Azərbaycan iqtisadi möcüzələr
ölkəsidir
Azərbaycanın
dinamik inkişafı, rəqabətədavamlı
iqtisadiyyatını təmin edən islahatlar nüfuzlu iqtisadi
qurumlar və reytinq agentlikləri tərəfindən də
yüksək dəyərləndirilir. Belə ki Dünya İqtisadi
Forumunun 2012-2013-cü il üzrə "Dünya Rəqabətlilik
Hesabatı"nda Azərbaycan rəqabətlilik reytinqinə
görə 144 dövlət arasında 46-cı yerdə qərarlaşıb.
2011-2012-ci il hesabatında isə ölkəmiz 142 ölkə
arasında 55-ci yeri tutmuşdu. Qlobal iqtisadiyyatın böhran
dövrünü yaşadığı və yüksək rəqabət
mühiti ilə səciyyələnən bir zamanda Azərbaycanın
9 pillə irəliləməsi və dünyanın 50 ən rəqabətqabiliyyətli
iqtisadiyyatı sırasına daxil olması ölkədə
aparılan məqsədyönlü sosial-iqtisadi inkişaf
siyasətinin əyani göstəricisi və ölkəmizin
beynəlxalq nüfuzunun artmasının nümunəsi kimi dəyərləndirilir.
Uğurlarımız ölkəmizin
qarşısında yeni üfüqlər açır
Dövləti dünyada tanıdan,
yerini və rolunu möhkəmləndirən
düşünülmüş siyasətə əsaslanan
seçdiyi yoldur. Yenicə müstəqillik qazanmış hər
bir dövlətin qarşısında müxtəlif istiqamətli
yollar dayanır. Bu yolun düzgün müəyyənləşdirilməsi
isə ölkəyə rəhbərlik edən şəxsin
idarəçilik qabiliyyətindən, siyasi təcrübəsindən,
biliyindən asılıdır. Azərbaycan müstəqilliyinin
ilk illərində ölkəyə rəhbərlik edənlərin
səriştəsizliyi, idarəçilik qabiliyyətlərinin
yoxluğu ucbatından xaos, anarxiya, iqtisadi tənəzzül
dövrünü yaşasa da, 1993-cü ildə xalqın təkidli
tələbi ilə hakimiyyətə qayıdan ulu öndər
Heydər Əliyevin düzgün seçdiyi yolla irəliləməyə
başladı. İqtisadiyyatı hər bir ölkənin təməl
daşı kimi dəyərləndirən ümummilli lider Heydər
Əliyev yeni uğurlu neft strategiyasını həyata
keçirməyə başladı, bununla da, gələcək
iqtisadi-siyasi inkişafın təməlini qoydu. Azərbaycanın
bu gün dünyada sabitlik diyarı, iqtisadi möcüzələr
ölkəsi, yeni iqtisadi və sosial
çağırışların müzakirə olunduğu
demokratik məkan kimi tanınması və nüfuz
qazanması düzgün müəyyənləşdirilən
və gələcəyə hesablanmış siyasətin nəticəsidir.
20 illik müstəqillik
tarixinə malik olan Azərbaycanın uğurlarını təhlil
etdikdə bu reallıq özünü qabarıq şəkildə
büruzə verir ki, kompleks həyata keçirilən
inkişaf bütün sahələri əhatə edib. Bu da
ondan irəli gəlir ki, ayrı-ayrı sahələr üzrə
müvafiq dövrləri əhatə edən dövlət
proqramları hazırlanır, qarşıda duran vəzifələr
və həlli yolları müəyyənləşdirilir,
icrası ilə bağlı müvafiq qurumlara konkret
tapşırıqlar verilir. Bir proqramın nəzərdə
tutulan vaxtda yüksək səviyyədə icrası növbəti
illər üçün yeni sənədin
hazırlanmasına yol açır ki, bu da ölkənin hərtərəfli
inkişafının sürətləndirilməsində
başlıca amillərdəndir.
