İki xəyanətkarın
dueti
Yazıçı ilə kinorejissorun
erməni sevgisi
Əlbəttə, duetin yalnız musiqiyə, ifaya aidiyyəti var. Elə mahnı var ki, onu ancaq
iki müğənni ifa etməlidir.
Deyəsən, bu məsələnin son zamanlar yalnız incəsənətə deyil,
"siyasət"ə də
dəxli var imiş. Bəzən mədəniyyətdə, incəsənətdə özünü
qismən tapan, müəyyən formalarda
tamaşaçı və
kütlənin rəğbətini
qazananları başgicəllənməsi
elə tutur ki, özlərini xalqın sözçüsü,
ziyalısı, təəssübkeşi
kimi göstərməyə
çalışırlar. Amma bu sahədə
axsadıqları üçün
kütlə psixologiyasından
da geri qalan
davranışları, bir
qədər də dəqiqləşdirsək, sənətə
və sənətsevərlərə
xəyanətləri onları
"pat" vəziyyətinə salır.
Təəssüf ki, son vaxtlar belə hallarla qarşılaşırıq. Mədəniyyət və incəsənət aləmində özünə
"karyera" tutmuş,
dövlətdən və
xalqdan layiq olduğundan da qat-qat artıq dəyər almış milli xəyanətkar ünsürlər bizdə
də var və onların "maskalar"ı yırtıldıqca
"sima"ları üzə
çıxır.
Uzun müddət kinorejissor kimi tanınmış Rüstəm İbrahimbəyovun
mədəniyyət və
incəsənət sahəsində
"karyera" tutması
(keçmiş sovetlər
dövründən başlayaraq), dövlət və hökumət tərəfindən bir sıra imtiyazlar əldə etməsi ona bəs etməmiş,
özünü siyasət
meydanında sınamağa
başlamışdı ki,
bu da uğursuzluqla
nəticələnmişdir. Təəssüf ki, ya vaxtilə tutduğu "karyera",
ya sovetlər dövrünün nostalji hissləri, ya da ermənilərə olan məhəbbəti onu yolundan çıxararaq
"siyasət meydanı"na
tullayıb ki, bura da onun
üçün
"yeddinci qitə"dir,
"nala-mıxa vurur".
Rüstəm İbrahimbəyovun bir kinorejissor kimi fəaliyyətinin "pərdəarxası
oyunlar"ı üzə
çıxdıqca onun
ermənilərə sevgisi
də özünü
gizlədə bilmədi. Bu isə,
təbii ki, torpağında boy atdığı,
şan-şöhrətə çatdığı vətənə
xəyanətdən savayı
bir şey deyil! Bu xəyanətə
aparan yolda Rüstəm İbrahimbəyov
tək deyil. Bir qrup züy
tutanları da var ki, onlar
bizim dildə danışslar
da, düşüncələri
nə xəlqidir, nə də milli. Ermənipərəst
mövqeləri ilə
seçilən belə
nankorlar dövlətçiliyimizə
xəyanət yolu seçmələri ilə
digər satqınlardan "irəli çıxıblar".
Bu dəfə "duet"in
"ifaçıları" Rüstəm İbrahimbəyovla
Əkrəm Naibovdur. "Ziyalılar
Forumu" adlanan qurumun həmtəsisçilərindən
biri, "Milyarderlər
İttifaqı"nın
üzvü Rüstəm
İbrahimbəyovun son günlər
daha bir antimilli addım atması geniş ictimaiyyətin ona qarşı hiddət və nifrətini artırıb. Rusiyanın
"Rosbalt" informasiya
agentliyinə müsahibə
verən kinorejissor həmfikri Əkrəm Naibovun ermənipərəst
mövqeyini müdafiə
etməklə, əslində,
"bir güllə ilə iki dovşan
vurmaq" oyununu oynamaq istəyib, buna nə qədər
nail olması isə tamamilə özgə bir mövzunun söhbətidir. Bununla ermənilərə (əslində isə şovinizm siyasətinin tərəfdarlarına) yarınan
Rüstəm İbrahimbəyov
onları Əkrəm
Naibov kimi məzlum, yazıq, soyqırımına məruz
qalan, Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin qurbanları
obrazında təqdim edir.
