Heydər ƏLİYEV: Mən
Ona özüm qədər inanıram
9 il öncə ulu
öndərin xalqa etdiyi müraciət - siyasi vəsiyyət Azərbaycanın inkişafında yeni mərhələnin
əsasını qoydu
Seçib-seçilmək istəyi
insanlığın can atdığı ali dəyər olaraq
ta qədimdən sivilizasiyanın müasir mərhələsinədək
uzun yol qət etmiş, bəşəriyyətin
demokratik-hüquqi ideallar uğrunda mücadiləsinin ideya
istiqamətinə, ümdə qayəsinə
çevrilmişdir. Qərinələr boyu insanların gələcək
tale yolunu da məhz yaxşı olanı doğru dəyərləndirmək,
ağı qaradan, yaxşını pisdən seçmək
qabiliyyəti müəyyənləşdirmişdir.
Bütün həyatı boyu onu təqib edən çətin
sınaqları, seçim anlarını dürüst adlaya
bilən bəşər övladı son nəticədə
ali məqsədinə, saf istəyinə qovuşmuşdur.
Siyasətdə varislik: zərurətin
diktəsi
Tarix boyu insan haqları uğrunda
mücadilənin əsas hədəflərindən biri də
məhz seçki hüququ olmuş, cəmiyyət gələcək
müqəddəratları baxımından bu prosesə son dərəcə
məsuliyyətlə yanaşmışdır. Yaşamaq
hüququ kimi, seçki hüququ uğrunda mübarizədə
də çoxlu qanlar tökülmüş, insanlar legitim
hakimiyyət strukturları formalaşdırmaqla azad, firavan,
layiqli həyat tərzinə nail olmaq istəmişlər.
Yaranmış əlverişli tarixi şəraitdə gələcək
baxımından daha xeyirli olanı seçən xalqlar bununla
həm də dünya miqyasında özünütəsdiq
şansı qazanmış, etnos kimi nəyə qadir
olduqlarını nümayiş etdirmişlər. Azərbaycanlı
milli düşüncəsində də seçim
anlayışı son dərəcə məsuliyyətli, həyati
əhəmiyyət kəsb edən məsələ kimi qərarlaşmışdır.
Uzağa getməyək, elə şifahi xalq ədəbiyyatı
nümunələrimizdə əksini tapmış xeyirin şər
üzərində qələbəsi, ədalətin zülm
üzərində zəfəri kimi fəlsəfi motivlər
xalqımızın daim haqqa tapındığını,
müdrikliyini bir daha nümayiş etdirir.
Siyasi varisliyin
hüquqi əsasda təminatı məsələsi öz
sabahına biganə olmayan hər bir dövlət, cəmiyyət
üçün aktuallıq kəsb edir. Bu anlayış
öz məzmununda əsla hakimiyyətin irsən
ötürülməsi və ya ölkədə seçkidən
kənar hansısa sistemin yaradılması düşüncəsini
ehtiva etmir. Məsələnin mahiyyəti ölkənin və
dövlətin sabit, dinamik inkişafının, siyasi,
hüquqi və mənəvi varisliyin, dünya
inkişafının müsbət tendensiyalarına uyğun
proseslərin təkamül yolu ilə davam etdirilməsi xəttinin
qorunmasından ibarətdir. Siyasi varisliyin uğurlu formulu, əslində,
reallığa adekvat mütərəqqi ideya və
proqramların xalqın iradəsinə söykənən
hakimiyyət vasitəsilə həyata keçirilməsi
prinsipinə əsaslanır.
Müstəqil Azərbaycanın
çağdaş tarixinə əlamətdar hadisə kimi
daxil olaraq bütün həyati əhəmiyyətli sahələrdə
dinamik inkişafa yol açan 2003-cü ilin 15 oktyabr prezident
seçkiləri də nəticə etibarilə cəmiyyətin
bütün təbəqələrinin mənafelərini
özündə ehtiva etmiş, həmçinin Heydər Əliyev
siyasi kursunun davamlılığını və
alternativsizliyini şərtləndirən amillərin sosial
sifarişə əsaslandığını tam sübuta
yetirmişdir. Məhz həmin seçkilərdə xalqın
böyük etimadını qazanaraq dövlət
başçısı seçilmiş cənab İlham Əliyevin
son 9 illik fəaliyyəti bu baxımdan mövcud siyasi
strategiyanın varisliyinin təmin olunmasında yeni bir mərhələnin
başlanğıcı kimi dəyərləndirilə bilər.
