Azərbaycan Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara Xidmət
və Sosial İnnovasiyalar
üzrə Dövlət Agentliyi
haqqında Əsasnamə
Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 2012-ci il 5 sentyabr tarixli
Fərmanı ilə təsdiq edilmişdir
Əlavə
1
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara
Xidmət və Sosial İnnovasiyalar
üzrə Dövlət Agentliyi
haqqında Əsasnamə
1. Ümumi
müddəalar
1.1. Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti yanında Vətəndaşlara
Xidmət və Sosial İnnovasiyalar
üzrə Dövlət Agentliyi (bundan sonra - Dövlət Agentliyi) Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2012-ci il 13 iyul tarixli 685 nömrəli
Fərmanına əsasən yaradılmışdır. Dövlət Agentliyi fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq, Azərbaycan Respublikasında "ASAN
xidmət" mərkəzlərinin (bundan
sonra - mərkəzlər) vahid
şəkildə idarə edilməsini, xidmət mərkəzlərində
fəaliyyət göstərən dövlət
orqanlarının əməkdaşlarının fəaliyyətinin əlaqələndirilməsini, nəzarət
və qiymətləndirmənin aparılmasını, dövlət
orqanlarının informasiya
bazalarının qarşılıqlı inteqrasiyasını,
elektron xidmətlərin təşkili prosesinin sürətləndirilməsini, bu sahədə idarəetmə sisteminin
təkmilləşdirilməsini həyata keçirən mərkəzi
icra hakimiyyəti orqanıdır.
1.2. Dövlət Agentliyi öz fəaliyyətində Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasını, Azərbaycan
Respublikasının qanunlarını, Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin fərman və sərəncamlarını,
Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin
qərar və sərəncamlarını, Azərbaycan
Respublikasının tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələri və bu
əsasnaməni rəhbər tutur.
1.3. Dövlət Agentliyi öz vəzifələrini yerinə yetirərkən
və hüquqlarını həyata keçirərkən digər
icra hakimiyyəti orqanları, yerli özünüidarəetmə
orqanları və qeyri-hökumət təşkilatları ilə
qarşılıqlı əlaqədə fəaliyyət göstərir.
1.4. Dövlət
Agentliyi öz fəaliyyətini
qanunun aliliyi, insan hüquqlarının və
azadlıqlarının qorunması, şəffaflıq,
peşəkarlıq və xidmətdə nizam-intizam
prinsipləri əsasında qurur.
1.5. Dövlət Agentliyi müstəqil
balansa, sərəncamında olan dövlət əmlakına, xəzinə
və bank hesablarına, üzərində
Azərbaycan Respublikasının Dövlət gerbinin
təsviri və öz adı həkk olunmuş möhürə, müvafiq
ştamplara və blanklara
malikdir.
1.6. Dövlət
Agentliyinin saxlanması xərcləri və
fəaliyyəti Azərbaycan Respublikasının dövlət
büdcəsi və qanunvericilikdə nəzərdə tutulan digər mənbələr hesabına
maliyyələşdirilir.
1.7. Dövlət
Agentliyi Bakı şəhərində
yerləşir.
2. Dövlət Agentliyinin
fəaliyyət istiqamətləri
2.1. Dövlət
Agentliyinin fəaliyyət istiqamətləri
aşağıdakılardır:
2.1.1. mərkəzlərin
vahid şəkildə idarə edilməsini,
həmin mərkəzlərdə fəaliyyət göstərən
dövlət orqanlarının əməkdaşlarının
fəaliyyətinin əlaqələndirilməsini təmin edir;
2.1.2. mərkəzlərdə
göstərilən xidmətlərin operativlik,
şəffaflıq, nəzakətlilik, məsuliyyət və
rahatlıq prinsipləri əsasında həyata keçirilməsinə
nəzarət edir;
2.1.3. mərkəzlərdə
həyata keçirilən hər bir xidmətin
qanuna uyğun həyata
keçirilməsinə, keyfiyyətinə və şəffaflığa
dair qiymətləndirmələrin
aparılmasını təmin edir;
2.1.4. mərkəzlərdə
fəaliyyət göstərən dövlət
orqanlarının əməkdaşlarının etik davranış qaydalarına əməl
edilməsinə nəzarət edir;
2.1.5.
