Azərbaycan: hər sahədə rəqabətədavamlılıq
uğurlu dövlət
siyasətinin məntiqi nəticəsidir
Dövlətlər arasında rəqabət
müasir dünyanın
reallıqlarından biridir. XXI
əsrin qlobal
çağırışlarından yaranan
ictimai-siyasi, iqtisadi və
mədəni proseslər dünyanın siyasi
mənzərəsini sürətlə dəyişərək
ölkələr, xalqlar, mədəniyyətlər
arasında sağlam rəqabət mühitini formalaşdırmaqdadır.
Ziddiyyət və qarşıdurmalara söykənməyən
sağlam rəqabət inkişafın təkanverici
qüvvəsidir. Belə ki,
ümumi daxili məhsulun
artımına və ya əmək məhsuldarlığına
dair iqtisadi göstəricilərlə
müqayisədə "dövlətin rəqabət qabiliyyəti"
anlayışı ölkənin iqtisadi və
sosial inkişafının strateji
məqsədlərini, potensialını daha
dolğun və əhatəli şəkildə
nümayiş etdirən obyektiv meyardır.
Təsadüfi
deyildir ki, bir sıra inkişaf etmiş dövlətlərdə rəqabət
imkanlarının öyrənilməsi üzrə
ixtisaslaşdırılmış elmi-tədqiqat mərkəzləri
fəaliyyət göstərir. Çünki,
dövlət məhz sağlam rəqabət
sayəsində həm ölkə daxilində, həm də beynəlxalq
müstəvidə tərəqqiyə, özünütəsdiqə
nail ola bilir. İqtisadi-sosial sahədə
sağlam rəqabət dövlətin
yüksəlişi, əhalinin güzaranının
yaxşılaşdırılması ilə nəticələndiyi
halda, siyasətdə innovativ
ideyaların müqayisəli təhlili ilə optimal
variantların əldə olunması və tətbiqidir.
Azərbaycan
Respublikasının dünya birliyinə
inteqrasiyası iqtisadiyyatımızda əsaslı kəmiyyət
və keyfiyyət dəyişiklikləri, davamlı islahatlarla müşayiət olunmaqdadır.
Ötən iyirmi il ərzində
Azərbaycan dövləti bir sıra sahələrdə
- siyasətdə, iqtisadiyyatda, mədəniyyətdə,
sosial həyatın müxtəlif sahələrində, hətta idmanda da rəqabətə
davamlılığını sübuta yetirmişdir. Məsələn, 2011-ci ildə
dünya birliyi gərgin
rəqabət şəraitində Azərbaycan
Respublikasının namizədliyini dəstəkləyərək
onu BMT-nin Təhlükəsizlik
Şurasına üzv seçmişdir.
Bu ilin may
ayında Azərbaycanın ilk dəfə
şuranın iclaslarına sədrlik etməsi ölkəmizin
beynəlxalq aləmdə artan nüfuzunun, söz sahibi olmasının təzahürüdür.
Təməli ümummilli lider Heydər Əliyev tərəfindən qoyulan və bu gün Prezident İlham Əliyevin uğurla
davam etdirdiyi neft
strategiyası, "Bakı-Tbilisi-Ceyhan",
"Bakı-Tbilisi-Ərzurum" neft və
qaz kəmərlərinin istismara
buraxılması kimi qlobal
layihələr regionda həm iqtisadi, həm də siyasi
mənzərəni müsbətə doğru dəyişmiş, inteqrasiya
prosesini sürətləndirmiş, Azərbaycanın
enerji ehtiyatlarının hasilatı və
nəqli üzrə rəqabətədavamlı ölkəyə
çevirmiş, bölgədə yeni prioritetlərin, əməkdaşlıq
formalarının müəyyənləşdirilməsinə
səbəb olmuşdur. London Yay Olimpiya
Oyunlarının yekunları isə Azərbaycanın idmanda rəqabət imkanlarını nümayiş etdirmişdir.
İdmançılarımız Vətənə 10 medalla qayıtmış, mükafatların
sayına görə 200-dən çox ölkə arasında 30-cu yer tutmuşlar.
Zəngin potensiala malik Azərbaycanın
dinamik inkişafı, ölkədə rəqabət
qabiliyyətli iqtisadiyyatın formalaşmasına yönəldilmiş
əsaslı islahatların aparılması dünyanın nüfuzlu iqtisadi
qurumlarının da diqqət mərkəzindədir.