Maraqlıdır, Rüstəm İbrahimbəyovu
vadar edən nədir ki, ermənilərin müdafiəsinə
qalxıb təcavüzkar
Ermənistanla əraziləri
20 faiz işğala məruz qalan, bir milyondan artıq
qaçqın və məcburi köçkünü
olan Azərbaycanı eyniləşdirir? Bu, nəinki
rəzilliyin, satqınlığın
göstəricisidir, əslində
milli dövlətçiliyə
arxadan zərbə, xalqa xəyanət deməkdir! Rüstəm İbrahimbəyovun Azərbaycan dövlətinin
və xalqının üzləşdiyi faciələr
silsiləsindən xəbəri
yoxdur. Bəlkə ona xatırlatmaq
lazımdır ki, ermənilər Xocalını,
Qaradağlını, Bağanis
Ayrımı, Kərkicahanı,
Ağdabanı yerlə
yeksan ediblər?!
Məgər "bu gün
onlar da azərbaycanlılar kimi baş verənlərin qurbanıdır" deyəndə
xəyalınıza Qarabağ
və ətrafdakı
daha yeddi rayondan zorla çıxarılan, dəhşətli
işgəncələrə məruz qalan xalqımız da gəldimi?!
Rüstəm İbrahimbəyovun milli hissləri o qədər ölüb ki, hətta Azərbaycan xalqının tarixi torpaqlarına da şübhə ilə yanaşır. Bilmək olmur ki, Rüstəm İbrahimbəyovda
əminlik haradan yaranıb ki, ermənilər Azərbaycan
xalqının, daha geniş mənada, türk dünyasının
düşməni deyil?!
Əkrəm Naibovun bədnam "Daş yuxular"ının xalq tərəfindən təpki
ilə qarşılanmasını
"ürək ağrısı"
ilə dilə gətirən Rüstəm
İbrahimbəyov bununla,
əslində, həmfikri
Əkrəmə haqq qazandırır. Əylis camaatının onu
xəyanətkar kimi ittiham etməsindən xoflanan Rüstəm İbrahimbəyov erməni
dostlarının Bakıdan
köçüb getmələrinin
xiffətini çəkir.
Lakin çox təəssüf ki, o, işgəncələrə məruz
qalan 250 mindən artıq soydaşımızın
indiki Ermənistandan
1988-ci ildə kütləvi
halda, hansı əzab və işgəncələrlə çıxarılmaları
barədə bir kəlmə də söz açmır. Çox güman, bu da ondan
irəli gəlir ki, onun ətrafında
Zori Balayan, Silva Kaputikyan, S.Sarkisyan, Henrix Borovik kimi xalqımızın düşmənlərinin olmasından
irəli gəlib. Guya Rüstəm İbrahimbəyov bilmirdi ki, 1987-ci ildən başlayaraq dostları bağırır
ki, "Qarabağ Ermənistana birləşdirilməlidir!"?
Erməni əsgərlərinin
"vətən borcları"nı yerinə yetirməsindən guya təəssüflənən kinorejissor,
çox güman ki, Qarabağ mövzusunda film çəksəydi,
həmfikri Əkrəm
Naibovun "Daş yuxular"ını ssenariləşdirərdi.
Əkrəmin "roman"ının
xalq tərəfindən
yandırılmasından yanıqlı-yanıqlı
söz açan kinorejissor həmin mənzərəni çəkər
və bizi mədəniyyətsiz
xalq qismində təqdim edərdi. Dəhşətlisi odur ki, Rüstəm İbrahimbəyov
"onlar Qarabağı
özlərininki, biz də
öz torpağımız
sayırıq. Məncə, bu, müzakirə mövzusudur. Bu, danışıqlar və
elmi araşdırmalar
mövzusudur" deyirsə,
Azərbaycan tarixini şübhə altına almırmı? Daha sonra o, işlətdiyi fikirlərlə sovetlərin
həsrətini çəkdiyini
ortaya qoyur ki, bu da
müstəqilliyimizə xəyanətdir:
"Azərbaycan və
Ermənistan vaxtilə
bir dövlət olublar. Nə qədər ki
biz bir dövlətdə
yaşayırdıq, heç
bir torpaq iddiaları yox idi".
Bu, ya məntiqsizliyin,
ya da yarınmağın
ən ifrat dərəcəsidir. Ermənilərin doğrudanmı torpaq
iddiası olmayıb və bu gün
də yoxdur?! Təcavüzkarla işğala
məruz qalan ölkənin arasında bərabərlik işarəsi
qoyan Rüstəm İbrahimbəyovun ermənilərsiz
Bakının bu füsunkarlığını görə
bilməməsi də
yeni fikir deyil.
Bərabərlik işarəsinə gəlincə,
xalq Rüstəmlə
Əkrəmin fikirləri
arasına onu özü qoyub, hər ikisinin vətənə xəyanəti
ilə düşmənə
məhəbbəti üst-üstə
düşdüyünə görə.
Məhəmməd NƏRİMANOĞLU
Azərbaycan.-2013.-10 aprel.-S.7.