mərkəzlərdə fəaliyyət göstərən
dövlət orqanlarının əməkdaşları üçün etik
kursların təşkilini, vətəndaş
axınının idarə olunması, vətəndaşları
qarşılama, dinləmə, izahetmə
bacarıqlarını inkişaf etdirən
müxtəlif treninqlərin keçirilməsini təmin edir;
2.1.6. dövlət
orqanları tərəfindən xidmətlərin həyata
keçirilməsində sosial
innovasiyaların tətbiqi ilə bağlı
araşdırmalar aparır;
2.1.7.
dövlət orqanları tərəfindən göstərilən
hər bir xidməti təhlil edərək,
onların elektron formada
həyata keçirilməsi üçün
müvafiq proqram təminatının,
informasiya sistemlərinin, məlumat
bazalarının və elektron xidmətlər
reyestrinin yaradılması və təkmilləşdirilməsi üzrə tədbirlər həyata
keçirir.
3. Dövlət Agentliyinin
vəzifələri
3.1. Dövlət
Agentliyi bu əsasnamə
ilə müəyyən edilmiş fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq aşağıdakı vəzifələri
yerinə yetirir:
3.1.1.
mərkəzlərin fəaliyyətinin təşkilini,
onların vahid şəkildə idarə
edilməsini, həmin mərkəzlərdə fəaliyyət
göstərən dövlət orqanlarının əməkdaşlarının
fəaliyyətinin əlaqələndirilməsini təmin etmək;
3.1.2.
mərkəzlərdə xidmətlərin operativlik,
şəffaflıq, nəzakətlilik, məsuliyyət və
rahatlıq prinsipləri əsasında, yaşayış yeri üzrə qeydiyyatından asılı olmayaraq bütün vətəndaşlar
üçün və təqvimin bütün günlərində həyata
keçirilməsinə nəzarəti təmin etmək;
3.1.3. mərkəzlərdə
həyata keçirilən hər bir xidmətin
qanuna uyğun həyata
keçirilməsinə, keyfiyyətinə və şəffaflığa
dair qiymətləndirmələr aparmaq;
3.1.4. mərkəzlərdə
fəaliyyət göstərən dövlət orqanları əməkdaşlarının
etik davranış qaydalarına əməl
edilməsinə nəzarəti həyata keçirmək;
3.1.5.
nəzarət və qiymətləndirmənin nəticələri
barədə müvafiq arayış və
hesabatlar hazırlamaq, aşkar
olunmuş nöqsan və
çatışmazlıqların aradan
qaldırılması üçün müvafiq orqanlara
icrası məcburi olan tövsiyələr
təqdim etmək və bu barədə Azərbaycan
Respublikasının
Prezidentinə məlumat vermək;
3.1.6.
mərkəzlərdə fəaliyyət göstərən
dövlət orqanlarının əməkdaşları üçün etik
kursların təşkilini, vətəndaş
axınının idarə olunması, vətəndaşları
qarşılama, dinləmə, izahetmə
bacarıqlarını inkişaf etdirən
müxtəlif treninqlərin keçirilməsini təmin etmək;
3.1.7. vətəndaşlara
xidmət göstərən vahid telefon nömrəsi ilə təchiz edilmiş "Çağrı" mərkəzini
yaratmaq və onun fəaliyyətini
təmin etmək;
3.1.8. mərkəzlərin
fəaliyyəti barədə kütləvi informasiya
vasitələri və sosial şəbəkələr
vasitəsilə təbliğat və təşviqatı təmin
etmək;
3.1.9. beynəlxalq
təşkilatlar və xarici dövlətlərin
aidiyyəti qurumları ilə əməkdaşlıq və təcrübə
mübadiləsi aparmaq;
3.1.10. dövlət
orqanları tərəfindən həyata keçirilən xidmətlərin
elektron formada təşkili
və təkmilləşdirilməsi məqsədi ilə
aşağıdakıları həyata keçirir:
3.1.10.1. dövlət
orqanlarının malik olduqları informasiya sistemləri ilə tanış olmaq, göstərilən xidmətlərin elektron formada təşkili
ilə bağlı aidiyyəti orqanlarla
birgə tədbirlər görmək;
3.1.10.2. elektron xidmətlərin göstərilməsi
üzrə texniki normaların,
standartların və tələblərin müəyyənləşdirilməsi
ilə bağlı təkliflər hazırlamaq;
3.1.10.3. dövlət
orqanlarında elektron xidmətlərin təşkili
və göstərilməsi üzrə qiymətləndirmələr
aparmaq və nəticəsi barədə
arayışlar, hesabatlar hazırlamaq;
3.1.10.4. elektron xidmətlərin göstərilməsi
üzrə dövlət orqanlarına metodik
və əməli köməklik göstərmək;
3.1.10.5. dövlət
orqanlarının elektron xidmətləri
barədə vətəndaşlardan daxil olan irad və təklifləri
təhlil edərək aidiyyəti dövlət orqanlarına məlumat
göndərmək;
3.1.11.
