Dövlətin milli maraqları var,
xalqın rəyi və ona müvafiq müəyyən
olunmuş xətt var
Prezident
Administrasiyasının ictimai-siyasi məsələlər
şöbəsinin müdiri Əli Həsənov aprelin 15-də
"Media forum" saytının suallarını
cavablandırıb
- Aprelin 14-də Prezident İlham Əliyevin sədrliyi ilə Nazirlər Kabinetinin 2013-cü ilin birinci rübünün sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına həsr olunmuş iclası keçirilib. Rəsmi mətbuat əvvəlki iclaslardan geniş məlumat yayırdı. Sonuncu iclas haqda isə qısa məlumat verildi. İclasda hansı məsələlər müzakirə olunub?
- İclas ilin birinci rübünün yekunlarına həsr
olunmuşdu. Bu, artıq ənənə halını alıb.
Ölkə başçısı hər il
dörd dəfə Nazirlər Kabinetinin sosial-iqtisadi
inkişafın yekunlarına həsr olunmuş geniş
iclasını keçirir. Aprelin 14-də
keçirilən iclasda Prezident İlham Əliyev ilin
üç ayının yekunlarına dair
açılış nitqi söylədi. Dövlət
başçısı çıxışında son
üç ayda sosial-iqtisadi sahədə qeydə alınan rəqəmləri,
göstəriciləri açıqladı, ümumi daxili məhsulun
3,1 faiz, əhalinin pul gəlirlərinin 6 faiz
artdığını, qeyri-neft sektorunda 11,04, kənd təsərrüfatı
sahəsində isə 4 faiz artım olduğunu bildirdi.
Prezident dedi ki, son üç ayda Azərbaycanda cəmi 1,2 faiz inflyasiya olub. Vergilər naziri Fazil Məmmədov,
müdafiə sənayesi naziri Yavər Camalov, səhiyyə
naziri Oqtay Şirəliyev və başqaları ilin
üç ayında gördükləri işlər və
qarşıda duran vəzifələr barədə
danışdılar.
Daha sonra Prezident İlham Əliyev bütövlükdə
2013-cü ildə Azərbaycanın sosial-iqtisadi siyasəti,
daxili və xarici siyasəti, qarşıda duran əsas vəzifələr
haqqında danışdı, həmin vəzifələri
bir-bir göstərdi. Bununla bağlı mətbuatda geniş məlumat
yayılacaq. Bu vəzifələr iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi
siyasətinin, əvvəlki dövrlərdə qəbul
olunmuş dövlət proqram və layihələrinin,
xüsusən də sosial layihələrin icrasının
davam etdirilməsi, iqtisadi sahədə sağlam rəqabət
mühitinin təmin olunması, bu sahədə mövcud olan
süni monopoliya yaradılması meyillərinin
qarşısının alınması üçün ciddi tədbirlərin
görülməsi, daxili bazarda rəqabətə
davamlılığın gücləndirilməsi, xarici bazar
üçün nəzərdə tutulmuş mal
istehsalının artırılması, istehsalın təşkil
olunması, sahibkarların dəstəklənməsi, o
cümlədən kreditlərin verilməsi formasında dəstəklənməsi,
ixrac mallarının nomenklaturasının genişləndirilməsi,
yeni yaranan müəssisələrdə müasir
texnologiyaların tətbiq edilməsi, kadr
hazırlığı məsələlərinin həllindən,
ipoteka kreditlərinin həcminin və onların paylanması
üsullarının asanlaşdırılmasından ibarətdir.
Dövlət başçısı xüsusi
qeyd etdi ki, bu gün Azərbaycan gənclərinin mənzilə
olan ehtiyacını ödəmək üçün ölkənin
valyuta ehtiyatlarından ipoteka kreditlərinə
ayrılmış vəsaitlərin həcmi
artırılmalı, gənclərə ipoteka kreditlərinin
verilməsi asanlaşdırılmalıdır. Ölkənin ərzaq, energetika, informasiya təhlükəsizliyi
ilə bağlı məsələlər müzakirə
olundu və cənab Prezident bu sahədə dövlətin
qarşısında duran məsələləri sadaladı.
Dövlətin investisiya proqramı, daxili və
xarici investisiyaların artırılması məsələlərinə
toxunuldu. Qeyd olundu ki, ötən il Azərbaycana
ümumilikdə 22 milyard dollar həcmində investisiya yönəldilib.
Bunun 30 faizi xarici, 70 faizi daxili investisiyadır.