Təkcə cari
ilin ötən dövrünün statistikasına diqqət
yetirsək, 2012-ci ili hansı uğurlarla başa
vuracağımız barədə aydın təsəvvür
yaranır. Dövlət başçısı İlham Əliyevin
müsahibələrinin birində söylədiyi "Əgər
gələcəyi düşünməsən, bu günün
problemlərini həll etmək çox çətin
olacaqdır. Bizim bu gün həll etdiyimiz problemlər gələcəyə
yönəlibdir. Dünya tərəqqi edir. Biz də ona
çatmalıyıq" fikirləri bir daha bu gerçəkliyi
ortaya qoyur ki, həyata keçirilən siyasətin əsasında
dünyanın qabaqcıl ölkələrinin təcrübəsinin
öyrənilməsi, dünya iqtisadi sisteminə inteqrasiya,
bunların fonunda Azərbaycanın uğurlu gələcəyi
dayanır. Bu gerçəklik də inkaredilməzdir ki, gələcəyi
proqnozlaşdırmadan, dövrün
çağırışlarının öhdəsindən
lazımi səviyyədə gəlmədən uğurlu
inkişafa nail olmaq qeyri-mümkündür. Bu fikir ötən
ilin sonunda Yeni Azərbaycan Partiyasının təşkilatçılığı
ilə keçirilən, 30 ölkədən 60-a yaxın
nümayəndənin qatıldığı "Modernləşmə
siyasəti: yeni iqtisadi və sosial
çağırışlar" mövzusunda beynəlxalq
konfransda da xüsusi qeyd olunmuşdur ki, hər bir ölkənin
öz inkişaf strategiyası mövcuddur. Dövrün
çağırışlarına yüksək səviyyədə
əməl etmək üçün qarşılıqlı
təcrübəyə, fikir mübadiləsinə
böyük ehtiyac var. Azərbaycanın müxtəlif
mövzuları əhatə edən beynəlxalq tədbirlərə
ev sahibliyi etməsi qarşılıqlı əməkdaşlığa
verdiyi önəmin təsdiqidir. Prezident İlham Əliyevin
qeyd etdiyi kimi, müasirləşmək, yeniləşmək
dövlətimizin siyasətinin əsas mənasını,
inkişafa aparan yolun baş xəttini təşkil edir.
Azərbaycan tarixən neft ölkəsi
kimi tanınıb. Ölkəmiz yerləşdiyi
çoğrafi məkana, malik olduğu təbii resurslara
görə dünyanın diqqət mərkəzində olub və
bu gün həmin maraq daha da artıb. Almaniyada nəşr
olunan nüfuzlu "Spiegel" jurnalının 2012-ci il avqust
nömrəsində dərc olunan "İqtisadi möcüzələr
ölkəsi Azərbaycan: Xəzər dənizinin sahilində
müasirləşmənin güclü təmsilçisi"
sərlövhəli məqalədə yer alan bəzi fikirləri
xüsusi qeyd etmək istərdim. Bu baxımdan ki, bu gün
reallıqlarının içərisində olduğumuz Azərbaycana
dünyanın baxışı ilə ölkə ictimaiyyətinin
rəyində bir eynilik vardır. Yəni, uğurlar heç
bir təhrifə yol verilmədən şərh olunur, Azərbaycanın
inkişaf modeli nümunə göstərilir. Məqalədə
deyilir: "Bu, sakitcə baş verən təkamül prosesinə
bənzəyir: 20 il bundan əvvəl, Sovet İttifaqı
dağılanda və demək olar ki, əksəriyyət
üçün naməlum olan bir sıra kiçik
respublikalara parçalananda, kimsə uzaq Qafqazda baş verə
biləcək dəyişikliyin miqyasını təsəvvür
edə bilməzdi."
Bu fikrin ardınca bildirilir ki, o vaxtdan bəri
böyük neft və qaz ehtiyatlarına malik olan Azərbaycan
özünün ümumi daxili məhsulunun həcmini bir
neçə dəfə artırmış və bu gün
dünyanın ən sürətlə inkişaf edən
ölkələri sırasına daxildir. Bu fakt da əminliklə
vurğulanır ki, digər postsovet ölkələrindən
fərqli olaraq Azərbaycan öz inkişafını daha rahat
şəkildə həyata keçirmişdir. Ölkə
iqtisadiyyatının enerji amilindən
asılılığının minimuma endirilməsi istiqamətində
atılan addımlar, iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi
təqdir olunur, düzgün siyasətin nəticəsi kimi dəyərləndirilir.
2009-cu ildən dünyanı bürüyən və nəticələri
bu gün də davam edən iqtisadi və maliyyə
böhranı məngənəsində çırpınmaqla
borc bataqlığından çıxmağa
çalışan Yunanıstan, İtaliya, İsveç...