Dünya
İqtisadi Forumunun
2012-2013-cü illər üçün qlobal rəqabətliliyə
dair son hesabatında
Azərbaycan ötən il tutduğu
mövqeni nəzərəçarpacaq dərəcədə
yaxşılaşdırmış, infrastruktur,
təsisatlar, makroiqtisadi mühit,
əmtəə və işçi
bazarının səmərəliliyi, texnoloji
hazırlıq, bazarın həcmi, innovasiya və digər göstəricilərə
görə 144 dövlət arasında 46-cı yerdə qərarlaşmışdır.
Bu, Azərbaycanın unikal inkişaf modelinin, ölkədə aparılan sosial-siyasi və iqtisadi
islahatların məntiqi nəticəsidir. Beləliklə, Azərbaycan
Respublikası ilk dəfə olaraq, "dünyanın rəqabətədavamlı
50 ölkəsi" kateqoriyasına daxil edilmişdir. Qeyd
olunmalıdır ki, Ümumdünya
İqtisadi Forumu
ölkələrin rəqabət qabiliyyəti reytinqinə dair hesabatı 1979-cu ildən etibarən tərtib
edir. Dünyanın aparıcı alimlərinin
iqtisadi inkişafa dair formul və nəzəriyyələrinə
əsaslanan hesabat 142 ölkədən təqribən
14 min respondent - iş adamı arasında keçirilmiş
sorğunun yekunları üzrə
hazırlanmışdır. Siyahıda İtaliya,
Türkiyə, Braziliya, Malta
kimi ölkələrlə qonşu olan Azərbaycan
MDB dövlətləri içərisində birinci
olmuş, Qazaxıstanı, Rusiyanı,
Ukraynanı xeyli geridə qoymuşdur.
Reytinq cədvəlində
əksini tapmış məlumat və qeydlərin təhlili
göstərir ki, Azərbaycan daha böyük potensiala malikdir və
yaxın gələcəkdə siyahının daha yüksək pillələrində mövqeyini möhkəmləndirə biləcəkdir.
Azərbaycan
Respublikası Prezidenti
Administrasiyasının rəhbəri,
akademik Ramiz Mehdiyev "XXI əsrdə Azərbaycan
ideyası kreativ millət kontekstində"
məqaləsində yazır: "Qlobal dünyada ən yeni
texnologiyaları mənimsəyən, insanın hərtərəfli
inkişafına sərmayə qoyan millətlər
rəqabətə daha davamlı olacaqlar. Millətin modernləşməsi,
onun rəqabət potensialının
artırılması zamanın qarşısıalınmaz tələbidir.
Əgər biz müasir
tarixin artan tələblərinə
cavab vermək, Azərbaycanın daha da çiçəklənməsinə
nail olmaq istəyiriksə,
bu tələblə
hesablaşmalıyıq". Azərbaycanın
iqtisadi yüksəlişini, onun unikal inkişaf modelinin mükəmməlliyini
təsdiqləyən məqamlardan biri
2009-2010-cu illər ərzində dünyanı, eləcə də
inkişaf etmiş
dövlətləri bürüyən böhranın ölkəmizin
sosial-iqtisadi vəziyyətinə nəzərəçarpacaq
təsir göstərməməsidir. Əksinə,
dövlət başçısı İlham
Əliyevin yürütdüyü çevik və qabaqlayıcı strategiya dövlətimizə qlobal
çətinliklər şəraitində də yüksəlişə
nail olmağa imkan vermişdir. O da qeyd olunmalıdır ki, bu gün
Azərbaycanın Cənubi Qafqazın iqtisadiyyatında ümumi payı 80 faizi
üstələmişdir. Regionda həyata
keçirilən bütün
irimiqyaslı layihələrin reallaşmasında ölkəmiz
həlledici sözə və aparıcı mövqeyə malikdir.
Ötən
ilin mart ayının
1-də Bakı Biznes Mərkəzində
"Azərbaycan Respublikası regionlarının
2009-2013-cü illərdə sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət Proqramı"nın
icrasının ikinci ilinin
yekunlarına həsr olunmuş konfransda çıxış edən Prezident İlham Əliyev
Azərbaycanın sosial-iqtisadi inkişaf istiqamətində
qazandığı nailiyyətləri vurğulayaraq,
qarşıya qoyulan vəzifələrin
yerinə yetiriləcəyinə əminliyini bildirmişdir.