Qüdrətli
dövlət - güvənli vətəndaş
Hakimiyyəti
xalqın iradəsinə söykənən, onun dəstəyini
daim hiss edən ləyaqətli, peşəkar siyasətçi
idarə edəndə dövlət daha qüdrətli, vətəndaş
daha güvənli olur. Azərbaycanın çağdaş
siyasi tarixində yeni mərhələnin əsasını
qoymuş 2003-cü ilin 15 oktyabr seçkiləri xalqın
öz taleyini hər zaman qəlbən inandığı,
sınaqdan layiqincə çıxardığı siyasi
qüvvəyə etibar etdiyini bir daha təsdiqlədi.
Ümummilli liderin müstəqil Azərbaycana rəhbərliyi
dövründə yeni meyarlar üzərində köklənmiş
mütərəqqi idarəçilik ənənələrinin
məhz bu sistem hüdudlarında püxtələşən,
Heydər Əliyev siyasi xəttini dönmədən davam
etdirməyə qadir peşəkar, intellektli və praqmatik
lider tərəfindən idarə olunması Azərbaycanın
iqtisadi və geosiyasi durumundan irəli gələn tələbat
idi.
Məhz belə bir mərhələdə
İlham Əliyev fenomeni bir tərəfdən ölkədə
gedən ictimai-siyasi proseslərin məntiqi, digər tərəfdən
Heydər Əliyev siyasi kursunun varisliyi axtarışında
olan cəmiyyətin sosial sifarişi kimi Azərbaycan və
dünya siyasətində önə çıxdı. Ölkədəki
islahatların davamlılığı,
ardıcıllığı, uğurla başa
çatdırılması zərurəti hakimiyyət
estafetinin bu xətti dəstəkləyən və uğurla
başa çatdırmağa qadir yeni praqmatik liderə - cənab
İlham Əliyevə ötürülməsini diktə
edirdi. Heydər Əliyev kimi böyük dühanın ailəsində
yetkinləşən, zəngin dövlətçilik məktəbi
əxz edən, müasir bilik və təcrübəyə yiyələnən
bu kamil şəxsiyyət ulu öndərin layiqli siyasi varisi
olmaq üçün ilk növbədə xalqın dəstəyinə
güvənirdi.
Azərbaycan cəmiyyəti son nəticədə
illüziyaları deyil, real göstəriciləri qiymətləndirir:
ictimai rəyin siyasi vədlərə deyil, konkret faktlara qiymət
verməsi anlamında xalqımız kifayət qədər
müdrikdir. Əliyevçilik ənənələrini davam
etdirmək üçün İlham Əliyevin ən real
şanslara malik olduğunu təsdiqləyən proseslər isə
ictimai rəyin dəqiq seçiminin yəqinləşməsində
kifayət qədər həlledici rol oynayırdı. Cənab
İlham Əliyev Azərbaycanın dövlət müstəqilliyini
qoruyan, milli dövlətçilik əsaslarını möhkəmləndirən,
ölkədə demokratik ənənələrin təsbit
olunmasına şərait yaradan ulu öndər Heydər Əliyevin
ən yaxın silahdaşı - mənəvi-siyasi
davamçısı kimi çiynində
daşıdığı ağır yükün məsuliyyətini
yaxşı dərk edir, gənc müstəqil dövlətin
rifahı üçün butun imkanlarını səfərbərliyə
alırdı. Ümummilli liderin siyasət məktəbində
yetişmiş peşəkar diplomat kimi şəffaf
keçmişə, müasir lider imicinə malik olması onun
ictimai rəydə önə çıxmasını şərtləndirən
başlıca məqamlar sırasında idi.
ARDNŞ-nin birinci vitse-prezidenti, Yeni Azərbaycan
Partiyası sədrinin birinci müavini, Azərbaycanın
AŞ PA-dakı nümayəndə heyətinin rəhbəri,
Milli Məclisin deputatı, Milli Olimpiya Komitəsinin prezidenti
statusunda göstərdiyi əzmkar fəaliyyət cənab
İlham Əliyevi cəmiyyətin nəzərində daha da
ucaltmışdı. İlham Əliyev fenomeni qısa müddət
ərzində siyasi müstəvidə təsir elementi statusunu
legitimləşdirmiş, onun Azərbaycan siyasətinə
güclü təsir imkanları barədə etirafları
gücləndirmişdi. Yarım əsrə bərabər bir
müddətdə Azərbaycanda siyasət və dövlət
xadimlərinin yetişməsində müstəsna rol oynayan
Heydər Əliyev fenomeni ilə birgəliyi, Moskva Beynəlxalq
Münasibətlər İnstitutunda mükəmməl təhsil
alması, bir neçə xarici dildə sərbəst
danışmaq vərdişinə yiyələnməsi, beynəlxalq
elitar siyasi dairələrlə sıx təmasları, bu və
ya digər problem ətrafında müzakirələrin fəal
iştirakçısı kimi yetişməsi,
çağdaş Qərb liderlərinə xas imici İlham Əliyev
fenomeninin cəmiyyət üçün cəlbediciliyini
artıran ən əsas amillərdən idi. Digər siyasətçilərdən
fərqli olaraq, onun siyasi portretində peşəkar siyasətçi,
bacarıqlı iqtisadçı, təcrübəli diplomat,
yüksək idarəçilik vərdişlərini
özündə birləşdirmiş lider cizgiləri
üst-üstə düşürdü.