informasiya sistemləri, məlumat
bazaları və elektron xidmətlərlə
bağlı dövlət orqanları tərəfindən təqdim
olunan layihələrə onların texniki və səmərəliliyi
baxımından məqsədəuyğunluğu barədə
rəy vermək;
3.1.12. dövlət
orqanlarının informasiya sistemlərinin,
elektron xidmətlərin və elektron xidmətlər reyestrinin
yaradılması və onların fəaliyyətinin təhlükəsizliyi
ilə bağlı tədbirlər görmək;
3.1.13. dövlət
orqanları tərəfindən xidmətlərin göstərilməsi
prosedurunun (tələb olunan
sənədlər və müddətlərlə
bağlı) sadələşdirilməsi ilə bağlı
Azərbaycan Respublikasının Prezidentinə təkliflər
vermək;
3.1.14.
öz fəaliyyəti haqqında əhalinin
məlumatlandırılmasını, internet
saytının yaradılmasını, malik
olduğu və siyahısı qanunla müəyyən edilmiş
açıqlanmalı olan ictimai
informasiyaları həmin saytda yerləşdirmək
və onun daimi yeniləşdirilməsini
təmin etmək;
3.1.15. strukturunun və fəaliyyətinin təkmilləşdirilməsi
istiqamətində təkliflər vermək və müvafiq tədbirlər görmək;
3.1.16. fəaliyyəti
ilə bağlı daxil olan
ərizə və şikayətlərə baxmaq
və qanunla müəyyən edilmiş qaydada tədbirlər
görmək;
3.1.17. dövlət
proqramlarının və inkişaf
konsepsiyalarının həyata keçirilməsində iştirak etmək;
3.1.18. Azərbaycan
Respublikasının tərəfdar çıxdığı
beynəlxalq müqavilələrin həyata keçirilməsini
təmin etmək;
3.1.19. fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq insan və vətəndaş
hüquqlarının və azadlıqlarının həyata
keçirilməsini təmin etmək və onların
pozulmasının qarşısını almaq;
3.1.20.
müvafiq sahəyə ayrılan büdcə
vəsaitləri, kreditlər, qrantlar, mərkəzlərdə
göstərilən xidmətlərə görə daxil olan vəsait və
digər maliyyə vəsaitlərindən təyinatı
üzrə səmərəli istifadə olunmasını təmin
etmək;
3.1.21. qanuna uyğun olaraq dövlət sirrinin
və məxfilik rejiminin qorunması üçün zəruri tədbirlər,
habelə fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun təhlükəsizlik tədbirlərini
görmək.
4. Agentliyin
hüquqları
4.1. Dövlət
Agentliyi öz vəzifələrini
həyata keçirmək üçün
aşağıdakı hüquqlara malikdir:
4.1.1. mərkəzlərdə həyata
keçirilən xidmətlərin qiymətləndirilməsi məqsədi
ilə hər bir xidmət üzrə monitorinq aparmaq;
4.1.2. mərkəzlərdə fəaliyyət
göstərəcək dövlət orqanları nümayəndələrinin
təyinatı zamanı onların nəzakətlilik, məsuliyyət,
ünsiyyət qurmaq və izah etmə bacarıqlarına dair
aidiyyəti orqanlara rəy bildirmək və barəsində
müsbət rəy bildirilməyən şəxslərin həmin
mərkəzlərdə fəaliyyətinə icazə verməmək;
4.1.3. dövlət orqanlarının
malik olduqları informasiya sistemlərinə
çıxış əldə etmək, dövlət
orqanları tərəfindən göstərilən xidmətlərin
elektron formada təşkili ilə bağlı müvafiq proqram
təminatını hazırlamaq məqsədi ilə həmin
orqanların xidmət prosesini öyrənmək və
müvafiq təkliflər vermək;
4.1.4. elektron xidmətlərin təşkili
və təkmilləşdirilməsi ilə bağlı layihələrin
təşəbbüsçüsü, icraçısı və
ya sifarişçisi kimi çıxış etmək;
4.1.5.