Statistik rəqəmlərə əsasən,
son səkkiz il ərzində
ölkədə ümumi daxili
məhsulun həcmi üç dəfə
artmış, bir milyondan
artıq yeni iş yeri açılmış, yoxsulluq
dərəcəsi beş dəfə
azalmışdır. Təkcə ötən il
Azərbaycan iqtisadiyyatına 15,4 milyard
ABŞ dolları məbləğində sərmayə qoyulmuşdur. Son 6-7 ildə
ölkə ərazisində 2 mindən çox
orta təhsil məktəbi, 400-dən
artıq səhiyyə müəssisəsi tikilərək əhalinin
istifadəsinə verilmişdir. Proqnozlara əsasən, 2012-ci ilin
sonunadək ölkədə iqtisadi
artımın 5,7 faiz təşkil edəcəyi,
2015-ci ildə isə orta illik
iqtisadi artımın 6,3 faizə
çatacağı gözlənilir. Nazirlər Kabinetinin bu ilin iyul ayının 11-də
keçirilmiş iclasında dövlət
başçısı iqtisadi islahatlar sahəsində qazanılan
uğurları dəyərləndirərək demişdir:
"Azərbaycanda aparılan köklü
iqtisadi islahatlar bugünkü reallıqları mümkün
etmişdir. Biz iqtisadi islahatları daha da sürətləndirməliyik. Biz 20 il ərzində həm
siyasi, həm iqtisadi
sahədə köklü islahatlar
aparmaqla ölkəmizi yeni
müstəviyə gətirib çıxarmışıq. Azərbaycan
artıq ortagəlirli ölkələr sırasındadır,
qarşıya vəzifə qoyulubdur ki, yüksəkgəlirli ölkələr
sırasında olsun, inkişaf
etmiş ölkəyə çevrilsin.
Bunun üçün
iqtisadi islahatlar davam etdirilməlidir. Bu
islahatların böyük bir
hissəsi artıq icra edilib,
həm qanunvericilikdə öz əksini
tapıbdır, həm də verilən qərarlarda və
gündəlik həyatda da biz bunu görürük".
Bu baxımdan, "Azərbaycan 2020: Gələcəyə baxış" İnkişaf Konsepsiyasının
hazırlanması barədə Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 29 noyabr 2011-ci il tarixli sərəncamı
dövrün
çağırışı olmaqla,
qarşıdakı növbəti inkişaf
mərhələsində ölkənin iqtisadi,
siyasi və sosial sahələrdə
dinamik tərəqqisinə, vətəndaşların rifah halının daha da yüksəldilməsinə
təminat verən strateji vəzifələrin
müəyyənləşdirilməsinə yönəldilmişdir.
2013-2023-cü illəri əhatə edəcək İnkişaf Konsepsiyasının
hazırlanması prosesində bir sıra prioritet fəaliyyət istiqamətlərinin əhəmiyyəti
xüsusi vurğulanmalıdır. Belə ki, qarşıdakı 20
il ərzində siyasi
sahədə Azərbaycan Respublikasının dövlət
müstəqilliyinin daha da
möhkəmləndirilməsi, ölkənin ərazi bütövlüyünün təmin
olunması və qorunması, demokratik təsisatların
inkişaf etdirilməsi, ictimai
həyatda vətəndaş cəmiyyətinin rolunun
artırılması, qanunun
aliliyinin təminatına yönəldilmiş
hüquq mexanizmlərinin təkmilləşdirilməsi
məqsədilə səylərin artırılması nəzərdə
tutulmuşdur. İqtisadi
sahədə qeyri-neft
sektorunun daha da genişləndirilməsi və üstün mövqeyinin təmin
edilməsi sayəsində davamlı iqtisadi
inkişafa nail olunması, ümumi daxili məhsulun həcmində və dövlət
büdcəsində təbii ehtiyatlar amilinin azaldılması, sənayedə, kənd
təsərrüfatında innovativ
ideyaların tətbiqi mexanizmlərinin yaradılması,
iqtisadiyyatın rəqabət qabiliyyətinin daha
da yüksəldilməsi, bütün
bölgələrin sosial-iqtisadi inkişafının
müasir tələblər səviyyəsinə
qaldırılması planlaşdırılmışdır. Sosial sahədə
qarşıya qoyulan tələblərdə
isə ölkədə yoxsulluğun səviyyəsinin
minimuma endirilməsi, aztəminatlı ailələrin
etibarlı sosial müdafiəsinin təşkili,
cəmiyyətdə orta təbəqənin
rolunun və xüsusi
çəkisinin artırılması, Azərbaycanda təhsilin,
səhiyyənin, humanitar sahələrin
inkişafı, insan amilinin
gücləndirilməsi və digər məsələlər
önə çəkilmişdir.