Gənc liderin xarici siyasətin
bütün sahələrində, o cümlədən cəmiyyət
həyatı üçün mühüm əhəmiyyətə
malik digər sferalarda üzərinə
götürdüyü missiyanı uğurla həyata
keçirməsi, siyasi proseslərə realist yanaşma tərzi,
analitik təfəkkürə əsaslanan
çıxışları ölkə hüdudlarından kənarda
da böyük maraq doğururdu. Bütün bunların fonunda
cənab İlham Əliyevin dövlətə rəhbərlik
missiyasını üzərinə götürməsi obyektiv
reallığın diktə etdiyi zərurət idi.
2003-cü ilin 4 avqustunda cənab
İlham Əliyevin Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin
yekdil razılığı ilə Baş nazir vəzifəsinə
təyin edilməsi xalqın ona göstərdiyi böyük
etimadın əyani təcəssümünə çevrildi. Baş
nazir kimi hökumət üzvləri ilə keçirdiyi ilk
iclasda cənab İlham Əliyev ilk növbədə insan
amilini önə çəkərək bildirirdi ki, vətəndaşa
həssas münasibət ölkədə həyata
keçirilən siyasətin ən vacib istiqaməti
olmalıdır. Cənab İlham Əliyev hökumət
başçısı kimi 3 aylıq fəaliyyəti müddətində
bu prinsipə sadiq qalaraq yüksək idarəçilik keyfiyyətlərinə
malik olduğunu bir daha təsdiqlədi.
Son borc, son xidmət: oktyabr, 2003-cü il, ABŞ - Klivlend
Dahilərin böyüklüyü
ondadır ki, onlar hər şeyin əvvəlini bildikləri
kimi, sonunu da görür və dərk edirlər. Heydər Əliyev
də məhz belə siyasətçilərdən idi.
Heydər Əliyevin son qərarı əslində
Azərbaycana son borcu, son xidməti idi. Bu qərardan Azərbaycan
dövlətinin taleyi asılı idi. Heydər Əliyev bu son
borcunu da şərəflə yerinə yetirdi. Onun doğma
xalqına ünvanladığı son müraciət vətənə
ləyaqətlə xidmətin son nümunəsi idi. Dəbdəbədən,
ritorikadan uzaq, xalqın qavradığı dildə, Heydər Əliyevin
üslubunda olan son dərəcə səmimi müraciət:
"Əziz
həmvətənlər, hörmətli Azərbaycan vətəndaşları!"
İctimai maraqlardan çıxış
edən ulu öndər Heydər Əliyev xalqa 2003-cü il 1
oktyabr tarixli müraciətində Azərbaycan xalqının
dünyanın ən qabaqcıl xalqları sırasında
layiqli yerini tutduğu, millətimizin zəngin mənəvi aləminin,
dünya mədəniyyət xəzinəsinə bəxş
etdiyi özünəməxsus töhfələrin, sivil
dünya dəyərlərinə yiyələnmək qabiliyyətinin
hamıya məlum olduğu, azərbaycanlıların öz əməyi,
istedadı ilə bütün sahələrdə dünya
xalqları ailəsinə getdikcə daha sürətlə
inteqrasiya etməsi reallığının indi heç kimi təəccübləndirmədiyi
məmnunluqla bildirilirdi. Böyük öndər müraciətində
əlavə edirdi ki, müstəqil dövlətimiz bu gün
dünya ölkələrinin ən qabaqcıl təcrübəsindən
və dəyərlərindən bəhrələnərək
inkişaf edir. Demokratik cəmiyyət, hüquqi dövlət,
insan və vətəndaş haqlarının aliliyi, siyasi
plüralizm prinsiplərini rəhbər tutaraq, Azərbaycan
Avropanın və dünyanın ən qabaqcıl, qüdrətli
dövlətləri ilə çiyin-çiyinə fəaliyyət
göstərir.