kimi ölkələrlə müqayisədə fərqlənən,
böhrandan uğurla çıxan Azərbaycanın nailiyyətlərini
şərtləndirən əsas amil də məhz ölkəmizin
malik olduğu təbii resurslardan səmərəli istifadəsi,
iqtisadiyyatın düzgün əsaslar üzərində
qurulmasıdır. Son 9 ildə qazandığımız tərəqqi
də təsdiqləyir ki, Azərbaycan təkcə
özünün zəngin neft və qaz ehtiyatlarına güvənmir,
qeyri-neft sektorunun inkişafına əsaslanan ölkənin gələcək
inkişaf modelinin gerçəkləşməsi istiqamətində
inamla addımlayır. İqtisadiyyatın şaxələndirilməsi,
sənayenin liberallaşdırılması istiqamətində
atılan addımların nəticəsidir ki, cari ilin ötən
dövründə qeyri-neft sektorunda artım 11,3 faiz təşkil
etmişdir. ÜDM-də özəl bölmənin
payının 85 faiz olması da bu sahəyə diqqətin
bariz nümunəsidir. Ölkələr arasında əlaqələrin
inkişafında iqtisadi amilin rolunu önə çəkən
dövlət başçısı İlham Əliyev bildirir:
"Biz 20 il ərzində həm siyasi, həm iqtisadi sahədə
köklü islahatlar aparmaqla ölkəmizi yeni müstəviyə
gətirib çıxarmışıq. Azərbaycan artıq
orta gəlirli ölkələr sırasındadır,
qarşıya vəzifə qoyulubdur ki, yüksək gəlirli
ölkələr sırasında olsun, inkişaf etmiş
ölkəyə çevrilsin. Bunun üçün iqtisadi
islahatlar davam etdirilməlidir. ...Biz islahatları aparmaqla
neft-qaz amilindən iqtisadi
asılılığımızı böyük dərəcədə
aşağı sala bilmişik və gələcəkdə
şaxələndirmə, yerli istehsalın, sağlam rəqabətin
gücləndirilməsi, investisiyaların cəlb edilməsi
sayəsində, əminəm ki, daha da böyük uğurlara
çatacağıq." İqtisadiyyatın şaxələndirilməsi
istiqamətində atılan addımların nəticəsi olaraq,
paytaxt və bölgələrdə quruculuq-abadlıq işləri
geniş vüsət almış, regionlarımız
sosial-iqtisadi inkişafı ilə dünyanın diqqətində
olmuşdur. Dövlət başçısı İlham Əliyevin
regional inkişaf proqramlarının icrası ilə
yaxından tanış olmaq üçün bölgələrə
mütəmadi səfərləri, hər səfərin yeni
obyektlərin açılışı və təməlqoyma
mərasimlərinin keçirilməsi ilə yadda qalması, ən
əsası, regionların sosial-iqtisadi inkişafının
sürətləndirilməsi üçün sərəncam
imzalanaraq, Prezidentin Ehtiyat Fondundan müvafiq məbləğin
ayrılması və s. kimi addımlar ölkənin hərtərəfli
inkişafında bölgələrin malik olduğu ehtiyatlardan
istifadənin xüsusi önəm
daşıdığını təsdiqləyir. Azərbaycan
bu gün Cənubi Qafqaz regionu iqtisadiyyatının 83 faizinə
sahibdir.
Enerji layihələri: Əməkdaşlıq
körpüsü
Dövlət
başçısı İlham Əliyevin Azərbaycanın təşəbbüsləri
gerçəkliyə çevirən ölkə olduğunu
böyük əminliklə qeyd etməsi, sözsüz ki,
reallıqlara söykənir. Təşəbbüsləri
gerçəkləşdirməklə iqtisadi
imkanlarını genişləndirən Azərbaycan yeni-yeni
layihələrin gündəmə gətirilməsinə,
enerji daşıyıcılarının dünya
bazarlarına çıxarılması üçün yeni
marşrutların müəyyənləşdirilməsinə
maraq göstərir. Cari ilin iyun ayında keçirilən Qara
Dəniz İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatının
20 illik yubiley sammiti çərçivəsində Azərbaycanla
Türkiyə arasında "Trans-Anadolu Təbii Boru Kəməri
layihəsinə dair Hökumətlərarası Müqavilə"nin
imzalanması da bir daha bu gerçəkliyi ortaya qoydu ki,
münasibətlərin möhkəm təməl üzərində
qurulması qarşıya qoyulan məqsədlərə nail
olmağa əsas verir. TANAP layihəsinin icrası nəticəsində
ilk növbədə Türkiyəyə daha böyük həcmdə
təbii qazın nəql edilməsinə nail olacağıq.
Eyni zamanda, layihənin reallaşması nəticəsində
Türkiyə sənayesinə ən çox investisiya
yatıran şirkət ARDNŞ, ən böyük ölkə
isə Azərbaycan olacaq. Dövlət başçısı
İlham Əliyev ARDNŞ-nin fəaliyyətini yüksək dəyərləndirərək
bildirir: " Bu gün Azərbaycan Dövlət Neft Şirkəti
nəinki regionda, dünya miqyasında çox böyük
nüfuza malik olan şirkətdir, beynəlxalq səviyyəli
şirkətdir. Məqsədimiz məhz ondan ibarət idi ki,
SOCAR - Azərbaycan Respublikası Dövlət Neft Şirkəti
beynəlxalq səviyyəyə çıxsın. Biz buna nail
ola bilmişik."