Dövlət
başçısı müşavirə
iştirakçıları qarşısında bu
investisiyalardan həm xaricdə, həm də daxildə səmərəli
istifadə olunması məsələsini, sosial layihələr,
korrupsiya və rüşvətxorluğa qarşı
mübarizə tədbirlərinin gücləndirilməsi tələbini
qoydu, 2014-2019-cu illər üçün yeni regional inkişaf
proqramının hazırlanması
tapşırığını verdi.
Regional inkişaf proqramı bu il başa
çatacaq və gələn ildən yeni beşillik regional
inkişaf proqramı həyata keçiriləcək. Müşavirə bütövlükdə Azərbaycanın
sosial-iqtisadi, daxili-xarici siyasətinin nəticələrinin təhlilinə,
yeni vəzifələrin müəyyən olunmasına həsr
olunmuşdu.
-
Müşavirə həftənin bazar günü
keçirilib. Əvvəllər belə praktika
vardımı?
-
Ümummilli lider Heydər Əliyevin zamanında bazar
günü müşavirələrin keçirilməsi
praktikası çox geniş tətbiq olunurdu. O zamanlar
Prezident Administrasiyası rəsmiləri, nazirlər, digər
dövlət məmurları bazar günləri işdə
olurdular. Bu praktika 2005-ci ilədək davam etdi,
ondan sonra bazar günü iclasları olmadı. Amma Prezident İlham Əliyevin qrafiki həddindən
artıq sıxdır, aprelin 15-16-da dövlət
başçısının bölgələrə səfərləri
nəzərdə tutulub. Bunu nəzərə
alaraq müşavirəni bazar günü keçirmək qərara
alındı.
- Belə
iclasların proseduru necədir? Bazar günü
nazirləri, komitə sədrlərini iclasa toplamaq problem
yaratmadı ki?
- Burada
belə bir problem yoxdur və hər şey normaldır. Protokol xidməti iclasın bazar günü
keçiriləcəyini iki gün öncədən elan
etmişdi. Biz aprelin 12-də, cümə
günündən bilirdik ki, bazar günü toplantı olacaq.
İclas təxminən saat 9:30-da başlandı və 13-də
qurtardı.
- Prezident
İlham Əliyev bundan əvvəl keçirdiyi
müşavirədə məmurlara ciddi iradlar bildirmişdi. Sonuncu müşavirədə yenidən o məsələlərə
toxunuldumu? Prezidentin narazı
qaldığı və xüsusi qabartdığı məsələlər
vardımı?
- Prezident
çıxışında bu məsələnin üzərinə
bir daha qayıtdı, antikorrupsiya tədbirlərinin davam
etdirilməsi, rüşvətxorluq və korrupsiyaya
qarşı mübarizənin gücləndirilməsi, bu
mübarizənin sistemləşdirilmiş formada
aparılması məsələlərinə və başqa
bir neçə məsələyə toxundu. Rüşvətxorluq
və korrupsiyaya qarşı mübarizənin həm inzibati, həm
iqtisadi, həm də institusional yolla sistemli şəkildə
aparılması sahəsində konkret tapşırıqlar verdi, bunları bir vəzifə kimi
bütün məmurların yerinə yetirməli olduğunu
vurğuladı. Cənab Prezident çıxışında
həm də məmurların vətəndaşlarla iş
qaydası, onların vətəndaşlarla ünsiyyəti,
münasibəti, məmurların özünün ümumi
davranış normaları, dövlət qulluğundakı məsuliyyətlərinin
artırılması kimi məsələlərlə
bağlı fikirlərini bildirdi.
- Nazirlər,
komitə sədrləri rayonlara gedib vətəndaşlarla
görüşlər keçirilər. Bunda məqsəd
nədir və iclasda görüşlərin nəticələrinə
toxunuldumu?
- Bu
görüşlər yeni başlanıb - aprelin əvvəlindən.
Cəmi on beş gündür ki, bu
görüşlər keçirilir və davam etdiriləcək.
Fevral ayında keçirilən müşavirədə
dövlət başçısının məmurların
qarşısında qoyduğu vəzifələrin həlli məqsədilə
nazirlər və komitə sədrləri bölgələrə
gedirlər, bu görüşlər qrafikə salınıb.
Görüşlərdə bir neçə məqsəd
var. Birinci məqsəd dövlət qulluqçuları,
xüsusən də mərkəzi icra hakimiyyəti
orqanlarının təmsilçiləri ilə əhalinin təmaslarını
çoxaltmaq, əhalinin sosial-iqtisadi və digər
ehtiyaclarının ödənilməsi sahəsində yerlərdəki
strukturların fəaliyyətini dəyərləndirmək, səmərəliliyi
artırmaqdır. İkinci məqsəd məmurlarla
vətəndaşlar arasında təması çoxaltmaqla vətəndaşların
problem və ehtiyaclarını birbaşa ödəmək və
mümkün olduğu qədər yerindəcə həll etməkdir.