vəzifələrinin icrası zamanı dövlət
orqanlarından elektron xidmətlərin
göstərilməsinin cari vəziyyəti,
görülən işlər barədə arayışlar, hesabatlar almaq, müxtəlif
sorğular göndərmək, həmçinin
bilavasitə yerində baxış keçirmək;
4.1.6.
dövlət orqanlarında elektron xidmətlərin
təşkilində istifadə olunacaq informasiya sistemlərinin yaradılması
zamanı onların təsdiq olunmuş
layihələrə, texniki normalara, standartlara və tələblərə
uyğun həyata keçirilməsinə
nəzarət etmək və istismara qəbulunda
bilavasitə iştirak etmək;
4.1.7.
dövlət orqanlarının informasiya
sistemləri arasında informasiya
mübadiləsinin həyata keçirilməsi məqsədi
ilə yaradılmış infrastruktura
qoşulmaları üçün dövlət
orqanlarına təkliflər vermək və onların təmin
edilməsinə nəzarət etmək;
4.1.8. elektron xidmətlərin təşkili və təkmilləşdirilməsi
ilə bağlı dövlət orqanlarının təkliflərini
toplamaq, onları
təhlil etmək və rəy vermək;
4.1.9. fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq normayaratma fəaliyyətindən
irəli gələn hüquqları həyata keçirmək;
4.1.10. layihələrin
dövlət büdcəsindən maliyyələşdirilməsi
ilə əlaqədar təkliflər vermək, fəaliyyət
istiqamətlərinə uyğun olaraq qanunla müəyyən
edilmiş qaydada
müsabiqə və tenderlər təşkil etmək;
4.1.11.
fəaliyyət istiqamətlərinə aid
olan məsələlərin tədqiqi və
həlli üçün elmi
tədqiqat və təcrübi-mühəndis işlərinin
görülməsi, texniki
ekspertizaların aparılması və məsləhət xidmətlərinin
göstərilməsi üçün
qanunvericiliklə müəyyən olunmuş
qaydada elmi-tədqiqat və təhsil müəssisələrini,
şirkətləri, müstəqil ekspertləri və mütəxəssisləri
cəlb etmək, onlarla müqavilələr
bağlamaq, işçi
qruplar, komissiyalar, elmi-texniki şura yaratmaq;
4.1.12. fəaliyyət
istiqamətləri üzrə beynəlxalq təcrübənin
öyrənilməsi və tətbiqi üçün
müvafiq beynəlxalq təşkilatlarla
və xarici ölkələrin müvafiq təşkilatları ilə işgüzar əlaqələr yaratmaq;
4.1.13. dövlət
və yerli özünüidarəetmə
orqanlarına, fiziki və hüquqi
şəxslərə zəruri məlumatlar (sənədlər)
barədə sorğu vermək və onlardan belə məlumatları (sənədləri)
almaq;
4.1.14. müvafiq sahə üzrə analitik
materiallar hazırlamaq, tədqiqatlar aparmaq, təkliflər vermək;
4.1.15. fəaliyyət
istiqamətləri üzrə təlimlər, seminarlar,
elmi-praktiki konfrans və
simpoziumlar keçirmək, habelə xüsusi bülletenlər və digər nəşrlər
buraxmaq;
4.1.16. qanunla nəzərdə tutulmuş
hallarda müsabiqə keçirmək,
müqavilələr bağlamaq,
onların yerinə yetirilməsinə nəzarət etmək.
5. Dövlət Agentliyinin
fəaliyyətinin təşkili
5.1. Dövlət
Agentliyinin aparatı və onun
strukturuna daxil olan qurumlar və tabeliyində
olan digər qurumlar (hüquqi şəxslər, təşkilatlar və
sair) Dövlət Agentliyinin
vahid sistemini təşkil
edir. Dövlət Agentliyi
öz fəaliyyətini bilavasitə və
həmin qurumlar vasitəsilə həyata keçirir.
5.2. Dövlət
Agentliyinin strukturu və
işçilərinin say tərkibi Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti tərəfindən
müəyyən edilir.
5.3. Dövlət
Agentliyinə Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
tərəfindən vəzifəyə təyin edilən və
vəzifədən azad edilən sədr rəhbərlik
edir. Sədr Dövlət Agentliyinə həvalə
edilmiş vəzifələrin yerinə
yetirilməsinə və hüquqların həyata
keçirilməsinə görə şəxsən məsuliyyət
daşıyır və Azərbaycan Respublikasının Prezidenti qarşısında
hesabatlıdır.