Ulu öndər tarixi müraciətinin
sonunda xalqa müəyyənləşdirdiyi siyasəti davam
etdirə biləcək dəqiq ünvanı da göstərirdi:
"Üzümü sizə - həmvətənlərimə
tutaraq, qarşıdan gələn prezident seçkilərində
prezidentliyə namizəd, mənim siyasi varisim, Yeni Azərbaycan
Partiyası sədrinin I müavini İlham Əliyevi dəstəkləməyə
çağırıram. O, yüksək intellektli, praqmatik
düşüncəli, müasir dünya siyasətini və
iqtisadiyyatını gözəl bilən, eneryili və təşəbbüskar
bir şəxsiyyətdir. Sizi əmin edirəm ki, həm
İlham Əliyev, həm də Yeni Azərbaycan Partiyası
bundan sonra da xalqımızın ən layiqli
övladlarını öz ətrafında sıx birləşdirərək
Azərbaycan dövlətinin inkişafı və
xalqımızın firavanlığı yolunda çox
işlər görəcəklər. İnanıram ki, mənim
axıra çatdıra bilmədiyim taleyüklü məsələləri,
planları, işləri sizin köməyiniz və dəstəyinizlə
İlham Əliyev başa çatdıra biləcək. Mən
ona özüm qədər inanıram və gələcəyinə
böyük ümidlər bəsləyirəm".
Vədlə əməlin vəhdəti
Müdrik və
qədirbilən xalqımızın Heydər Əliyev
dühasına sonsuz sevgisi, cənab İlham Əliyevin şəxsiyyətinə
və siyasi liderlik keyfiyyətlərinə dərin inamı
2003-cü ilin prezident seçkilərində qəti
sözünü dedi. Xalqın xeyir-duası ilə prezident
seçilən cənab İlham Əliyevin oktyabrın 31-də
keçirilmiş andiçmə mərasimində "Azərbaycanı
qüdrətli dövlətə çevirmək
üçün ən başlıcası ölkədə
Heydər Əliyevin siyasəti davam etdirilməlidir. Bu gün
yüksək kürsüdən çıxış edərkən
mən Azərbaycan xalqına söz verirəm ki, bu siyasətə
sadiq qalacağam, heç vaxt bu yoldan dönməyəcəyəm"
deməsi onun ulu öndər Heydər Əliyevin zəngin
dövlətçilik irsinə necə sadiq olduğunu bir daha
nümayiş etdirirdi. Bu mərasimdə dövlət
başçısı Azərbaycanın mövcud vəziyyətini
və gələcək inkişaf perspektivlərini dəqiq
xarakterizə etməklə yanaşı, növbəti beş
il üçün özünün əsas fəaliyyət
prioritetlərini açıqlamışdı: güclü
dövlət, sabitliyə təminat, hər kəs
üçün sosial rifah!
Statusundan, ictimai mövqeyindən
asılı olmayaraq, hər bir insanın hansı ideyanın
daşıyıcısı, nə əməl sahibi
olduğunu müəyyənləşdirmək
üçün ən etibarlı istinad yeri onun
gördüyü işlərdir. Bu mənada, cənab
İlham Əliyevin ötən 9 illik prezidentlik fəaliyyəti
ölkə həyatı üçün strateji əhəmiyyət
kəsb edən inkişaf proqramlarının
hazırlanması və işlək mexanizmlər əsasında
həyata keçirilməsi, ən müxtəlif sahələrdə
intibah və tərəqqi prosesinin geniş vüsət
alması ilə səciyyəvidir. "Mən hər bir azərbaycanlının
Prezidenti olacağam" deyən dövlət
başçısı ötən dövrdəki
çoxşaxəli fəaliyyəti ilə bu nəcib niyyətini
bütünlüklə doğrultmuş, sistemli və
düzgün koordinasiya olunmuş fəaliyyəti ilə xalq
qarşısında verdiyi bütün vədlərə
sadiqliyini sübut etmişdir. Yüksək intellekti,
işgüzarlığı, təvazökarlığı,
savadı, səmimiliyi, mütərəqqi idarəçilik
prinsipləri ilə cəmiyyətdə böyük nüfuz
sahibinə çevrilmiş cənab İham Əliyev dövlət
başçısı kimi məsuliyyətli və şərəfli
vəzifənin öhdəsindən inamla gəlmişdir.
Ötən dövrün reallıqları
deməyə əsas verir ki, cənab İlham Əliyev hər
bir mərhələdə hökumətin qarşısında
hansı əsas problemlərin, prioritet vəzifələrin
durduğunu aydın təsəvvür edir və onların həlli
üçün konkret planlara, proqramlara, mobil, peşəkar,
yüksək iş qabiliyyətli komandaya malikdir. "Əsl
siyasət konkret, real iş görməkdən ibarətdir"
tezisini irəli sürmüş Azərbaycan Prezidenti bu siyasəti
hər bir ölkə vətəndaşının həyatında
gerçəkliyə çevirmək üçün ciddi
siyasi iradə, qətiyyət və əzmkarlıq
nümayiş etdirmişdir. Praqmatizm, səmimilik və qətiyyətlilik,
məqsədyönlülük, mütərəqqi islahatlara
meyillilik, öz siyasətini reallaşdırarkən hər bir
fərdin, qrupun, ümumilikdə toplumun maraqlarını nəzərə
almaq qabiliyyəti kimi mühüm keyfiyyətlər Prezident
İlham Əliyevin fenomen siyasi lider obrazını şərtləndirən
əsas elementlər sırasında xüsusi vurğulana bilər.
