Birləşmiş Ərəb
Əmirliklərinin «Asfaar» jurnalında Şuşa şəhərinə dair məqalə dərc
edilmişdir
Birləşmiş
Ərəb Əmirlikləri Əbu Dabi Turizm və Mədəniyyət
İdarəsinin "Asfaar" jurnalında Şuşa şəhərinə
dair məqalə dərc edilmişdir.
Azərbaycan Respublikasının Birləşmiş
Ərəb Əmirliklərindəki səfirliyindən AzərTAc-a
bildirmişlər ki, "300 illik tarixin sirlərinə
işıq salan Şuşa" başlıqlı yazıda
bu qədim məkanın tarixi, coğrafiyası, milli irsi, incəsənəti
və sənayesi barədə məlumatlar verilmişdir.
Məqalədə bildirilir: "Gözəl
vadilər arasında tarix boyu öz coğrafi xüsusiyyəti
ilə seçilən, eləcə də nadir və əsrarəngiz
mənzərəyə malik, çox gözəl
dağları, bulaqları və Allahın bəxş etdiyi
digər nemətləri ilə fərqlənən Şuşa
şəhəri Azərbaycana açılan yüksəkliklərlə
əhatə olunmuş dağların üzərində yerləşir.
Şuşa əsrarəngiz mənzərələri ilə Azərbaycanın
tarixi qalalarını seyr etməyə gələn
çoxsaylı turistlər üçün mühüm
turizm mərkəzi hesab olunur. Şəhər öz
mülayim havası, Qarabağdakı nadir coğrafi mövqeyi
ilə seçilir. Bundan əlavə, şəhərin zəngin
təbii sərvətlərə malik gözəl təbiəti
ona tarixi və turistlik şəhər prizmasından
yanaşmağa imkan verir. Tarix boyu bu şəhərin
adının ayrı-ayrı mənbələrdə qeyd
olunması onun yerini bəlli edir. Şuşa Azərbaycan mədəniyyətinin
qaynaqlandığı mədəniyyət, incəsənət
və ədəbiyyat sahələrində mühüm yerə
malikdir".
Şəhərin
Azərbaycan milli irsinə bəxş etdiyi qiymətsiz sənət nümunələrindən
bəhs olunan hissədə deyilir: "Şuşa
şəhəri Azərbaycan və islam mədəniyyətinin
mühüm mərkəzlərindən hesab olunur. Şuşa
Dağlıq Qarabağın azərbaycanlı əhalisinin
sayı baxımından ən iri yaşayış məntəqəsidir.
Şəhər islam tarixini
təcəssüm etdirən mühüm
mədəni, ədəbi və incəsənət abidələri
ilə zəngin, qədim tarixə malikdir.
Şuşanın əhəmiyyəti təkcə tarixi və mədəni irs
baxımından mühümlüyü ilə məhdudlaşmır.
Şuşa Qarabağın tacı, Azərbaycan
incəsənəti və mədəniyyətinin beşiyi hesab olunur. Şuşa dünya mədəniyyətinə bir çox töhfələr
vermiş görkəmli sənət
adamı, musiqiçi, memar,
rəssam və ədiblərin doğulduğu yeridir".
Erməni qəsbkarları
tərəfindən dağıdılan şəhərin verdiyi ağır itkilər isə belə təsvir
olunur: "Lakin ötən
dövr ərzində şəhərin mədəni
və tarixi irsinin bir hissəsi böyük
itkilərə məruz qalmışdır. Belə ki şəhərdəki 8 muzey,
31 kitabxana, 17 mədəniyyət klubu və 8 mədəniyyət evindəki eksponat və əşyalar
talanmışdır".
Oxucuları qədim
şəhərin sənətkarlıq nümunələri ilə
də tanış etmişlər : "Qədim
zamanlarda Bakı və Şuşa
sənətkarları misgərlik məmulatlarını yerli xammaldan istifadə etməklə
hazırlayırdılar. Beləliklə, bu
ərazilər Qafqazdakı qədim sivilizasiya
mərkəzlərindən biri kimi tanınmağa başladı. Burada üzərində nadir
naxışlar həkk olunmuş misgərlik
məmulatları istehsal olunurdu.
Tarixi
araşdırmalar sübut etdi
ki, bu ərazilərə
xarakterik olan
naxışlar nəsildən-nəslə ötürülmüş,
onlardan bir çoxu isə heç bir dəyişikliyə məruz
qalmamışdır. Üzəri naxışlarla bəzədilmiş
misgərlik məmulatlarının tarixi
XV əsrə gedib çıxan,
Bakıda yerləşən Şirvanşahlar
sarayında da rast gəlinir.
Belə ki azərbaycanlı sənətkarlar
həmin dövrlərdə misin əridilməsi
ilə məşğul olmuşlar ki, bu da
onlara 80 növ məhsulun
istehsalına imkan
yaratmışdır".
Qədim tarixə
məxsus toxuculuq sənəti, həmçinin
ipəkçilik və rəngkarlığı da yaddan
çıxmamışdır: "Azərbaycanda toxuculuq sənətinin tarixi
qədimdir. Tanınmış italyan səyyahı
Marko Polo da Azərbaycanda istehsal olunan ipək məhsullarının gözəlliyini
vurğulamışdır. Belə ki toxuculuq sənətində istifadə olunan materiallar yerli məhsullar olmuşdur
və bu məhsullardan bəziləri Azərbaycanın
digər şəhərləri ilə yanaşı, Şuşada istehsal edilmişdir.
Azərbaycan
xalqının milli geyimləri xalqın tarixi ilə sıx şəkildə
bağlı olmuş, milli
xüsusiyyətləri özündə əks etdirmişdir. Qeyd etmək lazımdır ki, Azərbaycanda
milli geyim ölkənin
ayrı-ayrı rayonlarının tarixi və
sənətkarlıq xüsusiyyətləri ilə də
bağlı olmuşdur. Şuşa
da Azərbaycanda ipək materialların xammal ilə təmin edilməsi üzrə ən
mühüm mərkəzlərdən biri olmuş, burada qeyri-adi gözəlliyə
malik zərif, dəqiq və gözəl
işləməli parçalar istehsal edilmişdir".
Azərbaycan.-2012.-
16 oktyabr.- S. 10.