Son səkkiz il ərzində Azərbaycanda regionların
inkişafına dövlət qayğısı xeyli artmışdır. Bölgələrdə
quruculuq və abadlıq işləri ənənəvi
xarakter alır, yeni sənaye,
kənd təsərrüfatı obyektləri işə
salınır, təhsil, səhiyyə obyektləri, sosial təyinatlı digər tikililər inşa edilir. "Bizim siyasətimizin mərkəzində Azərbaycan
vətəndaşı dayanır" söyləyən Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti Ehtiyat Fondundan bu işlərə böyük
miqdarda vəsait ayırır. Fərəhləndirici
haldır ki, məhz regionların
inkişafı, sosial şəraitin
yaxşılaşdırılması nəticəsində kəndlərdən
şəhərə axın xeyli
azalmışdır. Artıq bölgələr arasında quruculuq işlərində, əhalinin güzəranının
yaxşılaşdırılması, məşğulluq sahələrində də sağlam
rəqabət başlanmışdır. Bu il Azərbaycanın şimal-qərb bölgəsində
baş vermiş güclü zəlzələ nəticəsində
minlərlə yaşayış evi
dağılmış, əhaliyə külli
miqdarda maddi ziyan dəymişdir. Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyev
bu çətin günlərdə də müdrik dövlət başçısı olaraq, zəlzələ bölgəsi sakinlərinin
yanında olmuş, ziyanın qısa vaxt ərzində aradan
qaldırılması, yeni
yaşayış evlərinin inşası məqsədilə
Prezidentin Ehtiyat Fondundan və dövlət büdcəsindən
əlavə vəsaitin ayrılması barədə sərəncam
vermişdir. Dövlət
başçısı demişdir: "Biz Azərbaycan vətəndaşlarının
normal, rahat
yaşamasına çalışmalıyıq və bütün evlər dövlət hesabına yenidən
tikiləcəkdir". Qeyd etmək
lazımdır ki, hətta inkişaf
etmiş ölkələrdə dövlət
təbii fəlakətlərdən zərər çəkmiş
sakinlərin mənzil tikintisinə dair
üzərinə heç bir
öhdəlik götürmür. Bu funksiya mənzil, mülk sahibləri ilə müqavilə
bağlamış sığorta şirkətlərinin üzərinə
düşür. Lakin, ölkəmizdə
sığorta sisteminə keçid mexanizmi tam təmin
olunmadığından Azərbaycan hökuməti dövlət
başçısının tapşırığına əsasən,
zəlzələdən zərər çəkmiş
bölgədə tikinti-bərpa işi ilə
əlaqəli təşkilati və maliyyələşdirmə
tədbirlərini operativ şəkildə
öhdəsinə götürmüşdür.
İyirmi illik müstəqillik
tarixinə malik olan Azərbaycan
Respublikası bu gün
dünyada sosial-siyasi sabitliyi, iqtisadi
inkişafı və davamlı olaraq artan potensialı ilə seçilməkdədir.