Azərbaycan Prezidentinin ötən dövr ərzində vahid
sistem halına saldığı milli inkişaf modeli həm də
onun yüksək idarəçilik qabiliyyətinin və
mükəmməl iş təcrübəsinin əyani təzahürü
kimi diqqəti çəkir.
2003-cü ilin 15 oktyabr seçkilərindən
sonrakı beşilliyin nailiyyətlərini gündəlik həyatında
hiss edən, respublikanın əldə etdiyi inanılmaz nəticələrlə
qürur duyan orta statistik azərbaycanlının "Niyə
məhz İlham Əliyevə səs vermişik"
sualına cavabı da qəti və birmənalı
olmuşdur: 2008-ci ilin 15 oktyabr seçkilərində cənab
İlham Əliyevin növbəti dəfə Azərbaycan
Prezidenti seçilməsi də ölkədəki möhkəm
ictimai-siyasi sabitliklə, dinamik iqtisadi inkişafla, demokratikləşmə
xəttinin dönməzliyi ilə şərtlənmişdir.
Lider əzmi ilə gerçəkləşən
ideyalar
Əsl siyasətçi
mümkün olmayanı reallaşdırmaq qabiliyyəti ilə
seçilir. Vəd vermək mümkündür, lakin onu
reallaşdırmamaqla ən cəlbedici ideyaları da
insanların gözündən salmaq olar. Bu mənada, cənab
İlham Əliyev hər cür pafosdan, populizmdən tamamilə
uzaq olan, praqmatik, realist təfəkkürlü lider
olduğunu təsdiqləmişdir. Ölkə
başçısının elə bir vədi yoxdur ki, ötən
9 ildə bəyanat səviyyəsində,
reallaşmamış qalsın. Əksinə, cəmi 9 ildə
həyata keçirilən islahatların - real miqyasına, əhəmiyyətinə
görə ən azından bir neçə onillik ərzində
reallaşdırılması mümkündür. Fəqət
öz liderinin yüksək iradəsi, əzmi, qətiyyəti,
idarəçilik keyfiyyətləri
sayəsində Azərbaycan bu dövrdə fantastik
görünə biləcək sürətli inkişaf yolu
keçmiş, bir sıra taleyüklü məsələlərin
həllinə nail olmuşdur.
Ötən 9 ilin bəzi mühüm
yenilikləri fonunda bunu aydın görmək
mümkündür. Ümummilli liderin yeni neft
strategiyasının tərkib hissəsi olan
Bakı-Tbilisi-Ceyhan əsas ixrac neft boru kəməri,
Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəməri istifadəyə
verilmiş, "Ümid", "Abşeron" kimi
perspektivli qaz yataqları kəşf olunmuş, Şərqlə
Qərbi qovuşduracaq Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu xəttinin
tikintisinə başlanılmış, ölkə əhəmiyyətli
yol-nəqliyyat sistemi, infrastruktur müasirləşdirilmişdir.
Xəzərin karbohidrogen ehtiyatlarının dünya
bazarlarına nəqli məqsədilə boru kəmərlərinin
şaxələndirilməsi respublikamızın
bütövlükdə Avropa məkanının enerji təhlükəsizliyi
sisteminin əsas təminatçılarından birinə
çevrilməsini təmin etmişdir. Bu gün Azərbaycan
bütövlükdə MDB və Avropa məkanında
heç bir ölkədən enerji asılılığı
olmayan, müstəqil siyasət yeridən azsaylı dövlətlərdən
biridir. Bu fakt özlüyündə Azərbaycanın
dünya birliyi üçün önəmini daha da
artırmış, respublikamızın Avratlantik strukturlara
inteqrasiya rrosesini sürətləndirmişdir.