5.4. Dövlət
Agentliyinin sədrinin Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti tərəfindən
vəzifəyə təyin və vəzifədən azad edilən birinci müavini və müavini
vardır. Sədrin müavinləri onlara
sədr tərəfindən həvalə edilmiş
vəzifələri yerinə yetirir və
bunun üçün
şəxsən məsuliyyət daşıyırlar.
5.5. Dövlət
Agentliyinin sədri:
5.5.1. Dövlət
Agentliyinin fəaliyyətini təşkil edir və ona rəhbərlik
edir;
5.5.2. Dövlət
Agentliyinin işçilərini (sədrin
müavinləri istisna olmaqla)
vəzifələrə təyin və vəzifələrdən
azad edir;
5.5.3. Dövlət Agentliyinin
aparatının strukturunu müəyyən
edir, struktur bölmələrinin
və tabeliyində olan digər
qurumların əsasnamələrinin təsdiqi barədə, həmçinin
bu əsasnamənin 5.8-ci bəndində
Dövlət Agentliyinin
kollegiyasının səlahiyyətlərinə aid edilməmiş məsələlər
barədə normativ hüquqi
aktları qərarlar formasında qəbul edir;
5.5.4.
müavinləri arasında vəzifə bölgüsü
aparır, onların, habelə Dövlət Agentliyinin
digər vəzifəli şəxslərinin ştat,
kadr, maliyyə və digər məsələlər
üzrə səlahiyyətlərini müəyyənləşdirir
və qarşılıqlı fəaliyyətini təmin edir;
5.5.5. Dövlət Agentliyinin
işçilərinin qanunla nəzərdə
tutulmuş qaydada həvəsləndirməsi
və intizam tədbirlərinə cəlb
edilməsi üçün tədbirlər
görür;
5.5.6. mərkəzlərin
yaradılması barədə Azərbaycan
Respublikasının Prezidentinə məlumat verir;
5.5.7. icrası məcburi
olan əmr və sərəncamlar verir;
5.5.8. Dövlət
Agentliyinin vəzifəli şəxslərinin
qanunvericiliyə zidd olan
qərarlarını ləğv edir;
5.5.9. müəyyən
edilmiş struktur, əməkhaqqı
fondu və işçilərin say həddi daxilində Dövlət Agentliyinin aparatının və digər
qurumlarının ştat cədvəlini
və ayrılmış büdcə təxsisatı daxilində
xərclər smetasını təsdiq edir;
5.5.10. Dövlət
Agentliyinin xərclər smetasına uyğun olaraq, xərc maddələri
üzrə Azərbaycan Respublikasının dövlət
büdcəsindən ayrılan vəsaitlərin təyinatı
üzrə istifadəsinə sərəncam verir;
5.5.11. Dövlət
Agentliyinin bu əsasnamə
ilə müəyyən olunmuş fəaliyyət
istiqamətlərinə dair qəbul edilmiş normativ hüquqi aktların icrasını təşkil
edir, yoxlayır və buna
nəzarəti həyata keçirir;
5.5.12. Dövlət
Agentliyinin fəaliyyət istiqamətləri
ilə bağlı dövlət orqanlarına müvafiq
arayışlar və məlumatlar təqdim edir;
5.5.13. işçilərin
attestasiyası, ixtisasının artırılması və
onların peşə hazırlığının təmin
edilməsi üçün müvafiq tədbirlər
görür;
5.5.14. Azərbaycan Respublikasının və
xarici ölkələrin dövlət və digər
qurumları ilə münasibətlərdə Dövlət
Agentliyini təmsil edir, verilmiş səlahiyyətlər
daxilində müvafiq beynəlxalq sənədləri
imzalayır;
5.5.15. Dövlət Agentliyinin səlahiyyətlərinə
aid edilən məsələlər üzrə müvafiq il
üçün dövlət büdcəsinin və büdcədənkənar
fondların formalaşdırılması ilə bağlı təkliflər
verir;
5.5.16. dövlət büdcəsindən
ayrılmış vəsaitin səmərəli xərclənməsini
təmin edir;
5.5.17.
dövlət büdcəsindən ayrılmış vəsait
və ştat sayı hüdudlarında,
müəyyən olunmuş qaydada Dövlət Agentliyinin
tabeliyində olan digər qurumların
yaradılması, yenidən təşkili və ləğvi
barədə müvafiq qərarlar qəbul
edir;
5.5.18.