"Gələcəkdə bizi daha da
böyük layihələr gözləyəcəkdir"
söyləyən dövlət başçısı
İlham Əliyev bu reallığı da diqqətə
çatdırır ki, Azərbaycanın təşəbbüsçüsü
və iştirakçısı olduğu layihələr
dünya enerji xəritəsinə yeni çalarlar gətirir.
Bu gün bölgəni birgə həyata keçirilən
layihələrsiz təsəvvür etmək
qeyri-mümkündür.
Ölkəmizlə iqtisadi əməkdaşlıqda
maraqlı olan dövlətlərin sayı günbəgün
artır. Yeni yataqların aşkarlanması, müxtəlif
ölkələrlə imzalanan sazişlər, anlaşma
memorandumları bunu söyləməyə əsas verir ki,
ölkəmiz qarşıdakı illərdə regionun və
Avropa ölkələrinin enerji təhlükəsizliyinin təminatında
rolunu daha da artıracaq. "Azərbaycanda aşkar edilmiş
neft-qaz yataqları bundan sonra da uzun illər, ən azı, 100
il ölkəmizi təmin edəcək, bizim ixrac
imkanlarımızı təmin edəcək, etibarlı tərəfdaş
kimi Azərbaycan gələcəkdə də öz müsbət
rolunu oynayacaqdır."
Qeyd edək ki, əhəmiyyətinə
görə BTC və BTƏ neft-qaz kəmərlərindən
geri qalmayan, dünyaya açılan üçüncü
qapı kimi dəyərləndirilən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir
yolu layihəsi də Azərbaycan və Türkiyə dövlətinin
birgə səyləri nəticəsində gerçəkləşir.
Qara Dəniz İqtisadi Əməkdaşlıq Təşkilatının
yubiley sammitində diqqəti beş il bundan öncə
keçirilən qurumun zirvə görüşünə
yönəldən Prezident İlham Əliyev bildirmişdir ki,
o zaman dəmir yolunun tikintisinə
başlayacağımızı bildirmişdik. Bu gün isə
işlərin cari ilin sonuna qədər tamamlanacağını
və dəmir yolunun istifadəyə veriləcəyini qeyd
edirik. Layihənin nəzərdə tutulan vaxtda istifadəyə
verilməsi sözsüz ki, ölkəmizin iqtisadi və maliyyə
imkanlarının təqdimatında mühüm rol oynayacaq.
Neft-qaz gəlirlərinin idarə olunmasında şəffaflığın
yüksək səviyyədə təmin olunmasının nəticəsidir
ki, bu kimi beynəlxalq əhəmiyyətli layihələrin
icrası gerçəkləşir. Qeyd edək ki, şəffaflıq
meyarları üzrə nümunəvi qurum kimi dəyərləndirilən
Dövlət Neft Fondunun vəsaitlərinin həcmi 32 milyard
dollardan çoxdur. Dövlət başçısı
İlham Əliyev bu uğurlara əsaslanaraq bildirir ki, bu
gün Azərbaycan dövləti öz qüvvəsi, maliyyə
imkanları hesabına ən mürəkkəb layihələri
icra edə və onu məntiqi sonluğa çatdıra bilər.
Azərbaycan
özünü dünyada sosial və investisiya yönümlü
dövlət kimi təsdiq edib
İşsizlik, yoxsulluq problemlərinin
həlli dövlətin siyasətində prioritet məsələdir.
Son illərdə ölkəmizdə 1 milyondan artıq iş
yerinin açılması düşünülmüş
siyasətə əsaslanan dövlət proqramlarının
uğurlu nəticəsidir. Cari ilin birinci yarısında isə
46 min yeni iş yeri açılıb ki, onlardan təxminən
37 mini daimidir. İşsizliyin səviyyəsi 5,4 faizdir.
Yoxsuluğun azaldılmasına xidmət edən dövlət
proqramlarının uğurlu icrası statistik rəqəmlərdən
də aydın görünür. Yoxsulluğun səviyyəsi
7,6 faizdən aşağıdır. Cari ilin ötən
dövründə əhalinin pul gəlirləri təxminən
14,2 faiz artıb. Əhalinin sosial müdafiəsinin gücləndirilməsinə
yönələn tədbirlər davamlılığı ilə
diqqət çəkir. Azərbaycanda vətəndaşların
əməkhaqlarının artırılmasına davamlı proses
kimi diqqət yetirilməsi, beynəlxalq standartlara əsaslanan
pensiya-sığorta sisteminin tətbiqi ilə ölkə əhalisinin
rifah halı yüksəlib. Dövlət
başçısı İlham Əliyevin sərəncamı
əsasında cari ilin iyun ayından sovet dövründən
qalmış əmanətlərin qaytarılmasına
başlanılması da bu diqqətin əsas tərkib hissələrindəndir.
