ətrafında fəal diskussiyalara, fikir mübadiləsinə
dəvət etmişdir. Komissiyanın sədri demişdir ki,
bu, respublikamızda ilk addımdır və ümid edirəm
ki, həmin istiqamətdə işlər
qarşılıqlı əməkdaşlıq əsasında
davam edəcəkdir.
Türkiyənin
Ölçmə, Seçmə və Yerləşdirmə Mərkəzinin
rəhbəri Əli Dəmir, Təhsilin Qiymətləndirilməsi
üzrə Beynəlxalq Assosiasiyanın İcra Komitəsinin üzvü Jan
Viqers, Rusiya Təhsilin Keyfiyyətinin Monitorinqi üzrə
Elmi-Tədqiqat İnstitutunun nümayəndəsi Valentina
Kiselyova, Tacikistanın Təhsilin İnkişafı üzrə
Beynəlxalq Əməkdaşlıq Mərkəzinin direktoru Səbzəli
Cəfərov çıxış edərək təhsilin
keyfiyyətinin yaxşılaşdırılması
yollarından danışmışlar.
Sonra
mövzular ətrafında geniş müzakirələr
aparılmış, suallar cavablandırılmış, fikir və
təkliflər səsləndirilmişdir.
Bununla
da, ikigünlük beynəlxalq konfrans işini
yekunlaşdırmışdır.
Azərbaycan.-2012.- 25 noyabr.- S.6.