dövlət büdcəsindən ayrılan vəsaitlərin,
büdcədənkənar xüsusi vəsaitlərin
sərəncamçısı olmaqla,
maliyyə vəsaitini Dövlət Agentliyinin
tabeliyində olan digər qurumlar
arasında bölüşdürür,
ayrılmış vəsaitlərin həddi nəzərə
alınmaqla Dövlət
Agentliyinin və mərkəzlərdə
fəaliyyət göstərən digər dövlət
orqanlarının işçilərinin vəzifə
maaşlarına müəyyən edilmiş
əlavələrin, maddi yardım və
mükafatların verilməsini təmin edir;
5.5.19. bu əsasnamə ilə müəyyən edilmiş vəzifələrin həyata
keçirilməsini təmin edir;
5.5.20. Dövlət
Agentliyinin sədri vəzifələrinin
müvəqqəti olaraq icrasını birinci müavininə tapşıra bilər.
5.6. Dövlət
Agentliyində sədrdən (kollegiyanın sədri), onun müavinlərindən, Dövlət Agentliyinin digər rəhbər işçilərindən
ibarət kollegiya yaradılır. Dövlət
Agentliyinin kollegiyasının tərkibinə
həmçinin mütəxəssislər və alimlər də
daxil edilə bilər.
5.7. Kollegiya üzvlərinin sayı və tərkibi
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
tərəfindən təsdiq edilir.
5.8. Kollegiyanın iclaslarında Dövlət Agentliyinin fəaliyyətinin əsas istiqamətləri,
icra intizamının vəziyyəti, kadr məsələləri, normativ
hüquqi aktların layihələri
müzakirə olunur, digər mühüm məsələlərə
baxılır və müvafiq qərarlar qəbul
edilir.
5.9. Dövlət
Agentliyinin kollegiyası qərarlar
formasında aşağıdakı normativ
hüquqi aktları qəbul edir:
5.9.1. Dövlət
Agentliyi ilə digər şəxslər
(qurumlar) arasında münasibətləri
tənzimləyən normativ hüquqi aktlar;
5.9.2. qəbul
edilməsi Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
və ya Azərbaycan Respublikasının
Nazirlər Kabineti tərəfindən
Dövlət Agentliyinə tapşırılmış konkret normativ hüquqi aktlar;
5.9.3. bir neçə dövlət orqanının fəaliyyətini
tənzimləyən vahid (birgə) normativ hüquqi aktlar;
5.9.4. müəyyən
edilmiş hallarda müvafiq dövlət orqanları ilə
razılaşdırılmalı olan normativ hüquqi aktlar;
5.9.5. sədrin təşəbbüsü
ilə Dövlət Agentliyinin
kollegiyasının müzakirəsinə
çıxarılan, bu əsasnamənin
5.5.3-cü yarımbəndində nəzərdə tutulmuş normativ hüquqi aktlar;
5.9.6. bu əsasnamənin 5.9.1-5.9.5-ci yarımbəndlərinə
uyğun olaraq Dövlət
Agentliyinin kollegiyasının qəbul etdiyi normativ hüquqi aktların ləğvi və ya onlarda dəyişikliklərin
edilməsi.
5.10. Dövlət
Agentliyinin kollegiyasının iclasları onun üzvlərinin yarıdan çoxu
iştirak etdikdə səlahiyyətlidir.
Dövlət Agentliyinin
kollegiyasının qərarları onun
üzvlərinin sadə səs çoxluğu
ilə qəbul edilir. Dövlət Agentliyinin kollegiyasının qərarı qəbul
edilərkən səslər bərabər olarsa,
kollegiya sədrinin səsi həlledici hesab edilir.
5.11.
Kollegiyanın iş qaydasını sədr
müəyyənləşdirir və iclasları sədr tərəfindən
mütəmadi olaraq
çağırılır.
5.12. Dövlət
Agentliyinin kollegiyasının üzvləri
və sədr arasında fikir
ayrılığı yarandığı hallarda
sədr bu barədə Azərbaycan
Respublikasının Prezidentinə məlumat verərək öz qərarını həyata keçirir. Dövlət Agentliyinin
kollegiyasının üzvləri şəxsi fikirlərini Azərbaycan
Respublikasının Prezidentinə çatdıra bilərlər.
5.13. Dövlət
Agentliyinin kollegiyasının
iclaslarına digər icra hakimiyyəti
orqanlarının və təşkilatların, habelə
qeyri-hökumət təşkilatlarının nümayəndələri
dəvət edilə bilərlər.
Azərbaycan.-2012.-
7 sentyabr.- S. 6.