Azərbaycan iqtisadi
potensialına görə regionun lider ölkəsidir
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev Böyük
Britaniyanın nüfuzlu «The Buisness Year» jurnalına müsahibə
vermişdir. AzərTAc müsahibəni təqdim
edir
- Hörmətli cənab Prezident, bu il Azərbaycana rəhbərliyinizin 10 ili tamam
olur. Geriyə baxarkən, ötən
dövrü necə qiymətləndirərdiniz və bu
müddət ərzində baş vermiş hadisələrdən
hansını ən qürurverici hesab edirsiniz?
- Arxada
qalan 10 il Azərbaycanda dinamik sosial-iqtisadi
inkişaf, demokratik və müasir dövlət quruculuğu
sahəsində mühüm mərhələ olmuşdur. Biz ümummilli lider Heydər Əliyevin siyasi kursuna,
yaratdığı ictimai-siyasi sabitliyə və iqtisadi bazaya,
xalqın möhkəm dəstəyinə söykənərək
çox böyük uğurlara imza atmışıq. Həm ölkənin ümumi inkişaf
konturlarını, həm də ayrı-ayrılıqda hər
bir sahədə görüləcək işləri əhatə
edən çoxsaylı dövlət proqramları qəbul
olundu və uğurla icra edildi. Bu işlərin
görülməsi daxili sosial-iqtisadi inkişafın təminatına,
vətəndaşların rifahının yüksəldilməsinə
və cəmiyyət qarşısında duran digər problemlərin
həllinə mühüm təsir göstərdi. Azərbaycanın yeni neft strategiyasının işə
düşməsi bizə bütün gələcək
planlarımızı reallaşdırmağa geniş imkanlar
açdı. 2006-cı ildə Bakı-Tbilisi-Ceyhan əsas
neft ixrac boru kəmərinin, daha sonra Bakı-Tbilisi-Ərzurum
qaz kəmərinin istifadəyə verilməsi, Xəzərin
karbohidrogen ehtiyatlarının ixrac infrastrukturunun yenilənməsi
və şaxələndirilməsi Azərbaycan neftinin və
qazının birbaşa Avropa və dünya bazarına
çıxışını təmin etdi ki, bu da təkcə
keçən on ilin deyil, bütövlükdə müstəqillik
tariximizin ən önəmli hadisələri sırasına
daxil olmuşdur.
Ötən 10 ildə biz iqtisadiyyatımızı 3 dəfə
artırdıq və əsasən şaxələndirdik,
müasir sosial-iqtisadi infrastruktur yaratdıq, qeyri-neft sektorunun
dinamik inkişafını təmin etdik. 2003-cü ildə 1,5 milyard dollar olan dövlət büdcəsini
2013-cü ildə 25 milyard dollara çatdırdıq. Ölkədə
bir milyondan çox yeni iş yeri yaradıldı, əhalinin
işsizlik səviyyəsi 5,1 faizə
salındı. 2003-cü ildə Azərbaycanda
yoxsulluq səviyyəsi 49 faiz təşkil edirdisə, 2012-ci
ildə bu rəqəm 6 faizə endirildi. Bu,
yoxsulluqla mübarizə sahəsində dünyada ən
yüksək göstəricilərdən biridir. Azərbaycan iqtisadiyyatına bütövlükdə
140 milyard dollar həcmində sərmayə qoyuldu, ölkənin
strateji valyuta ehtiyatları 46 milyard dolları ötdü.
2005-2009-cu
illərdə Azərbaycan iqtisadi inkişaf tempinə görə
dünyada lider dövlət oldu və iqtisadiyyatda keçid
dövrünü başa çatdırdı. Həmin
ildən başlayaraq biz əsas diqqətimizi ölkənin
neftdən asılılığının azaldılmasına
yönəltmişik və son üç ilin dinamikası
aydın şəkildə göstərir ki, bu vəzifənin
öhdəsindən layiqincə gəlmişik. Hazırda neft
hasilatını sabit saxlamaqla, ölkənin iqtisadi
artımını əsasən qeyri-neft sektorunun hesabına həyata
keçiririk. Hətta dünyadakı
maliyyə böhranının başladığı 2009-cu
ildə Azərbaycan iqtisadiyyatında 9 faiz artım
olmuşdur. Keçən il Azərbaycanda neft hasilatı
müəyyən səbəblərdən aşağı
düşsə də, ümumi daxili məhsulun 2,2 faizlik artımı müşahidə
olunmuş, qeyri-neft sektoru isə təxminən 10 faiz yüksəlmişdir.