Azərbaycan dövlətinin xarici siyasət
sahəsində əldə etdiyi nailiyyətlər,
inteqrasiya imkanları onun
etibarlı tərəfdaş kimi təkcə
regionda deyil, beynəlxalq
miqyasda da mövqelərini
xeyli möhkəmləndirmişdir. Azərbaycan dünyanın qlobal
problemləri ilə əlaqəli məsələlərin həllində,
sülh və təhlükəsizliyə,
qarşılıqlı faydalı əməkdaşlığa,
sivilizasiya və mədəniyyətlərin
birgəyaşayışına qarşı yönəldilmiş
təhdidlərlə mübarizədə fəal
iştirakçı olmaqla yanaşı,
prinsipial mövqe nümayiş etdirməkdədir. Diplomatiya sahəsində
ardıcıl uğursuzluğa məruz qalan, "müstəqil dövlət"
anlayışını özündə ehtiva
edə bilməyən Ermənistanın
bu gün siyasi spekulyasiya
mövzularından biri Macarıstanda məhkum
olunmuş Azərbaycan zabiti
Ramil Səfərovun Vətənə
qaytarılmasıdır. Xüsusilə
vurğulanmalıdır ki, bu məsələ Azərbaycan dövlətinin,
Azərbaycan Respublikası Prezidentinin daim diqqət mərkəzində olmuş və beynəlxalq hüquq
normaları çərçivəsində məqsədyönlü
və ardıcıl iş
aparılmışdır. Azərbaycan
Respublikasının Dövlət bayrağının şərəfini
qoruyan Ramil Səfərovun
vətənə qaytarılmasında cənab İlham
Əliyev müdrik rəhbər və həqiqi
vətəndaş kimi ümummilli
məsələlərdə prinsipial mövqeyini bir daha göstərərək, hər bir azərbaycanlının hüquq və azadlıqlarının, təhlükəsizliyinin
təminatçısı olduğunu sübut etmişdir. Ramil Səfərovun Azərbaycana verilməsi təkcə
Azərbaycan və Macarıstan dövlətləri arasında
ikitərəfli hüquqi münasibətlərin
predmeti deyildir. Bu proses dünya
birliyi tərəfindən qəbul olunmuş beynəlxalq hüquq
normalarının tələblərinə ciddi
əməl olunmaqla həyata keçirilmişdir. Xatırladaq ki, bu normalar
"Məhkumların təhvil verilməsi haqqında"
1983-cü il tarixli Strasburq Konvensiyasında əhatəli şəkildə
təsbit olunmuşdur. Sənədə əsasən,
Konvensiyaya qoşulmuş
bir dövlət məhbusu cəzasını
və ya cəzasının qalan hissəsini çəkmək üçün onu vətəndaşı
olduğu dövlətə vermək hüququna malikdir. Bu
baxımdan, həm Macarıstanın, həm də Azərbaycanın
hamılıqla qəbul olunmuş hüquqi prosedurlara əməl
etməsinin rəsmi Yerevan tərəfindən
isterik qarşılaması və
narazılığını emosional
şəkildə ifadə etməsi hüquqi
məntiqə sığmasa da, Ermənistanda
baş verən sosial-siyasi
proseslər baxımından tamamilə izah olunandır. Əvvəla, Ermənistanın
bu məsələ ətrafında süni qalmaqal
yaratmasına, Macarıstanı "antierməni fəaliyyətində"
ittiham edib bu dövlətlə diplomatik
münasibətləri birtərəfli qaydada
dayandırmasına mənəvi haqqı yoxdur.
Təhlillər
göstərir ki, Ramil
Səfərovun Azərbaycana qaytarılması ətrafında
siyasi spekulyasiya ilk növbədə Ermənistan ictimaiyyətinin
diqqətini ölkədəki sosial
problemlərdən yayındırmaq məqsədi
daşıyır. Serj Sarkisyan
rejimi qarşıdakı 2013-cü il prezident seçkiləri
ərəfəsində tam siyasi iflas vəziyyətindədir.
Ölkədə sosial narazılıqlar, siyasi etirazlar kütləvi
itaətsizlik həddinə çatmaqdadır. Həyat səviyyəsi sürətlə
aşağı düşür, işsizlik, qiymət artımı, yoxsulluq nəticəsində miqrasiya
halları total xarakter
almışdır. İşğalçı ölkənin xarici borclarının həcmi də ildən-ilə
çoxalmaqdadır. Son məlumata əsasən,
hər il "əzabkeş ölkəni"
təqribən 50-60 min nəfər tərk
edir. Yaxın dövrlərdə bu "vətənpərvərlər
axınının" iki dəfə
artacağı gözlənilir. Bu il sentyabr ayının
10-da Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
İlham Əliyev Qəbələdə
ATƏT-in üzvü olan
ölkələrin səfirlərini qəbul edərkən bu spekulyasiyanın səbəblərinə də
aydınlıq gətirmişdir. Dövlət
başçısı demişdir: "Onlar ölkədaxili lazımsız hay-küy yaradırlar. Mən əfv sərəncamımla
bağlı Ermənistan prezidentinin daxili problemlərini başa
düşürəm. Lakin, bu onun problemidir, bu, regionun problemi deyildir. Hər bir prezidentin ölkədaxili problemi ola bilər.