Üçüncü məqsəd isə mərkəzi icra
hakimiyyəti orqanı rəhbərlərinin rayonlardakı
sosial-iqtisadi inkişafın nəticələri ilə tanış olması, öz sahələri
üzrə işlərin görülməsi, onların dəyərləndirilməsi,
qiymətləndirilməsidir.
Bizdə əvvəllər belə təcrübə
vardı. Ümummilli lider Heydər Əliyevin dövründə
də bu praktika tətbiq olunurdu. Nazirlərin, komitə sədrlərinin
bölgələrə səfərləri son zamanlar bir az səngimişdi. Çünki Prezident
İlham Əliyev özü bölgələrə tez-tez səfərlər
edir, məsələlərlə bilavasitə özü yerindəcə
tanış olur, tapşırıqlar
verir. Dövlət başçısı hər
rayonda bir neçə dəfə olub. O cümlədən
bu səfərlər zamanı mərkəzi icra hakimiyyəti
orqanlarının, müvafiq sahələrin rəhbərləri
Prezidenti müşahidə etdiyinə görə onların
ayrıca görüşlər keçirməsinə ehtiyac
bir qədər azalmışdı. Son zamanlar isə
belə səfər və görüşlərə yenidən
ehtiyac yaranıb. Cənab Prezident də müşavirədə
qeyd etdi ki, bunlara ehtiyac heç vaxt azalmayıb, vətəndaşlarla
işləmək həmişə vacibdir, insanların
qayğıları ilə mərkəzi hakimiyyət
orqanları rəhbərlərinin bilavasitə tanış
olması günün aktual məsələsidir.
- Amma
görüşlərin keçirilmə formatından
narazılıqlar var. Görüşlərdə əvvəlcədən
siyahı tutulur, yerli məmurlar görüşə kimi istəyirlər
onu buraxırlar, bəzi insanlara icazə verilmir. Görüşləri açıq formada etmək
daha effektli olmazmı?
- Daxil
olan narazılıqları araşdırırıq. Biz nazirlərin yerlərdə formal görüşlər,
ütülü qəbullar keçirməsinin tərəfdarı
deyilik. Prezident İlham Əliyev onların
qarşısına bu vəzifələri qoymayıb. Əgər nazir, komitə sədri rayona gedibsə, həmin
rayonda qəbula düşmək istəyən hər bir şəxs
qəbula yazılmalıdır və qəbul
olunmalıdır. Yerli məmurlar da buna
şərait yaratmalıdır. Bunun başqa alternativi ola bilməz. Görüşlərin
konsepsiyası bundan ibarətdir, hamının
qarşısına bu vəzifələr qoyulub. Biz həmin görüşlərə mətbuat
nümayəndələrini də göndəririk, mətbuatda
yazılanları izləyirik. Əgər
siz dediyiniz hallar müşahidə olunacaqsa, narazılıqlar
daxil olacaqsa, əlbəttə, bunlara qarşı konkret tədbirlər
görüləcək.
- Yəqin
ki, Nazirlər Kabinetinin iclasında qarşıdan gələn
prezident seçkisi də diqqət mərkəzində olub. Məsələ hansı kontekstdə müzakirə
olundu?
- Bu
müşavirədə ümumiyyətlə seçki
mövzusuna toxunulmadı. Seçkilərlə
bağlı heç bir çıxış olmadı və
heç bir təhlil aparılmadı. Bu
yalnız 2013-cü ilin birinci rübünün sosial-iqtisadi
inkişafının, daxili və xarici siyasətin
yekunlarına həsr olunmuş müşavirə idi.
- Əli müəllim, artıq prezident seçkisində
iştirak etmək üçün namizədliyini irəli
sürən siyasətçilər var. Yeni Azərbaycan
Partiyası seçkiyə partiya sədri, dövlət
başçısı İlham Əliyevin namizədliyi ilə
gedəcəyini qeyri-rəsmi elan edib. YAP, hakimiyyət öz
namizədini rəsmi formada nə vaxt elan edəcək?
-
Prezidentliyə namizədlərin elan olunması və
müvafiq olaraq siyasi
institutlar tərəfindən, konkret olaraq siyasi
partiyalar və seçicilərin təşəbbüs
qrupları tərəfindən dəstəklənməsi,
onların irəli sürülməsi proseduru Seçki Məcəlləsində
göstərilib. Bunun vaxtı, çərçivəsi
var. Bu çərçivəyə uyğun olaraq YAP da,
seçicilərin təşəbbüs qrupları da öz təşəbbüslərini
həyata keçirəcəklər. Cənab
İlham Əliyevin namizədliyi artıq müəyyən
QHT-lər, seçicilərin təşəbbüs
qrupları tərəfindən irəli sürülüb.