Son 8 ildə isə qeyri-neft sektoru 2 dəfə
artmışdır.
Məlumdur ki, hazırda bir çox dünya ölkələri
ciddi maliyyə sıxıntısı yaşayır, yüksək
məbləğdə borclar götürür və iqtisadi tənəzzül
meyillərinin qarşısını almağa
çalışırlar. Bəzi ölkələrdə,
məsələn, Ermənistanda dövlət borcu artıq
ÜDM-in 50 faizinə yaxınlaşır və bu halın
getdikcə daha da pisləşməsi ehtimalı yüksəkdir.
Azərbaycanın dövlət borcu isə
ÜDM-in cəmi 7-8 faizini təşkil etməklə
dünyada ən aşağı göstəricilərdən
biri hesab olunur.
Mühüm dövlət proqramlarının və
genişmiqyaslı layihələrin həyata keçirilməsi
nəticəsində şəhər, kənd və qəsəbələrin
siması dəyişmiş və müasirləşmiş, əhalinin
rifahı yüksəlmişdir. Regional inkişaf proqramlarını
reallaşdırmaqla biz paytaxtla bölgələr arasında
inkişaf fərqini aradan qaldırmağa müvəffəq
olduq. Azərbaycanda sosial sahədə ciddi
irəliləyiş əldə etmişik. Son 10 ildə müasir tələblərə
uyğun 2500-dən artıq məktəb, yüzlərlə səhiyyə
müəssisəsi, idman kompleksləri və çoxsaylı
sosial təyinatlı digər obyektlər tikilmiş və
istifadəyə verilmişdir. Ölkədə
əməkhaqlarını, sosial müavinətləri mütəmadi
olaraq artırırıq və artırmaqda davam edəcəyik.
Eyni zamanda, 2012-ci ildə Azərbaycanda sovet
dövründən qalmış əmanətlərə
görə kompensasiyaların verilməsinə
başlanılmışdır. Qeyd edilməlidir
ki, bütün postsovet məkanında yalnız Azərbaycanda
bu vəsaitlər qısa zamanda və ən yüksək əmsalla
ödənilir.
Məlum
olduğu kimi, Ermənistanın təcavüzü nəticəsində
Azərbaycan torpaqlarının 20 faizi işğal olunmuş,
bir milyondan artıq qaçqın və məcburi
köçkün yaranmış, onlar çox
acınacaqlı şəraitdə,
çadır şəhərciklərində,
yaşayış üçün münasib olmayan digər
yerlərdə məskunlaşmışlar. 2004-cü
ildən biz məcburi köçkünlərin problemlərinin
həlli ilə bağlı ciddi tədbirlər görməyə
başladıq. Ötən müddət ərzində
bütün çadır şəhərcikləri ləğv
olunmuş, 77 müasir qəsəbə salınmış,
yüz minlərlə məcburi köçkünün mənzil-məişət
şəraiti yaxşılaşdırılmışdır.
Ötən il biz 20 min məcburi
köçkünü müasir mənzillərə, evlərə
köçürdük və bu il daha 20 min nəfərin mənzil
problemini həll edəcəyik.
Bu illər ərzində biz ölkənin təhlükəsizlik
strategiyasını uğurla həyata keçirdik. İlk
növbədə, Azərbaycanın enerji təhlükəsizliyi
tam təmin olundu, xarici enerji mənbələrindən
asılılıq aradan qaldırıldı. Bu gün Azərbaycan həm regionun, həm də
Avropanın enerji təhlükəsizliyinin təmin edilməsində,
dünyanın qlobal enerji bazarında ciddi rol oynayan ölkədir.