Lakin bu, heç də qeyri-etik davranaraq sülh prosesini zədələmək üçün
səbəb ola
bilməz".
Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin nizamlanmasında
xalqımızın ədalətli
mövqe və iradəsinin əsas ifadəçisi olan Prezident İlham Əliyev dəfələrlə
bəyan etmişdir ki, Azərbaycan işğal altında qalan torpaqlarımızın
geri qaytarılması
üçün sülh
yolundan savayı, alternativ həll imkanlarına da malikdir. Azərbaycan öz ərazi
bütövlüyünün bərpası istiqamətində
siyasi və diplomatik fəaliyyəti gücləndirməklə yanaşı
iqtisadi qüdrətini
və hərbi potensialını da möhkəmləndirməkdədir. Dövlət başçısı
bu barədə bildirmişdir: "Güclü
ordu danışıqlarda
bizim mövqeyimizi böyük dərəcədə
gücləndirir. Azərbaycanın iqtisadi imkanları genişlənir. Azərbaycan nəinki
bölgədə, dünya
miqyasında güclü
ölkəyə çevrilir.
Əlbəttə, bizim iqtisadi
və maliyyə, eyni zamanda, siyasi
resurslarımız məsələnin
ədalətli, Azərbaycanın
ərazi bütövlüyü
çərçivəsində həllinə gətirib çıxaracaqdır". Bu günlərdə Bakıda
rəsmi səfərdə
olan NATO-nun baş katibi Andres Foq Rasmussen Azərbaycanla Şimali Atlantika Alyansı arasındakı əlaqələrə
dair verdiyi bəyanatda bildirmişdir ki, Azərbaycan NATO üçün də mühüm tərəfdaşdır
və münasibətlər
sabit və müsbət axarda inkişaf edir. Baş katib onu da
əlavə etmişdir
ki, "Dialoqumuzun və əməkdaşlığımızın
güclü çərçivəsi
vardır. Biz güclü və üzunmüddətli tərəfdaşlıq
qurmaq imkanına malikik. Və əminəm ki,
bu fürsətdən
istifadə etməyə
çalışmalıyıq".
Azərbaycan ictimaiyyəti əmindir
ki, erməni işğalı altında
olan torpaqlarımız
Prezidenti İlham Əliyevin rəhbərliyi
və uzaqgörən
siyasəti nəticəsində
tezliklə azad ediləcək, qaçqın
və məcburi köçkünlərimiz daimi
yaşayış yerlərinə
qayıdacaqlar. Dövlət
başçısının sözləri ilə desək: "Biz malik olduğumuz, özümüzə
məxsus olan və beynəlxalq aləmin təsdiq etdiyi bir ərazinin
qaytarılmasından danışırıq
və bunun sadəcə tez və ya gec
baş verməsindən
danışmaq olar".
Bütün bunlar bir daha göstərir ki, Azərbaycanın rəqabətə davamlılığının
təməli xalqla hakimiyyətin birliyində,
qarşılıqlı inam
və etimaddadır. İyirmi illik unikal inkişaf yolu keçərək iqtisadi, siyasi və hərbi sahələrdə özünün
rəqabət qabiliyyətini
dəfələrlə həm
daxildəki siyasi qüvvələrə, həm
də beynəlxalq aləmə təsdiqləyən
Azərbaycan Respublikası
üçün Ermənistan
rəqib ola
bilməz və bu gün onunla
güc müstəvisində
danışmaq mümkünsüzdür.
Bu gün qarşıdakı
20 ilin Azərbaycanının
inkişaf konturları
müəyyən edilmişdir.
Bu inkişaf ölkə
daxilində insan amilinə söykənən
dayanıqlı iqtisadi-sosial
tərəqqiyə, sabitliyə,
demokratikləşməyə, beynəlxalq məkanda isə qlobal çağırışlara cavab
verən qarşılıqlı
faydalı əməkdaşlığa,
regionda və dünyada sülh və təhlükəsizliyin
təminatı uğrunda
fəaliyyətə əsaslanır.
Fərhad MƏMMƏDOV,
Azərbaycan Respublikası Prezidenti yanında
Strateji Araşdırmalar
Mərkəzinin direktoru
Azərbaycan.-2012.- 22 sentyabr.- S. 6.