Dövlət başçısı bildirir: "Yəni, bu təşəbbüs
bir daha bizim niyyətimizi göstərir ki, sosial məsələlərin
həlli daim diqqət mərkəzində olmalıdır,
bazar iqtisadiyyatı prinsipləri, əlbəttə ki, bizim
üçün əsasdır. Ancaq bəzi hallarda bazar
iqtisadiyyatı prinsipləri sosial ədalət prinsipləri ilə
üst-üstə düşmür. Amma Azərbaycanda hər
iki vacib amil daim diqqət mərkəzindədir və
görülən tədbirlər bunun məntiqi nəticəsidir."
Ünvanlı Sosial Yardım Proqramı icra edilir, 143 min ailə
ünvanlı sosial yardım alır və hər bir ailəyə
verilən məbləğ 109 manat səviyyəsindədir.
Digər sosial proqramlar da uğurla icra edilir. Paytaxt və
bölgələrdə yeni məktəblər, xəstəxanalar,
idman kompleksləri tikilib, istifadəyə verilib. Bütün
bunlar Azərbaycanın hərtərəfli
inkişafını təsdiqləyir. Ölkəmizin valyuta
ehtiyatları 44 milyard dollardan artıqdır. Son 15 ildən
artıq dövr ərzində ölkə iqtisadiyyatına 120
milyard dollardan artıq vəsait qoyulub. İnvestorlar ölkə
iqtisadiyyatına qoyduqları vəsaitin təhlükəsizliyinə
tam əmindirlər. Artıq bu gün Azərbaycan investisiya cəlbediciliyini
qorumaqla yanaşı, xarici ölkələrə investisiya
yatıran dövlət kimi də tanınır. Bu baxımdan
son illərdə xarici ölkələrə 6 milyard dollar sərmayə
yatırılmışdır.
Bütün bunlar Azərbaycanın
böyük iqtisadi imkanlara malik olduğunu təsdiqləyir.
İqtisadi
müstəqillik siyasi müstəqillik üçün əsasdır
Ölkəmizin
xarici siyasətdə uğurlarının ümumiləşdirilmiş
ifadəsi olaraq deyə bilərik ki, Azərbaycan beynəlxalq
aləmin dəyərli üzvü kimi öz sözünü
deyir və deyəcəkdir. Azərbaycanın 155 ölkənin
dəstəyini qazanaraq BMT Təhlükəsizlik
Şurasına qeyri-daimi üzv seçilməsi buna əyani
sübutdur. "Azərbaycanın BMT Təhlükəsizlik
Şurasının qeyri-daimi üzvü seçilməsi, cari
ilin may ayında təşkilata sədrlik etməsi çoxtərəfli
əməkdaşlığın genişləndirilməsi
üçün yeni imkanlar açır. Bu mötəbər
təşkilatın ali orqanında ilk dəfə təmsil
olunan ölkəmizin səyləri beynəlxalq hüququn norma
və prinsiplərinə əməl edilməsinə,
dünyada sülh və ədalətin bərqərar
olmasına kömək edəcəkdir" - söyləyən
dövlət başçısı İlham Əliyev bildirir
ki, Azərbaycan dünyada sülhün, sabitliyin, təhlükəsizliyin
bərqərar olunmasının və qorunmasının tərəfdarıdır.
Hər bir sahədə böyük
uğurları ilə dünyanı heyrətləndirən Azərbaycan
tezliklə yeganə problemi olan Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin ədalətli həllinə
nail olmaqla bu inkişafa daha böyük yol açacaq.
İqtisadi tərəqqidə
demokratikləşmə prosesinin rolu inkaredilməzdir
Siyasi və iqtisadi islahatların vəhdətliyi
uğurların davamlılığını şərtləndirən
amillərdəndir. Bu gün Azərbaycanın demokratiya təcrübəsi
digər ölkələrə nümunə göstərilir.