Bir sıra Avropa ölkələrinin qaz
bazarında Azərbaycanın payı 40 faizədək
artmışdır. Azərbaycanın müəllifi
olduğu və Türkiyə ilə birlikdə
reallaşdırılan TANAP layihəsi həyata
keçirildikdən, yəni 2017-ci ildən sonra Avropanın təbii
qaz bazarında ölkənin rolu daha da yüksələcəkdir.
Bu layihə bizim uzunmüddətli
inkişafımızı, onilliklər ərzində Azərbaycanın
iqtisadi və digər maraqlarını təmin etmək
üçün ciddi vasitə olacaqdır.
Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsini, ərazilərimizin işğalı
faktını nəzərə alaraq ordu quruculuğunu prioritet
vəzifələrdən biri kimi müəyyənləşdirdik. Bu gün Azərbaycan
Ordusu maddi-texniki, silah-sursat təchizatı, nizam-intizam,
döyüş qabiliyyəti parametrlərinə görə Cənubi
Qafqazın ən güclü ordusudur. Azərbaycanda
Müdafiə Sənayesi Nazirliyi təsis olunmuş, hərbi təyinatlı
müəssisələr işə salınmışdır və
artıq 700 çeşiddə məhsul istehsal edilir.
Azərbaycan bu gün iqtisadi potensial baxımından
regionun lider ölkəsidir. Cənubi Qafqaz
iqtisadiyyatında onun payı 80 faizdən artıqdır.
Biz artıq dayanıqlı iqtisadiyyata malik
ölkəyə çevrilmişik. Qətiyyətlə
demək olar ki, 2003-cü ildə qarşıya qoyduğumuz
bütün məqsədlərə nail olduq. Dünyanın aparıcı iqtisadi və maliyyə
qurumları hazırda Azərbaycanın uğurlarını
qeyd edir, bütün hesabatlarda biz öncül mövqelər
tuturuq. Keçən il dünyanın aparıcı
"Fitch", "Moody's" və "Standard &
Poor's" reytinq agentlikləri əksər inkişaf etmiş
ölkələrin kredit reytinqini aşağı
saldıqları halda, ölkəmizin reytinqini
artırmışlar. Azərbaycan BMT-nin
İnkişaf Proqramının insan inkişafı ilə
bağlı hesabatına əsasən "yüksək insan inkişafı"
ölkələri qrupuna yüksəlmişdir. Dünya İqtisadi Forumunun "Qlobal Rəqabətlilik
Hesabatı"nda ölkəmiz dünyada 46-cı, MDB məkanında
isə 1-ci yerdədir. Bu il Davos
İqtisadi Forumunun Azərbaycanda keçirilməsi haqqında
qərar qəbul olunmuşdur. Bu, ölkəmizin
iqtisadi nailiyyətlərinin dünya birliyi tərəfindən
təsdiq edilməsi deməkdir.
Gördüyünüz
kimi, ötən 10 ildə əldə edilmiş
uğurların, xalqımız üçün qürur mənbəyi
olan hadisələrin
siyahısı çox genişdir. Azərbaycan
tarixində ilk dəfə olaraq 2011-ci ildə yüksək rəqabət
şəraitində BMT Təhlükəsizlik Şurasına
üzv seçildi, 2012-ci ilin mayında isə təşkilata
sədrlik etdi. Hesab edirəm ki, bu, müstəqillik
illərində ölkəmizin davamlı inkişafına,
dünyada qazandığı hörmətə, qlobal təhlükəsizliyə
töhfələrinə verilən beynəlxalq qiymət
olmuşdur.
Azərbaycan artıq sivilizasiyalararası dialoqun,
multikulturalizmin mərkəzinə, siyasi, iqtisadi, humanitar və
digər sahələrdə qlobal məsələlərin
müzakirə olunduğu məkana çevrilmişdir. Biz 2011-ci ildə
Ümumdünya Mədəniyyətlərarası Dialoq Forumunu
təşkil etdik və bu sahədə Azərbaycan tərəfdən
reallaşdırılan təşəbbüsləri regional
müstəvidən çıxararaq qlobal səviyyəyə
qaldırdıq. Dövlət və
hökumət başçılarının, Nobel
mükafatı laureatlarının, dünyada
tanınmış ictimai-siyasi xadimlərin iştirakı ilə
Bakı Beynəlxalq Humanitar Forumu artıq ənənə
halını almışdır.