Monolit, işlək, çevik komandaya malik
dövlət başçısı yeni mərhələdə
qarşıda duran əsas vəzifələri düzgün
müəyyənləşdirərək, ilk növbədə
milli iqtisadiyyatda kəmiyyət dəyişikliklərinin
keyfiyyət müstəvisinə keçirilməsini təmin
etmiş, respublikamız 2009-cu ildə MDB məkanında ilk
dövlət olaraq iqtisadi sahədə keçid
dövrünü başa vurmuşdur. Respublikanın investisiya
və sosial yönümlü mahiyyət daşıyan milli
inkişaf modeli tərəqqi prosesində yeni keyfiyyət
göstəricilərinin əldə olunması, qeyri-neft
sektorunun inkişafı yolu ilə regionların tarazlı və
davamlı inkişafının sürətləndirilməsi, əhalinin
sosial rifah halının daha da
yaxşılaşdırılması, faydalı məşğulluğunun
təmin edilməsi, yeni iş yerlərinin
açılması üçün milli
sahibkarlığın hərtərəfli dəstəklənməsi
kimi vacib məsələləri özündə ehtiva
etmişdir. Yeni neft strategiyasının uğurla davam etdirilməsi,
Azərbaycanın xarici sərmayələr üçün cəlbediciliyinin
qorunması, milli iqtisadiyyatın müxtəlif sferalarına
yönələn sərmayələrin qeyri-neft sektoruna,
regionların inkişafına doğru istiqamətləndirilməsi,
"qara qızıl"dan əldə olunan gəlirlərin
respublikada güclü insan kapitalının
formalaşdırılması məqsədinə yönəldilməsi
iqtisadi siyasətin əsas prioritetləri kimi diqqəti çəkir.
Bunun nəticəsidir ki, ötən 9 ildə müstəqil
Azərbaycan iqtisadi cəhətdən möhkəmlənmiş,
büdcə gəlirləri 10 dəfədən çox
artmış, sosial-iqtisadi yüksəliş ilk növbədə
insanların gündəlik həyatında özünü
daha qabarıq büruzə vermişdir.
Cənab İlham Əliyevin
qazandığı uğurların bir mühüm səbəbi
də var: dövlət başçısı insan və
şəxsiyyət amilini ucaltmaqla, hər bir vətəndaşın
maraqlarının dövlət üçün üstün
olduğunu nümayiş etdirmişdir. Son illərdə bu məqsədlə
cənubdan şimala, şərqdən qərbə
çoxsaylı yaşayış məntəqələrində
yeni sosial-mədəni obyektlər - ən müasir tələblərə
cavab verən yeni məktəblər, səhiyyə
ocaqları, körpülər, yollar tikilmişdir. Hətta
sovet dövründə də mavi yanacaq üzü görməyən
Yardımlıya, Lerikə qaz, Qubanın ucqar dağ kəndi
Xınalığa yol çəkilmiş, daha bir fantastik layihənin
- Quba-Şamaxı yolunun inşasına
başlanılmışdır. Bütün bunlar regionlarda mənəvi
ab-havanın yaxşılaşmasına səbəb olmaqla, Azərbaycan
insanının dövlətə, onun rəhbərinə
etimadı, sevgisini və rəğbətini daha da
artırır.
İdarəçilikdə
novatorluq xətti
Ötən
9 ildə vəzifəli şəxslərə etimadı
onların xalqa xidmətinə nəzərən müəyyənləşdirən
Prezident İlham Əliyev eyni zamanda dövlət
başçısı-vətəndaş arasındakı
psixoloji vəhdəti daha da gücləndirmişdir. Yerlərdə
sıravi vətəndaşlarla görüşmüş,
onlarla səmimi söhbət edərək problemlərinin həlli
istiqamətində çevik qərarlar qəbul etmişdir. Cənab
İlham Əliyevin xarakter etibarilə sadə və səmimi,
praktik siyasətçi olması onun sıravi vətəndaşlarla
təmaslarında daha qabarıq şəkildə üzə
çıxmışdır.
Cənab İlham Əliyevin böyük
uğurlarının əsas səbəblərindən biri də
onun qətiyyətli və prinsipial rəhbər
olmasıdır. Prezident qısa müddətdə Azərbaycan
dövlətçiliyini hər cür cinayətkar qəsddən
qorumağa qadir siyasətçi olduğunu, milli maraqlar naminə
cəsarətli qərarlar qəbul etmək
bacarığını nümayiş etdirmişdir. Respublikada
ictimai-siyasi sabitlik əleyhinə yönəlmiş
bütün cəhdlərin qarşısı xalqın dəstəyi
ilə qətiyyətlə alınmış, cəmiyyətdə
barış, həmrəylik ovqatı gücləndirilmişdir.
2003-cü ilin prezident, 2005-ci ilin parlament seçkilərindən
əvvəl və sonra respublikada ictimai-siyasi sabitlik əleyhinə
yönəlmiş xarici və daxili təzahürləri qətiyyətlə
aradan qaldıran dövlət başçısı dövlətçiliyin
müdafiəsi üçün zəruri keyfiyyətlərə
malik lider olduğunu sübuta yetirmişdir. Cənab İlham Əliyev
ən mürəkkəb siyasi şəraitdə birləşdirici
keyfiyyətləri sayəsində xalqı öz ətrafına,
Heydər Əliyev ideyalarının cazibəsinə toplaya
bilmişdir.