Demokratik təsisatların formalaşdırılması istiqamətində
atılan addımları təqdir edən beynəlxalq qurumlar
daim bu reallığı təsdiqləyirlər ki, Azərbaycan
dövləti dünyanın qabaqcıl ölkələrinin təcrübəsinin
öyrənilməsində və tətbiqində
maraqlıdır. Buna əyani sübut kimi qəbul olunan
qanunların mütəmadi təkmilləşdirilməsi,
yaxud bununla bağlı yeni sənədlərin qəbul olunması
göstərilir. Ölkəmizdə seçkilərin
demokratikliyini təmin etmək üçün 2003-cü ildə
Avropa Şurası Venesiya Komissiyasının və ATƏT-in
Demokratik Təsisatlar və İnsan Haqları Bürosunun birgə
rəyi əsasında qəbul olunan Seçki Məcəlləsinə,
vətəndaşların sərbəst toplaşmaq
hüququnu təmin edən qanuna, siyasi partiyaların fəaliyyətini
tənzimləyən "Siyasi partiyalar haqqında" qanuna əlavə
və dəyişikliklərin edilməsi və s. deyilənlərin
təsdiqidir. Bu təkmilləşmələr onu göstərir
ki, Azərbaycan dövləti hər dövrün tələbinə
diqqət yetirir və onların qəbul olunan sənədlərdə
əksini tapmasına çalışır. Bu addımlar eyni
zamanda, onun təsdiqidir ki, insan hüquq və
azadlıqlarının qorunması dövlətin siyasətində
prioritet məsələdir. Prezident İlham Əliyevin 27
dekabr 2011-ci il tarixli sərəncamı ilə "Azərbaycan
Respublikasında insan hüquq və azadlıqlarının
müdafiəsinin səmərəliliyini artırmaq sahəsində
Milli Fəaliyyət Proqramı" təsdiq edildi. Milli Fəaliyyət
Proqramının əsas məqsədi insan hüquq və
azadlıqlarının müdafiəsinin səmərəliliyinin
artırılması, cəmiyyətdə hüquq mədəniyyətinin
inkişaf etdirilməsi, hüquq müdafiə sisteminin təkmilləşdirilməsi
istiqamətindəki islahatların
davamlılığını təmin etməkdir.
Hüquqi dövləti azad mətbuatsız
təsəvvür etmək mümkün deyil
Ölkə reallıqlarının ictimaiyyətə
dolğun şəkildə çatdırılmasında mətbuatın
üzərinə böyük məsuliyyət
düşür. Dövlətimizin azad mətbuatın
inkişafına yönələn addımları
davamlılığı ilə diqqət çəkir.
Yaradılan demokratik şəraitin nəticəsidir ki, bu
gün hər kəs öz fikrində sərbəstdir, baş
verən hadisəyə fərdi yanaşma nümayiş etdirərək,
öz mövqeyini ortaya qoyur. Amma yaradılan demokratik şərait
ona əsas vermir ki, mətbuatın əsas prinsipləri olan
obyektivlik, qərəzsizlik, vətənpərvərlik arxa
plana keçsin. Dövlət azad mətbuatın təminatçı
funksiyasını yüksək səviyyədə yerinə
yetirib, zəruri olan addımları atırsa, mətbuatın
da əsas missiyası Azərbaycan dövlətçiliyini
qorumaq, müharibə şəraitində yaşayan bir ölkə
olaraq həqiqətlərimizin təbliğində fəal
iştirak etməkdir. KİV-in maddi-texniki bazasının
möhkəmləndirilməsi, jurnalist peşəkarlığının
artırılması, onların sosial vəziyyətinin
yaxşılaşdırılması istiqamətində
atılan addımlar təqdir olunur.
Hər xalqı dünya xalqları
içərisində tanıdan xüsusiyyətlərdən
biri də mədəniyyətdir: 42 ölkə məşəlini
Bakıda alovlandırdı
"Xalq bir çox xüsusiyyətləri
ilə tanınır, sayılır və dünya xalqları
içərisində fərqlənir. Bu xüsusiyyətlərdən
ən yüksəyi, ən böyüyü mədəniyyətdir."
Ulu öndər Heydər Əliyev eyni zamanda, bildirirdi ki,
yüksək mədəniyyətə, zəngin ziyalı
potensialına malik xalq həmişə irəli gedəcək,
yaşayacaq və inkişaf edəcəkdir. Bu gün
böyük inam hissi ilə qeyd edə bilərik ki, Azərbaycan
beynəlxalq aləmdə yeri və rolunu möhkəmlədirməklə
yanaşı, öz milli-mənəvi dəyərlərini,
tarixini, mədəniyyətini və incəsənətini
yüksək səviyyədə qoruyan və təbliğ edən
ölkələr sırasındadır. Ulu öndər Heydər
Əliyevin söylədiyi proqram xarakterli "... Biz demokratik,
dünyəvi, sivilizasiyalı dövlət quraraq,
bütün bəşəri dəyərlərdən istifadə
edərək, ümumbəşəri dəyərlərin
xalqımız üçün və milli mentalitetimiz
üçün, mənəviyyatımız üçün
uyğun cəhətlərini göturüb tətbiq edərək
heç vaxt dinimizdən, adət-ənənələrimizdən
ayrıla bilmərik və imtina edə bilmərik" fikri
dövlətimizin siyasətində öndə dayanır.
Mədəniyyətimizin inkişafı, mədəni
irsimizin qorunması, milli dəyərlərə
bağlılığımız və onun təbliği
Prezident İlham Əliyevin həyata keçirdiyi siyasətin
önündə dayanan əsas məsələlərdəndir.