2011-ci ildə
Azərbaycan Avropanın bir nömrəli musiqi
yarışması - "Eurovision"un
qalibi oldu və 2012-ci ildə bu müsabiqəni uğurla
keçirərək bütün dünyaya öz böyük
potensialımızı təqdim edə bildik.
Keçən
il BMT-nin VII İnternet İdarəçilik
Forumu Bakıda keçirildi. Hesab edirəm ki, bu
tədbirin Azərbaycanda təşkili heç də təsadüfi
olmamışdır. Çünki
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları Azərbaycan
iqtisadiyyatının sürətlə inkişaf edən və
ən perspektivli seqmentidir. Təsadüfi deyildir ki,
2013-cü il Azərbaycanda
"İnformasiya-kommunikasiya texnologiyaları ili" elan
edilmişdir.
Bu il fevralın 8-də Azərbaycanın ilk
süni telekommunikasiya peykinin orbitə
çıxarılması ölkəmizin həyatında
çox əlamətdar, tarixi bir gün, böyük nailiyyət
olmuşdur. Qeyd edim ki, 2008-ci ildə Azərbaycan
peykinin orbitə çıxarılması haqqında qərar
verilmişdir. 2009-cu ildə müvafiq
Dövlət Proqramı qəbul edilmiş, 2010-cu ildə
"Azərkosmos" Səhmdar Cəmiyyəti
yaradılmışdır. Əldə
etdiyimiz nəticələr göstərir ki, bu gün müstəqil
Azərbaycan dövləti həqiqətən də sürətlə,
hərtərəfli inkişaf edir və biz artıq kosmik
klubun üzvüyük. 2015-ci, 2016-cı
illərdə əlavə iki peyk orbitə buraxılacaq və
bununla da Azərbaycanda kosmik sənayenin inkişafı
üçün çox gözəl imkanlar yaranacaqdır.
Yeni texnologiyaların, o cümlədən
İKT sferasının inkişafı bu gün Azərbaycanı
fərqləndirən cəhətlərdən biridir və
bizim uğurlu gələcəyimizi təmin edəcəkdir.
Bir
sözlə, ötən illər ərzində Azərbaycan siyasi, iqtisadi, mədəni,
idman və digər sahələrdə qlobal və
mühüm beynəlxalq tədbirlərə layiqli ev sahibliyi
etmişdir. Bununla yanaşı, Avropa Olimpiya Komitəsinin
2015-ci ildə l Avropa Oyunlarının Bakıda keçirilməsi
ilə bağlı qərarı tarixi hadisə və ölkəmizin
böyük uğuru olmaqla yanaşı, həm də Azərbaycanın
dünyada artan nüfuzunun və geniş imkanlarının
beynəlxalq birlik tərəfindən qəbul edilməsinin əyani
göstəricisidir.
Bütün
bunlarla yanaşı, Azərbaycanda demokratik islahatlar davam
etdirilmiş, güclü vətəndaş cəmiyyəti formalaşmışdır. Bu gün Azərbaycan ifadə, söz, mətbuat
azadlığı tam təmin olunmuş bir ölkədir.
Bizim həyata keçirdiyimiz siyasətin əsasında
insan amili, vətəndaşlarımızın rifahı məsələsi
dayanır. Bütün
addımlarımız, gördüyümüz işlər Azərbaycan
xalqının maraqlarına xidmət edir. Təbii ki,
xalqımızın etimadı, dəstəyi olmasaydı, biz bu nəhəng
planları həyata keçirə bilməzdik.
-
Qarşıdan gələn prezident seçkilərini də nəzərə
almaqla ölkənin gələcəyi və qarşıda
duran vəzifələr haqqında nə deyə bilərsiniz?