Bunların sırasında Azərbaycan Həmkarlar
İttifaqları Konfederasiyası, Ağsaqqallar Şurası,
Veteranlar Birliyi, Qızıl Aypara Cəmiyyəti və
onların yerlərdəki təmsilçiləri var. Amma
siyasi institut olaraq YAP prezidentin partiyası kimi bu proseduru
Seçki Məcəlləsində göstərilmiş
çərçivəyə uyğun şəkildə həyata
keçirəcək. Bunun konkret
reallaşdırılması Seçki Məcəlləsində
müəyyənləşdirilmiş qrafikə uyğun
olacaq.
- Prezident
İlham Əliyev indiyədək prezidentliyə yenidən
namizəd olub-olmayacağı haqda mövqe bildirməyib. Bu nə ilə bağlıdır? Bu məsələdə hansısa tərəddüdlər
var, yoxsa bu, planlaşdırılmış siyasətdir?
Niyə Prezident İlham Əliyev özü bu
barədə açıq bəyanat vermir?
-
Lazım olanda bəyanat da veriləcək. Bu
gün hələ o bəyanata ehtiyac yoxdur.
- ATƏT-in
Bakı ofisi və Milli Demokratiya İnstitutu ilə
bağlı müəyyən proseslər baş verdi. Hazırda vəziyyət necədir?
Hakimiyyət Milli Demokratiya İnstitutunun fəaliyyəti
ilə bağlı araşdırmalar
aparıldığını bəyan etmişdi. Araşdırmalar başa çatıbmı? ATƏT-in Bakı ofisinin statusunun dəyişdirilməsi
gözlənirmi?
-
Müzakirələr gedir. Bununla bağlı müvafiq orqanlar
iş aparır. ATƏT-lə bağlı Xarici
İşlər Nazirliyi, Milli Demokratiya İnstitutunun Azərbaycandakı
fəaliyyəti ilə bağlı bu sahəyə aid qurumlar
araşdırma aparırlar. Nəticə
haqqında cəmiyyətə məlumat veriləcək.
- Hadisələr
müəyyən qədər tənqidlərə səbəb
oldu. Sizcə, seçki ilində bunlar Azərbaycanın
daha çox tənqidlə üzləşməsinə gətirib
çıxarmırmı?
- Hakimiyyət
üçün belə tənqidlər də, bunun baş
verdiyi zaman kəsiyi də, tənqidlərin önəmi də
onların yalnız milli maraqlara cavab verib-verməməsi ilə
ölçülür. Dövlətin qanunları var, dövlətin
milli maraqları var, xalqın rəyi və ona müvafiq
müəyyən olunmuş xətt var. Bu xəttə
uyğun gələnlərə münasibət bildirilir, onunla
bağlı tövsiyələr nəzərə
alınır, uyğun gəlməyənlər dövlətin
öz iradəsi çərçivəsində dəyərləndirilir
və müvafiq siyasət formalaşdırılır,
addımlar atılır.
- Milli Demokratiya İnstitutu Azərbaycanın milli
maraqlarına toxunubmu?
- Mən
bunu xırdalamaq istəmirəm. Hazırda bu
institutun Azərbaycandakı nümayəndəliyinin fəaliyyəti
ilə bağlı cəmiyyətdə, jurnalistikada, dövlət
qurumlarında bəlli mövqelər var. Bu mövqelər
araşdırılandan sonra konkret qərar veriləcək.
- İctimai Televiziya və Radio Yayımları Şirkətinin
baş direktoru İsmayıl Ömərovun səlahiyyət
müddəti başa çatıb. İsmayıl Ömərov
iki dönəm baş direktor olub. Hakimiyyət
onun işini necə qiymətləndirir? İsmayıl
Ömərovun baş direktorluğa yenidən namizəd
olmasını istəyirsinizmi?
-
Hakimiyyətin İctimai Teleradionun fəaliyyətini müsbət,
ya mənfi dəyərləndirməsinin baş direktor
seçkisinə, onun əvəzlənməsinə, yaxud da
işini davam etdirməsinə dəxli yoxdur. İctimai
Teleradionun Yayım Şurası və ictimaiyyət var.
İctimaiyyəti təmsil edən doqquz nəfər məsələni
müəyyən edəcək. Bundan sonra məlum olacaq ki,
İctimai Televiziya və Radio Yayımları Şirkəti fəaliyyətinə
İsmayıl Ömərovla davam edəcək, yoxsa yeni
baş direktor seçəcək.
Azərbaycan.-2013.- 16 aprel.- S.5.