Müasir politoloji nəzəriyyələr
siyasi liderin uğur qazanmasında birləşdirici - inteqrativ
funksiyanı da xüsusilə önə çəkir. Milli mənafelərə
əsaslanan siyasət xalqın böyük qismini ətrafında
birləşdirir, cəmiyyəti ümumi problemlərin həlli
naminə səfərbər edir, bir sözlə, fərdin və
dövlətin maraqlarını mümkün qədər uca
tutur. Siyasətdə inteqrativ funksiya cəmiyyətin
bütövlüyünün və sabitliyinin qorunmasına, vətəndaş
sülhü və həmrəyliyinin möhkəmləndirilməsinə
istiqamətlənir. Mövcud siyasi kursun inteqrativ-birləşdirici
mahiyyəti də ilk növbədə onun hər bir vətəndaşın
maraqlarına hesablanmasından irəli gəlir. Heydər Əliyev
siyasi kursu son 20 ildə milli birlik və həmrəyliyə
ciddi zəmin yaratmış, azərbaycançılıq
ideologiyası dərin məzmun yükü ilə cəmiyyətin
mənəvi bütövlüyündə və monolitliyində
aparıcı amilə çevrilmişdir. Son 9 ildə bu siyasət
uğurla davam etdirilmiş, ilk gündən cəmiyyətin
bütün siyasi qüvvələrinin, sosial
qruplarının, dini-etnik konfessiyalarının birliyinin təmin
edilməsi istiqamətində ardıcıl siyasət
yürüdülmüşdür.
Demokratikləşmə və
uğurlu diplomatiya
Bu gün Azərbaycan
demokratiyanı əsas məqsəd kimi deyil, tarixi təcrübənin
və ənənələrin dönüş dövrlərində
hər bir xalqın keçdiyi tarixi tərəqqi prosesi kimi
başa düşərək, milli inkişaf modelini
nümayiş etdirir. Azərbaycan cəmiyyətinin demokratikləşməsi
sonsuz prosesdir və milli xüsusiyyətlər gözlənilməklə,
müstəqil dövlət quruculuğu və milli identikliyin
qorunub saxlanması şərti ilə həyata keçirilir.
Prezident İlham Əliyev ötən 9 ildə sübuta
yetirmişdir ki, demokratiya milli inkişaf və şüurun
ayrılmaz atributudur. Lakin o, cəmiyyətin siyasi və
iqtisadi inkişaf səviyyəsi ilə ahəngdar
olmalıdır. Buna görə də ölkədə
islahatlar paralel, kəsişmədən, bir-birini qabaqlamadan həyata
keçirilir. Siyasi sabitliyin iqtisadi əsası
olmalıdır və yalnız bu halda cəmiyyətdə
demokratik inkişaf və şəffaflıq barədə
danışmaq olar.
Bir da danılmaz aksiomdur ki, demokratiya milli
maraqların və dövlət müstəqilliyinin
ziyanına olaraq kənardan zorla qəbul etdirilə bilməz.
Dövlət başçısı dəfələrlə
vurğulamışdır ki, bu gün başqa geosiyasi və
etnik-milli məkanlarda yüzilliklər boyu
formalaşmış təcrübəni "kor-koranə
köçürmək", "gətirmək" olmaz. Hər
bir cəmiyyət onun yeni idarəçilər, top-menecerlər,
intellektuallar nəsli formalaşdıqca, sosial-iqtisadi bazis dəyişdikcə
demokratikləşir və daha şəffaf olur.
Prezident İlham Əliyevin milli dövlət
quruculuğu, Azərbaycanın demokratik inkişafı məsələləri
barədə mövqeyi tarixi məntiqə, dünya təcrübəsinə,
səmərəli siyasətə, ən başlıcası isə
Azərbaycanın milli maraqlarına söykənən milli
ideyanın gerçəkləşməsinin nəzərə
alınmasına əsaslanır. Cəmiyyətin bu dərk
edilmiş obyektiv tələbatı onun milli dəyərlərindən
irəli gəlir və dövlətin qorunub saxlanmasına,
onun mövcudluğu və mütərəqqi inkişafı
üçün əlverişli şərait
yaradılmasına yönəlmişdir.