-
Bilirsiniz, 20 ildən çoxdur ki, Azərbaycan totalitar bir
sistemin buxovlarından azad olaraq müstəqil və demokratik
dövlət quruculuğu yolu ilə gedir. Müstəqilliyə
qədəm qoyduğumuz həmin həssas dövrdə kimin,
hansı qüvvənin hakimiyyətə gələcəyi
xalq üçün kifayət qədər taleyüklü məsələ
idi. Azərbaycanın 1990-cı illərin əvvəllərində
rastlaşdığı acı təcrübə göstərir
ki, dövlət idarəçiliyinin məsuliyyətini dərk
etməyən, təsadüfi insanların hakimiyyətə gəlməsi
xalqı fəlakətlə, dövləti isə ciddi problemlərlə
üz-üzə qoya bilər. Azərbaycan
xalqı müdrik xalqdır və öz tarixinin həlledici
anlarında düzgün qərar qəbul etməyi bacarıb.
Bu xalq 1993-cü ildə - dövlətçiliyimiz
mühüm təhlükə qarşısında qalarkən
özünün qəti sözünü dedi və
böyük dövlətçilik təcrübəsi olan
ümummilli lider Heydər Əliyevi hakimiyyətə dəvət
etdi. 20 il ərzində Heydər Əliyevin
müəyyənləşdirdiyi inkişaf
strategiyasının ardıcıl surətdə həyata
keçirilməsi ölkəmizin dinamik inkişafını təmin
etdi, onu dünyanın müasir və demokratik dövlətinə
çevirdi. Bilirsiniz ki, müasir və demokratik
dövlət quruculuğunun müəyyən dəyişməz
prinsipləri, dəyərlər sistemi mövcuddur ki, onlar
ardıcıl olaraq təmin edilir və bu sahədəki əsas
strateji hədəflər qorunub saxlanılır. Mən tam əminəm ki, Heydər Əliyevin müəyyənləşdirdiyi
müstəqil dövlət, demokratik inkişaf və sosial
rifah kursu, vətəndaş cəmiyyəti quruculuğu yolu
Azərbaycanda bundan sonra da davam etdirilməlidir. Bu siyasətin
başlıca prioriteti, əlbəttə ki, ilk növbədə
dünyanın inkişaf etmiş ölkələri ilə bir
cərgədə dayanan, rəqabət qabiliyyətli, ərazi
bütövlüyü bərpa olunmuş, müstəqil,
güclü və demokratik Azərbaycan olmalıdır.
- Cənab
Prezident, Azərbaycanın mühüm geosiyasi mövqeyini nəzərə
alaraq, Rusiya, Türkiyə və digər qonşu ölkələrlə
münasibətləri necə xarakterizə edərdiniz?
- Azərbaycan
etibarlı tərəfdaş, bütün məsələlərlə
bağlı öz mövqeyinə malik və tam müstəqil
siyasət yürüdən ölkədir. Biz
Ermənistan istisna olmaqla, region və dünya ölkələri
ilə münasibətlərimizi səmərəli əməkdaşlıq,
qarşılıqlı etimad, hörmət, bir-birinin daxili
işlərinə qarışmamaq prinsipləri əsasında
qururuq. Azərbaycan məhz bu prinsipləri rəhbər
tutaraq 2012-ci ildə
Beynəlxalq Qoşulmama Hərəkatına üzv
olmuş, ölkəmizin xarici siyasətinin yeni vektorları
müəyyənləşdirilmişdir. Biz
hazırda digər dünya ölkələri ilə olduğu
kimi, Afrika və Latın Amerikası ölkələri ilə
də əməkdaşlığımızı möhkəmləndiririk,
yeni əlaqələr qururuq.
Region ölkələri ilə münasibətlərin
inkişaf etdirilməsi xarici siyasətimizin prioritet istiqamətlərindən
biri olaraq qalır. Türkiyə Azərbaycana dost və qardaş ölkə,
strateji müttəfiqimizdir. Son illər Azərbaycanın
təşəbbüsü ilə həyata keçirilən
transmilli layihələr, qarşılıqlı investisiyalar
ölkələrimizi bir-birinə daha da
yaxınlaşdırmışdır. Biz
hazırda Türkiyədə 17 milyard dollarlıq neft-kimya və
neft emalı kompleksi layihəsini həyata keçiririk. Azərbaycanın reallaşdırdığı nəhəng
enerji layihələri Türkiyənin tranzit ölkə kimi əhəmiyyətini
artırır, Avropanın enerji təhlükəsizliyinin təmin
edilməsində onun rolunu yüksəldir.