Bu istiqamətdə atılan addımlar
davamlılığı ilə diqqət çəkir. Mədəniyyət
ocaqlarının inşası, bərpası, dünya
standartlarına uyğunlaşdırılması deyilənlərin
təsdiqidir. Zəngin Azərbaycan musiqisi bu gün
özünün yeni dövrünü yaşayır. Mədəniyyətimizin,
incəsənətimizin ən böyük və fərqləndirici
xüsusiyyətlərindən biri zaman-zaman istedadlı insanların
mədəniyyətimizdə yeni yollar, cığırlar
açması, yeni formalar meydana gətirmələridir.
Azərbaycan bu ilin mayında mötəbər
"Eurovision-2012" mahnı yarışmasına ev sahibliyi
etdi. 42 ölkənin məşəlinin Bakıda
alovlanması bir daha ölkəmizin dünyaya təqdimatında
əhəmiyyətli rol oynadı. Dünyanın nüfuzlu mətbu
orqanlarında dərc olunan məqalələrdə də
bildirilirdi ki, "Eurovision" müsabiqəsinin keçirilməsi
Azərbaycana ölkənin müstəqillik illərində
qazandığı tərəqqini dünyaya nümayiş
etdirmək imkanı vermişdir. Musiqinin də ölkələr
arasında körpü olduğunu nəzərə alsaq,
yarışmanın əhəmiyyəti bu baxımdan da
aydın olur. Heydər Əliyev Fondunun prezidenti, UNESCO və
İSESCO-nun xoşməramlı səfiri, Milli Məclisin
deputatı Mehriban xanım Əliyevanın təşəbbüsü
ilə Qəbələdə keçirilən beynəlxalq
musiqi festivalları, beynəlxalq muğam festivallarının
təşkili Azərbaycan mədəniyyətinin dünya
ictimaiyyətinə tanıdılması istiqamətində
atılan önəmli addımlardır.
İdman tək fiziki sağlamlıq
deyil, həm də böyük siyasətdir
XXX London Yay
Olimpiya Oyunları arxada qalsa da, nəticələr hələ
də ölkə və dünya mətbuatında müzakirə
olunmaqdadır. Azərbaycanın 205 dövlət arasında
30-cu yeri tutması böyük uğur olmaqla yanaşı,
ölkəmizin nüfuzunun göstəricisidir. Ölkə
idmançıları London Yay Olimpiya Oyunlarında 53 lisenziya
ilə 16 idman növündə təmsil olunaraq, 10 medala sahib
oldular. Azərbaycanın 20 illik müstəqillik tarixində
qatıldığı Olimpiya oyunlarına diqqət yetirsək,
qazanılan medalların sayında nəzərə çarpan
artım idmanın inkişafına göstərilən diqqətin
sistemli xarakter daşıdığını bir daha ortaya
qoyur. Atlantada 1, Sidneydə 3, Afinada 5, Pekində 7, London Yay
Olimpiya Oyunlarında isə 10 medal (2-si qızıl, 2-si
gümüş, 6-sı isə bürünc) qazanan
idmançılarımız Azərbaycanın
bayrağını yüksəklərə qaldıraraq, bir
daha ölkəmizin təqdimatına öz töhfələrini
verdilər. Dövlət başçısı İlham Əliyevin
qeyd etdiyi kimi, Olimpiya oyunları təkcə idman
yarışı deyil, həm də böyük siyasətdir.
Bu sahənin inkişafının dövlətin
siyasətində prioritet olduğunu təsdiqləyən əsas
amillərdən biri dövlət başçısı
İlham Əliyevin 16 yanvar 2012-ci il tarixli sərəncamı
ilə 2012-ci ilin "İdman ili" elan edilməsidir.
İdman sahəsində gerçəkləşdirilən
dövlət siyasəti, Olimpiya ideallarının təbliği,
idmanın maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsi,
tikilmiş müasir Olimpiya kompleksləri və digər tədbirlər
nəticəsində ölkəmiz mötəbər beynəlxalq
idman yarışlarının keçirildiyi məkana
çevrilmişdir. Olimpiya oyunlarının "İdman
ili"nə təsadüf etməsinin özü də bu sahəyə
yönələn diqqətin məntiqi nəticəsi olmaqla gənclərin
fiziki sağlamlığına göstərilən
qayğının təzahürüdür. Azərbaycan ən
möhtəşəm beynəlxalq idman yarışlarına
ev sahibliyi etmək və Olimpia oyunlarına ev sahibliyi etmək
istəyini bildirməklə də zəngin resurslara malik
olduğunu bəyan edir.