Demokratikləşmə xəttinin
uğurla həyata keçirilməsi Azərbaycana həm də
beynəlxalq miqyasda uğurlu xarici siyasət aparmaq imkanı
yaradır. Cənab İlham Əliyevin xarici siyasət kursu
müstəqil dövlətimizin milli mənafelərinə
hörmətlə yanaşan bütün beynəlxalq təşkilatlar
və xarici dövlətlərlə əməkdaşlıq əlaqələrinin
daha da genişləndirilməsi müstəvisi üzərində
qurulmuşdur. Avrora ailəsinə inteqrasiya edən Azərbaycanda
cəmiyyət bütün liberal dəyərləri mənimsəmiş,
insan hüquq və azadlıqları başda olmaqla, demokratik dəyərlər
tam bərqərar edilmişdir. Avrora Şurası
qarşısında götürülən öhdəliklər
son 11 ildə uğurla yerinə yetirilmiş, ölkəmiz
Avrora Birliyinin "Üeni Qonşuluq Siyasəti"
rroqramına qoşulmuş, eləcə də BMT Təhlükəsizlik
Şurasına üzv seçilmişdir.
Bütün bunlar dünya ictimaiyyətinin
Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ rrobleminə
münasibətinə də müsbət mənada dəyişikliklər
etmişdir. Son illərdə dünya birliyi Azərbaycanın
problemlərinə daha ədalətlə yanaşmağa
başlamışdır. Çünki dünyanın
aparıcı dövlətləri və beynəlxalq təşkilatlar
tərəfindən yaxşı dərk olunur ki, Avropanın
enerji təhlükəsizliyinin təminatı
üçün Azərbaycanın böyük
potensialından istifadə ilk növbədə Azərbaycanın
özünün təhlükəsizliyinin təminatından
keçir.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev
dövlətə rəhbərlik fəaliyyəti
dövründə münaqişənin danışıqlar
yolu ilə həlli üçün yüksək fəallıq
nümayiş etdirmiş, birmənalı və prinsipial
mövqe tutmuşdur. Dövlət rəhbəri dəfələrlə
bəyan etmişdir ki, Azərbaycan dövləti ərazisində
ikinci erməni dövlətinin yaranmasına heç zaman yol
verməyəcəkdir.
Hər bir azərbaycanlının Prezidenti
olduğunu bəyan etmiş ölkə
başçısının Azərbaycan zabiti Ramil Səfərovun
ölkəyə qaytarılması və əfvi ilə
bağlı məsələdə böyük qətiyyət
nümayiş etdirdiyini xüsusi vurğulamaq lazımdır.
Bu məsələdə kifayət qədər prinsipial, cəsarətli,
milli maraqlara əsaslanaraq addım atan ölkə
başçısı ölkənin hər bir vətəndaşının
taleyinin onun üçün nə dərəcədə
mühüm məsələ olduğunu nümayiş
etdirmişdir.
Bu gün
ölkə iqtidarının xalqın dəstəyinə
arxalanması, hər bir məsələdə milli
maraqları önə çəkməsi sayəsində Azərbaycanın
daxili və xarici siyasəti dövlətin maraq və təhlükəsizliyinə
qarşı yönələn istənilən təhdidə
çevik müqaviməti təmin edir. Dünyada gedən
mürəkkəb, ziddiyyətli proseslərə baxmayaraq,
ölkə vətəndaşları əmindirlər ki, cənab
İlham Əliyevin yeritdiyi siyasət respublikanın siyasi
müstəqilliyini və milli təhlükəsizliyini daha da
möhkəmləndirəcək, onun inkişaf etmiş
ölkələr sırasına yüksəlməsini təmin
edəcəkdir.
2003-cü ilin oktyabrında ulu öndər
Heydər Əliyevin "Mən Ona özüm qədər
inanıram və gələcəyinə böyük ümidlər
bəsləyirəm" deməklə cəmiyyətə
özünün layiqli davamçısı kimi təqdim
etdiyi cənab İlham Əliyevin prezidentlik fəaliyyətinin
ümumi təhlilinə nəzər saldıqda həmin fikrin
qəti qənaət olduğunun bir daha fərqinə
varırıq.
Ümummilli liderin müəyyənləşdirdiyi
strategiyanı ötən müddətdə uğurla həyata
keçirən və yeni dövrün ruhuna uyğun zənginləşdirən
Prezident İlham Əliyevin ölkəyə rəhbərlik fəaliyyətini
diqqətlə nəzərdən keçirdikdə onun
xalqına, dövlətinə necə qəlbən
bağlı lider olduğu bir daha təsdiqini tapır. Dövlət
başçısının idarəçilik keyfiyyətlərindən
ən mühümü, şübhəsiz, uzun illər boyu zərrə-zərrə
formalaşaraq sabitləşmiş milli dövlətçilik
ənənələrinə sadiqlikdir. Özündə dərin
mənəvi-psixoloji çalarları ehtiva edən bu məqam
Azərbaycanda alternativi olmayan Heydər Əliyev siyasi kursunun
varisliyinin yüksək səviyyədə təmin
olunduğuna dəlalət edir.
Hüseynbala
MİRƏLƏMOV,
Milli Məclisin
deputatı,
yazıçı-publisist
Azərbaycan.-2012.-
30 sentyabr.- S.1.