Rusiya ilə əlaqələrimiz də əvvəlki
illərdə olduğu kimi, dinamik inkişaf edir və
münasibətlərimiz strateji tərəfdaşlıq mahiyyəti
kəsb edir. Siyasi dialoq, humanitar əməkdaşlıq, iqtisadi əlaqələrin
möhkəmlənməsi və digər məsələlər
tərəfdaşlığımızın vacib elementləridir.
Azərbaycana idxalın həcminə görə
Rusiya birinci yerdədir. Öz növbəsində,
Rusiya da ilk növbədə, bizim kənd təsərrüfatı
məhsulları üçün çox mühüm
bazardır. Hazırda biz bu ölkədə
daşınmaz əmlaka və iri kommersiya strukturlarının
səhmlərinə sərmayə qoymağa
başlamışıq. Azərbaycan
şirkətləri Rusiyada kənd təsərrüfatı məhsullarının
emalı sahəsində layihələr həyata keçirir və
s.
Azərbaycan regionun digər ölkələri ilə də
mehriban qonşuluq, səmimi dostluq əlaqələrini
inkişaf etdirir. Biz ikitərəfli və çoxtərəfli
əməkdaşlıq məsələlərində Azərbaycan
xalqının və dövlətinin maraqlarını əsas
tuturuq.
- 2012-ci il Azərbaycanda "İdman ili" elan
edilmişdir. London Olimpiya Oyunlarında Azərbaycanın
uğurlarını, qızlar arasında futbol üzrə
dünya çempionatının böyük müvəffəqiyyətlə
təşkil edilməsini və bu yaxınlarda Avropa Olimpiya
Komitəsinin 2015-ci ildə l Avropa Oyunlarının Bakıda
keçirilməsi ilə bağlı qərar qəbul etməsini
nəzərə alaraq, ötən ilin idman yekunlarını
necə qiymətləndirə bilərsiniz?
-
Keçən il idman sahəsində əldə
edilmiş uğurlar, şübhəsiz, "İdman
ili"nin yekunları haqqında bizə fəxrlə
danışmağa tam əsas verir. Həmin ilin əvvəlində
bu qərarı verərkən biz idmançılardan qələbələr,
uğurlar gözləyirdik və onlar ümidlərimizi
doğrultdular. İdmançılarımız
beynəlxalq arenalarda ölkəmizi ləyaqətlə təmsil
etdilər, müxtəlif yarışlarda 700-dən çox
medal qazandılar, onlardan 255-i qızıldır.
Qeyd etmək istərdim ki, son 10 ildə Azərbaycanda
yüksək səviyyədə 300-ə yaxın beynəlxalq
səviyyəli idman tədbiri təşkil olunmuşdur. Mən onların içərisində
ötən il keçirilmiş FİFA
U-17 qadınlararası dünya çempionatını
xüsusilə qeyd etmək istəyirəm. Çünki
bu, bizim üçün yeni və çox uğurlu təcrübə
idi. Həm FİFA, həm UEFA Azərbaycanda
keçirilmiş bu çempionatı yüksək qiymətləndirmişlər.
Bu il biz Milli Olimpiya Komitəsinin 20 illik yubileyini
qeyd etdik. Azərbaycan iyirmi ildir beynəlxalq
Olimpiya ailəsinin üzvüdür. 2012-ci il London Yay Olimpiadasında
idmançılarımızın əldə etdiyi tarixi
nailiyyətlər bir daha təsdiq etdi ki, ölkəmiz bu ailədə
öz layiqli yerini tutmuşdur. İdmançılarımız
2-si qızıl, 2-si gümüş və 6-sı
bürünc olmaqla, on medal qazandılar. Biz dünya
miqyasında 30-cu, Avropada 15-ci, islam aləmində
isə üçüncü yerə layiq görüldük.