Məqsəd Azərbaycanı
daha güclü, qüdrətli dövlətə çevirməkdir
Uğurlarımız növbəti mərhələdə
nəzərdə tutulmuş milli hədəflərin
reallaşdırılması üçün yeni konsepsiya və
strategiyanın hazırlanmasını, fundamental inkişaf
istiqamətlərinin müəyyənləşdirilməsini,
hadisələrə konseptual yanaşmanı siyasi zərurət
kimi qarşıya qoyur. Bu baxımdan dövlət
başçısı İlham Əliyevin "Azərbaycan
2020: gələcəyə baxış" İnkişaf
Konsepsiyasının hazırlanması barədə sərəncamı
mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Cari ilin sonunadək
hazırlanması nəzərdə tutulan bu mühüm sənəd
Azərbaycanda reallaşdırılan quruculuq siyasətinin təməl
prinsiplərini, dünyada ölkəmizin yerini və rolunu,
dinamik inkişafın prioritetlərini özündə ehtiva
edəcək. Konsepsiyanın başlıca məqsədi
dünyada baş verən maliyyə-iqtisadi böhran və
mürəkkəb qlobal dəyişikliklər fonunda Azərbaycanın
milli maraqlarının hərtərəfli qorunmasına nail
olmaq, dövlətimizin və xalqımızın etibarlı gələcəyini
təmin etməkdir. Dövlət başçısı
bildirir: "Bizim ümumi məqsədimiz ondan ibarətdir ki,
Azərbaycanı hərtərəfli şəkildə
inkişaf etdirək, müasir dövlətə çevirək,
dünyada mövcud olan bütün mütərəqqi təcrübəni
tətbiq edək, insanların bütün
azadlıqlarını təmin edək, hüquqi dövlət
quruculuğu işində daha da böyük addımlar ataq.
Ancaq bu halda Azərbaycan uzunmüddətli və
dayanıqlı inkişaf imkanlarını tam şəkildə
ortaya qoya bilər." 2013-2023-cü illəri əhatə edəcək
bu mərhələdə Azərbaycanın inkişaf etmiş
ölkələr sırasına çıxarılması və
orta gəlirli ölkədən yüksək gəlirli ölkəyə
çevrilməsi, qeyri-neft sektorunun hərtərəfli
inkişafı sayəsində 3 dəfə artan ümumi daxili
məhsulun daha 2 dəfə artırılması, ən
müasir texnologiyaları tətbiq etməklə
iqtisadiyyatın modernləşdirilməsi, elm və
innovasiyalara əsaslanan cəmiyyət quruculuğu və s.
qarşıya qoyulan hədəflərdir.
Prezident Administrasiyasının rəhbəri,
akademik Ramiz Mehdiyev "Azərbaycan 2020: gələcəyə
baxış" İnkişaf Konsepsiyasının
hazırlanması ilə əlaqədar keçirilən
"dəyirmi masa"da sənədin əhəmiyyətini
geniş təhlil edərək bildirmişdir ki, bu sənəd
ölkəmizin yeni inkişaf mərhələsinə qədəm
qoyması ilə bağlıdır. Yeni inkişaf mərhələsinin
əsas xüsusiyyəti qarşımızda duran məqsədlərin
daha yüksək səviyyəli, çoxşaxəli
olması və zamanın
çağırışlarının nəzərə
alınması ilə bağlıdır. Bu məqsədlərə
nail olmaq üçün ciddi elmi əsaslara söykənən
ən müasir idarəetmə üsullarının tətbiqi
tələb edilir, strateji yanaşmaların daha uzunmüddətli
dövrü əhatə etməsi zərurəti yaranır.
Bu gün Azərbaycan İKT-dən istifadə
imkanlarına, ən müasir texnologiyaların tətbiqinə
görə MDB-də liderdir. Ölkədə
genişzolaqlı internetin təşkili ilə insanların
azad şəkildə ünsiyyətinin
formalaşdırılması üçün imkanlar təkmilləşdirilir.
Ən inkişaf etmiş ölkələrdə tətbiq
olunmayan 4G xidmətləri respublikamızda tətbiq olunub. Azərbaycanda
əhalinin 60 faizdən çoxunun internetdən istifadəsi
ölkənin müasirləşməsinin məntiqi ifadəsidir.
Respublikada "Elektron hökumət"in yaradılması
istiqamətində həyata keçirilən islahatlar
bütün xidmət sahələrində proseslərin şəffaflığını
təmin etməklə prosedurların sadələşdirilməsini
təmin edir.
Atılan addımların əsasında
bir məqsəd dayanır: Azərbaycanı daha güclü,
qüdrətli dövlətə çevirmək. Prezident
İlham Əliyev 2003-cü ildə keçirilən
andiçmə mərasimində bəyan etmişdir ki, Azərbaycanın
daha qüdrətli dövlətə çevrilməsi
üçün Heydər Əliyev siyasəti davam etdirilməlidir.
Son illərin uğurları bu vədin əməli işə
əsaslandığını bir daha təsdiqləyir.
Vüqar RƏHİMZADƏ,
"İki
sahil" qəzetinin baş redaktoru
Azərbaycan.-2012.-
9 sentyabr.- S. 3.