Nəhayət,
ötən il dekabrın 8-də Romada
Avropa Olimpiya Komitəsinin Baş Assambleyasında l Avropa
Oyunlarının 2015-ci ildə Bakıda keçirilməsi
haqqında qərar qəbul edildi. Hesab edirəm
ki, bu, tarixi qərardır. Çünki
Olimpiya hərəkatı tarixən Avropa məkanından
başlamışdır, lakin Avropa Olimpiya Oyunları heç
vaxt keçirilməmişdir. Birinci
oyunların keçirilməsi özlüyündə ciddi bir
addım, Olimpiya hərəkatında dönüşdür.
Avropa tarixində ilk dəfə təşkil olunan bu
oyunların məhz Azərbaycana həvalə edilməsi bizim
üçün böyük məsuliyyətdir, eyni zamanda,
beynəlxalq və Avropa Olimpiya hərəkatı tərəfindən
ölkəmizdə görülən bütün işlərə,
o cümlədən idman sahəsində əldə edilən
nailiyyətlərə verilən yüksək qiymətdir. Azərbaycanın beynəlxalq aləmdə daim artan
nüfuzu, iqtisadi qüdrəti, dinamik inkişafı,
müasir sosial, iqtisadi və mədəni infrastrukturu,
mövcud ictimai-siyasi sabitlik və həyata keçirilən
islahatlara ümumxalq dəstəyi bu tarixi qərarın qəbul
edilməsində öz mühüm rolunu oynamışdır.
Qeyd edim ki, hələ bu qərar qəbul edilməmişdən
çox əvvəl Azərbaycanda müasir, mühüm beynəlxalq
tədbirlərin keçirilməsinə imkan verən idman
infrastrukturunun yaradılmasına başlanmışdır. 2012-ci ildə bu tədbirlər
davam etdirilmiş, il ərzində iki
regional Olimpiya mərkəzi istifadəyə verilmiş və
beləliklə, bölgələrdə tikilmiş idman
olimpiya komplekslərinin sayı 35-ə
çatmışdır. Səkkiz kompleksdə
tikinti işləri davam etdirilir, bir neçə kompleksin
tikintisi nəzərdə tutulur. Bakı
şəhərində yeni tikilmiş idman obyektləri istifadəyə
verilmişdir. Ölkənin əsas stadionu
beynəlxalq standartlara uyğun olaraq yenidən qurulmuşdur.
Əlavə olaraq daha bir stadion istifadəyə
verilmişdir. Hazırda böyük
gimnastika kompleksi, su idmanı növləri sarayı tikilir.
Keçən il regionun ən böyük
idman obyekti olacaq Olimpiya stadionunun təməli qoyulmuşdur.
Əminliklə
deyə bilərəm ki, 2015-ci ilə kimi l Avropa
Oyunlarının keçirilməsi üçün
bütün infrastruktur, texniki-təşkilati məsələlər
öz həllini tapacaqdır. Eyni zamanda onu da nəzərə
almalıyıq ki, mövcud təcrübəyə əsasən
Olimpiya Oyunlarına hazırlıq üçün adətən
6-7 il ayrılır. Bizim isə cəmi iki il vaxtımız
vardır. Buna görə də biz artıq indidən
müvafiq tədbirlər həyata keçirməyə
başlamışıq. Yanvarın 17-də l Avropa
Oyunlarının keçirilməsi üzrə Təşkilat
Komitəsi yaradılmış və fevralın 2-də onun
ilk iclası keçirilmiş, qarşıda duran vəzifələr
müzakirə edilmiş və onların icrası ilə
bağlı tapşırıqlar verilmişdir. Mən
əminəm ki, bütün müvafiq qurumlar bu oyunların
yüksək səviyyədə keçirilməsi
üçün səylərini əsirgəməyəcəklər
və həmişə olduğu kimi, biz bu dəfə də
ölkəmizin qüdrətini, xalqımızın qonaqpərvərliyini,
Azərbaycanın dinamik inkişafını həm
Avropaya, həm də bütün dünyaya nümayiş etdirəcəyik.
Azərbaycan.-2013.- 5 aprel.- S.2.